جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۸:۵۰Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 5 اسفند 1399 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 31 فروردین 1399 الف 31 اردیبهشت 1399 الف 31 خرداد 1399 الف 31 تیر 1399 الف 31 مرداد 1399 الف 31 شهریور 1399 الف 30 مهر 1399 الف 30 آبان 1399 الف 30 آذر 1399 الف 30 دی 1399 الف 30 بهمن 1399 الف 1 اسفند 1399 الف 2 اسفند 1399 الف 3 اسفند 1399 الف 4 اسفند 1399 الف 5 اسفند 1399 الف 6 اسفند 1399 الف 7 اسفند 1399 الف 8 اسفند 1399 الف 9 اسفند 1399 الف 10 اسفند 1399 الف 11 اسفند 1399 الف 12 اسفند 1399 الف 13 اسفند 1399 الف 14 اسفند 1399 الف 15 اسفند 1399 الف 16 اسفند 1399 الف 17 اسفند 1399 الف 18 اسفند 1399 الف 19 اسفند 1399 الف 20 اسفند 1399 الف 21 اسفند 1399 الف 22 اسفند 1399 الف 23 اسفند 1399 الف 24 اسفند 1399 الف 25 اسفند 1399 الف 26 اسفند 1399 الف 27 اسفند 1399 الف 28 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1399 الف 30 اسفند 1399 
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۵:۱۶    
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز پنجشنبه 7 اسفند 1399 در صرافی های بانکی به 24 هزار و 812 تومان رسید.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۱:۲۶    
اصغر هدایت فرماندار شهرستان مبارکه در جریان دیدار هادی نباتی نزاد مدیر روابط عمومی فولادمبارکه با ایشان ضمن تاکید بر اهمیت گسترش تعامل فی مابین صنعت با جامعه تصریح کرد ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۱:۲۲    
علی مطهری می گوید: من شخصا توصیه می کنم که مردم شرکت کنند. درست است که گلایه هایی دارند و با روشی هم که شورای نگهبان دارد بعضی از افراد مورد توجه اکثریت مردم رد می شوند ولی بالاخره در بین تایید شده ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۱:۰۵    
باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان نقش بسزایی در ارتقای ورزش و سلامت جسمی و روحی جوانان استان داشته است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۰۹:۲۵    
جزئیات برگزاری آزمون های پیش کارورزی پزشکی، علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی، جامع داروسازی و ارتقای دانش آموختگان داروسازی اعلام شد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۸:۳۱    
از 25 بهمن ماه طرح محدودیت های کرونایی در خوزستان آغاز شده است؛ به شکلی که پلاک های غیر بومی حق ورود به شهرهای قرمز و نارنجی را ندارند و پلاک های بومی خوزستان نیز اجازه خروج از استان را ندارند ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۵:۲۳    
گوشی هوآوی Y8p یکی از مدل های نسبتا جدید هوآوی است که با ظاهری زیبا و مدرن و مشخصات فنی مناسب، از گوشی های رقابتی در بین محصولات میان رده ی بازار به حساب می آید. صفحه نمایشی از نوع OLED ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۴:۰۴    
به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران ؛ بر اساس مجوز بانک مرکزی ج.ا.ا، فروش اوراق گواهی سپرده مدت دار ویژه سرمایه گذاری عام بانک رفاه کارگران از روز دوشنبه 4 اسفند ماه سال جاری توسط تمامی شعب این ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۲:۴۸    
مهران مدیری با برند عطرهای زنانه و مردانه به جمع سلبریتی های ایرانی که در این تجارت وارد شده اند، اضافه شد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۹:۱۳    
دبیر ستاد تنظیم بازار با بیان اینکه علت اصلی افزایش قیمت های اخیر میوه، صادرات آن ها است، گفت: سیب و پرتقال های تنظیم بازار از اواسط اسفند 99 عرضه خواهد شد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۹:۰۰    
اجرای طرح رعد و ظفر توسط کلانتری ها و نیروی انتظامی روز سه شنبه (5 اسفند) با حضور سردار حسین رحیمی، رییس پلیس پایتخت برگزار شد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۸:۵۶    
ماجرای دسیسه کثیفی که زندگی یک خانواده را نابود کرد بعد از 20 سال فاش شد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۸:۲۷    
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار نمایندگان خبرگان رهبری موضوع مناقشه هسته ای غرب با پیشرفت های ایران را مورد اشاره قرار دادند و به ادبیات مستکبرانه، طلبکارانه، غلط ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۸:۲۷    
مدیر عامل کنسرسیوم تولید و نشر محتوا در فضای مجازی از همراهی تیمی متشکل از شرکت های حوزه فناوری اطلاعات به اتفاق معاون علمی فناوری رئیس جمهور در سفر به سوریه خبر داد و گفت ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۶:۰۴    
نخست وزیر عراق در سخنانی به حمله راکتی شب گذشته به منطقه الخضراء واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۵:۱۸    
در پی اظهارات معاون وزیر بهداشت مبنی بر امتناع مسولان پرواز از سوار کردن وی در یکی از پروازها به دلیل تکمیل بودن 75 درصد صندلی های هواپیما، سازمان هواپیمایی کشوری توضیحاتی باره ارائه کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۳:۰۴    
در پی برخورد یک تریلی با قطار حامل مواد سوختی در یکی از مناطق ایالت تگزاس آمریکا، انفجار بزرگی روی داد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۱:۳۵    
به گزارش الف، مدیر مسئول روزنامه کیهان نوشت: یادداشت دیروز نگارنده با عنوان بُرد قطعی ما و باخت حتمی حریف که به اقدام افتخار آمیز مجلس در تهیه و تصویب طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها اختصاص داشت ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۳:۵۳    
منابع عراقی از ناآرامی های مجدد در ناصریه عراق که خواهان برکناری استاندار استان ذی قار هستند، خبر دادند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۳:۴۵    
ارزش سهام تسلا که چندی پیش سرمایه گذاری بزرگی در بیت کوین انجام داده بود، حالا ارتباط تنگاتنگی با ارزش بیت کوین پیدا کرده است و با سقوط امروز آن به شدت سقوط کرده است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۳:۲۸    
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا بدون ارایه هرگونه سند و مدرکی ادعا کرد: ایران منبع تسلیحاتی حوثی های یمن است!
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۳:۱۶    
قم- فرمانده انتظامی استان از کشف 479 ماینر قاچاق به ارزش 20 میلیارد ریال در قم خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۳:۰۳    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز سه شنبه اذعان کرد که جمهوری اسلامی مدت ها به توافق هسته ای ایران پایبند بوده است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۲:۵۱    
رییس کمیسیون اصل نود مجلس از حضور علی اکبر صالحی در جلسه هفته آینده این کمیسیون برای توضیح درباره توافق با آژانس خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۲:۴۷    
وزارت دفاع آمریکا سه شنبه اعلام کرد که سیاست تحریم ترکیه به دلیل خرید سامانه دفاع موشکی روسی اس-400 تغییر نخواهد کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۲:۲۶    
روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت انیس نقاش مجاهد متفکر و انقلابی لبنانی را تسلیت گفت.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۲:۱۴    
در پی فاجعه زیست محیطی ناشی از نشت گسترده مواد نفتی در ساحل دریای مدیترانه دادگاه حیفا در حکمی هرگونه انتشار جزئیات از تحقیقات در خصوص این حادیه را ممنوع کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۲:۱۴    
آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارشی شامگاه سه شنبه گفته ایران 17.6 کیلوگرم اورانیوم غنی شده تا سطح 20 درصد تولید کرده است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۱:۱۹    
مشاور معاون بهداشت وزارت بهداشت از پذیرش نسبی قرنطینه دو هفته ای خوزستان در سطوح کلان کشور خبر داد و گفت: پیشنهاد قرنطینه کشور برای عید نوروز در حال تبیین است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۷    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از شناسایی یک مورد مثبت کرونای انگلیسی در مشهد خبر داد و گفت: این بیمار، مردی70 ساله است که هم اکنون در یکی از مراکز درمانی شهر مشهد بستری و در حال معالجه است ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۰:۵۴    
یک عضو هیات رییسه مجلس گفت: دولت، وزارت ارتباطات و اپراتورها تحت هیچ عنوان اجازه افزایش تعرفه اینترنت را ندارند و اگر در سال آینده اینترنت را گران کنند، قطعاً تخلف کرده اند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۰:۴۲    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: تصادف یک دستگاه کامیون و پژو 405 در بزرگراه آزادگان 3 کشته برجای گذاشت.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۰:۳۴    
هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می کند ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۰:۳۰    
نمایندگان مجلس شرایط دریافت مالیات از خانه های لوکس را مشخص کردند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۰:۱۳    
وزیران خارجه سه کشور اروپایی عصر سه شنبه بیانیه ای درباره توقف اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی از سوی ایران منتشر کردند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۰:۰۴    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی سه شنبه در نشستی گفت اگر توافق اخیر حاصل نمی شد ایران می توانست گام های غیرقابل بازگشت بردارد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۹:۵۱    
نویسنده سرشناس مصری در یادداشتی به ادعاهای رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای غربی مبنی بر تلاش ایران برای دستیابی به سلاح هسته ای پرداخت.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۹:۴۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی ساز و کار اخذ مالیات از خودروهایی که بالای یک میلیارد تومان ارزش دارند را در سال 1400 تعیین کردند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۹:۲۷    
محققان در بررسی های خود دریافتند، تقریباً یک چهارم بیماران در شش ماه پس از ابتلا به ویروس کرونا دچار ریزش مو می شوند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۹:۱۵    
نمایندگان مجلس مالیات بر خرده فروشی سیگار در سال آینده را تعیین کرده و آن را افزایش دادند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۹:۰۲    
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: اگر قرار باشد در خصوص گرانی ها صحبت کنیم و بگوییم دست در جیب مردم نکنید، باید تحقیق و تفحص کنیم که در بورس دست چه کسی در جیب مردم بود.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۸:۴۹    
عضو هیات رئیسه مجلس بیانیه نمایندگان در لبیک به بیانات روز گذشته رهبر معظم انقلاب درباره وحدت میان قوای مقننه و مجریه را قرائت کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۸:۴۱    
در پایان همایش بین المللی مطالبات حقوقی بین المللی دفاع مقدس که امروز برگزار شد، بیانیه ای صادر شد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۸:۳۲    
انگلستان را از قدیمی ترین کشورها در استفاده عمومی از دوچرخه می دانند. همانند اتوبوس های قرمز رنگ لندن، دوچرخه نیز ریشه در فرهنگ معاصر انگلستان دارد ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۸:۲۴    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای سلبریتی ها با درآمد بیش از 200 میلیون تومان در سال را ملزم به پرداخت مالیات کردند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۸:۲۰    
رئیس جمهور با بیان اینکه متکی بودن بر اصول اخلاقی و اسلامی از ویژگی های دکترین دفاعی ایران است، گفت: ایران به مولفه قدرت دفاعی و نظامی نگاه توسعه طلبانه نداشته و نخواهد داشت.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۸:۰۳    
حضرات آیات نوری همدانی، علوی گرگانی و مکارم شیرازی بر انجام اعمال ویژه ماه رجب به صورت فردی و برگزاری مراسم دعا، توبه و استغاثه در زمان مشخص تأکید کردند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۷:۴۶    
معاون اول رییس جمهور با اشاره به تغییر رفتار دولت هایس که منابع مالی کشور را مسدود کرده اند، گفت: احساس می کنم روزها و ماه های امیدوار کننده در پیش است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۷:۲۶    
قاضی زاده هاشمی و دهنوی به اظهارات اخیر محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات واکنش نشان دادند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۷:۲۱    
فرمانده نیروی انتظامی گفت: اسناد و مدارک بسیاری در دست است که گروهک ها از سوی آمریکا حمایت می شوند و باید در این زمینه احقاق حق کرد. ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۷:۱۳    
علی اصغر عنابستانی نماینده مجلس در مورد ضرورت های افزایش مشارکت انتخاباتی مردم، گفت: رفتار صادقانه مسئولان با مردم و کارآمدی نهادهای مختلف کشور، اصلی ترین عامل افزایش مشارکت در انتخابات است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۷:۰۰    
نمایندگان مجلس تصویب کردند که در سال آینده اپراتورهای ارائه دهنده خدمات مخابراتی، علاوه بر قیمت هر پیامک، مبلغ 10 ریال از استفاده کنندگان خدمات مزبور دریافت کنند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۶:۵۶    
به طور کلی باید از درب و پنجره های دوجداره به درستی نگهداری کرد تا در طول سالیان, کاربرد و کارایی داشته باشد ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۶:۵۶    
اخیراً عکسی با عنوان دست بوسی آقای دکتر حداد در برابر فرح پهلوی در شبکه های مجازی در حال انتشار است که با استفاده از فتوشاپ ساخته شده است و از اساس صحت ندارد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۶:۴۳    
معاون اول قوه قضاییه گفت که "شایعات مطرح شده" در مورد خانواده او کذب است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۶:۴۳    
کارشناس بازار سرمایه از حبس یکساله به عنوان مجازات دستکاری در نمادهای بورس توضیحاتی ارائه داد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۶:۳۱    
دبیر شورای سلامت اهواز با اشاره به روند افزایشی بیماری، گفت: روند و شدت بیماری در اهواز به گونه ای است که اگر در طیف رنگ بندی ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۶:۲۷    
مصطفی هاشمی طبا رییس اسبق سازمان تربیت بدنی: مهره چینی و یارکشی در فدراسیون فوتبال خوب نیست. این کار در همه مجامع انتخاباتی انجام می شود و نمی توان جلوی آن را گرفت.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۶:۲۴    
قیمت نیسان ایکس تریل امروز سه شنبه به 2 میلیارد و 250 میلیون تومان رسید./ منبع: اقتصادآنلاین
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۶:۱۰    
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه مبتلایان به بیماری های زمینه ای در معرض خطر بیشتر ویروس کرونا هستند، توصیه هایی را ارایه کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۶:۰۱    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با ادعای اینکه تل آویو به هیچگونه توافق غرب با ایران امید نخواهد شد، مدعی شد هر کاری برای جلوگیری از تبدیل شدن ایران به یک قدرت اتمی انجام می دهند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۵:۵۰    
معاون امنیتی- انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان ماجرای اتفاقات امروز سراوان را تشریح کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۵:۳۶    
محمد جواد ظریف وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در سخنانی گفت که توقف حملات و رفع کامل محاصره مقدمه حل و فصل بحران یمن است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۴    
نمایندگان مجلس، به دولت اجازه دادند تا از ظرفیت بازار سرمایه به منظور اجرای پروژه های عمرانی استفاده کند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۱    
سازمان نظام پرستاری در پیامی شهادت پرستار باردار "فرانک داوودی" به دلیل ابتلا به کرونا را تسلیت گفت.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۵:۰۴    
نماینده مردم سراوان در مجلس در خصوص فیلم های منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تسخیر فرمانداری توسط مردم معترض گفت ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۴:۵۱    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در توئیتی نوشت: به الزام قانون، ما اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی را متوقف کردیم ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۷    
شرکت داروگر که برندی قدیمی در صنعت بهداشتی کشور بود پس از خصوصی سازی سال 89 با میلیارد ها تومن بدهی امروزش به نابودی کشیده شد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۲    
سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس در همایش مطالبات حقوقی بین المللی دفاع مقدس که با حضور مسئولان لشکری و کشوری برگزار شد گفت ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۲    
بازیگر مجموعه تلویزیونی خانه امن گفت: اگر قرار باشد تنها هنرمندان مشغول به کار واکسن بزنند تعدادشان شاید به 400 نفر هم نرسد و فکر می کنم مردم هم این توجیه را بپذیرند و به اهمیت این موضوع پی ببرند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۴:۳۴    
ابراهیم رئیسی، دعوت اعضای مجلس خبرگان برای برگزاری جلسه درباره انتخابات 1400 را رد کرده است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۴:۳۱    
افت قیمت دلار باعث شده تا بازار راکد خرید و فروش خودرو شاهد کاهش قیمت یک تا چهار میلیون تومانی قیمت ها باشد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۴:۰۹    
پخش مجموعه تلویزیونی نقطه چین به کارگردانی مهران مدیری، از روز دوشنبه، 11 اسفند از آی فیلم فارسی آغاز می شود.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۴:۰۱    
شاخص بورس در پایان معاملات امروز سه شنبه با کاهش بیش از 2 هزار واحدی روبرو شد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۳:۵۶    
عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه امروز مجلس در خصوص افزایش 10 درصدی درآمد دولت از اپراتورها گفت: قیمت اینترنت در سال 1400 افزایش پیدا نخواهد کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۳:۵۶    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از افزایش 20 تا 30 درصدی ترافیک عصرگاهی پایتخت در روزهای پایانی سال خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۳:۴۸    
مدیرعامل بنیاد بیماریهای نادر ایران گفت: حداقل 8 و حداکثر 15 میلیون تومان برای هر بیمار نادر باید در ماه هزینه شود که بسیاری از خانواده ها توان پرداخت این رقم را ندارند و بنیاد نیز اعتباری برای کمک ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۳:۴۰    
غالباً مردم فکر می کنند که سفر فقط برای کسانی است که با قاشق نقره ای به دنیا می آیند . اما با ترفندها و روش های مسافرتی ارتقا یافته، سفر به یک داستان معمولی تبدیل می شود . ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۳:۲۴    
رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه قانون مصوب مجلس برای اقدام راهبردی در زمینه لغو تحریم ها، نقطه اتکاء دولت در مدیریت پرونده هسته ای است ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۳:۱۱    
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: همچنان که دیدیم خون شهدای عالی مقام مان در دفاع مقدس راه کربلا را باز کرد، خواهیم دید که چگونه خون ارزشمند شهدای مقاومت راه قدس را آزاد خواهد کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۳:۱۱    
در مراسمی با حضور چهره های علمی کشور، نشان جهانی خادم المصطفی(ص) به همراه اول اعطا شد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۳:۰۶    
یک رسانه بلژیکی خبر داد مصدومیت دروازه بان ایرانی آنتورپ جدی نیست و احتمال دارد مقابل رنجرز بازی کند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۲:۵۴    
به گزارش روابط عمومی شرکت اسنپ، تاکسی اینترنتی اسنپ به منظور تامین امنیت کاربران مسافر سرویسی به نام امنیت سفر را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۲:۵۰    
بسیاری از افراد مهربان و نیکوکار در فصل زمستان هوای پرندگان را دارند و با غذا دادن به آنها نمی گذارند این حیوانات گرسنه و بی غذا بمانند ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۲:۲۵    
سخنگوی دولت گفت: سیاست دولت بر اساس قوانین و رهنمون های مقام معظم رهبری بوده و قطعا تحت تاثیر فضای احساساتی قرار نخواهیم گرفت و آنچه در این روزها مشاهده می شود خللی در اراده دولت در آنچه فکر می کند ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۲:۱۷    
بازیگر پیشکسوت گفت: هنوز که واکسن داخلی کرونا نیامده است، اما شخصا به خارجی و ایرانی بودن تعصب ندارم ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۲:۱۷    
نشریه آمریکایی فارین افرز در گزارشی نوشت که سیاست های قبلی ایالات متحده در منطقه خاور میانه منسوخ شده و راه دشواری برای احیای نقش جهانی آمریکا پیش روی بایدن است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۲:۰۳    
دنیای اقتصاد نوشت: دلار امروز سه شنبه افزایش نرخ را تجربه کرد و در بازار به 24,750 تومان رسید. طلا و سکه نیز گران شدند که قیمت سکه امامی امروز به 11,100,000 تومان رسیده است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۲:۰۳    
سرلشکر باقری در همایش مطالبات حقوقی بین المللی دفاع مقدس که با حضور مسئولان لشکری و کشوری برگزار شد گفت ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۱:۵۵    
مسعود ده نمکی کارگردان سریال دادستان به حواشی اخیر این سریال پاسخ داد.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۱:۴۷    
رییس ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه سردار سلیمانی حامل پاسخ و پیام ایران به عربستان بود، گفت: برای ترور سردار سلیمانی از بمبی استفاده کردند که برای تجهیزات زرهی به کار می رفت.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۱:۴۲    
گزارش سازمان غیرانتفاعی "شهروندان حامی مسوولیت پذیری و اخلاق در واشنگتن" نشان می دهد، دونالد ترامپ در طول چهار سال ریاست جمهوری خود به میزان یک میلیارد و 600 میلیون دلار پول درآورده است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۱:۳۴    
وزیر امور خارجه گفت: ما سال ها پیش درخواست حاکمیت نظام امنیتی در منطقه را داشتیم و با طرح صلح هرمز اعلام کردیم که امنیت منطقه باید بدون دخالت بیگانگان تامین شود.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۱:۲۹    
رئیس جمهور گفت: هر نوع تنش و درگیری و هر اقدامی که به ثبات و استحکام و آرامش اقتصادی لطمه بزند، خیانت با هدف آسیب زدن به زندگی مردم و اقتصاد کشور است.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۱:۲۵    
فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه با توجه به شباهت علایم بالینی، افتراق نوع جهش یافته ویروس کووید 19 از نوع کلاسیک آن بسیار دشوار است ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۱:۲۵    
تکثیر پرنده ها و فروش جوجه آنها یکی از روش های آسان و کم هزینه برای کسب درامد در منزل می باشد. برای جوجه کشی از هر پرنده ای ابتدا لازم است که دانش کافی در رابطه با نحوه استفاده از دستگاه جوجه کشی ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۱:۲۱    
صحافی از جمله مشاغلی به حساب می آید که از گذشته تا به حال بوده و از قدمت طولانی برخوردار است. به نوعی که می توان گفت در زمان صفویان، در شهرهایی چون اصفهان و مشهد ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۱:۰۸    
اصلاح طلبان از یک سو منتظر تصمیم نهاد اجماع ساز جدید هستند و از سوی دیگر فعالیت های انتخاباتی خود را کلید زده اند.
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۱:۰۴    
همایش بین المللی مطالبات حقوقی - بین المللی دفاع مقدس، سه شنبه 5 اسفندماه 1399 با سخنرانی آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه ...
الف   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۱:۰۰    
رئیس دستگاه قضا گفت: باید نقض حقوق انسان ها توسط آمریکایی ها و غربی ها را در دوران دفاع مقدس به جهانیان ارائه کنیم و برای مردم سراسر جهان تبیین کنیم که آمریکایی ها و غربی ها چگونه در زمان جنگ تحمیلی ...
  • ۱