دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۰۵:۵۵May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 24 آذر 1399 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 31 فروردین 1399 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 31 خرداد 1399 آفتاب نیوز 31 تیر 1399 آفتاب نیوز 31 مرداد 1399 آفتاب نیوز 31 شهریور 1399 آفتاب نیوز 30 مهر 1399 آفتاب نیوز 30 آبان 1399 آفتاب نیوز 30 دی 1399 آفتاب نیوز 30 بهمن 1399 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 1 آذر 1399 آفتاب نیوز 2 آذر 1399 آفتاب نیوز 3 آذر 1399 آفتاب نیوز 4 آذر 1399 آفتاب نیوز 5 آذر 1399 آفتاب نیوز 6 آذر 1399 آفتاب نیوز 7 آذر 1399 آفتاب نیوز 8 آذر 1399 آفتاب نیوز 9 آذر 1399 آفتاب نیوز 10 آذر 1399 آفتاب نیوز 11 آذر 1399 آفتاب نیوز 12 آذر 1399 آفتاب نیوز 13 آذر 1399 آفتاب نیوز 14 آذر 1399 آفتاب نیوز 15 آذر 1399 آفتاب نیوز 16 آذر 1399 آفتاب نیوز 17 آذر 1399 آفتاب نیوز 18 آذر 1399 آفتاب نیوز 19 آذر 1399 آفتاب نیوز 20 آذر 1399 آفتاب نیوز 21 آذر 1399 آفتاب نیوز 22 آذر 1399 آفتاب نیوز 23 آذر 1399 آفتاب نیوز 24 آذر 1399 آفتاب نیوز 25 آذر 1399 آفتاب نیوز 26 آذر 1399 آفتاب نیوز 27 آذر 1399 آفتاب نیوز 28 آذر 1399 آفتاب نیوز 29 آذر 1399 آفتاب نیوز 30 آذر 1399 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۱:۲۰    
مرتضی جاوید در حاشیه این برنامه گفت: من تنها ایرانی رکورددار حافظه جهان در گینس (2019) هستم که امروز موفق شدم با حضور مشاوران گینس در 30 ثانیه 90 رقم را حفظ کرده و بازگو کنم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۴:۵۵    
سازمان هواشناسی ضمن هشدار نسبت به بارش برف و باران و کاهش 4 تا 10 درجه ای دمای هوا در نقاط مختلف کشور توصیه های را در حوزه کشاورزی و دریایی ارایه داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۵:۰۰    
یکی از چالش های روزمره والدین، ورزشکاران، کارمندان، محصلان و تمامی افراد در خارج از خانه، استفاده از یک میان وعده سالم و مغذی است. برند سمیه با تولید محصولی به نام کشکام این چالش را مرتفع کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۰:۳۵    
بازی استقلال و ذوب آهن با تساوی بدون گل به پایان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۰۷:۳۵    
رئیس جمهور منتخب آمریکا به حملات گسترده سایبری علیه مراکز و نهادهای دولتی این کشور واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۲:۴۰    
یک دختر انگلیسی رسماً با فرشی که یک سال پیش خریده بود ازدواج کرد تا ازدواج عجیب دیگری در جهان رقم بخورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۷:۲۰    
استان فرهنگی کردستان مهد هنر است و هنرمندان فراوانی در این دیار مشغول خلق آثار منحصر به فردی هستند، در این میان دف و دف نوازی را می توان یکی از هنر های منحصر به فرد کردستانی ها دانست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۷:۱۰    
در روز هایی که استان مازندران با وضعیت قرمز کرونایی روبه روست، با بارش برف در ارتفاعات کیاسر مردم این شهر و مسافران این استان به تیوب سواری و تفریحات برفی پرداختند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۹:۴۵    
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: به دنبال دریافت شکایت شهروندی با هویت معلوم مبنی بر ایجاد مزاحمت و تلاش برای تهدید و اخاذی اینترنتی از طرف فردی ناشناس با ساخت صفحه ای جعلی در اینستاگرام و ارسال ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۹:۰۵    
اولین یادواره شهدای قره باغ در تالار شیخ صدوق حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۳:۱۰    
یک پژوهشگر دانشگاه آزاد در دو مقاله ISI ویروس کرونا را از منظر صنایع غذایی مورد بررسی قرار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۰:۴۰    
سازمان اطلاعات سپاه کربلا در مازندران از دستگیری مدیر عامل بزرگ ترین شرکت واردات نهاده های دامی در استان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۰۹:۴۰    
در حالی که جشنواره فیلم برلین طی سال های اخیر از هر فرصتی برای تبلیغ و فضاسازی ضدایرانی استفاده کرده، اکنون قصد حمایت مالی از یک فیلمساز ایرانی را دارد!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۰۹:۳۵    
دکتر محمد جواد نخعی؛ متخصص پوست و مو، استاد و عضو هیات علمی دانشگاه با حضور در برنامه در انتهای الوند در مورد درمان اگزما توضیحاتی ارایه داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۰۹:۳۰    
مسئول تغذیه معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: مصرف انار خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی، کلسترول بد خون و التهابات کل بدن را کاهش می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۰۹:۲۵    
رئیس پلیس آگاهی استان از انهدام باند سارقان منزل و کشف 23 فقره سرقت منزل در شهرستان بندرعباس خبرداد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۰۹:۱۰    
برخی دولت های اروپایی پس از اعدام روح الله زم به محکومیت کردن این اقدام پرداختند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۰۹:۰۰    
سرمربی آنتورپ از اینکه از علیرضا بیرانوند در بازی مقابل بروژ استفاده کرد ابراز پشیمانی کرده و همین موضوع باعث ناراحتی گلر تیم ملی ایران شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۰۵:۰۵    
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به استقرار سامانه بارشی در استان بوشهر گفت: کشاورزان و دریانوردان مراقب خطرات احتمالی باشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۰۴:۰۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در آستانه بازی فینال لیگ قهرمانان هنوز هم برخی رفتارهای صورت گرفته برایم قابل هضم نیست اما برای قهرمانی در آسیا با تمام وجود خواهیم جنگید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۰۱:۳۵    
مقام معظم رهبری با تمدید مهلت بررسی لوایح FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام موافقت کرده است ؛ این خبر را لعیا جنیدی، معاون حقوقی رئیس جمهور، داده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۰۱:۳۵    
هنگامی که شیوه های رسانه ای کارآمد و معتبر و رسمی برای کسب حقیقت در جامعه ایجاد نشود، زمینه برای شکل گیری آمدنیوز ها وجود دارد. هم اکنون نیز هستند، فقط در یک کانال متمرکز نیست ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۰۱:۰۵    
معاون حقوقی رئیس جمهوری از موافقت رهبری با درخواست دولت برای تمدید مهلت بررسی این لوایح در مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۰۰:۵۵    
رئیس جمهور ترکیه روز دوشنبه پس از نشست کابینه با انتقاد از تصمیم آمریکا و کشورهای اروپایی برای اعمال تحریم علیه ترکیه گفت که آنکارا از ناتو و اتحادیه اروپا انتظار حمایت داشت، نه اعمال تحریم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۰۰:۰۰    
وزارت خزانه داری آمریکا عصر امروز، دوشنبه تحریم هایی را علیه اداره صنایع دفاعی ترکیه و رئیس آن اعمال کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۳:۴۰    
نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران و ونزوئلا از رایزنی های این دولت با اعضای تیم جو بایدن درباره توافق هسته ای برجام خبر داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۳:۳۵    
سیدکمال سیدعلی گفت بررسی مجدد اف ای تی اف در مجمع تشخیص مصلحت نظام پیش زمینه ای است که می تواند مذاکرات آینده برجام را تحت تأثیر قرار دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۳:۲۰    
روحانی در کنایه ای به محسن رضایی به اظهاراتش درباره ادامه تحریم ها تا 5 سال دیگر پاسخ گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۳:۱۵    
پیگیری ها از کارشناسان حوزه عکس نیز نشان می دهد که تصویر منتشر شده در رسانه ها با برنامه های ویرایش عکس دستکاری شده است و در عکس تضادهای متعددی مشهود است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۳:۰۵    
روستای گردشگری دزگ در دامنه کوه های باقران و 5 کیلومتری جنوب بیرجند واقع شده است، که از نظر زیبایی به خصوص در فصل بهار و پاییز بی نظیر است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۳:۰۰    
حضور این پرنده های سفید و زیبا به جاذبه ای گردشگری در اهواز تبدیل شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۲:۵۵    
رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا روز دوشنبه ادعاهای جدیدی درباره ایران، روسیه و چین مطرح کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۲:۵۰    
رئیس پلیس راهور ناجا اعلام کرد: یک میلیون و 300 هزار خودرو در مبادی ورودی و خروجی شهرها تذکر و اعمال قانون شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۲:۵۰    
معاون اول رییس جمهوری به منظور مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی، بخشنامه ای را به تمامی وزارتخانه ها، سازمان ها، مؤسسات و شرکت های دولتی، نهادهای انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح و استانداری ها ابلاغ کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۲:۴۵    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اشکی که مرحوم زارعی از سر غیرت در مجلس بر گونه های مبارکش ریخت، حقیقاً هم در این دنیا و هم در آخرت برای او آبرو خواهد بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۲:۴۵    
وزیر بهداشت انگلیس دوشنبه از یافت شدن نوع جدید ویروس کرونا با قدرت شیوع سریع تر در این کشور خبر داد. وزیر بهداشت انگلیس گفت که دستکم 60 مقام محلی مختلف در انگلیس ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۲:۴۰    
تصاویری از حمل یک خودرو لوکس در تهران خبرساز شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۲:۳۵    
وزیر کشور گفت: سازمان برنامه و بودجه به عنوان متولی بودجه کشور و دستگاه های اجرایی با ارائه پاسخ های لازم و رفع شبهات از لایحه بودجه صیانت کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۲:۳۰    
نشست گزینشگران ریاست جمهوری آمریکا روز دوشنبه با سه رای به بایدن در ایالت ورمونت آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۲:۲۵    
روحانی در لحنی کنایه آمیز به دولت احمدی نژاد گفت: من آدم این نظام از ابتدا بوده ام؛ همواره مسئولیت داشته ام و از زمانی که نهضت از سال 41 شروع شده بود و بعد از انقلاب همواره مسئول بوده ام ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۲:۲۰    
معاون دفتر رئیس جمهوری با اشاره به برگزاری نشست خبری رئیس جمهوری با حضور خبرنگاران داخلی و خارجی اظهار کرد: روحانی تنها رئیس قوه ای است که در ایام کرونا سه بار پاسخگوی اصحاب رسانه بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۲:۱۵    
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از نشست مشترک مجلس و دولت درباره بررسی کیفیت اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۲:۱۵    
وزیر خارجه آمریکا که در سه سال گذشته دستاورد سیاست خارجی وی با انتقادهای فراوانی در این کشور مواجه است، در تماس با همتای سعودی خود بر لزوم اتحاد کشورهای حاشیه خلیج فارس علیه ایران تاکید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۱:۵۵    
رئیس اداره سرباز سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با تایید خبر رفتار نامناسب با یکی از سربازان در شهر بابل مازندران گفت: شبانه و ببا فوریت از حقوق این سرباز صیانت شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۱:۲۵    
مقامات امنیتی پیشین آمریکا در نامه ای به رئیس جمهور منتخب این کشور نوشته اند که تعهد فوری آمریکا برای بازگشت به برجام مستلزم بازگشت کامل ایران به توافق هسته ای می باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۱:۲۵    
پخش سریال قورباغه که قرار بود از امشب 24 آذر توسط پلتفرم نماوا آغاز شود با دستور مقام قضایی متوقف شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۱:۰۰    
دژپسند گفت: در صورتی که خواهان افزایش سهم مالیات در بودجه 1400 هستیم، پایه های مالیاتی باید تغییر پیدا کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۰:۴۵    
اداره کل هواشناسی خوزستان با اشاره به پیش بینی آغاز فعایت سامانه بارشی و وقوع سیلاب در مناطق مستعد، هشدار سطح نارنجی صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۰:۳۰    
بخش هایی از بنای فعلی امامزاده متعلق به دوران سلجوقی و بخش های دیگر مربوط به دوران صفوی است که آن را می توان از کتیبه ها و سنگ نوشته روی قبرها و تزیینات بنا دریافت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۰:۲۵    
شاخص کیفیت هوا در شهر قم در وضعیت ناسالم برای عموم مردم قرار گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۰:۲۰    
شاخص کل در بازار بورس امروز (دوشنبه) 31 هزار و 652 واحد افت داشت که در نهایت این شاخص به عدد یک میلیون و 484 هزار واحد رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۰:۰۵    
یوفا برنامه بازی های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۰:۰۰    
طی یک ماه اخیر اخبار زیادی در خصوص شکایت النصر به دادگاه عالی ورزش منتشر شده بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۹:۴۰    
مقامات سازمان عملیات های تجاری دریایی انگلیس اعلام کردند که بندر شهر جده واقع در غرب عربستان سعودی پس از انفجار امروز بسته شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۹:۳۵    
شیرینی ناپلئونی هرچند درست کردن و خوردنش سخت است اما جذاب است؛ پس دست به کار شوید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۹:۳۰    
حسن روحانی در نشست خبری 24 آذر ماه با رسانه ها گفت: کسی جرات می کند به قوه قضاییه و نیروهای مسلح توهین کند؟ اگر جرات دارید بفرمایید انجام دهید ببینیم فردایش چه اتفاقی می افتد و چند نفر احضار می شوند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۹:۲۵    
وزارت خزانه داری آمریکا از تحریم های جدیدی در ارتباط با ایران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۹:۰۵    
حسن روحانی، رییس جمهور به جنجال پیش آمده بر سر شعرخوانی اردوغان رییس جمهوری ترکیه در باکو واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۸:۵۵    
روحانی گفت: حساسیت اروپایی ها در مورد روح الله زم مداخله جویانه است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۸:۴۵    
در حالی که هنوز توافق هسته ای و برجام احیا نشده و تحریم ها علیه خودروسازی کشور نیز کماکان برقرار است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۸:۴۰    
رئیس اداره محیط زیست شهر تهران وجود تمساح دریاچه چیتگر را به طور رسمی تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۸:۳۵    
این نخستین نشست روحانی با حضور خبرنگاران در دوران شیوع کرونا محسوب می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۸:۲۵    
صفحه توییتر وزارت امور خارجه عمان امروز با انتشار اعلامیه ای محورهای گفت وگوی عباس عراقچی و وزیر امور خارجه عمان را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۸:۱۵    
منابع خبری گزارش داده اند نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پی تماس با یکی از اعضای حزب لیکود که به کرونا مبتلا شده قرنطینه شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۷:۴۰    
تی ارتی گفته است که این 11 نفر که همگی شهروند ترکیه هستند، در انتقال حبیب اسیود به ایران دست داشته اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۷:۲۰    
مرحوم آقای هاشمی رفسنجانی از زمان ریاست جمهوری که رئیس شورای عالی امنیت ملی هم بودند، بحث هایی را با رهبری داشتند و چنین نظری را پیگیری می کردند که مشکلات را با ارتباط با آمریکا حل کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۷:۱۵    
آیین افتتاح شعبه ویژه زرتشتیان شورای حل اختلاف با حضور رئیس حوزه ریاست دادگستری کل استان تهران، رئیس شورای حل اختلاف تهران و اختیاری نماینده زرتشتیان در مجلس، در انجمن زرتشتیان تهران برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۷:۱۰    
در حالی که قیمت کالاها به خصوص لبنیات در ماه های گذشته چندین بار افزایش یافته و هنوز نیز این افزایش قیمت ها ادامه دارد، دبیر ستاد تنظیم بازار در اظهاراتی تکراری ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۷:۰۵    
معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه از 25 آذر سامانه بارشی از غرب وارد کشور می شود و در برخی نقاط آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۷:۰۰    
حسن روحانی، رئیس جمهور: دلیل بی ثباتی قیمت ها در بازار، این است که در این دولت، وزیری که حامی مردم و مصرف کنندگان باشد، نداریم چون وزارت بازرگانی تشکیل نشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۶:۵۵    
سازمان غذا و داروی آمریکا(FDA) 4 مورد ابتلا به فلج صورت را در میان داوطلبان دریافت کننده واکسن کووید-19 شرکت "فایزر" و "بیونتک" گزارش کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۶:۵۵    
روحانی گفت: دولت قانون رفع تحریم های مجلس را مفید نمی داند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۶:۵۵    
مشاور امنیت ملی سابق دولت آمریکا که به تازگی با فرمان عفو دونالد ترامپ از زندان آزاد شده، گفت ترامپ همچنان راه های زیادی برای باقی ماندن در قدرت پیش رو دارد و صد در صد رئیس جمهور بعدی آمریکاست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۶:۵۰    
روحانی گفت: اگر همین ساعت هم بتوانیم تحریم ها را برداریم به ساعت بعد موکول نخواهم کرد و هیچ چیزی مانع اقدامات ما نخواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۶:۴۵    
دقایقی پیش سرویس جیمیل شرکت گوگل در اکثر نقاط جهان از دسترس خارج شد. هنوز مسئولان گوگل اعلام نکردند که دلیل این مشکل چیست ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۶:۳۵    
لیندزی بویلان سیاستمدار اهل نیویورک، اندرو کومو فرماندار دموکرات این ایالت را به انجام آزار و اذیت جنسی علیه خود برای سال های متمادی متهم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۶:۳۰    
وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی به اقتدار و مقاومت متحدانه ملت ایران در برابر جنگ های متعدد در طی تاریخ چند هزار ساله آن پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۶:۳۰    
دقایقی پیش سرویس جیمیل شرکت گوگل در اکثر نقاط جهان از دسترس خارج شد. هنوز مسئولان گوگل اعلام نکردند که دلیل این مشکل چیست ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۶:۳۰    
متخصص بیماری های عفونی درخصوص شایعات مطرح شده در فضای مجازی درباره واکسن کرونا توضیحاتی ارائه داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۶:۳۰    
اولین تمرین پرسپولیس از دقایقی دیگر در دوحه برگزار خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۶:۲۰    
بر اساس پیگیری ها مشخص شد که رأی صادره برای سحر تبر بدوی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۶:۰۵    
متخصصان تغذیه معتقدند سیر با وجود فواید زیادی که برای سلامتی دارد، عوارض برخی بیماری ها را تشدید می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۵:۵۵    
ستاره تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا با انتشار پستی در صفحه مجازی خود، به حضور در جمع نامزد های بهترین بازیکن سال واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۵:۵۵    
پیشنهاد دستمزد 5 میلیاردی محسن تنابنده برای بازی در مجموعه پایتخت، در فضای مجازی بازتاب های مختلفی داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۵:۴۵    
این چهارمین بار است که مردم منطقه سرخون در چهارمحال و بختیاری، دلشان هم خون می شود و باز هم قصه تکراری شکستگی خط لوله انتقال نفت و نشت آن در آب و خاکشان...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۵:۴۰    
یکی از محصولات اساسی صنایع دستی استان چهارمحال و بختیاری نمد است که از گذشته تاکنون بدون جایگزین استفاده های خاص خود را دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۵:۳۵    
امروزه قاچاق حیوانات در کنار، قاچاق مواد مخدر، اسلحه و انسان، جز پرفروش ترین و پررونق ترین موارد قاچاق در دنیاست ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۵:۲۵    
رئیس دوره ایی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و دبیرکل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی از تدوین و رونمایی از مانیفست اصلاح طلبان برای انتخابات سال 1400 خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۵:۱۵    
جاده خلخال به اسالم به طول 70 کیلومتر است، این مسیر شهرستان اسالم در استان گیلان را به شهرستان خلخال در استان اردبیل متصل می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۵:۱۰    
چهارمحال و بختیاری عضو شورای شهر سرخون از توابع شهرستان اردل در چهارمحال و بختیاری گفت: هم اکنون در برخی از مناطق سرخون حریق مجددا شعله ور شده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۵:۱۰    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این امکان وجود دارد که بررسی مجدد FATF در دستور کار مجمع قرار بگیرد ولی این لزوما به معنای تصویب یا عدم تصویب آن نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۵:۱۰    
نشست خبری رئیس حمهوری دقایقی پیش با حضور تعدادی از خبرنگاران رسانه های داخلی و خارجی آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۵:۱۰    
این روزها که به روز آخر پاییز و شب یلدا نزدیک می شویم، نگرانی ها از احتمال شب نشینی و در پی آن سرعت انتقال این ویروس میان مردم افزایش یافته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۵:۰۵    
کرونا به هیچ کس رحم نکرد. حتی دلش برای ثبت و ضبط عکس های ماندگار هم نسوخت تا راویان تصاویر قدیمی و ثبت کنندگان خاطرات دور و دراز در گوشه عزلت نشسته و در چم وخم گرفتاری های ناشی از این ویروس ناخوانده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۵:۰۵    
رئیس قوه قضائیه گفت: موضوع آبگرفتگی در استان خوزستان برای چندمین بار است که اتفاق می افتد و لازم است به صورت جدی موضوع پیگیری شود و اگر قصور، تقصیر و ترک فعل افرادی موجب بروز این شرایط شده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۵:۰۰    
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال فرانسه و تیم های لیورپول و لیون دارفانی را وداع گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۴:۵۵    
در جدیدترین تغییر حذف مقبره کوروش هخامنشی از کتاب عربی یازدهم چاپ 99 خبرساز شده است
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۴:۵۰    
سخنگوی وزارت بهداشت توصیه هایی درباره نحوه استفاده از ماسک در روزهای بارانی ارائه داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۴:۵۰    
ظهر امروز در اثر انفجار در یکی از کارخانه های مستقر در شهرک صنعتی سلفچگان 2 نفر از کارگران جان خودشان را از دست داده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۴:۴۰    
روند نزولی قیمت مسکن شهر تهران در دو هفته اخیر ادامه یافته و آمار از کاهش 5.5 درصدی نرخهای پیشنهادی حکایت دارد.
  • ۱