جمعه ۱۴ اردیبهشتساعت ۱۲:۳۹May 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 30 مرداد 1398 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 فروردین 1398 الف 31 اردیبهشت 1398 الف 31 خرداد 1398 الف 31 تیر 1398 الف 31 شهریور 1398 الف 30 مهر 1398 الف 30 آبان 1398 الف 30 آذر 1398 الف 30 دی 1398 الف 30 بهمن 1398 الف 29 اسفند 1398 الف 1 مرداد 1398 الف 2 مرداد 1398 الف 3 مرداد 1398 الف 4 مرداد 1398 الف 5 مرداد 1398 الف 6 مرداد 1398 الف 7 مرداد 1398 الف 8 مرداد 1398 الف 9 مرداد 1398 الف 10 مرداد 1398 الف 11 مرداد 1398 الف 12 مرداد 1398 الف 13 مرداد 1398 الف 14 مرداد 1398 الف 15 مرداد 1398 الف 16 مرداد 1398 الف 17 مرداد 1398 الف 18 مرداد 1398 الف 19 مرداد 1398 الف 20 مرداد 1398 الف 21 مرداد 1398 الف 22 مرداد 1398 الف 23 مرداد 1398 الف 24 مرداد 1398 الف 25 مرداد 1398 الف 26 مرداد 1398 الف 27 مرداد 1398 الف 28 مرداد 1398 الف 29 مرداد 1398 الف 30 مرداد 1398 الف 31 مرداد 1398 
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۵:۰۳    
جاده کرج - چالوس به منظور تخلیه بار ترافیکی روز جمعه هشتم شهریور ماه جاری از شمال به سمت جنوب یک طرفه می شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۹:۱۴    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر از ثبات نسبی قیمت طلا و سکه در بازار خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۰۳:۳۰    
رامین طلوعی و سیروس امیرمکری اعضای ایرانی اتاق جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران هستند.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۲۳:۲۵    
یک رسانه هلندی از مشارکت مشروط هلند در ائتلاف دریایی آمریکا در خلیج فارس و اعزام تنها یک ناوچه خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۴:۰۴    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل گفت: نقشه های تجزیه سوریه و تروریسم شکست خورد و بشار اسد با رأی مردم ماند، اکنون آوارگان به کشور باز می گردند و مذاکره سوری ها جریان دارد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۵:۴۰    
به گفته مشاورِ سازمان خصوصی سازی، سود مربوط به سهام عدالت تا پایان آذر و اوایل دی امسال به حساب مشمولان واریز می شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۲:۰۳    
شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از افزایش غلظت ازن در بعدازظهر امروز و فردا (اول و دوم شهریور) در شهر تهران خبر داده و تاکید کرده است که احتمال ناسالم شدن هوا برای گروه های حساس وجود دارد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۰۴:۱۶    
سرپرست اداره کل مدارس و مراکز غیردولتی گفت: شهریه مدارس بر اساس یک الگوی خاص تعریف شده که در سامانه مشارکت ها نیز قابل رصد است.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۲۲:۰۸    
در چارچوب هفته اول لیگ برتر فوتبال در دیدار افتتاحیه پرسپولیس موفق شد مقابل پارس جنوبی جم به برتری دست یابد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۹:۴۷    
تیم والیبال نوجوانان ایران در نخستین بازی رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان موفق شد بلغارستان را شکست دهد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۴:۴۶    
در پنجمین روز هفته، دلار و سکه روز کم نوسانی داشتند؛ اولی تنها با 10 تومان افزایش به بهای 11 هزار و 660 تومان و دومی با رشد 10 هزار تومانی به بهای 4 میلیون و 160 هزار تومان رسید.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۳:۵۱    
صرافی های بانک ها از صبح امروز، سی ویکم تیرماه، قیمت دلار را برای فروش به مردم، 11 هزار و 650 تومان اعلام کرده اند که نسبت به روز گذشته با کاهش 50 تومانی همراه است ...
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۴    
دولت یازدهم و دوازدهم حسن روحانی در طول 6 سال گذشته 8 دیدار با رهبر انقلاب اسلامی داشته است که ایشان نکات بسیار زیادی در این باره به دولت فرموده اند.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۵    
رئیس دستگیر شده سازمان خصوصی، با تخلفات گسترده، خصوصی سازی را منحرف کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۲:۵۲    
موشک های بالستیک ایرانی سرعتی معادل 4300 متر بر ثانیه داشته و به اذعان صهیونیست ها در مدت 7 دقیقه می توانند سرزمین های اشغالی را هدف قرار دهند.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۲    
فرمانده انتظامی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری دو سارق نوجوان 16 ساله که با تشکیل یک باند و طراحی سایت و درگاه جعلی بانکی از اطلاعات هزار کارت بانکی کپی و برداشت وجه کرده بودند، خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۱:۵۳    
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه استان مازندران در تولید بسیاری از محصولات کشاورزی جزو رتبه های برتر کشور است، گفت: باید با احداث و توسعه واحدهای محصولات تکمیلی ...
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۸    
مسجد صورتی یا مسجد نصیرالملک در شیراز واقع در جنوب خیابان لطفعلی خان زند و در نزدیکی شاه چراغ و در کوچهٔ نصیرالملک قرار دارد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۱:۲۳    
سامانه موشکی پدافند هوایی برد بلند باور 373 با حضور حجت الاسلام حسن روحانی و برخی فرماندهان عالیرتبه نیروهای مسلح رسما رونمایی شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۸:۵۴    
تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای نوشت: صدور نامه غیرمترقبه ای از سوی آیت الله آملی لاریجانی به عنوان پاسخ به بخشی از سخنان منقول از آیت الله یزدی زمینه ای شد برای بهره ...
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۸:۴۱    
دو نماینده مجلس به اتهام معاونت در اخلال در بازار خودرو بازداشت شدند.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۷:۵۵    
سعدالله زارعی در سرمقاله شماره امروز روزنامه کیهان نوشت: تحولات یمن کماکان در مرکز توجهات منطقه قرار دارد. تلاش های عربستان و دیدارهای مقامات ارشد ریاض و ابوظبی مشکل بین این دو در جنوب را حل نکرد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۷:۰۴    
بنا بر آنچه که در شجره این مسجد آمده، جامع کهنسال همدان از جوامع معتبر اسلامی به شمار می رود و در دوران های گذشته آن را جامع عتیق و گاهی هم مسجد اعظم نامیده اند ...
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۵:۰۴    
نخست وزیر دانمارک از تصمیم ترامپ برای لغو سفر خود به این کشور آزرده شده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۴:۱۸    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در توییتی از آغاز پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال 97 به ویژه فرهنگیان از هفته آینده خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۲:۰۸    
در روزهای پایانی هفته فیلم های سینمایی و تلویزیونی مختلفی روی آنتن می رود که پینوکیو ، بچه های آسمان و اخراجی ها 2 از جمله آنهاست.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۰:۲۲    
بسیاری از شهروندان آمریکایی با معضل مدفوع انسانی در خیابان های اصلی شهر های محل سکونت خود رو به رو هستند.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۰:۰۲    
معاون وزیرامورخارجه یونان روز چهارشنبه گفت که به رغم اعلام مواضع آتن در مورد کشتی آدریان دریا، اما آمریکا این کشور را تحت فشار قرار داده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۳:۵۷    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی گفت: بخش هایی از جنگل های ارسباران در شهرستان خداآفرین طعمه حریق شده است و تمام تلاش ها برای اطفای حریق ادامه دارد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۳:۵۳    
بعد از درج خبری مبنی بر گیر افتادن 300 مسافر در ارتفاعات همدان به علت خرابی تله کابین، مسوول روابط عمومی تله کابین این تعداد را 152 نفر عنوان کرد نه 300 نفر.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۳:۴۵    
رئیس جمهوری آمریکا در واکنشی تند و اهانت آمیز به اظهارات نخست وزیر دانمارک، مدعی شد که خرید بخشی از قلمرو خودمختار دانمارک از سوی آمریکا صرفاً یک ایده بود!
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۳:۴۱    
رئیس جمهوری فرانسه اعلام کرد که در دیدار آتی خود با مقامات ایران پیشنهادهایی برای کمک به کاستن از تنشها میان تهران- واشنگتن ارائه خواهد کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۳:۳۶    
سخنگوی انصارالله یمن در واکنش به سرنگونی پهپاد متجاوز آمریکا در آسمان استان ذمار گفت که این حادثه نشان می دهد که آمریکایی ها در حمله ائتلاف سعودی به یمن مشارکت دارند.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۳:۲۸    
علی پروین عصر امروز به تمرین پرسپولیس رفت و با بازیکنان و کادرفنی سرخپوشان دیدار کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۳:۲۸    
یک سخنگوی وزارت دفاع آمریکا به بیانیه سازمان الحشد الشعبی درباره حوادث اخیر در پایگاه های نظامی عراق واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۳:۱۶    
وزیر امور خارجه تصریح کرد: تا زمانی زنده و مسؤول باشم اجازه نمی دهم یک قطره از آب خزر را از ما بگیرند.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۳:۱۲    
رسانه های رژیم صهیونیستی مدعی شدند که به دنبال فرود یک فروند راکت شلیک شده از غزه در نزدیکی یکی از شهرک های صهیونیست نشین، آژیر خطر به صدا درآمده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۳:۰۳    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: قبل از انقلاب حدود 30 خانواده محصول دفاعی را در داخل تولید می کردیم که البته دربرگیرندگی آن خیلی کم بود ...
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۲:۵۵    
بازیکنی که می توانست برای استقلال سود مالی داشته و به کار این تیم بیاید، به راحتی راهی تیم دیگری شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۲:۵۰    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: افرادی مثل زید که در آزادسازی بصره افراطی عمل کرد، گرچه انقلابی بودند اما ضرباتی نیز به اسلام زدند.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۲:۴۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه چین خواستار رفتار مناسب آمریکا با کشورش شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۲:۳۷    
حضرت آیت الله خامنه ای در روایتی از زندگی امام کاظم علیه السلام به بررسی نشانه های وجود شمشیر، لباس و قرآن در اتاق خصوصی امام کاظم(ع) اشاره دارد پرداختند.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۲:۲۹    
معاون اول رئیس جمهور گفت دولت اخلاقانه و متعهدانه برای حمایت از شالیکاران کشور در زمان برداشت، برنج وارد نخواهد کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۲:۲۱    
دولت آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد تدابیری را به کار گرفته که به نهادهای مجری قانون اجازه می داد کودکان مهاجر و خانواده های آنها را برای مدت نامعلوم بازداشت کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۲:۱۶    
توییتر در ادامه مسدود کردن حساب های حمایت از مردم کشمیر امروز نیز حساب کاربری 178 نفر را بست.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۲:۰۸    
فروش الکترونیک بلیت بازی پرسپولیس – پارس جنوبی جم در چارچوب دیدارهای لیگ برتر، از طریق سایت pin90.ir و از ساعت 8 صبح فردا پنج شنبه آغاز می شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۲:۰۴    
محمدجواد ظریف گفت: این چنین نبوده است که ورود من به آمریکا حتی بدون تحریم اخیر، راحت باشد و هر بار، آمریکایی ها برای من روادید یک بار ورود صادر کرده اند.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۱:۵۵    
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران، با اشاره به آتش سوزی جنگل های کیاسر گفت: آتش سوزی از ساعت 16 عصر امروز در منطقه کیاسر بین روستاهای ایول و ترکام آغاز شد و مهار آن سه ساعت زمان برد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۱:۵۱    
رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: تردد خودروها در مسیر شمال در محورهای هراز و کندوان به صورت سنگین است.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۱:۴۲    
رئیس جمهور آمریکا چهارشنبه با بیان اینکه کشورهای دیگری غیر از آمریکا باید اقدام به مبارزه با داعش کنند از ایران، روسیه و پاکستان خواست این کار را انجام دهند.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۱:۳۰    
وزارت مالی آلمان روز چهارشنبه در گزارشی اعلام کرد؛ واشنگتن در طول هفت سال گذشته 270 میلیون دلار بابت حضور سربازان آمریکایی در آلمان دریافت کرده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۱:۲۲    
سازمان تروریستی سنت کام در بیانیه ای روز چهارشنبه تلاش کرد با بیان این ادعا که پهپاد ام کیو9 این کشور هنگام پرواز بر فراز منطقه مجاز سرنگون شده تلاش کرد آن را غیرقانونی جلوه دهد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۱:۱۸    
سرمربی نفت مسجد سلیمان در اقدامی غیر حرفه ای نشست خبری را بدون پاسخگویی به اهالی رسانه ترک کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۱:۱۰    
سخنگوی سازمان آتشنشانی تهران از اطفای حریق در یک ساختمان در حال ساخت در جاده قدیم کرج خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۱:۰۱    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی برابر تیم پارس جنوبی جم، با 19 بازیکن به اردو رفت.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۰:۵۷    
جو بایدن ، نامزد پیشتاز حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا فاصله خود با رقبای انتخاباتی را بیشتر کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۰:۴۹    
شورای صدور پروانه نمایش خانگی با عرضه 5 عنوان فیلم سینمایی ایرانی موافقت کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۰:۴۵    
وزارت خزانه داری آمریکا از تحریم سه تبعه چین خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۰:۳۶    
دختر دیکتاتور پیشین عراق مدعی شده است که پدرش دستور داده بود با شهید تندگویان در اسارت رفتار مناسب شود و از تحت فشار گذاشتن و بازجویی های مکرر نیروهای امنیتی عراق با او جلوگیری کرده بود.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۰:۳۲    
معاون رئیس حشد شعبی عراق با اشاره به اینکه آمریکایی 4 پهپاد اسرائیلی وارد عراق کرده اند از هدف قرار دادن هر هواپیمایی که بدون مجوز بغداد بر فراز مقرهای حشد شعبی به پرواز درآید، خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۰:۳۲    
وزیر امور خارجه کشورمان در توییتی اعلام کرد که گفت وگوهای سازنده ای بر سر برجام با مقامات سوئدی داشته است.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۰:۳۲    
هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود ...
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۰:۲۴    
عملیات اجرایی احداث حدود 20 هزار واحد مسکونی متعلق به برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسکن شهرهای جدید طی چند روز آینده با حضور رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس آغاز خواهد شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۰:۱۶    
سخنگوی وزارت کشور افغانستان از افزایش شمار قربانیان حمله به مراسم عروسی در کابل به 80 نفر خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۰:۱۲    
شرکت مالک نفتکش توقیف شده انگلیس در بیانیه ای روز پنجشنبه از دیدار مدیرعامل این شرکت با وزیر خارجه ایران در استکهلم خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۰:۰۷    
دولت فرانسه امروز چهارشنبه گفت انتظار دارد انگلیس بدون توافق با اتحادیه اروپا از این اتحادیه خارج شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۰:۰۳    
هافبک دفاعی پرسپولیس طبق نظر کادرپزشکی فعلا قادر به حضور در ترکیب این تیم نیست تا حضور در دربی برای او غیرممکن شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۹:۵۹    
معاون اول رئیس جمهور بعد از ظهر امروز چهارشنبه با استقبال استاندار و جمعی از مقامات محلی وارد ساری مرکز استان مازندران شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۹:۵۰    
رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در تازه ترین توئیت خود از اتخاذ تصمیمات جدید برای مقابله با پدیده دلخراش حیوان آزاری خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۹:۴۶    
وزیر امور خارجه ایران در سومین مقصد سفرش به اروپای شمالی و در پایان دیدارهایش با مقامات سوئد، این کشور را ترک کرد و راهی نروژ شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۹:۴۲    
مسئولان شرکت آل اشپورت بابت برگزار نشدن مراسم رونمایی از پیراهن جدید باشگاه پرسپولیس نامه اعتراض آمیز به مسئولان این باشگاه نوشتند.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۹:۳۸    
چین در واکنش به اقدام جدید آمریکا در فروش ده ها جنگنده به تایوان، شرکت های آمریکایی را تهدید به تحریم کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۹:۲۹    
سریال تازه جلیل سامان با نام زیر خاکی امروز به تهیه کنندگی رضا نصیری نیا در تهران کلید می خورد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۹:۲۵    
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی با بیان اینکه انتقال کالا از طریق بندر چابهار به 2 شرکت بزرگ دولتی ابلاغ شد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۹:۱۷    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با نخست وزیر سوئد ملاقات کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۹:۰۸    
در حالی که اعضای شورا به درخواست دستغیب به منظور برگزاری جلسه علنی بعدازظهر امروز بی اعتنایی کردند، جمعی از یاوران شورا با حضور در صحن شورای شهر شیراز معارفه نمادین محمدتقی تذروی را انجام دادند.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۹:۰۴    
یک مسئول نظامی هند اعلام کرد: دهلی نو 125 هزار نظامی دیگر به جامو و کشمیر اعزام کرده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۸:۵۶    
عباس تابش رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: متاسفانه افزایش غیرقانونی قیمت بلیط هواپیما در شرکت های هواپیمایی قشم ایر و زاگرس، محرز است.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۸:۵۲    
یک فرد مسلح مقابل کتابخانه ای در نزدیکی دانشگاه کلارک آتلانتا امریکا به روی 200 نفر آتش گشود که بر اثر آن چهار دانشجو زخمی شدند.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۸:۴۳    
جانشین فرمانده کل سپاه در واکنش به حضور ناوهای خارجی در خلیج فارس گفت: به صورت مسلم هیچ کسی به غیر از ایران اسلامی امنیت خلیج فارس، تنگه هرمز و آب های منطقه را نمی تواند برقرار کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۸:۳۸    
دیدار شاهین بوشهر و سپاهان اصفهان به دلیل آماده نبودن استادیوم شهید بهشتی بوشهر به تعویق افتاد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۸:۳۴    
ارتش رژیم صهیونیستی از برگزاری رزمایش دریایی مشترک با آمریکا و عملیات ویژه دریایی خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۸:۲۶    
رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در ادامه رایزنی ها با مقامات سوئد با رئیس مجلس این کشور در محل پارلمان دیدار کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۸:۲۲    
رئیس بنیاد مستضعفان گفت: آن ها که قبلا مسئول بوده و اموال را برده اند باید برگردانند؛ از بگیر و ببندها نگران نشوید و نهراسید، انقلاب زنده تر می شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۸:۱۳    
مربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: تیم سایپا جوان است و می تواند برای هر تیمی خطرناک باشد این نکته را به بازیکنان گوشزد کرده ایم.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۸:۰۰    
عضو تیم تخصصی مرکز درمان ناباروری ابن سینا، گفت: خانم ها زمان طلایی باروری خود را از دست ندهند.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۸:۰۰    
بدنبال ارسال نامه ای از سوی علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس نهم به حجت الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات در خصوص مفاسد اقتصادی و پرونده تخلفات شرکت بازرگانی پتروشیمی این شرکت در نامه ای به ...
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۷:۵۲    
مدیرکل حقوقی شهرداری تهران با بیان اینکه شهرداری به دنبال تعیین تکلیف قرارداد در مساله گود جنب برج میلاد است، از تشکیل کمیته و ستاد حفظ حقوق بیت المال در شهرداری تهران در آینده ای نزدیک خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۷:۴۸    
با اعلام فرهاد حمیداوی، امید ابراهیمی برای حضور در شهرخودرو با او به توافق رسیده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۷:۴۰    
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس از انعقاد توافقی میان دولت و مجلس بر سر قبول شدگان آزمون قوه قضاییه خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۷:۳۶    
یکی از نمایندگان تیراندازی ایران در مسابقات جهانی فنلاند در روز اول مسابقات اسکیت شرکت نکرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۷:۲۷    
وزیرخارجه روسیه در جریان دیدار با معاون رئیس جمهور ونزوئلا حمایت کامل خود را از دولت این کشور اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۷:۲۳    
رسانه های خبری از وقوع انفجار در تایلند با دست کم 7 نفر زخمی خبر می دهند.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۷:۱۹    
با احتساب افزایش ظرفیت 5 هزار و 845 مگاواتی در طی دولت یازدهم و همچنین افزایش 3 هزار و 146 مگاواتی در طی دولت دوازدهم تا نیمه تابستان امسال ...
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۷:۰۶    
مقام های آمریکایی سرنگون شدن یک فروند پهپاد آمریکایی را از سوی پدافند هوایی انصارالله یمن تایید کردند.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۶:۵۸    
مردی که در حال شکستن شیشه ماشین توریستهای اسپانیایی در شهر پورتو پالرمو در جنوب آلبانی است، میهال کوکید هیما نام دارد و صاحب رستورانی در شهر است که بعدا ادعا کرد توریستهای اسپانیایی در رستورانش غذا ...
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۶:۳۲    
معاون مالی و اقتصادی شهرداری بندرعباس با تاکید بر اینکه عده ای با غرض سیاسی و اقتصادی به دنبال تخریب چهره شهرداری هستند ...
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۶:۲۴    
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی از حضور رئیس قوه قضائیه در این کمیسیون برای رسیدگی به اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۶:۲۰    
بعد از اینکه سازمان امور مالیاتی کشور پزشکان را مکلف به استفاده از کارت خوان کرد، سازمان نظام پزشکی در نامه ای به این سازمان اعلام کرده که پزشکان محترم برای استفاده از دستگاه کارتخوان نیاز به آموزش ...
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۶:۱۶    
دبیرکل جبهه پایداری از تدوین مدل انتخاباتی تشکل متبوع خود برای ایجاد ائتلاف در جریان اصولگرایی خبر داد.
  • ۱