سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۴:۰۷May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 26 اسفند 1399 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 31 فروردین 1399 الف 31 اردیبهشت 1399 الف 31 خرداد 1399 الف 31 تیر 1399 الف 31 مرداد 1399 الف 31 شهریور 1399 الف 30 مهر 1399 الف 30 آبان 1399 الف 30 آذر 1399 الف 30 دی 1399 الف 30 بهمن 1399 الف 1 اسفند 1399 الف 2 اسفند 1399 الف 3 اسفند 1399 الف 4 اسفند 1399 الف 5 اسفند 1399 الف 6 اسفند 1399 الف 7 اسفند 1399 الف 8 اسفند 1399 الف 9 اسفند 1399 الف 10 اسفند 1399 الف 11 اسفند 1399 الف 12 اسفند 1399 الف 13 اسفند 1399 الف 14 اسفند 1399 الف 15 اسفند 1399 الف 16 اسفند 1399 الف 17 اسفند 1399 الف 18 اسفند 1399 الف 19 اسفند 1399 الف 20 اسفند 1399 الف 21 اسفند 1399 الف 22 اسفند 1399 الف 23 اسفند 1399 الف 24 اسفند 1399 الف 25 اسفند 1399 الف 26 اسفند 1399 الف 27 اسفند 1399 الف 28 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1399 الف 30 اسفند 1399 
الف   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۰۹:۳۹    
وزارت علوم با ارسال نامه ای به دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی بر کاهش سهم آزمون در ارزشیابی امتحانات پایان ترم دانشجویان و برگزاری امتحانات حضوری در مناطق کم خطر تاکید کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۰۷:۱۱    
پس از واریز آخرین یارانه سال 99، به نظر می رسد در فروردین ماه 1400 باید منتظر پرداخت چند یارانه به اقشار مختلف جامعه باشیم.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۱:۲۰    
کاهش جمعیت در آینده خطرناک تر از چالش کرونا در زمان حال است؛ چون موجب می شود کشور نیروی کار مولد در حوزه های تولید، صنعت و علم را از دست بدهد ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۰:۴۳    
دادستان عمومی و انقلاب تهران، از صدور گواهی الکترونیکی عدم سوءپیشینه در کمتر از 3 ساعت و با یک سوم هزینه سابق خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۰:۲۷    
جوان آنلاین نوشت: همزمان با بالاگرفتن تب جست وجو درباره رمزارزها در جامعه، متأسفانه کلاهبرداران با تبلیغات گسترده در فضای مجازی مخاطب را مجاب به سرمایه گذاری و همکاری با شرکت های صوری و غیرمجاز می ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۰۴:۳۲    
مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) از احتمال بسته شدن درهای بهشت زهرا در پنجشنبه آخر سال خبر داد و گفت: عاجزانه از شهروندان تقاضا داریم که روزهای پایانی سال فقط برای انجام تدفین در بهشت زهرا حضور یافته و ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۱۳:۵۱    
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفت وگو کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۱۳:۵۱    
با اعلام سازمان بورس سود سهام عدالت در دو مرحله به سهامداران پرداخت می شود.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۱۰:۱۹    
سخنگوی سازمان غذا و دارو آخرین جزئیات از واردات واکسن های خارجی را تشریح کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۱۰:۰۲    
با وجود شیوع ویروس کرونا و هشدار های فراوان از طریق رسانه های جمعی، آخرین شب چهارشنبه سال 1399 مشهور به چهارشنبه سوری ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۰۶:۵۲    
محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در توئیتی از ابلاغ اساسنامه سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۰۶:۰۵    
یک مقام روسیه ای ابراز امیدواری کرده در صورت بازگشت آمریکا به برجام تحریم های وضع شده علیه 10 شرکت روسی برطرف خواهد شد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۰۴:۳۳    
نماینده مجلس عوام انگلیس از منطقه هارتل پول 2 سال پس از تعلیق از حزب کارگر به دلیل رسوایی اخلاقی از سمت خود استعفا کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۰۳:۰۴    
سخنگوی کاخ سفید سه شنبه در واکنش به اظهارات اخیر خواهر رهبر کره شمالی گفت که تمرکز دولت جدید آمریکا بر دیپلماسی و خلع سلاح هسته ای است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۰۱:۳۲    
همه ساله در روزهای پایانی سال، نگرانی از حوادث تلخ چهارشنبه پایان سال بیشتر از همیشه است؛ متأسفانه چند سالی می شود که سنت قدیمی آخرین چهارشنبه سال رنگ باخته و استفاده از مواد محترقه و آتش زا جایگزین ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۳:۵۹    
نخست وزیر انگلیس با دفاع از روابط با چین گفت که چین دومین اقتصاد بزرگ جهان بوده و این یک واقعیت عینی است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۳:۳۸    
جانشین رئیس پلیس تهران از مصدومیت مامور ناجا بر اثر پرتاب ترقه خبر داد و گفت: مامور پلیس از ناحیه چشم آسیب دید و به بیمارستان منتقل شد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۳:۲۵    
چند مقام آمریکایی مدعی شدند که کره شمالی آماده انجام اولین آزمایش موشکی خود از زمان روی کار آمدن جو بایدن رئیس جمهور آمریکاست.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۳:۰۹    
مقام های وزارت بهداشت فرانسه با اعلام شناسایی گونه جدید ویروس کرونا در این کشور گفتند که این گونه جدید با تست های کنونی قابل شناسایی نیست.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۲:۵۲    
رئیس اورژانس شهرستان پردیس گفت: حوادث تلخ شب چهارشنبه سوری در پردیس یک کشته، دو قطع دست، یک سقط جنین و حوادث مکرر دیگر را در پی داشته است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۲:۴۰    
دستگاه اطلاعاتی آمریکا در گزارشی جدید ایران و روسیه را به تلاش برای اثرگذاری بر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ماه نوامبر متهم کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۲:۳۵    
ماه پربرکت شعبان همزمان با آخرین روزهای سال 1399 از راه رسیده و شوق فرارسیدن بهار و زنده شدن دوباره طبیعت را دوچندان کرده است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۲:۰۷    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کشورهای اروپایی از سیاست زورگویانه و قلدر مآبانه آمریکا پیروی نکنند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۱:۵۸    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در حال حاضر تغییرات زیادی در فدراسیون جدید صورت گرفته که همین تغییرات نیز موجب انتقاداتی شده اما این روند، ادامه خواهد داشت.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۱:۳۷    
یک شرکت مستقر در ایالت اوهایو به دلیل آنچه عدم اقدام برای جلوگیری از بازصادرات محصولاتش به ایران خوانده شده جریمه شده است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۱:۲۵    
مهاجم ایرانی زنیت در صدر برترین گلزنان لیگ برتر روسیه قرار دارد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۱:۱۲    
وزیر امور خارجه ایران به ابراز نگرانی نخست وزیر انگلیس درباره برنامه هسته ای ایران واکنش نشان داد و گفت که این ابراز نگرانی در همان روزی صورت گرفت که لندن اعلام کرد زرادخانه هسته ای خود را توسعه می ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۰:۵۵    
رئیس جمهور افغانستان امروز در واکنش به نامه ارسالی از سوی واشنگتن گفت: بدون انتخابات، حاضر به انتقال قدرت نیستم.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۰:۴۷    
وزیر امور خارجه فرانسه گفته بازگشت به برجام نقطه آغازی برای انجام مذاکرات گسترده تر با ایران در خصوص مسائل منطقه ای و موشکی خواهد بود.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۰:۳۴    
هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می کند ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۰:۳۰    
به رغم توصیه های مکرر ستاد ملی کرونا به هموطنان برای پرهیز از سفرهای غیر ضروری، همچنان با گذشت یکسال از پیدایش ویروس کرونا ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۰:۰۹    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: از صبح امروز تا کنون در سراسر کشور امروز 1300 نفر به دلیل انفجار مواد محترقه مصدوم شدند و در مراکز درمانی بستری هستند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۰:۰۵    
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: تا پایان وقت ثبت نام یعنی تا ساعت 24، ممکن است تعداد ثبت نام ها به 45 تا 50 هزار نفر برسد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۹:۵۳    
رئیس پلیس تهران بزرگ از 22 انفجار مرتبط با حوادث چهارشنبه پایان سال خبر داد و گفت: اگر شروری در تعطیلات نوروز دستگیر شود تا پایان تعطیلات آزاد نمی شود.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۹:۴۰    
رئیس سازمان صمت استان تهران با بیان اینکه توزیع پرتقال و سیب ایام پایانی سال و نوروز 1400 درتهران آغاز شده است ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۹:۲۸    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد، چهار کشور توافقنامه سازش با این رژیم امضا را خواهند کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۹:۱۲    
قائم مقام مدیرعامل سایپا در مورد دلیل کاهش تولید سایپا طی 11 ماه امسال و همچنین ابهام در داخلی سازی شاهین توضیح داد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۹:۰۳    
جلسه شورای عالی فضای مجازی بعد از ظهر سه شنبه به ریاست رئیس جمهور برگزار شد و اعضا در این جلسه بخش های دیگری از سند صیانت از کودکان و نوجوانان در فضای مجازی را بررسی کردند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۸:۴۷    
سخنگوی شورای نگهبان گفت که کار بررسی لایحه بودجه 1400 هنوز تمام نشده است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۸:۴۳    
مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال با بیان اینکه مدتی برای تیم پرسپولیس بازی می کرده است، گفت: پیشنهادی که پرسپولیس به جواد نکونام داد بیشتر از پیشنهاد ما بود.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۸:۱۷    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت که بر اساس اخبار غیررسمی دریافتی به مجلس، لایحه بودجه در شورای نگهبان تایید و نهایی شده است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۸:۰۰    
سخنگوی صنعت برق کشور گفت: متاسفانه نزدیک به 3 هزار میلیارد تومان از مطالبات صنعت برق کشور، توسط سازمان هدفمندی پرداخت نشده است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۷:۳۹    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در آستانه برگزاری انتخابات سراسری با انتقاد از بنیامین نتانیاهو وی را آشغال خواند و گفت از هر نامزدی که نخست وزیر را به چالش بکشد، حمایت خواهد کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۷:۱۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان که امروز در نشست گفت و گوی تهران شرکت کرده بود، با اشاره به رویکرد آمریکا در سیاست بین المللی، گفت که آمریکا باید واقعیت جهان در حال گذار، خاورمیانه و ایران را درک کند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۷:۱۰    
شناخت حاج قاسم و آنچه رهبر عزیز انقلاب بر آن نام مکتب نهادند، نیازمند دقت ،تتبع و اشراف بر چگونه زیستن،چگونه انتخاب کردن،چگونه حرکت کردن و چگونه رسیدن حاج قاسم است ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۷:۰۶    
سینمای نوروز 1400 را می توان با دو فیلم کمدی، یک فیلم تلخ و دو درام اجتماعی و ورزشی که عموماً برای مردم ناشناس اند، یکی از کم مخاطب ترین سینماهای نوروز ایران نامید ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۶:۵۷    
عصر جدید برای تحویل سال 1400 چند ویژه برنامه تدارک دیده است و از دو روز قبل روی آنتن تلویزیون می رود.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۶:۵۳    
پلیس ترکیه دو شهروند ایرانی که 920 گرم مواد مخدر را در قالب 103 بسته در معده خود حمل می کردند، دستگیر کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۶:۵۳    
معاون مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، تخصیص سهیمه بنزین مازاد برای سفر های نوروزی در ایام کرونا را منتفی دانست.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۶:۴۹    
محسن رضایی در پاسخ به سوالی در مورد ائتلاف با سعید محمد خاطرنشان کرد: ما در این انتخابات نیاز به یک دولت قوی و کارآمد داریم لذا از هر نوع رایزنی استقبال می کنیم و امیدواریم اکثر داوطلبان در کابینه ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۶:۲۹    
معاون سازمان تعاون روستایی گفت: طرح عرضه مستقیم میوه با نرخ مصوب توسط باغداران در 150 غرفه در شهر تهران و 6 هزار غرفه در سطح کلان شهر های آغاز شد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۶:۲۰    
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: از مردم و زائران تقاضا داریم برای سفر در ایام نوروز به مشهد برنامه ریزی نکنند ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۳    
در ادامه افزایش قیمت مرغ و نوسان آن طی ماه های اخیر این کالا نسبت به سال گذشته بیش از 82 درصد افزایش قیمت داشته است ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۱    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به بیان توضیحاتی درباره خروج 900 استاد دانشگاه در سال 98 از کشور پرداخت.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۵:۳۹    
وزیر امور خارجه ترکیه در اظهاراتی بر ادامه همکاری کشورش با ایران به منظور دستیابی به برخی ظرفیت های منطقه ای تأکید و در خصوص احیای برجام ابراز امیدواری کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۵:۲۶    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، سفر و دید و بازدید در نوروز را عوامل اصلی گسترش همه گیری کووید 19 در آینده خواند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۵:۱۸    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: حرف دو سال پیشم را که گفتم ما یک کیلومتر مترو نساخته ایم پس می گیرم چرا که اکنون بیش از 10 کیلومتر مترو افتتاح کرده ایم.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۵:۱۸    
کیت تشخیص سریع کرونا با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله (عج) رونمایی شد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۵:۱۴    
سخنگوی دولت گفت: نه تنها امنیتی سازی و منزوی کردن ایران توسط آمریکا را ناکام گذاشتیم، بلکه در نشست های مجمع عمومی سازمان ملل و دادگاه بین المللی لاهه این کشور را به انزوای اخلاقی و محکومیت حقوقی ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۵:۰۵    
سخنگوی وزارت بهداشت ضمن اعلام اسامی شهرستان های دارای وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی، گفت: توصیه ما به مردم این است که نوروز امسال هم مانند سال گذشته از اقدام به سفر پرهیز کنند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۵:۰۱    
فارغ از دلایل ثبت ابرنوسان بازار سهام در سال جاری که بخشی از آن به سیاست گذار و بخشی دیگر به سرمایه گذاران بازمی گردد، بورس تهران در سال 99 چه درسی به فعالان خود داد؟
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۹    
یک کارشناس حوزه فناوری با اشاره به اینکه ایجاد محدودیت در اینترنت ماهواره ای شرکت اسپیس ایکس امکان پذیر نیست ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۹    
سرنوشت قیمت خودرو در سال 1400، مهم ترین پرسش این روزهای سه گروه حاضر در بازار خودرو است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۱    
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دانشگاه بقیةالله بِرند جمهوری اسلامی است، گفت: دانشگاه علوم پزشکی ما نباید فقط مصرف کننده علوم دیگران باشد ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۲    
تولید 30 هزار تن گوشت قرمز و 233 هزار تن شیر از جمله دستاوردهای طرح های اشتغال زایی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۴:۲۳    
منابع نزدیک به شورای عالی امنیت ملی کشورمان ادعای مقامات آمریکایی درباره گفت وگوهای رسمی بین تهران و واشنگتن را رد کردند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۴:۱۹    
رئیس پلیس راهور گفت: بنابر مصوبات ستاد ملی کرونا، در 91 درصد از شهرهای کشور سفر نوروزی آزاد است، فقط 40 شهر وضعیت قرمز و نارنجی و محدودیت سفر دارند البته توصیه می کنیم که هموطنان سفر نروند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۳:۵۹    
شاخص کل بورس امروز سه شنبه با افزایش 36 هزار و 309 واحدی معادل 2.90 درصد به یک میلیون و 290 هزار و 522 واحد رسید.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۳:۴۲    
یک بانوی آملی که 43 سال در دادگاهها دنبال سهم الارث خود است، با اشاره به سفر روز یکشنبه آیت الله رئیسی به استان مازندران، در نامه ای خطاب به وی ضمن تاکید بر اینکه پرونده 43 ساله مرا تعیین تکلیف کنید ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۳:۴۲    
سالن عقد یکی از بهترین گزینه های برگزاری مراسم عقد لوکس برای عروس و داماد هایی است که میخواهند جشن عقد خود را در کنار عزیزانشان به بهترین شکل برگزار کنند ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۳:۲۹    
افسردگی یکی از اختلالات خلقی بوده که در دنیای امروزی بسیار شایع می باشد . افسردگی معمولا با واژه های غم، اندوه، از دست دادن یا خشم توصیف شده و فعالیت و زندگی روزمره فرد را در سنین مختلف مختل می کند ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۳:۲۵    
رییس کل بانک مرکزی گفت: بانک مرکزی از رشد 32 درصدی پایه پولی و 26 درصدی نقدینگی جلوگیری کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۳:۱۷    
هیچ طرحی که با سیاست اعلام شده نظام انطباق نداشته باشد، مبنای تعامل ایران قرار نخواهد گرفت و آمریکا هم صرفاً می تواند روی طرحی حساب باز کند که با شروط ذکرشده رهبری انقلاب منطبق باشد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۳:۱۳    
توضیح سخنگوی دستگاه قضا در خصوص ارتباط ویلاهای تخریب شده کلاک با اکبر طبری را ببینید.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۳:۱۳    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت روز پاسدار تاکید کرد: ظرفیت های انهدام رژیم صهیونیستی از جغرافیای سیاسی منطقه فراهم شده است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۰:۴۳    
چطور مهران مدیری توانست موفقیت هایش را تکرار کند؟ دراکولای مدیری نوروز 1400 می آید. مهران مدیری از معدود کارگردان هایی است که هم در تلویزیون و هم در نمایش خانگی توانسته است با نگاه خاصی که به کمدی ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۰:۴۳    
یکی از معروف ترین برندهای ایرانی که به احتمال 90 درصد نام آن را بارها شنیده اید تشک رویا می باشد. از خصوصیات این تشک می توان به زیبایی بی نظیر و خاص ، کیفیت بالا و کارایی مفید و طولانی اشاره نمود ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۰:۳۹    
درباره شرکت گری کارخانه گری Gree در سال 1991 در شهر زوهای چین کار خود را در زمینه تهویه مطبوع آغاز کرده است و تا به امروز محصولات آن در بیش از 200 کشور وجود دارد و ظرفیت تولید سالانه سیستم های ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۰:۳۹    
مراسم فاز اول کارآزمایی بالینی واکسن ایرانی فخرا صبح امروز سه شنبه 26 اسفندماه با حضور امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح، دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۰:۳۴    
سال 1399 با کرونا و نوسانات اقتصادی متفاوت تر از همیشه پیش رفت؛ برخی کسب وکارهای آنلاین با تداوم رکود ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۰:۱۸    
14 خدمه لنج سدیس که از چابهار برای ماهیگیری به آب های فراساحلی رفته بودند، سال 93 از سوی گروه تروریستی الشباب اسیر شدند و در همه این سال ها هیچ خبر و اثری از آنها نیست.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۰:۱۳    
4 بازار اصلی سرمایه گذاری در سال 99 صعودی دسته جمعی را تجربه کردند. بیشترین بازده امسال به ترتیب نصیب سرمایه گذاران در بورس، مسکن، طلا و ارز شد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۰:۱۳    
موتور برقی وسیله نقلیه نوظهوری است به همین دلیل ممکن است افراد بسیاری با روند استفاده از آن آشنا نباشند ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۰:۰۵    
سفر به شهر چابهار که به شهری با چهار بهار بخاطر هوای خوبش معروف است یکی از سفرهای پرخاطره برای شما خواهد شد ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۰:۰۱    
لبخند زیبا یکی از اجزای اصلی زیبایی است. ظاهر دندان های شما تأثیر قابل توجهی در عزت نفس و اعتماد به نفس شما دارد. در همان زمان، باعث می شود جذاب تر و جوان تر به نظر برسید ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۰۹:۵۷    
سناتورهای ایالات متحده برای اولین بار یک بومی آمریکایی را برای تصدی پست وزارت کشور تایید کردند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۰۹:۵۲    
درخشش سنگ ها باعث دگرگونی فضای داخلی منزل شما می شود. چه سبک معماری داخلی و وسایل منزل شما کلاسیک باشد، چه مدرن ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۰۹:۴۸    
پیش از اعمال ممنوعیت واردات گروه کالایی 27 از سوی وزارت صمت، مقداری لوازم آرایشی و بهداشتی به کشور وارد شده بود که روند ترخیص آن ها متوقف شد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۰۹:۳۲    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در سالگرد بمباران شیمیایی حلبچه طی توئیتی نوشت: سی و سومین سالگرد قتل عام شیمیایی در حلبچه است. برخی می خواهند که به یاد نیاورند ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۰۹:۲۳    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ضمن محکوم کردن عملیات های نیروهای یمنی علیه ائتلاف متجاوز سعودی، از جنبش انصارالله خواست که پای میز مذاکره بیاید.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۰۹:۱۵    
کاپیتان کشتی شهرکرد جزئیات تازه ای از حادثه تروریستی روز چهارشنبه 20 اسفندماه را تشریح کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۰۹:۰۳    
این روزها تحرکات محمود احمدی نژاد گمانه زنی ها درباره حضور مستقیم یا غیرمستقیم او در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری 1400 را افزایش داده است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۰۸:۵۴    
به نظر می رسد در جدیدترین اقدام پکن برای سرکوب پلتفرمهای رسانه اجتماعی، سرویس پیام رسان رمزنگاری شده سیگنال در چین مسدود شده است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۰۸:۵۰    
کبری آسوپار فعال رسانه ای در توئیتی نوشت: موضع وزیر اطلاعات در مورد سلاح اتمی را رییس جمهور رد می کند؛ موضع دبیر شورای امنیت در مورد آبان 98 را رئیس دفتر رییس جمهور ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۰۸:۴۶    
کمتر از یک هفته تا پایان سال 1399 مانده است. سالی که با شیوع کرونا آغاز شد و مشکلات زیادی ایجاد کرد و حال آخرین روزهای خود را با تشکیل صف های طولانی برای خرید مرغ می گذراند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۰۸:۴۲    
آخرین جلسه امسال شورای عالی بورس در حالی امروز (سه شنبه) برگزار می شود که قرار است سیاست گذاران بورسی درباره تداوم یا پایان اجرای دامنه نوسان نامتقارن تصمیم گیری کنند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۰۸:۳۳    
خواهر رهبر کره شمالی ضمن محکوم کردن آغاز رزمایش نظامی مشترک آمریکا و کره جنوبی، هشدار داد که با چنین رزمایش های تنش زایی، بازگشت صلح و آرامش به شبه جزیره کره دشوار خواهد بود.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۰۸:۲۹    
جمعی از نمایندگان مجلس با امضای نامه ای از آیت الله رئیسی خواستند افعال و ترک فعل های منجر به حوادث آبان 98در مراجع صالحه قضایی مورد بررسی قرار گرفته و با خاطیان برخورد شود.
  • ۱