شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۰:۳۷Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 24 اردیبهشت 1395 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 31 تیر 1395 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1395 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 30 مهر 1395 خبرگزاری آنا 30 آبان 1395 خبرگزاری آنا 30 آذر 1395 خبرگزاری آنا 30 دی 1395 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1395 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 1 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 2 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 3 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 4 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 5 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 6 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 7 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 8 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 9 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 10 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 11 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 12 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 13 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 14 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 15 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 16 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 17 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 18 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 19 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 20 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 21 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 22 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 23 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 24 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 25 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 26 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 27 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 28 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 29 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 30 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1395 
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۲۳:۱۸    
افراد مسلح پس از حمله به یک مراسم عروسی در شیراز یک نفر را کشته و دو نفر را زخمی کردند. این حادثه چند روز قبل هنگامی رخ داد که در یکی از باغات مجالس اطراف شیراز (دهنو) مراسم عروسی بر پا شده بود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۲۳:۱۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: پیرامون لغو کنسرت کیهان کلهر در نیشابور، بنده در حد بضاعت خود با رییس قوه قضاییه مکاتبه کرده ام.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۲۲:۲۱    
سرمربی راه آهن گفت: هدف ما این نبود که نگذاریم پرسپولیس قهرمان شود، هدف ما این بود که خودمان در لیگ بمانیم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۲۱:۴۹    
سرمربی استقلال خوزستان گفت: ساختار تیم برای جام باشگاه های آسیا باید درست شود است اگر این شرایط مهیا شد ماندگار می شوم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۲۱:۲۸    
سرمربی پرسپولیس گفت: قبول دارم امسال گل های زیادی خوردیم که روی قهرمانی ما موثر بود اما این اشتباهات در فوتبال پیش می آید.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۲۱:۱۰    
تیم استقلال خوزستان با پیروزی دو بر یک مقابل ذوب آهن و تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپولیس، قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران شد. در این ویدیو اهدای جام قهرمانی به تیم استقلال خوزستان را مشاهده کنید.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۲۱:۰۲    
در نبرد ته جدولی ها این فرهاد کاظمی بود که با شکست تیم محمد احمدزاده ملوان را راهی لیگ آزادگان کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۲۰:۵۳    
نک امتیاز شاگردان پرویز مظلومی باعث شد تا استقلال از رتبه سومی پایین تر نیاید.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۲۰:۴۱    
شاگردان برانکو در شرایطی به مقام قهرمانی نرسیدند که تا دقیقه 82 موفق به باز کردن دروازه راه آهن نشده بود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۲۰:۲۱    
استقلال خوزستان در شرایطی قهرمان لیگ برتر شد که پرسپولیسی ها می خواستند اولین ستاره را روی پیراهن خود درج کنند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۲۰:۲۱    
یادگار گرامی امام گفت: اگرچه سیاستگذاری دولت در امور کلان امری طبیعی است، اما به جای آنکه در امور جزئی برای کشاورزان تصمیم بگیریم سعی کنیم به دانش مجهز شوند ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۲۰:۱۲    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در برجام ما به تعهداتمان عمل کردیم و باید طلبکارانه پیش برویم و دولت و مجلس ما باید در وادار کردن امریکا به تعهدات خود ایستادگی کنند ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۹:۳۶    
احمدرضا عابدزاده، علی کریمی و مهرداد میناوند با حضور در جایگاه تماشاگران پرسپولیس در استادیوم آزادی، بازی تیم محبوب خود را در مقابل راه آهن تماشا کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۸:۵۷    
وزارت حج عربستان با انتشار بیانیه ای مدعی شد ؛ مانع از حضور شهروندان ایرانی برای شرکت در مراسم حج تمتع سال جاری نخواهد شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۸:۳۶    
علی مطهری نماینده مردم تهران، ری ، شمیرانات در مجلس شورای اسلامی در نامه ای خطاب به دبیر شورای نگهبان سوالاتی را در رابطه با ابطال ارای مینو خالقی منتخب مردم اصفهان مطرح کرد .
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۸:۱۸    
وزیر امور خارجه به مناسبت شهادت مجاهد شهید مصطفی بدرالدین پیام تسلیتی صادر کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۸:۰۳    
زمین شناسان با بررسی حباب های داخل گدازه های جاری که متعلق به 2/7 میلیون سال قبل بود، تئوری قدیمی و معروف درباره وزن اتمسفر زمین در دوران نخستین به وجود آمدنش را مردود دانستند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۸:۰۳    
علی کریمی، احمدرضا عابدزاده، محمد پنجعلی، مهرداد میناوند، پدر همسر هادی نوروزی از میهمانان ویژه حاضر در استادیوم آزادی هستند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۸:۰۰    
شرکت هوافضای بوئینگ که یکی از امیدهای ناسا برای ساخت فضاپیمای مناسب برای اعزام فضانورد بود، در اعلامیه ای تاریخ آماده شدن فضاپیمای خود را یک سال به تأخیر انداخته و گفته است که این فضاپیما تا سال 2018 ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۷:۵۴    
واتس اپ سرانجام بعد از مدت ها نسخه دسکتاپ خود را برای سیستم های خانگی و مک رونمایی کرد و کاربران از این پس می توانند از طریق کامپیوترهای شخصی نیز از این اپلیکیشن بهره مند شوند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۷:۵۲    
محققان انگلیسی به تازگی پیاده روی جدید هوشمندی ابداع کرده اند که با راه رفتن روی آن برق تولد می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۷:۱۴    
خبر عجیب پیش از بازی برابر راه آهن از اردوی پرسپولیس مربوط به خداحافظی محسن بنگر بعد از دیدار با این تیم بود که حواشی زیادی را نیز به وجود آورده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۷:۰۸    
علی دایی یازده بازیکن اصلی خود برابر استقلال تهران را انتخاب کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۶:۳۸    
دو بخش از فیلم فروشنده ساخته اصغر فرهادی که این روزها در جشنواره کن حضور دارد در فضای مجازی منتشر شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۶:۱۷    
نشست بررسی چرایی رکود در وضعیت کتاب عبدالحسین آذرنگ، فتح الله فروغی و علی اکبر کلباسی در نمایشگاه کتاب تهران برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۶:۰۸    
شاگردان مظلومی برای دیدار با صبای قم انتخاب شدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۵:۳۸    
جمعی از دانشجویان و نمازگزاران تهرانی، امروز در اعتراض به ویژه خواری و زندگی اشرافی عرفی شده در میان برخی از مدیران و مسئولان کشور، بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه تجمع کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۵:۳۵    
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی، جشنواره های دانشجویی را فرصتی بی بدیل برای واحدهای دانشگاهی به منظور طرح ریزی و اجرای اردوهای دانشجویی و ترویج آن را به مثابه یکی از انواع تخصصی گردشگری ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۵:۲۹    
اسامی نامزدهای بخشهای مختلف جشنواره ملی تئاتر دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در مشهد برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۵:۱۱    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران گفت: 14 پیشنهاد واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در سفر دکتر میرزاده به ساری مورد بررسی قرار می گیرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۵:۰۸    
تحقیقاتی در مورد اکوسیستم میکروب ها در پوست سر نشان می دهد که پرورش یک نوع باکتری به نام پروپیونیباکتریوم به جلوگیری از شوره سر کمک می کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۴:۵۶    
قهرمان بدنسازی، پس از مصرف شیشه، تنها برای هیجان دست به سرقت می زد. او تمام وسایل سرقتی را داخل اتاقش نگهداری و نقشه سرقتی دیگر را طراحی می کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۴:۵۶    
نخستین روز از سی و یکمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان امروز جمعه با قهرمانی رکابزن اهل آمریکا پیگیری شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۴:۵۳    
اکران خصوصی فیلم داستانی سهمیه به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی اشکان درویشی فردا (شنبه 25 اردیبهشت ماه) با حضور عوامل و بازیگران و برخی از هنرمندان در مجموعه شهدای دزاشیب برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۴:۴۴    
محسن بنگر که در این فصل کم مصدوم نشده و در دیدارهای اخیر پرسپولیس هم مصدوم بوده ممکن است در پایان بازی تیمش با راه آهن از فوتبال خداحافظی کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۴:۴۴    
فشار بر برنی ساندرز، یکی از نامزدهای حزب دموکرات، برای پایان دادن به رقابت اش در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا افزایش یافته است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۴:۴۱    
رئیس کمیسیون اروپا گفت: اگر آنکارا نتواند قانون خود را درباره تروریسم تغییر دهد، در این صورت توافق آزادی روادید میان ترکیه و اتحادیه اروپا به عنوان بخشی از توافق پناهجویان ناکام باقی می ماند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۴:۳۶    
از آنجا که شیوع بیماری تب برفکی در بسیاری از استان ها نگرانی هایی برای دامداران به وجود آورده است، رئیس سازمان دامپزشکی اعلام کرد: واکسن تب برفکی همچنان در حال تامین است ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۴:۳۶    
اطلاعات ناهمخوان درباره عرضه نفت سبب شد قیمت این کالا در معاملات دیروز بازارهای جهانی پس از نوسان های بسیار، از یک درصد رشد برخوردار شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۴:۳۰    
خطیب جمعه تهران خطاب به رئیس جدید رسانه ملی گفت: آقای عسگری بدانید که بار سنگینی بر دوش شماست و مسئله صداوسیما مسئله مهمی به شمار می رود زیرا یک دانشگاه سیار است، همه می بینند و در جانشان نفوذ می کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۴:۲۴    
رمان بل کانتو اثر آن پچت، با ترجمه محمد عباس آبادی در نشر افراز منتشر شده و در برای اولین بار در نمایشگاه کتاب تهران، صفحه و با 1100 شمارگان، در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۴:۲۱    
جلسه فنی و آنالیز تیم راه آهن برای بازی با پرسپولیس به پایان رسید و شاگردان توپالیدیس آماده بازی با سرخ پوشان پایتخت شدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۴:۲۱    
یک فعال حوزه ازدواج گفت: سالانه نزدیک به 12 هزار زوج برای دریافت خدمات و بهره مندی از تخفیف های خدمات دهندگان به نوعروس مراجعه می کنند و به این وسیله بین 35 تا 50 درصد هزینه های عروسی خود را کاهش می ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۴:۰۰    
کاپیتان سابق تیم ملی بازی در کنار رونالدینیو را تجربه شیرینی در دوران فوتبالی خود دانست.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۳:۵۱    
ذوب آهنی ها می گویند سال گذشته تیم نفت برای برگزاری فینال شرایط مشابهی داشت و آنها از سازمان لیگ خواستند که بازی را یک روز عقب تر بیندازند که با موافقت همراه شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۳:۴۳    
ماهر اونال، وزیر فرهنگ و گردشگری ترکیه گفت ایران ظرفیت و شانس بزرگی در حوزه جذب گردشگران فرهنگی-تاریخی، طبیعی و زیارتی دارد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۳:۴۳    
رئیس فراکسیون اصولگریان مجلس نهم در واکنش به اظهار نظر های اخیر وزیر کشور و مسئولان ستاد انتخابات در مورد ارائه مستندات وی درباره دخالت دولتی ها در انتخابات گفت که شواهد و نمونه هایی را تقدیم وزیر ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۳:۴۳    
کاپیتان تیم ملی والیبال فرانسه گفت: در بازی برابر ایران می خواهیم خودمان را محک بزنیم که در چه شرایطی قرار داریم و می دانیم که کارمان سخت است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۳:۴۰    
فیفا از رئیس فدراسیون فوتبال ایران به خاطر حمایت از ایفمارک قدردانی کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۳:۳۵    
پزشک تیم فوتبال استقلال در آستانه دیدار تیمش مقابل صبای قم عزادار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۳:۳۵    
دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه سه روز دیگر میزبان بیش 50 نفر از مدیران و مسئولان فرهنگی کشور، 150 دانشجوی علاقه مند به سینما، روسای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، هنرمندان و فیلمسازان ایرانی می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۳:۳۲    
راننده قطاری در غرب لهستان با اقدامی شجاعانه شماری از مسافران را از خطر مصدومیت نجات داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۳:۲۹    
دیلما روسف، رئیس جمهوری برزیل در سخنانی تند در خارج از کاخ ریاست جمهوری خطاب به مردم، تصمیم سنا مبنی بر برکناری وی برای 180 روز را کودتا خواند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۳:۲۰    
دومین همایش همکاری های مشترک صنعت آب و فاضلاب ایران و ژاپن با حضور قائم مقام وزیر نیرو روزهای 25 و 26 اردیبهشت در هتل اسپیناس تهران برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۳:۲۰    
دبیر فدراسیون هندبال گفت: هدایت تیم را به طاهری واگذار کردیم اما این انتخاب به صورت موقتی است و تغییر خواهد کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۳:۲۰    
شاید مشکلات و هنجارهای بازار کار به علت کثرت، قابل شمارش نباشد اما برخی از آنها تبدیل به قانون شکنی های روزانه شده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۳:۲۰    
تیم هندبال جوانان ایران به منظور آماده سازی برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا بامداد امروز (جمعه)راهی اردوی تدارکاتی اوکراین شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۳:۱۷    
استقلال خوزستان بعد از بازی امروز هر نتیجه ای که رقم خورده باشد، جشن خود را برپا می کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۳:۱۴    
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان گفت: بهتر است با پیروزی در بازی های نخست برابر استرالیا و کانادا کار صعود را به دیدارهای دشوارتری که داریم، موکول نکنیم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۳:۱۱    
نشست خبری همایون امیرزاده، مدیر کمیته نظارت بر تخلفات ناشران و محمدرضا توکل صدیق، مدیر کمیته نشر داخلی نمایشگاه کتاب تهران با حضور خبرنگاران برگزار و جدیدترین آمار ثبت تخلفات و تعطیلی غرفه ها اعلام ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۳:۰۲    
شخصیت ها و چهره های سیاسی در لبنان و منطقه نسبت به ترور فرمانده ارشد حزب الله لبنان، مصطفی بدرالدین واکنش نشان دادند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۳:۰۲    
رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و وزیر فرهنگ و گردشگری ترکیه بر توسعه هر چه بیشتر روابط فرهنگی دو کشور تاکید کردند و گفتند که رژیم صهیونیستی و آمریکا در تفرقه بین ایران و ترکیه ناموفق خواهند ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۲:۵۹    
کمال تبریزی که این روزها فیلم سینمایی دونده زمین را در گروه هنر و تجربه در حال اکران دارد، در نشست تاثیر ادبیات در سینما در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حرف های جنجالی درباره برنامه هفت عنوان کرد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۲:۵۹    
در این ویدیو 10 واکنش جالب به حرکات مسی در زمین فوتبال را مشاهده کنید.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۲:۵۹    
مسئولان ورزش برزیل دو ورزشگاه میزبان مسابقات بوکس و دوومیدانی را افتتاح کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۲:۵۳    
حزب الله از برگزاری مراسم تشییع پیکر پاک شهید مصطفی بدرالدین، فرمانده جهادی بزرگ مقاومت در منطقه الغبیری بیروت خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۲:۵۰    
نخستین یادواره شهید میثم نظری و شهید عباس آبیاری شهدای جاوید الاثر مدافع حرم حضرت زینب (س)، پنجشنبه شب با حضور خانواده این دو شهید در سالن دانشگاه صنعتی شریف پردیس کیش برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۲:۴۷    
چهارشنبه بارانی پایتخت با یک تصویر از سربازی که بارانی اش را بر سر کودکی فال فروش گرفته تا از هجوم باران بهاری در امان بماند، ماندگار شد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۲:۴۴    
شاگردان پرویز مظلومی در حالی به مصاف صبای قم می روند که در صورت شکست شاگردان علی دایی و پیروزی تیم های ذوب آهن و راه آهن قهرمان لیگ برتر می شوند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۲:۳۸    
سه مرد افغانستانی، به بهانه کار کردن راهی خانه های بالای شهر می شدند و در زمان مناسب، دست و پای ساکنان را بسته و نقشه سرقت هایشان را اجرا می کردند ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۲:۳۵    
نشست بانوان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۲:۳۵    
دومین نشست فراکسیون امید روز سه شنبه از ساعت 15 تا 19 برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۲:۲۹    
فیلم سینمایی عادت نمی کنیم در کانون فیلم اکران به دبیری سیامک مردانه و با همکاری معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد واحد اهواز، با حضور ابراهیم ابراهیمیان کارگردان ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۲:۲۳    
یک روزنامه آمریکایی تصویری منتشر کرده است و مدعی شد این تصویر برد موشک های ایرانی را نشان می دهد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۲:۲۳    
بی میلی وزارت رفاه و سازمان تامین اجتماعی نسبت به کارت های اعتباری خرید کالا خبر محمدرضا دریانی در خصوص عملکرد سازمان های عامل توزیع این کارت ها بود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۲:۲۱    
روزنامه صهیونیستی هاآرتص در خبری مدعی شد ترور مصطفی بدرالدین فرمانده حزب الله کار رژیم صهیونیستی نبوده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۲:۱۸    
بهترین های فصل لالیگا از نگاه خوانندگان روزنامه مارکا انتخاب شدند که طی آن رونالدو به عنوان بهترین بازیکن و سیمئونه به عنوان بهترین مربی انتخاب شدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۲:۱۸    
سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه طی 72 ساعت گذشته 10 استان کشور تحت تاثیر سیل و آبگرفتگی قرار داشتند، از امدادرسانی به 23 شهر، روستا و منطقه عشایرنشین خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۲:۱۵    
چهارمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر امروز برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۲:۰۹    
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد که برای برگزاری فینال جام حذفی تاریخ دقیقی را مشخص نشده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۲:۰۹    
با شکایت یکی از بازیکنان تیم والیبال بانک سرمایه، این تیم در آستانه محرومیت از میادین بین المللی قرار گرفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۲:۰۹    
چین امروز (جمعه) از بسته شدن سفارت خود در لیبی به دلیل تشدید درگیری ها در این کشور خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۲:۰۶    
استقبال بالا از خودروهای شاسی بلند و کراس آور در ایران باعث شده است تا سایپا در سال94 بعد از تاخیر یک ساله و در راستای رقابت در بازار خودرو، خودرو CS35 وارد کند ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۲:۰۶    
دبیر شورای نگهبان گفت: آیت الله بهجت از نظر معنویت از اولاد واقعی و دست پرورده ائمه اطهار(ع) هستند و از یک امامزاده کمتر نیست.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۲:۰۳    
دانشگاه آزاد اسلامی در فضایی کمتر از 700مترمربع با 49 غرفه در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شرکت کرده است
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۲:۰۳    
مجلس ملی (مجلس سفلی) فرانسه با طرح رأی عدم اعتماد به دولت مخالفت کرد. این اقدام پس از آن صورت گرفت که تیم اجرایی سوسیالیست ها از ماده ای قانونی برای پیشبرد طرح اصلاحات جنجالی کارگری استفاده کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۲:۰۰    
تفاهم نامه توسعه همکاری های گردشگری بین ایران و ترکیه توسط مسعود سلطانی فر، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و ماهر اونال وزیر فرهنگ و گردشگری ترکیه به امضا رسید.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۱:۵۱    
مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت از تلاش برای اجرایی کردن قانون اصلاح الگوی مصرف در کشور خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۱:۴۵    
حزب الله لبنان با انتشار بیانیه ای ضمن اعلام خبر ترور مصطفی بدرالدین اعلام کرده است که او چند ماه پیش گفته بود که از سوریه بر نمی گردم مگر به صورت شهیدی که پرچم پیروزی را حمل می کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۱:۳۹    
وزیر امور خارجه سابق آمریکا گفت که پیشنهادهای دونالد ترامپ در زمینه سیاست خارجی جهان را به مکانی بی ثبات تر تبدیل خواهد کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۱:۳۳    
علیرضا خجسته نماینده وزن 66 کیلوگرم تیم ملی کشورمان در نخستین دیدار خود مقابل نماینده ارمنستان شکست خورد و از گردونه رقابت ها حذف شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۱:۲۱    
یکی از شرکت بین المللی خودروساز کره جنوبی از امضای قراردادی با ایران به منظور اجرای طرح های مشترک برای تولید خودروهای برقی و قطعات خودرویی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۱:۲۱    
سخنگوی آتش نشانی تهران از تمهیدات آتش نشانی در آخرین بازی های لیگ برتر خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۱:۱۵    
نمایشگاه صنایع دستی امسال، پیش از آغاز ماه رمضان و از 5 تا 10 خرداد در مصلای تهران برگزار خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۱:۱۵    
شاگردان رائول لوزانو در میهمانی شهردار شهر تورکوئینگ شرکت کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۱:۱۲    
سید جلال اشکذری کارگردان فیلم سینمایی دلبری و عباس غزالی بازیگر سینما و تلویزیون جمعه 24 اردیبهشت ماه میهمان نمایشگاه کتاب تهران می شوند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۱:۰۶    
این روزها برخی مشاوران املاک شرایط جدیدی را برای تنظیم قراردادهای خود در نظر می گیرند که این وضع از سوی موجران نوعی گروکشی تلقی می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۱:۰۶    
پدر مدافع تیم فوتبال سپاهان شب گذشته درگذشت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۰:۵۷    
معاون شهردار و رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک در تشریح علت تغییر نوع بیمه تاکسیرانان، عامل این اتفاق را تخلف کارگزاران تامین اجتماعی دانست و گفت: برای حل این مشکل مسئولان قضائی مداخله کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۰:۵۷    
سردار آزمون دهمین بازیکن تاریخ لیگ فوتبال روسیه شد که در سن 21 سالگی توانسته 8 گل به ثمررساند.
  • ۱