جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۴:۳۸Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 16 اسفند 1400 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 31 فروردین 1400 الف 31 اردیبهشت 1400 الف 31 خرداد 1400 الف 31 تیر 1400 الف 16 مرداد 1400 الف 31 شهریور 1400 الف 30 مهر 1400 الف 30 آبان 1400 الف 30 آذر 1400 الف 30 دی 1400 الف 30 بهمن 1400 الف 1 اسفند 1400 الف 2 اسفند 1400 الف 3 اسفند 1400 الف 4 اسفند 1400 الف 5 اسفند 1400 الف 6 اسفند 1400 الف 7 اسفند 1400 الف 8 اسفند 1400 الف 9 اسفند 1400 الف 10 اسفند 1400 الف 11 اسفند 1400 الف 12 اسفند 1400 الف 13 اسفند 1400 الف 14 اسفند 1400 الف 15 اسفند 1400 الف 16 اسفند 1400 الف 17 اسفند 1400 الف 18 اسفند 1400 الف 19 اسفند 1400 الف 20 اسفند 1400 الف 21 اسفند 1400 الف 22 اسفند 1400 الف 23 اسفند 1400 الف 24 اسفند 1400 الف 25 اسفند 1400 الف 26 اسفند 1400 الف 27 اسفند 1400 الف 28 اسفند 1400 الف 29 اسفند 1400 
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۲۲:۳۹    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی واقع در وین روز سه شنبه در توییتی نوشت که اکثریت اعضای شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی در این جلسه طبق روال معمول بر انحراف ایران از توافق هسته ای تمرکز ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۲۲:۱۰    
مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در واکنش به دستور جو بایدن رئیس جمهور آمریکا درباره تحریم نفت و گاز روسیه گفت که اروپا در این مورد از واشنگتن پیروی نمی کند.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۷:۳۱    
دیدار دکتر مخبر در دیدار با جانبازان مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی دهکده نشاط ولیعصر(بقیه الله)گفت: رشادت های فرماندهان دفاع مقدس باید به الگوی جوانان کشور تبدیل شود ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۶:۴۵    
به گزارش الف حمید فرخ نژاد اعلام کرد در اعتراض به حمله روسیه به اوکراین تندیس جشنواره مسکو را پس میدهد. تندیس جشنواره مسکو در دستان فرخ نژاد ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۳:۴۲    
انتشارات جامعه اسلامی هنرمندان همزمان با ولادت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار از کتاب حلقه مفقوده به نویسندگی محمدرضا شاه حسینی و زینب غفاری رونمایی نمود.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۳    
گروه صنعتی ایران خودرو دومین طرح فروش ویژه مادران را همزمان با سی و چهارمین فروش فوق العاده محصولات از امروز (سه شنبه) به مدت سه روز آغاز کرد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۰۵:۲۱    
همه ما از شوخی و خنده لذت می بریم اما آیا همیشه و در هر شرایطی شوخی و خنده ما را خوشحال می کند؟ آیا هر نوع شوخی و مزاحی، سالم بوده و کارکرد مثبتی برای سلامت روان دارد؟
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۰۳:۴۸    
باشگاه استقلال اعلام کرد منعی برای امضای قرارداد بازیکن برزیلی وجود ندارد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۰۳:۰۱    
روابط عمومی دیوان عدالت اداری در خصوص رای اخیر هیات تخصصی دیوان عدالت اداری مبنی بر دریافت مالیات از حق عائله مندی، جوابیه ای صادر کرد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۰۲:۲۰    
روسیه هشدار داد چنانچه آمریکا و اتحادیه اروپا به دنبال ممنوع کردن واردات نفت روسیه باشند قیمت هر بشکه نفت در بازارهای جهانی به 300 دلار افزایش خواهد یافت.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۰۱:۳۴    
یک تحلیلگر عراقی هدف اصلی پشت پرده اقدام بغداد در احداث دیوار مرزی با سوریه به بهانه مبارزه با تروریسم را فاش کرد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۰۰:۲۸    
معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رییس سازمان غذا و دارو، از صدور مجوز مصرف اضطراری واکسن "نورا" به عنوان دوز بوستر، همزمان با سالروز میلاد باسعادت امام حسین(ع) خبر داد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۳:۴۱    
کاترین شکدم با بیان اینکه برخلاف آنچه گفته می شود به هیچ اسنادی در ایران دسترسی نداشته ام، گفت: نه جاسوس بودم، نه با مقامات ایرانی رابطه داشتم.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۳:۴۱    
هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می کند ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۳:۲۴    
وزیر ورزش از حضور تماشاگران در دربی پایتخت در روز 26 اسفند خبر داد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۳:۰۷    
هماهنگ کننده اروپایی مذاکرات رفع تحریم ها در وین گفته خاتمه دادن به این گفت وگوها نیازمند تصمیم های سیاسی است.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۲:۵۹    
یک قلاده پلنگ ماده بالغ که پس از گرفتار شدن در تله سیمی در روستای پیمط شهرستان نور، توسط تیم امدادی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران، زنده گیری شده بود ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۲:۴۷    
وزارت ارتباطات برای جبران قطعی 400 گیگابیت بر ثانیه ظرفیت کابل اینترنت روسی در بحران اوکراین، 400 گیگ ظرفیت به پهنای باند اینترنت کشور اضافه کرد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۲:۳۵    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: واگذاری مالکیت باشگاه ها ابزاری برای اصلاح ساختار در فوتبال کشورمان در جهت بهره وری، شفافیت و حرفه ای شدن است.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۴    
سومین نشست دستمزد شورای عالی کار با مذاکرات فشرده شرکای اجتماعی در وزارت کار در حال برگزاری است و تا این لحظه نمایندگان کارفرمایی پیشنهاد افزایش 35 درصدی دستمزد را ارائه کرده اند.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۲:۰۵    
قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در بازدید از مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد با اشاره به ضرورت توسعه این مجموعه در سال 1401 بر برنامه ریزی برای قرار گرفتن موزه ها در سبد مصرف فرهنگی ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۲:۰۵    
کم تر از چند روز تا فرا رسیدن عید نوروز 1401 باقی مانده است. همیشه فصل بهار و ایام عید نوروز، بهترین زمان برای تجربه مسافرت محسوب می شود ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۱:۵۶    
روزنامه نیویورک تایمز نوشت، دولت جو بایدن در حال بررسی کاهش تحریم های اعمال شده بر ونزوئلاست.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۴    
مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:یک فصل متفاوت برای استقلال پیش می رود چون مجیدی سومین باری است که وارد باشگاه می شود بیشتر تجربه کسب کرده و تا الان خیلی موفق بوده است.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۱:۲۷    
طبق فرمان تازه دولت مجارستان، ناتو این اجازه را دارد که نیروهایش را در خاک این کشور مستقر کند؛ اما انتقال تسلیحات از مجارستان به اوکراین ممنوع است.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۱:۱۹    
علی باقری مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران در چارچوب رایزنی های معمول در جریان مذاکرات، امشب (دوشنبه) سفری کوتاه به تهران خواهد داشت.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۱:۰۳    
نمایندگان مجلس تصویب کردند که 500 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن در اختیار صندوق ملی مسکن برای پرداخت وام به افراد محروم قرار گیرد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۰:۵۰    
رئیس اجرایی شرکت صنایع نظامی عربستان سعودی از تلاش این کشور برای تولید داخلی پهپادهای نظامی خبر داد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۰:۲۲    
سی و هفتمین شماره ماهنامه فرهنگی هنری سرو با تیتر آغاز دوباره راهیان نور منتشر شد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۰:۱۳    
رئیس جمهور روسیه در تماس با رئیس شورای اروپا، فشار اتحادیه اروپا بر اوکراین برای احترام به قوانین بشردوستانه را خواستار شد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۰:۰۹    
نخست وزیر انگلیس در دفاع از صدورفقط پنجاه مورد ویزا برای پناهجویان اوکراینی گفت، باید چک شود چه کسانی وارد این کشور می شوند.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۰:۰۵    
رئیس جمهور در پیامی به مناسبت یکصدمین سالگرد تأسیس شورای عالی آموزش و پرورش اعلام کرد: تعالی فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی مرهون درخت ریشه دار و بالنده آموزش و پرورش است و همچنان رشد ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۰:۰۱    
صدها هزار نفر از مردم یمن با برگزاری راهپیمایی در استان های مختلف این کشور ضمن محکوم کردن محاصره این کشور و حملات نیروهای متجاوز ائتلاف به سرکردگی عربستان خواستار برداشته شدن محاصره و ورود فرآورده ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۹:۵۷    
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که حسین امیرعبداللهیان و سرگئی لاوروف وزیران خارجه ایران و روسیه یک گفت و گو تلفنی داشته اند.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۹:۱۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس هیچ کس من نبود و همه به تمام معنا ما بودند و کسی چیزی را برای خود نمی خواست و از اساس چیزی از جنس سیستم های اداری وجود نداشت ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۹:۰۳    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه مجاهدت های جانبازان در طول انقلاب الگویی برای نسل امروز و آینده کشور است، گفت: خدمت به جانبازان معزز در وزارت مردم را وظیفه خود می دانیم.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۸:۵۰    
مرکز پژوهش های مجلس طی گزارشی، به بررسی اعتبارات بخش سلامت در لایحه بودجه سال آینده پرداخته است؛ بر اساس این گزارش، کمبود بودجه بخش بهداشت در مقایسه با بخش درمان ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۸:۳۴    
نمایندگان مجلس در مصوبه ای، تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری را مشخص کردند.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۸:۱۷    
فریبرز عرب نیا که چند سالی است در خارج از کشور زندگی می کند از قصد خود برای بازگشت به ایران و از سرگیری مسیر کاری خود در سینما خبر داده است.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۷:۵۲    
روزنامه نگاری که به مصاحبه با ولیعهد عربستان پرداخته بود، از تحریف ترجمه این مصاحبه توسط رسانه های سعودی خبر داد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۷:۴۸    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی بانگ ها را مکلف به پرداخت تسهیلات تشکیل خانواده مبتنی بر اعتبارسنجی متقاضیان، حداکثر با اخذ سفته از متقاضی و یا یک ضامن معتبر در سال آتی شدند.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۷:۳۹    
سخنگوی کرملین اعلام کرد که روسیه به اوکراین اطلاع داده است که اگر کی یف شرایط مسکو را بپذیرد، هر لحظه ممکن است به عملیات نظامی خود پایان دهد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۷:۳۵    
محمدرضا نوایی لواسانی از سرپرستی منطقه آزاد کیش استعفا داد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۷:۲۷    
نظریه کاشت بر آثار تدریجی و درازمدت رسانه ها به ویژه تلویزیون، بر شکل گیری تصویر ذهنی مخاطبان از دنیای اطراف و مفهوم سازی آنان از واقعیت اجتماعی تأکید می کند ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۶:۴۹    
حسن روحانی در جمع تعدادی از اعضای دولت دوازدهم گفت: مذاکرات هسته ای و احیای برجام مهم ترین اتفاق و مسئله کشور در چند ماه اخیر است ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۶:۴۹    
بازیکن تیم فوتبال استقلال رسما به ملوان بندرانزلی پیوست.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۶:۳۳    
نمایندگان مصوب کردند که ضریب حقوق گروه های مختلف حقوق بگیر در دستگاههای اجرائی به میزان 10 درصد افزایش یابد به گونه ای که ماهانه کمتر از 5میلیون و ششصد هزار تومان کمتر نباشد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۶:۲۱    
آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا در ادامه سفرش به سه کشور حوزه بالتیک که با ادامه تهاجم روسیه به اوکراین، به شدت در خطر هستند، به لیتوانی رفت و گفت که آمریکا و ناتو از این کشور حمایت خواهد کرد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۶:۰۸    
جانشین رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات از واگذاری فاز دوم طرح توسعه حرم امام حسین (ع) در شهر کربلا به ایران خبر داد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۵:۴۳    
معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی در راستای حواشی ایجاد شده برای اکران نوروزی اعلام کرد: فیلم لامینور به کارگردانی داریوش مهرجویی نه توقیف است و نه مانعی برای اکران آن در آینده وجود دارد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۵:۳۱    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: برای سال آینده تنها روش تخصیص ارز برای کالاهای اساسی تغییر کرده و حذف ارز ترجیحی رخ نداده. حذف ارز ترجیحی برای کالاهای اساسی یک اصطلاح غیرکارشناسی ست ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۵:۳۱    
سخنگوی شورای نگهبان در توییتی از تایید لایحه نظام رتبه بندی معلمان در این شورا خبر داد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۵:۱۸    
با هدف نکوداشت حکیم نظامی، شاعر نامدار ایرانی، پویش ملی نظامی خوانی در فضای مجازی برگزار می شود.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۵:۱۸    
وزارت دفاع کره جنوبی روز دوشنبه در رد آشکار درخواست های کی یف برای حمایت تسلیحاتی به منظور مقابله باروسیه، اعلام کرد که کره جنوبی در ارائه تسلیحات به اوکراین "محدودیت " قایل است.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۵:۰۹    
رئیس جمهور با اشاره به اهمیت توجه به پنج موضوع نافع بودن علم، تجاری سازی ایده های دانش بنیان، عدالت علمی، مردمی کردن علم و اخلاق مداری در علم ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۵:۰۹    
وزیر امور خارجه با تاکید بر ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در حفظ و رعایت خطوط قرمز، گفت: اجازه نخواهیم داد هیچ عامل خارجی منافع ملی کشور را در مذاکرات وین برای لغو تحریم ها تحت تاثیر قرار دهد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۵:۰۱    
رئیس سازمان بسیج رسانه گفت: نهضت تربیت رسانه ای در تراز انقلاب اسلامی در کشور باید ایجاد شود، امروز هیچ نهاد حمایتی در تولید محتوا برنامه ندارد. ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۵:۰۱    
72 ساعت از سفر رییس جمهور به گلستان ، بازدید میدانی مجریان پروژه و عملیات به روزرسانی نقشه های هیدروگرافی خلیج گرگان در محدوده کانال های چپاقلی و آشوراده برای اجرای مصوبه لایروبی 2 میلیون متر مکعب از ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۵:۰۱    
ایسنا/لرستان وزیر کشور از تولید بنزین و گازوئیل مینی پالایشگاه پلدختر تا خردادماه آینده خبر داد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۴:۵۳    
پلیس کنگره آمریکا با توجه به تشدید اعتراضات رانندگان کامیون نسبت به رفع محدودیت های کرونایی درپایتخت آمریکا و باتوجه به ترس از شورشی همانند 6 ژانویه (17 دی 1399) ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۴:۵۳    
روسیه امروز اوکراین را متهم کرد که قصد دارد با انفجار یک رآکتور تحقیقاتی هسته ای و ایجاد فاجعه آلودگی رادیو اکتیو، مسکو را مسبب آن معرفی کند.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۴:۴۸    
یک منبع در سرویس وضعیت اضطراری روسیه امروز از تهدید به بمبگذاری در ترمینال های خطوط راه آهن و یک خط مترو در مسکو خبر داد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۴:۴۸    
دیوان بین المللی کیفری در لاهه امروز دوشنبه دعوای حقوقی روسیه و اوکراین درباره نسل کشی را بررسی می کند.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۴:۴۴    
دومین جلسه هم اندیشی رده بندی محتوا و خدمات در فضای مجازی با تاکید رئیس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی بر استفاده از مشارکت عمومی در اجرای نظام رده بندی محتوا و خدمات مربوط به کودک و نوجوانان ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۴:۰۷    
یک منبع آگاه در قوه قضائیه تأکید کرد که خانم شکدم 5 سفر به ایران داشته و در این سفرها، مجموعاً 18 روز در کشورمان اقامت و حضور داشته است.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۳:۴۶    
با دستور مرجع قضایی به گمرک ایران، محموله لوازم خانگی برند آلمانی "بوش" به اتهام قاچاق و جعل اسناد توقیف و از مرجوع شدن آن جلوگیری شد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۳:۳۸    
یک پژوهشگر سیاستگذاری عمومی در خصوص تاثیر مخرب روند صدور مجوز کسب و کارها بر اقتصاد کشور بیان کرد: یکی از گلوگاه های مهمی که باید به آن توجه شود تا وضعیت اقتصادی و تولید بهبود یابد ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۳:۱۳    
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: در خردادماه سال آینده زمان صدور پروانه ساختمانی را به دو ماه کاهش خواهیم داد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۳:۰۹    
بریس روستایی است در فاصله 60 کیلومتری شرق چابهار در استان سیستان و بلوچستان. بندر بریس و اسکله صیادی با ارتفاع 10 متر از سطح دریا محل صید انواع ماهی و شاه میگو است ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۳:۰۱    
ترامپ با انتقاد از رئیس جمهوری آمریکا بابت عملکردش در قبال روسیه، با لحنی تمسخرآمیز گفت که ایالات متحده باید "پرچم چین را روی جت های جنگنده اف-22 بگذارد و روسیه را حسابی بمباران کند ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۳:۰۱    
معاون وزیر راه و شهرسازی از عملیات اجرایی 864 هزار واحد در قالب نهضت ملی و اقدام ملی مسکن خبر داد و گفت ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۲:۳۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را مکلف کردند از ابتدای سال 1401 سامانه تعویض پلاک انواع خودرو و موتورسیکلت را به نحوی ایجاد کند که تمامی مراحل نقل ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۲:۲۳    
سفیر صلح سازمان ملل در جریان سفرش به یمن اعلام کرد، وضعیت این کشور یکی از بدترین بحران انسانی جهان است.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۲:۱۸    
طراحی صحنه معنایی ورای به عینیت درآوردن متن نمایشی دارد. طراحان صحنه کاشفان امکانات و ایده های نهفته در یک نمایشنامه اند. آن ها معانی متفاوتی از آن چه در ظاهر یک متن دیده می شود، استخراج می کنند ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۲:۰۲    
هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما از امروز (دوشنبه) شانزدهم اسفندماه پروازهای بین المللی خود به مقصد باکو را پس از دو سال وقفه از سر گرفت.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۲:۰۲    
دبیر کمیته علمی کشوری کرونا گفت: بهترین زمان و فرصت طلایی برای تکمیل واکسیناسیون در سیر نزولی پیک های بیماری است زیرا تعداد مبتلایان کمتر است و می توان از این فرصت برای تکمیل واکسیناسیون کرونا ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۱:۴۹    
نمایندگان مجلس مقرر کردند تا مشمولین غایب و غیرغایب متأهل دارای دو فرزند و بیشتر که بالای 30 سال سن دارند، از انجام خدمت وظیفه عمومی به صورت رایگان معاف می شوند.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۱:۴۵    
سخنگوی انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی گفت که بر اساس قوانین موجود، صادرکنندگان پسته خودشان هم می توانند به واردات موبایل اقدام کنند، اما برای سال اول با محدودیت هایی مواجه خواهند بود.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۱:۴۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه بار دیگر با بیان این که هیچ زمانی را به عنوان ضرب الأجل نه می پذیریم و نه به آن نگاه می کنیم، خاطرنشان کرد: مسیر بازگشت آمریکا به برجام یک شبه نخواهد بود.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۱:۳۷    
خبرگزاری اسپوتنیک نوشت: وزیر خارجه اوکراین می گوید حدود 20 هزار مزدور خارجی آماده جنگ در کنار صفوف ارتش اوکراین هستند که به سرعت توان خود را از دست می دهد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۱:۳۳    
خبرگزاری تاس گزارش داد دور سوم مذاکرات بین روسیه و اوکراین احتمالا بعد از ظهر امروز به وقت محلی(دوشنبه 16 اسفند) در شهر برست بلاروس واقع در نزدیک مرز لهستان انجام شود .
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۱:۳۳    
سفارت جمهوری اسلامی ایران در اوکراین در اطلاعیه ای از اعطای مجوز تردد به دانشجویان و مشمولان غایب و غیرغایب ایرانی مقیم این کشور به ایران خبر داد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۱:۲۸    
رئیس جمهور با اشاره به اهمیت کاهش تنش های موجود در جهان، تلاش همگانی برای ایجاد تعامل اقتصادی در جهت حفظ منافع ملت ها را ضروری دانست.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۱:۲۸    
رئیس جمهور از برگزیدگان سی و پنجمین جشنواره بین المللی خوارزمی و نیز بیست و سومین جشنواره جوان خوارزمی تقدیر کرد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۱:۲۸    
یک متخصص بیماریهای عفونی گفت: اینکه احتمال ابتلای مجدد به امیکرون وجود دارد یا نه؟ را گذر زمان نشان خواهد داد ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۱:۰۳    
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از ورود جدی مدیریت شهری به مساله اجرای عدالت فضایی با رونق ساخت و ساز در پایتخت خبر داد و گفت ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۰:۵۵    
رییس سازمان خصوصی سازی گفت: با توجه به آماده بودن مدارک باشگاه های استقلال و پرسپولیس و براساس تصمیمات اتخاذ شده قرار بر این است تا نماد آنها بین 2 هفته تا نهایت یک ماه بعد از پایان زمان پذیره نویسی ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۰:۵۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست هم اندیشی با شبکه خرده فروشی (اصناف کشور)، اجرای طرح درج قیمت تولیدکننده و شفاف سازی قیمت ها را سبب شکل گیری رقابت واقعی و به دنبال آن ارتقای کیفیت کالاها دانست.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۲    
در سال84، قانون معروف به حذف کنکور تصویب شد اما موضوع اینجاست که شرایط اجتماعی و آموزشی جامعه تغییر کرده بود و به تدریج کنکور از حالت معضل خارج و به تنها مسیر رشد اجتماعی طبقات متوسط و ضعیف کشور ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۰:۳۳    
عضو کمیته علمی کرونا، ضمن تشریح شرایط کرونا در کشور، گفت: طی روزهای آتی موارد ابتلا و مرگ و میر کمتر هم خواهد شد تا بالاخره مردم یک نفس راحت بکشند.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۰:۲۵    
بررسی قیمت ها در بازار خودروی پایتخت نشان می دهد از زمان بازدید آیت الله رییسی، رییس جمهوری از گروه صنعتی ایران خودرو و صدور فرمان هشت ماده ای ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۰:۱۲    
مذاکرات وین در روزهای اخیر با انجام دیدارهایی فشرده و مفصل میان تیم مذاکره کننده کشورمان و قدرت های جهانی پیگیری شده است ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۰:۱۲    
محققان دانشگاه ام آی تی واقع در آمریکا یک تراشه جدید کم مصرف ساختند که مانع استخراج اطلاعات پنهان کاربران تجهیزات الکترونیکی هوشمند توسط هکرها می شود.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۰:۰۹    
خبرهای رسیده نشان می دهد تاکنون حدود 11میلیون تهرانی دوز اول واکسن کرونا را تزریق کرده اند، با درنظر گرفتن جمعیت 14میلیونی استان تهران، 3میلیون نفر در این استان، هنوز هیچ واکسنی علیه کرونا نزده اند.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۰۹:۵۶    
داستان برگزاری کنسرت های موسیقی در دوران کرونا، در دولت قبل هم چندباری مطرح شد، اما کسی حاضر نشد ریسکش را بپذیرد و ماجرایش به بایگانی سپرده می شد ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۰۹:۴۳    
غلامحسین دشتی رییس شورای اسلامی شهر یزد روز دوشنبه به علت ابتلا به کرونا فوت کرد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۰۹:۳۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از تصادف زنجیره ای بیش از 30 دستگاه خودرو در مسیر غرب به شرق حکیم بر روی پل کن خبر داد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۰۹:۲۳    
به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سید مجید میراحمدی با تبریک اعیاد شعبانیه افزود: برابر گزارش های واصله به وزارت کشور،تعدادی از هموطنان عزیز و مشتاقان زیارت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ...
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۰۹:۱۴    
مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو با اشاره به وضعیت ارز دارو در بودجه سال 1401، درباره نحوه اصلاح قیمت دارو به طوری که پرداخت از جیب مردم افزایش نیابد، توضیح داد.
الف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۰۹:۰۶    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت در گفت وگویی به مسائل مختلفی از جمله روابط ایران و لبنان و مذاکرات اخیر تهران و ریاض پرداخت.
  • ۱