چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۱۸:۳۳May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 13 شهریور 1397 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 31 فروردین 1397 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 31 خرداد 1397 آفتاب نیوز 31 تیر 1397 آفتاب نیوز 31 مرداد 1397 آفتاب نیوز 30 مهر 1397 آفتاب نیوز 30 آبان 1397 آفتاب نیوز 30 آذر 1397 آفتاب نیوز 30 دی 1397 آفتاب نیوز 30 بهمن 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 1 شهریور 1397 آفتاب نیوز 2 شهریور 1397 آفتاب نیوز 3 شهریور 1397 آفتاب نیوز 4 شهریور 1397 آفتاب نیوز 5 شهریور 1397 آفتاب نیوز 6 شهریور 1397 آفتاب نیوز 7 شهریور 1397 آفتاب نیوز 8 شهریور 1397 آفتاب نیوز 9 شهریور 1397 آفتاب نیوز 10 شهریور 1397 آفتاب نیوز 11 شهریور 1397 آفتاب نیوز 12 شهریور 1397 آفتاب نیوز 13 شهریور 1397 آفتاب نیوز 14 شهریور 1397 آفتاب نیوز 15 شهریور 1397 آفتاب نیوز 16 شهریور 1397 آفتاب نیوز 17 شهریور 1397 آفتاب نیوز 18 شهریور 1397 آفتاب نیوز 19 شهریور 1397 آفتاب نیوز 20 شهریور 1397 آفتاب نیوز 21 شهریور 1397 آفتاب نیوز 22 شهریور 1397 آفتاب نیوز 23 شهریور 1397 آفتاب نیوز 24 شهریور 1397 آفتاب نیوز 25 شهریور 1397 آفتاب نیوز 26 شهریور 1397 آفتاب نیوز 27 شهریور 1397 آفتاب نیوز 28 شهریور 1397 آفتاب نیوز 29 شهریور 1397 آفتاب نیوز 30 شهریور 1397 آفتاب نیوز 31 شهریور 1397 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۸:۵۴    
با عنایت به محتویات پرونده و نظر به کارشناس رسمی دادگستری و اظهارات شاکی از آنجا که اثر هنری متعلق به شاکی تاکنون پدید نیامده است که قابل حمایت کیفری باشد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۵:۴۱    
عمل اهدا عضو "امیرعلی دهیش سواری" نوزاد یک و نیم ساله اهوازی، که دچار مرگ مغزی شده بود ساعت 22 دوشنبه (12 شهریورماه) در بیمارستان گلستان انجام شد و اعضای این نوزاد دو کلیه و کبد جهت پیوند به ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۵:۱۳    
دادستانی به این موضوع ورود کرده و مطالب عنوان شده توسط آن فرد صحت نداشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۴:۵۱    
جانشین فرماندهی انتظامی خراسان شمالی از کشف 18 فقره سرقت و دستگیری 14 نفر سارق خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۴:۲۴    
سوگل طهماسبی در یک برنامه اینترنتی ضمن دفاع از نوع حجاب خود از طرز برخورد و پیشنهادهای برخی کارگردانان و تهیه کنندگان سینما با خود، پرده برداشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۱:۲۴    
یک کارشناس مسائل اجتماعی با اشاره به این که کودکان کار متولی ندارند گفت: در استان مازندران هیچ تحقیقی بر روی کودکان کار خیابان رخ نداده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۱:۱۵    
در گذشته ای نه چندان دور، بهره وری از گوشی های هوشمندی که دارای قابلیت ضد آب بودند خیلی مرسوم نبود و گوشی های جذاب و زیبا جز تعداد اندکی از تلفن ها بودند که به سختی در بازار گوشی ها یافت می شدند از ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۰:۵۹    
در ایالت یوتای آمریکا مسئولان برای بازگرداندن ماهی های قزل آلا به دریاچه، حجم عظیمی از ماهی ها را به وسیله هواپیما به دریاچه ریختند. تصاویر این اتفاق را در ویدئوی زیر ببینید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۰:۱۹    
جنگل رودبارک شهمیرزاد یکی از مناطق ملی گردشگری شهرستان مهدیشهر در استان سمنان است که به طبیعت بکر و کم نظیر منطقه حفاظت شده پرور شهرت دارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۹:۵۹    
دیپلمات ها و سفیر ایالات متحده آمریکا نزد سازمان ملل می گویند که ترامپ قصد دارد طی ماه جاری میلادی موضوع ایران را در شورای امنیت مطرح کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۹:۲۸    
قلعه گنج یکی از نقاط محرومی است که از زمان حضور بنیاد علوی، در حوزه های مختلف از جمله توانمندسازی مردم، کشاورزی و ... پیشرفت و رونق خوبی صورت گرفته و شاهد مهاجرت معکوس مردم قلعه گنج هستیم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۹:۲۶    
نمایش شب هزار و یکم به نویسندگی بهرام بیضایی و کارگردانی جواد قامتی در دومین روز از سی امین جشنواره تئاتر استانی آذربایجان شرقی به روی صحنه رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۹:۰۸    
برنامه خنیاگران سرزمین مادری با تجلیل از علی اکبرپور پیشکسوت موسیقی گیلان با هدف شناخت و بررسی موسیقی این خطه با حضور استادان و هنرمندان موسیقی پنجشنبه 15 شهریور ساعت 18 در فرهنگ سرای ارسباران برگزار ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۹:۰۳    
وضعیت منابع آبی در کشور به گونه ای شده که در برخی از استان ها مردم معنای واقعی بی آبی را درک کرده اند و آمار و ارقام از وضعیت منابع آبی نیز نشان می دهد که دیگر صدای هشدار تشنگی ایران به صدا درآمده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۸:۵۱    
با وجود افزایش قیمت دی وی دی های فیلم ها و سریال هایی که در شبکه نمایش خانگی توزیع می شوند هنوز صدای اعتراضی به گوش نرسیده و چندین کارگردان نیز در تدارک ساخت سریال برای این رسانه اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۸:۲۹    
بازیکن تیم فوتبال سپیدرود که سابقه بازی در استقلال را دارد گفت: فرصت گلزنی پیدا نکردم اما در بازی با پرسپولیس امیدوارم گلزنی های خود را شروع کنم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۸:۲۴    
امروز جام باشگاه های جهان قرعه کشی شد و باشگاه رئال مادرید اسپانیا باید با برنده دیدار نماینده مکزیک و تیم قهرمان آسیا مصاف دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۸:۲۳    
عسل از خواص درمانی متعددی برخوردار است ،خواصی که علاوه بر خوراکی فواید درمانی نیز دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۸:۲۲    
خواننده استقلالی و پاپ محبوب کشورمان گفت: هر تیمی می بازد علی کریمی گزینه سرمربیگری اش می شود وی وضعیت درباره استقلال هم توضیحاتی داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۸:۲۰    
کریم باقری مربی پرسپولیس واکنش متفاوتی به لیست تیم ملی نشان داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۸:۱۶    
فرماندهان نظامی آمریکایی تکنیک هایی را ابداع کردند تا اشتباهات خلبانان به دلیل خستگی را مرتفع کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۲:۳۶    
بزرگ ترین گل جهان در جنگل های بارانی جزیره بورنئو می روید که چشم همگان را به خود خیره می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۲:۳۴    
پشت گردن گرم است و اغلب می تواند مرطوب باشد ، به خصوص اگر موهای بلند داشته باشید و یا به طور مرتب ورزش کنید، باعث جذب باکتری ها می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۰:۰۲    
یک منبع نظامی سوری جزئیاتی از تجاوز جدید رژیم صهیونیستی به استان های طرطوس و حماه را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۰:۰۱    
خبرگزاری تاس نوشت رئیس جمهور آمریکا قصد دارد ماه جاری میلادی، ریاست نشست شورای امنیت درباره ایران را بر عهده بگیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۱۶    
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز سه شنبه در مراسمی به مناسبت آغاز سال نوی یهودی، با تکرار ادعاهای گذشته گفت: از اقدام علیه تلاش های ایران برای تثبیت حضور نظامی در سوریه، عقب نخواهیم نشست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۱۱    
نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد از بازگردانده شدن لوح هخامنشی مسروقه از دادگاه نیویورک به ایران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۱۱    
دادستان عمومی و انقلاب کل کشور با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی با همه مقدورات و امکانات مالی و نیروی انسانی خود در برخورد با فساد و مفسدان در عرصه است و کوتاه نخواهد آمد گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۰۴    
تصویر احمد علیرضایی بیگی نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس را در حال مطالعه هفته نامه متعلق به حمیدرسایی می باشد
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۰۲    
در حاشیه کمیاب شدن پوشک بچه و افزایش قیمت عجیب این کالا، نعیم تدین با ارائه پیشنهادی طنز این کارتون را در کانال شهرونگ منتشرکرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۰۱    
محققان دانشگاه شیزوکای ژاپن قصد دارند اولین آسانسور فضایی جهان را از طریق موشک H-2B مورد آزمایش قرار دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۲:۵۸    
مقام امنیتی روسیه اعلام کرد گروه تروریستی داعش پس از کاهش شدید درآمدهایش از محل فروش نفت، اکنون به دنبال منابع مالی جایگزین است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۲:۴۶    
سایت اطلاعاتی تاکتیکال ریپورت نوشت که شاه سعودی به توصیه پزشکان خود، فعالیت های خود را به حالت تعلیق درآورده و چندین نشست خود را لغو کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۱:۵۶    
روزنامه نگار تحقیقی آمریکایی در کتاب جدیدش ادعا کرده رئیس جمهور آمریکا به وزیر دفاعش گفته می خواهد رئیس جمهور سوریه را ترور کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۱:۵۳    
افزایش غیرقابل باور قیمت پراید و سایر خودروها، با تیتر روند صعودی قیمت اتومبیل تا کجا ادامه پیدا می کند؟ سوژه ستون طنز شهرونگ شده است
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۱:۵۱    
رئیس جمهوری آمریکا برای بررسی یک چالش جهانی و یک مسئله مهم منطقه ای میزبان سران کشورهای جهان می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۱:۴۸    
وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیزدهمین جشنواره تعاونیهای برتر گفت: تعاون را یک بخش نمی دانم بلکه تعاون یک روش و منش و فکر است و هیچ مسیری جز تقویت روح تعاون برای نجات ایران نخواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۱:۴۷    
هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان با تشکیل جلسه ای بر إتمام همکاری این باشگاه با آقای سید سیروس پورموسوی، سرمربی تیم بزرگسالان این باشگاه رأی داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۱:۴۶    
بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو ال 90 و یک مینی بوس در محور امیدیه -دیلم 5 نفر کشته و 1 تن مصدوم شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۱:۱۷    
نقش فیس بوک در سرنگونی معمر قذافی بعد از 4 دهه دیکتاتوری در لیبی بر کسی پوشیده نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۱:۱۶    
مدیر روابط عمومی فوریت های پزشکی خوزستان از فوت دو نوجوان در باغملک بر اثر غرق شدگی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۱:۱۵    
آفتاب نیوز : رئیس منطقه خودمختار کاتالونیا از آغاز تلاش دوباره برای برگزاری همه پرسی استقلال از اسپانیا خبر داد. ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۱:۱۴    
وزیر امور خارجه پیشین آمریکا شایعه نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را رد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۱:۱۳    
در حالی که پیش تر منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجار در حومه حماة سوریه خبر داده بودند، خبرگزاری سانا گزارش داد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۰:۲۱    
روزبه چشمی گفت: ازبکستان قطعا تیم خوبی است و در آسیا حرف هایی برای گفتن دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۰:۲۱    
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با بیان اینکه نباید همه چیز را به تحریم ها ربط دهیم، گفت: امروز در اوج قدرت سخت قرار داریم و این باعث شده تا خواب از چشم دشمنان گرفته شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۰:۲۱    
پروانه سلحشوری، نماینده مردم تهران درباره پیشنهاد همه پرسی او در صحن علنی مجلس و احتمال تهیه نامه ای خطاب به رهبری، می گوید که مشخص نیست چه تعداد از نمایندگان این نامه را امضا کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۰:۲۱    
نماینده مردم استان آذربایجان غربی در مجلس خبرگان گفت: قوه قضائیه یا دولت لایحه ای تقدیم مجلس کنند که هر مقام دولتی مادامی که مسئولیت دارد از انجام فعالیت اقتصادی، منع شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۰:۲۱    
ستاره اسبق بارسلونا اعتقاد دارد بعد از بازنشستگی مسی پیراهن شماره 10 بارسا باید بایگانی شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۰:۲۱    
معاون سیاسی وزیر خارجه ایران با بیان اینکه هنوز درباره برجام شاهد راهکارهایی از اروپا نبوده ایم و در اقتصاد و روابط خارجی به امید اروپا نخواهیم بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۰:۲۱    
وزیر سابق اطلاعات گفت: در رخدادهای دیماه گذشته تعداد کل افراد در کشور محدود بود. اما ضروری است که عزم جدی برای برخورد با پدیده نفوذ وجود داشته باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۰:۲۱    
فرهنگ سینما - عبدالله اسکندری چهره پرداز سرشناس سینما تصویری از گریم متفاوت رضا رویگری در فیلم جدید جواد رضویان منتشر کرد. رویگری در سال های اخیر به دلیل عوارض بیماری اش کمتر فرصت بازی پیدا کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۰:۲۱    
خولن لوپتگی، سرمربی جدید رئال مادرید در مورد مصاحبه دیروز لیونل مسی، کاپیتان 30 ساله بارسلونا صحبت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۰:۲۱    
وزیر کشور با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب موضوع حاشیه نشینی را از اولویت های دوم آسیب های اجتماعی بر شمردند گفت: شهرداری ها کمتر به مسائل اجتماعی پرداخته اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۰:۲۱    
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی اعلام کرد: افزایش 2100 تومانی قیمت شیر خام موقتی است و دلیل آن کاهش روند تولید در این فصل است که بزودی کمبودها برطرف می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۸:۵۲    
دولت انگلیس اعلام کرد که 100 نظامی دیگر را برای کمک به نیروهای ناتو به افغانستان اعزام کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۸:۴۸    
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: سوال ما از روسای قوا همین است که با توجه به اختیاراتی که رهبری به آنها دادند آیا اقدامات لازم را انجام دادند یا خیر.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۸:۴۶    
دادستان عربستان خواستار اجرای حکم اعدام برای سلمان العوده مبلغ دینی مشهور در دنیای عرب و مخالف خاندان سلطتنی عربستان شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۸:۴۳    
معاون حقوقی رییس جمهور گفت: جهت نمای سوالات نمایندگان مجلس از دولت باید حفظ منافع ملی باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۸:۴۲    
5 بازیکن دیگر به تمرینات تیم ملی اضافه شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۸:۴۱    
سرپرست اورژانس کشور از کشته و زخمی شدن 7 نفر در حادثه آتش سوزی در برج بهار خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۸:۴۰    
دانشمندان آمریکایی سعی دارند با استفاده از داروهایی که واکنش سریع تری دارند، روش جدیدی برای درمان نقرس ارائه دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۸:۳۹    
یک شبکه اسرائیلی گزارش داد که ایالات متحده از اسرائیل خواسته است تا به مواضع در عراق حمله نکند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۸:۳۸    
رئیس انجمن میکروب شناسی ایران با اشاره به وجود 400 نوع میکروب از نژادها و رنگ های مختلف در روده انسان گفت: استفاده بیش از حد از آنتی بیوتیک ها ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۸:۳۷    
نقل از عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نوشت:طرح دو فوریتی تامین کالاهای اساسی که دو روز پیش در مجلس با فوریت آن موافقت شده بود با حضور اعضا به بحث و بررسی گذاشته شده، اما رای نیاورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۸:۳۶    
یک تحلیلگر سیاسی و اقتصادی گفت: من مسئولیت را متوجه آقای روحانی می دانم چون ما از 8 یا 9 ماه قبل مکرر به آقای روحانی هشدار داده بودیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۸:۳۵    
شبنم سلطانی، شاعر جوان در سن 35 سالگی و بر اثر بیماری سرطان درگذشت. او 10 روز آخر عمرش در کما بود که در نهایت امروز (سه شنبه، 13 شهریورماه) در بیمارستان دکتر سپیر فوت شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۸:۳۴    
رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری مطالبات مردم و ارزیابی چگونگی تحقق وعده های داده شده به آنها یکی از وظایف مهم شورای عالی اصلاح طلبان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۸:۰۹    
رئیس جمهور چین قصد دارد یکی از همپیمانان نزدیک خود را برای شرکت در جشن های هفتاد سالگی کره شمالی به پیونگ یانگ اعزام کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۵۸    
آبادانی مدتهاست از برخی مناطق کشور رخت بربسته و به واسطه آن، معیشت ساکنان این مناطق به شدت دچار بحران شده است اما با حضور نهادهایی مانند بنیاد علوی در برخی از محروم ترین نواحی کشور مثل قلعه گنج -که ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۵۷    
اگه بهم پسش بدی هیچ کاری باهات ندارم و خیلی بیشتر از اونی که میتونی بفروشیش بهت میدم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۵۶    
جلسات کمیته های منتخب کلان شهرها در معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۴۳    
وزیر امور خارجه ایران شرایط در ادلب را حساس خواند و گفت: تلاشمان این است که خروج تروریست ها از ادلب با کمترین هزینه انسانی انجام شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۴۱    
با ممانعت مأموران یگان حفاظت شهرداری تهران، مرد میانسال از سوزاندن فرزند و همسر خود و به آتش کشیدن ساختمان شهرداری ناکام ماند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۴۰    
به سوی صفر نام آلبوم موسیقی پاپ است که برای به صفر رساندن بیماری ایدز تولید شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۳۱    
جنگنده های روسی امروز (سه شنبه) استان ادلب در شمال غرب سوریه را هدف قرار دادند که این حملات کمی بعد از هشدار واشنگتن نسبت به هرگونه عملیات نظامی به ادلب صورت گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۳۰    
معاون اول رئیس جمهوری اظهار امیدواری کرد روابط ایران و عراق با استقرار دولت جدید توسعه یابد و از وزارت امور خارجه خواست برای تامین منافع ملی از طریق نهادهای بین المللی موضوع حقابه کشورمان از رودهای ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۳۰    
بانک کشاورزی از ابتدای ابلاغ دستورالعمل طرح ملی توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری در بهمن ماه سال96 تا 13 شهریور ماه سال جاری ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۲۹    
پس از بروز اختلاف میان احزاب اپوزیسیون، تحریک انصاف بازهم توانست در انتخابات پیروز شود و این بار رئیس جمهور پاکستان را مشخص کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۲۶    
مهاجم مورد نظر استقلال در فصل گذشته بدون اینکه قراردادی امضا کند از این باشگاه شکایت کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۲۵    
در پی اعلام خبرهایی مبنی بر صدور مجوز افزایش قیمت خودرو، وزارت صنعت، معدن و تجارت موضوع افزایش قیمت خودرو را تکذیب و اعلام کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۰۹    
استاندار البرز گفت: ثبت طالقان به عنوان منطقه نمونه گردشگری در دستور کار مجلس قرار گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۰۷    
نشت گاز آمونیاک در کارخانه تولید یخ شیراز دلیل بوی بد و مشمئز کننده صبح امروز که بخشی از شیراز را درگیر کرده بود اعلام شد، حادثه ای که به مسمومیت یک کارگر انجامید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۰۶    
رییس جمهور ونزوئلا در بحبوحه شکل گیری ابرتورمی که فروپاشی اقتصادی این کشور را تسریع کرده است، اعلام کرد قیمت بنزین یارانه ای تا اکتبر افزایش خواهد یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۰۱    
مدیریت صندوق بازنشستگی استان سمنان با بیان اینکه بسیاری از بازنشستگان می خواهند که به بازار کار برگردند گفت: مهمترین دلیل این اشتیاق به بازگشت این است که حقوق ها کفاف زندگی آنها را نمی دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۵۹    
منابع لیبیایی از آتش سوزی در مقر سفارت آمریکا در طرابلس لیبی خبر داده اند که به دلیل درگیری های جاری در این شهر است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۵۱    
شبکه بی بی سی از انفجار یک بمب در نزدیکی مقر سفارت آمریکا در قاهره خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۵۰    
وکیل مدافع محمد حبیبی- فعال صنفی معلمان- از انتقال موکلش به زندان اوین خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۴۷    
افزایش سرعت گردش پول، افزایش دارایی نقدی، افزایش قدرت تسهیلات دهی، خروج از مدیریت بخش های نامرتبط و تمرکز بر فعالیت بانکداری ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۴۶    
وزرات صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: افزایش قیمت خودرو که به نقل از محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام شده کذب محض بوده و واقعیت ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۴۶    
معاون سیاسی وزیر کشور خطاب به مدیران سیاسی استانداری ها گفت: نسبت به پرسش های شهروندان و آنچه موجب سلب اعتماد مردم نسبت به دولت می شود بی تفاوت نباشید، چرا که بازگرداندن اعتماد مردم بر عهده ما است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۴۵    
هدی 9 ماهه که اردیبهشت امسال پس از آزار و اذیت توسط پدر و مادرش به بهزیستی سپرده شده بود، نزد پدر و مادر شرور و کودک آزار بازگشت و در نهایت درگذشت!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۱۸    
لیلا حاتمی تاکید کرد هیچ صفحه شخصی و فعالیتی در فضای مجازی ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۵:۵۹    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان ادعای فاکس نیوز مبنی بر ارسال تجهیزات ساخت سلاح از ایران به لبنان را تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۵:۵۸    
مدیر مرکز اورژانس تهران از حریق در برج بهار تهران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۵:۵۷    
عده ای در شبکه های اجتماعی از موج تغییر نام خانوادگی آقازاده ها خبر می دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۵:۵۶    
نظر به کمبود پوشک در بازار و خبر تعطیلی چند کارخانه تولید پوشک در کشور عزیزمان این حقیر احساس تعهد کردم و تصمیم گرفتم پژوهشی درباره دلایل کمبود این کالای راهبردی انجام دهم و به تنویر افکار عمومی ...