چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۱۴:۴۳Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 16 دی 1396 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 31 فروردین 1396 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1396 آفتاب نیوز 31 خرداد 1396 آفتاب نیوز 31 تیر 1396 آفتاب نیوز 31 مرداد 1396 آفتاب نیوز 31 شهریور 1396 آفتاب نیوز 30 مهر 1396 آفتاب نیوز 30 آبان 1396 آفتاب نیوز 30 آذر 1396 آفتاب نیوز 30 بهمن 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 1 دی 1396 آفتاب نیوز 2 دی 1396 آفتاب نیوز 3 دی 1396 آفتاب نیوز 4 دی 1396 آفتاب نیوز 5 دی 1396 آفتاب نیوز 6 دی 1396 آفتاب نیوز 7 دی 1396 آفتاب نیوز 8 دی 1396 آفتاب نیوز 9 دی 1396 آفتاب نیوز 10 دی 1396 آفتاب نیوز 11 دی 1396 آفتاب نیوز 12 دی 1396 آفتاب نیوز 13 دی 1396 آفتاب نیوز 14 دی 1396 آفتاب نیوز 15 دی 1396 آفتاب نیوز 16 دی 1396 آفتاب نیوز 17 دی 1396 آفتاب نیوز 18 دی 1396 آفتاب نیوز 19 دی 1396 آفتاب نیوز 20 دی 1396 آفتاب نیوز 21 دی 1396 آفتاب نیوز 22 دی 1396 آفتاب نیوز 23 دی 1396 آفتاب نیوز 24 دی 1396 آفتاب نیوز 25 دی 1396 آفتاب نیوز 26 دی 1396 آفتاب نیوز 27 دی 1396 آفتاب نیوز 28 دی 1396 آفتاب نیوز 29 دی 1396 آفتاب نیوز 30 دی 1396 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۶:۴۸    
رئیس پلیس فتای استان اصفهان گفت: نوجوانی 14 ساله که مبلغ یک میلیارد و 50 میلیون ریال را از حساب یکی از شهروندان به صورت اینترنتی برداشت کرده بود دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۲:۱۳    
آفتاب نیوز : حساب مدیریت امور حرمین در تویتر عکسی از میکروفون تمام طلای جدید حرم مکی منتشر کرده است که واکنش بسیاری از فعالان را در پی داشته که کمک به مسلمین فقیر را در اولویت دانسته اند. ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۶:۰۲    
محققان دانشگاه کویینز بلفاست برچسبی را ساختند که مانع مقاومت دارویی باکتری ها در برابر آنتی بیوتیک ها می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۰:۲۳    
مدیر گروه پا پزشکی کلینیک دیابت پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: بخش عمده ای از اختلالات پا ضربدری ، پا پرانتزی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۶:۰۰    
شاید گردش این نخبگان شرایط بهتری را برای طبقه کارگر نیز فراهم کند. باید دید آیا بخش های نظارتی می توانند این پیرمردها را از ادامه فعالیت های دامنه دار آنها منع کنند یا باید امیدوار باشیم برگه های ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۱۷    
سازمان برنامه و بودجه با انتشار اطلاعیه ای تاکید کرد: تبصره 19 لایحه پیشنهادی، بازار بزرگی را در پیش روی بخش خصوصی و تعاونی کشور قرار می دهد تا در کنار هدف تکمیل طرح های عمرانی ناتمام ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۴۱    
روزنامه های بیلد آلمان و (HAZ) به نقل از وزارت خارجه آلمان خبر دادند آیت الله محمود هاشمی شاهرودی در کلینیکی در هانوفر برای درمان تومور مغزی تحت نظر است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۳۰    
ژیلا صادقی در کنار همسرش را مشاهده می کنید، همسر این مجری صاحب یکی از رستوران های معروف تهران است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۲۸    
دختر جوانی که سالها پیش به خاطر چهره عجیبش در کتاب گینس رکورد به ثبت رسانده بود، اکنون ازدواج کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۲۵    
آفتاب نیوز :
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۲۴    
مسافران اگر بیمۀ هتل را دریافت نموده باشند، می توانند در صورت عدم رضایت از خدمات هتل پس از بازگشت به کشور، هزینه رزرو هتل را از بیمه پس بگیرند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۲۳    
بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس هر چند با حضور بیرانوند زیاد فرصت بازی پیدا ننکرده اما همواره نشان داده دروازه بان مطمئنی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۲۹    
سخنگوی ناجا با اشاره به جان باختن 20 نفر از هموطنان در اغتشاشات اخیر گفت: تمامی دستگیر شدگان تحویل دستگاه قضائی شدند که اغلب آنها در مراحل قانونی به قید ضمانت رها و لیدرهای اصلی و تخریب گران اموال ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۳۲    
لژیونر ایرانی تیم المپیاکوس عزم خود را برای ازدواج با دختر دو رگه یونانی-آمریکایی جزم کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۲۳    
صبح چند روزقبل، مأموران کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس درتماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از مرگ دخترجوانی خبردادند که با شلیک گلوله ازپا درآمده بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۱۳    
لیلا اوتادی بازیگر 34 ساله سینما و تلویزیون صفحه شخصی اینستاگرامش را با انتشار تصویری از گریم قجری خود به روز کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۱۰    
در حاشیه دیدار عمان و امارات حادثه ای رخ داد که منجر به مجروح شدن چندین تن از تماشاگران حاضر در استادیوم جابر الاحمد کویت شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۸:۲۳    
اگر دست و پاهایتان بیشتر مواقع سرد است، با مصرف غذاهای پرادویه و تند و همچنین پوشیدن لباس های گشاد، می توانید آنها را گرم نگه دارید. کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۷:۰۴    
حداقل بیست میلیون خانوار ایرانی (حداقل بگیران و کارگران غیررسمی) دستمزدشان بسیار کمتر از سبد حداقلی خانوار است؛ در عین حال در بخش دولتی، بیش از یک و نیم میلیون خانوار فرهنگی نیز ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۶:۳۵    
هرچه روستاها محروم تر می شوند، کودکان کم حرف ترند و مردم خجالتی تر. زبان مردم زردلان لک است. نمی فهمیم پیرزن ها و پیرمردها چه می گویند، اما مدام تکرار می کنند؛ بدبختی... بدبختی...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۱:۳۵    
در جریان تصادف رانندگی، شب هنگام نزاعی خونین بین دو راننده و هواداران شان در شاهرود درگرفت که در این میان یکی از رانندگان کشته شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۰:۳۲    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس: نمایندگان مجلس بر افزایش 10 درصدی قیمت ها در همه بخش ها و حتی حقوق و دستمزد تاکید دارند، زیرا با افزایش 50 درصدی بسیاری از خانواده ها قدرت خرید را از دست می دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۰:۳۲    
مرد جوانی که 13سال پیش به خاطر سوء ظن به همسرش، او را در باغ متروکه ای به قتل رسانده و به قصاص محکوم شده بود صبح دیروز از زندان به شعبه دوم دادگاه کیفری تهران انتقال یافت و از قضات درخواست کرد هر چه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۰:۳۱    
رئیس جمهور آمریکا گفت که برای گفتگو با رهبر کره شمالی آماده است و ابراز امیدواری کرد که گفت و گوهای آتی میان مقامات دو کره نتایج مطلوبی درپی داشته باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۰:۰۰    
دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: تدریس زبان انگلیسی در مدارس ابتدایی دولتی و غیر دولتی در ساعات رسمی یا غیررسمی ممنوع است و در صورت مشاهده برخورد خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۳:۴۷    
رفیق سال های دور آیت الله هاشمی بوده است، از ایام مبارزات انقلابی تا روزهایی که علم تاسیس حزب جمهوری اسلامی برپا شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۳:۳۷    
اگر مایل هستید بدانید که 10 تا از پرخرج ترین حادثه های جهان چه بودند، پس جای درستی آمدید! با ما همراه باشید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۳:۲۴    
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت که این کمیسیون اصلاح قوانین فعلی در حوزه کسب وکارهای اینترنتی یا قانون گذاری جدید در این حوزه را مورد بررسی قرار می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۳:۱۸    
رئیس شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب گفت: شمار مصدومان زلزله 5.1 ریشتری سرپل ذهاب به 21 تن رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۳:۱۸    
هافبک برزیلی از این هفته با پیراهن تیم فوتبال بارسلونا به میدان می رود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۳:۱۸    
در میان طبقه کارگر ایران میزان اشتغال کوتاه مدت و نامنظم است و به 90 درصد نیز می رسد. ایران امیدوار بود که پس از برجام اقتصاد بهبود یابد و سرمایه خارجی جذب شود اما ترامپ این امیدها را ناامید کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۳:۱۷    
شرکت بهره برداری مترو طی اطلاعیه ای در مورد حادثه خط سه توضیحاتی ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۲:۲۱    
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد، از طریق وزارت علوم پیگیر آزادی دانشجویان بازداشتی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۲:۱۹    
آفتاب نیوز : در پی انتشار خبری در شبکه های مجازی مبنی بر احضار چند تن از بازیگران سینما توسط حراست وزارت ارشاد، صحت این خبر رد شد. ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۲:۰۷    
9 طرح بزرگ ملی در سطح کشور تا پایان سال جاری با تسهیلات بانک صادرات ایران به بهره برداری کامل می رسند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۱:۳۸    
سفیر ایران در آنکارا گفت: مسیر توطئه آمریکا در جلسه شب گذشته شورای امنیت با مخالفت اعضای شورا و حمایت آنها از برجام به فضاحت بزرگ دیگری برای سیاست خارجی بحران ساز دولت ترامپ تبدیل شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۱:۳۶    
آفتاب نیوز : یک کشاورز کلمبیایی در زیر درخت نخل 200 ساله ای که از اجدادش به ارث برده بود، 600 میلیون دلار پول نقد پیدا کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۱:۳۳    
فرمانده سپاه تهران بزرگ تاکید کرد: همه هماهنگی های لازم با نیروی انتظامی و قوه قضاییه برای طرح گشت های محله محور بسیج صورت گرفته است و این طرح بزودی در تهران آغاز می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۱:۳۳    
فقر عنوان کارتون علیرضا پاکدل است که در کانال بی قانون منتشرکرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۱:۳۲    
در حاشیه واکنش تند نماینده روسیه در سازمان ملل به امریکا و دخالت در امور ایران، ثنا حسین پور این کارتون را در شرق منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۱:۳۱    
رئیس جمهور آمریکا می گوید کسانی که با قرعه کشی سالانه وزارت خارجه به آمریکا می آیند و شهروند می شوند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۱:۳۰    
معاون امور اقتصادی استانداری تهران گفت: در حال حاضر قیمت تخم مرغ به کمتر از قیمت مصوب تنظیم بازار رسیده است و در این زمینه مشکل خاصی در سطح استان تهران وجود ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۱:۳۰    
سخنگوی سازمان اورژانس از مصدومیت هشت نفر در سرپل ذهاب خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۰:۵۸    
رییس شبکه شتاب نگاری کشور با اشاره به جزئیات زلزله امشب سرپل ذهاب اعلام کرد: بر اساس داده های ایستگاه شتابنگار سرپل ذهاب این زلزله دارای شتاب بالایی بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۰:۳۸    
16 تیم ارزیاب هلال احمر برای ارزیابی مناطق زلزله زده سرپل ذهاب اعزام شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۰:۳۶    
فضای مجازی امروز شایعه خواستگاری کریم انصاری فرد از دختر دورگه یونانی- آمریکایی منتشر کرد در حالی که این موضوع مربوط به خبر یک سال قبل یکی از سایت های یونان بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۰:۳۴    
آفتاب نیوز : آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید با تقدیر از هوشیاری و آگاهی مردم در برابر آتش فتنه دشمنان گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۰:۳۳    
رئیس اداره آتش نشانی شهرستان ایذه از سوختن یک منزل مسکونی در این شهرستان بر اثر اصابت صاعقه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۰:۳۲    
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از یک درگیری منجر به قتل در برازجان خبر داد که طی آن پسری پدرش را به آتش کشید و به قتل رساند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۰:۳۲    
شمار مرگ و میر ناشی از سرمای شدید و یخبندان در ساحل شرقی آمریکا به دستکم هجده تن افزایش یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۰:۳۱    
ویروس خطرناک پیامکی بر روی گوشی های تلفن همراه به سرعت در استان اصفهان منتشر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۰:۰۸    
متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: دانش آموزان و دانشجویان در زمان امتحانات باید از گروه های غذایی به صورت متعادل استفاده کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۵۰    
گوشی موبایل Samsung Galaxy S7 Edge ، در بازار با قیمت یک میلیون و 910 هزار تومان بفروش می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۴۸    
"جان پل استویر" بازیگر جوان سینمای هالیوود و فیلم "پیشتازان فضا" در سن 33 سالگی چشم از جهان فرو بست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۴۴    
معاون ورزشی استقلال نسبت به حکمی که علیه جپاروف منتشر شد واکنش تندی نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۴۲    
مسؤول اورژانس 115 شهرستان جم از فوت چهار کارگر بر اثر ریزش ساختمان در روستای بهارستان شهرستان جم خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۴۱    
زمین لرزه ای به بزرگای 5.1 ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین، امروز سرپل ذهاب در استان کرمانشاه را لرزاند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۱۱    
معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت با اعلام تعداد دانشجویان بازداشت شده دانشگاههای علوم پزشکی در تجمعات اخیر گفت: تا ساعت 10 صبح امروز 3 نفر از این دانشجویان آزاد شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۱۰    
رییس پلیس راه شرق استان تهران با اشاره به بارش برف و باران و برودت هوا در محورهای کوهستانی شرق این استان از ممنوعیت تردد بدون تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ در هراز و فیروزکوه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۰۹    
چین در رایزنی با پاکستان برای ساختن دومین پایگاه دریایی به عنوان گامی به سوی ارائه قابلیت های دریایی بزرگتر در مسیرهای راهبردی آبی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۰۶    
مسیحیان صربستان پیرو مذهب ارتدوکس هستند و معتقدند که روز میلاد عیسی بن مریم (ع) هفتم ژانویه است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۸:۵۵    
رئیس جمهوری آمریکا در ستایش خود سخنانی را مطرح ساخته و تصریح کرده است که وی یک نابغه بوده و بسیار خردمندانه رفتار می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۸:۳۵    
سناتور ارشد دموکرات با تاکید بر این که خروج آمریکا از برجام باعث منزوی شدن این کشور خواهد شد ، گفت که تاکنون همه افرادی که مسئول اجرای برجام هستند پایبندی ایران به برجام را تایید کرده اند و هیچگونه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۸:۳۴    
وزیر اطلاعات: سربازان گمنام امام زمان (عج) گلوله ها را می پذیرند اما به دشمن اجازه بر هم زدن امنیت را نمی دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۸:۳۰    
درگیری فیزیکی دو بازیکن پرسپولیس آن هم در آستانه بازی با نفت تهران به سوژه اصلی فوتبال ایران تبدیل شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۸:۲۹    
هافبک استقلال از محرومیت خود شوکه شده و می گوید هرگز خطای شدیدی روی بازیکن استقلال خوزستان انجام نداده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۸:۲۹    
وینفرد شفر لابه لای کارهایی که این هفته ها با استقلال انجام می دهد گاهی فرصت می کند تا با نشریات آلمانی هم حرف بزند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۸:۲۷    
مشاور امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد: روسیه برای حمایت از ایران و نیز دیدگاه کنونی مسکو درباره خاورمیانه بهای سنگینی را پرداخت خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۸:۲۶    
روند صعودی قیمت نفت در بازارهای جهانی در سال 2017 که به لطف توافق اعضای سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و غیر اوپک برای کاهش تولید نفت تحقق یافت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۸:۲۵    
فدراسیون فوتبال اسامی محرومان هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال را اعلام کرد که سه بازیکن از سرخ آبی های پایتخت را نمی توانند برای تیم هایشان به میدان بروند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۷:۵۳    
نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان کشور در خراسان رضوی گفت: دولت های گذشته 970 میلیارد تومان به به صندوق ذخیره فرهنگیان بدهکار هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۷:۳۶    
رئیس فرهنگستان علوم گفت: اگر آن مقدار که بعضی دست اندرکاران به مسائلی چون حجاب یا فلان طرح عادی سازمان ملل و یونسکو حساسیت نشان می دهند، به فساد بزرگ موجود و منتشر در همه جا حساس می شدند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۷:۳۴    
گزارش ها نشان می دهد که گران ترین خانه ها در منطقه یک و ارزان ترین در منطقه 18 تهران است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۷:۳۰    
سازه های تبلیغات فرهنگی شهر تهران با نگاه به مشی سیاسی، اجتماعی و فرهنگی آیت الله هاشمی رفسنجانی در سطح شهر به اکران درآمد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۷:۲۸    
پوریا پورعرب پسر ابوالفضل پورعرب, در برنامه دورهمی پدرش را همراهی می کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۷:۲۶    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان نوساز در مناطق 22 گانه شهری تهران طی دی ماه 96 است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۷:۲۵    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در بازدید از شرکت سایپاپرس گفت: باید با اعتماد به ارکان سازمانی، مقوله کارمحوری را در سطح گروه تقویت کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۷:۲۳    
بهروز غریب پور در نشست فیلم سینمایی اردک لی به شرایط جشنواره فیلم فجر و نوع نگاهی که در سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وجود دارد، انتقاد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۷:۲۲    
برای خرید خودرو دنا در بازار بسته به مدل و کارکرد باید هزینه های متفاوتی را پرداخت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۷:۲۱    
مدیرکل هواشناسی خوزستان از ادامه بارش ها تا امشب در نواحی شمالی و مرتفع استان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۷:۲۰    
تصاویر زیر، ورود غیرمجاز خودروها به محدوده طرح ترافیک در تهران با شیوه های همچون مخدوش کردن شماره پلاک با برف شادی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۷:۱۹    
جهاد اسلامی میزبانی دوحه از یک ورزشکار اسرائیلی را محکوم کرد، رهبر مخالفان در قطر نیز امیر این کشور را به افشای اسنادی مهم تهدید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۷:۱۸    
سخنان پایانی آیت الله جوادی آملی، از جنس توصیه و رهنمود برای خانواده ایشان وجامعه بود که فرمودند: "بزرگداشت شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی، احیای میراث انقلابی، فقهی، اخلاقی، فلسفی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۷:۱۱    
چرا باید قند در دل عده ای آب شود که جمعیتی بیایند به خیابان ها و شعارهای مرگ بر روحانی و مرگ بر دولت سر بدهند؟ ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۷:۰۵    
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز از خطوط تولید شرکت سایپا آذربایجان بازدید و از نزدیک در جریان توانمندی های این شرکت قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۷:۰۲    
گروه خودروسازی سایپا دراختتامیه سومین نمایشگاه خودرو مازندران بر اساس نظر مسئولین نمایشگاه به عنوان غرفه برتر معرفی و لوح تقدیر دریافت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۵۸    
هافبک برزیلی لیورپول در یک قدمی پیوستن به بارسلونا قراردارد و به گفته نشریه اسپانیایی دون بالون طی چند ساعت آینده این بازیکن به بارسلونا می پیوندد!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۵۷    
قرارداد فدراسیون فوتبال با "جیووا"به دلیل اینکه این تولیدی نتوانسته بود خواسته های فدراسیون را برآورده کند سال قبل فسخ شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۵۴    
در حالیکه دیروز اینستاگرام روی اینترنت خانگی و یک اپراتور موبایل رفع فیلتر شده بود اکنون برای تمامی کاربران ثابت و همراه رفع فیلتر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۴۵    
پیشکسوت پرسپولیس پس از جراحی سختی که روی ناحیه کمر خود داشت، امروز (شنبه) از بیمارستان مرخص شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۴۳    
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه در خصوص تعطیلات یک ماهه زمستانی مدارس هنوز نظری نداده ایم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۴۲    
وزیر خارجه عربستان با همتای فرانسوی خود دیدار و در مورد ایران گفت وگو کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۴۱    
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال 97 از موافقت کمیسیون تلفیق با پیشنهاد دولت برای هدفمندی یارانه ها و تعیین سقف 37 هزار میلیارد تومانی درآمدهای هدفمندی در سال آینده خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۴۰    
طبق قانون، درصد سود همه کالاها باید مشخص باشد. این در حالی است که در حال حاضر هیچ نظارتی روی سود وارد کنندگان خودرو انجام نمی شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۲۷    
پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 2 جوان که در یک نزاع خیابانی با ضربه چاقو اقدام به قتل جوانی دیگر کرده بودند، خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۲۳    
بنابر اعلام رسانه های استرالیا آتش سوزی در بوته زارهای مناطقی از این کشور به چند ساختمان خسارت وارد کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۲۱    
دلیل اصلی رونالدو برای نارضایتی و شاید جدایی اش از رئال مادرید مشخص شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۰۱    
مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرآینده بکارگیری، جذب و استخدام نیرو حتی شرکتی در دستگاههای دولتی باید تابع قانون و ضوابط باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۵:۵۹    
وزارت کار عراق تحقیقاتی را در پرونده فروش کودکان ساکن پناهگاه ها در دوره کنترل داعش بر استان نینوا آغاز و تاکید کرد، در اجرای مجازات های تعیین شده بر هر فردی که دست داشتنش در این جرم ثابت شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۵:۵۸    
باران کوثری با انتشار پستی در اینستاگرم، به پویش حمایت از شاغلین تلگرامی پیوست.