چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۱۶:۵۳May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 2 شهریور 1397 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 31 فروردین 1397 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 31 خرداد 1397 آفتاب نیوز 31 تیر 1397 آفتاب نیوز 31 مرداد 1397 آفتاب نیوز 30 مهر 1397 آفتاب نیوز 30 آبان 1397 آفتاب نیوز 30 آذر 1397 آفتاب نیوز 30 دی 1397 آفتاب نیوز 30 بهمن 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 1 شهریور 1397 آفتاب نیوز 2 شهریور 1397 آفتاب نیوز 3 شهریور 1397 آفتاب نیوز 4 شهریور 1397 آفتاب نیوز 5 شهریور 1397 آفتاب نیوز 6 شهریور 1397 آفتاب نیوز 7 شهریور 1397 آفتاب نیوز 8 شهریور 1397 آفتاب نیوز 9 شهریور 1397 آفتاب نیوز 10 شهریور 1397 آفتاب نیوز 11 شهریور 1397 آفتاب نیوز 12 شهریور 1397 آفتاب نیوز 13 شهریور 1397 آفتاب نیوز 14 شهریور 1397 آفتاب نیوز 15 شهریور 1397 آفتاب نیوز 16 شهریور 1397 آفتاب نیوز 17 شهریور 1397 آفتاب نیوز 18 شهریور 1397 آفتاب نیوز 19 شهریور 1397 آفتاب نیوز 20 شهریور 1397 آفتاب نیوز 21 شهریور 1397 آفتاب نیوز 22 شهریور 1397 آفتاب نیوز 23 شهریور 1397 آفتاب نیوز 24 شهریور 1397 آفتاب نیوز 25 شهریور 1397 آفتاب نیوز 26 شهریور 1397 آفتاب نیوز 27 شهریور 1397 آفتاب نیوز 28 شهریور 1397 آفتاب نیوز 29 شهریور 1397 آفتاب نیوز 30 شهریور 1397 آفتاب نیوز 31 شهریور 1397 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۶:۵۳    
خانه- موزه آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام افتتاح شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۲:۱۹    
در بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به محتوای تجمع پرمساله فیضیه که در آن به مراجع تقلید و خود حوزه علمیه قم اهانت های زیادی شده بود، هیچ اشاره ای نشده است!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۱:۵۷    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت الکترونیک را اتصال فرآیندهای بین دستگاهی و امکان نظارت دستگاه ها بر یکدیگر دانست و برای تشریح نقش دولت الکترونیک در جلوگیری از فساد اعلام آمادگی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۱:۳۳    
جلسه رسیدگی به اتهامات یک متهم فساد اقتصادی صبح امروز به ریاست قاضی صلواتی آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۰:۵۴    
تمساح کیمن یا کایمن در پایین رودخانه فرموسو برزیل زندگی می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۰:۵۱    
بازی های آسیایی 1974 هفتمین دوره بازی های آسیایی بود که از دهم تا بیست و پنجم شهریور 1353 (یکم تا شانزدهم سپتامبر 1974) در تهران برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۰:۴۷    
بر اساس مطالعات جدید، مصرف روزانه مشروبات الکلی خطر ابتلا به 23 نوع بیماری را باعث می شود که این میزان مصرف در مقایسه با افرادی که الکل مصرف نمی کنند، 5 درصد بیشتر است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۹:۵۹    
کرۀ جنوبی بخشی از تجهیزاتی را که ورود آنها به کرۀ شمالی تحریم است، به این کشور فرستاد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۹:۲۲    
روزنامه کیهان از اظهارات رضا کیانیان در مراسم تشییع پیکر سید ضیاء الدین دری انتقاد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۹:۰۹    
یک سایت آمریکایی اعلام کرد که دو بانک بزرگ آمریکایی با قطع دسترسی ایران به بازارهای مالی دنیا مخالف هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۹:۰۷    
ده ها تن از شهروندان فلسطینی روز جمعه در اثر حمله نظامیان ارتش صهیونیستی به شرکت کنندگان در تظاهرات جمعه "وفاداری به تیم های پزشکی و رسانه ای" که در راستای تظاهرات های حق "بازگشت و لغو محاصره" غزه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۷:۳۰    
طرح نوسازی تاکسی های فرسوده پس از توقف چندماهه، در خرداد ماه سال جاری با حرکتی کند به جریان افتاد. اگرچه دلایل حرکت آهسته و کندی صدور پیش فاکتور توسط شرکت خودروساز اعلام نشده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۶:۱۰    
بر اساس تازه ترین یافته های پژوهشگران، امواج وای فای قادر خواهد بود اشیای خطرناک نظیر بمب های قابل انفجار موجود در کیف و چمدان را تشخیص دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۵:۰۰    
30 محموله نفتی در نیجریه که بخشی از برنامه بارگیری برای اوت و سپتامبر هستند، معطل پیدا کردن خریدار هستند و ممکن است تا پایان ماه آینده همچنان فرصتی برای فروش آن ها وجود داشته باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۴:۰۷    
برخی محققان در یک دانشگاه آمریکایی مدعی شده اند که سیستم عامل اندروید بسیار بیشتر از آنچه که عموم کاربران تصور می کنند، اطلاعاتشان را به گوگل ارسال و مخابره می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۲:۰۶    
تابستان داغ و خشک به پنج سال وفور در بسیاری از کشورهای تولیدکننده گندم پایان داده و ذخایر صادرکنندگان بزرگ را به پایین ترین سطح خود از سال 2008-2007 رسانده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۱:۳۷    
مطالعه اخیر پژوهشگران نشان می دهد که فیبرهای نوری اشعه فرابنفش می توانند از عفونت های ناشی از "کاتتر"(catheter) جلوگیری کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۱:۰۷    
در تصویر زیر آگهی فروش بنزین در یکی از روزنامه های تهران در دهه 1310 خورشیدی را می بینید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۱:۰۶    
روستوف در نبود بازیکن ایرانی اش برابر آرسنال تولا پیروز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۲:۴۸    
دو تیم فوتبال سپاهان و تراکتورسازی در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم رفتند و به تساوی دو بر دو رضایت دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۲:۴۷    
تیم فوتبال سایپا در هفته پنجم لیگ برتر برابر میهمانش پارس جنوبی جم به برتری رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۲:۴۶    
محمدباقر آقامیری با اشاره به وضعیت کنونی جامعه تصریح کرد: عموم مردم، هنر را دوست دارند؛ اما شرایط اقتصادی و عدم اعتماد به اوضاع کنونی سبب شده بیش از اندازه کار هنری رکود پیدا کند و هنرمندان تحت فشار ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۲:۴۶    
تیم فوتبال استقلال خوزستان درحالی به اولین پیروزیش در لیگ برتر دست یافت که اشتباهات عجیب بازیکنان سپیدرود در بدست آمدن این پیروزی تاثیر زیادی داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۱:۵۳    
یکی از گزارشگران صداوسیما که برای پوشش خبری و تصویری هجدهمین دوره بازی های آسیایی راهی اندونزی شده است به دلیل استفاده غیرقانونی از کارت فرد دیگری از سوی پلیس بازداشت شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۱:۵۱    
علی اوجی ضمن انتشار تصویری از رامبد جوان و نگار جواهریان در کنسرت مهران مدیری، اعلام کرد که تمامی درآمد این اجرا صرف خرید شیرخشک برای کودکان و نوزدان مناطق محروم می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۱:۵۱    
نماینده اهواز و باوی در مجلس با اشاره به اینکه هنوز علت تداوم آتش سوزی تالاب هورالعظیم در بخش عراق مشخص نیست ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۱:۵۰    
محمود احمدی نژاد با انتشار متن مکالمه خود با مشایی خط و نشان جدیدی برای دستگاه قضایی کشید و خطاب به مشایی گفت اگر دادگاه علنی باشد من می روم و مصاحبه می کنم چون شما نیایید می گویند ترسیدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۱:۴۶    
خبرگزاری فرانسه گزارش داد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز جمعه با محکوم کردن بسته کمک مالی اتحادیه اروپا به تهران ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۱:۴۶    
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد از شمال به جنوب محورهای هراز و فیروزکوه سنگین است و این بار ترافیکی سنگین به ورودی شهر تهران رسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۱:۴۵    
رئیس پلیس راه سیستان و بلوچستان از محدودیت رفت و آمد خودروها در محور زابل به نهبندان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۱:۴۲    
جشن بزرگداشت های خانه سینما تحت تاثیر درگذشت عزت الله انتظامی و سید ضیاءالدین دری برپا شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۱:۴۱    
شاگردان گل محمدی با پیروزی در هفته پنجم لیگ برتر به صدرنشینی خود تداوم بخشیدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۱:۳۹    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با بیان اینکه مافیا، پیمانکاران باصلاحیتِ شهرداری را می ترساند، گفت: به نظر می رسد، ما به خاطر رویکرد ضدفساد خود به جای تشویق جریمه می شویم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۰:۲۱    
یک عضو کمیسیون شوراها تاکید کرد: اگر قرار است همه چیز گران شود که شده و نقدینگی ها دوبرابر شود باید جبران بشود ضمن اینکه اگر نتوانند جلوی گرانی را بگیرند باید در حقوق کارگران و معلمان و .. ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۰:۲۰    
سون هیونگ مین دیروز در جریان دیدار تیم های ملی امید ایران و کره جنوبی با یکی از بازیکنان تیم ایران درگیری داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۰:۱۸    
علی صوفی درباره واقعه تجمع برخی طلاب در مدرسه فیضیه علیه دولت گفت: اتفاقات قم مثل اینکه به مشهد وصل شده است، ظاهرا قرار بود فرد دیگری آنجا بیاید و صحبت کند اما بعد نیامد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۰:۱۶    
معاون اسبق سازمان هواپیمایی با بیان اینکه هر هزینه ساعت پرواز در ایرلاین های داخلی از 45 دلار به حدود 100 دلار می رسد، گفت: سه شرکت کی.ال ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۰:۱۶    
عضو شورای عالی استان ها گفت:تمام منابع آبی روستاهای شهرستان پردیس به دلیل ورود فاضلاب شهر بومهن و پردیس غیرآشامیدنی است و جان مردم در خطر است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۹:۲۷    
نخست وزیر اسرائیل از تخصیص بودجه توسط اتحادیه اروپا برای پروژه های توسعه ای در ایران به شدت انتقاد کرده و آن را به ضرر مردم ایران توصیف کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۹:۲۶    
چهار فرآیند بروکراسی زائد اداری برای تسهیل کار مردم و کارآفرینان در بخش های مختلف تعاونی ها، در آخرین جلسه هیات مقررات زدایی به ریاست مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی کشور حذف شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۹:۲۶    
بیژن نامدار زنگنه درباره انتشار اخباری مبنی بر افزایش قیمت بنزین، گفت: بنده نیز این موضوع را شنیده ام، اما گرانی قیمت بنزین در دستورکار وزارت نفت نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۹:۲۵    
تابناک با انتشار تصویر زیر از بشار اسد و همسرش که آن را مربوط به یک رستوران معرفی کرده، نوشته است:برخی منابع خبری می گویند همسر اسد به بیماری سرطان مبتلاست،
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۹:۲۴    
مدیرکل ستاد مدیریت بحران سیستان و بلوچستان گفت: ادارات شهرستان زابل بجز دستگاه های امدادی و خدمات رسان شنبه تعطیل خواهند بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۹:۲۲    
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گفت: براثر آتش سوزی یک واحد مسکونی که ساکنین آن اتباع افغانی بودند، 10 نفر دچار سوختگی شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۹:۲۲    
هافبک مصدوم استقلال که دچار پارگی رباط صلیبی شده بود، پس از پشت سر گذاشتن مراحل درمانی اش به تمرینات استقلال بازگشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۸:۲۲    
شرکت هیوندای موتورز اعلام کرده است که می خواهد تا سال 2020 میلادی پیکاپ جدید خود را تحت عنوان سانتاکروز معرفی و رونمایی کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۸:۲۰    
پس از نوسانات اخیر ارزی، قیمت بلیت هواپیما بی محابا در حال افزایش است و در نبود برنامه مدون برای نظارت بر نرخ ها، آژانس ها، چارترکننده ها، سایت های فروش بلیت و البته شرکت های هواپیمایی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۸:۱۷    
وزارت خارجه کشورمان گزاره برگی ( FACT SHEET ) را در خصوص دعوای جمهوری اسلامی ایران علیه ایالات متحده آمریکا نزد دیوان بین المللی دادگستری لاهه منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۸:۱۵    
نماینده ارومیه و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: تونل انتقال آب از جنوب آذربایجان غربی به دریاچه ارومیه پیشرفت مناسبی دارد و این طرح تا پایان سال 1398 به بهره برداری می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۷:۵۷    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: کل مطالبات فرهنگیان 948 میلیارد تومان بود اکنون 180 میلیارد تومان باقی مانده است و در این ماه پرداخت می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۷:۵۶    
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: ائمه جمعه چندی پیش قطعنامه ای صادر کردند و در این قطعنامه از عملکرد نمایندگان مردم در مجلس گلایه شد چرا که در دو بُعد ملی و استانی نتوانسته اند آن طور که از آنها ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۷:۵۴    
کمبود دارو در همدان موجب شده تا بیماران سخت درمان و مبتلا به سرطان برای تهیه برخی از داروهای حیاتی خود به قم، تهران و یا کرمانشاه سفر کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۷:۵۲    
با ابتکار امام جمعه تبریز و همزمان با هفته دولت مدیران آذربایجان شرقی با مردم در حاشیه نماز جمعه دیدار کرده و به برطرف کردن مشکلات آنان پرداختند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۷:۵۱    
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال هندوراس ممکن است جانشین کی روش در تیم ملی فوتبال ایران شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۷:۵۰    
با کاهش رتبه اعتباری ترکیه و تشدید بحران ارزی، اقتصاددانان پیش بینی کرده اند که سال آینده اقتصاد ترکیه وارد دوره رکود شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۷:۵۰    
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز از سمت خود برکنار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۷:۴۸    
اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ به تازگی اعلام کرده است اطلاعات پشتیبان گیری شده کاربران در این پیام رسان که از تاریخ به روزرسانی آن بیشتر از یک سال می گذرد، از گوگل درایو حذف خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۷:۲۴    
سازمان بورس کره جنوبی اعلام کرد که ادعای اقدامات غیرقانونی و ناعادلانه یک بانک آمریکایی در معاملات بورس این کشور را بررسی خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۶:۵۲    
تیم ملی کبدی مردان همانند زنان، مدال طلای بازی های آسیایی جاکارتا را از آن خود کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۶:۵۱    
شرکت های ژاپنی اعلام کردند که از تسهیل شرایط ورود اتباع خارجی برای کار در این کشور استقبال می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۶:۵۰    
موسیقی مرز نمی شناسد این جمله ای است که هنرمندان و علاقمندان موسیقی در جهان بارها آنرا شنیده اند. حالا این عبارت در سوئیس و در جریان یک جشنواره موسیقی مصداق پیدا کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۶:۵۰    
یک سخنگوی سازمان ملل اعلام کرد: استفان دمیستورا نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه از ایران، روسیه و ترکیه برای گفت و گو درباره قانون اساسی جدید سوریه به عمل آورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۶:۴۷    
حمیده خسرویان تصویرگر ایرانی در حاشیه برگزاری نمایشگاه کتاب پکن رتبه سوم جایزه بین المللی تصویرگری آناناس 2018 را دریافت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۶:۴۵    
خودروی هیوندای النترا مدل 2019 با تغییر و تحولات چشمگیری از لحاظ طراحی ظاهری و فنی راهی بازارهای جهانی خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۶:۴۰    
بر پایه جدیدترین گزارش "اس اند پی گلوبال"، تولید طلا در برخی از مناطق تولیدکننده بزرگ این فلز ارزشمند در سال های آینده به رکورد پایینی سقوط خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۶:۳۸    
منابع آگاه اعلام کردند، در حمله هوایی ائتلاف عربی به رهبری عربستان به آوارگان در جنوب حدیده یمن چندین تن غیرنظامی کشته و زخمی شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۶:۳۷    
بهای معاملات نفت روز جمعه افزایش یافت اما معاملات به دلیل نگرانی ها نسبت به اختلاف تجاری میان چین و آمریکا تب و تاب نداشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۵:۳۱    
نیروهای امنیتی سعودی در ادامه دستگیری فعالان مدنی و سیاسی و منتقدین اوضاع سیاسی و اقتصادی عربستان، رییس یکی از قبایل سرشناس این کشور را دستگیر و روانه زندان کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۵:۲۷    
دستگاه امنیتی مصر سه مخالف برجسته این کشور را بازداشت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۵:۲۴    
زمانی که اوپک و روسیه بر سر افزایش تولید روزانه نفت خام به میزان یک میلیون بشکه با یکدیگر توافق کردند تا از افزایش قیمت نفت جلوگیری کنند آن هم به دلیل پیشگیری از نارضایتی بیشتر مشتریان امریکایی و ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۵:۲۱    
خطیب نماز جمعه تهران گفت: امریکا و غرب همواره با ضد انقلاب ها و سلطنت طلب ها امیدوارد بودند با فشار اقتصادی بر مردم بین مردم و حاکمیت جدایی بیندازند و این امید را دارند اما آنها کور خوانده اند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۵:۲۱    
وزیر بهداشت با اشاره به مشکلات بهداشتی و درمانی مشهد گفت: در مشهد حداقل به 2000 تخت بیمارستانی نیاز داریم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۵:۲۱    
سفیر ایران در انگلیس از استقبال رسانه های انگلیسی از مرخصی نازنین زاغری خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۵:۲۱    
محمدرضا عارف، رییس جمهور کشورمان را یک روحانی انقلابی و پرورش یافته در مکتب امام خمینی توصیف کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۵:۲۱    
امام جمعه مشهد تاکید کرد: ما و عزیزان در پای نظام خودی هستیم. در راس نظام، غیرخودی وجود ندارد؛ چه در دولت و چه در مجلس و چه در قوه قضاییه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۵:۲۱    
بر اساس آخرین آمار شرکت مدیریت منابع آب ایران، میزان بارش ها از ابتدای سال آبی تا انتهای مردادماه 27 درصد کاهش داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۳:۵۷    
جف سشنز، دادستان کل دولت آمریکا در اقدامی نادر از دونالد ترامپ به سبب صحبت های اخیرش علیه او و متهم کردنش به اینکه قادر به کنترل وزارت تحت امرش نیست، انتقاد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۳:۵۶    
سازمان ملل نسبت به شیوع موج سوم بیماری وبا در یمن هشدار داد و از طرف های درگیر خواست غیرنظامیان و زیرساخت ها را حفاظت کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۳:۵۵    
رییس ستاد اقامه نماز با بیان اینکه باید شعائر دین را همواره زنده نگه داریم و شعائر باید همراه با عمل باشد، گفت: خداوند در عید غدیر نعمت دین را کامل کرد و دشمنان و کفار مأیوس شدند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۳:۵۵    
مشاور امنیت ملی آمریکا گفت که تحریم های اقتصادی آمریکا علیه ایران در موعد مقرر امضا خواهند شد و هدف از این تحریم ها ایجاد فشار بر نظام ایران است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۳:۵۴    
صندوق کودکان ملل متحد "یونیسف" هشدار داده که بحران آوارگان در بنگلادش ناشی از مهاجرت گسترده روهینجایی ها ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۳:۵۲    
نایب رئیس مجمع واردات گفت: چند ده میلیارد دلار ارز دولتی به واردات کالا اختصاص یافته اما رسانه ها و مسئولین تنها بر سرانجام واردات خودرو و موبایل تمرکز کرده اند و سرنوشت بقیه ارز تخصیص یافته هنوز ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۳:۵۲    
مسئول اردویی و گردشگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: نبود اعتبار لازم موجب شد تا امسال با کاهش 50 درصدی اعزام در اردوهای راهیان نور غرب و شمال غرب کشور مواجه شویم و متاسفانه شرایط نامطلوب ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۳:۵۱    
حرف های عادل فردوسی پور در پایان بازی ایران و کره جنوبی بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۳:۵۰    
درخواست آزادی مشروط جان دیوید چپمن برای دهمین بار پیاپی از سوی دادگاه نیویورک مورد پذیرش قرار نگرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۳:۵۰    
یک اقتصاددان با بیان این که ارزهای حاصل از صادرات پتروشیمی ها، معادن و فلزات مبتنی بر دارایی های بین نسلی و اموال عمومی هستند، توزیع این ارزها با قیمت بازار آزاد را نادرست ارزیابی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۳:۴۹    
معاون وزیر امور خارجه روسیه روز جمعه گفت : اقدامات ایالات متحده در رابطه با معامله با ایران، تهدید و باج گیری از متحدان خود است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۳:۴۸    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: کسر قابل توجهی از رأی دهندگان که در انتخابات آینده پای صندوق رأی می روند همان 16 میلیونی هستند که در سطح کشور و در انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم به آقای رئیسی رأی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۳:۴۴    
تیم ملی کبدی دختران ایران با برتری تاریخی مقابل هند در دیدار فینال، قهرمان بازی های آسیایی 2018 شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۳:۴۳    
رودی جولیانی، وکیل شخصی دونالد ترامپ گفت: هیچ دلیلی برای استیضاح دونالد ترامپ وجود ندارد و یک چنین اتفاقی سبب شورش شهروندان آمریکایی خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۳:۴۲    
کاروان ایران در ابتدای ششمین روز بازی های آسیایی2018 با کسب 10 طلا، 11 نقره و 8 برنز در رده چهارم جدول مدالی قرار دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۲:۵۹    
تیم ملی امید با همه تلاش و کوششی که برای رو به رو نشدن با کره جنوبی انجام داد، برابر این تیم تن به شکست داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۲:۵۸    
رسیدگی به اتهامات اخلالگران در نظام پولی و ارزی کشور از روز یکشنبه 4 شهریور ماه در شعبه اول و دوم دادگاه ویژه آغاز خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۲:۳۴    
جنبش انصارالله یک پایگاه دریایی عربستان را هدف قرار داد. ارتش عربستان هم مدعی شده حمله با یک قایق بمب گذاری شده به تاسیسات شرکت آرامکو در جیزان را ناکام گذاشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۲:۳۲    
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف حدود 28 میلیارد ریال کالای احتکار شده در شهرستان صحنه با تلاش مأموران انتظامی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۲:۰۵    
روز گذشته سه شرکت هواپیمایی خارجی British airways ،Ai France و KLM اعلام کردند که به زودی پروازهای خود به ایران را متوقف خواهند کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۲:۰۳    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه از آمریکا خواست قبل از ربط دادن همکاری اش با روسیه به خروج نیروهای همپیمان دمشق، نظامیان خود را از خاک سوریه خارج کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۲:۰۳    
مهران مدیری درحالی درآمد برگزاری کنسرت اخیر خود را به کودکان یک خیریه اختصاص داد که مدعی شد به دلیل کمبود شیرخشک، به این کودکان آب قند داده شده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۲:۰۲    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی تأکید کرد که این رژیم همچنان امیدوار است آمریکا اشغال جولان را به رسمیت بشناسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۲:۰۰    
سامان قدوس در نهایت به عضویت تیم امیان فرانسه درآمد.
  • ۱