دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۲۰:۰۷May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 18 تیر 1395 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1395 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 30 مهر 1395 خبرگزاری آنا 30 آبان 1395 خبرگزاری آنا 30 آذر 1395 خبرگزاری آنا 30 دی 1395 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1395 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 1 تیر 1395 خبرگزاری آنا 2 تیر 1395 خبرگزاری آنا 3 تیر 1395 خبرگزاری آنا 4 تیر 1395 خبرگزاری آنا 5 تیر 1395 خبرگزاری آنا 6 تیر 1395 خبرگزاری آنا 7 تیر 1395 خبرگزاری آنا 8 تیر 1395 خبرگزاری آنا 9 تیر 1395 خبرگزاری آنا 10 تیر 1395 خبرگزاری آنا 11 تیر 1395 خبرگزاری آنا 12 تیر 1395 خبرگزاری آنا 13 تیر 1395 خبرگزاری آنا 14 تیر 1395 خبرگزاری آنا 15 تیر 1395 خبرگزاری آنا 16 تیر 1395 خبرگزاری آنا 17 تیر 1395 خبرگزاری آنا 18 تیر 1395 خبرگزاری آنا 19 تیر 1395 خبرگزاری آنا 20 تیر 1395 خبرگزاری آنا 21 تیر 1395 خبرگزاری آنا 22 تیر 1395 خبرگزاری آنا 23 تیر 1395 خبرگزاری آنا 24 تیر 1395 خبرگزاری آنا 25 تیر 1395 خبرگزاری آنا 26 تیر 1395 خبرگزاری آنا 27 تیر 1395 خبرگزاری آنا 28 تیر 1395 خبرگزاری آنا 29 تیر 1395 خبرگزاری آنا 30 تیر 1395 خبرگزاری آنا 31 تیر 1395 
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۲۰:۴۴    
تک تیراندازی که در دالاس در ایالت تگزاس، 5 افسر پلیس را کشته است، عضوی از نیروهای ذخیره ارتش آمریکاست.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۲۰:۱۴    
صدای شجریان در سکانس بدی از فیلم دراکولا استفاده شده بود و به همین دلیل حذف شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۹:۳۶    
عملیات انتحاری یک ربات پلیس، در شهر دالاس تگزاس، به تأیید مقامات رسمی رسید.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۹:۲۷    
یک دانشجوی دکترا در دانشگاه آریزونا موفق به کشف خارق العاده ترین سیاره سه ستاره ای در صورت فلکی قنطروس شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۹:۲۴    
آتش سوزی در پتروشیمی بوعلی که از روز چهارشنبه آغاز شده است و همچنان ادامه دارد. در خصوص علت این حادثه حرف و حدیث های زیادی مطرح شده است ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۹:۱۲    
در حالی که هنوز پیکر عباس کیارستمی، به خاک سپرده نشده، وزیر بهداشت در نامه ای خطاب به رئیس کل سازمان نظام پزشکی دستور داد پرونده درمانی این کارگردان مشهور ایرانی در فرانسه و ایران به طور سریع و شفاف ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۹:۱۲    
پس از راه اندازی دفتر دانشگاه آزاد اسلامی در شهر مسکو و در دانشگاه سینرجیا دو دفتر دیگر این دانشگاه در اسن آلمان و میلان ایتالیا راه اندازی شد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۸:۵۱    
دانشمندان دانشگاه هاروارد با استفاده از سلول های قلب موش توانستند رباتی بسازند که زنده است و از راه دور کنترل می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۸:۳۶    
مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفت:آتش سوزی مخزن 2001C در صورت موفق نبودن عملیات ضربتی مشترک، با توجه به میزان محتویات مخزن تا فردا صبح ادامه دارد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۴۰    
رضا صادقی که شب گذشته میهمان برنامه دورهمی بود، به پرسش مهران مدیری درباره علت معلولیتش برای اولین بار پاسخ گفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۶:۵۰    
اتحادیه فوتبال انگلیس از خورخه مندس که کارلوس کی روش یکی از موکل های اوست درخواست کرده تا در انتخاب سرمربی تیم ملی انگلیس به این اتحادیه کمک کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۶:۴۴    
نامزدهای بخش بهترین خواننده تیتراژ فیلم یا سریال شانزدهمین جشن حافظ معرفی شدند. در میان نامزدهای این بخش نام محسن چاوشی برای سریال شهرزاد و سالار عقیلی برای سریال معمای شاه به چشم می خورد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۶:۳۸    
دبیر شورای عالی فضای مجازی با اشاره به هشدار نهادهای مختلف به 1200 سایت در کشور نسبت به مواجهه با حملات سایبری گفت: در حملات اخیر هیچ گونه ضربه ای به سایت ها وارد نشده و اطلاعاتی به سرقت نرفته است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۶:۱۷    
رئیس مجلس سریلانکا در ضیافت شام پنجشنبه شب که با حضور تولیت آستان مقدس امام خمینی(ره) برگزار شد بر گسترش و توسعه روابط با ایران به سطوح بالاتر تاکید کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۶:۱۱    
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، از بررسی لایحه اصلاح قانون بودجه 95 در هفته آتی خبر داد و گفت: در این لایحه باید چارچوب بدهی های بانکی مشخص شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۶:۰۸    
حزب ندای ایرانیان در نامه ای خطاب به رئیس دستگاه قضا از آیت الله صادق آملی لاریجانی درخواست کرد نسبت به معرفی حداقل یک حقوقدان دیگر با گرایشی متفاوت از پنج حقوقدان قبلی در شورای نگهبان اقدام کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۵:۵۹    
دفتر آیت الله هاشمی رفسنجانی در واکنش به انتشار برخی اخبار کذب در صفحات جعلی اینستاگرام جعلی تأکید کرد که رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام هیچ صفحه ای در اینستاگرام ندارد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۵:۴۸    
گزارش کمیته ویژه ای که بعد از ابلاغ رئیس جمهوری و به دستور اسحاق جهانگیری به منظور بررسی همه جانبه مسأله فیش های حقوقی، زمینه ها، ابعاد و موارد مختلف آن تشکیل شده بود، منتشر شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۵:۴۲    
آتش سوزی در پتروشیمی بوعلی که از روز چهارشنبه آغاز شده است همچنان ادامه دارد. در خصوص علت این حادثه حرف و حدیث های زیادی مطرح شده است. از احتمال خرابکاری بودن حادثه تا رعایت نکردن اصول اچ اس ای.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۵:۰۹    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام کاهش تعرفه تلفن همراه و اینترنت، گفت: استفاده نکردن از تلفن ثابت برای شرکت مخابرات هزینه دارد و بر این اساس، برای تامین آن ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۵:۰۷    
یادگار امام صبح امروز با حضور در مرکز مسیحیان سریلانکا مورد استقبال مالکوم رانجیت ریاست اعضای مسیحیان سریلانکا قرار گرفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۵:۰۱    
چهار نشست تخصصی در چهارمین پروژه مرکز مطالعات اجرایی قشقایی توسط گروه تئاتر واحه در تالار قشقایی تئاتر شهر برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۴:۵۸    
همزمان با مراسم بدرقه عباس کیارستمی در تهران، فیلمسازان سراسر کشور با حضور در دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران یادش را گرامی می دارند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۴:۵۵    
یکی از مقامات وزارت امور خارجه کشورمان نسبت به اظهارت منتسب به دبیر کل ملل متحد درباره کشورمان واکنش نشان داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۴:۵۵    
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس معتقد است درآمدهای نفتی باید صرف سرمایه گذاری در بخش علوم پایه و صنایع پایین دستی پتروشیمی شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۴:۵۵    
یک مقام وزارت اقتصاد نسبت به ادعای یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره انتصابات درون این وزارتخانه واکنش نشان داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۴:۵۲    
رئیس کل سازمان نظام پزشکی طی نامه ای به معاون و دادستان انتظامی نظام پزشکی برای پیگیری و رسیدگی به پرونده پزشکی عباس کیارستمی دستور داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۴:۴۳    
امام جمعه موقت تهران با انتقاد از حقوق های نامتعارف برخی مدیران گفت: 950 نفر در این کشور غارتگری کرده اند و رقم کمی نیست.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۴:۳۴    
نخست وزیر عراق و فرمانده کل نیروهای مسلح این کشور فرمانده عملیات بغداد و تنی چند از مسئولان امنیتی و اطلاعاتی این شهر را برکنار کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۴:۳۴    
سرویس اطلاعات آلمان در گزارش سالانه خود مدعی شد که ایران به دنبال دستیابی به فن آوری و تجهیزاتی است که می تواند در ساخت سلاح های هسته ای استفاده شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۴:۲۸    
معاون وزیر جهادکشاورزی با بیان اینکه صادرات محصولات شیلاتی در سال جاری نسبت به سال قبل بیش از 10 درصد رشد داشته است، گفت: برآورد می شود امسال تولید قزل آلا افزایش یابد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۴:۱۶    
اولین تیزر سینمایی ناردون با بازی امین حیایی و دیگر هنرمندان سینما به کارگردانی فریدون حسن پور و تهیه کنندگی منصور سهراب پور رونمایی شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۴:۱۶    
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: درخواست ما از مسافران این است که اگر کار ضروری ندارند، زمان بازگشت خود از جاده های شمالی را به روزهای شنبه و یا یکشنبه موکول کنند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۴:۱۶    
کره شمالی در واکنش به قرار گرفتن نام رهبر این کشور در فهرست تحریم های آمریکا اعلام کرد که این موضوع اعلام جنگ به پیونگ یانگ است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۴:۱۶    
زن خدمتکار هنگامی که روی نردبان رفته بود تا به نظافت ساختمان بپردازد، از طبقه پنجم سقوط کرد و جان خود را از دست داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۴:۱۳    
اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هفته آینده، پدیده بیوتروریسم را بررسی می کنند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۴:۱۰    
پیرو فرمایش های رهبر معظم انقلاب در خطبه های نماز عید فطر و بیانیه رییس جمهوری درخصوص حقوق های غیر متعارف در برخی دستگاه ها، وزیر بهداشت ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۴:۰۱    
مجری محبوب 90 هفته قبل گفته بود فرانسه یک پای فینال است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۳:۵۸    
کاپیتان تیم ملی کشور آرژانتین بعد از صحبت با رئیس جمهوری این کشور نظرش را در خصوص خداحافظی از تیم ملی آرژانتین تغییر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۳:۵۵    
درحالی که کاهش قیمت نفت در بازارهای جهانی تلاش دولت ها برای مهار تقاضا را تحت تاثیر قرار داده است، آژانس بین المللی انرژی هشدار داد که اکنون جهان با این ریسک روبرواست که بیش از پیش به نفت خاورمیانه ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۳:۵۵    
خواننده زیرزمینی همچنان برای فوتبالیست شدن تلاش می کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۳:۵۲    
تیم فوتبال پرسپولیس پس از یک روز استراحت، تمرینات خود را از صبح امروز جمعه پیگیری کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۳:۴۶    
به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا، بهاره رهنما در واکنشی به پیام تسلیت نیکی کریمی برای عباس کیارستمی این پست را در ایستاگرام منتشر کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۳:۴۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان نسبت به حملات تروریستی به زیارتگاه امامزاده سید محمد واکنش نشان داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۳:۴۰    
سخنگوی سازمان ملل متحد اعلام کرد: در تازه ترین مورد، صلح بانان کشور بروندی متهم به سوء استفاده جنسی هستند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۳:۳۴    
خبر درگذشت ملکه رنجبر بازیگر سینمای ایران تکذیب شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۳:۳۱    
حسین رواسی گفت: در روزهای عادی میانگین مصرف 600 واحد صنفی فعال در تهران نزدیک به 6 هزار دست کله است که این عدد در ماه رمضان امسال به 10 هزار دست رسید.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۳:۲۸    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه توافق هسته ای برجام را از مصادیق بدعهدی آمریکا دانست و تصریح کرد: با آنکه به اعتراف آمریکایی ها و غربی ها ایران همه تعهدات خود را در اجرای برجام عملیاتی کرده است ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۳:۲۵    
مدیرکل آموزش وپرورش گیلان با بیان اینکه مسافران از 25 خرداد شروع و تا 15 شهریور ادامه دارد گفت: 224 مدرسه شامل 1757 کلاس را برای اسکان مسافران تدارک دیدیم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۳:۲۵    
در جریان تیراندازی در تظاهرات پنج شنبه شب در دالاس آمریکا پنج مامور پلیس توسط تک تیراندازهایی نامشخص کشته و یازده مامور دیگر مجروح شدند ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۳:۲۲    
پرویز پرستویی و فاطمه معتمدآریا با انتشار ویدئوهای جداگانه ای از مردم دعوت کردند در آیین بدرقه با عباس کیارستمی، چهره جهانی سینمای ایران شرکت کنند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۳:۱۹    
نشست معرفتی تفسیر و قصص قرآن با حضور دانشجویان و کارکنان واحد علوم و تحقیقات برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۳:۰۱    
فیلیپ هاموند، وزیر امور خارجه بریتانیا، پیدایش داعش در عراق را ناشی از تصمیم نادرست آمریکا در جنگ عراق دانست.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۳:۰۱    
رئیس انجمن جراحان گوش، گلو، بینی و سر و گردن با اشاره به انجام تحقیقات برای پیوند زبان، گفت:اکنون از عضله بازو، ساق پا و شکم به عنوان جایگزین زبان در برخی بیماران مبتلا به سرطان زبان استفاده می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۲:۵۸    
براساس یک قانون جدید، خودروسازان و واردکنندگان خودرو مجاز نیستند در قراردادهای پیش فروش مبلغی بیش از 50 درصد قیمت خودرو را به عنوان پیش پرداخت دریافت کنند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۲:۵۸    
فصل گرما میزان مصرف آب را افزایش داده است، با وجود این، مدیرعامل آب و فاضلاب استان تهران وعده تابستانی بدون قطعی آب را داده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۲:۵۸    
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید در مجلس نهم ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۲:۵۵    
رئیس کلانتری 127 نارمک علت فوت یک متهم در تحت نظرگاه این کلانتری را تشریح کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۲:۵۵    
مدیرعامل توانیر از توقف مصرف سوخت مایع در نیروگاه های کشور خبر داد و گفت: با وجود افزایش تولید و مصرف برق، هم اکنون صرفا گاز طبیعی در نیروگاه ها مصرف می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۲:۵۵    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی معتقد است تا زمانی که تصمیم های سیاسی مهم و اساسی گرفته نشود نمی توان انتظار داشت پروازهای مستقیم میان ایران و آمریکا برقرار شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۲:۵۲    
مدیر تیم های ملی گفت: قصد داریم یک سازمان متشکل برای تیم های ملی ساماندهی کنیم از این رو ساختار سازمان تیم های ملی در حال تدوین است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۲:۵۲    
سخنگوی سازمان امداد و نجات از آماده باش نیروهای امدادی برای بازگشت مسافران تعطیلات عید فطر خبر داد و گفت: تیم های امدادی مستقر در جاده ها را افزایش داده ایم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۲:۴۹    
عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: نه مردم می گذارند و نه کسی می تواند امام و بیت امام را از صحنه انقلاب و نظام حذف کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۲:۴۶    
موسی سیسوکو امیداور است راهیابی فرانسه به فینال یورو 2016 همراه با قهرمانی باشد تا فصل تلخ باشگاهی خود را با نیوکاسل فراموش کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۲:۴۳    
فیلم سینمایی پرندگان به کارگردانی آلفرد هیچکاک در شب افتتاحییه سری سوم از پوسترهای اورجینال سینمای جهان از سال های 1940 تا 1970 در کافه گالری آس تهران به نمایش درمی آید.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۲:۴۰    
مدافع پیکان گفت: برای آنکه ثابت کنم برای من پول در اولویت نیست، بخش زیادی از طلبم را بخشیدم و از سپاهان جدا شدم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۲:۳۴    
وزیر راه و شهرسازی درباره آخرین وضعیت تکمیل پروژه مسکن مهر گفت: پروژه مسکن مهر، اینک 93 درصد پیشرفت داشته و بطور تقریبی به اتمام رسیده، اما مشکل اصلی آن خدمات زیربنایی و روبنایی است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۲:۳۴    
نمایی از یک ورزشگاه در شهر هوبئی چین که بر اثر سیل به این شکل درآمده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۲:۳۴    
قائم مقام حزب اعتماد ملی طرح عبور از روحانی را خروجی اتاق فکر علیه دولت دانست و گفت: اعضای اتاق فکر تخریب دولت مرکب از نیروهای افراطی و تندرو هستند که از همان روز اول ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۲:۳۴    
با ورود فضاپیمای جونو به مدار مشتری، ناسا یک ماموریت 20 ماهه را در اطراف بزرگ ترین سیاره منظومه شمسی آغاز کرد. اما چرا مطالعه مشتری تا این اندازه مهم است؟
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۲:۳۱    
جذب سرمایه خارجی و تولید مشترک منوط به انتقال فناوری از جمله محورهای اقتصادی مقاومتی است که در همین راستا وزارت صنعت، معدن و تجارت از عقد 18 تفاهم نامه خبر داده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۲:۳۱    
دکتر اکرم قدیمی، مدیرگروه پژوهشی ترویج علم مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور از برگزاری جشنواره ترویج علم در پایان نامه های دانشجویی با محوریت پایان نامه های دانشجویی به زبان ساده خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۲:۱۶    
فرماندار ماهشهر خبر منتشرشده درباره سرایت آتش به یک مخزن جدید نفت در مجتمع بوعلی را تکذیب کرد و گفت: عملیات خروج مواد پتروشیمی از مخازن با سرعت در حال انجام است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۲:۱۳    
عضو شورای فنی وزنه برداری گفت: متاسفانه اختلاف سرمربی تیم ملی وکیانوش رستمی تا حدی بود که انوشیروانی، او را از سالن بیرون کرد اما کیانوش رستمی هیچ واکنشی نشان نداد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۲:۱۳    
مجلس نمایندگان آمریکا طرحی را به تصویب رساندند که هدف از آن جلوگیری از فروش هواپیماهای بوئینگ به ایران است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۲:۱۳    
سرپرست مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: از ساعت 13 امروز جاده چالوس و هراز از شمال به جنوب یک طرفه می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۲:۱۰    
ور بیرهوف مربی تیم ملی آلمان اعتقاد دارد ژرمن ها تیم برتر زمین بودند و فرانسوی ها از دو اشتباه آن ها به گل رسیدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۲:۱۰    
دست کم 5 نیروی پلیس آمریکا در جریان اعتراض به کشته شدن یک سیاه پوست در این کشور کشته شدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۲:۱۰    
تهران بر اساس موقعیت جغرافیایی از معابر بزرگراهی متعددی برخوردار است. در این بزرگراه ها نیز خودروها با توجه به شرایط معبر با سرعت های متفاوتی مجاز به حرکت هستند ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۲:۰۷    
صحبت های امیرمهدی ژوله درباره بازی در فیلم سینمایی فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی را در این ویدیو مشاهده کنید.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۲:۰۴    
اتحادیه جهانی فهرست برترین آزاد و فرنگی کاران جهان در ماه گذشته میلادی را اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۱:۵۵    
وزارت کشور عربستان اسامی عاملان انتحاری دو انفجار شهر مدینه منوره و القطیف را اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۱:۳۷    
وزارت صنعت، معدن و تجارت به استناد گزارش مجمع جهانی اقتصاد اعلام کرد ایران در سال 2015 میلادی (1394 خورشیدی) با 11 رتبه ارتقا به جایگاه یکصد و نهم جهان از نظر شاخص کارایی بازار کالا رسید.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۱:۳۴    
فیلم مستند تصویر معصوم به کارگردانی حمیدرضا علیخانی درباره دشواری نمایش سیمای پیامبران و معصومین در آثار سینمایی و تلویزیونی از مجموعه سینما حقیقت شبکه مستند پخش می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۱:۳۴    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با اشاره به بدهی 900 میلیاردی ایرلاین ها به وزارت نفت، گفت: ایرلاین ها نیاز به کاهش عوارض و حمایت های دولتی دارند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۱:۳۴    
محققان جعبه ای حاوی جمجمه های کودکان دهه 1800 میلادی را پیدا کرده اند که متعلق به کودکانی است که در آن زمان مرده متولد شده اند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۱:۳۱    
مدیر عامل آب منطقه ای تهران گفت: در طول سال گذشته 30 تا 40 بار حادثه آلودگی نفتی در سطح رود و سدهای اطراف تهران رخ داده است که شرکت آب و فاضلاب به محض مشاهده چنین حوادثی آب را قطع می کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۱:۲۸    
اصناف متعهد می شوند که هیچ یک از واحدهای صنفی زیر مجموعه آنها کالای قاچاق عرضه نکنند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۱:۲۳    
رئیس جمهوری سوریه به همراه همسرش از مجروحان جنگ داخلی این کشور عیادت کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۱:۱۴    
سروده های فهیم برزنونی با دکلمه چهره های سرشناس سینما و تئاتر در قالب یک آلبوم شعر-موسیقی منتشر شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۱:۰۳    
کره جنوبی و ایالات متحده آمریکا موافقت کردند تا سامانه موشکی پیشرفته تاد در کره جنوبی را به قصد مقابله با آنچه تهدید موشکی کره شمالی خوانده اند، نصب کنند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۰:۴۸    
سهمیه بندی بنزین را شاید بتوان نخستین گام عملی در اجرای هدفمندی یارانه ها دانست، هرچند زمان آغاز سهمیه بندی هنوز واژه هدفمندی یارانه ها برای اغلب مردم ناآشنا بود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۰:۴۲    
آنتوان گریزمان دو گل برابر آلمان به ثمر رساند و شاگردان یواخیم لو را راهی خانه کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۰:۳۶    
گرمای هوا در تیرماه یکی از عوامل سفرهای مردم ایران در فصل تابستان به مناطق کوهستانی است و در این بین آذربایجان شرقی از شهرهای میزبان و مقاصد گردشگری مسافران تعطیلات تابستانی به شمار می رود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۰:۳۳    
محققان دانشگاه زوریخ موفق شدند نرم افزاری برای آموزش ردیابی طعمه و شکار آن به ربات ها طراحی کنند که ربات ها را قادر به کمین و تعقیب و شکار طعمه هایشان می کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۰:۳۰    
معاون وزیر کار با تاکید بر اینکه بازار کار ایران به تدریج در حال فاصله گرفتن از مردسالاری است، گفت: نرخ بیکاری زنان در سال گذشته کاهش یافت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۰:۲۷    
مهاجم پیکان گفت: استقلال تیم مورد علاقه ام بوده و هست و برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۰:۱۹    
رئیس جمهوری آمریکا گفته است که تیراندازی مرگبار به دو مرد سیاهپوست ظرف دو روز حادثه ای نیست که بتوان نادر فرض کرد و همه آمریکایی ها باید عمیقا نگران چنین اتفاقاتی باشند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۰:۰۷    
مدیر کل دفتر آموزش های کاردانش وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: آموزش در تمام رشته های کاردانش متناسب با بازار کار و استاندارد مهارت آموزی دستگاه هایی اجرایی کشور است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۰۹:۵۵    
عضو هیات علمی واحد مرودشت موفق به تولید وسیله ای شده است که به جای لامپ وصل می شود و با 4 وات برق قادر است در شعاع 3 متری هرگونه گرد و غبار و آلودگی هوا را برطرف و آنها را به بخار تبدیل کند ...
  • ۱