چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۱۲:۲۹Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 26 دی 1396 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 31 فروردین 1396 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1396 آفتاب نیوز 31 خرداد 1396 آفتاب نیوز 31 تیر 1396 آفتاب نیوز 31 مرداد 1396 آفتاب نیوز 31 شهریور 1396 آفتاب نیوز 30 مهر 1396 آفتاب نیوز 30 آبان 1396 آفتاب نیوز 30 آذر 1396 آفتاب نیوز 30 بهمن 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 1 دی 1396 آفتاب نیوز 2 دی 1396 آفتاب نیوز 3 دی 1396 آفتاب نیوز 4 دی 1396 آفتاب نیوز 5 دی 1396 آفتاب نیوز 6 دی 1396 آفتاب نیوز 7 دی 1396 آفتاب نیوز 8 دی 1396 آفتاب نیوز 9 دی 1396 آفتاب نیوز 10 دی 1396 آفتاب نیوز 11 دی 1396 آفتاب نیوز 12 دی 1396 آفتاب نیوز 13 دی 1396 آفتاب نیوز 14 دی 1396 آفتاب نیوز 15 دی 1396 آفتاب نیوز 16 دی 1396 آفتاب نیوز 17 دی 1396 آفتاب نیوز 18 دی 1396 آفتاب نیوز 19 دی 1396 آفتاب نیوز 20 دی 1396 آفتاب نیوز 21 دی 1396 آفتاب نیوز 22 دی 1396 آفتاب نیوز 23 دی 1396 آفتاب نیوز 24 دی 1396 آفتاب نیوز 25 دی 1396 آفتاب نیوز 26 دی 1396 آفتاب نیوز 27 دی 1396 آفتاب نیوز 28 دی 1396 آفتاب نیوز 29 دی 1396 آفتاب نیوز 30 دی 1396 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۰:۳۱    
عملیات لایروبی در بندر اوندکنار آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۰:۱۳    
دبیر ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل منطقه21 از برپایی "مانور شبانه تخلیه امن اضطراری و اطفاء حریق" در غرب تهران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۰:۰۴    
نیت بیلر، کاریکاتوریست آمریکایی سخنان توهین آمیز ترامپ درباره مهاجران برخی کشورها که وارد آمریکا می شوند را در اثری به نام داخل چاه دست مایه طنز قرار داده است
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۴:۲۵    
اواخر جنگ بیشتر رفت و آمدها به مناطق جنگی با قطار و در برخی موارد با سایر وسایل حمل و نقل صورت می گرفت و اگر با هواپیما سفری داشتیم، هواپیمای ایشان تا مقصد یعنی فرودگاه اهواز اسکورت می شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۳:۳۶    
سردار نقدی در نامه ای به رئیس جمهور درباره مدیریت بومی فضای مجازی، نوشت: همین امروز راه را بر ظرفیت های بی شمار داخلی باز کنید و آن ها را جایگزین اجانب نمایید که فردا دیر است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۲:۳۸    
ما قانون اساسی نوشته ایم یک فصلش تعطیل است. همین اتفاقاتی که اخیراً افتاد آیا ما به مردم حق انتقاد دادیم؟ چند وقت پیش مقام معظم رهبری گفتند "مردم حق انتقاد از مسئولین را دارند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۱:۲۴    
در این طرح 403 سارق دستگیر و همچنین 43 باند متلاشی شدند و حدود هشت میلیارد تومان اموال مسروقه مکشوفه و شش میلیارد تومان هم کالای قاچاق کشف شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۱:۰۱    
آفتاب نیوز : عادل فردوسی پور که در برنامه تخصصی 90 معمولاً برخلاف اصول حرفه ای رسانه از چارچوب برنامه خارج شده و به مسائل خارج از موضوع که تخصصی در آن ندارد می پردازد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۰:۵۹    
فرمانده انتظامی استان تهران از دستگیری سارقان کیف قاپ و گوشی قاپ با 38 فقره سرقت در شهرستان اسلامشهر خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۰:۱۹    
سومین مرحله آماده سازی تیم ملی کاراته بانوان برای حضور در کاراته وان پاریس، نخستین مسابقه سال 2018 در سالن کبکانیان تهران برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۹:۳۴    
با نزدیک شدن به برگزاری جشنواره فیلم فجر می توانید روش خرید بلیت این جشنواره را در اینجا بخوانید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۹:۳۱    
برنامه هشتمین روز از برگزاری سی و سومین جشنواره موسیقی فجر در حالی اعلام شد که یک گروه از کشور صربستان به اجرای برنامه در تالار رودکی تهران می پردازد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۹:۲۵    
آفتاب نیوز : یکی از سران فتنه که نقش مهمی در القای خوش بینی به آمریکا و غرب و کشاندن دولت به ورطه ناکارآمدی و بی عملی داشت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۹:۱۴    
آفتاب نیوز :
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۹:۱۲    
مدیرکل برنامه و بودجه سازمان هدفمندی یارانه ها با اشاره به اینکه حذف یارانه افراد پردرآمد در انتظار مصوبه مجلس است، گفت که تا زمان تصویب مجلس، هیچ تغییری در حذف افراد یارانه بگیر اتقاق نمی افتد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۹:۱۰    
نمایندگان پارلمان اروپا در نشست روز سه شنبه خود خواستار ممنوعیت کامل صید ماهی با استفاده از شوک الکتریکی در تمامی کشورهای عضو این اتحادیه شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۹:۰۸    
جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری سارق نوجوان اینترنتی با 530 میلیون ریال برداشت غیر مجاز اینترنتی در شهرستان دزفول خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۸:۱۴    
صادق زیباکلام استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران و پژوهشگر توسعه نامه ای سرگشاده خطاب به کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۷:۵۶    
برانکو بارها و بارها در مورد کریم باقری لب به تحسین گشوده و نقش دستیار ایرانی اش در تیم را غیر قابل انکار توصیف کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۷:۵۵    
باشگاه بارسلونا چند روز پیش و در خرید زمستانی خود، یک بازیکن کلمبیایی را به خدمت گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۷:۵۴    
محسن افشانی، بازیگر سینما و تلویزیون، عکسی عجیب از خود و همسرش در فضای مجازی منتشر کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۷:۴۹    
امیر تتلو خواننده معروف رپ در اقدامی عجیب و غیرمعقول، تصویری از سر خالکوبی شده خود را منتشر کرد و نوشت: به نیت صلح جهانی! او در انتخابات ریاست جمهوری از ابراهیم رئیسی حمایت کرده بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۷:۴۸    
با پیرزنی آشنا می شویم که حدود 65 سال هست غذای نخورده هست و هیچ مشکلی پیدا نکرده هست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۷:۴۵    
بنابر اعلام معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی ایران، این دانشگاه کار ساخت و ساز و جایگزینی بیمارستان های فرسوده تحت پوشش خود را آغاز کرده، اما برای ادامه کار ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۷:۴۳    
مرد جوان که درجریان نزاع خیابانی، ناخواسته دوست جوانش را به قتل رسانده بود، سحرگاه دیروز و پس از آخرین وداع با خانواده اش پای چوبه دار رفت ،اما درحالی که تمامی مقدمات اجرای حکم آماده شده بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۷:۴۱    
چند بازیگر خانم که با هم روابط دوستان و نزدیکی دارند در یک رستوران دور هم جمع شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۷:۳۵    
افزایش قیمت خودروها به خاطر تأخیر در ابلاغ آیین نامه واردات خودرو بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۷:۱۶    
بهتر است برای خوردن آب "انار" آن را به شکل "آب لمبو" درآورید یعنی بدون سوراخ کردن پوست آن را فشار دهید و سپس آب آن را بگیرید؛ آشامیدن آب انار که با پیه داخل آن گرفته باشند با شکر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۳:۴۵    
دبیر اجرایی کنگره چالش های بالینی در مامایی، زنان و نازایی گفت: زنان باید بدانند که دو علامت از این 3 نشانه را داشته باشید قطعاً مبتلا به بیماری سندروم تخمدان هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۳:۱۰    
پوسیدگی دندان، حاصل فعالیت باکتری ها روی مواد قندی است که در نتیجه تولید اسید می کند. اسید باعث تخریب بافت آلی و معدنی دندان می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۲:۱۳    
به گفته محققان، خوردن صبحانه سرشار از فیبر حاوی جو دوسر و میوه و سبزیجات کافی در طول روز می تواند از تحلیل استخوان ها پیشگیری نماید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۱:۵۵    
اغلب افراد به هنگام بیماری این تردید را دارند که می توانند ورزش کنند یا نه. قانونی در این رابطه وجود دارد که می تواند به افراد برای تصمیم گیری درباره ورزش کردن در زمان بیماری کمک کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۱:۳۷    
هر چند دولت از اپراتورها مالیات میگیرد اما سهامداران مخابرات ایران؛ همراه اول و ایرانسل که بیش از 90 درصد بازار مخابرات کشور دارند متعلق به کدام نهاد است؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۱:۳۰    
ابوئه که اکنون 34 سال دارد، لباس هایش را هم با دست می شوید و بعضی روزها مجبور می شود کنار خیابان بخوابد!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۱:۳۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار امیدواری کرد که نمایندگان با تصمیم دولت برای حذف جدول 17 همراهی کرده و این جدول به متن قانون بودجه سال آتی برنگردد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۱:۲۶    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه با اشاره به اینکه اکنون مدیرانی داریم که 700 الی 800 میلیون تومان پاداش پایان خدمت می گیرند، گفت: با مصوبه کمیسیون ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۱:۱۹    
پژوهشگران استرالیایی، طی پژوهشی ادعا کردند پدیده "مغز کودک"، پدیده ای واقعی و قابل سنجش است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۰:۴۲    
بارش شبانه برف تبریز را سفیدپوش کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۰:۴۰    
دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: با توجه به دریافت عوارض از خودروها در آزادراه قزوین-زنجان و ارایه نکردن خدمات ضروری در این مسیر، گرفتن عوارض در این محور ارتباطی از رانندگان تا اطلاع بعدی ممنوع شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۰:۳۶    
در این مجلس از ابتدا تا کنون بیش از 12 طرح تحقیق و تفحص در مجلس شورای اسلامی بررسی شد که مهم ترین آن ها طرح تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان و طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تهران است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۰:۲۷    
مافیای گوشت شکار فعالند. آنها به گوزن، کل و بز، آهو و حتی حیوانات حرام گوشت نیز رحم نمی کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۰:۱۲    
یافته های جدید نشان می دهد افراد مبتلا به سرطان سینه که تحت درمان هستند بهتر است از مصرف انواع نان، سویا و طیفی از غلات مصرفی رایج پرهیز نمایند چراکه می توانند تاثیر معکوس داشته باشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۳:۳۸    
پلیس کوزوو از تعیین جایزه 10 هزار یورویی برای ارائه مشخصات قاتل الیور ایوانوویچ سیاستمدار صربستانی که امروز در کوزوو کشته شد خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۳:۳۳    
یک مقام آمریکایی گفت کشورش به بهانه لزوم بازنگری های اساسی در آژانس امداد و اشتغال آوارگان فلسطینی سازمان ملل، 65 میلیون دلار کمک خود را به برنامه های مرتبط با آوارگان فلسطینی لغو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۳:۱۴    
معاون هماهنگی انتقال شرکت توانیر، گفت: در حال حاضر 95 درصد برق کشور در داخل تولید می شود و به زودی به خودکفایی دست می یابیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۲:۵۹    
منابع خبری گزارش دادند، نشستی از مقام های عالی رتبه در روزهای آتی در شورای امنیت سازمان ملل متحد با محوریت تدابیری برای مقابله با تسلیحات کشتار جمعی برگزار می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۲:۵۸    
فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) گفت: امروز دشمن در برابر نظام ما مستاصل شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۲:۵۷    
روزنامه پیروزی نوشته علی دایی از حق 2/3 میلیارد تومانی خود در قبال پرسپولیس گذشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۲:۵۵    
رئیس جمهوری آمریکا در یک تماس تلفنی با همتای چینی خود شی جین پینگ ضمن گفت وگو درخصوص تحولات شبه جزیره کره و با انتقاد از روابط تجاری دو کشور، کسری تراز تجاری آمریکا با چین را غیرقابل تحمل دانست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۲:۴۸    
رضا شکاری و سردار آزمون این روزها با هم تیمی هایشان در امارات اردو زده اند تا تعطیلات زمستانی لیگ روسیه را در این کشور بگذرانند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۲:۴۷    
مسئولی که بعد از جنجال آفرینی در کمپ تیم های ملی خبر را به شکلی وارونه منعکس کرده بود احتمالا با برخوردی قاطع روبرو می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۲:۴۳    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: تلاش می کنیم بودجه جاری و عمرانی استان ها را افزایش دهیم. سیاست فقرزدایی و اشتغال را علی رغم این که با محدودیت منابع مواجهیم در اولویت داریم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۲:۳۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رمز موفقیت در برگزاری هر انتخابات به حضور و مشارکت حداکثری مردم بستگی دارد و امیدوارم که انتخابات آتی پارلمان عراق در موعد مقرر و با مشارکت مردم عراق باشکوه برگزار شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۲:۳۶    
27 دی 1357، یک روز پس از خروج آخرین شاه ایران از کشور، شاپور بختیار، نخست وزیر وقت ایران، دستور تشکیل جلسه اضطراری شورای امنیت ملی را صادر می کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۱:۵۹    
رییس جمهوری آمریکا در توییتر خود بار دیگر مساله ساخت دیوار در مرز جنوبی این کشور و جلوگیری از ورود پناهجویان غیرقانونی و مواد مخدر را مطرح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۱:۵۴    
بازیگر سینما و تلویزیون گفت: حال همه هنرمندان بد است و خوش به حال شما دریانوردان که به دریا رفتید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۱:۵۲    
رئیس سازمان میراث فرهنگی برای بررسی توسعه همکاری در زمینه جذب گردشگر، تبادل تجربه درباره صنایع دستی و ایجاد ارتباط نزدیک با موزه های دو کشور به هلند سفر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۱:۵۱    
بانک مرکزی از رشد اقتصادی 4.5 درصدی در نیمه اول امسال خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۱:۴۹    
عباس آخوندی همزمان با هفتاد و نهمین سالروز تاسیس بانک مسکن در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سابق و جدید بانک مسکن گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۱:۴۶    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: انقلاب اسلامی ما یک دانشگاه بزرگ انسان سازی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۱:۴۵    
رسانه های معتبر ترکیه خبر از توافق مصطفی دنیزلی با تراکتورسازی می دهند ، درحالی که از تبریز خبر رسیده بود باشگاه از دنیزلی دور شده است!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۱:۳۴    
شرکت کنندگان در سیزدهمین کنفرانس اتحادیه بین المجالس سازمان همکاری اسلامی عصر امروز (سه شنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۹:۰۶    
شرکت کنندگان در سیزدهمین کنفرانس اتحادیه بین المجالس سازمان همکاری اسلامی عصر امروز (سه شنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۹:۰۵    
رئیس جمهور آمریکا با انتقاد از دموکرات ها، آنها را به تلاش برای به تعطیلی کشاندن دولت این کشور بر سر مهاجران غیرقانونی متهم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۹:۰۴    
مردم در سیبری روسیه زمستان امسال سرمای شدید و بی سابقه ای را تجربه می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۹:۰۲    
تازه ترین عکس رضا عطاران در فیلم مصادره منتشر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۹:۰۱    
فرمانده انتظامی رشت از دستگیری یک مامور قلابی در این شهرستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۹:۰۰    
وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه نارضایتی هایی که موجب بروز حوادثی در کشور می شود را باید علاج کرد گفت: مهار حوادث سبب افزایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۸:۴۰    
مراسم تودیع مهندس دوست حسینی و معارفه دکتر مرتضی شهیدزاده رییس جدید هیئت عامل صندوق توسعه ملی با حضور دکتر محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۸:۳۴    
شرکت کنندگان در کنفرانس اتحادیه بین المجالس سازمان همکاری اسلامی با رهبر انقلاب دیدار کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۸:۱۳    
سرمربی آلمانی استقلال این روزها به دلیل نتیجه نگرفتن در خارج از خانه انتقادات زیادی را تحمل می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۸:۱۲    
در این مطلب می خواهیم این سوال ترسناک و عجیب را بررسی کنیم. احتمال شکستن پنجره هواپیما چقدر است؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۸:۰۴    
عضو هیات علمی گروه علوم سیاسی دانشگاه فردوسی مشهد معتقد است که آمریکا ناگهان و به صورت یکجانبه از برجام خارج نمی شود و تلاش می کند ضمن همراه کردن کشورهای اروپایی با خود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۸:۰۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به تلاش ایران و روسیه در خصوص لغو روادید سفر بین اتباع دو کشور، تصریح کرد قطعا تا انجام بازی های جام جهانی این اتفاق صورت نمی گیرد .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۷:۴۹    
سرپرست گروه سلامت هوای وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: سال گذشته در تهران چهار هزار و 810 مرگ منتسب به آلودگی هوا داشته ایم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۷:۴۶    
فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت: داماد خشمگین که همسر و مادر زنش را به قتل رسانده بود، پس از یک هفته فرار دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۷:۳۸    
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه در گردهمایی مسئولان روابط عمومی سپاه که در ستاد فرماندهی کل سپاه در تهران برگزار شد گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۷:۳۷    
سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام کرد یارانه نقدی دی ماه امشب واریز می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۷:۳۶    
ساختمان جدید سفارت آمریکا در انگلیس امروز (سه شنبه) در حالی برای نخستین بار درهایش را به روی عموم مردم گشود که چند روز پیش به علت هزینه بسیار زیاد ساخت و مکان بدش مورد انتقاد دونالد ترامپ قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۷:۳۰    
فابیو کاپلو، دوران مربیگری پرفروغی را در فوتبال پشت سر گذاشت و همواره از او به عنوان یک مربی صاحب سبک یاد می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۷:۲۸    
مرگ ناگهانی. چهل و شش سالگی. و آخرین عکسی که 9 روز قبل از مرگ، در توییتر منتشر کرده و عملا با گربه اش بدرود گفته است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۷:۲۳    
سرپرست موزه های استان اردبیل گفت: پنج هزار و 670 شی تاریخی در این استان شناسنامه دار است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۷:۱۸    
قایق های اشباح پدیده ای مرموز است که سالانه ده ها قربانی می گیرد و سوالات بی پاسخ بسیاری در مورد آن وجود دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۷:۱۲    
بررسی روند معاملات فرابورس در حوزه اوراق حق تقدم مسکن حاکی از آن است که قیمت این اوراق در مقایسه با هفته گذشته افزایش یافته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۷:۰۷    
نماینده ویژه رییس جمهوری در حادثه نفتکش سانچی با اعلام اینکه انتقال محموله نفتی به کره شمالی و شلیک موشک به سانچی، داستانسرایی و دروغی بسیار آشکار است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۷:۰۵    
دوستان ترامپ که اعتقاد چندانی به توانایی و استعداد او در این زمینه ندارند، بر این عقیده هستند که ترامپ به جز ساخت وساز از هیچ مسئله دیگری سر درنمی آورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۷:۰۴    
فیزیوتراپیست تیم فوتبال پرسپولیس از غیبت سه هفته ای کامیابی نیا خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۷:۰۱    
منابع خبری عربی اعلام کردند مصر اداره آثار باستانی اهرام ثلاثه را به مدت 20 سال به یک شرکت اماراتی به نام Prisme International به بلغ 50 میلیون دلار واگذار می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۷:۰۱    
مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان مصرف مشروبات الکلی را زمینه ساز بسیاری از نزاع ها دانست و گفت: 3 نفر به علت سوء مصرف الکل در استان همدان جان خود را از دست داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۶:۴۹    
آفتاب نیوز : یکی از نمایندگان مجلس گفته است: 100 مسئول کشور دوتابعیتی و دارای گرین کارت هستند. می دانم شما هم مثل من از شنیدن این خبر تعجب نکرده اید چون تعجب هم ندارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۶:۴۷    
نماینده اعزامی مجلس به شانگهای برای بررسی حادثه نفتکش سانچی درباره برخی ابهامات در زمینه همکاری چین در این حادثه توضیحاتی ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۶:۴۱    
ساختمان های اداری، مساجد و مدارس متعلق به آستان قدس رضوی تحت پوشش بیمه های آتش سوزی، خطرات تبعی و مسئولیت بیمه سرمد قرار گرفت .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۶:۳۹    
مجوزهای دریافت وجه بدون کارت از خودپردازهای بانک صادرات ایران در راستای افزایش ضریب ایمنی و امنیت مشتریان تا 24 ساعت اعتبار دارد و مشتری می تواند تا سقف 2 میلیون ریال به صورت یکجا و یا به دفعات ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۶:۳۷    
رکورد تولید موتور در دو شیفت کاری در شرکت مگاموتور شکسته شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۶:۳۶    
با توجه به استقبال خوبی که از پیش فروش اینترنتی خودرو کوییک انجام شده و حضور انبوه کاربران در سایت جهت ثبت نام این خودرو، در بعضی مواقع پذیرش به صورت مرحله ای انجام می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۶:۳۴    
حضور خودروی "مزداRX-7" ساخت سال 1978 میلادی، در خیابانهای تهران را مشاهده می کنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۶:۳۲    
بهای هر بشکه نفت سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک)-متشکل از 14 کشور- دیروز (دوشنبه) با 0.9 درصد افزایش نسبت به جمعه گذشته به 67 دلار و 78 سنت رسید و بیشترین قیمت از بیست و هشتم نوامبر 2014 میلادی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۶:۳۲    
آلمان اعلام کرده است که به دنبال یافتن 10 مظنون به جاسوسی برای ایران است.آلمان اعلام کرده است که به دنبال یافتن 10 مظنون به جاسوسی برای ایران است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۶:۳۱    
معاون رئیس جمهوری در سفر به هلند اعلام کرد جمهوری اسلامی ایران برنامه ای را در زمینه توسعه گردشگری تدوین کرده که براساس چشم انداز این برنامه به هدف جذب 20 میلیون گردشگر و 25 میلیارد دلار درآمد ارزی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۶:۲۴    
اگرچه با عنایت به وضع اقتصادی کشور در یک دهه گذشته، به نظر می رسد سودهای کلانی که این موسسات می پرداختند ...