جمعه ۱۴ اردیبهشتساعت ۱۰:۲۲May 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 27 مرداد 1398 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 فروردین 1398 الف 31 اردیبهشت 1398 الف 31 خرداد 1398 الف 31 تیر 1398 الف 31 شهریور 1398 الف 30 مهر 1398 الف 30 آبان 1398 الف 30 آذر 1398 الف 30 دی 1398 الف 30 بهمن 1398 الف 29 اسفند 1398 الف 1 مرداد 1398 الف 2 مرداد 1398 الف 3 مرداد 1398 الف 4 مرداد 1398 الف 5 مرداد 1398 الف 6 مرداد 1398 الف 7 مرداد 1398 الف 8 مرداد 1398 الف 9 مرداد 1398 الف 10 مرداد 1398 الف 11 مرداد 1398 الف 12 مرداد 1398 الف 13 مرداد 1398 الف 14 مرداد 1398 الف 15 مرداد 1398 الف 16 مرداد 1398 الف 17 مرداد 1398 الف 18 مرداد 1398 الف 19 مرداد 1398 الف 20 مرداد 1398 الف 21 مرداد 1398 الف 22 مرداد 1398 الف 23 مرداد 1398 الف 24 مرداد 1398 الف 25 مرداد 1398 الف 26 مرداد 1398 الف 27 مرداد 1398 الف 28 مرداد 1398 الف 29 مرداد 1398 الف 30 مرداد 1398 الف 31 مرداد 1398 
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۸ - ۲۰:۴۵    
وکیل حسن عباسی گفت: موکل بنده به مناسبت عید سعید غدیر به مرخصی رفت.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۸ - ۱۷:۳۸    
اساتید و دانشجویان شیعه و سنی دانشگاه مذاهب اسلامی برای حمایت علمی و عملی از تحولات و اقدامات قوه قضائیه اعلام آمادگی کردند.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۸ - ۱۷:۰۶    
ماموران پلیس، زنی جوان را از خودروی یک مسافربرنمای مست نجات داده و راننده را دستگیر کردند.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۸ - ۰۹:۲۷    
نایب رئیس اتحادیه لوازم التحریر مشهد گفت: از ابتدای سال 98 شاهد تغییر چندانی در قیمت لوازم تحریر نبودیم اما کالاها مقداری افزایش قیمت داشته و نسبت به سال تحصیلی گذشته در همین زمان دو برابر شده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۸ - ۰۶:۱۴    
فیلم های لیمو ترش ، چک برگشتی ، راننده ، کفش ، تصمیم ، به قید قرعه ، هتل بزرگ بوداپست ، نورم خرس شمالی ، رژیم طلایی ، کلاهی برای باران ، موگلی: اسطوره جنگل ، دنیای خیالی دخترم ، لونه زنبور ، پیکو ...
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۸ - ۰۴:۵۹    
بحرین با قهرمانی در مسابقات فوتبال غرب آسیا در خاک عراق، آمادگی خود را برای مصاف با ایران نشان داد اما هیچ عضوی از کادرفنی تیم ملی برای تحلیل این دیدار در محل برگزاری بازی حضور نداشت.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۸ - ۰۴:۴۷    
قیمت گوشی در بازار نزولی شد. به گفته فعالان، بازار قیمت گوشی های برند سامسونگ دست کم 500 هزار تومان ارزان تر شده و در برخی از مدل ها این افت قیمت به یک میلیون تومان هم می رسد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۸ - ۰۲:۵۰    
حواس بشر به پنج دسته تقسیم می شود، بینایی، شنوایی، لامسه، بویایی و چشایی. این حواس را تحت عنوان حواس پنج گانه می شناسیم. احساساتی که اگر حتی یک مورد دچار نقصان شود، سلامتی مان ممکن است به خطر بیفتد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۸ - ۰۰:۱۸    
رونالدو به همراه پسرش در حال تمرین اختصاصی است. جونیور پسر او تمرینات پدرش را نیز تکرار می کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۸ - ۰۰:۰۲    
رسانه های خبری می گویند نفتکش آدریان دریا خروج از آب های سرزمینی منطقه جبل الطارق را آغاز کرده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۸ - ۰۰:۰۲    
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت که این جنبش آماده گفت وگوی غیر مستقیم با رژیم صهیونیستی در خصوص آزادی اسرای فلسطینی است.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۲۳:۵۳    
نماهنگ آفتاب با اجرای گروه عقیق به کارگردانی مهران علوی و موسیقی امید روشن بین با شعری از قاسم خراسانی در دفتر موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما تهیه و تنظیم شده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۲۳:۴۹    
پیکر جوانی که در سد سبلان غرق شده بود، با تلاش امدادگران از آب بیرون کشیده شد تا از طریق پزشکی قانونی تحویل خانواده او شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۲۳:۴۹    
شیه شیا ین نماینده ویژه دولت چین در امور سوریه امروز در محل وزارت امور خارجه با علی اصغر خاجی دستیار ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی دیدار و گفتگو کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۲۳:۳۵    
رئیس جمهور عراق و سفیر ایران در بغداد روز یکشنبه در کاخ السلام با یکدیگر دیدار و گفت وگو کردند.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۲۳:۳۱    
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: وقتی ابزار با انسان مومن ترکیب می شود همان چیزی می شود که خدا در قرآن به آن امر کرده است. این ایمان است که در کمتر از ده سال موازنه قدرت را تغییر می دهد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۲۳:۱۸    
بهرام رادان بازیگر فیلم سینمایی ایده اصلی که این روزها بر پرده سینماست مجوز تهیه یک فیلم سینمایی را گرفت.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۲۳:۱۰    
رسانه بلژیکی حضور قرضی مدافع شارلوا را در جمع شاگردان امیرقلعه نویی تایید کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۲۳:۰۶    
منابع دیپلماتیک مدعی سفر آتی وزیر خارجه ایران به ژاپن و دیدار و گفت و گو با مقام های ارشد این کشور در زمینه آخرین تحولات منطقه شدند.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۲۲:۵۳    
بانوان پرسپولیسی امروز به طرز جالبی تماشاگر تمرین تیم محبوب خود بودند.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۲۲:۴۹    
وزیر اقتصاد با بیان اینکه قوه مجریه به تنهایی نمی تواند برنامه های مربوط به یارانه را اجرایی کند گفت: برنامه دولت درباره یارانه ها در آینده نه چندان دور تصویب می شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۲۲:۴۱    
وزیر صنعت با بیان اینکه معتقدیم باید از تولید حمایت کنیم ولی با هرگونه تخلف به شدت برخورد می کنیم از برخورد شدید سازمان حمایت با خودروسازی که بدون مجوز اقدام به بالا بردن قیمت محصولاتش کرده بود خبر ...
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۲۲:۳۳    
وزارت امور خارجه افغانستان به اظهارات اخیر سفیر پاکستان در آمریکا واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۲۲:۲۸    
یکی از مقامات ائتلاف مخالف کابینه رژیم صهیونیستی گفت در صورتی که نخست وزیر این رژیم در انتخابات شهریور ماه نتواند به پیروزی آشکاری برسد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۲۲:۲۰    
قاتل چهار نفر در ملایر دستگیر شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۲۲:۱۶    
صدر اعظم آلمان ضمن اشاره به دیدار آتی خود با نخست وزیر انگلیس، اظهار داشت که برلین آماده مواجهه با هرگونه پیامد ناشی از برگزیت است.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۲۲:۰۷    
نشریه نشنال اینترست روز یکشنبه نوشت: استرالیا در حالی با درخواست امریکا برای استقرار موشک های میان برد در این کشور مخالفت کرد که دولت کانبرا هرگز خواهان از دست دادن روابط تجاری صدها میلیارد دلاری خود ...
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۲۱:۵۹    
تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان با کسب 2 مدال طلا و 3 برنز به کار خود در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان پایان داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۲۱:۵۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات مجلس در حوزه ایثارگران گفت: قانون جامع ایثارگران قانون بسیار مهمی بود که بخشی از آن اجرا شده و باید تکمیل شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۲۱:۴۷    
نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد که ژاپنی ها با پیوستن به ائتلاف آمریکایی در تنگه هرمز مخالف هستند.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۲۱:۳۸    
پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب متن پاسخ حضرت آیت الله خامنه ای به نامه ی یکی از رزمندگان دربند رژیم صدام را برای نخستین بار منتشر کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۲۱:۳۸    
باشگاه سپاهان با انتشار توییتی مبهم به صورت تلویحی از حضور یک بازیکن شاغل در لیگ بلژیک در اصفهان برای مذاکره و انعقاد قرارداد با این تیم خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۲۱:۲۶    
در جلسه هیات دولت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در آستانه فرا رسیدن 31 مرداد ماه؛ روز صنعت دفاعی، گزارشی را از پیشرفت های حاصله از ارتقای توان دفاعی کشور طی سال گذشته ارائه داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۲۱:۱۳    
رئیس رسانه ملی با اشاره به استقبال 80 درصدی مردم از صداوسیما گفت: بابیان حرف مردم از سوی رسانه ملی می توان اعتمادسازی در جامعه را ایجاد کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۲۱:۰۹    
به دنبال حمله افراد مسلح ناشناس به برخی اتباع سعودی در شهر استانبول، سفارت عربستان سعودی در ترکیه هشدار امنیتی صادر کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۲۱:۰۰    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران از پیگیری معاون اجرایی رئیس جمهور در خصوص موضوعات مرتبط با فرونشست خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۲۰:۵۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی که راهی اوکراین شده است گفت در صورتی که ضرورت داشته باشد این رژیم عملیات نظامی گسترده ای علیه نوار غزه انجام خواهد داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۲۰:۴۷    
در جستجوی فریده، اثر کوروش عطائی و آزاده موسوی، فیلم مستند بلندی درباره دختری است در آستانه چهل سالگی به نام فریده، که در کودکی توسط زوجی هلندی از ایران به فرزندخواندگی گرفته شده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۲۰:۳۹    
نماینده مجلس شورای ملی در زمان پهلوی پس از رونمایی مستند آسوده بخواب کوروش با موضوع جدایی بحرین از ایران گفت: امروز اگر غفلت کنیم، دریای مازندارن به سرنوشت بحرین دچار می شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۲۰:۳۵    
هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود ...
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۲۰:۳۵    
مسئولان باشگاه پرسپولیس رسما خواستار دریافت جام قهرمانی در بازی اول خود در لیگ نوزدهم هستند.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۲۰:۲۷    
آمار وزارت صنعت از تغییرات قیمت کالاهای اساسی در خرداد ماه 98 حکایت از افزایش قیمت خرما، سیب زمینی و، پیاز نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۲۰:۲۷    
دولت انگلیس تابعیت جک لتس معروف به جک داعشی را سلب کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۲۰:۱۸    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه فعالیت های بازدارنده ما و تلاش برای ارتقای توانمندی ها شبانه روز ادامه دارد، گفت: امروز در حوزه موشکی در منطقه مقام اول را داریم.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۲۰:۱۸    
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر بازداشت شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۲۰:۱۸    
رئیس کل گمرک با تأکید بر اینکه هوشمندسازی گمرک یک اجبار و الزام است، گفت: همه خدمات گمرک در آینده به صورت مجازی و هوشمند خواهد بود که راه اندازی گمرک موبایل یکی از آنها است.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۲۰:۱۴    
وزیر امور خارجه ایران به منظور سفر به سه کشور اروپایی و در اولین مقصد این سفر راهی هلسینکی پایتخت فنلاند شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۲۰:۰۶    
رهبر ائتلاف مخالف نتانیاهو روز یکشنبه گفت که حماس در نوار غزه دیگر هراسی از اسرائیل نداشته و این رژیم بازدارندگی خود در مقابل حماس را از دست داده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۲۰:۰۲    
نهمین جشنواره مالک اشتر فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعد از ظهر یک شنبه 27 مرداد با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه ...
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۹:۵۴    
مدیران شبکه قرآن و معارف سیما باحضور در ستاد اقامه نماز کشور با حجت الاسلام محسن قرائتی رئیس این ستاد و استاد و مفسر قرآن کریم دیدار و گفت وگو کردند.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۹:۵۰    
سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از بررسی 2 سوال از وزیر اقتصاد و دارایی در کمیسیون متبوعش خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۹:۴۵    
وزیر نفت بخشنامه تقویت پایش داخلی مالی را به منظور تقویت کنترل های داخلی و صیانت از بیت المال ابلاغ کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۹:۳۳    
سازمان حج و زیارت هزینه ثبت نام سفر اربعین را اعلام کرد؛ این هزینه فقط شامل بیمه حوادث و خدمات درمانی به مبلغ 25هزار تومان است.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۹:۲۵    
مرکز آمار ایران از افزایش 174.6 درصدی قیمت فروش یک مترمربع زمین یا زمین ساختمان مسکونی کلنگی در بهار 1398 نسبت به بهار 97 در شهر تهران خبرداد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۹:۲۱    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: توافقات اخیر آمریکایی ها درباره ایجاد منطقه امن در شرق سوریه، تحریک آمیز و موجب نگرانی است.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۹:۱۶    
کنفرانس ولایت صبح یکشنبه با حضور هزاران نفر از مردم، علما و فرهیختگان پاکستان برگزار شد. این اجتماع در اعتراض به برگزاری یک کنفرانس ضد ایرانی که 6 جولای سال جاری در پاکستان برگزار شد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۹:۰۸    
هروویه میلیچ بازیکن جدید استقلال امروز در محل تمرین این تیم حاضر شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۹:۰۴    
عضو فراکسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به دیدار اعضای این فراکسیون با مدیران ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: دولت از طرح رجیستری 240 میلیون دلار درآمد داشت.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۸:۵۶    
اردن سفیر رژیم صهیونیستی را احضار و اعتراض خود به هتک حرمت مسجد الاقصی توسط این رژیم را اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۸:۴۸    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی از تدوین طرحی برای الزام بازگشت اعضای خانواده های مدیران و مسئولان جمهوری اسلامی به کشور خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۸:۴۸    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: هیات رئیسه مجلس در نشست امروز خود مصوب کرد تا از رئیس جمهور بخواهد وزرای پیشنهادی خود برای وزارتخانه های میراث فرهنگی و گردشگری و آموزش و پرورش را هفته آینده به مجلس معرفی ...
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۸:۳۹    
ارتش جمهوری اسلامی ایران بمناسبت سالروز شکست حصر پاوه بیانیه ای صادر کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۸:۳۵    
ترامپ برای توجیه نتایج منفی نظرسنجی ها علیه خود تلاش کرد دیدگاه مردم آمریکا را به گونه دیگری نشان دهد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۸:۲۷    
سفیر ایران در لندن گفت: با ورود دو تیم مهندسی متخصص از مسیرهای پروازی متفاوت به جبل طارق، انتظار می رود نفتکش آدریان دریا امشب حرکت کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۸:۲۷    
رئیس کل اسبق بانک مرکزی گفت: تشکیل بازار متشکل ارزی، حلقه دوم بعد از اصلاح نرخ ها است. بانک مرکزی یک قدم شجاعانه و جدی در اصلاحات ارزی برداشته و به سمت تک نرخی کردن حرکت کرده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۸:۲۲    
مربی گردان سایبری بقیت الله از غیر فعال شدن صفحه رسمی گروه شایعه پراکنی آمد نیوز در اینستاگرام خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۸:۱۴    
سرمربی پرسپولیس می گوید تیمش آمادگی لازم را برای هفته اول مسابقات لیگ برتر دارد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۸:۱۰    
رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت های ترافیکی به مناسبت عید غدیر از فردا در محورهای مازندران اجرا می شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۸:۰۶    
رئیس رسانه ملی گفت: مهمترین وظیفه صدا و سیما در وضعیت کنونی کمک به توسعه استان ها و کشور است.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۸:۰۶    
رئیس سازمان صداوسیما گفت: در طرح ملی سریال سلمان فارسی به خوبی از ظرفیت استان ها استفاده شده و کار شناسایی حدود 20هزار بازیگر در 29 استان کشور، پیش رفته است.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۷:۴۹    
در نشست امروز فتحی و سرمربی ایتالیایی سرمربی ایتالیایی در این تیم ماندنی شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۷:۴۵    
شرکت کنترل کیفیت هوای تهران هشدار داده که پایداری هوا باعث شده امروز هوای تهران در آستانه شرایط نامطلوب باشد و این شرایط با افزایش آلاینده ها تا فردا هم ادامه خواهد داشت.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۷:۳۶    
دولت محلی جبل طارق اعلام کرد درخواست آمریکا برای توقیف نفت کش ایرانی با نظام تحریم های اتحادیه اروپا همخوانی ندارد و به همین دلیل این درخواست قابل اجرا نیست.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۷:۳۶    
رئیس پلیس راه راهور ناجا بابیان اینکه طبق چشم انداز ترسیم شده باید در سال جاری شاهد کاهش 12 درصدی تلفات حوادث رانندگی باشیم، گفت: آمار تلفات در 4 ماهه امسال 3 درصد کاهش دارد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۷:۳۲    
سازمان هواشناسی پیش بینی کرده امروز و فردا در غرب کشور شاهد بارندگی خواهیم بود و از امروز تا آخر هفته در مناطق مختلفی در کشور خیزش گرد و خاک انتظار می رود.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۷:۲۴    
نخست وزیر پاکستان هشدار داد: جهان مراقب زرادخانه هسته ای هند باشد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۷:۲۰    
محوطه تمرینی جدید تیم استقلال در مجموعه ورزشی انقلاب امروز برای اولین بار مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۷:۱۱    
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: به نمایندگان امضاء کننده طرح آذربایجان مرزی گفته شده بود که این طرح به منظور ایجاد منطقه آزاد در خوی است.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۷:۰۷    
هفته گذشته در محله هاشمی تهران دو گروه از اراذل و اوباش با هم درگیر شدند که در نتیجه آن سه نفر زخمی و به چند خودرو و مغازه خسارت وارد شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۷:۰۳    
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند شش نفره سرقت مسلحانه که با سوء استفاده ازاسلحه، بی سیم و دستبند اقدام به سرقت مسلحانه از صرافی ها می کردند، خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۶:۵۸    
مدیرعامل اسبق ایران خودرو با بیان اینکه هزینه ای که برای طراحی صندوق 206 صورت گرفته 12 میلیون دلار است نه 250 میلیون دلار گفت: مباحث فنی را نباید به هیچ عنوان بابت بخش های سیاسی هزینه کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۶:۵۸    
تجمع جمعی از طلاب و دانشجویان در اعتراض به کشتار مسلمانان کشمیر صبح یکشنبه در مقابل دفتر سازمان ملل در تهران برگزار شد./ مهر
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۶:۵۰    
کانت کتاب کوچک بنیادگذاری مابعدالطبیعه اخلاق را چهار سال بعد از انتشار عقل محض منتشر کرد. مباحث این یک هم در ادامه مطالب آن دیگری است و هم به نوعی بر آن ابتنا دارد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۶:۵۰    
عضو فقهای شورای نگهبان گفت: در بسیاری از اختیاراتی که به مسئولان داده شده است، مسئولان تکلیف شرعی دارند و باید کار را به افرادی بدهندکه اهلیت کافی را دارند.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۶:۴۲    
با توجه به نزدیک شدن به روزهای انتخابات مجلس نیاز هست عمکرد نمایندگان را در این دوره بررسی کنیم که آیا عملکرد نمایندگان مردم با توجه به وظایفشان به چه شکل بوده است ...
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۶:۳۷    
علیرضا زاکانی سیاستمدار و نماینده مجلس نهم طی نامه ای به رئیس قوه قضائیه ابراز امیدواری کرد که ده ها هزار میلیارد تومان فساد صورت گرفته در پرونده ها به بیت المال برگشته و خرج نیازمندان کشور شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۶:۲۴    
وزیر امور خارجه کشورمان، در حساب توئیتری خود نوشت: گفتگوهای خوبی با ولیعهد و وزیر امور خارجه کویت داشتم. برای بهبود هر چه سریعتر امیر {کویت} دعا می کنیم ...
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۶:۱۶    
طرح تشکیل وزارت میراث فرهنگی در میان مخالفت دولتی ها از سوی لاریجانی به روحانی ابلاغ شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۶:۰۳    
آیت الله مقتدایی قائم مقام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، امروز با انتشار تکذیبه ای به انتشاب خبری به خود درباره آیت الله یزدی واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۶:۰۳    
تعدادی از اراذل و اوباش که با شمشیر و سلاح سرد درمحله مهرآباد تهران اقدام به ضرب و شتم و ایجاد رعب و وحشت کرده بودند ،توسط مأموران پلیس امنیت دستگیر شدند.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۵:۵۵    
یک مقام سازمان دامپزشکی با اشاره به اجرای طرح ملی ارتقای کیفیت بهداشتی گوشت مرغ گفت: با اجرای فاز عملیاتی این طرح از اواسط مهر دیگر هیچ برند یا برچسبی مبنی برمرغ سبز ...
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۵:۵۱    
یوسف نژاد عضو هیات رئیسه و فراکسیون امید مجلس: بیش از 10 هزار سوال و تذکر داریم، دولت طرح هایی که به عنوان قانون ابلاغ می شود را اجرا نمی کند
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۵:۵۱    
معاون اول قوه قضائیه با تأکید بر اینکه امروز مردم از وجود برخی ناهنجاری ها ناراحت هستند، گفت: دستگاه قضا با مفسدان برخورد قاطع، صریح، دقیق و بدون تبعیض خواهد داشت.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۵:۴۷    
رئیس جمهور روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ایتالیا را تاریخی و دوستانه توصیف کرد و گفت: اراده جمهوری اسلامی ایران مثل همیشه وجود روابط بسیار نزدیک و صمیمانه با ایتالیا بوده و تلاش برای تقویت هر چه ...
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۵:۴۷    
مادورو گفت: رئیس جمهوری ایالات متحده همان کاری را با ونزوئلا می کند که رهبر نازی ها در جنگ دوم جهانی با یهودیان کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۵:۴۷    
رئیس جمهور با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران و افغانستان از اشتراکات تاریخی و فرهنگی بی شماری برخوردار بوده و در طول قرن ها در کنار هم زندگی کرده اند ...
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۵:۴۲    
وکیل مدافع حسن عباسی تحلیل گر مسائل استراتژیک که چندی پیش در راستای اجرای حکم ناشی از شکایت وزارت اطلاعات راهی زندان شده است، خبر آزادی موکل خود را تکذیب کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۵:۳۸    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری از اعلام جرم دادستانی علیه پوری حسینی، رئیس سابق سازمان خصوصی سازی و سایر افرادی که در واگذاری مجتمع کشتارگاه صنعتی جونقان دخالت داشته اند ...
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۵:۳۴    
نماینده ولی فقیه در سپاه در جریان سفر به منطقه دریایی نازعات و جزایرجنوبی پیام قدردانی رهبر انقلاب اسلامی را به دلیرمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابلاغ کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۵:۳۴    
این روزها اقدامات آقای رئیسی در جامعه مورد توجه قرار گرفته و بارقه امیدی در بین مردم ایجاد کرده است. مگر رئیسی چه کار خارق العاده ای انجام داده است؟ آیا ایشان در قوه قضائیه اتوبوسی نیرو وارد کرده ...