شنبه ۲۹ اردیبهشتساعت ۰۱:۱۸May 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 7 تیر 1395 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1395 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 30 مهر 1395 خبرگزاری آنا 30 آبان 1395 خبرگزاری آنا 30 آذر 1395 خبرگزاری آنا 30 دی 1395 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1395 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 1 تیر 1395 خبرگزاری آنا 2 تیر 1395 خبرگزاری آنا 3 تیر 1395 خبرگزاری آنا 4 تیر 1395 خبرگزاری آنا 5 تیر 1395 خبرگزاری آنا 6 تیر 1395 خبرگزاری آنا 7 تیر 1395 خبرگزاری آنا 8 تیر 1395 خبرگزاری آنا 9 تیر 1395 خبرگزاری آنا 10 تیر 1395 خبرگزاری آنا 11 تیر 1395 خبرگزاری آنا 12 تیر 1395 خبرگزاری آنا 13 تیر 1395 خبرگزاری آنا 14 تیر 1395 خبرگزاری آنا 15 تیر 1395 خبرگزاری آنا 16 تیر 1395 خبرگزاری آنا 17 تیر 1395 خبرگزاری آنا 18 تیر 1395 خبرگزاری آنا 19 تیر 1395 خبرگزاری آنا 20 تیر 1395 خبرگزاری آنا 21 تیر 1395 خبرگزاری آنا 22 تیر 1395 خبرگزاری آنا 23 تیر 1395 خبرگزاری آنا 24 تیر 1395 خبرگزاری آنا 25 تیر 1395 خبرگزاری آنا 26 تیر 1395 خبرگزاری آنا 27 تیر 1395 خبرگزاری آنا 28 تیر 1395 خبرگزاری آنا 29 تیر 1395 خبرگزاری آنا 30 تیر 1395 خبرگزاری آنا 31 تیر 1395 
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۳:۱۹    
دولت ترکیه به طور رسمی از روسیه بابت سرنگونی سوخو 24 ارتش روسیه عذرخواهی کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۳:۱۶    
سرمربیان تیم های انگلیس و ایسلند ترکیب نهایی خود را انتخاب کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۳:۱۳    
علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی امروز (دوشنبه) در مسکو با سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه در باره مسائل مختلف از جمله همکاری های تهران و مسکو، اوضاع منطقه ای و سوریه مذاکره کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۳:۱۰    
ایتالیا در حساس ترین دیدار مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای یورو 2016 برابر اسپانیا با شایستگی پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۳:۰۷    
هیاتی به نمایندگی از مقام معظم رهبری در پی درگذشت فرزند شهید دادمان وزیر پیشین راه و ترابری با حضور در منزل شهید دادمان، پیام تسلیت معظم له را به خانواده آن مرحوم ابلاغ کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۲:۱۹    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی درگذشت مادر حجت الاسلام والمسلمین میرحجازی را تسلیت گفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۲:۱۴    
رئیس مجلس دهم از مردم این سردشت به عنوان نماد پایداری و بردباری یاد کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۲:۱۱    
دادستان عمومی و انقلاب تهران در نشست با جمعی از قضات دادسرای عمومی و انقلاب تهران داشت، به بررسی نقش پیش گیرانه سرپرستان دادسراها پرداخت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۱:۵۹    
پیکر مرحوم علی دادمان فرزند شهید رحمان دادمان صبح فردا تشییع می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۹:۴۲    
یادگار امام نوشت: همه بدی ها در صندوقی است که کلید آن دروغ است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۹:۳۹    
سرمربیان دو تیم ایتالیا و اسپانیا 11 بازیکن نهایی انتخاب کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۹:۳۶    
رییس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه موارد قانونی که موجب پرداخت های غیرمتعارف شده باید شناسایی و حذف شوند ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۹:۳۳    
سازمان میراث فرهنگی هیچگونه نظارت مجامع امور صنفی در صنعت گردشگری را قانونی نمی داند و مداخله مجامع امور صنفی در تاسیسات مرتبط با صنعت گردشگری فاقد مجوزها و مبانی قانونی است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۹:۲۷    
رئیس مجلس ملی فرانسه به دعوت علی لاریجانی رئیس قوه مقننه 25 تیر ماه به تهران سفر می کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۹:۱۸    
سید محسن علوی نماینده لامرد و مهر در پیامی درگذشت علی دادمان فرزند شهید رحمان دادمان را تسلیت گفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۸:۵۸    
مدیرعامل جدید بانک رفاه فردا معرفی می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۸:۵۲    
یک منبع آگاه در دادستانی تهران ادعای ملاقات همسر جعفر عظیم زاده محکوم امنیتی با دادستان تهران را تکذیب کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۸:۲۳    
دکتر حمید میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی با نقل خاطره ای از یکی از شهدای هفتم تیر که معلمش بود، یاد و خاطره شهیدبهشتی و یارانش را گرامی داشت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۸:۰۳    
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به مناسبت درگذشت علی دادمان؛ فرزند شهید دادمان پیام تسلیتی صادر کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۷:۳۶    
علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی امروز (دوشنبه) برای مذاکره با مقام های بلندپایه روسیه در باره مسائل مختلف از جمله اوضاع منطقه ای و سوریه وارد مسکو شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۷:۳۴    
در بیست و یکمین روز از ماه مبارک رمضان و همزمان با سالروز شهادت مظلومانه ی مولی الموحدین حضرت علی ابن ابیطالب (علیه السلام) ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۷:۲۵    
شرکت ایده پرداز و موفق شیائومی چین موفق شد دومین محصول دوچرخه خود را با قیمتی باورنکردنی و امکانات خوب، به بازار بفرستد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۶:۰۲    
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: عده ای سست عنصر و ضعیف النفس در جریان کمیسیون های تخصصی مجلس به صورت غیررسمی و در یک ائتلاف نانوشته به گونه ای نقش ایفا کردند که بتوانند افراد معدود نزدیک به تفکر جبهه ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۵:۵۹    
سخنگوی آتش نشانی تهران با اعلام این خبر که اتوبوس سوخته در میدان جمهوری اتوبوس اسقاطی برای فیلمبرداری بوده است، گفت: باتوجه به اینکه شعله های آتش زیاد بود ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۵:۵۶    
در پی در گذشت علی دادمان فرزند شهید رحمان دادمان محمدرضا عارف در پیامی این ضایعه را تسلیت گفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۵:۵۰    
امروز همزمان با هفتم تیر، محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری سابق در مسجد جامع نارمک سخنرانی کرد و گفت: حاکم شایسته کسی است که مردم بتوانند به وی انتقاد کنند و در مقابل آن حرف های خودشان را بیان کنند یا ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۵:۳۵    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مرکز هرسین از طراحی و فعالیت های انجام عمرانی دو شهرک در شهرستان هرسین از سوی دانشگاهیان این مرکز خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۵:۲۰    
شب گذشته مراسم احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان و شب شهادت امیرمؤمنان علی(ع) در دارالزهرا(س)، با سخنرانی حجت الاسلام سید ضیاء مرتضوی برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۵:۱۷    
به مناسبت گرامیداشت لیالی قدر و ایام شهادت مظلومانه مولی الموحدین امیرالمومنین علی (ع) دانشگاهیان واحدهای مینودشت و رودسر و املش برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۵:۱۱    
بخشی از جنگل های بلوط بخش الوار گرمسیری اندیمشک در شمال استان خوزستان بامداد امروز آتش گرفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۵:۱۱    
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس دهم از تشکیل کارگروه رسیدگی به دریافتی های غیرمتعارف مدیران در این کمیسیون خبر داد و گفت: پاداش های غیرمتعارف دولت قبل نیز به مدیران بررسی می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۵:۰۵    
فرهاد فخرالدینی بیست سال پس از ساخت موسیقی سریال امام علی (ع) از روند ساخت این اثر ماندگار سخن گفت و اینکه برای هر لحظه آن خود را در آن موقعیت تاریخی قرار داده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۴:۵۳    
در حالی که تمرینات پرسپولیس به صورت جدی در حال برگزاری است و این تیم با حداکثر نفرات خود را مهیای رقابت های فصل آینده می کند، همچنان کریم باقری در کادر این تیم غیبت دارد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۴:۴۷    
معاون عربی آفریقایی وزارت امور خارجه ایران که صبح امروز وارد لبنان شد، با وزیر امورخارجه این کشور دیدار کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۴:۴۱    
علی دادمان، فرزند شهید رحمان دادمان وزیر پیشین راه امروز دوشنبه پس از تحمل دو هفته بیماری سخت بر اثر سرطان کلیه در بیمارستان خاتم الانبیا درگذشت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۴:۳۵    
مدافع پیشین تیم رئال مادرید با عقد قرارداد رسمی به تیم روبین کازان روسیه پیوست و همبازی سردار آزمون در فصل جدید لیگ برتر روسیه شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۴:۳۳    
کاپیتان تیم ملی تا عصر امروز فرصت دارد به پیشنهاد باشگاه پیکان پاسخ بدهد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۴:۳۰    
مصدومیت پیش آمده برای فرنگی کار پر افتخار ایران در جریان تمرینات تیم ملی جدی نیست و جای نگرانی وجود ندارد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۴:۳۰    
ماده مخدر تسبیح، از دانه های گرد و با رشته هایی از جنس خود و به هم پیوسته درست شده که مخلوطی از آمفتامین و شیشه با 2 یا 3 اسید بسیار خطرناک است که به شکل تسبیح ساخته می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۴:۳۰    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: بورس کره جنوبی برای فروش اوراق بهادار ایران با اولویت صکوک دولتی در این کشور اعلام آمادگی کرده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۴:۲۱    
آیت الله مصباح یزدی با بیان این که دلبستگان به دنیا از دیدن حقایق کور می شوند ، گفت: دنیاپرستان عالم هیچ گاه در برابر حقیقت خضوع نمی کنند و می خواهند همه چیز را تابع خود کنند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۴:۲۱    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی و وزیر امورخارجه آمریکا طی دیداری در رم، توافق عادی سازی روابط اسرائیل و ترکیه را مهم عنوان کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۴:۲۱    
مراسم تشییع پیکر شهدای سبز پوش و حامی محیط زیست و حیات وحش پرویز هرمزی و محمد دهقانی با حضور معاون رئیس جمهوری در بندرعباس برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۴:۱۸    
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی با بیان اینکه در زمینه سرانه مصرف لبنیات 60 کیلوگرم با دنیا فاصله داریم، گفت:خرید توافقی شیرخام محدودیت زمانی ندارد و فعلا ادامه دارد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۴:۱۸    
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: باید برای تمام بازی های خود دو مهاجم آماده داشته باشیم تا در بازی های حساس به مشکل نخوریم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۴:۱۰    
آن طور که مسئولان بانک مرکزی اعلام کرده اند نرخ سود تسهیلات بانک ها باید ظرف چند روز آینده کاهش یابد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۴:۰۷    
دبیرکل سازمان ملل متحد قرار است فردا (سه شنبه) برای آخرین بار پیش از پایان دوره مسئولیتش در این سازمان به غزه سفر کرده و در کنفرانسی مطبوعاتی شرکت کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۳:۵۸    
تیم آلکمار دور جدید تمرینات خود را پس از استراحت 50 روزه آغاز کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۳:۴۹    
روزنامه نیویورک تایمز مدعی شد، سلاح های ارسالی آمریکا و عربستان به اردن برای استفاده شورشیان سوری در این کشور به سرقت رفته است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۳:۴۶    
در چهارمین برنامه از شنبه های فیلم تئاتر پردیس چارسو فیلم تئاتر آسید کاظم به نویسندگی و کارگردانی زنده یاد محمود استادمحمد روی پرده می رود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۳:۴۳    
شیخ کلخوران تولید انجمن سینمای جوانان اردبیل در قالب مجموعه سینمای جوان در جدول پخش شبکه مستند قرار گرفته است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۳:۴۳    
در پی برگزاری رفراندوم تاریخی بریتانیا برای ترک اتحادیه اروپا، هیچ نشانه ای مبنی بر اینکه برگزیت (خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا) به زودی اتفاق بیفتد، وجود ندارد. ممکن است این اتفاق هرگز رخ ندهد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۳:۳۱    
نتایج دو نظرسنجی جدید نشان می دهد که هیلاری کلینتون دموکرات با اختلافی چشمگیر از دونالد ترامپ جمهوری خواه پیشی گرفته و حتی در یکی از نظرسنجی های ملی میزان پیشتازی اش دو رقمی ذکر شده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۳:۲۸    
در راستای اجرایی شدن تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۳:۲۵    
ستاره سابق تیم ملی سرمربی تیم زیر 23 ساله سن پائولی شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۳:۲۲    
آقای گل برزیلی از امروز در تمرینات تراکتورسازی شرکت می کند
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۳:۱۹    
وحید موساییان مهمان ویژه قسمت دوم از سری جدید فیلم کوتاه است و کامبوزیا پرتوی نیز در بخش آموزش برنامه حضور دارد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۳:۱۶    
مربی تیم ملی تکواندو گفت: ما در تمامی اوزان شانس کسب مدال را در المپیک داریم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۳:۱۳    
معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان معتقد است که نگاه امنیتی به آسیب های اجتماعی و تعریف خط قرمزهای متعدد در این حوزه، مهمترین چالش برون رفت از این مشکلات است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۳:۱۰    
آیت الله مکارم شیرازی با انتقاد از حقوق های نجومی برخی مدیران و مسئولان گفت: در مملکتی که افرادی توانایی پرداخت اجاره ندارند و آواره می شوند ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۳:۰۸    
معاون اشتغال و کمیته امداد امام خمینی(ره) عنوان کرد: تنها سرپرستان خانوار تحت پوشش کمیته امداد می توانند تسهیلات اشتغال این نهاد را هم از منابع بانکی و هم از صندوق اشتغال نیازمندان دریافت کنند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۳:۰۵    
معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی با تاکید بر جلوگیری از خام فروشی به عنوان سیاست مهم شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران در برنامه ششم توسعه گفت: ارائه طرح های جدید پتروشیمی، مشروط به تکمیل زنجیره تولید است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۲:۵۶    
مدیرکل راه آهن اصفهان از حمل 200 هزار تن گندم از طریق راه آهن این استان در سال جاری خبر داد و گفت: با شروع پروژه تعریض پل قلعه شور در اواخرآبان ماه سال گذشته پس از 8 ماه ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۲:۵۳    
با همکاری و مشارکت معاونت اجرایی حوزه معاونت آموزشی و مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۲:۵۰    
وزارت بازرگانی عراق واردات پنج محصول کشاورزی را ممنوع اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۲:۵۰    
عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران از توقف ساماندهی قبور شهداء خبرداد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۲:۴۵    
400 هنرمند، ورزشکار، روزنامه نگار، جامعه شناس، پزشک، حقوقدان، نویسنده و فعال اجتماعی از مسئولان ارشد کشور خواستند پاسدار حقوق کودکانی باشند که توسط اولیا و سرپرستان خود در شرایط سخت و دشواری قرار می ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۲:۴۵    
مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال با انتقاد از نحوه انتخاب اعضای هیات مدیره باشگاه ها گفت: عضو هیات مدیره باید استراتژی خاص داشته باشد و تصمیمات کلان فرهنگی ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۲:۳۰    
مربی بازیکن تاسیسات دریایی گفت: فارغ از هر نتیجه ای، از عملکرد بازیکنانم راضی ام چرا که روز به روز بهتر شدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۲:۲۴    
شهرهای متروکه به کارگردانی روزبه تذهیبی و تهیه کنندگی حسام اسالمی تولید سال 1393 به تاریخچه شکل گیری گروهی به نام مردم معبد به رهبری جیم جونز می پردازد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۲:۲۱    
گلر سابق تیم ملی فوتبال سپاهان بعدازظهر امروز قراردادش را با تیم پیکان امضا می کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۲:۲۱    
رئیس جمهوری در پیامی با تسلیت شهادت محمد دهقانی ، پرویز هرمزی و منوچهر شجاعیان ، سه محیط بان شجاع و فداکار در درگیری با شکارچیان متخلف ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۲:۲۱    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: موضوع ساخت برج های دوقلو میلاد در کمیته فنی شورای عالی شهرسازی و معماری در دستور کار و در دست بررسی است و هنوز نظر کمیته فنی اعلام نشده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۲:۱۵    
معاون سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی از آغاز فرآیند ثبت نام اینترنتی تهیه کتاب های درسی کلاس اولی ها از فردا (سه شنبه 8 تیر) خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۲:۰۶    
سفر نابهنگام مهدی طارمی و رامین رضاییان به ترکیه در چند ساعت گذشته شایعاتی زیادی را به همراه داشته است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۲:۰۴    
نشست دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه شهید بهشتی با دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه، در تالار پروین اعتصامی مر کز همایش های بین المللی برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۲:۰۱    
دبیرکل سازمان ملل متحد با نمایندگان گروه های یمنی در کویت دیدار و درباره بحران این کشور گفت وگو کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۲:۰۱    
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: اخذ وجه هنگام ارائه کارنامه به دانش آموزان و ثبت نام در مدارس به غیر از مدارس غیر دولتی، استعدادهای درخشان و شاهد ممنوع است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۱:۵۸    
مسعود فروتن معتقد است نمایشی که هر شب موفق به جذب چند هزار نفر مخاطب می شود، موفق عمل کرده است و فصل وصل می تواند به منزله الگویی برای نمایش های فاخر قرار بگیرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۱:۴۹    
لژیونرهای ایرانی العربی قطر باید از این تیم جدا شوند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۱:۳۷    
علیرضا استکی گفت: در ماه های اخیر تنها در یک اردوی اوکراین شرکت کردیم و بچه ها هم از نظر مالی فشار زیادی را تحمل کردند
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۱:۳۷    
فرانسوا اولاند و آنجلا مرکل در یک مکالمه تلفنی نیم ساعته در روز یکشنبه درباره چگونگی مواجه با رای بریتانیایی ها به ترک اتحادیه اروپا گفت وگو و اعلام کردند که دو طرف در این باره توافق کامل دارند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۱:۲۵    
فعالان محیط زیست در فیلیپین از کشف پنج گونه جدید گیاه ارکیده در کوهستان های دورافتاده این کشور خبر دادند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۱:۲۵    
رئیس اتاق اصناف ایران گفت: تعامل سال قبل اصناف و دولت دستاوردهای خوبی را به همراه داشته که نمونه آن را در توافق مالیاتی شاهد هستیم و باعث افزایش 15 درصدی اظهارنامه های مالیاتی شده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۱:۱۹    
رئیس گروه بیماران ای بی (EB) گفت: جراحان پلاستیک بیمارستان فاطمه زهرا (س) دست های پنج بیمار مبتلا به بیماری نادر ای بی را به صورت رایگان تحت عمل جراحی پلاستیک قرار گرفتند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۱:۱۳    
نماینده مجلس از ائتلاف قانون عراق٬ درخواست مقتدی صدر٬ رهبر جریان صدر برای استعفای دولت این کشور را رد کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۱:۱۰    
در حالی که منابع اسرائیلی از عقد توافقنامه ای میان ترکیه و اسرائیل مبنی بر عادی سازی روابط خبر داده اند، رسانه های ترکیه اعلام کرده اند که نخست وزیر این کشور امروز درباره این توافق توضیح خواهد داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۱:۰۱    
سرپرست راه وشهرسازی انار گفت: همزمان با هفته قوه قضاییه و با همکاری دستگاه قضایی 2هزار و 500 مترمربع از اراضی ملی شهرستان انار رفع تصرف شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۰:۵۸    
وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه ایران باید به هاب حمل و نقلی منطقه تبدیل شود اعلام کرد: اکنون عملیات اجرایی برای توسعه در بخش دریایی کشور در حال انجام است و در نهایت می تواند ظرفیت بنادر را تا ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۰:۵۲    
با تمدید قرارداد سرمربی السد قطر احتمال مدافع ملی پوش تیم ملی کشورمان در این تیم بیشتر شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۰:۴۹    
بشار اسد، رئیس جمهوری از ارتش و نیروهای در خط مقدم نبرد در غوطه شرقی واقع در حومه دمشق بازدید کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۰:۴۰    
الکسیس سانچز، هافبک مهاجم تیم ملی شیلی برای دومین سال پیاپی به عنوان بهترین بازیکن کوپا آمه ریکا انتخاب شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۰:۴۰    
رئیس دادگستری شهرستان لاهیجان، گفت: معتقدیم که دادگستری برای توفیق و موفقیت هرچه بیشتر خود باید از ظرفیت دانشگاه بهره مند شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۰:۳۴    
کاپیتان تیم ملی آرژانتین پس ازشکست برابر شیلی در فینال کوپا آمه ریکا از تیم ملی خداحافظی کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۰:۳۱    
رسانه های لبنان از کشته شدن 9 تن و زخمی شدن 19 تن دیگر در چهار انفجار که شهرک القاع در منطقه البقاع شمالی را هدف قرار داده بود، خبر دادند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۰:۲۸    
آرژانتین با قبول شکست برابر شیلی در فینال تورنمنت صد سالگی کوپا آمه ریکا از کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها باز ماند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۰:۱۹    
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از تسریع مداخلات اورژانس اجتماعی در مورد کودکان و نوزادان معتاد و یا مشکوک به اعتیاد در بیمارستان ها خبر داد و گفت ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۰:۱۰    
کبگانیان آموزش عالی گسترده را به نفع کشور دانست و تاکید کرد این امر باید با رعایت استانداردها محقق شود.
  • ۱