چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۱۲:۴۱Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 23 دی 1396 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 31 فروردین 1396 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1396 آفتاب نیوز 31 خرداد 1396 آفتاب نیوز 31 تیر 1396 آفتاب نیوز 31 مرداد 1396 آفتاب نیوز 31 شهریور 1396 آفتاب نیوز 30 مهر 1396 آفتاب نیوز 30 آبان 1396 آفتاب نیوز 30 آذر 1396 آفتاب نیوز 30 بهمن 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 1 دی 1396 آفتاب نیوز 2 دی 1396 آفتاب نیوز 3 دی 1396 آفتاب نیوز 4 دی 1396 آفتاب نیوز 5 دی 1396 آفتاب نیوز 6 دی 1396 آفتاب نیوز 7 دی 1396 آفتاب نیوز 8 دی 1396 آفتاب نیوز 9 دی 1396 آفتاب نیوز 10 دی 1396 آفتاب نیوز 11 دی 1396 آفتاب نیوز 12 دی 1396 آفتاب نیوز 13 دی 1396 آفتاب نیوز 14 دی 1396 آفتاب نیوز 15 دی 1396 آفتاب نیوز 16 دی 1396 آفتاب نیوز 17 دی 1396 آفتاب نیوز 18 دی 1396 آفتاب نیوز 19 دی 1396 آفتاب نیوز 20 دی 1396 آفتاب نیوز 21 دی 1396 آفتاب نیوز 22 دی 1396 آفتاب نیوز 23 دی 1396 آفتاب نیوز 24 دی 1396 آفتاب نیوز 25 دی 1396 آفتاب نیوز 26 دی 1396 آفتاب نیوز 27 دی 1396 آفتاب نیوز 28 دی 1396 آفتاب نیوز 29 دی 1396 آفتاب نیوز 30 دی 1396 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۵:۵۹    
عکس زیر تهران را در 25 دی ماه 44 سال قبل نشان می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۵:۳۳    
کاهش بارندگی و خشکسالی های پی درپی در خراسان جنوبی، تشنگی را بر زمین ها و چشمه ها غالب کرده است که دست نیاز مردم خراسان جنوبی امروز دوشنبه 25 دی ماه با اقامه نماز باران به درگاه خداوند بلندتر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۵:۰۶    
ماساژ صورت برای حفظ ظاهر زیبا نیز مفید است. وقتی صحبت از زیبایی صورت می شود، ماساژ منظم صورت اهمیت خاصی پیدا می کند، چون ورزش لازم به عضلات صورت داده شده و ظاهرتان جوان تر و شاداب تر خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۰۷:۰۸    
دیابت یکی از بیماریهایی است که روز به روز به شمار مبتلایان به آن اضافه می شود، پس ضروری است بدانیم کدام غذاها، داروها و یا شرایط زندگی باعث افزایش یا کاهش سطح قند خون در دیابتی ها می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۲۳:۰۱    
خبرهای موثق حکایت از آن دارد که سالانه حدود 800 میلیارد تومان از طریق سازمانهای اجرایی کشور به صداوسیما پرداخت می شود. این رقم علاوه بر بودجه 1600میلیارد تومانی است که دولت به رسانه ملی پرداخت می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۲۱:۳۴    
مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت گفت: هیچ گونه کارت بازرگانی تحت عنوان " موقت" و "یک بار مصرف" و یا عناوین مشابه(اجاره ای( صادر نمی شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۲۱:۲۸    
12 نکته اساسی در مورد سود سهام عدالت توسط سازمان خصوصی سازی اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۸:۲۶    
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد در بخشنامه ای اعلام کرد: برگزاری کنسرت های موسیقی در محیط های دانشگاهی ممنوع است و واحدهای دانشگاهی تحت هیچ عنوان یا مراسمی مجاز به برگزاری آن نیستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۷:۰۸    
با مصرف " تخم بالنگو" که در درمان ناراحتی های گوارشی بسیار موثر است، می توانید میزان سلامت معده خود را تست کنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۶:۲۱    
اظهارات رییس جمهور درباره نقد، حواشی فراوانی در پی داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۴:۴۱    
هشتمین حراج تهران که دومین دوره حراج اختصاصی هنر معاصر ایران بود، شامگاه جمعه 22 دی با ارتقای رکورد خود و خلق دستاوردهای تازه برای هنر معاصر در هتل پارسیان آزادی برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۱:۱۱    
دومین مرحله حراج تهران در حالی برگزار شد که رویکرد آن به سمت نسل متاخر و هنر معاصر ایران متمایل بود و تعداد زیادی از آثار این حراج به دهه 80 و 90 اختصاص داشت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۰:۳۸    
حجت الاسلام بندانی از تلاش اعضای شورای حل اختلاف شعبه 19 زاهدان و نجات دو نفر از مجازات قصاص خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۰:۱۴    
دریاچه سمی ای که قصد صحبت درباره ی آن را داریم در کشور نیوزیلند قرار دارد، این دریاچه مرموز به اندازه ای سمی است که هیچ کس حق نزدیک شدن به آن را ندارد و حتی باید از پشت نرده های چوبی ای که در اطراف ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۹:۲۸    
تصویری از گروه امداد و نجات ایرانی که در نزدیکی نفتکش حادثه دیده مستقر هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۹:۲۲    
آفتاب نیوز : چندی قبل دختری با مراجعه به پلیس شهرستان آشتیان در استان مرکزی با طرح شکایتی گفت مدتی قبل با زنی آشنا شدم و او جوانی را برای ازدواج به من معرفی کرد و شماره تلفنی از خواستگار در اختیارم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۹:۱۵    
دختری 22 ساله با پریدن از پل هوایی عابر پیاده ی میدان نماز شهرستان رضوانشهر اقدام به خودکشی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۹:۱۴    
سلفی فلامک جنیدی و همسرش.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۹:۰۸    
حجم تسهیلات حمایتی بانک صادرات ایران در استان گلستان طی 9 ماه ابتدای سال 96 با محوریت قرار دادن تولید و اشتغال و همچنین کمک به ازدواج جوانان از 577 میلیارد ریال گذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۹:۰۱    
جمال شورجه گفت: اشتیاق صد در صدی به حضور در جشنواره فیلم فجر دارم اما موقعیت ساخت فیلمی برای این رویداد پیش نیامده تا در آن حضور پیدا کنم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۸:۵۸    
سی و سومین جشنواره موسیقی فجر در روز شنبه بیست و سوم دی ماه با اجرا در تالارهای مختلف ادامه پیدا کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۸:۴۴    
ایران نوشت:حکم قصاص نامادری که به اتهام قتل دخترخوانده نوجوانش به قصاص محکوم شده بود باتوجه به وجود ابهامات در پرونده ازسوی قضات دیوانعالی کشور نقض شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۸:۳۰    
لژیونرهای پرسپولیس در ایسلند افزایش پیدا می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۸:۲۸    
سومین شب جشنواره موسیقی فجر با 10 اجرا از 9 گروه موسیقی به کار خود پایان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۸:۲۶    
با وجود مصدومیت در دیدار مقابل سایپا شرایط داریوش شجاعیان برای دیدار بعدی آبی پوشان مساعد است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۸:۲۵    
معاون امور دریایی سازمان بنادر گفت: تیم 12 نفره تکاور به سمت نفتکش سانچی اعزام شده و پیش بینی می شود پس از خنک کردن این نفتکش توسط یدک کش های آتشخوار ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۸:۱۶    
در این مطلب به 10 مواد غذایی اشاره می کنیم که برای حفظ سلامتی تان هرگز نباید بخورید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۷:۳۵    
رییس اتحادیه کارگران قراردادی به متقاضیان وام روستایی پیشنهاد کرد کسب و کار مورد نظرشان را در قالب شرکتهای تعاونی یا سهامی دنبال کنند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۷:۲۶    
فاز اول پروژه احداث سرداب باب الراس در کربلای معلی آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۷:۱۵    
یک عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه بسیاری از بازداشتی های اعتراضات اخیر واقعا قصد اغتشاش نداشتند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۷:۰۵    
زنان سرپرست خانواده بانوانی هستند که به دلایلی مانند طلاق، فوت و یا بیماری همسر به تنهایی سرپرستی از فرزندان خود را بر عهده گرفته و تلاش شان این است تا کمبود سایه پدر در خانه را پر کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۶:۵۰    
موضوع کلاهبرداری های تلفنی مدتی است که شایع شده است؛ به طوری که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هم در آخرین نشست خبری خود به آن اشاره و نسبت به آن هشدار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۶:۰۵    
در هفته گذشته 3 استان کرمانشاه، کرمان و خوزستان درصدر پر لرزه های کشور قرار گرفتند ضمن آنکه زلزله های بزرگی در استان هرمزگان نیز به ثبت رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۵:۳۲    
سمفونی آب و آتش ادامه دارد، یک هفته از تراژدی حریق سانچی گذشت و دست های دعا بالاتر از دود سیاه تمام نشدنی این نفتکش رو به آسمان کشیده شده اند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۵:۰۲    
از یک طرف امارات و عربستان اصرار دارند که در خاک قطر به میدان نمی روند و از طرف دیگر قطری ها اصرار دارند که حاضر نیستند در کشور ثالث برابر سعودی ها و اماراتی ها بازی کنند و این باعث شده تا کنفدراسیون ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۴:۲۱    
در این مطلب، خواص مختلف "شلغم" بررسی شده؛ شلغم یکی از بهترین تقویت کننده های قوای جنسی و جسمی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۳:۵۲    
مدیرکل دفتر مدیریت بیماری های غیرواگیر وزارت بهداشت گفت: سبک زندگی ناسالم در روستاها به شهرها نزدیک شده و شاهد شیوع معضل چاقی در روستاها هم هستیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۲:۵۰    
دانشمندان استرالیایی طی پژوهشی مشخص کردند در هنگام بیهوشی چه اتفاقاتی در مغز رخ می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۲:۲۱    
پنج گیاه برای پیشگیری پیری پوست مشخص شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۱:۴۸    
متخصصان علوم پزشکی کانادا در یک مطالعه جدید به بررسی علت افزایش وزن در فصل زمستان پرداختند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۱:۲۲    
خوردن میوه مفید است و خواص بسیاری برای بدن دارد. مصرف میوه به کنترل فشارخون، کاهش خطر تشکیل سنگ کلیه و کاهش تحلیل رفتن و ضعف استخوان ها کمک می کند و همچنین برای حفاظت از بدن در برابر حمله قلبی و سکته ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۰:۵۸    
رئیس مرکز مدیریت حوادث وفوریت های پزشکی آذربایجان شرقی از جان باختن چهار شهروند در آچاچی میانه در پی مسمومیت با مونوکسید کربن خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۰:۵۶    
معاون حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه و رئیس ستاد برجام گفت: یکسال است با تلاش وسیع ترامپ برای از بین بردن برجام یا اصلاح آن مواجه هستیم اما تاکنون با همه اقداماتی که انجام داده، موفق نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۰:۵۶    
خانواده ها و بسیاری از هموطنانمان که در انتظار خبری از جوانان محبوس شده در نفتکش ایرانی آتش گرفته هستند، انتظار دارند که صداوسیما و دیگر رسانه ها با تمرکز بیشتر بر این اتفاق و پرداختن به اخبار آن ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۰:۴۶    
مردم این روحانی را می خواهند: رئیس جمهوری که پای عهدش بماند و برسر حفظ حقوق مردم بایستد، همان طور که بسته شدن فضای ارتباطی مردم را موهبت الهی ندانست و تلگرام را به مردم باز گرداند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۰:۴۴    
رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: تجاوز به چپ یک دستگاه خودرو پژو 405 سه سرنشین آن را به کام مرگ کشاند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۰:۴۴    
علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به منظور نشست با فعالان گردشگری و سرمایه گذاران اقتصادی به دوکشور هلند و اسپانیا سفرمی کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۰:۴۳    
یکی از دیپلمات های ارشد دولت آمریکا که مسئول رسیدگی به امور پناهجویان است، اعلام کرد به زودی از سمت خود استعفا می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۰:۴۳    
اداره آمار جمهوری چک امروز (شنبه) اعلام کرد، رئیس جمهوری فعلی این کشور در انتخابات ریاست جمهوری با کسب حدود 38 درصد آرا در دور اول پیشتاز است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۳:۲۱    
مدیر اندیشکده مطالعات اجتماعی و محیط زیست گفت: با اجرای طرح های غلط محیط زیستی خوزستان به زودی خالی از سکنه می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۳:۱۹    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه گفت: با عملیات ادلب در حال نابودی بخش غربی کریدور ترور در شمال سوریه هستیم و تروریست های حاضر در عفرین نیز راهی جز تسلیم ندارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۳:۱۸    
شهرداری منطه 7 تهران مقابل ساختمانی که هیات های ورزشی استان تهران در آن قرار دارد، بلوک سیمانی گذاشته و مانع ورود کارکنان این هیات های ورزشی به ساختمان شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۳:۰۳    
توقع و باور خانواده این بود که برای سالگرد مرحوم آیت الله هاشمی ستادی مرکب از نمایندگان دستگاهها و سازمانهایی چون مجلس خبرگان - مجمع تشخیص مصلحت - نهاد ریاست جمهوری- مجلس - سپاه و ستاد کل ارتش - ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۲:۵۴    
مدیرکل بین الملل معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با اشاره به رتبه 140 ایران در شاخص شکاف جنسیتی در میان 144 کشور گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۲:۳۱    
وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که بر موضع خود در خصوص غیرقانونی بودن شهرک سازی های رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی تأکید دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۲:۳۰    
نحوه تحویل خودروی لامبورگینی سنتناریو LP-770 از کارخانه به مشتری را مشاهده می کنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۲:۲۸    
امین حسین نقشینه درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: طی ساعات آتی جریان های شمالی وارد کشور می شود که پیامد آن کاهش نسبی دما در سواحل خزر و بارش پراکنده باران در گیلان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۲:۱۶    
برخی کاربران اعلام کردند که دسترسی آن ها از طریق اینترنت خانگی به پیام رسان تلگرام بدون استفاده از فیلترشکن ممکن شده است. فیلترینگ تلگرام به دستور رئیس جمهور به طور کامل برداشته شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۲:۱۰    
در سومین روز سی و سومین جشنواره موسیقی فجر گروه خانه درام چین و گروه لیان به روی صحنه رفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۲:۰۳    
رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی به رؤسای جمعیت های ملی ژاپن، چین و کره جنوبی درخواست کرد تا نسبت به کمک اضطراری به محبوس شدگان در نفتکش سانچی اقدام کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۲:۰۰    
صداوسیمای ملی، عنوان کاتون نازنین جمشیدی در شهروند است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۱:۵۳    
رئیس جمهوری آمریکا تصریح کرد: باید به هر قیمتی که شده است از کشور خود محافظت کنیم و باید سرازیر شدن مهاجران متوقف شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۱:۵۲    
زمین لرزه ای به قدرت 4.5 (چهار و پنج دهم) ریشتر در ساعت 20 و 35 دقیقه امروز حوالی دهرم در استان فارس را لرزاند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۱:۵۲    
مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: اخبار منتشرشده مبنی بر واریز نشدن سود سهام عدالت برای برخی مشمولان صحت ندارد و از سه شنبه هفته گذشته تاکنون برای 33 میلیون نفر از مشمولان سهام عدالت سود مرحله ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۱:۵۰    
برخی کاربران اعلام کردند که دسترسی آن ها از طریق اینترنت خانگی به پیام رسان تلگرام بدون استفاده از فیلترشکن ممکن شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۱:۲۵    
معاون سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه 12 تکاور ایرانی که به چین اعزام شده اند پس از پایین آمدن دمای کشتی برای تجسس مفقودین وارد سانچی می شوند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۱:۱۳    
بانک ملی ایران در راستای کمک به رونق بازار مسکن، طرح تسهیلات ویژه مسکن را کلید زده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۱:۰۸    
چشم انتظار نشسته اند تا سمفونی آب و آتش تمام شود و بار دیگر در آغوش بگیرند عزیزی را که راهی آب کردند اما باید از دل آتش پیدایش کنند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۱:۰۵    
دور برگشت رقابت های بوندسلیگا با برگزاری چند دیدار ادامه یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۱:۰۴    
رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو مغلوب ویارئال شد و بعید به نظر می رسد دیگر شانسی برای قهرمانی در این رقابت ها داشته باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۱:۰۲    
اظهارات توهین آمیز، نژادپرستانه و برخوردهای عجیب رئیس جمهور امریکا با کشورهای مختلف دنیا، کارتونیست ها را به واکنش واداشته به طوری که سایت کگل چند کاریکاتور قابل تامل علیه ترامپ منتشرکرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۱:۰۱    
در حاشیه اظهارنظر امیر قلعه نویی در خصوص حضور زنان در ورزشگاه ها، احمدرضا کاظمی این فتوطنز را در بی قانون منتشرکرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۰:۵۹    
نرم افزار جدیدی به نام "Teligram" به عنوان نسخه به روز شده پیام رسان تلگرام Telegram به بازار آمده که از توانایی های ویژه ای چون نصب درب پشتی یا استفاده از تبلیغات کلیکی برای آلوده کردن سیستم قربانی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۰:۵۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه چین تاکید کرد که این کشور مخالف تحریم های یک جانبه آمریکا علیه ایران است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۰:۵۸    
عضو کمیته پیگیری وضعیت دانشجویان بازداشت شده در مجلس اظهارداشت: حدود 25 تا 30 دانشجو و 4 دانش آموز در سراسر کشور در بازداشت به سر می برند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۰:۲۱    
مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در یادداشتی نسبت به شکست زردپوشان در شهرآورد اصفهان و حاشیه های این دیدار واکنش نشان داد .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۰:۰۱    
خودرو هوندا CRV تیپ EXL، در بازار با قیمت 235 میلیون تومان بفروش می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۹:۵۷    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: تلگرام به ما خیانت کرده است و باید برای افشای اطلاعات ما محاکمه شود نباید اجازه برگشت به آن داده شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۹:۵۵    
گزارش ها از حمله شیمیایی با گاز کلر به مناطق تحت کنترل شورشیان در نزدیکی دمشق خبر می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۹:۵۵    
یادگار امام (ره) با انتشار عکسی به حادثه نفتکش سانچی واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۹:۵۴    
مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: از آنجا که آمریکا به تعهدات برجامی خود عمل نکرده است, خروج ما از برجام کاملا قانونی و قابل توجیه خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۹:۵۳    
مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: به دلیل پدیده وارونگی دما، مدارس شهرستانهای اهواز و کارون در نوبتهای صبح و بعد از ظهر یکشنبه در همه مقاطع تحصیلی تعطیل هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۹:۵۲    
معاون وزیر خارجه روسیه با بیان اینکه آمریکا با اعمال تحریم های جدید می خواهد بر روند انتخابات ریاست جمهوری روسیه تاثیر بگذارد، اعلام کرد: تمام گزینه های متقابل به تحریم های ضدروسی آمریکا روی میز است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۹:۵۲    
حمله در میدان عدن در شمال بغداد (ورودی کاظمین) در آمار اولیه تاکنون سه کشته و چند مجروح بجا گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۹:۴۶    
مسئول کمیته ویژه رسیدگی به حادثه نفتکش ایرانی:جعبه سیاه کشتی نفت کش ایرانی پیدا شدخبرگزاری فارس: جعبه سیاه کشتی نفت کش ایرانی پیدا شد
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۹:۱۷    
هشت روز پس از آتش گرفتن نفتکش ایرانی در آب های کشور چین همچنان خانواده های خدمه ی نفتکش در انتظار اقدامی برای پیدا کردن عزیزانشان هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۸:۵۶    
یک روزنامه آمریکایی در گزارشی نوشت: بعید به نظر می رسد که متحدان اروپایی واشنگتن آن هم در حالی که ترامپ به آنها اولتیماتوم داد و آنها را تهدید کرد به انجام هرگونه توافق با آمریکا برای اصلاح برجام ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۸:۵۵    
سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه وزارت امور خارجه کشورمان، آخرین فعالیت ها و پیگیری های دستگاه دیپلماسی کشور در ارتباط با وضعیت سرنشینان نفتکش سانچی را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۸:۵۴    
سیدمهدی رحمتی کاپیتان نیمکت نشین تیم فوتبال استقلال تهران، در اقدامی عجیب، تمام پس ت های اینستاگرامی خود را حذف کرد!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۸:۵۳    
در تصویر زیر پلیس راه جاده اصفهان به تهران در دوره قاجار، حدود سال 1300 شمسی را می بینید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۸:۵۱    
مشاور رییس جمهور مخالفان برجام را مورد خطاب قرار داد و گفت: دوستان منتظر نشسته اند یا توافق شکست بخورد و بگویند ما که گفته بودیم؛ یا ادامه پیدا کند و بگویند لابد به نفعشان بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۸:۵۱    
مهدی طارمی بدون خداحافظی با پرسپولیسی ها به قطر سفر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۸:۴۹    
ساعتی پیش بر اثر سانحه رانندگی در حوالی شهرک رضویه در حومه مشهد دو سرنشین یک خودرو پیکان وانت که یه زن و شوهر بودند کشته شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۸:۴۵    
محسن هاشمی علت تاخیر 20 ساله در انتشار خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی را بیان کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۸:۴۴    
وزیر اطلاعات گفت: حضور بموقع و هوشیاری مردم و نهادهای دخیل در امر امنیت موجب شکست دشمنان در ناآرامی های اخیر و جلوگیری از تکرار حوادث گذشته شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۸:۲۳    
امام جمعه موقت تهران گفت: امکان ندارد من بخواهم به مردم حتی معترضین و آن هایی که بخاطر اعتراض بیرون آمدند هیچ بی احترامی بکنم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۸:۱۵    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 کل کشور گفت: طبق مصوبه این کمیسیون حقوق های کمتر از 5 میلیون بین 10 تا 18 درصد در سال آینده افزایش می یابد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۸:۱۳    
گوشی HTC U11 با ظرفیت 64 گیگابایت در بازار با قیمت 2 میلیون و 390 هزار تومان بفروش می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۸:۰۶    
باغی که در دهه 80 سریال شب های برره در آن ساخته شد، خشک شده و قرار است در آن یک برج 21 طبقه ساخته شود مساحت این باغ 21 هزار و 600 متر مربع است و حالا گفته می شود برای ساخت 6 هزار و 480 متر مربع آن ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۸:۰۱    
صادق زیباکلام معتقد است قهر مردم با صندوق های رای تنها شانس سیدابراهیم رئیسی و اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 است و تنها در این صورت است که آنان می توانند پیروز انتخابات شوند.