شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۲:۱۶May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 14 اسفند 1400 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 31 فروردین 1400 الف 31 اردیبهشت 1400 الف 31 خرداد 1400 الف 31 تیر 1400 الف 16 مرداد 1400 الف 31 شهریور 1400 الف 30 مهر 1400 الف 30 آبان 1400 الف 30 آذر 1400 الف 30 دی 1400 الف 30 بهمن 1400 الف 1 اسفند 1400 الف 2 اسفند 1400 الف 3 اسفند 1400 الف 4 اسفند 1400 الف 5 اسفند 1400 الف 6 اسفند 1400 الف 7 اسفند 1400 الف 8 اسفند 1400 الف 9 اسفند 1400 الف 10 اسفند 1400 الف 11 اسفند 1400 الف 12 اسفند 1400 الف 13 اسفند 1400 الف 14 اسفند 1400 الف 15 اسفند 1400 الف 16 اسفند 1400 الف 17 اسفند 1400 الف 18 اسفند 1400 الف 19 اسفند 1400 الف 20 اسفند 1400 الف 21 اسفند 1400 الف 22 اسفند 1400 الف 23 اسفند 1400 الف 24 اسفند 1400 الف 25 اسفند 1400 الف 26 اسفند 1400 الف 27 اسفند 1400 الف 28 اسفند 1400 الف 29 اسفند 1400 
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۲    
یک تغییر فصلی دیگر به این معنی است که باید لباس های قدیمی را کنار بگذارید و لباس های جدید را در کمد لباس های خود قرار دهید ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۱:۱۹    
فیلم سینمایی موقعیت مهدی از 18 اسفندماه و در راستای اکران نوروزی روی پرده های سینما قرار می گیرد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۰۹:۳۱    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: به نظر می رسد جنگ اوکراین، به عنوان یک چالش امنیتی در منطقه، تبعاتی 10 ساله به دنبال داشته باشد مگر آنکه اتفاق خاصی مانند عقب نشینی یک طرف یا اتفاقاتی مانند آن رخ ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۰۵:۱۷    
یک روزنامه آمریکایی از طرح واشنگتن برای کمک به دولت اوکراین با انتقال رئیس جمهور این کشور به لهستان و عملیات چریکی علیه نیروهای روسیه خبر داد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۰۴:۳۱    
منابع خبری آمریکا از ورود ناو هواپیمابر یواس اس هری ترومن به شمال دریای اژه همزمان با تشدید درگیری ها بین اوکراین و روسیه خبر دادند.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۰۳:۵۰    
نمایندگان مجلس پس از بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه، سقف درآمد دولت در سال آینده را مشخص کردند.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۰۳:۰۰    
معاون قضایی قوه قضائیه جزئیاتی از عفو و تخفیف مجازات محکومین به مناسبت عید مبعث ارائه داد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۰۲:۱۹    
در پی پیام های برخی بازنشستگان مبنی بر عدم دریافت عیدی، مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری توضیحاتی دراین باره ارائه کرد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۰۱:۳۴    
تحلیلگران در سراسر جهان روی این نکته اتفاق نظر دارند که داخل شدن به یک جنگ، نسبتاً آسان است؛ اما خروج از آن بسیار پیچیده و غیرخطی است ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۰۰:۴۸    
نشست دستمزد شورای عالی کار بدون رد و بدل شدن عدد و رقم مزد پایان یافت و جلسه بعدی دستمزد برای نزدیک شدن دیدگاههای گروه کارگری و کارفرمایی به روز دوشنبه 16 اسفند موکول شد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۳:۵۷    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی پس از بازگشت از تهران گفت که مذاکرات خوبی در ایران داشته است.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۳:۳۷    
امید ابراهیمی در دیدار الوکره مقابل الریان در امیرکاپ قطر گلی دیدنی و زیبا را به ثمر رساند.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۳:۲۴    
وزارت امور خارجه آمریکا شامگاه شنبه اعلام کرد که تحریم های روسیه ارتباطی به توافق هسته ای با ایران ندارد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۳:۰۷    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای، نرخ ارز محاسبه ارزش گمرکی کالاهای وارداتی در سال آینده را مشخص کردند.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۳:۰۳    
فرمانده سپاه تهران بزرگ از توزیع بسته معیشتی کمک مومنانه در عید نوروز و ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: به دو قشر در دو نوبت شب عید و ماه مبارک رمضان بسته معیشتی شامل مرغ و برنج و... اعطاء خواهد شد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۲:۵۵    
یک قانونگذار اوکراینی مدعی شد که یکی ازاعضای تیم اوکراین در دور اول مذاکره با روسیه به جرم خیانت از سوی ماموران امنیتی اوکراین به قتل رسیده است.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۲:۴۷    
معنای قالتاق در فرهنگ لغات دهخدا، یعنی آدم هفت خط، شارلاتان! قالتاق مترادف لات ، اوباش و هوچی گری است!
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۲:۳۸    
وزارت دفاع روسیه از سرنگون کردن چند فروند جنگنده، بالگرد و پهپاد و همچنین از بین بردن ایستگاه های راداری ارتش اوکراین خبر داد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۲:۲۲    
رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان ، گفت که واشنگتن به دنبال دادن سیگنال های عادی سازی درخصوص پرونده ترسیم مرزهای دریایی لبنان با رژیم صهیونیستی است.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۲:۱۰    
مدیر کل دفتر مدیریت اموال و دارایی های دولت وزارت اقتصاد از ایجاد امکان معرفی املاک اعلام نشده دولت توسط مردم و پرداخت جایزه ای معادل یک هزارم قیمت ملک معرفی شده به آنها ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۲:۰۱    
براساس توافق ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی، سازمان انرژی اتمی حداکثر تا 29 اسفند توضیحات کتبی مرتبط با سؤالات مطرح شده توسط آژانس درباره موضوعات مربوط به سه مکان که ایران به آنها نپرداخته را به ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۱:۵۷    
دبیر کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی به خاطر این که اخیرا در توئیتی برای مخالفین طرح صیانت از دو عبارت گرگ های مجازی و سگ های قلاده بلند‬⁩ استفاده کرده بود از مردم عذرخواهی کرد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۱:۴۴    
دومین نشست دستمزد شورای عالی کار با حضور معاون وزیر کار ونمایندگان کارگری و کارفرمایی کماکان در جریان است و تاکنون نتیجه ای به دنبال نداشته است ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۱:۲۸    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: زیست بوم ملی اشتغال آن بستر اساسی است تا همه حلقه ها و اجزای زنجیره اشتغال بتوانند در کنار هم قرار گیرند و این بار بیکاری را از کشور ما بردارند.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۱:۱۶    
رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به تفاهم نامه سه جانبه فی ما بین سازمان فنی و حرفه ای و سازمان نظام پرستاری و سازمان بهزیستی گفت ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۱:۰۷    
مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: 400 گیگ از ظرفیت اینترنت بین المللی کشور که از طریق شرکت روس تلکام و از مسیرکشور اوکراین تأمین می شود، قطع شده است.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۱:۰۳    
وزیر امور خارجه در دیدار گروسی با اشاره به نقش رژیم صهیونیستی در ایجاد اختلاف انگیزی و بحران سازی، توجه مدیرکل را نسبت به سوءاستفاده این رژیم از سازوکارهای آژانس جلب کرد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۰:۵۹    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: هیچ استیضاحی فعلا در مجلس اعلام وصول نخواهد شد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۰:۵۵    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در پاسخ به این سوال که چرا به رغم تزریق واکسن، باز کرونا می گیریم، گفت: ویروس هر لحظه جهش پیدا می کند و سیستم دفاعی بدن انسان نسبت به آن مساله ممکن است حساس تر باشد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۰:۵۱    
هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می کند ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۰:۳۴    
فرمانده انتظامی خوزستان از شناسایی و دستگیری چهار نفر از اراذل و اوباش معروف اهواز توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان خبر داد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۰:۱۸    
وکلای ملت در این جلسه موافقت کردند که دستگاه های اجرایی مجوز فروش اموال و دارایی مازاد خود را دریافت و منابع حاصل از آن را به حساب خزانه داری کل کشور واریز کنند.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۰:۱۴    
سرپرستی مرکز اورژانس تهران از دو برابر شدن مزاحمت های تلفنی اورژانس طی هفته گذشته خبر داد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۰:۰۵    
نماینده اوکراین از همه شرکای غربی خواست ولودیمیر زلنسکی را حمایت نکنند زیرا از مدت ها پیش از واقعیت بی خبر است. او، زلنسکی را معتاد به مواد مخدر توصیف کرد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۰:۰۱    
وزیر کشور به ارتقا اشراف اطلاعاتی در موضوع سرقت، ساماندهی بازارچه های مرزی، توجه به اقتصاد مرزنشینان، اهتمام به کاهش تلفات جاده ای با توجه به پیش رو بودن ایام نوروز تاکید کرد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۹:۵۳    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از پرواز هواپیمای چارتر روسی به این کشور برای انتقال دیپلمات های اخراجی روسیه از خاک ایالات متحده خبر داد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۹:۲۵    
رئیس جمهور جمهوری آذربایجان از ساخت و سازهای گسترده در مناطق آزاد شده از اشغال ارمنستان خبر داد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۹:۱۶    
وزیر امور خارجه گفت: اظهارات اخیر یک مقام عالی رتبه عربستان نشانگر تمایل آن ها برای برقراری روابط دوجانبه با ایران است و ما از آن استقبال می کنیم.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۸:۵۱    
وزارت خارجه روسیه سفیر آمریکا در مسکو را در اعتراض به سخنان اخیر یکی از سناتورهای آمریکایی درباره ترور ولادیمیر پوتین احضار کرد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۸:۱۳    
رئیس جمهور روسیه گفت: مردم دونباس سگ ولگرد نیستند. بین 13 تا 14 هزار نفر از آن ها توسط نیروهای اوکراینی کشته شدند اما غرب ترجیح داد به مدت هشت سال ساکت باشد .
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۸:۰۹    
معاون اداری نخست وزیر حکومت طالبان می گوید که نخست وزیر در نظر دارند نیروهای امنیتی 350 هزار نفری تشکیل دهند.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۸:۰۵    
یک نماینده ایرلندی از سیاست یک بام و دو هوای غرب به دلیل تحریم نکردن رژیم صهیونیستی در طول ده ها سال انتقاد کرد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۷:۴۴    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه به غرب هشدار داد که ایجاد منطقه پرواز ممنوع در اوکراین ناممکن است و روسیه با آن مقابله می کند.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۷:۴۱    
سفیر روسیه نزد سازمان های بین المللی و نماینده این کشور در مذاکرات وین با بیان اینکه متن توافق نهایی شده اما لازم است تا درباره چند مورد دیگر نیز حل و فصل شود ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۷:۴۱    
شبکه تلویزیونی روسیه 24 از کشته شدن یک عضو هیات مذاکره کننده اوکراین با روسیه در کی یف خبر داد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۷:۰۳    
شرکت نفت عربستان، آرامکو، قیمت رسمی تمام انواع نفت فروشی این کشور برای فروش در آسیا، آمریکا و اروپا در ماه آوریل را افزایش داد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۶:۵۴    
در هفته ای که گذشت 2 میلیون و 874 هزار تن انواع کالا به ارزش 230 هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالا مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به هفته نخست اسفند ماه به ترتیب رشد 23 و 15 درصدی را در حجم ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۶:۴۶    
قیمت موز در هفته های اخیر به بیش از 35 هزار تومان رسیده، افزایش قیمتی که رئیس اتحادیه بارفروشان تهران علت آن را افزایش قیمت جهانی موز می داند.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۶:۴۲    
پس از سه ماه از بی اعتنایی به ادعاهای کاترین شکدم که اینک خود را یک یهودی معرفی می کند، فرآیند معرفی او به عنوان یک نفوذی در ایران وارد یک مرحله جدید می شود که البته از این پس عیار ادعای جاسوس بودنش ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۶:۴۲    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان داشت: خدمات دشمن شکن سپاه به ایران و ایرانی و بلکه آحاد ملت های مسلمان منطقه آن قدر درخشان است که تنها دشمنان زخم خورده از ملت و سپاه عزیز می توانند آن را منکر و یا ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۶:۳۸    
رهبر معظم انقلاب: یک مقدار پا فشاری شد، یک مقدار استقامت شد یک مقدار جوانان ما تلاش کردند ناگهان دنیا دید که ما نیازی به 20 درصد آمریکا و روسیه و فرانسه نداریم.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۶:۳۸    
درحالی که معمولا همه اخبار متفرقه جهان در سایه خبرهای بحران روسیه و اوکراین در حاشیه قرار می گیرد، دو انفجار تروریستی هم زمان در پاکستان و افغانستان حامل پیام های متعددی است.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۶:۳۸    
سخنگوی شرکت ملی گاز از صدور قبوض جدید گاز خبر داد و گفت: قبض گاز 4 درصد مشترکان پرمصرف چهار برابر شده است.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۶:۳۳    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از مصدومیت 3 نفر بر اثر انفجار مواد محترقه در جنوب تهران خبر داد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۶:۳۳    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که تا این لحظه خطوط قرمز در مذاکرات وین کاملا حفظ شده و در آستانه تسلیم آمریکا و اروپا هستیم.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۶:۲۵    
رژیم گیاهخواری روش غذایی بسیار مفیدی است که خطر ابتلا به برخی از انواع سرطان ها، اضافه وزن و بیماری های قلبی را بسیار کاهش می دهد ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۶:۲۱    
عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه مجلس با اشاره به اینکه ارز ترجیحی باعث سواستفاده های زیادی شد، گفت: کالاهایی که با ارز 4200 تومانی وارد شد با قیمت ارز آزاد و نرخ 25 هزار تومانی به دست مردم رسید.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۶:۲۱    
وزیرخارجه روسیه درخصوص مذاکرات هسته ای اعلام کرد باید تضمین هایی به ایران ارائه داده شود که تحریم ها دوباره اعمال نشوند.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۶:۱۷    
حضرت آیت الله خامنه ای به پرسشی درباره فروش لایک و فالوور واقعی یا ساختگی پاسخ داده اند.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۶:۱۳    
استفاده از بالابر ناایمن در یک مجموعه اقامتی منجر به مرگ تلخ بانوی میانسال شد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۶:۰۵    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در نشست مشترک با رئیس سازمان انرژی اتمی گفت که گفت وگوهای مثمرثمری را با اسلامی داشته و تصریح کرد: دستورکار آژانس تحت تاثیر هیچ کشوری قرار نمی گیرد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۵:۵۲    
در راستای دستور ریاست قوه قضائیه مبنی بر آزادسازی حریم رودخانه کرج صبح امروز 14 اسفند 1400 با حضور مسئولان قضایی استان البرز ویلای مربوط به یکی از افراد حقیقی در حاشیه این رودخانه تخریب شد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۵:۴۳    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره نحوه فعالیت سامانه "ایران من" در زمینه کنترل ترددها و سفرهای نوروزی توضیح داد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۵:۳۵    
جانشین فرمانده معظم کل قوا در نیروهای مسلح در امور ناجا و وزیر کشور با بیان اینکه امروز انتظامی کشور تلاش گر و جهادگر اصلی جبهه مقابله با دشمن است ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۵:۳۱    
یکی از سوالات پرتکرار کسانی که می خواهند برای طراحی وب سایت و ساخت سایت فروشگاهی اقدام کنند در مورد هزینه طراحی سایت فروشگاهی است ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۵:۲۳    
رئیس پلیس راهور درباره مصوبه هیئت وزیران مبنی بر ممنوعیت تردد تاکسی و موتورسیکلت های کاربراتوری در چند کلان شهر از سال 1401 گفت: اگر بخواهیم 10 میلیون و 500 هزار موتورسیکلت کاربراتوری را توقیف کنیم ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۵:۱۵    
رئیس سازمان انرژی اتمی در کنفرانس خبری با مدیرکل آژانس با تأکید بر اینکه موارد ادعایی باید برای همیشه بسته شود، اعلام کرد: توافق کردیم مدارکی که باید بین ایران و آژانس مبادله شود ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۵:۰۲    
یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت:آقای شورای امنیت سازمان ملل! وقتی زنان و کودکان سردشت با بمب های شیمیایی صدام به خاک افتادن کدام گوری بودید؟
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۴:۳۲    
اوکراین اصرار دارد ناتو منطقه پرواز ممنوع ایجاد کند، اما مقامات ناتو می گویند در این صورت باید وارد رویارویی مستقیم با روسیه شوند و آنها از این امر اجتناب دارند.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۴:۳۲    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با تاکید بر اینکه قدرت ما به صورت لگاریتمی افزایش پیدا کرده است گفت: قدرت آتش موشکی وشلیک های همزمان ما بیش از 6 تا 7 برابر شده است و زمان آمادگی ها و فاصله آمادگی برای ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۴:۲۴    
فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه تکیه گاه ما سلاح نیست، بلکه عزم،اراده و ایمان است ؛ گفت: با این وجود بحمدلله به اندازه کافی سلاح های موثر با دانش بومی داریم.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۴:۲۴    
دو پایگاه موشکی و پهپادی نیروی هوافضای سپاه پاسداران امروز با حضور سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران رونمایی و وارد چرخه عملیاتی شدند.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۴:۲۰    
رئیس سازمان خصوصی با اشاره به عرضه سهام استقلال و پرسپولیس در روز سوم شعبان، از انضباط مالی و ساماندهی صورت های مالی دو باشگاه با وورد به فرابورس خبر داد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۴:۲۰    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بخواهیم سفره مردم به صورت پایدار تغییر کند باید به سمت رونق تولید برویم تا اشتغال زایی ایجاد شود.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۳:۵۵    
احسان خاندوزی گفت: نارضایتی هایی نیز در خصوص درج اطلاعات و سود سهام عدالت وجود داشت که امیدوارم با واریز سود مشکلات مردم در این حوزه رفع شود.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۳:۴۳    
امروز شنبه از دو پایگاه موشکی و پهپادی نیروی هوافضای سپاه پاسداران با حضور سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران رونمایی و وارد چرخه عملیاتی شد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۳:۱۸    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از طراحی بسته معیشتی عید خبر داد و گفت: موضوع این بسته را با معاون اول رییس جمهور مطرح کرده ایم و مردم منتظر خبرهای خوش باشند.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۲:۵۳    
رئیس جمهور با اشاره به ایام و اعیاد پیش رو، گفت: حضور در گردهمایی ها و جشن ها، رفتن به مسافرت و حضور در کاروان های راهیان نور با رعایت اصول بهداشتی بلااشکال است.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۲:۴۴    
نماینده روسیه در مذاکرات وین گفت: احتمال دارد اواسط هفته آینده (میلادی) به توافق دست پیدا کنیم.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۲:۳۲    
زمان و محل برگزاری دیدار تیم های ملی فوتبال کره جنوبی و ایران مشخص شد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۲:۲۳    
بانک پارسیان از ابتدای تاسیس صندوق قرض الحسنه تاکنون 46 هزار و 459 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به حدود 182 هزار نفر پرداخت کرده است که 46 درصد از دریافت کنندگان این تسهیلات ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۲:۲۳    
امروزه به دلیل وجود راه های دور در شهر ها و همچنین گسترش بیماری های واگیر، ارتباط با پزشک خانه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۲:۱۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که مشمولان غایب خارج از کشور با پرداخت 15 هزار یورو می توانند کارت معافیت از خدمت سربازی دریافت کنند.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۱:۵۴    
مقام مسؤول هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از برقراری پروازهای فوق العاده این شرکت هواپیمایی در ایام نوروز به فرودگاه دمشق خبر داد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۱:۴۱    
فضلی، معاون ارتباطات معاونت حقوقی ریاست جمهوری درباره ویلای تحت اختیار وزیر سابق کشور گفت: چون آنها اجازه قانونی برای اجاره نداشتند، تحت عنوان اجاره داده نمی شده ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۱:۳۳    
رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور گفت: ساعت کار در واحدهای شماره گذاری، مراکز تعویض پلاک استان ها، واحد شماره گذاری مستقر در کارخانجات و دفاتر خدمات خودرویی سراسر کشور افزایش یافت.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۱:۲۵    
سخنگوی صنعت برق نحوه محاسبه قبوض جدید برق را تشریح کرد و گفت: مشترکان پرمصرف منتظر 30 تا 50 درصد افزایش هزینه های برق مصرفی خود باشند.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۱:۱۲    
طرح فروش 3 محصول کرمان موتور از امروز 14 اسفندماه آغاز شد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۰:۵۷    
برخی از محصولات از همان لحظه اول نگاه ها را به خود جلب می کنند. به ترتیبی که شاید مدتی طول بکشد تا به فکر این بیافتید که عملکرد آنها به چه ترتیب و با چه کیفیتی است ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۰:۵۷    
رگولاتور ارتباطات روسیه اعلام کرد دسترسی به فیس بوک در این کشور را مسدود کرده و طبق گزارشی دیگر دسترسی به توئیتر نیز محدود شده است.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۰:۴۴    
سخنگوی کاخ سفید با بیان اینکه مذاکرات وین به حصول توافق نزدیک شده است، تاکید کرد که هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۰:۳۵    
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت شرایط مجاز برای سفرهای نوروزی را تشریح کرد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۰:۲۷    
سازمان منافقین اولین گروهی بودند که در ایران عملیات انتحاری انجام دادند.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۰:۱۵    
نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس گفت: نگاه این کمیسیون تنظیم بازار خودرو با واردات محدود است و قطعا مجمع تشخیص مصلحت نظام با تایید این طرح دست مافیا را از بازار خودرو کوتاه خواهد کرد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۰:۱۱    
هر ساله نمایشگاه معتبر MWC در شهر بارسلونا اسپانیا برگزار می شود و بزرگ ترین شرکت های کامپیوتری دنیا به معرفی و عرضه جدیدترین تکنولوژی ها و محصولات شان می پردازند ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۰:۰۷    
برای بسیاری از سرمایه گذاران املاک و مستغلات، معاملاتی که انجام می دهند بسیار بیشتر از ایجاد سود یا افزایش جریان نقدی است . ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۰:۰۳    
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: حتی یک نفر هم در هیات رئیسه مجلس تردیدی درباره شفافیت آرای نمایندگان مجلس ندارد و قطعا آنرا تصویب خواهیم کرد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۰۹:۵۹    
سفر به کیش همیشه هیجان انگیز است، مخصوصا حالا که به شروع فصل بهار زمان زیادی باقی نمانده و کیش همین حالا هم در بهترین آب و هوایش برای سفر قرار گرفته است ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۰۹:۵۹    
شمخانی حضور فعال و با برنامه ایران در گفتگوها با عربستان را ناشی از راهبرد اصولی جمهوری اسلامی برای همکاری و مودت با همسایگان خواند و رژیم صهیونیستی را بزرگترین دشمن جهان اسلام و جهان عرب برشمرد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۰۹:۵۴    
اتوماسیون Automation چیست؟ ما در این مقاله می خواهیم بدانیم اتوماسیون و مزایای اتوماسیون چیست و انواع پرکاربرد آن یعنی اتوماسیون اداری و صنعتی را بررسی کنیم.
  • ۱