شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۷:۳۴Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 3 آذر 1395 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 31 تیر 1395 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1395 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 30 مهر 1395 خبرگزاری آنا 30 آبان 1395 خبرگزاری آنا 30 دی 1395 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1395 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 1 آذر 1395 خبرگزاری آنا 2 آذر 1395 خبرگزاری آنا 3 آذر 1395 خبرگزاری آنا 4 آذر 1395 خبرگزاری آنا 5 آذر 1395 خبرگزاری آنا 6 آذر 1395 خبرگزاری آنا 7 آذر 1395 خبرگزاری آنا 8 آذر 1395 خبرگزاری آنا 9 آذر 1395 خبرگزاری آنا 10 آذر 1395 خبرگزاری آنا 11 آذر 1395 خبرگزاری آنا 12 آذر 1395 خبرگزاری آنا 13 آذر 1395 خبرگزاری آنا 14 آذر 1395 خبرگزاری آنا 15 آذر 1395 خبرگزاری آنا 16 آذر 1395 خبرگزاری آنا 17 آذر 1395 خبرگزاری آنا 18 آذر 1395 خبرگزاری آنا 19 آذر 1395 خبرگزاری آنا 20 آذر 1395 خبرگزاری آنا 21 آذر 1395 خبرگزاری آنا 22 آذر 1395 خبرگزاری آنا 23 آذر 1395 خبرگزاری آنا 24 آذر 1395 خبرگزاری آنا 25 آذر 1395 خبرگزاری آنا 26 آذر 1395 خبرگزاری آنا 27 آذر 1395 خبرگزاری آنا 28 آذر 1395 خبرگزاری آنا 29 آذر 1395 خبرگزاری آنا 30 آذر 1395 
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۲۳:۵۸    
وزن کشی مسابقات کشتی آزاد رقابت های بین المللی جایزه بزرگ جام حیدر علی اف آذربایجان عصر امروز برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۲۳:۵۲    
روستوف در شب گلزنی سردار مقابل بایرن به پیروزی دست یافت تا همچنان به حضور در لیگ اروپا امیدوار بماند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۲۳:۴۶    
زمان و مکان تک دیدار استقلال در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۲۳:۱۶    
در پی درگذشت آیت الله سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی، آیت الله هاشمی رفسنجانی پیام تسلیتی صادر کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۲۳:۱۳    
هیات اقتصادی آفریقای جنوبی که به تهران سفر کرده است، با حسین جابری انصاری معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه دیدار و گفت وگو کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۲۲:۵۵    
بارش برف و سرمای کم سابقه پائیزی از یک سو و افت فشار گاز به خاطر مصرف بیش از حد از سوی دیگر ، شهروندان بابلی و آملی را به صف خرید نفت سفید هدایت کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۲۲:۴۹    
معاون امور مجلس رییس جمهوری گفت: دولت خواستار در اولویت قرار گرفتن بررسی لایحه اصلاح قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا در مجلس شورای اسلامی است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۲۲:۴۳    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در پیامی درگذشت عالم ربانی و مرجع تقلید شیعیان حضرت آیت الله سید عبد الکریم موسوی اردبیلی را تسلیت گفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۲۰:۴۹    
رئیس جمعیت هلال احمر بابل گفت که امداگران این جمعیت امروز چهارشنبه مادر بارداری را از منطقه سخت گذر بندپی شرقی به وجود بسته بودن جاده به بیمارستان منتقل کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۲۰:۴۳    
2 تن از کوهنوردان یک تیم کوهنوردی مالزیایی که روز پنجشنبه 27 آبان ماه 95 به قصد صعود قله دماوند به بارگاه سوم عزیمت کرده بود در روز دوشنبه اول آذر ماه مفقود شدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۲۰:۳۷    
سی ان ان خبر داد: جراحان آمریکایی موفق شدند در یک عمل 27 ساعته دوقلوهای به هم چسبیده را از یکدیگر جدا کنند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۲۰:۳۱    
در شرایطی که بانک ها برای پرداخت سود بیش از 15 درصد سپرده با برخوردهای انضباطی مواجه می شوند، در سویی دیگر موسسات مجاز در فضایی برابر و الزام به فعالیت در چارچوب مقررات بانک مرکزی ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۲۰:۳۱    
رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی رحلت فقیه و عالم بزرگوار آیت الله آقای حاج سید عبدالکریم موسوی اردبیلی را تسلیت گفتند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۲۰:۲۸    
جریان کلی اصولگرایی منافع نظام، رای آوری و شایسته سالاری است و این که این گزینه را احمدی نژاد حمایت کند یا نکند، مهم نیست. اگر انتخاب درست باشد، احمدی نژاد و هر کس دیگری باید در همان راستا حرکت کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۲۰:۲۲    
محقق ایرانی دانشگاه کالیفرنیای جنوبی با طراحی و ساخت پرینترهای سه بعدی روش نوینی را در ساخت اتوماتیک سازه های ساختمانی در مدت کم ارائه داده و در تلاش است تا با همکاری ناسا اقدام به ساخت سازه در مریخ ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۲۰:۲۲    
نقاش پیشکسوت گفت: وقتی قضیه وقف اموال 15 میلیاردی ام را مطرح کردم معاون وزیر و نماینده مجلس هم حضور داشتند، آنها وعده دادند که پیگیری می کنند اما هیچ کاری نکردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۲۰:۱۳    
در آخرین روز از سرشماری نفوس و مسکن مسن ترین فرد کشور با 135 سال سن در شهر سقز سرشماری شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۲۰:۰۱    
بنیاد خیریه دونالد ترامپ اعلام کرد هیچ بخشی از جریمه 25 میلیون دلاری دانشگاه ترامپ را پرداخت نخواهد کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۹:۲۸    
جانشین فرمانده ناجا گفت: نیروی های مسلح جمهوری اسلامی در اربعین امسال انسجام بیشتری داشتند و با فرماندهی واحد مأموریتشان را انجام دادند و در مجموع هماهنگی و همکاری همه دستگاه ها مثال زدنی و تجلی کار ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۹:۱۹    
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: یکی از تدابیر خوبی که امسال در استان ایلام اتخاذ شد، یک طرفه شدن جاده "مهران به سمت ایلام" بود که زوار توانستند پس از شرکت در مراسم اربعین به سهولت به کشور بازگردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۹:۱۳    
سازمان هواشناسی کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد: طی سه رور آینده در استان های واقع در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۹:۰۱    
مانور دوره ای آمادگی واکنش در شرایط اضطراری در سه پایانه فتح آباد، صادقیه (غرب) و مهرشهر برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۸:۵۸    
برنامه محیط زیستی سرزمین ما پنج شنبه 4 آذر ماه به موضوع مجوزهای معادن و اثرات تخریبی بهره برداری از معادن در طی زمان بر محیط زیست می پردازد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۸:۵۵    
در پی رحلت حضرت آیت الله موسوی اردبیلی، حجت الاسلام سید حسن خمینی پیام تسلیتی صادر کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۸:۴۹    
فرماندار شهرستان سلماس گفت: یکی از بزرگترین ویژگی های دانشگاه آزاد این است که در آن فساد کمتری وجود دارد که اصلی ترین دلیل آن پشتوانه و نظارت مستمر مردمی است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۸:۴۶    
رئیس پلیس فتای شرق استان تهران گفت: فردی که در پی خواستگاری از دختر مورد علاقه اش تصاویر مونتاژ شده وی را در فضای مجازی منتشر کرده بود توسط پلیس دستگیر شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۸:۴۶    
با مصوبه هیئت وزیران، تعرفه واردات موز در ازای صادرات سیب یا کشمش تغییر کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۸:۴۰    
دکتر محمد سالار کسرایی رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم در پیامی، ارتحال عالم و فقیه عالیقدر آیت الله حاج سید عبدالکریم موسوی اردبیلی را تسلیت گفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۸:۳۷    
تسنیم نوشت: آیت الله سید ابراهیم رئیسی چند سال قبل در دیدار با آیت الله موسوی اردبیلی خطاب به وی گفته بود ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۷:۵۵    
هیأت رئیسه و کارکنان واحد بوشهر در اجرای طرح ملی آشتی با طبیعت، سواحل خلیج فارس را از زباله زدودند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۷:۵۲    
رئیس جمهوری در پیامی ارتحال مرجع گرانقدر عالم تشیع، عابد مجاهد و فقیه فرزانه، عالم عامل و معلّم پرنفوذ نسل های حوزه و دانشگاه ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۷:۵۲    
سرپرست حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر اظهارکرد: نگاه مدیریت کلان حراست دانشگاه به مجموعه دانشگاهیان نگاهی قهری نیست چرا که دانشگاه محیطی مقدس و دارای شان و منزلت بوده و از ویژگی خاصی برخوردار ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۷:۴۰    
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه از حضور فعال انتشارات این واحد با 80 عنوان کتاب و بیش از 400 جلد در دوازدهمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۷:۳۴    
سرپرست دانشگاه آ زاد اسلامی واحد آباده گفت: همه مسئولان در دانشگاه آزاد اسلامی مروج فرهنگ شهید و شهادت هستند و پیرو جمله مقام معظم رهبری که فرمودند زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نسیت ما هم در ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۷:۳۱    
مدیر مدرسه دبستان دخترانه سما واحد کرمان با ابلاغی از سوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان به عنوان رئیس کارگروه علمی اجرایی برنامه ملی شهاب مشتمل بر 8 مدرسه دولتی و 3 مدرسه غیردولتی منصوب شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۷:۲۵    
رئیس واحد دشتستان با توجه به اهمیت کارآفرینی که یکی از دغدغه های جوامع امروزی است، اظهار کرد: خیلی از کسب و کارها احتیاج به سرمایه گذاری آنچنانی ندارد و با یک سرمایه حداقلی شکل می گیرد فقط مقداری ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۷:۲۲    
کارگاه تخصصی آموزشی عفاف و حجاب با همت سازمان بسیج اساتید استان مازندران به میزبانی واحد جویبار برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۷:۲۲    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد به همراه جمعی از استادان بسیجی این واحد با خانواده شهید علی هاها دیدار کردند .
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۷:۱۳    
زبانشناس و پژوهشگر زبان های اکدی و ایلامی گفت: تاکنون سه هزار و 200 کتیبه و آجر نوشته تاریخی در پایگاه باستانشناسی شوش ترجمه و شناسنامه دار شدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۷:۱۳    
اداره کل هنرهای نمایشی از 15 تا 17 اسفندماه 1395 سمینار بین المللی تئاتر و ظرفیت های بخش غیر دولتی را با ریاست مهدی شفیعی و دبیری مهرداد رایانی مخصوص برگزار می کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۷:۰۷    
وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی درگذشت آیت الله موسوی اردبیلی را تسلیت گفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۷:۰۷    
محفل انس با قرآن کریم به همراه تجلیل از نفرات برتر بیست و یکمین جشنواره هنر و ادبیات دینی و فرهنگی ، نفرات برتر مرحله کشوری بیست و یکمین دوره مسابقات شفاهی قرآن و عترت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۷:۰۷    
دادگاه جنایی بحرین، زمان دادگاه بعدی شیخ عیسی قاسم را 4 دسامبر (14 آذر) اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۷:۰۴    
منابع خبری از قدردانی دمشق از حمایت های مصر از روند حل بحران در سوریه خبر دادند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۷:۰۴    
رئیس جمهوری تونس وجودهرگونه پایگاه نظامی آمریکا در کشورش را رد کرد ولی گفت پهپادهای آمریکایی می توانند با هدف شناسایی و نظارت بر مرزهای این کشور با لیبی پرواز انجام دهند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۷:۰۴    
فرید فرخنده کیش، مدیرعامل انجمن سینمای جوان درمورد شایعاتی درخصوص احتمال برکناری از سمت فعلی اش و جایگزین شدن حبیب ایل بیگی به عنوان مدیرعامل جدید انجمن سینمای جوان ابراز بی اطلاعی کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۷:۰۴    
رئیس جمهوری آرژانتین در اقدامی که در فضای رسانه ای جنجال به پا کرده است با دختر رئیس جمهوری منتخب آمریکا به طور تلفنی گفت وگو کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۷:۰۱    
در سه دیدار دیگر از هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال تیم راه آهن مقابل نفت مسجد سلیمان پیروز شد و گل گهر شکست خورد و نساجی بی پول هم خارج از خانه به نتیجه مساوی رسید.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۷:۰۱    
نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی درگذشت آیت الله موسوی اردبیلی را تسلیت گفت و از مجاهدت های علمی و عملی آن عالم تجلیل کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۷:۰۱    
دالایی لاما، رهبر معنوی بودائیان تبت، روز چهارشنبه گفت که او هیچ نگرانی درباره انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهوری آمریکا ندارد و افزود که انتظار دارد این تاجر ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۷:۰۱    
رئیس مجلس خبرگان رهبری در پیام تسلیت خود تأکید کرد: آیت الله موسوی اردبیلی از پیشگامان انقلاب اسلامی ایران و یکی از نزدیک ترین یاران امام خمینی بود ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۶:۵۸    
دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، درگذشت حضرت آیت الله العظمی سید عبدالکریم موسوی اردبیلی را تسلیت گفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۶:۵۸    
اعضای شورای مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال با هدف حمایت از کسب و کارهای دانش بنیان تعیین شدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۶:۵۸    
یک جراح مغز و اعصاب ایتالیایی با کمک فناوری واقعیت مجازی، به هدف پیوند سر به انسان نزدیک می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۶:۵۲    
مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی از افزایش بیست درصدی ظرفیت گرمخانه ها برای پذیرش معتادان در شب های سرد خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۶:۴۹    
مدیرکل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت از تولد یک میلیون و 30 هزار نوزاد از ابتدای سال تاکنون خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۶:۴۹    
بورس تهران در حالی به تعطیلات آخر هفته رفت که این شاخص امروز کاهش نامحسوس 8 واحدی را به ثبت رساند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۶:۴۹    
دکتر احمد شمس سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی درحکمی رئیس دانشکده هنر این واحد را منصوب کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۶:۴۹    
روز سه شنبه به دنبال رشد بهای اونس و دلار، حجم معاملات آتی سکه با روند صعودی قیمت ها همراه شد، به طوری که قیمت سکه در پنج سررسید دی، اسفند، اردیبهشت، تیر و شهریور در مسیر افزایشی قرار گرفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۶:۴۳    
سرمربی آلمانی عزل شده تیم ملی فوتبال آمریکا از هواداران به خاطر حمایت های دائمی تشکر و قدردانی کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۶:۴۳    
رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان خواف گفت: افزایش اقامت در شب گردشگران در شهرستان خواف نسبت به مدت مشابه سال قبل 7 برابر رشد داشته است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۶:۴۰    
مهاجم تیم لوکوموتیو از تیم های محلی بلگراد صربستان در صحنه ای عجیب توپ را از فاصله ای نزدیک به بیرون می زند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۶:۴۰    
رئیس پلیس فتا استان خوزستان گفت: فردی که به انگیزه انتقام جویی اقدام به ارسال پیام های تهدید آمیز مبنی بر انتشار تصاویر شخصی می کرد، دستگیر شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۶:۴۰    
نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی و برطرف کردن مشکلات و نیازهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران از این واحد دانشگاهی بازدید کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۶:۴۰    
مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان از ورود قطار حامل گردشگران خارجی به اصفهان خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۶:۳۷    
نشست هم اندیشی اتحادیه های دانشجویی با ریاست دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر حمید میرزاده، دکتر سید طه هاشمی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی و حجت الاسلام حسن نمازی در سازمان مرکزی این ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۶:۳۴    
پس از به پایان رسیدن فرصت ثبت نام برای حضور در بخش الکام گیمز نمایشگاه الکامپ، تعداد ثبت نام کنندگان حاکی از استقبال و حضور پرشور بازی سازان در این نمایشگاه است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۶:۳۱    
مراسم فرهنگی دعای نزول باران توسط پردیس گردشگری هفت اقلیم و با اداره کل میراث فرهنگی استان یزد در محل موسسه برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۶:۲۸    
رئیس سازمان بسیج اساتید استان فارس اقتصاد مقاومتی را از مهمترین راه حل های موجود برای جبران ضعف های داخلی و خنثی کردن و مقابله با تهدیدات خارجی دانست که بسیج اساتید برای موفقیت دولت از هیچ کوششی ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۶:۲۵    
دانشمندان دانشگاه مرکزی فلوریدا موفق به ساخت یک نمونه اولیه باتری ابرخازن شده اند که پس از 30 هزار بار شارژ هم مانند یک دستگاه جدید به نظر می رسد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۶:۲۵    
کاشت و تولید گیاهان فصلی در راستای ایجاد منابع درآمدی جدید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت آغاز شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۶:۲۲    
پایگاه خبری BBC یک ورزشکار زن ایرانی را در فهرست تاثیرگذارترین زنان سال 2016 دنیا قرار داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۶:۲۲    
مسابقات لیگ برتر بدمینتون با حضور 6 تیم در قالب دو گروه الف و ب برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۶:۱۹    
دومین جلسه کمیته شیمی دانان ستاد مرکزی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۶:۱۹    
پاریس اعلام کرد قصد دارد پیش نویس قطعنامه ای ضد سوری را به شورای امنیت سازمان ملل متحد ارائه کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۶:۱۹    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر با گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج باید خط مقدم جبهه نبرد نرم دشمن باشد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۶:۱۳    
رئیس جمهوری منتخب آمریکا، نیکی هالی، فرماندار کارولینای جنوبی را به عنوان نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد انتخاب کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۶:۱۳    
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: زمان صدور کارت هوشمند ملی براساس فرآیندهای اعمال شده، از پنج ماه به 2 ماه کاهش یافت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۶:۰۷    
مقام های اسرائیل در همایش روزنامه اورشلیم پست درباره موضوعات مختلفی از جمله بحران سوریه و طرح صلح برای پایان دادن به مناقشات فلسطین-اسرائیل صحبت کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۶:۰۷    
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به لغو سخنرانی نائب رئیس مجلس در مشهد و انتشار برخی اخبار راجع به نقش اطلاعات سپاه در این موضوع گفت ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۶:۰۴    
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت:من شخصا از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می کنم چون هر کاری هم انجام شده باشد،لیاقت آنها بیشتر است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۶:۰۴    
طبق جدیدترین آمار انجمن جهانی فولاد، تولید فولاد خام ایران که بزرگترین تولیدکننده خاورمیانه است، در اکتبر 24 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۶:۰۴    
نخستین همایش ملی مهندسی قدرت و نیروگاه های هسته ای با حضور دکتر احمدیان معاون سازمان انرژی اتمی ، دکتر یوسف قیصری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر، رئیس و مدیران اجرایی نیروگاه اتمی بوشهر ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۶:۰۴    
شهردار منطقه 6 گفت: موضوع نگهداشت و پاکیزه سازی محور مواصلاتی شلمچه تا در ورودی منطقه آزاد اروند به طول 14 کیلومتر به عهده معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6 گذاشته شده بود ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۶:۰۱    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از انسداد محور هراز در پی بارش برف و کولاک خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۶:۰۱    
مریم غفاری رابط پژوهشی مدارس ابتدائی سما واحد کرمان با ارائه ایده ساخت کیت پروتئین نوترکیب شناساگر عملکرد داروهای ضدسرطانی ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۵:۵۸    
تیم دانشجویان واحد تبریز در مسابقات قهرمانی بدمینتون دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی اول شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۵:۵۸    
ستاره شناسان کهکشان کوتوله کم نوری یافته اند که نزدیک کهکشان راه شیری قرار دارد. این کشف جدید احتمالا به معنای وجود تعداد زیادی کهکشان در همسایگی ماست.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۵:۵۸    
پیکر آیت الله موسوی اردبیلی از مراجع تقلید شیعه که ظهر امروز چهارشنبه دار فانی را وداع گفت، پس فردا جمعه در شهر قم تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۵:۵۸    
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه گرفتار پدیده تلخ کوچک انگاری آموزش و پرورش هستیم گفت: سیستم و مراجع تصمیم گیر ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۵:۵۸    
سوال تعدادی از نمایندگان از وزیر نفت درباره تأثیر الگوی جدید قراردادهای نفتی در تضعیف استقلال کشور پس گرفته شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۵:۵۸    
رئیس دفتر جانشین فرماندهی معظم کل قوا در امور ناجا گفت: سازمان های مردم نهاد به دلیل درآمدزایی بیشتر در حوزه درمان فعال هستند و کمتر در حوزه پیشگیری از اعتیاد فعالیت می کنند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۵:۵۵    
آیت الله عبدالکریم موسوی اردبیلی، امروز سوم آذرماه در سن 91 سالگی درگذشت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۵:۵۵    
مصطفی کواکبیان اظهار کرد: امروز صبح ترکیب هیات رئیسه فراکسیون تخصصی دیپلماسی و منافع ملی مشخص شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۵:۵۵    
فدراسیون فوتبال ایران به برگزاری بازی سوریه و ازبکستان در کوالالامپور به فدراسیون جهانی فوتبال اعتراض کرد .
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۵:۵۵    
طبق یک تحقیق جدید، بدخوابی در افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیوی ممکن است منجر به احتمال تشدید بیماری آنها شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۵:۵۲    
نامزدهای نهایی مرد سال 2016 فوتبال آفریقا معرفی شدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۵:۵۲    
منابع خبری از کشته شدن وزیر اطلاع رسانی داعش خبر دادند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۵:۵۲    
مرکز حقوق بشر بحرین اعلام کرد در هفته گذشته 18 مورد بازداشت خودسرانه را ثبت کرده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۵:۴۹    
کارل ویکتور اریاوتس، وزیر امور خارجه اسلوونی که همراه با رئیس جمهوری این کشور به تهران سفر کرده است با محمد جواد ظریف دیدار کرد.