سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۱۵:۵۰May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 14 شهریور 1397 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 فروردین 1397 الف 31 اردیبهشت 1397 الف 31 خرداد 1397 الف 23 تیر 1397 الف 6 مرداد 1397 الف 30 مهر 1397 الف 30 آبان 1397 الف 30 آذر 1397 الف 30 دی 1397 الف 30 بهمن 1397 الف 29 اسفند 1397 الف 10 شهریور 1397 الف 11 شهریور 1397 الف 12 شهریور 1397 الف 13 شهریور 1397 الف 14 شهریور 1397 الف 15 شهریور 1397 الف 16 شهریور 1397 الف 17 شهریور 1397 الف 18 شهریور 1397 الف 19 شهریور 1397 الف 20 شهریور 1397 الف 21 شهریور 1397 الف 22 شهریور 1397 الف 23 شهریور 1397 الف 24 شهریور 1397 الف 25 شهریور 1397 الف 26 شهریور 1397 الف 27 شهریور 1397 الف 28 شهریور 1397 الف 29 شهریور 1397 الف 30 شهریور 1397 الف 31 شهریور 1397 
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۰۸:۴۶    
روانشناسان و پزشکان متخصص اطفال معتقدند که ارتباط برقرار کردن والدین با نوزاد در ماه اول تولد بسیار مهم است.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۷:۴۳    
آنهایی که مدام در طبل شفافیت می کوبیدند و به منتقدان اف.ای.تی.اف انگ مبهم بودن و طرفدار شفافیت نبودن می زدند، حالا به شفافیت اقدامات خودشان رای نمی دهند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۰۹:۴۴    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از جلسه فوق العاده این کمیسیون با رئیس کل بانک مرکزی برای بررسی عملکرد دولت در اجرای بسته سیاست های ارزی خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۲:۴۰    
در پیگیری فارس از تکلیف ادامه یا توقف فعالیت هاتگرام و تلگرام طلایی از 15 شهریور، اعلام شد که به نسخه های فارسی تلگرام تا پایان آذر مهلت جدید داده شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۱:۱۰    
سخنگوی وزارت کشور عراق اعلام کرد که خبر منتشر شده در رابطه با توافق تهران و بغداد برای ورود نیروهای نظامی ایرانی به عراق در ایام اربعین صحت ندارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۰:۱۹    
مدیرکل مرکز واردات و مناطق آْزاد و ویژه اقتصادی گمرک در بخشنامه ای از ارائه تسهیلات جدید جهت واردات در مناطق آزاد تجاری خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۰۰:۱۷    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در عرضه های قبلی نفت در بورس، وزارت نفت قیمت را به حدی بالا اعلام کرد که معامله ای صورت نگیرد؛ در واقع کارشکنی وزارت نفت از آنجا شروع شد و در حال حاضر نیز ادامه دارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۸:۱۴    
بازار گوشی تلفن همراه روزهای بی ثباتی را طی می کند و خریداران در مراجعه به این بازار با قیمتهای نجومی و چندین میلیونی گوشی ها مواجه می شوند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۶:۴۳    
مشاور ارشد سابق ترامپ در اظهاراتی افشاگرانه اعلام کرد آمریکا به سوی انقلابی پیش می رود که همه چیز را تغییر می دهد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۶:۳۰    
هر چه صنعت خودرو بیشتر پیشرفت می کند، ترفندها و حقه های پنهان کردن معایب خودرو و یا دستکاری کیلومترشمار هم با تکنولوژی روز توسعه می یابند و دقیق تر می شوند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۳:۲۷    
رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از مرگ راکب یک دستگاه موتورسیکلت در برخورد با دیوار تره بار در جنوب تهران خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۳:۰۴    
باید بدانیم که سیر، در بر گیرنده ی فواید بسیار زیادی برای سلامتی انسان است. در واقع یکی از قوی ترین داروهای طبیعی و غذاهای کاربردی موجود در این کره ی خاکی به شمار می آید.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۲:۵۸    
متخصص طب سنتی با اشاره به تاثیر مصرف چای زعفران بر بدن گفت: این چای برای برخی افراد آثار سوء در پی دارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۲:۴۶    
شبکه چهار سیما با تولید و پخش برنامه های جدید و متنوع در قالب های سریال، سینمایی، ترکیبی، مستند و ... در ایام محرم یاد و نام شهیدان کربلا را گرامی می دارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۱:۲۲    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار کارنامه نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد سال 97 از امروز(پنجشنبه) خبر داد و گفت ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۰:۳۵    
یک نماینده حامی دولت مدعی شد ظاهرا نمایندگان از ترس شورای نگهبان نمی خواهند رایشان شفاف باشد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۰:۲۷    
مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران گفت: اگر سرانه پایین فضای آموزشی و تراکم بالای دانش آموز در کلاس های درس را در نظر بگیریم، تهران کم برخوردارترین استان کشور است.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۰:۲۷    
فعالان گردشگر ایران و چین پس از یک سال بار دیگر گردهم آمدند تا راه های گسترش تعامل با یکدیگر را در شرایطی بررسی کنند که مشکلات گردشگری دو کشور نه تنها هنوز حل نشده بلکه چالش های جدیدی به آن اضافه شده ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۰:۲۲    
شبکه های مختلف سیما به روال روزهای پایانی هفته فیلم های سینمایی و تلویزیونی مختلفی را برای پخش در نظر گرفته اند که از جمله مهمترین آن ها می توان به مهمان مامان ، آدم برفی ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۰:۱۰    
مرد 40ساله صبح دیروز در مقابل ساختمان شهرداری تهران خودسوزی کرد. وی با سوختگی 50درصد در بیمارستان سوانح و سوختگی تهران بستری است و تلاش پزشکان برای نجات او ادامه دارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۰:۱۰    
غلامرضا فرجی گفت: وضعیت اکران فیلم های کمدی در سینماها بمناسبت ایام محرم تغییر خواهد کرد و جزئیات آن هفته آینده اعلام می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۹:۳۵    
انبوه ته سیگارهای رها شده در هر کوی و برزن و در جوی ها، باغچه ها و پای درختان، ذهن را به سمت یک واقعیت سوق می دهد؛ ته سیگارها برغم کوچکی اندازه ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۹:۱۳    
کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت: دوتن از وکیل الدوله های فراکسیون امید در نطق های پیش از دستور مجلس به بهانه مشکلات اقتصادی ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۹:۰۱    
مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی درباره علت تفاوت ارقام هزینه های برگزاری سی امین نمایشگاه کتاب تهران در فهرستی که امسال این موسسه منتشر کرده، با فهرستی که سال گذشته منتشر کرد، توضیح داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۸:۴۷    
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام بازرسان در پلمب انبارهای احتکار کالاها گفت ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۳:۵۶    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت: روسای قوا هرچند مدیریت اقتصاد را در دست گرفته اند، اما همچنان موفق نشده اند قیمت ها را به طور کامل کنترل کنند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۱:۱۵    
در سرپل ذهاب روند بازسازی به خوبی در حال انجام است و برای کسانی که تا سقف 50 میلیون وام داشته اند وام به طور کلی امحال می شود
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۱:۰۱    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برخی با ذکاوت و برخی بدون ذکاوت تمام می خواهند تمام مشکلات را به گردن دولت بیاندازند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۰:۲۲    
تمرین تیم ملی فوتبال ایران جهت حضور در جام ملت های آسیا و انجام دیدار دوستانه برابر ازبکستان، عصر چهارشنبه 14 شهریور 1397 زیر نظر کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال در زمین شماره یک مجموعه ورزشی ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۰:۰۶    
دادستان کل عربستان روز چهارشنبه خواستار مجازات اعدام برای علی العمری فعال سیاسی و مبلغ سعودی شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۰:۰۱    
زن رمال که در شهرستان اصفهان به بهانه جن گیری بیش از 3 میلیارد تومان کلاهبرداری کرده است، بازداشت شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۰:۰۱    
منابع عراقی از حمله مجدد معترضان به ساختمان استانداری بصره و اعزام نیرو های واکنش سریع به این استان برای مهار اعتراضات خبر دادند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۳:۵۷    
رئیس ستاد عتبات عالیات خوزستان گفت: امسال در ایام اربعین حسینی در مرزهای استان از 95کشور اتباع خارجی میزبانی خواهیم کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۳:۵۷    
وزیر کشور با بیان اینکه دولت هایی که امنیت خود را در بیرون از کشور خود تعریف می کنند قطعاً در تامین امنیتشان موفق نخواهند بود ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۳:۵۳    
نخست وزیر بریتانیا خواستار تسریع اقدام های غرب برای دفاع در برابر حملات روسیه شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۳:۴۰    
پادشاه اردن در مخالفت با پیشنهادی واشنگتن برای ایجاد کنفدراسیون بین اردن و کرانه باختری، این موضوع را خط قرمز کشورش خوانده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۳:۳۲    
نشست ژنو درباره یمن قرار بود فردا پنجشنبه آغاز شود، اما سازمان ملل اعلام کرد که زمان برگزاری آن به تعویق افتاده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۳:۲۷    
اعتراف محسن قهرمانی در یک برنامه تلویزیونی تبعات زیادی داشت و جو فوتبال ایران را حسابی ملتهب کرد. حمید رضا صدر از جمله افراد علاقه مند به فوتبال است که در این باره نظرات جالبی دارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۳:۱۸    
44 درصد از پرسش شوندگان 18 تا 29 ساله آمریکایی اعلام کردند اپلیکیشن فیس بوک را از روی موبایل خود پاک کرده اند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۳:۱۴    
رئیس جمهور آمریکا که میزبان امیر کویت است احتمال دیدار با رئیس جمهور کشورمان در نیویورک را رد نکرد و به تکرار ادعاها درباره ایران پرداخت.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۳:۱۰    
مرکز لرزه نگاری آمریکا اعلام کرد که زلزله 7 ریشتری 112 کیلومتری شهر ساپورو واقع در جنوب شرق ژاپن را لرزاند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۳:۰۲    
عضو شورای رقابت گفت که اگر شورای رقابت بخواهد قیمت گذاری انجام دهد و این قیمت گذاری افزایشی باشد باید آن را به ستاد تنظیم بازار اطلاع دهد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۲:۵۷    
وزیر دادگستری با بیان اینکه جای بسیاری از حرف ها در تریبون های عمومی نیست و نباید در میز خطابه بیان شود، گفت: دستگاه قضایی باید به دولت و مجلس شورای اسلامی هم کمک کند .
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۲:۵۳    
صهیونیست ها واکنشی فوری به تصمیم پاراگوئه برای بازگرداندن سفارتشان از قدس شریف به تل آویو نشان دادند و ضمن فراخواندن سفیر خود از آسونسیون، سفارتشان را نیز در این کشور بستند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۲:۴۵    
رامین رضاییان هنوز تیم جدیدش را انتخاب نکرده است و گفته می شود او با پرسپولیس به توافق رسیده.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۲:۳۶    
رسانه های عراق بعد از ظهر امروز چهارشنبه از وجود درگیری سنگین مسلحانه بین نیروهای امنیتی عراق با تعداد از عناصر انتحاری داعش در غرب کربلا خبر دادند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۲:۱۹    
رئیس جمهور آمریکا در سخنانی که متن آن به تازگی منتشر شده گفته که یک زن اهل سوریه به او گفته دولت این کشور قصد دارد میلیون ها نفر را بکشد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۲:۱۱    
رهبر انقلاب در دیدار اخیر هیئت دولت فرمودند: در داخل کشور هم یکی از مشکلات بزرگ ما از این به اصطلاح بد استفاده کردن از ظرفیت های داخلی، مصرف بالای بنزین است.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۲:۱۱    
سرپرست باشگاه استقلال ضمن انتقاد از تصمیم فدراسیون فوتبال و کمیته استیناف گفت: سوپرجام ایتالیا قرار است در ژانویه در عربستان برگزار شود و آیا ما از آنها بالاتر هستیم که چنین رایی صادر می کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۲:۱۱    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: در صورت خروج طرف مقابل از برجام به سطح گذشته فعالیت های هسته ای باز نخواهیم گشت بلکه سطوح پیشرفته تری را پیشرو داریم.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۲:۱۱    
جمهوری پاراگوئه که هم گام با آمریکا سفارت خود در فلسطین اشغالی را به شهر قدس منتقل کرده بود، اعلام کرد که سفارت خود را به تل آویو برمی گرداند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۲:۱۱    
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پاسداری از منافع و مرزهای آبی در کنار نیروی دریایی ارتش را افتخار دانست و گفت: ماموریتم را در راستای تحقق منویات فرمانده کل قوا ادامه می دهم.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۲:۱۱    
دروازه بان سابق استقلال مطمئن است تراکتورسازی استیل آذین نمی شود، چون هواداران عاشقی دارد که تیمشان را تنها نمی گذارند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۰:۵۸    
در آستانه محاکمه شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت ملی-اسلامی الوفاق به عنوان بزرگ ترین جمعیت معارض بحرین، سازمان عفو بین المللی آزادی فوری وی را خواستار شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۰:۵۵    
عناصر گروهک تروریستی جیش الظلم به سمت پاسگاه رشادت هنگ مرزی جکیگور در جنوب سیستان و بلوچستان تیراندازی کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۰:۴۱    
وزارت خزانه داری آمریکا گروه جماعت نصرت الاسلام و المسلمین را به دلیل فعالیت های تروریستی تحت تحریم قرار داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۰:۳۴    
هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۰:۳۰    
آمریکایی ها در آستانه سفیر وزیر خارجه شان به هند، از کوتاه آمدن واشنگتن از گزینه صفر کردن صادرات فروش نفت ایران و بررسی اعطای مجوزهای موردی به دهلی نو برای ادامه خرید نفت ایرانی خبر دادند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۰:۱۲    
سرپرست واحد تجهیزات پزشکی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره مختل شدن خدمت رسانی در حوزه تجهیزات پزشکی و لغو جراحی ها توضیحاتی ارائه کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۹:۵۹    
مجلس خبرگان رهبری در پایان اجلاسیه خود بر لزوم ساماندهی و برقراری نظم همه جانبه در بازار های ارزی و مالی تاکید کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۹:۵۵    
عضو هیات رئیسه خبرگان توضیحاتی درباره اظهارات رئیس دفتر رئیس جمهور درباره جلسه اقتصادی سران سه قوه ارائه کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۹:۴۷    
رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال از صدور رای بازی سوپرجام درباره بازی پرسپولیس و استقلال خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۹:۳۸    
ظریف می گوید ترامپ در صدد سوء استفاده از ریاست دوره ای آمریکا بر شورای امنیت و در پی به تحریف کشاندن این نشست است؛ ترامپ می خواهد به جای مسئله فلسطین، مسئله ایران را در شورای امنیت طرح کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۹:۳۴    
رئیس شورای شهر بابل از دستگیری 5 عضو شورای شهر 9 نفره این شهر خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۹:۲۶    
در تمرین بعدازظهر تیم ملی فوتبال سه بازیکن غایب بودند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۹:۲۱    
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: هر کس که انسانیت داشته باشد نمی تواند مشکلات مردم ازجمله گرانی را فراموش کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۹:۰۸    
دپارتمان تیم ملی فوتبال درباره دیدار با آرژانتین و کلمبیا اطلاعیه ای را صادر کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۸:۵۵    
تیم ملی والیبال ایران ساعت 17:30 امروز، تهران را به مقصد اتریش و سپس اسلوونی ترک کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۸:۵۱    
پس از نوسان های متعدد امروز قیمت سکه طرح جدید نسبت به روز گذشته با 195 هزار تومان کاهش، 4 میلیون و 505 هزار تومان و یورو با 596 تومان افت قیمت 16 هزار و 371 تومان داد و ستد شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۸:۳۹    
پیش پرده نمایش کوتاه فکاهی یا طنزآمیز تک نفره ای است که در یک دوره کوتاه و خاص در تماشاخانه های تهران و برخی از شهرستان ها، پیش از نمایش اصلی یا در فاصله بین دو پرده نمایش اصلی ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۸:۳۹    
مدیرعامل بیمه سلامت ایران گفت: تاکنون طرح حذف دفترچه بیمه سلامت در 605 بیمارستان در سطح کشور عملیاتی شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۸:۳۴    
رضا رشیدپور حدود یک هفته است که در برنامه حالا خورشید حضور نیافته و باز هم کسالت او برای این غیبت اعلام شده است. در این مدت دو مجری دیگر برنامه را اجرا می کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۸:۲۶    
شرکت خودروسازی تویوتای ژاپن 1.03 میلیون دستگاه خودروی هیبریدی خود را به دلیل مشکل برقی و احتمال آتش سوزی به نمایندگی های خود فرا خواند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۸:۲۱    
محمود عباس رئیس تشکیلات خود گردان فلسطین از سرگیری روابط با آمریکا و بازگشت به میز مذاکرات را مشروط به بی طرفی آمریکا در مذاکرات سازش با رژِیم صهیونیستی عنوان کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۸:۱۷    
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی از احتکار کالا از سوی شرکت های دولتی خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۸:۱۲    
معاون وزیر خارجه روسیه در واکنش به ابراز نگرانی های غرب درباره حملات علیه تروریست ها در استان ادلب سوریه تاکید کرد حملات روسیه و سوریه علیه تروریست ها با دقت بالا و پس از تایید اهداف شناسایی شده از ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۸:۰۳    
جیمز متیس، وزیر دفاع آمریکا در یک سفر از پیش اعلام نشده وارد کابل شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۷:۵۵    
رئیس دفتر رئیس جمهور درحالی به آیت الله جنتی بابت اظهارات روز گذشته اش انتقاد کرده که اساسا صحبت های منتشر شده رئیس مجلس خبرگان را درست نخوانده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۷:۵۱    
آخرین قسمت خندوانه به دلیل فرارسیدن ماه محرم و صفر جمعه پخش می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۷:۴۳    
آمریکا به اتباع خود درباره سفر به لبنان به ویژه مناطق نزدیک به فلسطین اشغالی هشدار داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۷:۳۷    
هاآرتص مدعی شد که بنا به مدارک به دست آمده، دست یافتن به توافق هسته ای اصلاح شده با ایران در دستور کار وزارت امور خارجه رژیم صهیونستی در سال 2019 قرار دارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۷:۳۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بدرقه اسدالله عباسی، حسینعلی امیری و جمعی از نمایندگان مجلس و مسئولان کشوری، تهران را به مقصد روسیه ترک کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۷:۳۴    
یکی از مقامات وزارت دارایی آلمان از اظهار نظر درباره ادعای انصراف ایران از دریافت 300 میلیون یورو از پولهایش از آلمان خودداری کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۷:۲۵    
اعضای شورای فنی تیم های ملی وزنه برداری رای به عدم دعوت از عسگری و رستمی در مرحله جدید اردوی تیم ملی دادند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۷:۲۰    
وفق اصل 67 قانون اساسی، نمایندگان مجلس سوگند یاد کرده اند؛ 1- پاسدار حریم اسلام باشند 2- نگهبان دستاوردها و مبانی انقلاب باشند 3- امانت و تقوا را رعایت کنند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۷:۱۳    
از امروز و پس از اینکه قیمت خودرو در بازار با افزایش شدید مواجه شد، قرار شد دو خودروساز کشور 90 هزار خودور روانه بازار کنند که سایپا از امروز پیش فروش 50 هزار دستگاه خودرو را آغاز کرد ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۷:۰۴    
به گفته محققان، خوردن ماست غنی از لاکتوباسیلوس، به تسکین علائم افسردگی کمک می کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۶:۵۶    
مخابرات منطقه تهران از اختلال 8 ساعته در ارتباط اینترنت پرسرعت (ADSL) در روز پنجشنبه 15 شهریورماه خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۶:۵۱    
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اجرای طرح رجیستری برای تبلتهای سیم کارت خور خبر داد و گفت: تمامی تبلتهای وارداتی سیم کارت خور باید قبل از استفاده در شبکه مخابراتی کشور فعالسازی شوند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۶:۴۷    
معاون بهداشت وزارت بهداشت از ابتدای بیش از 50 درصد افراد معتاد در کشور به هپاتیت c خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۶:۳۷    
با مقایسه میان آنچه آقای کروبی با ادعای خود قصد القای آن را داشته با آنچه در واقعیت رخ داده است، می توان قضاوت کرد که تفاوت ادعای آقای کروبی با واقعیت از کجا تا به کجاست!
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۶:۳۷    
مرورگر اینترنتی گوگل کروم به مناسبت 10 سالگی معرفی و عرضه آن، نسخه به روزرسانی شده ای را منتشر و در آن از قابلیت های جدیدی رونمایی کرده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۶:۳۳    
سرمربی فرانسوی به سرمربی رئال مادرید در رابطه با فتح عناوین هشدار داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۶:۲۹    
امروز چهار فروند هواپیمای نیروی هوایی روسیه از پایگاه هوایی حمیمیم پرواز کرده و مواضع گروه "النصره" در استان ادلب را با مهمات فوق دقیق مورد حمله قرار دادند.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۶:۲۹    
درحالی که اخباری مبنی بر ممنوع التصویر شدن حجت الاسلام زائری منتشر شده بود، شبکه چهارم سیما برنامه ای که پخش کرد که درآن، این کارشناس دینی حضور داشت.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۶:۲۰    
پس از انتشار فیلمی در فضای مجازی که یک کودک کار ادعا می کرد گوشش توسط ماموران شهرداری منطقه سه با تیغ بریده شده ...
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۶:۱۲    
نامه اخیر آقای مهدی کروبی به مجلس خبرگان که عمدتاً تکرار جملات مکتوبات گذشته است ملاک خوبی برای سنجش در آینده خواهد بود.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۵:۴۶    
وزیر امور خارجه روسیه تاکید کرد که واشنگتن، دلار را به عنوان ابزاری برای اعمال فشار علیه کشورهای مختلف مورد سوءاستفاده قرار داده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۵:۳۲    
جنجالی جدید در حوزه فرهنگی؛ رضا امیرخانی تند و صریح، برخی جریانات انقلابی را نقد کرده است و حالا جریان فرهنگی انقلاب در معرض یک انتخاب بزرگ است.
الف   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۵:۲۸    
بردار فردی که روز گذشته در مقابل شهرداری خودسوزی کرد می گیود: او در جریان این موضوع علاوه بر 40 میلیون تومانی که آن سال ها پول زیادی بود، چند وقت پیش هم 500 میلیون تومان پول به شهرداری واریز کرد.