یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۱۰:۱۶May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 12 تیر 1401 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 31 فروردین 1401 الف 31 اردیبهشت 1401 الف 31 خرداد 1401 الف 31 مرداد 1401 الف 31 شهریور 1401 الف 30 مهر 1401 الف 30 آبان 1401 الف 1 تیر 1401 الف 2 تیر 1401 الف 3 تیر 1401 الف 4 تیر 1401 الف 5 تیر 1401 الف 6 تیر 1401 الف 7 تیر 1401 الف 8 تیر 1401 الف 9 تیر 1401 الف 10 تیر 1401 الف 11 تیر 1401 الف 12 تیر 1401 الف 13 تیر 1401 الف 14 تیر 1401 الف 15 تیر 1401 الف 16 تیر 1401 الف 17 تیر 1401 الف 18 تیر 1401 الف 19 تیر 1401 الف 20 تیر 1401 الف 21 تیر 1401 الف 22 تیر 1401 الف 23 تیر 1401 الف 24 تیر 1401 الف 25 تیر 1401 الف 26 تیر 1401 الف 27 تیر 1401 الف 28 تیر 1401 الف 29 تیر 1401 الف 30 تیر 1401 الف 31 تیر 1401 
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۴ - ۰۳:۴۷    
وزارت امور خارجه روسیه روز دوشنبه طی بیانیه ای حمله هوایی اخیر به سوریه را به شدت محکوم کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۱۹:۲۹    
بررسی آماری میزان داوطلبان، شرکت کنندگان، انتخاب رشته کنندگان، پذیرفته شدگان و در نهایت ظرفیت پذیرش سال های قبل نشان می دهد در بخش های مختلف آموزش عالی صندلی دانشگاه ها خالی می ماند.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۱۶:۰۵    
سگ گردانی در کشورهای جهان با وضع قوانین مختلف کنترل می شود تا از خطرات احتمالی که ممکن است حیوان خانگی برای دیگر شهروندان ایجاد کند جلوگیری شود و یار صورت آسیب صاحبان حیوان خانگی را ملزم به پرداخت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۱۵:۵۶    
رئیس کل بانک مرکزی اظهار داشت که سازوکار لازم و قانونی برای ارائه خدمات بانکی به اتباع خارجی وجود دارد و بخشنامه هایی نیز در این باره صادر شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۱۳:۴۸    
روستای هفت هزار ساله صخره ای کندوان با کران های سنگی بکر، خانه های دست کند و زندگی شبه غارنشینی در دامنه رشته کوه سهند (62 کیلومتری تبریز) یکی از مهمترین جاذبه های طبیعی ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۱۱:۴۶    
مهران مدیری در برنامه دورهمی از رشوه گرفتن کارگردان ها و تهیه کننده ها برای تقسیم نقش بین علاقه مندان بازیگری انتقاد کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۱۰:۵۶    
سخنگوی فراجا با اعلام آمادگی پلیس برای خدمت رسانی به زوار عتبات عالیات در روز عرفه از امکان تردد زمینی زائران از مرزهای شلمچه و مهران برای حضور در مراسم دعای عرفه در عتبات عالیات خبرداد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۰۹:۴۶    
ویدیویی عجیب از لحظه ریزش کوه بر روی کامیون هایی که در کنار کوه توقف داشتند را ببینید.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۰۹:۲۶    
معاون اجتماعی پلیس فتا گفت: تاکنون 7 نفر دستگیر شده اند و 2 واحد صنفی متخلف که در آنجا لایوهای غیر اخلاقی گرفته شده بود پلمب شد. منبع: خبرگزاری صدا و سیما
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۰۸:۵۳    
بامداد شنبه (11 تیر) دو زمین لرزه 6.1 ریشتری مناطقی از استان هرمزگان را لرزاند. مرکز هر دو زلزله حوالی کنگ، بندر خمیر و جزیره قشم بوده و با بندرعباس حدود 110 کیلومتر فاصله داشته است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۰۸:۴۹    
نیروگاه شهید سلیمی نکا در 22 کیلومتری شهرستان نکا در استان مازندران قرار دارد؛ این نیروگاه که فعالیت خود را از دهه 50 شمسی آغاز کرده و سالیانه پنج درصد از برق کشور را تولید می کند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۰۸:۳۶    
روند بازسازی سیستم برق اضطراری فشار متوسط استادیوم یکصد هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی با برگزاری مناقصه انتخاب پیمانکار، آغاز شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۰۸:۳۲    
یک خودروی سواری و یک موتورسوار در یک هوای بارانی سر یک چهارراه با یکدیگر برخورد کردند. شدت ضربه خودرو به موتور به حدی بود که راکب آن به هوا پرتاب شد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۰۶:۵۰    
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: شاخ به شاخ سمند با تریلی در محور مرند به سمت خوی 4 نفر را به کام مرگ کشاند.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۰۶:۰۳    
هیأت وزیران در جلسه بعدازظهر روز یکشنبه به ریاست آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، با اختصاص اعتبار به منظور جبران خسارات ناشی از زلزله در استان هرمزگان موافقت کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۰۵:۱۸    
زمان بازگشت سرمربی استقلال به تهران مشخص شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۰۳:۴۷    
وزیر انرژی لبنان با اعلام اینکه برای بررسی تمدید توافقنامه تامین سوخت لبنان به بغداد می رود، از عراق برای کمک به بیروت در شرایط دشوار کمبود سوخت قدردانی کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۰۳:۰۲    
مراسم معارفه ناصر کنعانی سخنگوی جدید وزارت امور خارجه و تودیع سعید خطیب زاده سخنگوی قبلی دستگاه دیپلماسی کشور برگزار شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۰۲:۲۰    
نشست معارفه محمد مهدی عسگرپور، مدیر عامل جدید خانه هنرمندان ایران با هشدارها و انتقادهای هنرمندان از عملکرد شهرداری تهران برگزار شد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۰۱:۴۶    
سفیر جدید سوئیس در تهران، با حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران دیدار و رایزنی کرد .
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۰۰:۴۸    
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به ابلاغ آیین نامه رتبه بندی معلمان، گفت: شیوه نامه ارزیابی معلمان هفته آینده ابلاغ می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۲۳:۵۷    
مسافران پرواز تهران نجف که طبق برنامه قرار بود ساعت 11:30 پیش از ظهر امروز تهران را به مقصد نجف ترک کنند، حدود 12 ساعت است که در فرودگاه امام بلاتکلیف هستند.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۲۳:۴۹    
بر اساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت هم اکنون با شاخص 319 در شرایط خطرناک قرار دارد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۲۳:۳۲    
عضو شورای شهر تهران در توییتی از صدور مجوز ساخت یک طبقه اضافی برای بناهای داخل بافت فرسوده خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۲۳:۱۵    
یک روزنامه فرامنطقه ای گزارش داد که آمریکا در مذاکرات لغو تحریمها، در برابر تهران دچار سردرگمی شده و تحت فشارهای داخلی و خارجی در حال مذاکره است.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۲۳:۰۳    
رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا از تداوم فشار بر روسیه و کاهش 90 درصدی واردات نفت از روسیه تا پایان سال جاری میلادی خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۲۲:۴۶    
یکی از مراجع تقلید با اشاره به تلاش سکولارها برای جدا کردن جمهوریت و اسلامیت از هم ابراز داشت: بعضی ها خیال می کنند اگر می خواهید اسلامی باشید باید محدودیت باشد که اشتباه است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۲۲:۳۴    
خبرگزاری اسپوتنیک روسیه توقیف یک کشتی باری روسیه در بندر ترکیه را تایید کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۲۲:۱۷    
دستیاران خارجی قربان بردیف در تراکتور مشخص شدند.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۲۲:۱۳    
هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می کند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۲۲:۰۵    
تیراندازی در فروشگاهی در پایتخت دانمارک با تلفات همراه بود.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۲۱:۴۸    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: امداد رسانی در مناطق زلزله زده شهرستان بندرلنگه ادامه دارد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۲۱:۴۰    
نخست وزیر استرالیا از تحریم واردات طلا از روسیه و ممنوعیت ورود 16 وزیر روس به این کشور خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۲۱:۲۳    
سرمربی فصل گذشته استقلال با انتشار عکسی در صفحه شخصی خود اعلام کرد که احتمالا پین در الاتحاد کلبا هم دستیارش خواهد بود.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۲۱:۱۵    
رئیس جمهور با اشاره به برخی شبهات مطرح شده درباره کنکور 1401، گروهی به ریاست محمد مخبر را مأمور تحقیق و بررسی دقیق ابعاد این موضوع کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۲۱:۱۲    
فردا دوشنبه ادارات تهران به دلیل افزایش آلاینده های زیست محیطی تعطیل شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۲۰:۳۴    
علی باقری مذاکره کننده ارشد ایران گفت: زمان و مکان مذاکرات در حال نهایی سازی است.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۲۰:۳۴    
پادشاه عربستان امروز (یکشنبه) با صدور چند فرمان، کابینه سعودی را دستخوش تغییر کرده و دستور عزل و نصب های جدیدی را در پست های دولتی این کشور صادر کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۲۰:۲۲    
وزارت خارجه کویت بابت وقوع زمین لرزه در جنوب ایران و جان باختن و جراحت شماری از شهروندان ایرانی، به رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت و دولت ایران تسلیت گفت.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۲۰:۱۷    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: زلزله عصر امروز بکشنبه در شهرستان لنگرود خسارتی نداشته است.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۱۹:۵۳    
سخنگوی صنعت برق گفت: با وجود افزایش مصرف برق، اما با برنامه ریزی های انجام شده، امسال شاهد انتشار جداول خاموشی نیستیم.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۱۹:۳۲    
زلزله ای به بزرگی 4.3 ریشتر گیلان را لرزاند.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۱۸:۲۱    
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر تهران از زاکانی شهردار تهران خواست که موضوع آلودگی هوا و پدیده نوظهور گرد و غبار را در دولت پیگیری کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۱۸:۱۳    
مدیر شبکه نسیم ضمن تکذیب خبر ممنوع الفعالیت بودن سروش صحت گفت: اسفند ماه در شبکه تماشا سریالی از سروش صحت را بازپخش کردیم. اما بحث خود برنامه است که چطور می تواند اهداف را محقق کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۱۷:۵۷    
هواپیمای مسافری ایران از بندرعباس عازم دبی بود، بر فراز آب های خلیج فارس که رسید ناو آمریکایی آن را با بیش از 290 مسافر و خدمه هدف قرار داد تا برگ دیگری بر جنایات آمریکا اضافه شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۱۷:۴۹    
رئیس صداوسیما گفت: وظیفه ما فقط مدیریت خط قرمزی محتوای سریال ها و حوزه نمایش خانگی نیست و امیدواریم محتوای خط سبزی را هم برای فعالان نمایش خانگی تبیین کنیم.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۱۷:۳۶    
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با تأکید بر لزوم جذب سرمایه گذار بخش خصوصی در پروژه های شهری گفت: برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری کلانشهر تهران آغازی برای موضوع مردمی کردن اقتصاد شهری است.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۱۶:۵۹    
آمارهای وزارت بهداشت نشان می دهد کرونا دوباره در کشورمان دارد پا می گیرد به طوری که تعداد مبتلایان و فوتی های این بیماری در روزهای اخیر افزایش یافته و چندین شهر آبی نیز در وضعیت زرد قرار گرفته اند.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۱۶:۵۰    
معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان های سازمان تأمین اجتماعی از آغاز فرایند پرداخت تسهیلات مالی ویژه بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی و افزایش 70 درصدی مبلغ وام نسبت به سال گذشته خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۱۶:۴۶    
خبر انتشار سؤال های کنکور کارشناسی همه داوطلب ها را شوکه کرده بود، جوان هایی که یک سال شبانه روز برای این آزمون تلاش کرده بودند ولی بعد از خارج شدن از حوزه امتحان با ادعاهایی مبنی بر وجود سؤال های ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۱۶:۳۴    
برنامه شنبه شب جهان آرا با موضوع بررسی آثار سینمایی "هناس" و "ضد" در برابر دیدگان مخاطبین قرار گرفت.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۱۶:۳۴    
سخنگوی دولت از ابلاغ آیین نامه مربوط به تسهیل پرداخت وام ازدواج خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۱۶:۳۰    
هافبک پرسپولیس با این تیم به توافق مالی نرسید تا در آستانه جدایی از این تیم قرار بگیرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۱۶:۲۵    
12 ساله بود که اولین کبریت را خرید و اکنون 12 هزار کبریت در خانه اش دارد. بیشترشان را قاب کرده و با جان و دل از آنها نگه داری می کند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۱۶:۱۳    
وزیر امور خارجه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به لحاظ امنیتی و سیاسی در بدترین شرایط خود به سر می برد، گفت: برخی خیال می کنند با عادی سازی روابط با این رژیم می توانند مشکلات داخلی خود را حل کنند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۱۵:۵۶    
یک کیلو برنج صدری هاشمی 127 هزار و 700 تومان!
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۱۵:۴۸    
بانک مرکزی پیرو دستور رئیس جمهوری و ضمن تأکید بر تسریع و تسهیل در پرداخت وام ازدواج از حیث وثایق و تضامین و تعیین سقف زمان انتظار ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۱۵:۴۴    
دادستان عمومی و انقلاب تهران از صدور کیفرخواست درخصوص پرونده فائزه هاشمی خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۱۵:۴۰    
سازمان پیمان آتلانتیک شمالی در جدیدترین سند راهبردی خود برای اولین بار چین را چالش نظام مند برای امنیت حوزه یورو-آتلانتیک معرفی کرد که واکنش تند پکن را در پی داشت.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۱۵:۲۰    
مدیرکل صمت استان بوشهر گفت: صادرات غیر نفتی استان در سه ماهه گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو برابر شده است و با چهار میلیارد دلار جایگاه نخست کشور را دارد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۱۵:۰۷    
یک عضو ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به 3برابر شدن آمار کرونا در کشور و احتمال دورقمی شدن آمار فوتی ها طی هفته های آینده، گفت: اگر واکنش سریع و موثری صورت نگیرد، ممکن است طی هفته های آینده ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۱۵:۰۷    
بررسی های میدانی نشان می دهد همزمان با نوسانی شدن قیمت توافقی و بانکی ارز در صرافی ها، صف های انبوهی از مردم عادی در مقابل صرافی ها صف کشیده اند.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۱۴:۵۹    
سخنگوی دولت از ابلاغ آیین نامه اجرایی قانون رتبه بندی معلمان خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۱۴:۳۸    
وزیر کشور با اشاره به طرح شناسایی اتباع بیگانه فاقد مدرک هویتی در کشور، گفت: تا کنون دو میلیون و 300 هزار تن از اتباع مراجعه کرده و کارت لازم را دریافت کرده اند.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۱۴:۳۴    
همشهری نوشت: در خرداد امسال از 53قلم خوراکی منتخب در نقاط شهری ایران، تعداد 37قلم کالاها نرخ تورم بالای 51.4درصدی را نسبت به خرداد پارسال تجربه کرده اند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۱۴:۲۱    
سرلشگر باقری، رییس ستاد کل نیروهای مسلح کشور در بدو ورود خود به فرودگاه سنندج، مورد استقبال استاندار کردستان قرار گرفت و از برقراری امنیت در مرزهای کشور به ویژه استان کردستان خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۱۴:۱۳    
معاون اجتماعی پلیس فتای فراجا اعلام کرد که پلیس به موضوع ادعاهایی مبنی بر تقلب یا فروش سوالات کنکور ورود کرده و البته تاکنون این پلیس به موردی از فروش سوالات کنکور قبل از برگزاری آزمون نرسیده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۱۳:۵۶    
بر اساس آمار شبکه های لرزه نگاری مرکز لرزه نگاری کشوری وابسته به مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، ایران در خرداد ماه 1401، بیش از 700 بار لرزید.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۱۳:۲۸    
به گفته رئیس سازمان نظام پزشکی، سهم مردم از پرداخت هزینه های درمان به 70 درصد رسیده است. قوانین بالادستی کشور برای کاهش این هزینه ها را بررسی کردیم و برنامه سازمان بیمه سلامت را هم جویا شده ایم.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۱۳:۲۰    
فیلم کوتاه دوچرخه به نویسندگی و کارگردانی سیدمحمدصادق سیادت، تهیه کنندگی مونا جعفری سلیم به پایان فیلمبرداری، در مرحله تدوین و صداگذاری قرار گرفت.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۱۳:۱۵    
این روزها شایع شده است که دلیل زلزله های شمال دخالت چین برای کم کردن جمعیت جنوب کشور است، دکتر مهدی زارع، استاد پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی به این شایعه پاسخ می دهد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۱۳:۱۵    
فعالیت اسنپ در حوزه فروش بلیت گسترش می یابد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۱۳:۱۵    
بر اساس آمار پولی و بانکی منتشر شده از سوی بانک مرکزی تا پایان اسفند ماه سال قبل، میزان نقدینگی به 4832 هزار و 400 میلیارد تومان رسیده که بیانگر رشد 39 درصدی است.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۱۳:۱۱    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به داوطلبان و خانواده های کنکوری سال 1401 قول داد که این کمیسیون سریع و شفاف به تخلفات رخ داده در کنکور امسال رسیدگی کرده و در برخورد با متخلفین کوتاهی ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۱۳:۰۳    
افزایش ترددها، گرمای هوا و تنوع در طراحی لباس ها باعث شده با وجود سنگینی کفه گرانی، فروش پوشاک تابستانی پررونق باشد
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۱۲:۴۶    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طی دستور به نماینده ارشد این وزارتخانه در استان هرمزگان دستور داد ظرفیت های این مجموعه برای کمک رسانی به زلزله زدگان بسیج شوند.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۱۲:۴۶    
وزیر کشور در مورد عملیات امدادرسانی به مردم زلزله زده هرمزگان گفت: بلافاصله آواربرداری در مناطق زلزله زده آغاز شد، عملیات اسکان اضطراری وموقت هم انجام شد و بازسازی ها بزودی شروع می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۱۲:۴۲    
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نرخ گذاری ارزی بلیط هواپیما برای مسافران خارجی نه تنها آثار منفی در بازار گردشگری بر جای خواهد گذاشت بلکه این پیام را به سایر کشورها می دهد که پول ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۱۲:۳۰    
جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا از گنگره خواست تا درخواست عضویت دو کشور سوئد و فنلاند به پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) را مورد تصویب قرار دهند.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۱۲:۲۱    
کشتی گیله مردی یکی از ورزش های باستانی گیلان و بخشی از مازندران است که به گفته کارشناسان میراث فرهنگی قدمت آن به هزار سال قبل باز می گردد. این مسابقات هر شب در یکی از شهر های گیلان برگزار می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۱۲:۰۹    
زمزمه های بررسی طرح موسوم به صیانت از فضای مجازی اوایل تیر 1400 در مجلس یازدهم به گوش رسید؛ موضوعی که از همان ابتدا با مخالفت جدی و واکنش منفی افکار عمومی و بخشی از مسئولان و نمایندگان مجلس مواجه شد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۱۲:۰۵    
یک کارشناس اقتصادی گفت: بی تردید امروز بهره وری موضوع اصلی اقتصاد ایران است. البته این مشکل فقط مربوط به امروز کشورمان نبوده بلکه سال هاست مساله اصلی ایران به شمار می رود.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۱۱:۱۹    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: شمار مصدومان زمین لرزه غرب هرمزگان به 111 نفر افزایش یافت.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۱۱:۱۹    
بدهی خارجی ایران در اسفند 1400 با کاهش نسبت به سال 99، به رقم 8 میلیارد و 675 میلیون دلار رسیده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۱۱:۱۹    
مهدی طغیانی از اجرا نشدن قانون درباره سامانه املاک و اسکان انتقاد کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۱۱:۱۱    
یک انسان دوستدار محیط زیست با پرنده ای مواجه شد که به علت شدت گرمای هوا و تشنگی رو به مرگ بود. او با آب دادن به پرنده، جان دوباره ای به آن بخشید.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۱۱:۰۳    
رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: امنیت پایداری در منطقه حاکم است و این در نتیجه تلاش نیروهای مسلح، مرزبانی و نیروی انتظامی و سپاه پاسداران است.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۱۰:۴۷    
کارشناس واحد پایش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه شب گذشته شاخص آلاینده ها در وضعیت بسیار ناسالم و خطرناک قرار گرفت اما از اوایل صبح سیر نزولی داشته است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۱۰:۳۴    
دو اتومبیل در یک تقاطع خلوت در سن پترزبورگ روسیه با یکدیگر تصادف کردند. تصادف هنگامی رخ داد که یکی از خودروها قصد گردش به چپ داشت. سه قربانی برای این حادثه گزارش شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۱۰:۳۴    
فرهیختگان: حمله سگ های ولگرد به یک کودک دیگر در قم، متاسفانه منجر به جان باختن این کودک 6ساله شد. دو حادثه مشابه در روزهای اخیر، در شهرک دامشهر قم که جان کودک دیگری را گرفت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۱۰:۲۵    
پایگاه خبری العهد از ورود یک نفتکش جدید ایرانی به بندر بانیاس در سوریه خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۱۰:۱۳    
کارت خوان نداریم یا کارت خوان خراب است از جمله ترفندهایی برای فرار از مالیات است که امروزه در تعدادی از اصناف پردرآمد مثل مراکز درمانی، دفاتر وکلا و مطب پزشکان تکرار می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۱۰:۰۵    
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت درباره سرانجام قیمت داروها و چگونگی پوشش های بیمه ای پس از ساماندهی ارز دارو و انتقال آن به بیمه ها، توضیح داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۰۹:۵۲    
انتخاب بهترین رنگ استخر : برای ساخت استخر رویایی که در نظر دارید باید علاوه بر انتخاب درست متریال و در نظر گرفتن سبک خانه در انتخاب رنگ استخر هم حساسیت داشته باشید زیرا رنگ استخر مناسب تاثیر زیادی بر ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۰۹:۴۸    
رئیس اداره بیماری های منتقله از آب وزارت بهداشت گفت: در حال حاضر ابتلا به وبا محدود به استان های کردستان و کرمانشاه است و هنوز گزارشی در مورد مشاهده این بیماری در سایر استان های کشور وجود ندارد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۰۹:۴۸    
در عصر پیشرفت و تکنولوژی، زمان آن فرا رسیده است که دغدغه های بانکی را از خود دور کنید . پیدا کردن زمان برای حضور در شعبه های بانک، حتی بدون در نظر گرفتن شلوغی، طولانی و پیچیده بودن کارهای بانکی ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۰۹:۴۴    
اصلاح مداوم موهای زائد یا اپیلاسیون، کاری خسته کننده و آزاردهنده است . از طرفی، نتیجه روش های موزدایی سنتی معمولا کوتاه مدت است و چند روز بعد شاهد رویش مجدد موها هستیم ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۰۹:۴۰    
احمد وحیدی، وزیر کشور در حکمی محمدرضا غلامرضا را به عنوان معاون سیاسی جدید وزارت کشور منصوب کرد.
  • ۱