دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۰۱:۰۲Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 4 اردیبهشت 1395 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 31 تیر 1395 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1395 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 30 مهر 1395 خبرگزاری آنا 30 آبان 1395 خبرگزاری آنا 30 آذر 1395 خبرگزاری آنا 30 دی 1395 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1395 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 1 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 2 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 3 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 4 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 5 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 6 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 7 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 8 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 9 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 10 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 11 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 12 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 13 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 14 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 15 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 16 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 17 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 18 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 19 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 20 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 21 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 22 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 23 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 24 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 25 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 26 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 27 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 28 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 29 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 30 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1395 
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۲۳:۳۶    
رئیس جمهوری اکوادور روز شنبه تلفات زمین لرزه هفت و هشت ریشتری هفته گذشته این کشور را 646 نفر اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۲۳:۲۴    
شاگردان سیمونه با شکست مالاگا به صدرنشینی دو ساعته رئالی ها پایان دادند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۲۳:۱۵    
سید محمود علوی وزیر اطلاعات گفت که توطئه علیه سوریه از سال 2006 و از زمان حمایت دمشق از حزب الله لبنان در جنگ با اسرائیل آغاز شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۲۳:۰۹    
پرافتخارترین تیم انگلیس با گل ثانیه های پایانی به فینال جام حذفی انگلیس راه یافت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۲۲:۲۸    
وزیران امور خارجه ایران و آمریکا شب گذشته در نیویورک برای دومین بار در طول سفر وزیر امور خارجه کشورمان به آمریکا دیدار و پیش از آغاز این دیدار چند دقیقه ای را با رسانه های حاضر در نیویورک گفت وگو ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۲۱:۱۷    
معاون وزیر روابط و همکاری های بین المللی آفریقای جنوبی که در آستانه رئیس جمهور این کشور به جمهوری اسلامی ایران سفر کرده است ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۲۱:۱۱    
رئیس جمهوری قانون معاهده انتقال محکومان به حبس میان دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری خلق چین را برای اجرا ابلاغ کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۲۰:۵۳    
کره شمالی بار دیگر موشک بالستیک خود را در دریای ژاپن به صورت آزمایشی شلیک کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۲۰:۵۰    
یک مقام آگاه در مرکز امور حقوقی بین المللی ریاست جمهوری اعلام کرد ؛ رأی دیوان عالی کشور آمریکا مبنی بر تأیید رأی دادگاه بدوی به نفع عده ای از اتباع امریکا ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۹:۵۰    
محافظان وزیر ارشاد مانع مصاحبه خبرنگاران با علی جنتی که برای بازدید از جشنواره جهانی فیلم فجر به پردیس چارسو آمده بود، شدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۹:۴۴    
رییس کل بانک مرکزی در پی توقیف بیش از دو میلیارد دلار از دارایی های کشورمان با حکم دیوان عالی آمریکا به بهانه واهی مشارکت ایران در انفجار پایگاه تفنگداران دریایی آن کشور در بیروت ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۳    
تحریر توحید ، جدیدترین اثر حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی رونمایی می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۸:۴۵    
مراسم تودیع و معارفه فرمانده کل دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور معاون اجرایی ارتش امیر سرتیپ محمودی در صبحگاه عمومی دژبان ارتش برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۸:۳۶    
حمید بعیدی نژاد در یادداشتی به موضوع حکم دادگاه آمریکا درباره برداشت از پول های بلوکه شده ایران پرداخته است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۸:۱۸    
شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با تکذیب خبر استفاده از ماده ای به نام سیترو گلیسیرین هیدروکلراید برای گندزدایی آب آشامیدنی اعلام کرد چنین ماده ای حتی در فرهنگ دارویی نیز وجود خارجی ندارد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۸:۰۹    
دکتر ابراهیم واشقانی فراهانی در جلسه مشترک واحدهای پژوهشی و آزمایشگاه های برتر دانشگاه آزاد اسلامی که با حضور دکتر حمید میرزاده برگزار شد، از تاسیس مرکز پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۷:۲۴    
نخستین شماره نشریه صدای دانشجو کاری از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر منتشر و در اختیار دانشجویان این واحد دانشگاهی قرار گرفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۷:۲۱    
در دومین روز از مسابقات فوتسال دسته یک پسران دانشگاه های آزاد اسلامی کشور در شهرکرد تیم های مرکزی، کهکیلویه و بویراحمد، خوزستان و مازندران پیروز میدان شدند
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۷:۲۱    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی پیامی، درگذشت مرتضی دست مرد دانشجوی رشته معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر را به خانوادهٔ داغدار آن مرحوم تسلیت گفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۷:۱۸    
دکتر حمزه سارویی دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و دکتر عبدالحمید فرزانه رئیس دبیرخانه هیات امنا استان فارس از دانشگاه واحد استهبان بازدید کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۷:۱۵    
سخنرانی انتخاباتی روز شنبه صادق زیباکلام در ستاد اصلاح طلبان شهرستان میاندوآب به دلایل نامعلومی لغو شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۷:۱۵    
کمیته انضباطی رای خود را درباره فیروز کریمی صادر کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۷:۱۲    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس به اتفاق هیات همراه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز حضور یافت و علاوه بر دیدار با دانشگاهیان از بخش های مختلف این واحد بازدید کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۷:۱۲    
عضو هیات علمی گروه آموزش شیمی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری موفق شد با کسب شایستگی علمی و پژوهشی، با حکم دکتر حمید میرزاده ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۷:۰۹    
به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از مشرق، بازیکنان ملوان در جریان دیدار با سایپا با قرار دادن پیراهن مهرداد اولادی روی نیمکت تیم، یاد او را زنده نگه داشتند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۷:۰۶    
پزشک باشگاه استقلال مصدومیت حنیف عمران زاده را تکذیب کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۷:۰۳    
بهرام حکمت در جلسه شورای اداری واحد بهبهان به عنوان معاون جدید اداری مالی این واحد معرفی و از زحمات امید قنبری معاون قبلی این حوزه قدردانی شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۷:۰۳    
رقابت های مقدماتی دست یک هندبال خواهران دانشگاه آزاد اسلامی که به میزبانی واحد مبارکه در حال برگزاری است با انجام چهار بازی در روز دوم به کار خود پایان داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۷:۰۳    
منابع خبری از پایان یافتن دور دوم مذاکرات صلح یمن که در کویت برگزار می شود، خبر دادند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۷:۰۳    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: برای فروش مازاد آب سنگین کشور با در نظر گرفتن مسائل راهبردی و اقتصادی و تجاری، کشورهای مختلف را بررسی کرده و با بعضی از آن ها در مراحل نهایی مذاکرات هستیم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۷:۰۰    
گروه سرود سلامت دانش آموزان دبستان دخترانه سما واحد یزد در مراسم استقبال از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در همایش ملی سلامت به عنوان گروه منتخب دانش آموزی سرود اجرا کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۶:۵۷    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد برای عیادت از عضو هیأت علمی این دانشگاه راهی بیمارستان شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۶:۵۴    
رئیس جمهوری قانون موافقتنامه استرداد مجرمان بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قبرس را برای اجرا به وزارت دادگستری ابلاغ کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۶:۵۴    
سازمان لیگ فوتبال ایران، طی نامه ای به باشگاه استقلال تهران تذکر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۶:۵۱    
آزمایشگاه الکترونیک در آموزشکده سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه با حضور اعضای کمیته آمایش افتتاح شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۸    
سرپرست باشگاه استقلال اعلام کرد حنیف عمران زاده به دلیل مصدومیت تا پایان فصل نمی تواند آبی پوشان را همراهی کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۸    
محمدنبی حبیبی، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: حزبی که جوانگرایی نکند مرگ خود را امضا کرده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۵    
اداره کل امور بین الملل قوه قضائیه از استرداد یک کلاهبردار فراری از قزاقستان به ایران خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۵    
خبرها حاکی از آن است که دانشمندان بریتانیایی با همکاری صنعت بیمه در نظر دارند الگوریتمی ابداع کنند که از طریق آن بتوانند زمان مرگ مشتریان بیمه را پیش بینی کنند و به دنبال آن حق بیمه ها را افزایش دهند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۲    
مدیر مرکز رشد واحد خمینی شهر گفت: با توجه به وظایف مرکز رشد که متولی شناسایی، پذیرش، حمایت اعتباری و نظارت بر فعالیت های واحد های تحت پوشش خود است ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۶:۳۹    
مراسم سومین روز درگذشت بازیکن تیم فوتبال ملوان در قائم شهر و با حضور اهالی فوتبال برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۶:۳۶    
سومین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان ویژه کارکنان و اعضای هیات علمی به میزبانی واحد زاهدان برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۶:۳۶    
سرمربی موقت سپاهان گفت: سپاهان در این فصل شرایط خوبی نداشت اما سعی کردیم یک تیم خوب را مهیا کنیم و مقابل نفت که شرایط خوبی دارد و تنوع تاکتیکی دارد یک بازی قابل قبول را ارائه دهیم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۶:۳۰    
واسازی متون جلال آل احمد نوشته مجتبی گلستانی، در نخستین نشست از سلسله نشست های نقد و مناظره؛ بازخوانی اندیشه های معاصر مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۶:۲۴    
قیمت سکه تمام بهار آزادی طی ماه گذشته نوسانات زیادی داشت؛ طوری که در یک روز با افزایش 10 هزار تومانی و روز دیگر با کاهش 7 هزار تومان همراه می شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۶:۱۸    
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: این قرعه به نام ما خورده که یک استقلالی در هفته 28 مقابل پرسپولیس قرار می گیرد اما هدف ما حفظ شرایط جدول است و اینکه به نقطه ای برسیم که به آن افتخار کنیم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۶:۰۹    
فیلم کلید به کارگردانی ابراهیم فروزش و نویسندگی عباس کیارستمی در خانه ی هنرمندان ایران به نمایش درمی آید.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۶:۰۶    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین گفت: به زودی طرح راه اندازی گلخانه این واحد که به استان ارائه و سپس در سازمان مرکزی نهایی شد در زمینی به وسعت ده هزار مترمربع به منظور تولید خیار گلخانه ای ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۶:۰۳    
ساعت دیدار ذوب آهن و صبای قم در هفته بیست و هفتم لیگ برتر تغییر کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۶:۰۰    
در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام که به ریاست آیت الله هاشمی رفسنجانی تشکیل شد، ادامه دستور جلسه قبل که کلیات آن به تصویب رسیده بود ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۶:۰۰    
مسعود احمدی معتقد است دانش آموختگان مکتب استاد براهنی، در دهه هفتاد که شرایط ذهنی و عینی شعر پست مدرن فراهم نبود، به شورشی معصومانه و محکوم به شکست علیه ذهن و زبان پدران دست زدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۵۴    
دبیرکل خانه کارگر از تصمیم قطعی تشکیلات متبوعش برای برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی کارگر خبر داد و یادآور شد: مطابق قانون برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی کارگر نیازی به درخواست مجوز ندارد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۵۴    
آیت الله هاشمی رفسنجانی در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام، اظهار امیدواری کرد که با اعلام رسمی و جدید آمریکا ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۸    
خبرگزاری فارس لغو سفر عارف به اردبیل را به مسائل سیاسی پیوند زد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۸    
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: تبلیغات دور دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که از روز پنج شنبه (2 اردیبهشت) آغاز شده است در یک فضای بسیار رقابتی، گسترده و تنگاتنگ ادامه دارد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۵    
مصاحبه مرحله تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی سال 94 در سه رشته و با حضور 52 داوطلب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۲    
رئیس بخش پلاستیک و ترمیمی بیمارستان فارابی عنوان کرد: احتمال بروز گل مژه و شالازیون در افراد دیابتی ها بیشتر است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۲    
جلسه اخوت فرماندهان ارتش و سپاه با حضور امیر سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش و سردار سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه در محل ستاد فرماندهی کل ارتش برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۰    
رئیس واحد بوشهر با بیان اینکه یکی از مهمترین اهداف و آرمان های نظام اسلامی فراهم آوردن امکانات رشد انسانی و حرکت به سوی کمال است ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۳۷    
کارشناسان محیط زیست استان تهران، بعد از بررسی ، قطع درختان دروس را تائید کردند. بر همین اساس سازمان حفاظت محیط زیست منتظر پاسخ شورای شهر و شهرداری تهران در رابطه با علت تغییر کاربری و قطع این درختان ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۳۷    
مقامات آمریکایی اعلام کردند که دولت اوباما 32 تن آب سنگین ایران را برای تضمین توافق هسته ای تاریخی با این کشور خریداری کرده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۳۱    
رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد اهواز با مهم دانستن پرداختن به مسائل فرهنگی بیان کرد: هیچ وقت نگاه ما به مسائل فرهنگی به عنوان برنامه های هزینه بردار نبوده ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۲۸    
مسئول بسیج دانشجویی واحد دشتستان با توجه به همکاری مناسب کارخانجات و صنایع استان برای بازدیدهای علمی دانشجویان ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۲۸    
معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم دانشگاه یک نهاد علمی و فرهنگی بر شمرد و شعار اقتصاد مقاومتی را یکی دیگر از محورهای به روز کردن فعالیت های فرهنگی در دانشگاه ها دانست.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۲۵    
گروهی از محققان آمریکایی تصمیم دارند که با کمک پهپادهای هوایی و زمینی، بهترین نوع سورگوم (گیاهی از خانواده غلات است که در ایران ذرت خوشه ای نامیده می شود) را برای تولید سوخت زیستی پیدا کنند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۲۵    
رئیس آزمایشگاه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی به عنوان بر ترین کار شناس آزمایشگاه های دانشگاه های استان آذربایجان شرقی برای شرکت در جشنواره علمی ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۲۵    
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، طی حکمی دکتر علیرضا دبیرنیا را به سمت مدیر کل دفتر حقوقی منصوب کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۲۲    
معاون وزیر کشور گفت: پیش نویس تشکیلات تفصیلی و شرح وظایف معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ها تهیه و به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ارسال شده است تا پس از طی مراحل قانونی تصویب ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۲۲    
دکتر ابوالحسن ریاضی معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان از تصویب و ابلاغ آیین نامه شورای صنفی در اواخر اردیبهشت خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۲۲    
مسابقات دسته یک هندبال سراسری ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد بوشهر در سالن شهید محسن چکاه مجموعه ورزشی امیرالمؤمنین (ع) با مشخص شدن نتایج تیم ها در دور نخست در حال پیگیری است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۲۲    
چند روزی است که تصاویر دلخراش شکنجه زنی و فرزندانش توسط شوهر این فرد در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۲۲    
دکتر محمدحسین پورکاظمی رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تمدید مهلت ثبت نام در سی امین دوره آزمون پذیرش دستیار رشته های تخصصی دندانپزشکی برای داوطلابانی که موفق به ثبت ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۱۹    
حسن شیرقوی دانشجوی رشته تربیت بدنی مرکز آموزشی ترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در یک قدمی کسب سهمیه المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل قرار گرفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۱۹    
مرد جوان زمانی که با خبر شد، صاحب کار برادرش وضعیت مالی خوبی دارد، نقشه سرقت مسلحانه را طراحی کرد. او با کمک دو همدستش و گذاشتن نقاب ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۰۷    
عضو هیات علمی واحد مرودشت گفت: بی شک تاریخ ادبیات ایران مشحون از اندیشه های ناب بشری است و بن مایه شعر تمام شاعران پارسی گوی کم و بیش مبتنی بر پند و اندرز است ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۴:۵۰    
سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در نظر دارد از طریق برگزاری مناقصه عمومی نسبت به واگذاری تأمین 60 نفر نیروی خدماتی روزمزد خود به صورت مدیریت پیمان و حجمی به پیمانکار واجد شرایط اقدام نماید.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۴:۳۳    
مدیرکل حراست وزارت ورزش گفت: گزارش ورزشگاه تختی اهواز را در اختیار وزیر ورزش قرار می دهیم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۴:۳۳    
رئیس اتاق اصناف ایران در دیدار با مشاور رئیس جمهور در امور اقتصادی، مستندات مربوط به برنامه های اجرایی اتاق اصناف به منظور پیاده سازی سیاست های اقتصاد مقاومتی در سال 95 را به وی ارائه کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۴:۳۳    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دیگر کمیسیونی به نام برجام وجود ندارد، کار آن کمیسیون به اتمام رسیده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۴:۳۰    
مقام های امنیتی فرانسه برای مقابله با حملات تروریستی و آمادگی نیروهای این کشور در زمان برگزاری جشنواره فیلم کن، اقدام به تمرین امنیتی در اطراف کاخ محل برگزاری این جشنواره کردند ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۴:۲۲    
رئیس مرکز ملی هوا و تغییرات اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست گفت: اگر روند کنونی انتشار گازهای گلخانه ای ادامه یابد، تا سال 2100 میلادی، در بهترین حالت حداقل 1 ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۴:۲۲    
مربی سیاه جامگان گفت: با احترامی که برای امیر قلعه نویی و تراکتورسازی قائلم اما ما 3 امتیاز بازی را می خواهیم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۴:۱۹    
برآیند بازار بورس در سه هفته اخیر و از زمان آغاز معاملات در سال جاری منفی بود اما این بازار هفته جاری را با افزایش شاخص کل آغاز کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۴:۱۹    
مدیر نشر شباویز که در فروردین ماه به عنوان مدیر غرفه ایران در نمایشگاه بلگراد حضور داشت، شرکت در نمایشگاه کتاب تهران که قرار است از 15 اردیبهشت ماه در شهر آفتاب برپا شود را به نفع خود و نشر شباویز ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۴:۱۶    
عصر روز گذشته (جمعه 3 اردیبهشت ماه) هنرجویان دارالفنون و میهمانان خارجی برای بازدید به مدرسه درالفنون رفتند و پس از بازدید از بخش های مختلف این مدرسه تاریخی میهمانان خارجی جشنواره به بازدید از کاخ ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۴:۱۳    
معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه گفت: اسناد همکاری های سیاسی، اقتصادی، بازرگانی و فرهنگی میان روسای جمهوری ایران و آفریقای جنوبی در تهران امضا می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۴:۱۰    
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: محمد بنا یک مربی با تجربه و سرد و گرم چشیده در دنیای کشتی است و وی در مورد انتخاب ملی پوش وزن 59 کیلوگرم در رقابت های گزینشی استانبول تصمیم خواهد گرفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۴:۰۷    
بر اساس آمار، ایران با انتشار حدود 590 میلیون تن گاز گلخانه ای در بین 10 کشور بزرگ تولیدکننده این گاز قرار دارد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۴:۰۱    
پس از مدت ها تاخیر و اعلام مدل های گوناگون بسیار بالاخره تولیدکنندگان و دولت برای ارائه تسهیلات خرید کالا با یکدیگر به توافق رسیده اند و جزئیات آن را اعلام کرده اند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۳:۵۸    
علی رغم اعلام غیرقانونی بودن خرید و فروش فیش عمره در بازار آزاد و ممنوعیت سفر عمره اما هنوز بسیاری از شرکت های زیارتی سودجو با ارسال پیامک تبلیغاتی مشتاقان به زیارت را فریب می دهند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۳:۵۵    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد عجب شیر با تاکید بر لزوم برنامه ریزی فرهنگی، متناسب با طیف های مختلف دانشگاهی گفت: در محیط دانشگاه می توان فعالیت های موثری برای دانشجویان ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۳:۵۲    
سعید پورصمیمی زنگ افتتاحیه نمایش کروکدیل به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی محسن آزاد را خواهد نواخت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۳:۴۹    
مسابقات فوتسال استادان و کارکنان واحد های دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با حضور 5 تیم در مجتمع ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۳:۴۹    
رئیس هیات مدیره جامعه دامپزشکان با تأکید بر اینکه نمی توانیم محصول ارگانیک در ایران تولید کنیم، گفت: ما هیچ فرآورده ارگانیکی در کشور نداریم و حتی در صورت کشت گیاه در باغچه شخصی باز هم به لحاظ مسائل ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۳:۴۹    
نمایشگاه گروهی معرق و مشبک روی چوب در نگارخانه فانوس برپا می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۳:۴۹    
دکتر صالح سلیمی عضو هیات علمی گروه پرستاری واحد ارومیه موفق شد با کسب شایستگی علمی و پژوهشی، مرتبه علمی خود را از استادیاری به دانشیاری ارتقا دهد و خود را به عنوان نخستین دانشیار گروه پرستاری دانشگاه ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۳:۲۲    
مسابقات فوتسال سراسری دانشجویان دختر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد ساری آغاز شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۳:۱۹    
مسابقات دسته یک هندبال سراسری ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد بوشهر در سالن شهید محسن چکاه مجموعه ورزشی امیرالمؤمنین (ع) قرعه کشی شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۳:۱۶    
سرپرست تیم پرسپولیس گفت: برای من جای سوال است که رییس هیات فوتبال استان خوزستان چگونه از دستورات سازمان لیگ سرپیچی کرد و بازی را در ورزشگاه تختی برگزار کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۳:۱۳    
معاونت عمرانی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در نظر دارد عملیات اجرایی راه دسترسی به ساختمان فرهیختگان را با مشخصات زیر به مناقصه بگذارد: