جمعه ۱۴ اردیبهشتساعت ۰۸:۰۷May 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 17 مرداد 1398 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 فروردین 1398 الف 31 اردیبهشت 1398 الف 31 خرداد 1398 الف 31 تیر 1398 الف 31 شهریور 1398 الف 30 مهر 1398 الف 30 آبان 1398 الف 30 آذر 1398 الف 30 دی 1398 الف 30 بهمن 1398 الف 29 اسفند 1398 الف 1 مرداد 1398 الف 2 مرداد 1398 الف 3 مرداد 1398 الف 4 مرداد 1398 الف 5 مرداد 1398 الف 6 مرداد 1398 الف 7 مرداد 1398 الف 8 مرداد 1398 الف 9 مرداد 1398 الف 10 مرداد 1398 الف 11 مرداد 1398 الف 12 مرداد 1398 الف 13 مرداد 1398 الف 14 مرداد 1398 الف 15 مرداد 1398 الف 16 مرداد 1398 الف 17 مرداد 1398 الف 18 مرداد 1398 الف 19 مرداد 1398 الف 20 مرداد 1398 الف 21 مرداد 1398 الف 22 مرداد 1398 الف 23 مرداد 1398 الف 24 مرداد 1398 الف 25 مرداد 1398 الف 26 مرداد 1398 الف 27 مرداد 1398 الف 28 مرداد 1398 الف 29 مرداد 1398 الف 30 مرداد 1398 الف 31 مرداد 1398 
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۱:۰۸    
در اردیبهشت سال 88 زن و مردی به پلیس آگاهی رفتند و از ناپدید شدن پسر 25 ساله شان به نام مجید خبر دادند.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۳:۵۷    
برای کنترل رشد نجومی قیمت ها در بخش مسکن چه باید کرد موضوعی است که سال ها در رسانه ها و محافل عمومی علمی کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفته و به هیچ نتیجه ای نرسیده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۲:۵۵    
قیمت دلار در صرافی های بانکی امروز 11 هزار و 850 تومان، قیمت یورو 13 هزار و 350 تومان و قیمت درهم امارات در بازار آزاد 3 هزار و 250 تومان و قیمت پوند 14 هزار و 360 تومان تعیین شده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۰۹:۴۵    
جانشین فرمانده انتظامی استان یزد از کشف و ضبط 119 کیلوگرم حشیش طی عملیات بازرسی مأموران پلیس در ایستگاه شهید مدنی این استان خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۰۴:۴۸    
افزایش حدودا 100 درصدی قیمت ها در بازه زمانی کوتاه یک ساله، قدرت خرید اقشار کم درآمد جامعه را به شکلی جدی پایین آورد و وقتی راه حل مشخصی از سوی وزارت راه و شهرسازی برای مقابله با شرایط جدید ارایه ...
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۰۰:۴۸    
یورونیوز در گزارشی به کشمکش 72 ساله هند و پاکستان بر سر ایالت کَشمیر و چگونگی تبدیل شدن این منطقه به کانون بحران پرداخت.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۶:۵۵    
پال به عنوان پای ثابت کمیته روابط خارجی سنای ایالات متحده آمریکا در سال های اخیر فعالیت داشته است؛ اما هماره در کمیته های مهم و استراتژیک سنا و یا در اندیشکده های دولتی ایالات متحده نیز حضور فعالی از ...
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۵:۱۱    
عموما از لفظ حاج خانم و حاج آقا برای خانم ها و آقایان بالای 50 ساله استفاده می کنند؛ اما در میان زوار خانه خدا، دخترکان و پسرکان کمتر از 10 سال نیز دیده می شوند. حجشان مقبول و سعیشان مشکور.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۴:۲۰    
ازن از ابتدای سال تاکنون 25 روز از هوای پایتخت را آلوده کرده است. پیش سازهای ازن مواد آلی فرار (VOC) و ناکس یا اکسیدهای نیتروژن است. این مواد در حضور نور خورشید آلاینده ازن را تولید می کنند ...
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۴:۱۲    
فصل انتخاب رشته توسط پذیرفته شدگان در کنکور در حالی فرا رسیده است که بررسی ها نشان می دهد نرخ بیکاری تحصیلکردگان روندی افزایشی را در سال های اخیر تجربه کرده است .
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۴:۰۰    
مشاور رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با بیان اینکه توطئه علیه سوریه، تمام منطقه عربی را هدف قرار داده بود، از انتقال پیام ویژه ابومازن به بشار اسد خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۳:۳۹    
درگیری میان شبه نظامیان مورد حمایت امارات و عربستان سعودی در استان عدن یمن به سلاح های سنگین کشیده شده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۳:۱۸    
روز شنبه 19مرداد ماه 1398، سیم کارت در کشور 25 ساله می شود
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۳:۱۸    
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در توئیتی که امروز به مناسبت روز خبرنگار منتشر کرد خبرنگاران را بزرگترین شرکاء اجتماعی و رکن مهم ایجاد شفافیت خواند و تاکید کرد هر شکایتی از خبرنگاران توسط مسئولان ما ...
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۲:۵۷    
حامیان آلمازبک آتامبایف، رئیس جمهوری سابق قرقیزستان اجازه ندادند نیروهای امنیتی وی را در خانه اش در روستایی در نزدیکی بیشکک بازداشت کنند ...
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۲:۵۷    
گفتگو با خانم مترجم زبان انگلیسی که به کار دامداری روی آورده را بخوانید.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۰۹:۳۳    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به شرایط جنگ اقتصادی در کشور گفت: دخالت در امور بخش خصوصی را قبول نداریم ولی باید متوجه شرایط و اقتضائات برای عبور از گردنه دشوار امروز باشیم.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۰۹:۲۵    
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم از اعزام مشمولان دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم،دیپلم و زیر دیپلم در مرداد ماه 1398 خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۰۹:۰۳    
تمرین تیم فوتبال تراکتور با درخشش اشکان دژاگه همراه بود.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۰۶:۲۷    
اخیرا رسانه ها از تشرف علی دایی فوتبالیست مشهور کشورمان و آقای گل جهان به کربلا خبر داده اند.علی دایی برای مراسم پرفیض عرفه به کربلای معلی رفته و تصویری از او درکنار حرم مطهر حضرت امیرالمومنین(ع) در ...
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۰۲:۵۵    
نماینده مردم مبارکه در مجلس با بیان اینکه برخی بانک ها در التهابات بازار مسکن نقش دارند، گفت: این بانک ها واحدهای مسکونی را ساخته اند که خرید و فروش و یا اجاره داده نمی شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۰۲:۳۰    
درد، پدیده ای زیستی، روانی و اجتماعی محسوب می شود که می توان برای آن انواع مختلفی در نظر گرفت.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۰۲:۰۹    
فضانوردان مستقر در فضا با وجود دوری از سیاره خانه هم کارهای روزمره زمینی خود را پیش می گیرند.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۰۱:۴۸    
مزایا و خواص استفاده از ریواس برای سلامتی انسان شامل توانایی آن به منظور بهبود فرآیند هضم، تحریک رشد استخوان، کمک به کاهش وزن، پیشگیری از آسیب های عصبی، بهبود سلامت پوست ...
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۰۱:۲۸    
چندی پیش رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه وعده برگزاری وعده برگزاری آزمون وکالت این مرکز در فصل پاییز را داده بود ...
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۰۱:۰۲    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: باتوجه به التهابات موجود در کشور شاید هم اکنون وقت تشکیل وزارت میراث فرهنگی نباشد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۰۰:۴۱    
نماینده مردم یزد در مجلس نهم با تاکید بر اینکه هر جا که گفتمان جهادی در حاشیه قرار گرفت، کشور مشکلات جدی پیدا کرده است، گفت: رونق اقتصادی با حرکت کُند دولت در بخش تولید رخ نمی دهد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۰۰:۲۳    
نویسنده سرشناس جهان عرب پیوستن رژیم صهیونیستی به طرح تشکیل ائتلاف دریایی آمریکا در خلیج فارس را در راستای عادی سازی میان عرب ها با این رژیم اشغالگر توصیف کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۲۳:۵۸    
رئیس باشگاه آمیای فرانسه از ادامه بازی سامان قدوس، ملی پوش ایرانی در رقابت های لوشامپیونه خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۲۳:۵۸    
پرستو نصیری دانش آموز پایه نهم دبیرستان دخترانه شهید بهمنی بر اثر عمل جراحی کیسه صفرا فوت کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۲۳:۵۴    
مدیر مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بر اثر دو حادثه رانندگی در خاش به زاهدان و محور گشت به سراوان 8 نفر کشته و 29 مجروح شدند.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۲۳:۵۰    
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: حادثه ریزش ساختمان در خیابان ظفر یک مصدوم و سه مفقودی داشته است که یکی از افراد مدفون شده از زیر آوار خارج شد و تلاش برای خارج کردن دو تن دیگر ادامه دارد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۲۳:۴۶    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر حجم مبادلات اقتصادی ایران با عراق از مرز 19 میلیارد دلار عبور کرده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۲۳:۳۸    
رئیس جمهور آمریکا با طرح ادعای نخ نمای تمایل ایران برای مذاکره با آمریکا تصریح کرد که فرانسه حق ندارد از سوی آمریکا برای جمهوری اسلامی پیام های ضد و نقیض بفرستد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۲۳:۲۹    
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: ما مخالف شادی مردم نیستیم، اما نباید به نام شادی حقوق الهی پایمال شود ...
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۲۳:۲۵    
روابط عمومی وزارت امور خارجه در خصوص برخی از ادعاهای مطرح شده در برنامه تلویزیونی جهان آرا در مورد دلایل تغییر سفیر ایران در نیجریه بیانیه ای را منتشر کرد .
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۲۳:۲۵    
یک سایت عربی از پیوستن هافبک مدنظر استقلال به تیم عراقی خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۲۳:۱۷    
چین با انتشار بیانیه ای به آمریکا درباره دخالت در اعتراضات هنگ کنگ هشدار داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۲۳:۱۳    
سرپرست اداره پیش بینی هواشناسی استان تهران از کاهش 4 درجه ای دمای هوای تهران تا روز دوشنبه خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۲۳:۰۴    
تماس تلفنی بامداد پنجشنبه مایک پمپئو وزیرخارجه آمریکا با محمد بن سلمان ولیعهد سعودی حاکی از آن است که وی تلاش گسترده ای را برای جلب حمایت عربی از ائتلاف دریایی در خلیج فارس کلید زده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۲۲:۵۳    
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه باید در مذاکرات از ظرفیت جانفشانی ملت و روحیه ایثار و شهادت آنها استفاده می شد گفت ...
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۲۲:۴۸    
مدیرعامل شرکت ملی پخش گفت: مردم نگران دریافت سوخت نباشند و تا زمانی که همه مالکان خودروها دارای کارت نشده اند، کارت سوخت جایگاه ها فعال می ماند.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۲۲:۴۳    
رسانه های آمریکا گزارش داده اند برخی از قربانیان تیراندازی اخیر در شهر ال پاسو تگزاس از دیدار با ترامپ خودداری کرده اند .
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۲۲:۳۹    
معاون رئیس جمهور با اشاره به کاهش صادرات نفت و درآمدهای ارزی از بخش خصوصی خواست ارزهای خود را برای ایجاد تحول اقتصادی در داخل کشور هزینه کنند.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۲۲:۳۵    
سخنگوی دولت در رشته توئیتی نوشت: این گزارش برخلاف جریان اصلی تلویزیون های بیگانه چهره کریه تحریم ها و بطلان ادعای برایان هوک رابه زبان آمارنشان داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۲۲:۲۶    
دستیار ویژه و معاون بین الملل رئیس مجلس شورای اسلامی طی توئیتی با اشاره به درگیری های اخیر در کشمیر واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۲۲:۲۲    
هم زمان با 17 مردادماه روز خبرنگار، ویدئویی از گفتگوی سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی های قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با خبرنگاران در چندسال اخیر منتشر شده است که در ادامه مشاهده می کنید.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۲۲:۱۵    
دولت منصور هادی در جنوب یمن، در پی درگیری نیابتی عربستان و امارات در عدن، از ائتلاف عربی درخواست کمک فوری کرد و مسئولیت درگیری ها را بر عهده نیروهای تحت حمایت امارات دانست.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۲۱:۵۳    
صد و پانزده نفر از مدال آوران المپیادهای علمی کشوری و جهانی به همراه اعضای تیم ملی والیبال جوانان ایران صبح دیروز (چهارشنبه) با حضرت آیت اللّه خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند ...
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۲۱:۴۸    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: با اجرای سیستم های نوین آبیاری زیرزمینی می توانیم، استفاده بهینه از آب داشته باشیم.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۲۱:۳۲    
حزب الله لبنان به بیانیه صادر شده از سوی سفارت آمریکا درباره یک مسئله داخلی در این کشور واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۲۱:۱۹    
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: زمانی هنر انقلابی مفهوم پیدا می کند که در مقابل دشمن باشد یا مانع او و یا هر دو آن ها باشد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۲۱:۱۱    
مهاجم بلژیکی منچستر یونایتد با اینتر به توافق نهایی رسید و رسما قرارداد امضا کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۲۱:۰۷    
نماینده ایران در نخستین بازی خود در جام باشگاه های فوتسال آسیا به برد پرگل دست یافت.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۲۰:۵۹    
معاون اول رئیس جمهور گفت: من در برخی از مواقع در جایگاه خود از مردم عذرخواهی کرده ام چراکه واقعا همین حالا هم شرایط مردم سخت است اما با وجود تمام فشارهایی که برای ما در نظر گرفته شده بود اقتصاد ایران ...
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۲۰:۴۶    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: از پیرمردی شنیدم که داروخانه ای به او گفته است فرق داروی ایرانی با خارجی مثل تفاوت بنز با پراید است درحالی که این طور نیست و عزت را ابتدا باید خودمان برای مردم ...
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۲۰:۳۳    
سرپرست وزارت آموزش و پرورش به اختصاص 13 میلیارد تومان برای استانداردسازی سیستم سرمایشی و گرمایشی در لرستان اشاره کرد و گفت: به مردم قول می دهیم اول مهر پایان مدارس خشتی گلی و نفتی خواهد بود.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۲۰:۲۹    
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و نساجی مازندران با تساوی به پایان رسید.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۲۰:۲۵    
وزیر کشور در خصوص آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات مجلس امسال، گفت: شرایط سیاسی و اجتماعی کشور به گونه ای است که ما باید انتخابات را به یک مانور قدرت تبدیل و با اتحاد و انسجام ملی در شرایط ...
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۲۰:۲۵    
منابع اطلاعاتی می گویند ولی عهد ابوظبی در صدد است تا پایان سال میلادی برادر خود (خلیفه) را کنار بگذارد و حاکم امارات شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۲۰:۱۷    
درگیری مسلحانه شبه نظامیان وابسته به عربستان و امارات در جنوب یمن، امروز نیز از سر گرفته شد و تانک ها نیز وارد میدان شدند و حداقل یک غیرنظامی کشته شده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۲۰:۰۴    
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: در پی تصادف دو دستگاه خودروی سواری با یک تریلر منجر به فوت 4 نفر از هموطنانمان و مجروح شدن 3 تن دیگر شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۹:۵۱    
نماینده تبریز در مجلس با تاکید بر اینکه ارز 4200 تومانی اشتباه بزرگ دولت و زمینه ساز توزیع رانت بود، گفت: برپایی دادگاه های متعدد توزیع کنندگان گوشت نشان دهنده فساد در توزیع کالاهای اساسی است.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۹:۴۲    
در حالی که برخی مقامات پیشین استرالیایی درباره پیوستن این کشور به ائتلاف آمریکایی هشدار داده اند، نخست وزیر استرالیا اعلام کرد اخیراً همتای انگلیس وی خواستار حضور نیروهای استرالیایی در ائتلاف دریایی ...
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۹:۳۸    
رییس پلیس راه مازندران از یکطرفه شدن محور مواصلاتی کندوان در روز جمعه خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۹:۲۹    
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از ریزش آوار در یک ساختمان در خیابان ظفر خبر داد و گفت: بنا بر گفته های افراد حاضر در محل ، سه نفر میان آوار گرفتار شدند.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۹:۲۰    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس از دستگیری یک متهم به کودک آزاری با همکاری حراست دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این شهر خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۹:۱۶    
یک منبع کُرد درباره توافق واشنگتن و آمریکا بر سر ایجاد منطقه موسوم به امن در شمال سوریه جزئیاتی مطرح و اعلام کرد که این منطقه از رود فرات تا منطقه کردستان امتداد خواهد داشت.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۹:۱۲    
رئیس بنیاد مستضعفان از آغاز مطالعه و برنامه ریزی لازم برای رفع محرومیت از شهرستان چالدران خبر داد و گفت: سیاست بنیاد مستضعفان ...
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۹:۱۲    
یک دیپلمات ارشد وزارت خارجه آمریکا امروز پنجشنبه به دلیل اختلاف با کاخ سفید بر سر سیاست های مربوط به مهاجرت اتباع گواتمالا از سمتش استعفا کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۹:۰۸    
عمده ایرادات شورای نگهبان درباره هویت فرزندان حاصل از ازدواج مادر ایرانی و پدر غیرایرانی که از جنس امنیتی بود توسط مجلس با تغییراتی در لایحه برطرف شد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۹:۰۰    
نمایی جالب از خیابان فردوسی تهران سال 1335 را ببینید.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۸:۵۵    
رسانه های ترکیه ای از قرار گرفتن نام سنگربان پرسپولیس در لیست خریدهای تابستانی تیم سفید و مشکی پوش شهر استانبول خبر داده اند.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۸:۵۱    
شورای پروانه نمایش فیلم های سینمایی برای 4 فیلم مجوز نمایش صادر کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۸:۴۳    
نماینده جریان حکمت ملی عراق در ایران تاکید کرد: جریان حکمت ملی بهترین رابطه را با عادل عبدالمهدی دارد و به دنبال تغییر دولت و نخست وزیر نیست.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۸:۴۳    
دولت گفته راه آهن چابهار-زاهدان را تا پایان سال 1400، به بهره برداری می رساند اما سوال اینجاست آیا زور دولت به 4 هزار میلیارد تومان منابع تکمیل پروژه در این شرایط می رسد؟
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۸:۴۳    
دولت پاکستان نمایش فیلم های هندی را در سینماهای این کشور ممنوع اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۸:۳۹    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ساخت منازل مسکونی شهر معمولان تا پایان سال گفت: کار تعمیر خانه های سیلاب زده قبل از پایان تابستان به انتها می رسد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۸:۲۶    
براساس گزارش امروز (پنج شنبه) رسانه ها و مقام های محلی در سرینگر، مقام های هندی برای سرکوب اعتراضات مردمی در کشمیرهند که بابت لغو وضعیت ویژه این منطقه پرتنش است ...
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۸:۲۶    
به دنبال تشدید درگیری های نظامی در استان عدن، وزیر مشاور امارات در امور خارجه خواستار برقراری آرامش شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۸:۱۷    
جلسه انتقادی رئیس سازمان بازرسی کل کشور با وزیر صنعت، معدن و تجارت، مدیران عامل خودروسازان بزرگ کشور و قطعه سازان برگزار شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۸:۱۷    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، راه آهن رشت – کاسپین، رشت – بندر انزلی و رشت – آستارا را از موضوعات مهم زیربنایی گیلان دانست و تصریح کرد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۸:۱۳    
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: شاید از نظر تیمی کاملا آماده نباشیم اما دوست داریم در روسیه حریفان را سورپرایز کنیم.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۸:۱۳    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تغییر کارکردهای رسانه ها گفت: در فضای انتخابات 96 دیدیم که رسانه های رسمی به اندازه رسانه ها و فضای مجازی موثر نبوده یا سهم آنها کمتر بوده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۸:۱۰    
زهرا زرین نعل با شکست تمامی حریفان خود در وزن 41- کیلوگرم چهارمین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان 2019 به مدال طلای جهان رسید.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۸:۰۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش سوزی در پاساژ تجاری سید ولی واقع در بازار تهران خبر داد و گفت: آتش نشانان 30 نفر از افراد محبوس شده میان آتش و دود را نجات دادند.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۸:۰۱    
مدیر پیشین اداره امور جنگ روانی ارتش مصر بر اهمیت زیاد تنگه هرمز به عنوان منبع تأمین یک سوم انرژی جهان، تأکید کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۷:۵۷    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر اینکه جریان رسانه ای و خبری می تواند کشور را نجات دهد گفت: اگر نظارت عمومی حق است مهم ترین ابزار برای تحقق این نظارت عمومی همین خبرنگاران و رسانه ها هستند که ...
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۷:۵۷    
معاون اقتصادی وزیر کشور گفت: تا یازدهم مردادماه امسال بیش از 9 میلیون تن شامل 21 قلم کالای اساسی وارد کشور شده است که برای تامین این کالاها 4 میلیارد دلار ارز تامین شده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۷:۵۷    
یک خاخام سرشناس، با اذعان به نژادپرست بودن صهیونیست ها، مدعی شد که عرب ها اختلال ژنی دارند و باید برده یهودی ها باشند.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۷:۵۳    
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: خبرنگار واسطه میان مردم و مسئولان است و به همین دلیل نقشی کلیدی در جامعه برعهده دارد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۷:۵۳    
کارشناس مسؤول پیش بینی هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: شهرهای خور و بیابانک، چوپانان، اردستان، کاشان، مورچه خورت و نجف آباد علاوه بر اصفهان امروز دمای 40 درجه سانتیگراد را تجربه خواهند کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۷:۴۹    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: زندگی آبرومندانه و دل آرام حق مردم زلزله زده است؛ تمام تلاش خود را برای تحقق آن به کار می گیریم و تا رفع آخرین مشکلات در کنار مردم هستیم.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۷:۴۹    
ضربه پنالتی که با کمک فن آوری وار علیه ایران در جام جهانی روسیه گرفته شد، به عنوان یکی از بحث انگیزترین خطاهای داوری مطرح شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۷:۴۵    
استاندار تهران در پیامی توئیتری به مدیران خود توصیه کرد پاسخگویی شفاف به خبرنگاران را یک اصل بدانند.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۷:۴۰    
وزیر کشور با بیان اینکه ثروت های طبیعی و اقتصادی و مغزهای فعال بسیاری در کشور وجود دارد، گفت: اگر فردی شب سر گرسنه بر بالین بگذارد مقصر مدیران هستند چون اداره امور بر عهده آنان است.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۷:۳۶    
زلزله قدرتمند امروز استان دنیزلی واقع در جنوب غرب ترکیه را به لرزه درآورده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۷:۳۶    
با گذشت 3 روز از رسانه ای شدن نامه سرگشاده 2000 استاد دانشگاه خطاب به رئیس جمهور و وزیر امور خارجه، سازمان بسیج اساتید کشور خواستار پاسخگویی رئیس جمهور و وزیر امور خارجه به این نامه شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۷:۳۲    
قیمت سکه طرح جدید امروز در بازار تهران با 39 هزار تومان کاهش چهار میلیون و 215 هزار تومان و دلار با افت 55 تومانی 11 هزار و 840 تومان به فروش رسید.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۷:۳۲    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا درباره انتقال موادمخدر به داخل زندان ها توسط مجرمان توضیحاتی داد. ...