چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۳:۴۸May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 30 آبان 1401 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 29 اسفند 1400 آفتاب نیوز 31 فروردین 1401 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1401 آفتاب نیوز 31 خرداد 1401 آفتاب نیوز 31 تیر 1401 آفتاب نیوز 31 مرداد 1401 آفتاب نیوز 31 شهریور 1401 آفتاب نیوز 30 مهر 1401 آفتاب نیوز 30 آذر 1401 آفتاب نیوز 30 دی 1401 آفتاب نیوز 30 بهمن 1401 آفتاب نیوز 1 اسفند 1401 آفتاب نیوز 1 آبان 1401 آفتاب نیوز 2 آبان 1401 آفتاب نیوز 3 آبان 1401 آفتاب نیوز 4 آبان 1401 آفتاب نیوز 5 آبان 1401 آفتاب نیوز 6 آبان 1401 آفتاب نیوز 7 آبان 1401 آفتاب نیوز 8 آبان 1401 آفتاب نیوز 9 آبان 1401 آفتاب نیوز 10 آبان 1401 آفتاب نیوز 11 آبان 1401 آفتاب نیوز 12 آبان 1401 آفتاب نیوز 13 آبان 1401 آفتاب نیوز 14 آبان 1401 آفتاب نیوز 15 آبان 1401 آفتاب نیوز 16 آبان 1401 آفتاب نیوز 17 آبان 1401 آفتاب نیوز 18 آبان 1401 آفتاب نیوز 19 آبان 1401 آفتاب نیوز 20 آبان 1401 آفتاب نیوز 21 آبان 1401 آفتاب نیوز 22 آبان 1401 آفتاب نیوز 23 آبان 1401 آفتاب نیوز 24 آبان 1401 آفتاب نیوز 25 آبان 1401 آفتاب نیوز 26 آبان 1401 آفتاب نیوز 27 آبان 1401 آفتاب نیوز 28 آبان 1401 آفتاب نیوز 29 آبان 1401 آفتاب نیوز 30 آبان 1401 
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۲۱:۴۴    
به دلایل سردرد سمت چپ سر و نحوه مدیریت این وضعیت خواهیم پرداخت. تمامی نکات ارائه شده با استناد به مطالعات موسسه ملی سردرد آمریکا جمع آوری شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۲۰:۲۵    
روزنامه سیاست روز نوشت: اعضای تیم بهترین کاری که می توانستند انجام دهند خواندن سرود ایران اسلامی با قوت و قدرت هر چه بیشتر بود. سرود را می خواندند و از سوی ایرانی نما ها فحش می شنیدند بهتر نبود؟
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۱۵:۴۷    
جیسون دیوید فرانک بازیگر آمریکایی مجموعه پاور رنجرز در 49 سالگی از دنیا رفت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۱۵:۳۳    
بانک مرکزی متوسط قیمت دلار و یورو در شش ماه ابتدای امسال را اعلام کرده که نرخ فروش این دو نوع ارز در مقایسه با مدت مشابه پارسال، 16.7 و 4.4 درصد رشد داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۱۵:۲۹    
با توجه به استمرار آلودگی هوا در کلانشهر تهران و در راستای مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استانداری تهران، در تمامی مدارس پایتخت، آموزش در روز چهارشنبه دوم آذر 1401 به صورت مجازی برگزار می شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۱۴:۳۸    
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان، پایداری جو و کاهش کیفیت هوا و طی روز چهارشنبه تا صبح پنجشنبه (2 تا 3 آذر)بارش خفیف و کاهش دما در ارتفاعات پیش بینی می شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۱۴:۳۸    
حجت الاسلام محمد محمدی گلپایگانی عصر روز، 30 آبان ماه، از طرف رهبر انقلاب اسلامی با حضور در بیمارستان، از آیت الله شبیری زنجانی عیادت کردند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۱۴:۳۰    
اگر امروز نقدی بر مسوولان نظام سیاسی حاکم است دقیقا با این محوریت است که آزادی و دموکراسی را آن طور که باید، پاس نمی دارند و باید در برابر این مفاهیم، مطیع مطلق باشند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۱۴:۲۲    
ویژگی های جغرافیایی و به طبع آن اقلیم های متعدد گلستان، ظرفیت های گردشگری این استان را نسبت سایر نقاط چندبرابر کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۱۳:۵۲    
امروز موسیقی ایرانی توجه بسیاری از علاقه مندان به این هنر را به ساخت ساز و نواختن آن از جمله تار و دوتار معطوف کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۱۳:۲۰    
نظریه پرداز سیاسی گفت: وقتی بحران به اینجا می رسد شرایط غیرقابل تصمیم می شود؛ نه می توانید برگردید، نه جلو بروید ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۱۳:۰۰    
تیم های ملی انگلیس و ایران در چارچوب دیدار های دور اول مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر از ساعت 16:30 دوشنبه 30 آبان 1401 در ورزشگاه بین المللی الخلیفه به مصاف هم رفتند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۱۲:۲۵    
با آغاز نخستین بازی ایران در جام جهانی 2022 قطر در مقابل انگلیس، هواداران تیم ملی فوتبال ایران در مکان های عمومی نیز به تماشای بازی پرداختند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۱۲:۰۴    
تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب گروه B رقابت های جام جهانی 2022 قطر و در بازی اول خود، روز دوشنبه 30 آبان 1401 در ورزشگاه بین المللی دوحه به مصاف انگلیس میرود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۱۲:۰۱    
تیم ملی هلند با شکست سنگال در حساس ترین دیدار گروه A جام جهانی 2022 مسیرش برای صعود را هموار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۱۱:۳۲    
شهروند گربه دوست عربستانی در جده از اینکه به گربه های خیابانی غذا می دهد طرفداران زیادی پیدا کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۱۱:۳۰    
ابوالفضل پور عرب هنرمند سینما تلویزیون گفت: خداراشکر حال خوبی دارم و تنها پای من ضرب دیده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۱۱:۰۵    
تیم انگلیس موفق شد از سد تیم ایران عبور کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۱۱:۰۰    
سگ سرمربی سابق تاتنهام هری ردنپ گفت وگوی زنده اش با شبکه 3 را بهم ریخت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۱۰:۴۴    
در چارچوب مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر دو تیم فوتبال ایران و انگلیس عصر دوشنبه 30 آبان 1401در ورزشگاه بین المللی خلیفه به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 6 شش بر دو به نفع انگلیس به پایان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۱۰:۴۴    
پرورش ماهی در قفس، شیوه ای است که در بندرعباس انجام می گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۱۰:۱۰    
وزیر ارشاد گفت: اقدامات قضایی علیه تروریسم رسانه ای شبکه های ترویج تروریسم اعم از ترویج خشونت و ایجاد ناامنی و آشوب با همکاری نهاد های ذیربط در مراجع بین المللی پیگیری می شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۱۰:۰۸    
نجم الدین شریعتی از نمایش جهان بانو یاد کرد که در فرم و محتوا طراحی ویژه ای داشته و سراغ قصه های پیامبران رفته است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۰۹:۴۵    
روزنامه کیهان با تیتر جنجالی ایران 2 - انگلیس، اسرائیل، آل سعود و وطن فروشان داخلی و خارجی 6 به باخت تیم ملی فوتبال کشورمان از انگلیس واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۰۸:۴۹    
پلیس افغانستان اعلام کرد که در انفجاری که دوشنبه شب در کابل پایتخت افغانستان رخ داد، 2 نفر کشته شدند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۰۸:۴۷    
خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد که آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا برای مذاکرات دیپلماتیک با مقام های قطری درباره ایران وارد دوحه شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۰۸:۴۵    
سرپرست شهر فرودگاهی امام (ره) با اشاره به معضل انتصاب مدیران ناآگاه در خصوص اظهارات هفته گذشته رستم قاسمی توضیحاتی ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۰۷:۱۵    
قطع 60 روزه اینترنت 60 هزار میلیارد تومان زیان به شرکت های اینترنتی وارد کرده و حالا دولت میخواهد با پرداخت 5 هزار میلیارد تومان وام این زیان را جبران کند!
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۰۵:۱۵    
شبکه مخفی زنان نخستین مجموعه هاشمی - به عنوان کارگردان - در شبکه نمایش خانگی محسوب می شود. سیدافشین هاشمی مرغزار، کارگردان، فیلمنامه نویس، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۰۴:۲۶    
توجه به متافیزیک و جنبه های معنوی زندگی در سینمای ایران، پس از انقلاب، به عنوان یک استراتژی، ابتدا از سوی هنرمندان انقلابی مطرح شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۰۴:۰۳    
حضور محمد بن سلمان ولیعهد عربستان برای حمایت از قطر در بازی افتتاحیه سوژه شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۰۳:۵۰    
محمود بصیری می گوید، دلش برای بازیگری تنگ شده، اما آدم باید شأن خود را حفظ کرده و هر کاری را نپذیرد. این بازیگر در این ارتباط به صورت مصداقی به نقش هایی اشاره می کند که به او پیشنهاد می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۰۲:۵۷    
گمان اینکه رابطه ای عاشقانه بین جیجی حدید و لئوناردو دی کاپریو وجود دارد پس از قرار روز جمعه شدت گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۰۲:۱۴    
معاون پارلمانی رئیس جمهور با جدی دانستن تغییر در وزارت راه و شهرسازی گفت: وزیر پیشنهادی یکشنبه آینده به مجلس معرفی می شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۰۱:۵۲    
قاسم الاعرجی ، مشاور امنیت ملی عراق با محمد کاظم آل صادق ، سفیر ایران در بغداد دیدار و درباره مناسبات دوجانبه و راهکارهای توسعه آن در راستای منافع مشترک دو کشور رایزنی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۰۱:۴۹    
دیدار تیم های ملی آمریکا و ولز از گروه دوم جام جهانی 2022 با تساوی یک بر یک به پایان رسید و شانس صعود ایران افزایش یافت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۰۰:۴۵    
سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمن از روی استیصال به آخرین ابزار خود یعنی ایجاد ناامنی روی آورده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۰۰:۴۴    
کارگردان کانادایی با دریافت جایزه کارگردان سال از جوایز جشنواره بین المللی فیلم پالم اسپرینگز 2023 تجلیل می شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۲۳:۳۰    
این هنرمندان با انتشار یک متن از پیش منتشر شده، خواستار آزادی فوری هنگامه قاضیانی و کتایون ریاحی شدند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۲۳:۲۷    
خانم متسولا ضمن استقبال از اعمال تحریم ها علیه جمهوری اسلامی تاکید کرد که نمایندگان پارلمان در همین راستا تصمیم گرفتند تا اطلاع ثانوی هیچ تماس مستقیمی میان پارلمان اروپا و همتایان رسمی ایران برقرار ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۲۲:۴۵    
رئیس جمهوری در گفتگو با همتای قزاقستانی خود اظهار داشت: روابط تهران-آستانه همواره رو به پیشرفت بوده و امیدوارم تعاملات و مناسبات دو کشور بیش از پیش تحکیم شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۲۲:۳۱    
شمار کشته های زمین لرزه 5.6 ریشتری روز دوشنبه با واژگونی ساختمان ها و رانش زمین در اندونزی دست کم 162 کشته و صد ها مجروح و مفقود برجای گذاشته است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۲۲:۲۸    
از ساعتی پیش اینترنت بین الملل اپراتورهای تلفن همراه قطع شده و ظاهرا فقط دسترسی به اینترنت داخلی میسر است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۲۲:۲۰    
نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: دشمن به دنبال ضربه زدن به زیرساخت مردمی نظام است و اغتشاشگران در ادامه نقشه آمریکایی ها در کودتای 28 مرداد ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۴    
سخنگوی دولت با انتشار توئیتی به نتیجه بازی تیم ملی فوتبال ایران با انگلیس در جریان جام جهانی واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۲۱:۵۹    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست برابر انگلیس گفت "هنوز چیزی تمام نشده" و ایران دو بازی دیگر در جام جهانی دارد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۲۱:۵۵    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز از تعطیلی مهدهای کودک و پیش دبستانی های استان در اولین روز آذرماه خبر داد و گفت: کلاس های درس مقطع ابتدایی هم به صورت آنلاین و غیرحضوری برگزار می شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۲۱:۴۰    
دیدار هلند و سنگال از گروه نخست جام جهانی 2022 از ساعت 19:30 به مصاف هم رفتند که هلندی ها به سختی از سد حریف آفریقایی خود گذشتند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۲۱:۳۱    
یک سخنگوی وزارت امور خارجه آلمان اعلام کرد این کشور با تصمیم ایالات متحده درباره تغییر تمرکز از مذاکرات وین به حوادث داخلی ایران موافق است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۲۱:۱۵    
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران به دلیل شکستگی بینی در دیدار برابر انگلیس، به بیمارستان منتقل شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۲۰:۵۷    
باشگاه فوتبال پورتو پرتغال پس از به ثمر رساندن 2 گل توسط مهدی طارمی در دیدار ایران مقابل انگلیس از مهاجم خود تمجید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۲۰:۵۱    
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با زدن 2 گل در دیدار برابر انگلیس در جمع برترین گلزنان جام بیست و دوم قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۲۰:۴۹    
مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه گفت: هم اکنون ذخایر خونی استان در وضعیت مطلوب و در شرایط سبز قرار دارد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۲۰:۱۸    
نتایج تحقیقات نشان می دهد ورزش منظم و متوسط حدود 10 سال سرعت پیری مغز را کاهش می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۲۰:۱۳    
آنجلا آلوارز که 5 سال پیش موفق شد نخستین کنسرت خود را در کلوپ شبانه تاریخی هالیوود برگزار کند، توانست در 95 سالگی جایزه بهترین هنرمند جدید گرمی لاتین را به دست آورد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۲۰:۱۱    
دویدن برای بسیاری از افراد یک ورزش محبوب است. دویدن نیاز به تجهیزات و امکانات خاصی ندارد و می توان در بیشتر زمان ها و اماکن آن را انجام داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۲۰:۰۹    
فراخوان هفدهمین دوره جشنواره بین المللی شعر فجر با هدف تعالی و ارتقای شعر امروز برای برگزاری در زمستان 1401 منتشر شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۲۰:۰۲    
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از حمله ناجوانمردانه اشرار مسلح کوردل به ماموران گشت انتظامی پاسگاه چشمه زیارت زاهدان و شهادت سرباز مدافع امنیت خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۲۰:۰۰    
فیلم سینمایی بی آبان به کارگردانی مهرداد کوروش نیا از ابتدای آذر در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران می شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۹:۵۴    
یک کارشناس محیط زیست گفت: بزرگ ترین تهدید برای کره ی زمین، تغییر کاربری عرصه های طبیعی است و معدن کاوی بدترین شکل تغییر کاربری زمین است ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۹:۳۹    
سفیر ایران در عراق با بیان اینکه ایران بیش از 70 مدرک و سند به بغداد داده است که ثابت می کند نیروهای تروریستی در شمال این کشور حضور دارند تاکید کرد که به طرف عراقی مهلت 10 روزه دادیم تا نیروهای ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۹:۳۵    
آیت الله شبیری زنجانی به علت افت فشار کسالت پیدا کرده و در بیمارستان بستری شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۹:۲۱    
سرمربی تیم ملی انگلیس از نمایش عالی برابر ایران تمجید کرد، ولی عنوان کرد تیمش نباید در این دیدار دو گل دریافت می کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۹:۱۹    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست برابر انگلیس گفت "هنوز چیزی تمام نشده" و ایران دو بازی دیگر در جام جهانی دارد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۹:۱۷    
مهاجم تیم ملی می گوید تیم ملی آن چه که توانسته را برابر انگلیس به نمایش گذاشته است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۹:۰۰    
هافبک تیم ملی انگلیس بهترین بازیکن دیدار با ایران شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۸:۵۳    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از گوجه کاران خواست صبوری داشته باشند و گفت: مشکل این کشاورزان در چند روز آینده برطرف شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۸:۲۹    
بیت کوین، بزرگ ترین و محبوب ترین توکن دیجیتال جهان با بیش از چهار درصد کاهش در 15 هزار و 973 دلار معامله شد و به زیر مرز 16هزار دلار رسید ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۸:۲۰    
در دقایق پایانی نیمه اول جو ورزشگاه ملتهب شد و تماشاگران شعار بی شرف بی شرف سر دادند که با قطع شدن صدای ورزشگاه در خروجی صداوسیما روبرو شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۸:۰۴    
مسئولان هنوز توضیحی درباره ادعاهای مطرح شده در خصوص حوادث جوانرود، پیرانشهر و مهاباد نداده اند. برخی تصاویر منتشر شده از حوادث در این شهرها حاکیاز درگیری شدید و کشته و زخمی شدن برخی از شهروندان است ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۷:۵۵    
مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به افزایش چشمگیر بارندگی در آبان ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، از پیش بینی بارندگی بالاتر از نرمال در سه ماه آینده خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۷:۵۱    
طلای جهانی امروز دوشنبه پس از ثبت بدترین هفته خود در پنج هفته اخیر، تحت فشار افزایش ارزش دلار در حالی کاهش یافت که معامله گران منتظر نشانه های بیشتر در مورد استراتژی نرخ بهره بانک های مرکزی بودند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۷:۴۲    
احمد وحیدی، وزیر کشور روز دوشنبه در مراسمی به مناسبت هفته بسیج که با حضور کارکنان وزارت کشور برگزار شد، اظهار کرد: استقلال، امنیت ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۸    
فیفا در اعلام ترکیب تیم ملی ایران اشتباه بزرگی مرتکب شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۸    
ستاره سابق تیم ملی آرژانتین معتقد است لیونل مسی با فتح جام جهانی هم از مارادونا برتر نخواهد شد و تنها با او برابر می شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۵    
نشریه الوطن قطر با انتشار گزارشی به بررسی دلایل شکست تیم ملی این کشور برابر اکوادور پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۷:۲۰    
رئیس جمهور کسب رتبه اول در منطقه و پانزدهم در دنیا در حوزه بهداشت و درمان را نشانه پیشرفت و بالندگی کشور دانست و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۷    
دیدار دو تیم فوتبال ایران و انگلیس در پایان با پیروزی 6 بر 2 شاگردان ساوت گیت به پایان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۸    
آیت الله جوادی آملی گفت: اگر بین مردم و نان مردم فاصله بیافتد دیگر خبری از دین نخواهد بود. اقتصاد یعنی نان مملکت، باید جلوی غارت ها و اختلاس های میلیاردی گرفته شود و مشکلات اقتصادی حل شود!
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۶:۴۵    
روزنامه جهان صنعت در نشست فوق العاده امروز هیئت نظارت بر مطبوعات به سبب تخلف از مصوبات شورای عالی امنیت ملی و حدود مطبوعات و بر اساس تبصره ماده 12 قانون مطبوعات ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۶:۴۰    
تیم ملی جوانان بوکس ایران به کشور بازگشت اما دو بوکسور بدون اطلاع قبلی تیم را ترک و در اسپانیا ناپدید شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۰    
دریادار سیاری با بیان اینکه امروز جهاد تبیین روشن کننده بسیاری از مسائل برای جامعه مخاطب است، گفت: باید وقایع دوران دفاع مقدس به شکلی قابل فهم و با بهره گیری از ابزار هنر و متناسب با درک نسل جوان به ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۲    
گروه تروریستی القاعده، پیروان خود را به "جهاد" در جام جهانی قطر فراخواند!
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۵    
معاون دانشجویی دانشگاه تهران خبر ورود فرد مسلح به خوابگاه دختران این دانشگاه را تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۸    
رئیس جمهور ترکیه تأکید کرد که عملیات نظامی در شمال سوریه و عراق محدود به حملات هوایی نخواهد بود و در صورت نیاز از نیروهای زمینی نیز استفاده خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۸    
محققان دانشگاه کلمبیای آمریکا ارتباطی بین بیماری شایع کمر و نوعی نارسایی قلبی پیدا کرده اند که نشان می دهد غربالگری بیماران مبتلا به تنگی ستون فقرات کمری می تواند افراد در معرض خطر بیماری قلبی را ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۳    
20 نوامبر از سوی سازمان ملل متحد روز جهانی کودک نامگذاری شده است. روز کودک در دومین یکشنبه ژوئن سال 1857 توسط دکتر شریف چارلز لئونارد، کشیش کلیسا ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۰    
پاپایا یکی از میوه های استوایی با ارزش غذایی و دارویی بالاست که اصالت آن مربوط به کشور های تایلند، مالزی و آمریکای جنوبی است که علاوه بر تأمین مواد غذایی مورد نیاز بدن در درمان و پیشگیری از بیماری ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۵:۱۰    
بلینکن گفت: ما در عین حمایت از مردم ایران، به پاسخگو کردن کسانی که در این کار نقش دارند ادامه می دهیم.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۷    
دولت اقلیم کردستان عراق به حملات ایران علیه برخی گروه های کرد در این منطقه واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۹    
اعتصاب بازیکنان تیم پرسپولیس بد جوری مدیریت باشگاه و هم چنین اعضای هیئت مدیره را ناراحت کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۹    
شاید بتوان گفت مهم ترین علامت سئوال تیم کارلوس کی روش برای دیدار با انگلیس سردار آزمون باشد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۹    
نوشابه (soft drink) همان طور که از اسمش پیداست، یک نوشیدنی است که ترکیبات آن شامل آب گازدار، مواد شیرین کننده و اسانس می شود. این نوشیدنی به دلیل گازدار بودن و افزودنی های جذابش مشهور است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۶    
هم اکنون نزدیک به 30 فیلم با اتمام مرحله فیلمبرداری، از آمادگی کامل برای حضور در جشنواره فیلم فجر امسال برخوردار هستند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۰    
نشریات انگلیسی نوشتند، یک "شتر پیش گو" پیروزی تیم ملی فوتبال این کشور بر ایران در بازی امروز را پیش بینی کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۴:۲۵    
باشگاه استقلال برای پوستر دیدار امروز تیم ملی و انگلیس، چشمی را در تقابل با هری کین قرار داده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۴:۲۵    
8 بازیکن فعلی تیم ملی در جام جهانی سابقه کار کردن با برانکو را در کارنامه دارند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۴:۱۵    
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان البرز از فوت دو نفر در اثر گازگرفتگی در یکی از روستاهای جاده کرج-چالوس خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۳:۵۵    
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه یکی از اولویت های ما احیای دانشگاه فرهنگیان است گفت: ورود نیروی انسانی به این وزارتخانه باید از مسیر دانشگاه های فرهنگیان و شهید رجایی باشد ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۳:۵۰    
حمام تاریخی برزُک مربوط به دوره صفویه، توسط فردی به نام سیدحسن کاشانی احداث شده است. وی برای گودبرداری این حمام ...
  • ۱