سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۰۱:۲۱Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 24 شهریور 1395 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 31 تیر 1395 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1395 خبرگزاری آنا 30 مهر 1395 خبرگزاری آنا 30 آبان 1395 خبرگزاری آنا 30 آذر 1395 خبرگزاری آنا 30 دی 1395 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1395 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 1 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 2 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 3 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 4 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 5 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 6 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 7 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 8 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 9 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 10 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 11 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 12 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 13 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 14 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 15 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 16 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 17 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 18 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 19 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 20 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 21 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 22 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 23 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 24 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 25 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 26 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 27 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 28 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 29 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 30 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1395 
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۲۳:۴۵    
زیبایی، تلاش برای متفاوت بودن، اعلام یک عقیده یا صرفا ایجاد تنوع در ظاهر، از مهم ترین دلایلی است که به خاطر آن افراد به تتو رو می آورند ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۲۳:۲۷    
پسری که با ادعای طلب3 میلیونی از یک زن جوان آرایشگاه او را به آتش کشیده بود، روز گذشته در دایره جرایم مهمه پلیس آگاهی خراسان رضوی لب به اعتراف گشود و راز آتش سوزی 7 ماه قبل در مشهد را فاش کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۲۳:۱۵    
مدال های پارالمپیک 2016 برای مدال آوران نابینای این بازی ها طوری طراحی شده که با توجه به ارزش مدال صدا تولید می کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۲۳:۱۲    
رئیس جمعیت هلال احمر آمل از ناکام ماندن یک کوهنورد جمهوری چکی در مسیر صعود به قله دماوند خبر داد و گفت که تیم امداد و نجات کوهستان این جمعیت روز چهارشنبه برای نجات کوهنورد به منطقه اعزام شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۲۳:۰۳    
عید مهتاب یا جشن نیمه پاییز یکی از مهمترین اعیاد چینی ها محسوب می شود که همه ساله با اعلام تعطیلی رسمی سه روزه، فرصت خوبی را برای مردم این کشور جهت حضور در کانون گرم خانواده ها فراهم می سازد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۲۲:۳۳    
سیزدهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی، به ریاست آیت آلله هاشمی رفسنجانی رئیس هیات امنا و هیات موسس و با حضور آیت الله سید حسن خمینی، دکتر حمید میرزاده، دکتر عبدالله جاسبی ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۲۲:۲۷    
دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل گفت: شرایط آل خلیفه را تحت فشار و اشغال این کشور از سوی سعودی درک می کنیم اما حکومت بحرین مراقب باشد که فریب عربستان را در این خصوص بیش از پیش نخورد و تبعات ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۲۲:۲۴    
وزیران امور خارجه ایران و مکزیک ضمن دیدار با یکدیگر و مرور ابعاد مختلف روابط دوجانبه، بر تعمیق هرچه بیشتر آن در آینده تأکید کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۲۲:۲۰    
دکتر زمانی گفت: باید برای زیباسازی ونظافت محیط زندگی و حفظ مواهب زیست محیطی تلاش کنیم وهمزمان با تقدیر از پاکبانان ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۲۲:۲۰    
با حضور حجت الاسلام دکترمهدی موحدی نیا معاون اجرایی اداره کل تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۲۲:۱۸    
دانشجویان دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد پایان دوره چهارساله تحصیل در مقطع کارشناسی خویش را جشن گرفتند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۲۲:۱۸    
دو بازیکن استقلال از فهرست 18 نفره این تیم در بازی مقابل پرسپولیس خط خوردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۲۱:۰۶    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام معتقد است که آمریکا، آتش بس در سوریه را از طرف تروریست ها امضا کرده چون طرف دیگری در کار نیست.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۲۰:۵۲    
رییس جمهوری با بیان اینکه ایثارگری در دنیا، عزت و در آخرت، اجر بی پایان دارد، اظهار داشت: ایثارگری شهدا و جانبازان مایه عزت جمهوری اسلامی ایران و سربلندی ملت شریف ایران است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۲۰:۴۶    
رییس جمهوری در فضایی صمیمی با حاج حسین عرب سرخی پدر سه شهید والامقام، دیدار و ضمن تمجید و آرزوی سلامتی، از ایثار و فداکاری ایشان تجلیل کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۲۰:۳۷    
معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت: آیین نامه تعامل دولت و مجلس بزودی و احتمالا هفته آینده ، برای تصویب به دولت ارائه می شود تا با تصویب و ابلاغ آن روابط و تعامل دولت و مجلس ضابطه مند شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۲۰:۰۷    
معاون وزیر امور خارجه ایران در دیدار با معاون وزیر خارجه روسیه و نماینده ویژه پوتین در امور خاورمیانه در خصوص تحولات منطقه با تمرکز بر بحران سوریه به گفت وگو پرداخت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۲۰:۰۴    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: هرچه اجماع در کشور نسبت به معاهده FATF بیشتر شود، مشکلات آن کمتر خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۹:۴۹    
رییس جمهوری با اشاره به وجود فرصت ها، ظرفیت ها و نیروی انسانی توانمند در استان قزوین بر ضرورت اجرای طرح ها و برنامه های دولت یازدهم در راستای رفاه مردم و توسعه و آبادانی این استان تاکید کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۹:۴۳    
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اگر با هم باشیم، هیچ دشمن خارجی نمی تواند ما را شکست دهد ، گفت:متأسفانه برخی با جناح بازی و سوء استفاده درصدد مصادره دستاوردهای دفاع مقدس و انحصار طلبی هستند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۹:۳۷    
وزیر کشور با بیان اینکه 29 اردیبهشت ماه سال آینده زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است گفت: برنامه ریزی و هماهنگی های لازم با شورای نگهبان انجام شده و انتخاباتی خوبی پیش رو خواهیم داشت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۹:۲۶    
سفیر انگلیس در عربستان در واکنش به خبر مسلمان شدنش در توییتر نوشت: خلاصه می گویم که من مسلمان شدم بعد از 30 سال زندگی در جوامع اسلامی و قبل از ازدواج با همسرم
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۹:۱۴    
مراسم ترحیم همسر سرلشکر فرمانده کل ارتش کشورمان با حضور جمعی از شخصیت ها و مسئولان برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۹:۰۲    
به تازگی در فضای مجازی عکسی از مزار زنده یاد داود رشیدی منتشر شده است که با وجود واکنش تاسف برانگیز به این عکس، احترام برومند آن را به نوعی علاقه و محبت مردم می داند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۸:۵۹    
بخش مطبوعاتی نمایندگی دائم ایران در نیویورک در یادداشتی به ادعاهای بی پایه و اساس جوزف لیبرمن، سناتور سابق آمریکایی در روزنامه وال استریت ژورنال پاسخ داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۸:۳۸    
معاون ستادکل نیروهای مسلح گفت: امیدواریم آتش بس در سوریه، منشا اثرات خیر برای دولت و مردم سوریه باشد اما تاکید می کنیم که به طرف آمریکایی و تروریست ها نمی توان اعتماد کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۸:۳۲    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم از راه اندازی مرکز تحقیقات حیوانات آزمایشگاهی در محل دانشکده های علوم پزشکی و علوم پایه این واحد دانشگاهی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۸:۲۹    
سرمربی استقلال خوزستان گفت: امیدوارم مردم خوزستان از دربی فردا لذت ببرند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۸:۲۴    
مراسم معارفه دکتر مهدی جورابلو و تکریم دکتر امید فرهنگیان مرندی، معاونان دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با حضور اعضای هیات رئیسه این دانشگاه برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۸:۱۵    
اسطوره فوتبال ایران به همراه سرپرست باشگاه پرسپولیس امروز در محل تمرین سرخپوشان حضور یافتند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۸:۱۵    
رئیس شورای شهر جزیره هرمز، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی توانسته است با ورود به این نقطه از کشور، با راه انداختن موجی از امید، آینده ای روشن را در زندگی آحاد مردم منطقه ترسیم کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۸:۰۱    
تیم والیبال ایران با نتیجه 3 بر صفر پاکستان را شکست داد و با امتیاز کامل به مرحله بعد صعود کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۷:۵۵    
همه ساله با آغاز فصل برداشت انگور جشنواره ملی انگور در ارومیه با حضور مهمانان خارجی و داخلی برگزار می شود ،امسال نیز این جشنواره از 23 تا 30 شهریور به مدت یک هفته در دهکده ساحلی چیچست آغاز به کار کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۷:۵۲    
تماشاگران شهرآورد پایتخت می توانند با ناوگان خطوط سامانه های تندرو مستقر در پایانه آزادی به میادین انقلاب اسلامی، امام حسین(ع)، تهرانپارس، خراسان، پایانه خاوران، فلکه صادقیه ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۷:۵۲    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل گفت: توجه به قرآن و عترت(ع) روح انسان را متعالی و خدمت به خلق بالاترین نوح عبادت است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۷:۴۹    
نتایج یک پژوهش پرستاری در کشور نشان داد شیوه مشارکت پرسنل پرستاری در میزان یادگیری و کسب مهارت نسبت به کارآموزی روتین موثرتر است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۷:۴۶    
کتاب ریز شبکه ها و بهره برداری بهینه از آنها با همکاری ومشارکت دکتر سید محمد شریعتمدار عضو هیات علمی و استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق و مهندس سید مرتضی مقیمی برای نخستین بار از سوی انتشارات ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۷:۴۳    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) گفت: باید تعداد رشته ها را در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در تمامی گرایش ها به ویژه در رشته های تخصصی و پرطرفدار افزایش دهیم و رشته هایی را مصوب ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۷:۴۰    
گل کریم انصاری فرد در رده بندی زیباترین گل های هفته اول سوپرلیگ یونان رتبه یازدهم را کسب کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۷:۳۴    
کارگاه آموزشی نقش استادان در ارتقای سلامت روانی واجتماعی دانشجویان ویژه استادان درس قرآن کریم و مسئولان کانون های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در واحد مرودشت برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۷:۲۵    
سرمربی ماشین سازی گفت: متأسفانه ما تنها تیم لیگ برتری هستیم که تا الان در زمینی که بازی می کنیم حتی یک جلسه هم تمرین نکرده ایم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۷:۱۹    
حسابرسی و بررسی مستندات بودجه پژوهشی سال 1393 واحدهای دانشگاهی استان خراسان جنوبی مورد بررسی و مستندات مربوطه ارزیابی شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۷:۱۶    
دکتر علیرضا عسگری معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی استان قم در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری آنا گفت ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۷:۱۳    
رئیس شورای هماهنگی کانون های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام، گفت: کانون های دانشجویی یار و بازوی توانمند مسئولان دانشگاه در اجرای فعالیت های فرهنگی هستند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۷:۱۰    
رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس گفت: این حوزه به دلایل متعدد که مهم ترین آن ها پایین بودن نرخ سرمایه گذاری است، یکی از بهترین راه های رسیدن به اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۷:۰۷    
آیین افتتاحیه نخستین جشنواره فرهنگی اقتصادی لاهیجان در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۷:۰۱    
نبود جاذبه در ایستگاه فضایی بین المللی که در فاصله 400 کیلومتری زمین قرار دارد شرایط زندگی را برای فضانوردان ساکن در آن متفاوت از روی زمین کرده است ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۶:۵۲    
دو کشتی حامل فعالان زن از بارسلونا برای شکستن محاصره غزه به سوی این منطقه حرکت کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۶:۵۲    
در داد و ستدهای آخرین روز کاری هفته بازار بورس، شاخص کل سبز پوش شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۶:۴۹    
سرپرست دا نشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی از آغاز ساخت یادمان شهدای گمنام این واحد دانشگاهی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۶:۴۹    
وزیر امور خارجه آمریکا امروز چهارشنبه در تلاش برای کاهش انتقادها از توافق آتش بس درباره سوریه گفت بدون توافق ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۶:۴۶    
هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار با حضور در منزل مؤسس این دانشگاه، در جریان روند بهبودی وی قرار گرفتند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۶:۴۶    
جشنواره موسیقی آوای همبستگی با هدف توجه به موسیقی های حماسیِ بومی و آشنایی شهروندان با موسیقی فولکلور سایر نواحی ایران، در چهار منطقه تهران به مدت چهار روز برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۶:۴۶    
در 15 اجرای نخست نمایش دختر یانکی که به کارگردانی بهرام تشکر در تماشاخانه کنش معاصر روی صحنه است، بیش از 2 هزار نفر به تماشا نشستند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۶:۴۶    
گروه های مسلح آتش بس را در دو روستای حمص نقض کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۶:۴۳    
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با اشاره به اینکه عوارض تریاک به مراتب بیشتر از عوارض سیگار است، گفت: امکان سیروز کبدی در افراد تریاکی 3 برابر بیشتر از سایر افراد است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۶:۴۰    
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: از آنجا که در سال های آینده تولید پروپیلن در کشور افزایش می یابد، لازم است تا واحدهای پایین دستی این صنعت نیز توسعه یافته تا بتوانیم نیاز کشور را تامین کنیم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۶:۴۰    
سازمان حج و زیارت اعلام کرد: متقاضیان زیارت اربعین که از 16 مرداد ماه در سماح ثبت نام کرده اند، از روز شنبه 27 شهریورماه به مدت 72 ساعت فرصت دارند تا با مراجعه به این سامانه ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۶:۲۵    
وزیر کشور به منظور بازدید و بررسی پروژه های اقتصاد مقاومتی طی سفر دو روزه به کرمان، هم اکنون وارد شهرستان جیرفت شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۶:۱۶    
سرمربی پدیده گفت: حقیقی بازیکن بزرگی بود و ما نیز باید به او کمک کنیم تا به شرایط ایده آل بازگردد. امیدوارم او هم قدر فرصتی را که در اختیار می گیرد، بداند و پیشرفت کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۶:۰۷    
این هفته قیمت دو مدل خودروی وارداتی در بازار کاهش یافته است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۶:۰۴    
نمایشگاه عکس پلاستیک مصیبت طبیعت به همت استادان گروه هنر و معماری و با هدف بالابردن سطح آگاهی عمومی دانشجویان درباره استفاده کمتر از پلاستیک و محصولات پلاستیکی و همچنین ترغیب به حفظ محیط زیست ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۶:۰۱    
در حاشیه افتتاح واحد نیمه صنعتی تولید پلی پروپیلن در پتروشیمی اراک از کاتالیست تولید این محصول رونمایی شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۶:۰۱    
نشست خبری گروه دنگ شو درباره برنامه های آینده این گروه موسیقی ظهر امروز 24 شهریورماه با حضور سید علی میرمحمدی مدیر برنامه های گروه ، صبا صمیمی نوازنده سازهای کوبه ای، خشایار روانگر درامر گروه ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۶:۰۱    
دومین سنگ بزرگ آسمانی با نام گانسد در کامپو دل سیلو آرژانتین کشف شد. این شهاب سنگ سی تن وزن دارد و پس از شهاب سنگ هوبا دومین شهاب سنگ بزرگ کشف شده در زمین است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۶:۰۱    
سرمربی سپاهان گفت: مردم انتظارات زیادی از سپاهان دارند و توقع ما هم موفقیت سپاهان است اما چیزی که می خواستیم هنوز حاصل نشده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۶:۰۱    
صد و هفتاد وچهارمین جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز به ریاست دکتر حمید میرزاده، ریاست دانشگاه و با حضور اعضا برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۵:۵۸    
نمایندگان هیات موسس و هیات عالی نظارت منطقه 12 دانشگاه آزاد اسلامی از واحد کرمان بازدید و با رئیس و اعضای هیات رئیسه این واحد دیدار کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۵:۵۸    
هواپیمای Fokker 10 ایران ایر که با 105 مسافر قصد پرواز به سمت بیرجند را داشت، با نقص فنی و شکستگی چرخ مواجه شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۵:۵۲    
ایسنا نوشت:نایب رییس دوم مجلس با اشاره به نامه عذرخواهی سعید مرتضوی در مورد وقایع بازداشتگاه کهریزک گفت ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۵:۴۶    
آنالیز نمونه های جمع آوری شده از ماموریت آپولو روی ماه نشان می دهد برخورد عظیمی که به دلیل تولد ماه ایجاد شده است، احتمالا بخش عظیمی از کره زمین را تبخیر کرده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۵:۴۶    
اردوی تیم ملی مردان برای حضور در مسابقات کاپ آسیایی تایلند و قهرمانی آسیایی هندوستان در جزیره کیش برگزار خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۵:۴۳    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن تراکتورسازی تبریز را مدعیان اصلی دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ برتر دانست.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۵:۳۴    
دکتر فرهاد حسین زاده لطفی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی شروع سال تحصیلی 96-95 این دانشگاه را روز شنبه 27 شهریوراعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۵:۲۸    
جدال پر امتیاز تیم های شرق و غرب آسیا را بسکتبالیست های اردن از فیلیپین بردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۵:۲۸    
سابقات دو ماراتن سوئد در حالی در این کشور برگزار شد که چند تن از دوندگان کشورمان هم در این رقابت ها شرکت کردند و یکی از آنها پس از مسابقات به این کشور پناهنده شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۵:۲۵    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی، تاکید کرد که صلاحیت های عمومی برای جذب اعضای هیات علمی با دقت نظر بررسی شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۵:۱۰    
مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: طرح جعبه کفش از فردا 25 شهریور تا 2 مهرماه در سطح شهر تهران اجرا می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۵:۰۴    
نماز عبادی- سیاسی جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام سید احمد خاتمی در دانشگاه تهران برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۵:۰۴    
به دنبال آتش سوزی صبح امروز در پتروشیمی مبین که تامین کننده یوتولیتی واحدهای پتروشیمی منطقه ویژه عسلویه است تمامی این واحدها خاموش شدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۵:۰۴    
قائم مقام وزیر کشور درباره تعیین تکلیف استاندار اصفهان گفت: هر موقع هیأت دولت شخصی را به عنوان استاندار منصوب کرد، آن موقع اعلام خواهیم کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۴:۵۸    
اعضای تیم ملی فوتسال که در کلمبیا به سر می برند بعد از زلزله در این کشور در سلامت کامل قرار دارند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۴:۵۲    
دکتر محمود نیلی احمد آبادی، رئیس دانشگاه تهران، در حاشیه حضور در کنفرانس رؤسای دانشگاه های جهان در رم ایتالیا با دانشگاه ساپینزای رم تفاهم نامه همکاری امضا کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۴:۵۲    
محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان و هیأت همراه صبح امروز به وقت محلی وارد مکزیکوسیتی پایتخت مکزیک شدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۴:۴۹    
سرپرست مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: پروژه بهسازی کمربندی امام علی(ع) قم-کاشان به طول 5 کیلومتر و عرض 11.5 متر به بهره برداری رسید.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۴:۴۹    
سرمربی نفت تهران گفت: احتیاج زیادی داریم که بازی با پیکان را ببریم چرا که می خواهیم به بالای جدول برسیم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۴:۴۷    
رئیس فدراسیون فوتبال اسلوانی با پیروزی در انتخابات، ساعتی پیش به ریاست یوفا برگزیده شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۴:۴۴    
سفیر بریتانیا در عربستان پس از گرایش به اسلام، مناسک حج را به جا آورد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۴:۴۱    
زمان شرکت در فراخوان جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تا 28 شهریور تمدید شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۴:۴۱    
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار از ثبت اختراع نان دیابتی از سوی کارکنان این دانشگاه در اداره ثبت اختراعات خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۴:۳۲    
هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان می دانند این نوع امتیازگیری در شان استقلال نیست ولی ما تلاش می کنیم از بازی جمعه سربلند بیرون بیاییم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۴:۳۲    
خانه ای که دونالد ترامپ کودکی خود را در آن گذرانده است از طرف صاحب خانه که هیچ یک از اعضای خانواده ترامپ نیست به حراج گذاشته شده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۴:۲۹    
بازیکن سابق پرسپولیس گفت: پرسپولیس در خط هافبک برتری نسبت به استقلال دارد و دوندگی بازیکنان پرسپولیس در این نقطه از زمین می تواند خط هافبک استقلال را از کار بیندازد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۴:۲۳    
یکی از دوندگان ماراتن کشورمان به کشور سوئد پناهنده شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۴:۲۳    
سرمربی تیم فوتبال سایپا معتقد است که تیمش می توانسته از پنج بازی ابتدایی فصل امتیازهای بیشتری بگیرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۴:۲۰    
پس از اولین دوره از ثبت نام دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسکو، نخستین جلسه دفاع از پایان نامه ارشد در این واحد دانشگاهی برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۴:۰۵    
وکیل مدافع قاتل ستایش در تشریح روند برگزاری اولین جلسه دادگاه موکلش که به صورت غیرعلنی برگزار شد، گفت: در این جلسه من براساس ماده 91 قانون اساسی از موکلم دفاع کردم ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۴:۰۲    
یک روزنامه روسی با استناد به اظهارات یک منبع در کمیسیون اروپا نوشت سیاستمداران اروپایی به فکر تشکیل ارتش واحد اتحادیه اروپا برای دفاع از منافع همه کشورهای عضو این اتحادیه افتاده اند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۴:۰۲    
جزئیات نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۳:۴۷    
چالش پانتومیم برنامه شب گذشته خندوانه با حضور مرد طلایی المپیک ریو را در این ویدئو مشاهده کنید.