سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۴:۳۱May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 2 آبان 1398 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 31 فروردین 1398 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 31 خرداد 1398 آفتاب نیوز 31 تیر 1398 آفتاب نیوز 31 مرداد 1398 آفتاب نیوز 31 شهریور 1398 آفتاب نیوز 30 مهر 1398 آفتاب نیوز 30 آذر 1398 آفتاب نیوز 30 دی 1398 آفتاب نیوز 30 بهمن 1398 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 1 آبان 1398 آفتاب نیوز 2 آبان 1398 آفتاب نیوز 3 آبان 1398 آفتاب نیوز 4 آبان 1398 آفتاب نیوز 5 آبان 1398 آفتاب نیوز 6 آبان 1398 آفتاب نیوز 7 آبان 1398 آفتاب نیوز 8 آبان 1398 آفتاب نیوز 9 آبان 1398 آفتاب نیوز 10 آبان 1398 آفتاب نیوز 11 آبان 1398 آفتاب نیوز 12 آبان 1398 آفتاب نیوز 13 آبان 1398 آفتاب نیوز 14 آبان 1398 آفتاب نیوز 15 آبان 1398 آفتاب نیوز 16 آبان 1398 آفتاب نیوز 17 آبان 1398 آفتاب نیوز 18 آبان 1398 آفتاب نیوز 19 آبان 1398 آفتاب نیوز 20 آبان 1398 آفتاب نیوز 21 آبان 1398 آفتاب نیوز 22 آبان 1398 آفتاب نیوز 23 آبان 1398 آفتاب نیوز 24 آبان 1398 آفتاب نیوز 25 آبان 1398 آفتاب نیوز 26 آبان 1398 آفتاب نیوز 27 آبان 1398 آفتاب نیوز 28 آبان 1398 آفتاب نیوز 29 آبان 1398 آفتاب نیوز 30 آبان 1398 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۲۳:۱۰    
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از بازداشت تعدادی از دلالان مسکن مهر در این شهر جدید خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۲۲:۵۰    
فرمانده مرزبانی کشور گفت: گارد ساحلی شیلات در جزیره کیش تشکیل می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۲:۳۵    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ضمن اعلام بارش باران در اکثر محورهای هشت استان کشور، از ترافیک نیمه سنگین در محدوده هایی از آزادراه قزوین - کرج و آزادراه کرج به تهران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۰۸:۰۵    
سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس دلیل رد کردن پیشنهاد تراکتور را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۰۶:۲۰    
دبیر علمی سمپوزیوم تازه های استئوپروز گفت: بخش قابل توجهی از افرادی که پوکی استخوان دارند از بیماری خود مطلع نیستند. افرادی که در معرض پوکی استخوان هستند باید به موقع برای تشخیص مراجعه کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۰۴:۲۵    
امنیت عمومی همه شهروندان از مهم ترین شاخص های کیفیت فضا است و فضای شهری امن، امنیت و آسودگی خاطر شهروندان را به دنبال دارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۰۲:۲۵    
مدیرعامل استقلال روز چهارشنبه در حکمی فردی را به عنوان مشاورش در این باشگاه انتخاب کرد، فردی که از سال گذشته تا کنون تنها به دنبال رسیدن به شهرت از طریق استقلال بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۳ - ۱۸:۱۵    
معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت که سالانه در ایران بیش از 150 هزار نفر بر اثر سکته قلبی و مغزی جان خود را از دست می دهند در صورتی که 80 درصد این سکته ها قابل پیشگیری است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۳ - ۱۷:۵۵    
نایب رییس کمیته ملی بیماری های غیرواگیر با بیان علایم و شیوه های پیشگیری بیماری پوکی استخوان و سارکوپنی گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۳ - ۱۲:۲۵    
در تصویر زیر 11روش درمان فوری گلو درد را مشاهده می کنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۳ - ۱۲:۱۰    
حاشیه زاینده رود در فصل پاییز از همیشه زیباتر می شود و با رنگ های پاییزی چشم هر بیینده ای را به خود جلب می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۳ - ۱۱:۳۰    
نخست وزیر ژاپن در صفحه اینستاگرام خود عکسی از دیدارش با معاون حقوقی رئیس جمهور کشورمان منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۳ - ۱۰:۵۵    
رئیس جمهور کشورمان که به منظور شرکت در اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در باکو به سر می برد با نیکلاس مادورو دیدار و گفت وگو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۳ - ۱۰:۱۱    
دوشنبه گذشته، اعلام پادشاه تایلند مبنی بر این که تمام عنوان ها و مقام هایی را که به معشوقه رسمی اش داده بود، از او پس گرفته موجب حیرت ناظران شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۳ - ۱۰:۰۶    
وزیر خارجه آمریکا در ادامه اظهارات خصمانه خود علیه کشورمان گفت که دولت ترامپ، ایران را به عنوان بدترین بازیگر منطقه می داند و علیه آن دست به "اقدامات واقعی" زده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۳ - ۰۸:۰۵    
بحران سوریه که از 26 ژانویه 2011 (6 بهمن 1389) در شهر درعا در جنوب سوریه کلید زده شد، این کشور را غرق یک جنگ داخلی 8 ساله کرد که طی آن هزاران تن کشته و زخمی و چند میلیون نفر نیز آواره شدند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۳ - ۰۶:۱۰    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز پنجشنبه در توئیتی خطاب به نیروهای کُرد شمال سوریه، نوشت: زمان آن فرا رسیده که کُردها به منطقه ای در سوریه بروند که میادین نفتی وجود دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۳ - ۰۴:۰۵    
محققان شرکت "ری اکشن انجینز"(Reaction Engines) چندی پیش موفق به توسعه کانسپت یک جت مافوق صوت شدند که سرعت آن چهار هزار و 23 کیلومتر بر ساعت شبیه سازی شده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۳ - ۰۳:۰۵    
سخنگوی رئیس جمهوری روسیه با تکذیب گمانه زنی ها در برخی رسانه ها درباره جستجوی روسیه برای یافتن جایگزینی برای ولادیمیر پوتین اعلام کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۳ - ۰۲:۳۵    
کاخ سفید از آژانس های دولت فدرال خواست تا اشتراک خرید روزنامه های نیویورک تایمز و واشنگتن پست را لغو کرده و تمدید نکنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۳ - ۰۱:۵۵    
نشریه آمریکایی فارن پالیسی با انتشار تفسیری درباره تحولات منطقه غرب آسیا، نوشت: ایران در جنگ بر سر آینده خاورمیانه پیروز شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۳ - ۰۱:۳۰    
معاونان وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه روز پنجشنبه در دیدار و گفت وگو با یکدیگر بر حفظ توافق هسته ای موسوم به برجام تأکید کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۳ - ۰۰:۳۵    
یک منبع آگاه در دفتر رئیس جمهوری با تکذیب اتهامات مطرح شده از سوی کریمی قدوسی، خواستار برخورد قوه قضائیه با این اتهام افکنی آشکار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۳ - ۰۰:۲۰    
برگزاری تظاهرات اعتراضی که قرار بود از فردا جمعه آغاز شود، از ساعتی پیش در میدان تحریر بغداد با حضور دهها تن از معترضان آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۳ - ۰۰:۱۵    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه پنجشنبه شب در گفت وگو با شبکه تلویزیونی تی آر تی این کشور گفت: مقام های آمریکا، آلمان و فرانسه با سازمان های تروریستی دیدار می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۳ - ۰۰:۰۵    
وزیر ورزش و جوانان گفت: موضوع حضور زنان در ورزشگاه اراده نظام، دولت و مردم بود که به وقوع پیوست و امیدواریم که در بازی های آینده نیز این اتفاق رخ دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۳ - ۰۰:۰۰    
تیم های نامدار منچستریونایتد و آ. اس رم امشب در لیگ اروپا برابر رقبای خود به میدان رفته و به ترتیب با پیروزی و کسب تساوی به کار خود پایان دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۲۳:۵۰    
منابع خبری روز پنجشنبه گزارش دادند: بر اثر جاری شدن سیل و وقوع توفان در مناطق شمالی مصر دستکم 20 نفر جان خود را از دست دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۲۳:۴۰    
دادگاهی در بنگلادش مدیر یک مدرسه مذهبی و 15 تن دیگر را به اتهام برنامه ریزی و شرکت در قتل یک دختر نوجوان به اعدام محکوم کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۲۳:۳۰    
بقایای جسد ژنرال فرانکو دیکتاتور اسپانیا روز پنجشنبه از یک موزه دولتی به یک گورستان منتقل شد. دیکتاتور سابق اسپانیا در سال 1974 میلادی درگذشت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۲۳:۲۰    
مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش یزد گفت: ولی دانش آموزی که فرزندش به علت تنبیه بدنی از سوی معاون یکی از مدارس مرکز استان پرده گوش اش آسیب دیده بود از وزیر آموزش و پرورش خواستار بخشش این معلم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۲۳:۱۵    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این نیروها اخراج نشدند بلکه شرکت پیمانکاری قراردادش با دانشگاه به اتمام رسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۲۳:۰۰    
پس از دستگیری روح الله زم در هفته گذشته، واکنش های گسترده ای در فضای مجازی ایجاد شد. در این میان اما گویا فضای اتهام زنی به رقبای سیاسی همچنان گرم است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۲۲:۴۰    
مجید خرمی مدیر مسئول موسسه شهر آرا و معاونانش دستگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۲۲:۲۵    
اقدام باورنکردنی یک مرد چینی در ازدواج با جنازه نامزدش به سوژه رسانه ها تبدیل شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۲۲:۲۰    
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: بزرگترین شبکه فیشینگ(کلاهبرداری اینترنتی) کشور با تلاش ماموران انتظامی استان فارس کشف و متلاشی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۲۲:۱۱    
سرمربی تیم فوتبال استقلال فضای تیمش را در آستانه دیدار با پارس جنوبی "خیلی خوب" توصیف کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۲۲:۰۵    
نتایج یک تحقیق نشان می دهد: چاقی می تواند موارد ابتلا به سرطان پانکراس را در سراسر جهان افزایش دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۲۱:۵۵    
رژیم های غذایی موقت گاهی چند کیلوگرم وزن را کاهش می دهند، اما ممکن است با برگشت به شیوه معمول غذایی، دوباره فرد به وزن اول بازگردد؛ حال باید پرسید که چگونه می توان به طور سالم و همیشگی وزن کم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۲۱:۴۵    
گفته می شود علیرغم سختی کار و درآمد پایین تاکسی، ولی به دلیل کمبود شغل بیش از 3200 تاکسی در سنندج فعالیت دارند که بسیار بیشتر از نیاز این شهر است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۲۱:۴۵    
محسن یگانه به کانادا مهاجرت کرده و تمام برنامه های کنسرتش را کنسل کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۲۱:۳۵    
هر چند در آن زمان عکاسی توسط حکومت طالبان ممنوع شده بود ولی تعداد معدودی از استودیو های عکاسی برای تهیه عکس گذرنامه همچنان اجازه فعالیت داشتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۲۱:۲۵    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در بخشی به قدرت بزرگ منطقه تبدیل و پیشرفت های بزرگی را کسب کرده که شامل سیاست و امنیت هستیم اما در مسائلی نظیر اقتصاد عقب افتاد ه هستیم و هرکجا پیشرفت داشتیم محصول ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۲۱:۱۰    
همزمان با ادامه اعتراضات در لبنان، ویدئویی در روزهای اخیر از گریستن یک سرباز لبنانی در شبکه های مجازی دست به دست می شود که شهروندان و هنرمندان لبنانی را متاثر کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۲۱:۰۰    
شخصیت کوروش هخامنشی از همان زمانِ خودِ او تا همین امروز، در جای جای تاریخ نگاری ها محل مناقشه و مقابله بوده است اما آنچه او را برکشیده روزگار خویش و یگانه دوران می سازد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۲۱:۰۰    
گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران به دلیل زمان انجام پرواز به نشست خبری پنج شنبه شب پیش از بازی تیمش با شاهین شهرداری بوشهر نرسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۲۰:۵۵    
در دیدار مس کرمان و فجرسپاسی، هواداران مس علیه مدیرعامل این باشگاه شعارهایی را سر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۲۰:۴۵    
رئیس جمهوری ترکیه گفت: نه کشور و نه دولت ترکیه با برادران کُرد خود هیچ مشکلی ندارد بلکه مشکل ما سازمان های تروریستی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۲۰:۳۰    
فرشاد احمدزاده با پشت سر گذاشتن سه جلسه از محرومیت خود مشکلی برای همراهی سرخ ها ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۲۰:۲۰    
رییس شورای اسلامی کار آذرآب گفت: 38 نفر از 41 کارگر بازداشتی آذرآب به قید ضمانت آزاد شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۲۰:۱۰    
یک عضو شورای شهر فردیس ضمن گلایه از عدول برخی اعضای شورای شهر از رأی خود به شهردار منتخب گفت: برخی برای بر هم زدن جلسه شورا با پلیس تماس گرفتند و گفتند که در شورای شهر بمب گذاری شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۹:۴۵    
رئیس جمهور ایران از گسترش بیش از پیش روابط تهران – باکو در همه عرصه های مورد علاقه ، استقبال و تاکید کرد که توسعه روابط و همکاری های مشترک نه تنها به نفع دو ملت بلکه به نفع منطقه است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۹:۴۰    
در جدول زیر جدیدترین قیمت خودروهای داخلی در پنج شنبه دوم آبان ماه را مشاهده می کنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۹:۴۰    
دومین دوره انتخابات دبیران کل احزاب برای عضویت در کمیسیون ماده 10 قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه های سیاسی امروز در حالی برگزار شد که حدود نیمی از دبیران کل به نشانه اعتراض سالن را ترک کردند اما با ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۹:۴۰    
در جدول زیر قیمت خودروهای وارداتی پنجشنبه دوم آبان ماه را مشاهده می کنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۹:۳۵    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: متأسفانه استفاده از قرص برنج موجب مسمومیت 14 نفر و فوت 2 نفر در استان بوشهر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۹:۳۰    
احزاب اصلاح طلب عضو خانه احزاب در نامه ای به وزیر کشور، اعتراض خود به نادیده گرفتن حق رأی حزب اعتماد ملی و مجمع فرهنگیان ایران اسلامی در انتخابات نماینده احزاب برای عضویت در کمیسیون ماده 10 احزاب را ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۹:۳۰    
انتخاب نماینده احزاب استانی برای عضویت در کمیسیون ماده 10 قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه های سیاسی به حد نصاب نرسید و به 20 روز بعد موکول شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۹:۲۶    
محسن لرستانی یکی از خواننده های محبوب در کشور ایران است که در سال 1358 در استان کرمانشاه متولد شد. این خواننده بیشتر در میان اقوام کرد و لر از توابع ایران محبوبیت دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۹:۲۰    
دفتر معاون اول رییس جمهور درخصوص سخنان اخیر اسحاق جهانگیری در باب لوایح مرتبط با FATF اطلاعیه ای منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۹:۰۵    
روسای جمهور ایران و آذربایجان با یکدیگر دیدار و گفت وگو کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۹:۰۰    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست تربت جام گفت: شکارچی غیرمجاز که در منطقه شکار ممنوع ارتفاعات روستای بزد به قصد شکار وارد شده بود از سوی کارکنان یگان حفاظت محیط زیست تربت جام دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۸:۳۵    
محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهوری دلایل افزایش حملات و اقدامات تخریبی علیه دولت در آستانه انتخابات را تشریح کرد و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۸:۰۵    
بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی، با فعالیت سامانه بارشی در کشور طی چهار روز آینده شاهد بارش باران همراه با رعد و برق، وزش باد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۷:۴۵    
شرایط محمد احمدزاده پس از استعفایش در بازی با استقلال خوزستان در هاله ای از ابهام قرار دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۷:۴۰    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: بی احتیاطی رانندگان هنگام حرکت با دنده عقب امسال موجب مرگ پنج تن در معابر درون شهری شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۷:۳۵    
هنوز نگارش فیلمنامه فیلم جدید اصغر فرهادی به پایان نرسیده و تصمیم قطعی برای چگونگی تولید این فیلم، بعد از اتمام نگارش فیلمنامه گرفته خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۷:۲۰    
با آن که سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، اتوبوس های گردشگران خارجی را از ممنوعیت خدمات دربستی معاف کرده است اما جواز مربوطه همچنان برای این اتوبوس ها صادر نمی شود و گردشگران خارجی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۷:۱۵    
یک دانش آموز در یزد در اثر تنبیه بدنی یکی از مسئولان مدرسه دچار آسیب دیدگی جدی گوش شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۷:۱۰    
قیمت هر ورق از اوراق تسهیلات مسکن بانک مسکن در این روزها حدودا 40 هزار تومان داد و ستد می شود، به طوری که زوج های تهرانی بابت اخذ 120 میلیون تومان وام مسکن و جعاله باید حدود 9 میلیون و 600 هزار تومان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۶:۳۵    
یک رسانه عربستانی به احتمال برگزاری دیدار دوستانه بین تیم ملی ایران و عربستان واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۶:۲۵    
وزیر امور اقتصادی و دارایی در پی عدم صدور روادید برای هیات ایرانی اعزامی به بانک جهانی، ضمن لغو سفر خود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۶:۱۵    
در حالی که این خبر امروز منتشر شد که سرمربی تیم داماش از سمت خود کناره گیری کرده اخبار تکمیلی در فاصله یک ساعت مانده به بازی حکایت از بازگشت او دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۶:۰۵    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: بارش ها همچنان در نقاط مختلف کشور ادامه دارد اما این شرایط جمعه شب و روز شنبه با ورود سامانه بارشی جدید به کشور شدت خواهد یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۶:۰۵    
پخش زنده بازی آژاکس و چلسی که قرار بود برای نخستین بار با صدای یک زن(نجمه جعفری) پخش شود، برهم خورد!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۵:۵۵    
قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران امروز به 3 میلیون و 865 هزار تومان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۵:۴۵    
تصویری از بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس هنگام خروج از خانه شماره 10 را مشاهده می کنید که تولگا آکمن عکاس خبرگزاری فرانسه آن را گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۵:۴۰    
وزارت خزانه داری آمریکا مجوز شرکت "سریکا انرژی" برای اداره میدان Rhum در دریای شمال که شرکت ملی نفت ایران 50 درصد در آن سهم دارد را به مدت دو سال دیگر تمدید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۵:۳۱    
عباس میرزا ولیعهد اصلاح گر، خوشنام و ترقی خواه قاجاری بود که سودای هوشیاری مردمش را در سر داشت اما دچار مرگ نابهنگامی شد تا یکی از تلخ ترین اتفاق های تاریخ ایران رقم بخورد تا این شاهزاده قاجاری ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۵:۱۰    
صبح امروز خبر فوت مادر اسفندیار رحیم مشایی در رسانه ها منتشر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۵:۰۵    
میشل عون رئیس جمهوری لبنان که کشورش در یک هفته اخیر شاهد اعتراض های ضد دولتی بوده، امروز پنجشنبه در پیامی تلویزیونی خطاب به مردم گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۵:۰۰    
خلبان هواپیمای سانحه دیده تهران- یاسوج مقصر نبود. این اعتراف تلخ درست حدود دو سال از گذشت این سانحه خبری شده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۴:۵۰    
این افراد پیشتر یک سیاستمدار زن کرد را نیز به قتل رسانده بودند. اقدامات آنان نگرانی نسبت به پاکسازی نژادی و قومیتی در شمال سوریه را افزایش داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۴:۳۰    
سرپرست یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از کشف هشت قطعه سکه تاریخی متعلق به دوره ساسانی در شهرستان بم خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۴:۲۵    
رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت گفت: ما در مبارزه با فساد، اصولگرا و اصلاح طلب و شیعه و سنی نمی شناسیم و هرکس که پاک باشد با او دست می دهیم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۴:۲۰    
هدیه تهرانی را می توان از کم حاشیه ترین بازیگران ایرانی نام برد اما تنها گریز از حاشیه به این معنا نیست که درگیر حاشیه نخواهی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۴:۰۵    
وزیر دفاع آمریکا با بیان اینکه کشورش به دنبال جنگ با ایران نیست، مدعی شد که ایران دریانوردی بین المللی در خلیج فارس را تهدید می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۳:۳۰    
تیم ملی فوتبال ایران با سقوط چهار پله ای، به رده بیست و هفتم رنکینگ فیفا سقوط کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۳:۲۵    
رئیس مرکز تحقیقات غدد درون ریز و متابولیسم گفت: دلایل اصلی بروز استئوپروز در ایران، ژنتیک و تغذیه نامناسب است. در ایران حدود 80 الی 90 درصد جمعیت کمبود ویتامین دی دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۳:۲۰    
"اول قرار نبود، آن جوان را بکشم! فقط از من خواسته بودند، صورتش را از ریخت بیندازم! اما وقتی از پله ها فرار کرد و من نتوانستم با چاقو او را زخمی کنم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۳:۱۰    
پلیس در ادامه تحقیق ها و با توجه به شکایت های مشابهی که شش زن جوان از یک راننده شیطان صفت مطرح کرده بودند دریافت محمود پس از سرقت خودرو ها در پوشش مسافربر شش زن جوان را به تله شیطانی اش انداخته و آن ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۲:۳۵    
"ابراهیم بن عبدالعزیز العساف" پس از برکناری از سمت وزارت امور خارجه به عنوان وزیر مشاور دولت و عضو شورای وزیران منصوب شده است. او ده ماه پیش به سمت وزیر امور خارجه عربستان منصوب شده بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۲:۲۰    
رئیس جمهوری با بیان اینکه روابط ایران با جمهوری آذربایجان در طول 6 سال اخیر بسیار به هم نزدیک شده است، گفت: روابط دو کشور به سمت راهبردی حرکت می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۲:۲۰    
اگر قصد سرمایه گذاری در بازار طلای آب شده را داشته باشید قطعا یکی از چالش های پیش روی شما نیاز به سرمایه اولیه نسبتا زیاد است، زیرا حداقل مقدار لازم برای تولید یک قطعه طلای آب شده 20 گرم است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۲:۲۰    
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: وقوع 2 حادثه در جاده های خوزستان در روز پنجشنبه پنج کشته و 2مصدوم برجاگذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۲:۰۰    
شرکت گوگل روز چهارشنبه 23 اکتبر به طور رسمی اعلام کرد به برتری کوانتومی دست یافته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۱:۵۰    
دیروز رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از دستگیری یکی از دلالان سکه و ارز با گردش حساب بانکی 12 تریلیون و 552 میلیاردریالی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۱:۴۵    
مجرم اینترنتی بعد از اغفال دختری جوان از او 20 میلیون تومان اخاذی کرد تا عکس های خصوصی اش را منتشر نکند، اما عاقبت دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۱:۳۰    
نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی در حساب توئیتری خود ادعایی را درباره رابطان آمدنیوز و انتساب به یکی از مسئولان مطرح کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۱:۲۰    
فصل به آمده و در بازار این میوه پاییزی به چشم می آید. میوه ای که کاربردهای زیادی دارد که مهم ترین آن مربا و پخت خورشت آن است.
  • ۱