شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۸:۳۸May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 14 مهر 1397 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 31 فروردین 1397 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 31 خرداد 1397 آفتاب نیوز 31 تیر 1397 آفتاب نیوز 31 مرداد 1397 آفتاب نیوز 31 شهریور 1397 آفتاب نیوز 30 آبان 1397 آفتاب نیوز 30 آذر 1397 آفتاب نیوز 30 دی 1397 آفتاب نیوز 30 بهمن 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 1 مهر 1397 آفتاب نیوز 2 مهر 1397 آفتاب نیوز 3 مهر 1397 آفتاب نیوز 4 مهر 1397 آفتاب نیوز 5 مهر 1397 آفتاب نیوز 6 مهر 1397 آفتاب نیوز 7 مهر 1397 آفتاب نیوز 8 مهر 1397 آفتاب نیوز 9 مهر 1397 آفتاب نیوز 10 مهر 1397 آفتاب نیوز 11 مهر 1397 آفتاب نیوز 12 مهر 1397 آفتاب نیوز 13 مهر 1397 آفتاب نیوز 14 مهر 1397 آفتاب نیوز 15 مهر 1397 آفتاب نیوز 16 مهر 1397 آفتاب نیوز 17 مهر 1397 آفتاب نیوز 18 مهر 1397 آفتاب نیوز 19 مهر 1397 آفتاب نیوز 20 مهر 1397 آفتاب نیوز 21 مهر 1397 آفتاب نیوز 22 مهر 1397 آفتاب نیوز 23 مهر 1397 آفتاب نیوز 24 مهر 1397 آفتاب نیوز 25 مهر 1397 آفتاب نیوز 26 مهر 1397 آفتاب نیوز 27 مهر 1397 آفتاب نیوز 28 مهر 1397 آفتاب نیوز 29 مهر 1397 آفتاب نیوز 30 مهر 1397 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۵:۳۶    
بانک ملی ایران در راستای اجرای سیاست های خروج از بنگاه داری بانک ها، تعداد 218 مورد از املاک و شرکت های مازاد تملیکی خود را تعیین تکلیف کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۷:۳۳    
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل به تشریح نحوه درست زندگی یک سالمند در دوران سالمندی پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۶:۲۷    
واگذاری اموال مازاد در بانک صادرات ایران تأثیر مهمی بر کاهش زیان و رشد سودآوری این بانک داشته که امکان تزریق منابع بیشتر به بخش های مولد اقتصادی را افزایش می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۵۶    
مدیر مرکز ژنتیک جهاد دانشگاهی خراسان رضوی گفت: سفارش می کنیم همه زنانی که برای اولین بار قصد باردار شدن دارند حتما به مراکز مشاوره ژنتیک مراجعه کنند تا از وضعیت زوجین اطلاعات کافی به دست آید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۱۸    
مهناز افشار در حساب شخصی اش در توئیتر متن زیر را منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۳:۰۰    
متخصصان در یک بررسی جدید نسبت به خطرات نگهداری نامناسب از انسولین و تاثیر آن بر کیفیت و اثرگذاری این هورمون هشدار دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۱:۵۷    
ویتامین D یکی از مواد مغذی ضروری برای حفظ سلامت بدن انسان است. این ویتامین به تنظیم مواد معدنی کلسیم و فسفر در بدن انسان کمک می کند و همچنین در حفظ ساختار استخوانی مناسب عنصری کلیدی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۳:۵۴    
رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان بروجن از فرود آمدن 17 هزار پرنده مهاجر آبزی و کنار آبزی در تالاب های این شهرستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۳:۵۰    
رئیس پلیس راهور ناجا با بیان این مطلب که شعار ترافیکی امسال طرحی است از خطر، آرامش در سفر است، گفت: متاسفانه در 5 ماهه ابتدای سال جاری بیش از 7 هزار نفر در تصادفات جاده ای جان باخته اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۷:۰۴    
مدیرکل هواشناسی خوزستان از ادامه ناپایداری تا روز سه شنبه هفته جاری خبر داد و گفت: ناپایداری جو موجب رشد ابر، رگبارهای پراکنده و رعد و برق در استان خوزستان خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۶:۰۵    
سال 1973 به دلیل گران شدن نفت اوپک دولت هلند اعلام کرد که در روز شنبه تمامی مردم باید بدون خودرو بیرون بیایند. مردم این کشور در وسط بزرگراه ها جمع شدند و پیک نیک خود را برگزار کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۰:۲۲    
در ویدئوی زیر تصاویری از تصادف مرگبار یک دستگاه پراید با تیر برق در محور محمود آباد به هزار سنگر را مشاهده می کنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۵۳    
بارش شدید باران که از جمعه شب در استان های شمال کشور آغاز شده است موجب سیلاب و طغیان رودخانه ها شده است. این بارندگی جاده های اصلی و فرعی شهرستان صومعه سرای گیلان را تخریب و مسدود کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۸:۳۰    
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، آخرین تیر در ترکش آمریکایی ها برای اعمال فشار علیه ملت ایران را تحریم های اقتصادی دانست و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۸:۲۳    
شهردار تهران گفت: هویت تاریخی همواره مورد تأکید است اما باید هویت طبیعی هم در کنار هویت تاریخی شهر حفظ شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۸:۰۹    
کارلوس کی روش در اردوی پائیزی خود ستاره ای جدید از پرسپولیسی ها را به اردوی خود دعوت کرده است که در گذشته هرگز به او اعتقادی نداشت!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۸:۰۸    
یوسف سیدی می گوید در پرسپولیس بازی خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۸:۰۶    
وینفرد شفر و بیژن طاهری با میلاد میداودی در جریان بازی نفت مسجدسلیمان و استقلال درگیری لفظی پیدا کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۷:۲۴    
تیم فوتبال استقلال موفق شد در یک مصاف پر برخورد و جذاب، تیم نفت مسجدسلیمان را با حساب دو بر یک شکست دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۰:۰۴    
مدارس استان گیلان به دلیل بارندگی شدید و رگبار، فردا تعطیل شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۰:۰۳    
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: اگر لایحهCFT تصویب شود، می تواند جلوی سوء استفاده ها را بگیرد و در عین حال در جهت عادی شدن روابط اقتصادی ما با جهان کمکی بزرگ باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۳:۲۶    
رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی استان یزد گفت:ذرات معلق در هوای یزد به 17 برابر مجاز رسیدو در وضعیت خیلی ناسالم قرار گرفت است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۳:۲۴    
ولیعهد عربستان گفته است، که تولید نفت روسیه پس از 19 سال به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت و شاید نیز از بازار جهانی حذف شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۲:۵۶    
یک مشاور خانواده گفت: بسیاری از افراد با بروز دادن عکس العمل های افراطی در مواقع حساس، اوضاع را پیچیده تر می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۲:۳۵    
تحلیلگران سؤالات بزرگی را در مورد طرح اتحادیه اروپا برای ایجاد یک نهاد مالی مستقل مطرح می کنند: آیا این نهاد می تواند به حفظ روابط تجاری اروپا با ایران به گونه ای معنادار منجر شود؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۲:۳۳    
رئیس شورای مرکزی ایزیدی ها در آلمان اعلام کرد که همچنان هزار زن در اسارت باندهای تروریستی داعشی قرار دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۲:۳۲    
در عکس زیر تصویر 2 تن از فرزندان علی اکبر ولایتی را می بینید. محمد ولایتی نفر سوم از سمت چپ و علی اصغر ولایتی نفر دوم از راست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۲:۳۲    
به بهانه سقوط قیمت دلار در بازار و مقاومت برخی دلال ها و صراف ها در برابر این ریزش قیمت، جواد تکجو این کارتون را با عنوان خودم میام پائین در کانال نیش خط منتشرکرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۲:۲۹    
وزیر دفاع اسرائیل در ادامه سیاست های سخت گیرانه علیه فلسطینیان، محدوده منطقه مجاز برای صید در سواحل نوار غزه را از 9 مایل به 6 مایل کاهش داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۲:۰۳    
2 کودک 2 ساله و 5 ماهه به علت وقوع سیل دیشب جان خود را از دست دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۱:۴۲    
تیم فوتبال روبین کازان با گلزنی مهاجم ایرانی خود توانست اورال را شکست دهد و سه امتیاز بازی را کسب کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۱:۴۱    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به منظور شرکت در هفتاد و سومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کرد، شنبه شب به تهران بازگشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۱:۴۱    
سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه براساس اعلام شفاهی نهادهای مسئول، شهرداران مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان هستند گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۱:۳۸    
صدراعظم سابق آلمان روز گذشته با نامزد خود که اهل کره جنوبی بود ازدواج کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۱:۳۶    
در حاشیه انتصاب پسر محمدرضا عارف در کمیته ملی المپیک و توضحیات وی در خصوص تخصصش در حوزه ورزش، احمدرضا کاظمی این فتو طنز را در بی قانون منتشرکرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۱:۳۵    
فرماندار شهرستان دماوند گفت: حفاری غیرمجاز در ارتفاعات روستای سربندان از توابع شهرستان دماوند دو کشته و یک زخمی برجای گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۱:۳۳    
استاندار تهران ضمن تاکید بر این که در سال های گذشته اقدامات موثری در مجموعه شهرداری تهران صورت گرفته است گفت: 45 درصد از اقتصاد کشور در تهران است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۱:۰۴    
مهمترین علامت افسردگی یکی از این دو حالت است: یا فرد احساس غم و اندوه می کند یا همان حالتی که در بین مردم معروف به افسرده یا دپرسی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۴۳    
مدیرکل راه آهن منطقه شمالغرب کشور اعلام کرد: اخباری مبنی بر بروز نقص فنی سوزن ریل منتشر شده است که تکذیب می کنم؛ چراکه باید بررسی تخصصی صورت گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۳۹    
دو اثر با ارزش تاریخی، باغ موسوم به سی و سه هکتاری و باغ خیابان تاریخی معلم شهرستان رامسر استان مازندران به شدت آسیب دید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۳۸    
مقام سابق وزارت خارجه آمریکا بار دیگر تأکید کرده دولت آمریکا می بایست به جای خروج از توافق هسته ای برجام از آن به عنوان اهرم فشار بر ایران در مسائل موشکی و فعالیت های منطقه ای استفاده می کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۲۹    
یکی از خطر های بارش شدید باران وقوع سیل و گرفتار شدن در سیلاب است، اما با آگاهی از روش های خودمراقبتی می توان از وقوع حادثه جلوگیری کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۰۷    
بارش نخستین برف پاییزی روستا های این بخش و چند روستای بخش امامزاده عبداله شهرستان آمل را سفیدپوش کرد و باعث غافلگیری شهروندان شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۰۶    
در پی حکمی معاون علمی و فناوری رییس جمهور، قاسم عرب به عنوان مشاور و مدیرکل دفتر معاون علمی و فناوری رییس جمهور منصوب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۰۵    
یک مقام فرانسوی در کمیسیون اروپا اعلام کرد آمریکا نمی تواند از رویکرد زورگویی مشابه با آنچه در توافقنامه نفتا بکار گرفت، در مقابل اروپا استفاده کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۰۲    
ملانیا ترامپ همسر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای سفری چند ساعته وارد مصر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۹:۵۵    
با تشدید تنش بین 2 اقتصاد بزرگ جهان، چین به عنوان دومین واردکننده نفت از آمریکا واردات نفت از این کشور را به طور کامل متوقف کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۹:۵۵    
درگیری دسته جمعی در پارک دانشجو یک کشته و 3 زخمی برجای گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۹:۵۴    
اصحاب رسانه استفاده از الکل و مضرات ان را منتشر کنند. این موارد در اثر معضلات فرهنگی اتفاق می افتد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۸:۵۷    
شدت گرفتن رشد مصرف بنزین و افزایش حجم قاچاق سوخت زیر سایه بنزین 1000 تومانی، عواملی هستند که باعث شده دولت پس از چهار سال ثبات قیمت بنزین به بررسی دو راهکار برای اصلاح نرخ ها و مصرف بنزین بپردازد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۸:۵۵    
عکس های جدیدی از کاترین مایورگا زنی که به کریس رونالدو اتهام تجاوز در لاس وگاس زده، منتشر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۸:۵۴    
سرپرست ستاد مدیریت بحران استان قزوین گفت: قطار قزوین تهران از ریل خارج شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۸:۵۴    
مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: در چند ماه اخیر شاهد افزایش چشم گیر مستمری بگیران استان بوده ایم، افرادی که قابلیت بازتوانی ندارند و معلولینی که توانایی اشتغال زایی ندارند به جمعیت مستمربگیران افزوده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۸:۵۳    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: لازم است نهایت تلاش برای جلوگیری از تخریب بیشتر محیط زیست به کار گرفته شود تا در مسیر توسعه پایدار حرکت کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۸:۵۲    
رییس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر گفت: کاهش قیمت ارز و کاهش تقاضا دو عامل اصلی کاهش قیمت طلاست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۸:۴۴    
فریدون همتی استاندار هرمزگان با ارسال نامه ای به اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور از اقدامات مدیرعامل بانک کشاورزی در ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری استان به صورت ویژه قدردانی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۸:۳۳    
برپایی دومین دوره ی جلسات کارتون تهران، نقد و بررسی فیلم فرزاد موتمن، تماشاخانه باران میزبان دلفین ها و... از جمله خبرهای سینما و تئاتر است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۸:۱۵    
محموله های بزرگ حاویِ زباله های پلاستیکی آمریکا روانه کشورهای فقیر می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۸:۰۹    
همسر رئیس جمهوری آمریکا در چهارمین و آخرین مقصد خود از سفرهایش به آفریقا، امروز (شنبه) وارد مصر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۸:۰۰    
نایب رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی، همنوایی صدا و سیما با گروهی حداقلی علیه FATF را برای شوراندن افکار عمومی علیه مجلس دانست و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۷:۵۸    
بنابر اعلام رسانه ها، قرار است الیزابت دوم، ملکه انگلیس تا سال 2025 کاخ باکینگهام را ترک کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۷:۵۵    
بارش باران سیل آسا جمعه، 13 مهر، بیشتر شهرهای مازندران و گیلان را در بر گرفت. در تصویر زیر آبگرفتگی بیمارستان لنگرود را می بینید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۷:۵۰    
نقاشی دختری با بادکنک از بنکسی، نقاش معروف خیابانی که با قیمت بیش از یک میلیون دلار در حراجی ساتبی فروخته شد، به محض فروش از بین رفت!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۷:۴۸    
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از پایان طغیان مسمومیت الکلی در بندرعباس خبرداد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۷:۴۱    
ترکیب تیم فوتبال استقلال برای دیدار معوقه هفته ششم لیگ برتر مقابل نفت مسجد سلیمان مشخص شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۷:۴۱    
فرماندار املش گفت: پل بزرگ املش که مهمترین پل ارتباطی این شهرستان است و املش را به لنگرود،کومله و اطاقور وصل می کند در پی بارش باران شدید کاملا تخریب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۷:۴۱    
فیفا فدراسیون فوتبال سیرالئون را به دلیل دخالت های دولت در امور فدراسیون تعلیق کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۷:۴۱    
فیلم سینمایی وصل نیکان به کارگردانی و نویسندگی ابراهیم حاتمی کیا امشب (شنبه 14 مهر) ساعت 21 از شبکه پنج سیما پخش می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۷:۴۱    
کارکنان متعهد و تلاشگر فولاد مبارکه در شش ماهۀ اول سال جاری با تولید 3 میلیون و 650 هزار تن انواع محصول و عرضۀ 3 میلیون و 580 هزار تن از این میزان محصولات به ارزش تقریبی 10 هزار میلیارد تومان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۷:۴۱    
فرماندار رامسر با اشاره به بارش بی سابقه باران همراه با سیلاب در غرب مازندران، گفت: این حادثه 5500 واحد مسکونی رامسر را تخریب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۷:۴۱    
معاون نظارت و پایش اداره محیط زیست استان قزوین از کشف محموله 4 هزار عقرب در یک اتوبوس بین شهری در استان قزوین خبر داد و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۷:۴۱    
نرخ بیکاری در ماه سپتامبر امسال در آمریکا به 3.7 درصد کاهش یافته که کم ترین میزان از دسامبر 1969 به این سو است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۷:۴۱    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: عرضه بلیت هواپیما بر اساس کشش بازار و همچنین مکانیزم عرضه و تقاضاست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۷:۴۱    
بخشی از مخالفت ها نسبت به تصویب لایحه CFT در مجلس عدم آگاهی مخالفان از مفاد این کنوانسیون را می رساند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۷:۴۱    
دولت ترامپ از جنجال رسانه ای هفته گذشته برای تعیین سیاست های فاجعه آمیزی در رابطه با دو موضوع مهم تغییرات اقلیمی و اردوهای کودکان پناهنده استفاده کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۷:۴۱    
همزمان با نخستین روزهای بازگشایی مدارس، مدیریت و کارکنان فولاد مبارکه در راستای مسئولیتهای اجتماعی فردی و سازمانی خود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۷:۴۱    
وزیر آموزش و پرورش در واکنش به نقدهایی که به عملکرد سازمان برنامه و بودجه می شود، با استناد به آمار و ارقام، تاکید کرد که به رغم شرایط سختی که خزانه در سال جاری داشته است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۳۰    
رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه اصفهان با بیان اینکه بیشتر گوشی های موجود در بازار به صورت مسافری وارد می شود، گفت: از زمان افت قیمت دلار در بازار ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۲۹    
حمید رضا عارف، پسر ارشد محمدرضا عارف باز هم در کانون حواشی سیاسی کشور قرار گرفته است. او که دو سال پیش با اظهاراتش در باره "ژن خوب" فصلی تازه در مباحث پیرامون "آقازادگی" در سیاست ایران باز کرد حالا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۲۷    
وزیر اقتصاد آلمان اعلام کرد: اروپا آماده مذاکره برای رسیدن به توافقی برای اعمال تعرفه واردات خودروی یکسان با آمریکاست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۲۱    
ترامپ از سویی مصمم است که تحریم اقتصادی علیه نفت ایران وارد کند و صادرات نفتی آن کشور را به صفر رسانده و ایران را مجبور به عقب نشینی از سوریه، لبنان، لیبی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۲۱    
سرپرست پلیس راه شمالی استان فارس گفت: بر اثر بی احتیاطی یک زن هنگام حرکت با دنده عقب، فرزند سه ساله اش دچار سانحه شد و در بیمارستان جان باخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۲۱    
پرس تی وی در برنامه ما مردم به بررسی سوءاستفاده های جنسی مقامات ارشد آمریکا می پردازد. مایلز هونیگ تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال اجتماعی آمریکایی در این برنامه حضور دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۲۱    
عضو هئیت مدیره طلاوجواهر تهران گفت: طبق برآوردی که داریم میزان ذخایر خانگی طلا در ایران حدود 200 تن است که این رقم در حال افزایش است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۲۱    
در اثر ریز ش کوه در منطقه هراز خودرو پژو خسارت زیادی برداشته و سرنشینان آن مصدوم شدند .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۲۱    
بانک های " اسبر بانک" و " ویجایا بانک" و یک بانک هندی از سوی دو کشور مامور شده اند راه های افزایش استفاده از ارزهای ملی در مبادلات بین دو کشور را بررسی کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۲۱    
معاون اول رئیس جمهور مقارن ظهر امروز در تماس های تلفنی جداگانه با استانداران مازندران و گیلان، ضمن اطلاع از آخرین وضعیت خسارات ناشی از بارش شدید باران و وقوع سیل در این دو استان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۲۱    
هفته قبل قرار بود با دستور سازمان تعزیرات و حضور کارشناسان غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، داروهایی که از انبار دختر وزیر سابق کشف شده بود تفکیک شده و به کارخانه ای برای امحا فرستاده شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۲۱    
قیمت دلار که تا حدود 10 روز پیش به نزدیک 20 هزار تومان هم رسیده بود در هفته گذشته تا کمتر از 11 هزار تومان هم پایین آمد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۲۱    
چهارم مهر ماه جاری بود که مدیرکل دفتر برنامه ریزی سازمان حج از آغاز ثبت نام زائران اربعین حسینی در 2500 دفتر تحت پوشش این سازمان با تخصیص ارز حدود 8 هزار تومانی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۲۱    
خانواده ای چهار نفره در شمال کشورمان نیاز به یاری و کمکی دارند تا بتوانند زندگی فرزند کوچکشان که به بیماری سرطان مبتلا شده را نجات دهند
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۲۱    
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در نامه ای خطاب به رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره بررسی FATF از آن ها خواست کاری نکنند که به زیان مملکت و نظام حاکمیت جمهوری اسلامی و در تاریخ ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۲۱    
در هر قرارداد بین الملی باید نهاد داوری مشخص شود کما اینکه در برخی از این قراردادها کوتاهی صورت گرفته یا مرجع حل اختلاف به صورت شفاف تعیین نشده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۲۱    
سیدجلال حسینی در بازی برگشت مقابل السد به پنجاهمین حضور خود در لیگ قهرمانان آسیا دست خواهد یافت و این بازی می تواند با صعود تاریخی به فینال برای او کاملا خاطره انگیز شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۲۱    
توصیه می شود تمهیدات لازم برای کاهش اثرات مخرب گردوخاک بخصوص در سلامت و بهداشت مردم و حمل ونقل جاده ای به کار گرفته شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۲۱    
زاهدی فر که متولد 1367 است از دو سال پیش به صورت رسمی کار خویش را آغاز و پس از کلاهبرداری از صدها نفر در تاریخ 23 شهریور امسال از کشور متواری شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۵:۱۰    
با بارش شدید باران که از دیروز تا به امروز در استانهای شمالی شامل خراسان شمالی، گلستان، گیلان و مازندران اتفاق افتاده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۴:۵۸    
فرماندار راز و جرگلان از جاری شدن سیل در سه بخش این شهرستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۴:۴۳    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تیم های مختلف صادر کرد.