چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۲۱:۴۴May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 12 شهریور 1397 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 31 فروردین 1397 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 31 خرداد 1397 آفتاب نیوز 31 تیر 1397 آفتاب نیوز 31 مرداد 1397 آفتاب نیوز 30 مهر 1397 آفتاب نیوز 30 آبان 1397 آفتاب نیوز 30 آذر 1397 آفتاب نیوز 30 دی 1397 آفتاب نیوز 30 بهمن 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 1 شهریور 1397 آفتاب نیوز 2 شهریور 1397 آفتاب نیوز 3 شهریور 1397 آفتاب نیوز 4 شهریور 1397 آفتاب نیوز 5 شهریور 1397 آفتاب نیوز 6 شهریور 1397 آفتاب نیوز 7 شهریور 1397 آفتاب نیوز 8 شهریور 1397 آفتاب نیوز 9 شهریور 1397 آفتاب نیوز 10 شهریور 1397 آفتاب نیوز 11 شهریور 1397 آفتاب نیوز 12 شهریور 1397 آفتاب نیوز 13 شهریور 1397 آفتاب نیوز 14 شهریور 1397 آفتاب نیوز 15 شهریور 1397 آفتاب نیوز 16 شهریور 1397 آفتاب نیوز 17 شهریور 1397 آفتاب نیوز 18 شهریور 1397 آفتاب نیوز 19 شهریور 1397 آفتاب نیوز 20 شهریور 1397 آفتاب نیوز 21 شهریور 1397 آفتاب نیوز 22 شهریور 1397 آفتاب نیوز 23 شهریور 1397 آفتاب نیوز 24 شهریور 1397 آفتاب نیوز 25 شهریور 1397 آفتاب نیوز 26 شهریور 1397 آفتاب نیوز 27 شهریور 1397 آفتاب نیوز 28 شهریور 1397 آفتاب نیوز 29 شهریور 1397 آفتاب نیوز 30 شهریور 1397 آفتاب نیوز 31 شهریور 1397 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۵:۵۰    
در پی حواشی ایجاد شده در جریان برگزاری دادگاه متهم حمید باقری درمنی، بانک ملی ایران برخی ابعاد پرونده بانکی این شخص را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۵:۱۱    
فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری 7 متهم کلاهبردار میلیاردی در استان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۴:۰۰    
خواننده زیرزمینی که در استودیوی ضبط صدا دست به جنایت زده بود، با حکم قضایی به قصاص محکوم شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۳:۱۲    
وزیر صنعت، معدن و تجارت از حذف شورای رقابت از فرایند قیمت گذاری خودرو خبر داد و گفت: از این پس ستاد تنظیم بازار همراه با سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مسئولیت نظارت بر بازار خودرو را ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۳:۰۱    
خودرو سازان معتقد به افزایش قیمت مواد اولیه مانند فولاد، آلومینیوم ، شیشه و مابقی مواد مصرفی این صنعت هستند که به علت واضح نبودن دلایل عنوان شده افزایش قیمتی در خودرو وجود نخواهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۰:۵۰    
چندی پیش اسامی 10 نامزد نهایی اعلام شد(دی بروین، واران، صلاح، هازارد، هری کین، امباپه، مودریچ، رونالدو، مسی و گریزمان) و دقایقی قبل، رونالدو، مودریچ و صلاح به عنوان سه نامزد نهایی معرفی شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۰:۱۳    
رشد باورنکردنی یک درخت در هندوستان جنگلی بزرگ را پدیده آورده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۰:۰۳    
محسن چاوشی 2 قطعه تو در مسافت بارانی و ما بزرگ و نادانیم را که بدون مجوز دفتر موسیقی در کانال تلگرامی اش منتشر کرده بود، پس از ساعاتی حذف کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۹:۲۰    
رضا امیرخانی در واکنش به اظهار محبت و دوستی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، دومین نامه خود علیه این تشکل را هم منتشر کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۹:۰۳    
جلسه کارگروه بیمه های خودرو و آتش سوزی شرکت های بیمه خراسان رضوی به میزبانی بیمه سرمد برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۸:۱۹    
محسن قهرمانی اشتباه را با اشتباه جبران کرد و در حقیقت به جای یک اشتباه، دو اشتباه داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۸:۱۸    
رضا یزدانی خواننده استقلالی در خصوص شرایط اخیر آبی ها با ما گفتگو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۸:۰۸    
علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس پس از دعوت شدن به تیم ملی گفت: خیلی خوشحالم که کادر فنی تیم ملی بار دیگر به من اعتماد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۸:۰۴    
ارتباط فوتبالیست ها با اهالی هنر و سینما درهمه جای دنیا یک ارتباط دوطرفه است و این دو قشر گاهی سر از حوزه های یکدیگردرمی آورند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۸:۰۱    
بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم آسیا پاسیفیک گفت: پورحیدری نبود، اسم باشگاه را هم دفن می کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۷:۵۸    
پای ثابت فیلم های برادرش مصطفی کیایی که همه جا گفته طرفدار پرسپولیس است، وقتی در برنامه من و شما و در شبکه شما مهمان آرش ظلی پور بود، تمام رفاقت های فوتبالی اش را فدای برانکو کرد
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۷:۵۷    
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران انتظار بیشتری از پرسپولیس برای حضور در لیست تیم ملی فوتبال دارند، حداقل پنج نماینده از سرخ پوشان باید در تیم ملی حضور داشته باشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۳:۵۹    
رئیس انجمن قطعه سازان استان البرز با بیان اینکه بخش زیادی از نقدینگی سرگردان در کشور به سمت بازار خودرو آمده است گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۳:۳۵    
رییس پلیس مواد مخدر ناجا از دستگیری نفر دوم باند تمساح خلیج خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۳:۳۴    
ظرف مصرف بنزین در کشور لبریز شده و با گذشتن از حد 100 میلیون لیتر در روز در برخی از روزهای ماه های اخیر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۲:۴۹    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر نیاز واحدهای تولیدی به سرمایه از ارسال نامه ای با محوریت این موضوع و با امضای سه وزیر به رئیس جمهور خبر داد و همچنین خواستار برقراری مجدد تسهیلات ورود کالا به کشور ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۲:۴۸    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در خصوص چرایی مخالفت برخی نمایندگان با لوایح fatf، گفت: بعضی ها به خاطر یک دستمال حاضر هستند قیصریه را به آتش بکشانند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۲:۴۶    
اگرچه در عکس های جدید غالبا بدون چادر است اما بیشتر آنها مرتبط به سریال پدر و فضای پشت صحنه آن است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۲:۴۵    
به گفته رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، نهایتاً تا دو هفته آینده قانون اصلاح شده مالیات بر ارزش افزوده به صحن مجلس خواهد رفت تا مشکلات مالیات در بحث تولید اصلاح شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۲:۴۳    
وزارت صنعت، معدن و تجارت در حالی دستورالعمل قیمت گذاری دستوری فولاد به بهانه حمایت از مصرف کننده نهایی را ادامه می دهد که بزرگترین مصرف کنندهای فولاد ساختمانی در کشور از گرانی میلگرد و آهن آلات ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۲:۴۰    
با نزدیک شدن موعد بازگشت تحریم های آمریکا علیه شرکت های همکار با ایران، موگرینی باز هم از چندجانبه گرایی سخن گفت و گفت که اتحادیه اروپا باید از منافع خود در برابر آمریکا و همچنین از ، دفاع کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۲:۴۰    
رسانه های سوریه از شنیده شدن صدای انفجار مهیبی در اطراف فرودگاه نظامی خلخله در شمال سویدا خبر می دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۲:۳۷    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت خودروسازی سایپا از روز چهارشنبه ثبت نام خرید خودرو با نرخ قدیم را آغاز می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۲:۳۴    
در پی انتشار گسترده فیلمی در شبکه های اجتماعی از یک نوجوان زباله گرد که از برخورد خشونت آمیز مأموران شهرداری منطقه 3 تهران با خود خبر داده است، معاون اول رئیس جمهور از وزیر اطلاعات ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۱:۵۳    
رئیس اداره بهزیستی مشهد با اشاره سطح تحصیلات افرادی که با اورژانس اجتماعی مشهد تماس گرفته اند، گفت: افرادی که دیپلم دارند، بیش ترین تماس را با اورژانس اجتماعی گرفته اند و افرادی با تحصیلات راهنمایی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۱:۲۷    
به نظر می رسید امروز شورای رقابت تصمیم نهایی درباره افزایش قیمت خودروهای داخلی را اعلام کند، اما در نهایت مقرر شد که شورا طی نامه ای از بانک مرکزی درخواست کند که تورم بخشی در 5 ماه نخست امسال در صنعت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۱:۲۶    
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب درباره وضع اقتصادی کشور و حل مشکلات معیشتی محور اصلی اجلاس خبرگان رهبری است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۱:۲۵    
سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: امسال قیمت داروها در خردادماه مشخص شده است و تا پایان امسال با همان قیمت ها ارائه می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۱:۲۴    
مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی زابل گفت: 1066نفر از مردم منطقه سیستان از ابتدای طوفان شن و گرد و خاک شدید روانه بیمارستان ها و مراکز درمانی شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۱:۲۳    
منابع مطلع روز دوشنبه گفتند که هند به پالایشگاه های دولتی خود این امکان را داده تا واردات نفت ایران را با نفتکش ها و بیمه های ایرانی ادامه دهند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۱:۲۲    
هاشمی تاکید کرد: دانشگاه آزاد امروز آنقدر تنومند است که کسی نمی تواند برای آن مشکل ایجاد کند. البته در این میان یک سری مشکلات وجود دارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۱:۲۱    
مراجع صهیونیستی امروز (دوشنبه) از شهادت یک جوان فلسطینی در اثر تیراندازی از شهرک صهیونیست نشین کریات اربع در شمال الخلیل خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۱:۲۰    
فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) نامزدهای بهترین های سال جاری را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۰:۴۵    
مشاور عالی فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال موضوع احقاق حق تیم های ایرانی در مسابقات بین المللی را با جدیت دنبال می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۰:۴۵    
جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی عصر دوشنبه - 12 شهریور - به ریاست معاون اول رئیس جمهور و با حضور معاون اول قوه قضائیه و نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۰:۱۷    
مدیر حوزه های علمیه کشور گفت: بیش از 2 هزار طلبه غیر ایرانی ورودی امسال در حوزه های علمیه نقاط مختلف کشور مشغول به تحصیل شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۰:۱۴    
دومین تمرین تیم ملی فوتبال ایران در حضور 17 بازیکن برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۰:۱۳    
مدیرکل بهزیستی استان تهران از پیگیری اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی برای یافتن کودک زباله گردی که ادعا شده از سوی پیمانکاران شهرداری آزار دیده، خبرداد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۰:۱۲    
مهلت انتخاب رشته متقاضیان دانشگاه آزاد اسلامی در آزمون سراسری، فردا سه شنبه 13 شهریورماه پایان می یابد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۰:۰۹    
کبوتربازی یک عنصر مهم فرهنگی ماست که فراموش شده است. تعداد کارها درباره سابقه کبوتر و کبوتربازی و تمامی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی که در طول تاریخ ما جای پایش را می توانیم پیدا کنیم، بسیار است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۰:۰۷    
معاون شهردار منطقه 3 از شهروندان خواست در صورت اطلاع از محل اسکان کودکی که به تازگی فیلم بریدن گوش او منتشر شده، به شهرداری اطلاع دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۰:۰۴    
رئیس فراکسیون ورزش مجلس می گوید مدیران استقلال و پرسپولیس و رؤسای فدراسیون ها مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۰:۰۳    
در جلسه کمیسیون موارد خاص حسب درخواست معاونت آموزشی وزارت بهداشت و دستور وزیر بهداشت مصوبه قبلی این کمیسیون در خصوص دستیاران آسیب شناسی که از آزمون ارتقا محروم شده بودند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۹:۵۷    
رئیس شهرداری رژیم صهیونیستی در قدس اعلام کرد که درصدد است طرحی را برای بیرون راندن آژانس کار و امدادرسانی آوارگان فلسطینی "آنروا" از شهر قدس تدوین کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۹:۴۴    
صندوق بین المللی پول اعلام کرد که هنوز هم نیروی کار زنان در فعالیت های اقتصادی کمتر از مردان است و پیشنهاداتی برای افزایش نیروی کار زنان ارائه داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۹:۴۳    
غار شگفت یزدان پدیده طبیعی در روستای هفتهر مکانی جذاب برای علاقه مندان به گردشگری طبیعی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۹:۴۲    
حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی با حکم رهبر معظم انقلاب به عنوان رئیس جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها منصوب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۹:۴۱    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید اطلاعی از لیست دعوت شده ها به تیم ملی فوتبال ایران ندارد و هر یازده بازیکنش شایستگی دعوت شدن به این تیم را دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۹:۱۰    
دو سوال یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره ارز دولتی تقدیم هیات رییسه مجلس شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۹:۰۹    
لوریس چکناواریان در نخستین اکران فیلم 13 اکتبر 1937 گفت: این فیلم مستند لوریس چکناواریان شش سال قبل را نشان می دهد، اما تصمیم دارم یک فیلم بازی کنم چون کارهای درست را باید تجربه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۸:۵۰    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه عصر امروز با بشار اسد رئیس جمهور سوریه دیدار و گفت وگو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۸:۴۹    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی طی حکمی حجت الاسلام مصطفی رستمی را به عنوان رئیس نهاد نمایندگی در دانشگاهها منصوب کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۸:۳۲    
شش شخصیت عراقی برای تصدی ریاست پارلمان جدید عراق کاندید شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۸:۲۳    
کاپیتان تیم ملی می گوید که این تیم از انگیزه لازم برای رسیدن موفقیت برخوردار است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۸:۱۷    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: 1400 کیلومتر از 4700 کیلومتر مسیر جادهای استان نیز فاقد پوشش ارتباطی است که تا پایان سال با احداث 69 سایت جاده ای جدید تمام این مسیر تحت پوشش ارتباطات مناسب قرار ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۸:۰۰    
سخنگوی وزارت خارجه تاکید کرد: یک سری عداوت های شخصی و فردی است که به فرافکنی و اتهام زنی به برخی مقامات از جمله وزارت خارجه دامن می زند و نباید آن را جدی گرفت؛ چون جدید نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۷:۵۲    
کاپیتان سابق تیم ملی بار دیگر عضو ماشین سازی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۷:۴۳    
در روزهای اخیر شاهد افزایش نرخ ارز بودیم که متعاقبا قیمت طلا و سکه را هم در بازار افزایش داد، به طوری که قیمت سکه امروز به بیش از چهار میلیون و 500 تومان رسید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۷:۳۱    
جشن تجلیل از هنرمندان پیشکسوت متولد شهریور ماه دوشنبه 12 شهریور ماه با حضور هنرمندانی همچون گوهر خیراندیش، حبیب دهقان نسب، علی قلم سیاه و دیگر هنرمندان در مجموعه باغ زیبا برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۷:۲۴    
شیخ محمد بن زاید آل نهیان، ولیعهد ابوظبی و جانشین فرمانده کل نیروهای مسلح امارات متحده عربی، اسامی دو فضانورد اماراتی اعزامی به ایستگاه فضایی بین المللی را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۷:۱۹    
علی رغم ادعای مقامات ونزوئلا، بررسی ها نشان می دهد کسی حاضر به سرمایه گذاری در پترو نیست و هیچ کس نیز نمی تواند از آن استفاده خاصی کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۷:۱۰    
رونمایی از گران ترین نقاشی جهان به نام سالواتور موندی اثر لئوناردو داوینچی به دلایلی نامعلوم به تعویق افتاد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۷:۰۶    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با بیان اینکه متاسفانه اظهار نظرهای غیر مسئولانه برخی از افراد در زنجیره خدمات گردشگری در شرایط فعلی به نفع صنعت گردشکری و هوانوردی نیست ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۶:۴۴    
نرخ تورم ترکیه تا پایان دوازده ماه منتهی به اوت به 17.9 درصد افزایش یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۶:۴۳    
نامزدهای هشت گانه نخستین دوره جایزه آکادمی سینماسینما اعلام شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۶:۴۳    
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با نظر مدیر این باشگاه و سرمربی تیم از این تیم جدا و به زودی مقصد آینده اش مشخص می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۶:۴۱    
اکثر دلالان در سمت تقاضای بازار هستند گویی پیش بینی می کنند که در چند روز اخیر نرخ ها دوباره جهش داشته باشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۶:۱۷    
بازدید معاون وزیر خارجه انگلیس از تهران در شرایطی صورت می گیرد که یک رسانه انگلیسی از تلاش مشترک ژاپن و انگلیس برای دور زدن تحریم های آمریکا خبر داده بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۶:۱۷    
فرمانده پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از انهدام باند سه نفره خرده فروشی مواد مخدر در شهرری خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۶:۱۶    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش عالی کشور گفت: نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد سال 97 دانشگاهها و موسسات آموزش عالی اعلام شد و نتایج نهایی این آزمون در دانشگاه آزاد نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۶:۱۰    
رییس جمهور ترکیه اعلام کرد که آنکارا در روابط تجاری خود با ایران و چین از واحد پول ملی استفاده خواهد کرد. گفته می شود ترکیه در حال بررسی همین طرح با روسیه نیز هست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۶:۰۳    
زمین زیر پای ما شاید بسیار محکم به نظر برسد، اما گاهی به یکباره حفره هایی بسیار عمیق در دل آن ایجاد می شود و هر آنچه روی زمین هست را به درون خود می کشد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۶:۰۲    
زمین زیر پای ما شاید بسیار محکم به نظر برسد، اما گاهی به یکباره حفره هایی بسیار عمیق در دل آن ایجاد می شود و هر آنچه روی زمین هست را به درون خود می کشد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۵:۵۰    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان که امروز با هیات همراه به دمشق سفر کرده، پس از ورود به این شهر بارگاه حضرت زینب سلام الله علیها را زیارت کرد. هدف ظریف از این سفر دیدار با مقامات سوری است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۵:۵۰    
استقلال و پرسپولیس حریفان خودشان را در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی شناختند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۵:۵۰    
مقامات نظامی رژیم صهیونیستی در ادامه سیاست های تجاوزکارانه خود اعلام کردند که مواضع ایران را در خاک عراق هدف قرار خواهند داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۵:۴۴    
کاهش آستانه تحمل و صبر مردم در برابر ناملایمات و از بین رفتن فرهنگ عذرخواهی در جامعه از جمله دلایل شروع یک نزاع بر سر هیچ است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۵:۴۴    
سه ماه است عملاً حتی یک دستگاه موبایل نیز وارد کشور نشده و نیاز بازار ایران به تلفن همراه ماهیانه یک میلیون دستگاه است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۵:۴۳    
چرا مسؤولان اقدام عاجل نمی کنند؟ چرا با مفسدان و محتکران برخورد جدی نمی شود؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۵:۴۳    
مقرر شد وزارت راه و شهرسازی ظرف شش ماه مطالعه و پژوهشی جامع و دقیق در خصوص امکان سنجی انتقال پایتخت اداری و سیاسی کشور تدوین و آن را به دولت ارائه دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۵:۳۶    
رئیس کلانتری 150 تهرانسر از دستگیری فردی که پس از ورود به عنوان مشتری به شرکتی با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت از کارمند آن جا کرده بود، خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۵:۲۴    
همه سگ ها خطرناک نیستند اما بعضی از آنها، در صورت حمله به افراد و حیوانات، پتانسیل بیشتری برای آسیب رساندن به آن ها دارند. در ویدئوی زیر قوی ترین و خطرناک ترین نژادهای سگ در دنیا را می بینید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۵:۱۵    
نایب رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت که ارجاع سوال از رییس جمهوری به قوه قضاییه از نظر قانونی و مصلحت سنجی وجهی ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۵:۱۵    
شیوع انواع امراض و بیماری های جسمی و روحی در جامعه و توان مبارزه با آن شاخص و سنگ محکی برای ارزیابی توانایی ها و آمادگی های بخش بهداشت و درمان محسوب می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۵:۱۴    
مراسم معارفه هفت نفر از مدیران امور و روسای ادارات بانک کشاورزی روز دوشنبه 12 شهریور با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۵:۱۳    
با وجود الزام صرافی ها به درج قیمت معاملات خود، گزارش های بازار از این حکایت دارد که نرخی که در تابلوهای آن ها درج می شود با نرخ مورد معامله تفاوت قابل توجهی دارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۵:۱۱    
نماینده رشت در مجلس با بیان اینکه طرح استیضاخ وزیر راه و شهرسازی 45 امضا دارد، گفت: روحانی برای تغییر تیم اقتصادی دولت هیچ کاری نکرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۵:۰۹    
سلفی نیکی کریمی با بازیگران زن سریال ممنوعه ساخته امیر پورکیان را ببینید. لیلا زارع بازیگر این اثر از جمله چهره های سرشناسی است که در این تصویر دیده می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۵:۰۸    
مدیرعامل بانک صادرات ایران طی حکمی مهدی گودرزی را به سمت معاون بین الملل این بانک منصوب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۵:۰۷    
در این سفر انعقاد قرارداد بین هلدینگ خلیج فارس و مناطق نفت خیز جنوب برای جمع آوری گازهای همراه نفت انجام می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۴:۵۵    
آفتاب نیوز : مجمع جهانی اقتصاد، هر سال کشورها را بر اساس آمار و ارقامی که منتشر می کنند در رشته ها و حوزه های مختلف طبقه بندی می کند تا مشخص شود کشورها نسبت به یکدیگر در چه جایگاهی قرار دارند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۴:۳۵    
به دنبال اعمال تغییرات در معاونان و هیات عامل بانک مرکزی این بار فرشاد حیدری از حوزه نظارت کنار رفت و دبیرکل جدید هم منصوب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۴:۳۵    
سکه از روزهای ابتدایی هفته شاهد افزایش قیمت بود و امروز به چهار میلیون و 615 هزار تومان رسید که گفته می شود علت آن به افزایش نرخ دلار برمی گردد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۴:۳۴    
ما هر وقت با کل فامیل یک جا دعوت می شویم، آخر میهمانی یک نفر می گوید: هفته بعد همین جمع خونه ما! مجلس هم به عنوان خانه ملت، در اجرای این سنت حسنه سنگ تمام گذاشته.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۴:۲۹    
سعید سهیلی به ریحانه پارسا توصیه کرد تا به قضاوت هایی که درباره اش می شود توجهی نکرده و به مسیر پیش رویش توجه کند. به او گفت که تعاریف حامد عنقا و بهرنگ توفیقی زلال و دلسوزانه است.
  • ۱