سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۰۲:۵۲Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 4 شهریور 1395 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 31 تیر 1395 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1395 خبرگزاری آنا 30 مهر 1395 خبرگزاری آنا 30 آبان 1395 خبرگزاری آنا 30 آذر 1395 خبرگزاری آنا 30 دی 1395 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1395 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 1 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 2 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 3 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 4 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 5 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 6 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 7 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 8 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 9 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 10 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 11 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 12 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 13 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 14 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 15 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 16 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 17 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 18 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 19 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 20 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 21 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 22 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 23 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 24 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 25 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 26 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 27 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 28 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 29 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 30 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1395 
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۲۰:۲۱    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با بیان اینکه تبدیل کردن ایران به بهشت گردشگران مسلمان و شیعه مهمترین هدف ما است ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۲۰:۱۰    
رییس مجلس خبرگان گفت: دولت تبعیت از ولایت فقیه را در قول و عمل خود به نمایش گذارد و نسبت به عوامل فتنه و فتنه گران حساسیت بیشتری از خود نشان دهد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۲۰:۰۴    
فرستاده ویژه سازمان ملل متحددر امور سوریه از موافقت روسیه با آتش بس انسانی 48 ساعته در حلب خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۹:۵۸    
نشست خبری فیلم سینمایی ساعت پنج عصر به کارگردانی مهران مدیری عصر امروز در هتل هما برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۹:۱۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت:مقابله با تروریسم یک مسئولیت بین المللی است و لازم است کشورهای منطقه دریک همکاری مشترک با این پدیده شوم برخورد نمایند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۹:۰۴    
پارلمان عراق امروز شاهد تصمیمات جنجالی نمایندگانش درباره سلب اعتماد از وزیر دفاع و قانون عفو عمومی در این کشور بود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۹:۰۴    
معاون رئیس جمهوری آمریکا می گوید ارتش ترکیه آمادگی دارد تا هر میزان که لازم است، برای بیرون کردن داعش در خاک سوریه باقی بماند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۹:۰۱    
وزیر امورخارجه فرانسه امروز پنج شنبه با صدور بیانیه ای از شورای امنیت خواست تا قاطعانه نسبت به فجایعی که در سوریه رخ می دهد، واکنش نشان دهد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۸:۱۹    
با تلاش نیروهای امنیتی و داوطلب مردمی عراق، منطقه استراتژیک القیاره واقع در جنوب موصل به طور کامل از دست تروریست های داعشی آزاد شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۷:۴۹    
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: با توجه به آنکه در حال حاضر مرخصی 9 ماهه زایمان در همه دستگاه ها اجرا نمی شود در حال برگزاری جلساتی با سازمان تامین اجتماعی هستیم تا به جایگزینی برای ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۷:۲۸    
خبرگزاری تسنیم نوشت: عضو پیشین القاعده که گفته می شود به تازگی از زندانهای پاکستان آزاد شده است در پیامی به رسانه های عربی و اردو زبان از بازداشت ایمن الظواهری در این کشور خبر داده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۷:۲۲    
اسطوره فوتبال آرژانتین به خداحافظی مسی واکنش جالبی نشان داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۷:۱۹    
تیم ملی والیبال نشسته اوکراین در بخش مردان و تیم ملی والیبال نشسته هلند در بخش زنان، جایگزین تیم های ملی والیبال نشسته روسیه شدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۷:۱۹    
تیم ملی ب والیبال ایران از امروز (پنجشنبه) اردوی پایانی خود را برای حضور در جام کنفدراسیون والیبال مردان آسیا آغاز کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۷:۱۹    
معاون جدید پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: با برنامه ریزی دقیق و منسجم معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی یزد را به شاهراه تبدیل علم به ثروت تبدیل خواهیم کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۷:۱۶    
رئیس دانشگاه آزاداسلامی بردسیر از پذیرش دانشجو بدون آزمون ورودی در مقاطع کارشناسی، کاردانی به کارشناسی و کاردانی این دانشگاه در مهرماه 95 خبرداد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۷:۰۷    
معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم اعلام کرد: از بین حدود 5 هزار طرح که در هفته پژوهش سال گذشته شرکت کرده بودند 400 محصول که دارای TRL بالای 6 هستند در نمایشگاه فن بازار منطقه آزاد انزلی حضور دارند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۶:۴۰    
یادواره دانشجوی مدافع حرم شهید احمد حاجیوند الیاسی و شهدای مدافع حرم استان خوزستان، شب گذشته در حسینیه ثارالله شهرستان اندیمشک برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۶:۳۷    
اجلاس مشترک دبیر کل هیأت موسس دانشگاه آزاد اسلامی با روسای واحدهای دانشگاهی منطقه 6 دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد کرج برگزار شد که در این جلسه گزارش مبسوطی در خصوص واحدهای دانشگاهی و مراکز ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۶:۰۵    
فرمانده یگان های ویژه نیروی انتظامی از آمادگی این یگان برای مردم یاری و خدمت به زائرین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در مراسم اربعین حسینی امسال خبرداد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۶:۰۲    
آکسون، دانشجوی زبان و ادبیات فارسی در یکی از دانشگاه های ترکیه علت علاقه مندی اش به زبان فارسی را کتب علی شریعتی خواند و دمیرباش ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۵:۵۹    
در سال 2020 تنها مریخ نورد Mars 2020 ناسا مهمان تازه وارد این سیاره نخواهد بود زیرا چینی ها هم در همان سال مریخ نوردی را راهی سیاره سرخ خواهند کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۵:۴۱    
وزیر بهداشت با بیان اینکه طرح تحول سلامت به یک راه بی بازگشت تبدیل شده است، گفت: ای کاش یارانه ها هم از نوع یارانه غیر نقدی سلامت بود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۵:۳۵    
دبیر کل هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: سیاست دانشگاه آزاد اسلامی حرکت به سوی تربیت نسل چهارم و به وجود آمدن نسل کارآفرین است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۵:۳۲    
هفته پیش بود که خبر نخستین پرواز آزمایشی و موفق بزرگ ترین هواپیمای جهان منتشر شد و مهندسان جهان انتظار داشتند که این هواپیمای عجیب و غول پیکر بتواند تحولی در صنعت هواپیمایی ایجاد کند ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۵:۱۷    
پروین سردارملی، نوه پسری ستارخان، رهبر آزاداندیش و قهرمان ملی نهضت مشروطه ایران، دار فانی را وداع گفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۵:۱۱    
معاون حقوقی رئیس جمهوری به مقام شامخ شهدای شهرستان قرچک ادای احترام کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۵:۱۱    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه از پذیرش دانشجو در رشته های ارشد و دکتری تخصصی این واحد دانشگاهی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۵:۰۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح شرکت داروسازی بوعلی دارو در قم، گفت: طب جدید استمراری از طب سنتی است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۵:۰۶    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه در راستای افزایش همکاری و ارتباط مستمر دو نهاد آموزشی، ایجاد پایگاه ارتباط دانشگاه با آموزش و پرورش را ضروری دانست و خواستار تعامل بیشتر این دو نهاد شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۵:۰۳    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: اعضای بدن آخرین سرباز بستری در بیمارستان شهید رجایی، از سانحه تصادف اتوبوس حامل سربازان پادگان صفر پنج کرمان پس از تایید مرگ مغزی، به بیماران نیازمند اهدا شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۵:۰۳    
وزیر بهداشت عنوان کرد: بیش از 10 هزار تخت بیمارستانی در سه سال گذشته تحویل داده شدند در حالی که در گذشته، هر سال حدود یک هزار و 600 تخت در کشور تحویل داده می شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۵:۰۰    
وزیر دفاع ترکیه اعلام کرد: چنانچه نیروهای کرد هرچه سریعتر از شرق رود فرات عقب نشینی نکنند ترکیه هرگونه حق مداخله را دارد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۴:۵۱    
جمعیت زنان مسلمان نواندیش به مناسبت هفته دولت، بیانیه ای صادر کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۴:۵۱    
رئیس جمهوری در پیامی به ماتئو رنتزی نخست وزیر ایتالیا ، کشته شدن شماری از مردم این کشور در جریان زلزله را به وی ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۴:۴۸    
نشست نقد و بررسی کتاب دولت ها و سلسله های حاکم بر قلمرو اسلام چهارشنبه (سوم شهریورماه) با حضور سیدصادق سجادی ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۴:۴۸    
به دنبال زمین لرزه ای که روز چهارشنبه در ایتالیا رخ داد، دولت از زلزله زده های محلی خواست تا با غیرفعال کردن رمز عبور اینترنت وای فای خود، به برقراری ارتباط بهتر نیروهای امدادی کمک کنند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۴:۴۵    
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان فردا برای سفری دو روزه عازم هند خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۴:۳۹    
دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند در ادامه برنامه های فرهنگی خود جشن عبادت تعدادی از فرزندان پرسنل خود را در مسجد پیامبر اعظم(ص) این دانشگاه برگزار کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۴:۳۰    
قائم مقام سازمان دانش آموزی گفت: سعی ما بر آن است که از ابتدای مهرماه با کمک مربیان و یاورمربیان پیشتاز و فرزانه، فعالیت های برون مدرسه ای سازمان دانش آموزی افزایش دهیم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۴:۲۷    
مهندسان هاروارد یک ربات اختاپوس طراحی کرده اند که تمام قسمت های آن حتی بورد و مدارهای الکترونیک آن از مواد نرم درست شده اند و به صورت خودمختار حرکت می کند و هیچ اپراتوری برای کنترل نیاز ندارد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۴:۱۸    
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد گفت: مبارزه با گروه تروریستی داعش در سوریه پیش از مبارزه با آن در خاک ترکیه غیرممکن است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۴:۱۵    
معاون فعالیت های سازمان دانش آموزی گفت: اردو فرصتی مناسب برای تبادل تجربیات، افزایش مهارت و به روز کردن دانش است، زیرا فضای اردو فضای شادی، باطراوت و تبادل تجربه است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۴:۰۸    
دکتر کمال خواجه پور معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: با دانشجویان مشتاق به زیارت حرم پرنور حضرت علی بن موسی الرضا (ع) دعای روز عرفه و مراسم عید سعید قربان را در حرم مطهر و منور ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۴:۰۸    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در پیامی به مناسبت چهارم شهریور، روز کارمند، تلاش این قشر شریف را در همه نهادها و سازمان ها زمینه ساز توسعه و پیشرفت دانست و همت و ایثار کارمندان را ارج نهاد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۴:۰۵    
از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، نماز عید سعید فطر باشکوه و صلابت ابتدا در دانشگاه تهران و پس از شکل گیری مصلای امام خمینی(ره) در این مکان مقدس برپاشده است به همین منظور بخش دوم نمایشگاه عکس روز بندگی ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۴:۰۵    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش به تداوم تعامل مشترک دانشگاه آزاد اسلامی با هلال احمر تاکید کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۴:۰۲    
عضو تیم مذاکره کننده هسته ای با اشاره به طرح برخی مباحث مبنی بر حضور جاسوس در این تیم، اظهار کرد: من در این رابطه تنها حرف و شایعه شنیده ام و امیدوارم مراجعی که باید پاسخگو باشند رسما در این خصوص ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۳:۵۳    
در فاصله ظهر تا عصر چهارشنبه دو وسیله نقلیه در آتش سوختند که یکی از این حوادث خوشبختانه تلفاتی به جا نگذاشته است، اما حادثه دیگر که علت آن انحراف به چپ بوده، حق نفس کشیدن را از 3 نفر گرفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۳:۵۳    
بازیکن - مربی تیم تاسیسات دریایی گفت: تیم ملی اگر بتواند به لحاظ روحی سطح خود را بالا ببرد به لحاظ فنی مشکلی برای صعود از گروه خود در جام جهانی ندارد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۳:۵۰    
به مناسبت هفته دولت، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از غرفه محصولات دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی استان قم در نمایشگاه سیمای امید که در محل نمایشگاه دائمی استان قم برگزار شد، بازدید کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۳:۴۵    
وزیر دفاع صبح امروز در جمع خبرنگاران در توضیح علت حرکت امروز صبح قایق های تندرو به سمت ناوشکن آمریکایی گفت: تامین امنیت ما در ایران و خلیج فارس برعهده واحدهای دریایی ایران است ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۳:۴۵    
یک مقام نظامی آمریکا ادعا کرد روز سه شنبه 4 قایق تندرو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سرعتی زیاد به ناوشکن یو اس اس نیتز که در حال عبور از تنگه هرمز بود، نزدیک شده اند ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۳:۴۵    
دوماهنامه روزنه فرهنگی در گفت وگویی با ناصر فکوهی - استاد انسان شناسی دانشگاه تهران و مدیر موسسه انسان شناسی و فرهنگ-به بررسی مطالبات اجتماعی و خلاء تعامل مردم و دولت در مسیر رسیدن به توسعه در حوزه ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۳:۴۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه امریکا پرداخت 1.3 میلیون دلار به ایران از سوی آمریکا بر اساس دعوی مرتبط با تسویه پرونده در دادگاه لاهه را تأیید کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۳:۴۵    
مراسم تکریم و معارفه روسای آموزشکده سما اندیشه با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۳:۴۵    
دفتر رئیس اقلیم کردستان عراق از آغاز سفر رئیس این اقلیم به اروپا بعد از پایان سفر اخیرش به ترکیه خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۳:۴۵    
وزیر امور خارجه آمریکا در گفت وگوی تلفنی با همتای ترکیه ای خود از آغاز عقب نشینی کردهای موسوم به یگان های مدافع خلق به سمت شرق فرات خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۳:۴۵    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت تدبیر و امید توانست از طریق ثبت مشاغل از ریزش 300 هزار نیرو جلوگیری کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۳:۴۵    
رئیس پلیس راه راهور ناجا جزئیات حریق یک دستگاه اتوبوس را در محور خرم آباد - پل زال تشریح کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۳:۴۵    
قیمت جهانی نفت در بازار معاملات آتی روز پنج شنبه با روند نزولی آغاز به کار کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۳:۴۵    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان، گفت: اقدام دانشگاه آزاد اسلامی برای در نظر گرفتن جایزه باستانی پاریزی در راستای توجه به چهره های فرهنگی و معرفی الگوهای ملی به جوانان برای کسب علم و دانش است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۳:۰۳    
شهردار منطقه 11 از اجرای طرح بوستان محله من با هدف رسیدگی فوری به نواقص و مشکلات بوستان های بخش مرکزی شهر تهران از طریق ارتباط شهروندان با سامانه 137 خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۳:۰۰    
برنامه پرونده روز پنج شنبه چهارم شهریورماه میزبان محمود گودرزی است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۳:۰۰    
دکتر سیدناصر استاد، مشاور معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مسئول راه اندازی دانشگاه علوم پزشکی مجازی کشور از تدوین طرح ارائه دوره های کوتاه مدت و پودمانی در راستای راه اندازی دانشگاه ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۲:۵۵    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان بیان کرد: روند کاهش دانشجو با توجه به کاهش جمعیت جوان کشور طبیعی است و ما در حال حرکت به سمت کاهش وابستگی به شهریه از طریق وارد شدن به حوزه های اقتصادی و دانش ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۲:۵۲    
کره شمالی سفیر خود را در لندن برای توضیح درباره فرار معاون خود فرا خواند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۲:۴۳    
کنسرت گروه موسیقی مهرورزان به سرپرستی و آهنگسازی جواد عزیزی(عضو کانون نوازندگان سنتی) و خوانندگی علی اتابکی 12 شهریور در تالار اندیشه برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۲:۴۳    
شماره های اول و دوم دوماهنامه روزنه فرهنگی با ویژه نامه ای درباره معضلات حوزه نشر در کشور به انتشار رسیده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۲:۳۷    
وزیر نیرو در آیین بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب التیمور مشهد گفت: اجرای طرح های فاضلاب و استفاده از پساب به جای منابع آب باعث رونق بیشتر اقتصادی و توسعه صنعت در کشور می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۲:۳۷    
چهل و نهمین نشست معاونان آموزشی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور با صدور بیانیه ای به کار خود پایان داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۲:۳۷    
مهندس مصطفی کاظمی، معاون اجرایی دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) از امکان رصد مالی طرح های پژوهشی با اجرای طرح داشبورد (پیشخوان) مدیریتی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۲:۳۴    
دو سارق خشن که با شکنجه و تهدید اقدام به سرقت از خانه پیرزن های تنها می کردند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۲:۳۱    
با حضور وزیر راه و شهرسازی و همچنین مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از پروژه های خدماتی و رفاهی درب شرقی مجتمع شهید رجایی و همچنین دو پایانه صادرات و فراورده های نفتی بهره برداری شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۲:۲۸    
اتحادیه فوتبال اروپا پس از صعود تاریخی روستوف به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پاداش 12 میلیونی به این تیم داد تا بحران مالی این باشگاه روسی تمام شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۲:۲۲    
دو تیم آژاکس و روستوف شب گذشته در بازی برگشت پلی آف لیگ قهرمانان اروپا با یکدیگر دیدار کردند. در این بازی حساس سردار آزمون از ابتدا در ترکیب قرار گرفت و موفق شد اولین گل بازی را برای روستوف به ثمر ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۲:۱۹    
کانال خبری مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در تلگرام راه اندازی شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۲:۱۹    
دانشمندان استرالیایی توانستند با تبدیل 97 درصد نور خورشید به بخار، رکورد بالاترین بازده حرارت خورشیدی را ثبت کنند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۲:۱۳    
ستاره شناسان ادعا می کنند سیاره ای را در نزدیکی منظومه شمسی شناسایی کرده اند که تقریبا هم اندازه کره زمین است و قابلیت زیست دارد. این سیاره به دور ستاره پروکسیما قنطورس می چرخد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۲:۱۰    
ترم اول سیزدهمین دوره کلاس های صدابرداری خانه موسیقی، دوشنبه 8 شهریورماه در ساختمان شماره1 این خانه برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۲:۰۷    
پیام لاریان از 19 شهریورماه نمایش پرسه های موازی را در در تالار مولوی روی صحنه می برد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۲:۰۷    
دوازدهمین مجمع عمومی سراسری جامعه اسلامی مهندسین امروز پنج شنبه 4 شهریور ماه با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس و محمدرضا باهنر دبیر کل این تشکل سیاسی و اعضای شورای مرکزی تهران و استان های این حزب برگزار ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۲:۰۷    
پرفورمنس حواست به تیرهای مشقی باشه نوشته امیرحسین آقایی به کارگردانی اشکان آریانا در تماشاخانه پندار اجرا می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۲:۰۴    
دومین نمایشگاه گروهی عکس علیرضا الله بخشی در گالری آرته برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۲:۰۱    
معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: اگر در انجام کارها عشق به خدا و برنامه ریزی برای آخرت مبنای نظر باشد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۱:۵۵    
صبح امروز -پنجشنبه- همزمان با هفته دولت وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به نمایندگی از دولت وارد اصفهان شد و در اولین برنامه خود با حضور در گلستان شهدا به شهدای شهر اصفهان ادای احترام کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۱:۵۵    
وزیر نفت بر ضرورت افزایش ضریب بازیافت نفت در بسیاری از مخازن کشور تاکید کرد و گفت: همانطور که توسعه میدان های مشترک مهم است، ازدیاد برداشت نفت نیز ضرورت دارد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۱:۴۹    
اسطوره فوتبال برزیل به ستایش از مسی پرداخت و او را کامل ترین بازیکن جهان دانست و از رونالدو هم تمجید کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۱:۳۱    
سال 1984 در یکی از بیمارستان های نیویورک دختر 18 ساله ای به نام لیبی زیون با علایم تحریک پذیری، پرش های عضلانی و گیجی به اورژانس مراجعه می کند ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۱:۱۵    
20 هزار نفر از سپرده گذاران کلان تعاونی منحله ثامن الحجج هنوز تعیین تکلیف نشده اند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۱:۱۲    
پاک کردن اطلاعات به طوری که قابل بازیابی توسط افراد خبره یا جاسوس ها نباشد، همیشه یک دغدغه برای سازمان ها بوده است ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۱:۰۲    
رقابت های لیگ اسکی روی چمن ایران با مشخص شدن تیم ها و نفرات برتر پایان یافت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۰:۵۶    
وزیر کشور در جریان سفر به استان گلستان با حضور در شهرستان گمیشان کلنگ احداث یادمان شهدای گمنام این شهرستان را به زمین زد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۰:۵۶    
معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری حرکت به سمت دانشگاه های کارآفرین را نیازمند تحول در سازوکارها و نیروی انسانی دانست.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۰:۵۳    
رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال به تشریح فعالیت ها و اقدامات این مرکز در دولت یازدهم پرداخت و گفت ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۰:۴۷    
دوازدهمین کنگره سالانه جامعه اسلامی مهندسین امروز پنجشنبه با سخنرانی رئیس مجلس و محمدرضا باهنر در مجتمع آدینه برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۰:۴۷    
محققان موفق شدند با استفاده از سی تی اسکن و تهیه پرینت سه بعدی از صورت زنی که 2000 سال قبل می زیسته، چهره او را بازسازی کنند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۰:۴۴    
پیش فروش نمایش زنانی که به بزها خیره شدند کاری از ایوب آقاخانی آغاز شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۰:۴۱    
نمایش ایوانف در روز شنبه 6 شهریورماه در سالن ناظر زاده کرمانی روی صحنه می رود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۰:۳۸    
ستاره اسکندری معتقد است سینماگران و هنرمندان برای شناخت بهتر بیماری ها و ایفای بهتر نقش ها نیاز به تعامل بیشتر و رابطه بهتر با جامعه پزشکی دارند.
  • ۱