دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۱۷:۲۵May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 14 اسفند 1396 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 31 فروردین 1396 الف 7 اردیبهشت 1396 الف 31 خرداد 1396 الف 7 تیر 1396 الف 31 مرداد 1396 الف 29 شهریور 1396 الف 30 آبان 1396 الف 7 آذر 1396 الف 30 دی 1396 الف 30 بهمن 1396 الف 1 اسفند 1396 الف 2 اسفند 1396 الف 3 اسفند 1396 الف 4 اسفند 1396 الف 5 اسفند 1396 الف 6 اسفند 1396 الف 7 اسفند 1396 الف 8 اسفند 1396 الف 9 اسفند 1396 الف 10 اسفند 1396 الف 11 اسفند 1396 الف 12 اسفند 1396 الف 13 اسفند 1396 الف 14 اسفند 1396 الف 15 اسفند 1396 الف 16 اسفند 1396 الف 17 اسفند 1396 الف 18 اسفند 1396 الف 19 اسفند 1396 الف 20 اسفند 1396 الف 21 اسفند 1396 الف 22 اسفند 1396 الف 23 اسفند 1396 الف 24 اسفند 1396 الف 25 اسفند 1396 الف 26 اسفند 1396 الف 27 اسفند 1396 الف 28 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1396 
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۶    
سرمایه گذاری از اساسی ترین مباحث اقتصادی است. بدون آن، تولید شکل نمی گیرد و ثروت تحقق نمی یابد. عدالت و توزیع مناسب ثروت، زمانی معنا می دهند که ثروت ایجاد شده باشد ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۴    
*در راستای نظریه "سیاست مغناطیسی" و ارائه راه حل برای معضل "نظام تحریم" ، نه به طریقه متقارن بلکه به نحو نامتقارن ، ایجاد "باشگاه تحریمی ها" می تواند تهدید تحریم را به فرصتی بزرگ تبدیل کند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۳:۵۴    
نگرانی از بابت هک مودمهای بی سیم و دسترسی به وای فای خانگی از جمله دغدغه های کاربران امروزی است اما با رعایت چند راهکار ساده می توان ایمنی نسبی را به ارمغان آورد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۵۲    
اداره کل امور حقوقی دانشگاه تهران اعلام کرد که مدارک صادره از سوی شرکت دانشگاهی پژوهشگران و نوآوران دانشگاه تهران ، جعلی است
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۲:۲۹    
بنا به گفته یکی از مهاجرین دانشمند زمانی در کانادا، نپوشیدن کت توسط مردان، خلاف عفت عمومی تلقی می شد ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۱    
صنعت تایر در ایران یکی از صنایع دارای مزیت نسبی است که در صورت حل برخی مسائل و مشکلات آن می تواند نقش مهمی در ایجاد اشتغال و تولید صادرات محور ایفا کند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۱:۱۱    
سرپرست حوزه امور اقتصادی و سرمایه گذاری معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی از آغاز پرداخت 100 میلیون تومانی سپرده ها در موسسه منحله بدر توس خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۹:۵۹    
یک مدیر بورس از انتشار اولین صکوک منفعت در بازار سرمایه به حجم 3000 میلیارد تومان با سود علی الحساب 20 درصد از روز جاری خبر داد و گفت ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۹:۴۸    
از روزی که دکتر رسول جعفریان، ریاست کتابخانه دانشگاه تهران را برعهده گرفت، امیدهای فراوانی درمیان نخبگان شکل گرفته است و شاهد تحولات و روندهایی در جهت فعال سازی کتابخانه دانشگاه بوده ایم.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۹:۱۱    
سخنگوی دولت اصلاحات توئیت خود در مخالفت با کم عقل خواندن رئیس جمهور به منتقدان دولت را اندکی پس از انتشار حذف کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۸:۳۹    
یک فوق تخصص جراحی قفسه سینه با اشاره به اینکه تنگی نفس همراه با درد سینه، خستگی زودرس، ضعف و بی حالی شدید، می تواند نشانه ای از بیماری قلبی باشد ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۸:۳۹    
رئیس کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به اینکه باید ملت ایران باید با کرامت، رفتار و صحبت کرد گفت: کم عقل خواندن منتقدان به مصلحت رئیس جمهور نیست.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۸:۱۲    
دختر جوان که به دنبال درگیری و مشاجره شدید، همسر صیغه ای مادرش را به قتل رسانده بود، به خاطر نذر مادر مقتول و با پرداخت دیه از قصاص گریخت.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۴:۵۱    
- پادوانی از این گفت که حالش خوب شده است.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۴:۳۱    
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از افزایش 50 درصدی مراجعه به کمیته امداد در سال جاری خبر داد و گفت: ما موظف هستیم وضعیت افراد مراجعه کننده را تدقیق کنیم تا جامعه هدف بی علت توسعه پیدا نکند چراکه این ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۳:۴۳    
بعضی دردهای زانو با مراقبت و استراحت به طور کامل برطرف می شوند اما بعضی دردها هم حاکی از ابتلا به مشکلات دیگر سلامت هستند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۲:۲۵    
تاسف آور است ولی واقعیت دارد که برخی از مواضع رئیس جمهور کشورمان این تصور را پدید می آورد که گویی وادادگی و انفعال در مقابل دشمنان بیرونی و اهانت و ناسزا به منتقدان داخلی ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۱:۳۸    
با فضای مجازی هویت های ملی نقض می شود. مرزهای جغرافیایی بی معنا می شود! در این فضا و شرایط، استقلال هم معنای دیگری خواهد داشت! حال جمهوری اسلامی چه تکلیفی برای امنیت و فرهنگ خود دارد؟
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۰:۰۲    
زنی پس از عمل جراحی توده سرطانی در صورتش ،مجبور است از حفره ای نزدیک چشم خود تنفس کند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۳:۵۷    
الناز شاکردوست عکسی از روزهای طولانی زندگی اش در فیزیوتراپی را به اشتراک گذاشت.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۳:۵۷    
صفحه رسمی AFC پس از پیروزی پرسپولیس مقابل الوصل در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا پستی را به اشتراک گذاشت.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۳:۵۲    
مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ پیکر سالم و کاملی تحویل پزشکی قانونی نشده است, گفت: دلیل مرگ هیچ کدام از پیکرهای تحویل شده سرمازدگی نیست.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۳:۴۶    
سردار موسی کمالی در خصوص اعلام خبری مبنی بر کسر خدمت شش ماهه برای فعالان سازمان های مردم نهاد، اظهار داشت: کاهش شش ماهه خدمت صحت ندارد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۳:۳۶    
دادستان جیرفت گفت: حدود ساعت 18 و 40 دقیقه عصر امروز دو خواهر در منزل با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیدند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۳:۲۶    
رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن در ادامه اتهام زنی های واهی خود علیه ایران بدون ارائه هیچگونه سند و مدرکی مدعی شد: ایران برای نابود کردن یمن به حوثی ها پول و سلاح می دهد!
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۳:۲۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سیاست رژیم صهیونیستی، تخریب روابط کشور های اسلامی با یکدیگر و تضعیف جهان اسلام است.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۳:۲۱    
وزیر ارشاد گفت: مد و لباس از لحاظ هویتی و اقتصاد ملی و مقاومتی قابل اهمیت و توجه است و برای کشور ما شایسته نیست که پوشاک خود را از خارج وارد کند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۳:۱۱    
دیوان عالی آمریکا روز دوشنبه فرجام خواهی بانک ملی ایران درباره حکم یک دادگاه رده پایین تر که به قربانیان ادعایی تروریسم اجازه مطالبه میلیون ها دلار غرامت از این بانک می دهد را رد کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۲:۵۵    
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وریا در زمین به من بی ادبی کرد و اگر دوربین او را نشان می داد، متوجه بی ادبی اش می شدید.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۲:۴۴    
سخنگوی دولت گفت: حقوق اسفندماه کارمندان دولت از فردا 15 اسفند به مرور پرداخت می شود.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۲:۳۹    
رئیس جمهور آمریکا در دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی به فلسطینیان هشدار داد که به میز مذاکرات بازگردند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۲:۲۹    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: سهمیه حج تمتع 97 بیش از 85 هزار نفر است، اما تلاش می کنیم این سهمیه افزایش یابد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۲:۲۹    
وزیر کشور با بیان اینکه تاکنون 60 درصد مشکل قاچاق سوخت حل شده است، گفت: میزان قاچاق حدودا 11 تا 12 میلیارد دلار محاسبه می شود.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۲:۱۸    
وزیر خارجه فرانسه گفت: مسائل فرهنگی در مسائل سیاسی اثر می گذارد و اگر دو کشور ایران و فرانسه با هم ارتباط خوبی دارند به دلیل ایده های فرهنگی و هنری است که با هم تبادل می کنند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۲:۱۸    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی پس از تساوی با الجزیره گفت: خیلی تلاش کردیم تا به برتری برسیم اما موفق نشدیم.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۲:۰۸    
روابط عمومی شورای نگهبان درباره شبهه مخالفت این شورا با طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان توضیحاتی ارائه کرده است.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۵۷    
حضور امروز دبیر شورای عالی امنیت ملی در مترو و میدان ولی عصر
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۴۷    
محمد دهقان، نماینده حقوقدان مجلس، طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان را به مجلس ارائه کرده است. او در این خصوص در نشست خبری به پرسشها پاسخ گفت.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۴۷    
هیات وزیران در جلسه نهم اسفند در راستای حمایت از تولید و عرضه مسکن در کشور و با پیشنهاد وزارت راه و مسکن مصوبه ای را با عنوان تخفیف عوارض پروانه حمایت های مالی به تصویب رسانده است.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۴۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در جلسه امروز با رد و بدل مباحث میان نمایندگان دولت و مجلس در مجموع ما از توضیحات مطرح شده از سوی رئیس جمهور دولت قانع نشدیم و سوال کنندگان بر ادامه مسیر ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۱۶    
رئیس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به روابط تاریخی، دوستانه و همکاری های متقابل تهران - پاریس در بخش های مختلف تجاری، اقتصادی، صنعتی، کشاورزی، فرهنگی، حمل و نقل و انرژی ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۱۶    
معاون اجتماعی نیروی انتظامی گفت: 87 درصد شهروندان از عملکرد پلیس در ختم غائله خیابان پاسداران رضایت داشتند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۱۶    
غلامحسین محسنی اژه ای با حضور در جمع دانشجویان دانشگاه شهید رجایی با محوریت بررسی عملکرد قوه قضائیه به سوالات آنان پاسخ داد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۰۱    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با رئیس جمهوری آمریکا در کاخ سفید دیدار کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۰:۵۶    
تیم فوتبال تراکتورسازی که دو بازی ابتدایی در لیگ قهرمانان آسیا را با شکست پشت سرگذاشته بود، در سومین دیدار به یک امتیاز رسید.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۰:۵۱    
با توافق وزارت ورزش و جوانان و ستاد کل نیروهای مسلح، جوانان فعال در سازمان های مردم نهاد، می توانند تا 6 ماه کسری خدمت دریافت کنند که این میزان کسری در شرایط خاص قابل افزایش است.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۰:۴۰    
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مسلمان تنها بر اساس تفکرات برانکو وارد زمین شد و هیچ توصیه ای برای بازی کردن او وجود نداشت.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۰:۳۰    
رئیس جمهوری فرانسه در تماس تلفنی با همتای روسیه ای خود درباره غوطه شرقی در سوریه گفتگو کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۰:۲۵    
در پی اقدام توهین آمیز سفارت عربستان در استفاده از نام مجعول به جای خلیج فارس در پوستر نمایشگاهی در موزه ملی توکیو، سفارت ایران در ژاپن نسبت به این اقدام اعتراض کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۰:۱۴    
معاون شهردار تهران گفت: صاحبان خودروها می توانند از طریق موبایل و اپلیکیشن یا کارت بانکی هزینه شارژ خود را پرداخت کنند و چنانچه هزینه پارک از سوی شهروندان پرداخت نشود در عوارض سالیانه شان به صورت ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۰:۱۴    
هیات 10 نفره کره جنوبی که برای مذاکره درباره مذاکرات آتی بین دو کره و آمریکا به همسایه شمالی سفر کرده بود، با رهبر کره شمالی دیدار کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۰:۰۳    
شورای حقوق بشر سازمان ملل قطعنامه تحقیق درباره غوطه شرقی را به تصویب رساند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۹:۵۸    
از دیگر خصوصیات شعر فخر کننده می توان تخیل آن را نام برد که حضور پررنگی در این مجموعه دارد و این مجموعه را از سطرها و ترکیبات شاعرانه پر می کند
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۹:۴۲    
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۹:۳۷    
گزارش ها حاکی از آن است که آمریکا و کشورهای اروپایی تلاش دارند تا تفسیر دقیق تر و عینی تری از واژه قصد که ذهنی است، ایجاد کنند ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۹:۳۲    
معاون پر سر و صدای شهردار تهران که هنوز التهابات طرح جدید ترافیکی اش فروکش نکرده، پیشنهاد افزایش بسیار نرخ بلیت مترو را این گونه توجیه می کند ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۹:۲۷    
دو داور عراقی و ژاپنی قضاوت کننده دو دیدار از گروه سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در غرب این قاره هستند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۹:۲۷    
سفارت آمریکا در ترکیه برای دومین روز متوالی اعلام کرد که فردا سه شنبه هم به دلیل تهدیدات امنیتی تعطیل خواهد بود.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۹:۲۷    
هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۹:۲۱    
شبکه الجزیره قطر یکشنبه شب برای نخستین بار، جزئیاتی از کودتای سال 1996 علیه مقامات وقت دوحه را منتشر کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۹:۱۵    
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا برابر الوصل امارات به پیروزی رسید تا در صدر جدول گروه سوم قرار بگیرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۹:۰۴    
یک هوادار زن برای تشویق تراکتورسازی به ورزشگاه محمد بن زاید امارات آمد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۸:۵۹    
موزه لوور در تهران با حضور وزیر امور خارجه فرانسه به طور رسمی گشایش یافت.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۸:۵۴    
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) گفت: انواع تجهیزات مدرن قرارگاه پدافند هوایی در کنار سایر نیرو های مسلح ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۸:۵۴    
سرپرست شهرداری پردیس از آتش سوزی و انفجار انبار کپسول های گاز مایع در محل ورودی خرمدشت خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۸:۵۴    
سازمان هواشناسی اعلام کرده بعد از ظهر امروز تا عصر فردا هوای تهران بارانی می شود و ارتفاعات استان نیز شاهد بارش برف خواهد بود.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۸:۳۳    
گل اول پرسپولیس به الوصل گل دوم پرسپولیس به الوصل
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۸:۳۳    
سیروس کیان ارثی مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران برکنار شد و نصرالله سردشتی به عنوان مدیرعامل این شرکت منصوب شد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۸:۲۷    
ژان ایو لودریان وزیر خارجه فرانسه عصر امروز دو شنبه با حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در نهاد ریاست جمهوری دیدار وگفت وگو کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۸:۲۲    
آخرین برنامه ی مناظره شبکه یک سیما به سراغ موضوع اعطای تابعیت ایرانی به فرزندان حاصل از ازدواج بانوان ایرانی با مردان غیرایرانی رفت ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۸:۲۲    
جمعی از دانشجویان دانشگاه تهران در اعتراض به عملکرد وزیر مسکن، در مقابل محل سخنرانی وی تجمع کردند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۸:۱۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: پتانسیل دو کشور ایران و ترکیه در حدی قرار است که اگر با هم همکاری نزدیکی داشته باشند بر چالش ها فائق آمده و به نتایج خوبی دست پیدا می کنند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۸:۱۱    
فعال سیاسی اصلاح طلب معتقد است: دولتمردان ما نباید دنبال عوامل خارجی و یا افرادی از جریان رقیب بگردند تا عوامل یاس و ناامیدی را از میان آنان معرفی کنند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۸:۱۱    
تصویری جالب از بهنام بانی خواننده جوان کشورمان را در کنار بدلش مشاهده می کنید.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۸:۱۱    
قانونگذار، رسیدگی به هر خرج یا تصمیم نادرستی را که موجب اتلاف بیت المال یا تضییع حقوق دولت به ماهو مالیه عمومی کشور شود، در صلاحیت مرجع بند ه از ماده 23 قانون دیوان محاسبات کشور دانسته است ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۸:۰۵    
علی علیپور توانست سومین گل خود در لیگ قهرمانان را از روی ضربه پنالتی با ثبت گل دوم مقابل الوصل به ثمر برساند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۸:۰۰    
وزیر خارجه ایران با بیان اینکه برجام دستخوش بازی های غیرمنطقی و سیاسی کاری های آمریکا شده است، تصریح کرد که موضوع موشکی ایران خارج از برجام و قطعنامه 2231 است.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۷:۵۵    
کوبی برایانت ستاره پیشین بسکتبال آمریکا جایزه اسکار بهترین انیمیشن کوتاه را دریافت کرد، اما این موفقیت دوباره پرونده قدیمی آزار جنسی، او را به صدر اخبار بازگرداند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۷:۳۹    
تجلیل از بازیکن تیم رژیم صهیونیستی در رشته ورزشی جوجیتسو در امارات تحسین رسانه های این رژیم را برانگیخت.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۷:۳۴    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از انتقال 5 محموله دیگر از بقایای پیکر جانباختگان پرواز تهران- یاسوج در شانزدهمین روز عملیات جستجو به پایین ارتفاعات دنا خبرداد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۷:۲۹    
سرمربی اسبق تیم پرسپولیس برای دیدن بازی این تیم مقابل الوصل امارات وارد ورزشگاه آزادی شد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۷:۱۸    
رئیس جمهوری آمریکا امروز شرایط خود را برای لغو تعرفه فولاد و آلومینیوم را اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۷:۱۳    
روحانی: مخالفت با دولت نشانه کمبود عقل است
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۶:۵۷    
رئیس قوه قضاییه با تقدیر از شجاعت و ایستادگی احدی از قضات که اخیراً مورد حمله برخی اشرار قرار گرفته و به شدت مجروح شده است ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۶:۵۷    
سفر ژان ایو لودریان به کشورمان بعد از بیانیه تند و خصمانه وزارت خارجه فرانسه علیه ایران از همان ابتدا باعث اعتراض دانشجویان دانشگاه های مختلف شد و جمعی از دانشجویان شب گذشته با حضور در فرودگاه ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۶:۴۷    
لوور کوچک با نمایشی از گنجینه این موزه جهانی امروز 14 اسفند ماه در تهران آغاز به کار کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۶:۴۲    
نشست خبری راه اندازی سامانه مطالبه گری با حضور احمد توکلی رئیس هیئت مدیره سازمان مردم نهاد دیده بان شفافیت و عدالت برگزار می شود.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۶:۴۲    
با تلاش نیروهای امدادگر هلال احمر و ارتش قطعات جدیدی از هواپیمای سقوط کرده تهران - یاسوج در ارتفاعات دنا به دست آمد.عکاس: محمد خادم الشیخ/میزان
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۶:۴۲    
ژان ایو لودریان وزیر امور خارجه فرانسه که بامداد امروز دوشنبه 14 اسفند به منظور رایزنی و گفت وگو با مقامات کشورمان وارد تهران شد، پیش از ظهر امروز با حضور در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۶:۱۰    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:ما تیمی جدید و با ذهنیت جدید هستیم و فردا برای برد به زمین می رویم.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۶:۱۰    
نمایندگان مون جائه-این رئیس جمهوری کره جنوبی امروز دوشنبه، در قالب هیاتی در پیونگ یانگ با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی دیدار کردند.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۶:۱۰    
مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا با بیان اینکه قرارداد شرکت آسمان با بوئینگ به قوت خود باقی است، درباره سرنوشت ATRهای آسمان گفت: ATRها برای پرواز مجوز سازمان هواپیمایی داشتند، امروز هم که زمین گیر شده اند ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۵:۵۹    
عضو هیات رئیسه مجلس با اعلام خبر از دستورکار خارج شدن سوال وقفچی از رئیس جمهور گفت: یکشنبه هفته آتی وضعیت سوال ذوالنوری از رئیس جمهور مشخص می شود.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۵:۵۹    
رئیس دفتر رئیس جمهوری با انتقاد از برخی برداشت های نادرست و هدفمند از اظهارات دکتر روحانی در مجمع سالانه بانک مرکزی ضمن دعوت از سیاسیون و اصحاب رسانه به مطالعه دقیق مجموعه سخنان رئیس جمهوری ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۵:۵۴    
رییس کل بانک مرکزی، آخرین وضعیت روابط بین الملل بانکی پسابرجامی را تشریح کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۵:۴۴    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در نشست های "شورای انقلابی" موافقت اعضای شورا با تعیین محمود العالول، معاون خود برای ریاست جنبش فتح را گرفت و اعلام کرد ...
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۵:۳۹    
اولین قسمت از فصل سوم برنامه زنده اینترنتی سی و پنج با اجرا و سردبیری فریدون جیرانی 20 فروردین ماه سال 97 پخش می شود.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۵:۲۸    
داماد درویشی که در حوادث خیابان پاسداران فوت شده است گفت: بازپرس پرونده صادقانه به ما گفت راجی پدر همسرم در درگیری های یکم اسفند زخمی و فوت شده است.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۵:۲۸    
حجت الاسلام حاج صادقی در دوران دفاع مقدس به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آمد و تا پایان دفاع مقدس، همزمان با حضور در جبهه در مسئولیت های مختلفی در نمایندگی ولی فقیه در سپاه انجام وظیفه کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۵:۲۳    
بخش های دیگری از پیکرهای جانباختگان سانحه سقوط هواپیمای یاسوج در روز شانزدهم به پایین منتقل شد.