شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۰:۰۸Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 12 آذر 1395 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 31 تیر 1395 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1395 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 30 مهر 1395 خبرگزاری آنا 30 آبان 1395 خبرگزاری آنا 30 دی 1395 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1395 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 1 آذر 1395 خبرگزاری آنا 2 آذر 1395 خبرگزاری آنا 3 آذر 1395 خبرگزاری آنا 4 آذر 1395 خبرگزاری آنا 5 آذر 1395 خبرگزاری آنا 6 آذر 1395 خبرگزاری آنا 7 آذر 1395 خبرگزاری آنا 8 آذر 1395 خبرگزاری آنا 9 آذر 1395 خبرگزاری آنا 10 آذر 1395 خبرگزاری آنا 11 آذر 1395 خبرگزاری آنا 12 آذر 1395 خبرگزاری آنا 13 آذر 1395 خبرگزاری آنا 14 آذر 1395 خبرگزاری آنا 15 آذر 1395 خبرگزاری آنا 16 آذر 1395 خبرگزاری آنا 17 آذر 1395 خبرگزاری آنا 18 آذر 1395 خبرگزاری آنا 19 آذر 1395 خبرگزاری آنا 20 آذر 1395 خبرگزاری آنا 21 آذر 1395 خبرگزاری آنا 22 آذر 1395 خبرگزاری آنا 23 آذر 1395 خبرگزاری آنا 24 آذر 1395 خبرگزاری آنا 25 آذر 1395 خبرگزاری آنا 26 آذر 1395 خبرگزاری آنا 27 آذر 1395 خبرگزاری آنا 28 آذر 1395 خبرگزاری آنا 29 آذر 1395 خبرگزاری آنا 30 آذر 1395 
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۲۲:۵۶    
قطعنامه پیشنهادی جمهوری اسلامی ایران با عنوان مقابله با ریزگردها پس از دو ماه و نیم مذاکره از سوی نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در نیویورک روز گذشته 11 آذرماه سال جاری با اجماع کلیه کشورها در کمیته ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۲۲:۵۳    
دادگاهی در نیجریه روز جمعه دستور آزادی فوری 'شیخ ابراهیم زکزاکی' رهبر شیعیان آن کشور را صادر کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۲۱:۴۱    
امید جهانتیغ که شغلش کارگری است صاحب چهار قلو شده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۲۱:۲۶    
معاون سیاسی دفتر رییس جمهوری در واکنش به تصویب قانون تمدید 10ساله تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران در سنای آمریکا،گفت: اگر برجام تعهدی چندجانبه است ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۲۱:۰۸    
دانشمندان بریتانیایی روشی جدید برای درمان سرطان پروستات کشف کرده اند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۲۰:۱۱    
نحوی نژاد گفت: در حال حاضر 300 هزار معلول، جویای کار هستند و این آمار نشان می دهد که تعداد زیادی از این افراد که شرایط کار کردن را دارند؛ بیکار هستند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۹:۲۰    
فوردگاه ها فقط جایی نیستند که برای سوار و پیاده شدن از هواپیما استفاده شوند، آن ها می توانند فرهنگ خاص خودشان را داشته باشند و برای مسافرانی که از آن ها استفاده می کنند، چشم نواز باشند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۹:۲۰    
پرسپولیس با شکست یک بر صفر ماشین سازی به صدر جدول رده بندی لیگ برتر بازگشت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۹:۱۱    
مازیار میری این عکس را در اینستاگرامش منتشر کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۹:۰۵    
لاله اسکندری این عکس را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و نوشت: در کنار مریم جان دوستی و خواهر جان....فیلم دریاچه ماهی....اولین تجربه همکاری مشترک با ستاره
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۹:۰۲    
حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری معاون حقوقی رئیس جمهور کشورمان، در ملاقات با معاون رئیس جمهوری کوبا، ضمن ابراز همدردی مجدد با مقامات و ملت کوبا بخاطر درگذشت فرمانده تاریخی انقلاب این کشور ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۸:۴۴    
ستاره شناسان با استفاده از شواهد دنباله دارها و مدل های جدید، نظریه جدیدی را مطح کرده اند که بر اساس آن، یک ابرنواختر کم جرم باعث شکل گیری منظومه شمسی شده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۸:۳۸    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به تمدید تحریم ها از سوی آمریکا تاکید کرد: اگر آمریکا تحریم های جدید را علیه ایران اعمال کند، ما به آمریکا پاسخ شوکه کننده ای خواهیم داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۸:۱۷    
پیکر شش شهید انفجار تروریستی حله عراق، امروز در استان خوزستان تشییع شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۷:۵۹    
اطلاعات امنیتی "یورو پل" درباره گروه های تروریستی، در اقدامی بی سابقه روی اینترنت قرار گرفته است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۷:۱۱    
باراک اوباما، رئیس جمهور امریکا، باوجود فشارهای کنگره و رژیم صهیونیستی، با انتقال سفارت این کشور از تل آویو به بیت المقدس مخالفت کرده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۶:۵۶    
دانش آموزان دبستان هاجر لامرد به همراه معلم خود و مدیر این دبستان قبور شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد را زیارت و با آنان تجدیدمیثاق کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۶:۲۶    
یک روزنامه آمریکائی اعلام کرد که باراک اوباما تنها 10 روز وقت دارد تا با استفاده از یک اختیار قانونی به نام پاکِت وتو ، تحریم های ضد ایرانی موسوم به داماتو را به شکل مؤثری وتو کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۵:۴۷    
مهدی سنایی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه با تاکید بر ضرورت مبارزه مشترک با پدیده تروریسم ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۵:۱۴    
معاون آموزشی و پژوهشی سما دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد که چند کانکس به همراه هزار جلد کتاب به دانش آموزان منطقه محروم رودبار استان کرمان که کلاسی برای درس خواندن نداشتند از سوی دانشگاه آزاد اسلامی و ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۵:۰۸    
رئیس سازمان کاردانی ساختمان استان تهران از ساماندهی 6 هزار معمار تجربی کارآمد در تهران خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۵:۰۸    
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با اشاره به سانحه ریلی سمنان گفت: وزیر راه و شهرسازی می گوید الحمدلله این ها بیمه بودند، این کجای دلِ دلسوختگان را جبران می کند؟ بیمه این داغ مگر قابل جبران است؟
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۵:۰۵    
رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان درباره مغایرت قانون تحریم های ایران با برجام گفت: این قانون اکنون وجود دارد اما رئیس جمهوری آمریکا آن را ملغی اثر کرده است و فعلا آثاری مترتب بر آن واقف نیست اما اگر ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۵:۰۲    
هفته ششم رقابتهای لیگ برتر هندبال بانوان با برتری تیم شهید چمران لارستان برابر تاسیسات دریایی و صدرنشینی این تیم دنبال شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۵:۰۲    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از بعد از ظهر امروز به تدریج از شدت بارش ها در شمال غرب و غرب کشور کاسته می شود وفردا آسمان تهران نیمه ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد شدید خواهد بود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۴:۵۹    
سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر از سمت خود در این تیم کناره گیری کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۴:۵۶    
هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان با برگزاری سه دیدار برگزار شد که در پایان تیم آینده سازان صدر جدول را در اختیار گرفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۴:۵۶    
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از افزایش شمار مراجعان با آمار 145 بیمار به بیمارستان های آبادان و خرمشهر با مشکل تنفسی پس از بارش نخستین باران پاییزی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۴:۴۷    
دبیر علمی انجمن جراحان پلاستیک و ترمیمی چشم ایران، بر ضرورت معاینه چشم قبل از انجام اعمال جراحی و غیر جراحی زیبایی صورت تاکید کرد و گفت: این معاینه می تواند از بروز عوارض چشمی جلوگیری کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۴:۴۴    
دادگاه حکمیت ورزش حکم نهایی در مورد رئیس پیشین فدراسیون جهانی فوتبال را روز دوشنبه اعلام خواهد کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۴:۴۱    
امارات متحده عربی چهل و پنجمین سالروز استقلال خود را در حالی جشن می گیرد که با چالش های مختلف سیاسی و اقتصادی در داخل و خارج از امارات روبرو شده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۴:۳۲    
جانشین رئیس پلیس راهور تهران گفت: تردد در لاین کناری محل ریزش خیابان در محدوده پارک ساعی در حال انجام است و تا ساعتی دیگر با پرکردن محل ریزش وضعیت عادی می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۴:۳۲    
معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر گفت: تیم های ارزیاب برای بررسی خسارت در توفان در دو شهر نکاء و سواد کوه به این مناطق اعزام شدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۴:۳۲    
معاون امور استان های سازمان صدا و سیما از راه اندازی رادیو نما با همت معاونت توسعه و فناوری رسانه و با همکاری و مشارکت معاونت امور استان ها در آینده نزدیک خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۴:۳۲    
عضو هیئت رئیسه مجلس در یادداشتی به مناسبت روز مجلس، ضمن گلایه مندی از بی توجهی به این روز عنوان کرد که جای بسی تأمل است که چرا روز مجلس و سالگرد شهادت آیت الله مدرس که بنابر فرمایش امام و رهبری در ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۴:۲۹    
علیرضا حقیقی هنوز تیم باشگاهی خود را انتخاب نکرده است!
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۴:۲۶    
هیأت اعزامی مجلس شورای اسلامی به کامبوج به منظور شرکت در نهمین مجمع عمومی مجمع مجالس آسیایی، در حاشیه نشست با هیأت های پارلمانی کشورهای کامبوج، اندونزی، روسیه، ویتنام و چین دیدار و گفت وگو کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۴:۲۳    
یکی از مشکلات اصلی بازار سرمایه برای جذب سرمایه گذاری خارجی عدم امکان افتتاح حساب بود که به کمک تفاهم نامه شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با بانک ملت ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۴:۲۰    
در هفته گذشته و طی سه روز معاملاتی جمعا 605 میلیون ورقه به ارزش چهار هزار و 310 میلیارد ریال در 54 هزار دفعه در بازارهای فرابورس ایران دست به دست شد که نخستین روز کاری هفته با بیشترین حجم و ارزش ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۴:۲۰    
با ورود گاز از سکوی فاز 21 پارس جنوبی به پالایشگاه فازهای 20 و 21 ردیف دوم این پالایشگاه ها برای شیرین سازی گاز راه اندازی شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۴:۱۷    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از یکطرفه شدن دو محور هراز و چالوس از ساعت 14 خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۴:۱۷    
امروز قرار است سه نامزد نهایی بهترین مربیان زن و مرد، بهترین بازیکن زن و مرد و همچنین نامزدهای جایزه فرانس پوشکاش اعلام شود. تاکنون نامزدهای بهترین مربی زن معرفی شدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۴:۱۴    
محمود صادقی نماینده مردم تهران از حضور وزرای دادگستری و اقتصاد در مجلس برای پاسخگویی راجع به حساب های بانکی قوه قضاییه ظرف دو هفته آینده خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۴:۱۴    
سمینار یکروزه دیابت با همت گروه مامایی در دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۴:۱۴    
وزارت نفت اعلام کرد: حجم تزریق گاز به میدان های نفتی جنوب کشور در هفت ماه امسال از مرز 10 میلیارد مترمکعب فراتر رفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۴:۱۱    
بیش از 100 هزار مسلمان اندونزیایی امروز جمعه علیه فرماندار مسیحی جاکارتا که پیشتر اقدام به توهین به دین مبین اسلام کرده بود، تظاهرات کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۴:۱۱    
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نظریه بازگشت به دریا را از موضوعات اصلی کشور دانست و بر آبادانی سواحل مکران تاکید کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۴:۱۱    
بخش نکوداشت سینمای مستند کرمان دهمین جشنواره سینماحقیقت به استقبال تکریم از استاد منوچهر عسگری نسب و محمد اسلامی دو مستندساز شاخص سینمای مستند کرمان می رود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۴:۰۵    
نمایش خوب، بد، زشت به کارگردانی شقایق فتحی و نویسندگی ابوالفضل حاجی علی خانی چهارشنبه دهم آذر با ادای احترام به شهدای مدافع حرم دور جدید اجراهایش را در تماشاخانه ماه حوزه هنری آغاز کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۴:۰۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص بازداشت دو ایرانی به اتهام ادعایی شروع به تروریسم توضیحاتی ارائه کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۴:۰۵    
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: کاهش تولید نفت و افزایش قیمت آن در سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) با پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران، یک توفیق و دستاورد بزرگ برای کشور ما است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۴:۰۵    
دبیر کل مجمع نیروهای خط امام با بیان اینکه آیت الله العظمی موسوی اردبیلی روشن فکر و دارای افکار مترقی بود ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۴:۰۲    
مدیرکل دفتر کاریابی های وزارت کار می گوید: در هفت ماهه امسال 350 هزار کارجو در مراکز کاریابی ثبت نام کرده اند که 110 هزار نفر آنها را زنان و 240 هزار نفر آنها را مردان تشکیل می دهند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۴:۰۲    
در 11 آذر 1365 در مجلس شورای اسلامی لایحه ای مورد بحث قرار گرفت که بر اساس آن باید صلاحیت داوطلبان تملک سلاح های شکاری احراز می گردید.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۴:۰۲    
آبی پوشان اولین تمرین خود پس از شکست صبای قم را برگزار کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۳:۵۹    
فرمانده عملیات آزادی نینوا از آزادی 361 روستا و انهدام 632 خودروی بمب گذاری شده از آغاز عملیات موصل خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۳:۵۳    
هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان با پیروزی تیم های صدرنشین پیگیری شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۳:۵۰    
مراسم رونمایی همزمان 7 جلد کتاب تازه تالیف و ترجمه شده کیان پیشکار عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت در نمایشگاه بین المللی کتاب فارس برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۳:۴۴    
پیشکسوت داوری گفت: اگر برخورد قاطع درباره بازی استقلال و صبا شود، قول می دهم بساط درگیری هایی از این دست در فوتبال ما برچیده می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۳:۲۶    
مسئله برخی حساب های بانکی در قوه قضائیه که بنابر مصالحی به نام رئیس قوه است، از زمانی رسانه ای شد که یکی از نمایندگان مردم تهران با انتشار مطلب در فضای مجازی، شائبه ای را مطرح ساخت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۳:۲۶    
پس از سقوط هواپیمای آنتونف 140 و استعفای جهانگیریان رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، دومین استعفای معاونان وزیر راه و شهرسازی با سانحه برخورد دو قطار در سمنان کلید خورد که این بار پورسیدآقایی استعفای خود ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۳:۲۶    
سرمربی پرسپولیس درخواست جالبی از هوادار پرسپولیس داشت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۳:۲۰    
رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: ما به صورت مستقیم و جدی با آناستازی و استویچف وارد مذاکره شده ایم و هفته آینده مذاکرات مان با یکی از آنها نهایی می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۳:۱۱    
عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: ذهنی در اصولگرایان انتخابات آینده را مهندسی می کند؛ برای همین هم به نظر می رسد انتخابات آینده ریاست جمهوری، انتخابات پیچیده ای باشد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۳:۱۱    
رئیس جمهوری منتخب آمریکا در نخستین مقصد از تور جدیدش با عنوان از شما متشکرم اعلام کرد که به دوره جدید صلح متعهد است و سوگند خورد که هرگز برای سرنگونی هیچ دولتی در دنیا تلاش نکند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۳:۰۲    
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه از آمریکا جز دشمنی انتظار نمی رود با اشاره به تصویب تمدید 10 ساله تحریم ایران (داماتو) در سنای آمریکا ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۲:۵۶    
درسال 2017 ایران به عنوان یکی از کشورهای برگزارکننده مسابقات انتخابی جام جهانی سوارکاری انتخاب شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۲:۵۳    
سری فیلم های مستند کارستان در دهمین دوره جشنواره بین المللی سینماحقیقت روی پرده می رود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۲:۵۰    
رئیس جمهوری ونزوئلا از توافق روز چهارشنبه (30 نوامبر، دهم آذر ماه) وزیران نفت و انر ژی سازمان کشورهای صادر کننده نفت (اوپک) برای کاهش تولید نفت استقبال کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۲:۵۰    
باشگاه خونه به خونه مازندران به علت کسب نتایج ضعیف این تیم در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال ، پنج درصد از قرار داد بازیکنان و کادر فنی این تیم کم کرد .
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۲:۴۷    
دارنده دو مدال طلای بازی های آسیایی و دو طلای جوانان جهان در رشته رویینگ تصمیم دارد دوباره به قایقرانی بازگردد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۲:۴۱    
سوشا مکانی به دلیل تعطیلی فوتبال در نروژ، به ایران بازگشته است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۲:۴۱    
پیشکسوت استقلال گفت: استقلال سیر صعودی داشت و در این مدت رشد قابل ملاحظه ای داشته است به نظرم روزهای خوب استقلال در راه است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۲:۴۱    
مدیر بخش پوستر و عکس بیست و سومین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اعلام کرد که نمایشگاه عکس و پوستر این جشنواره بعد از همدان در تهران نیز برپا خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۲:۳۲    
پیمان قاسم خانی با ابراز تعجب و گلایه از روند پیچیده اکران عمومی فیلم ها گفت: با توجه به اطلاعات ناقصی که برای اکران به ما داده بودند از نمایش خوب، بد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۲:۳۲    
مدیرعامل آسایشگاه کهریزک البرز گفت: 90 درصد کودکان آسایشگاه، کارتن خواب، مجهول الهویه و فاقد سرپرستند و هر روز یک کودک رها شده به مجموعه ما سپرده می شود که این به معضل تبدیل شده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۲:۱۴    
معلم بازنشسته بهبهانی طی روزهای اخیر در پارکینگ منزل مسکونی اش اقدام به خودکشی کرد. در فضای مجازی علت این موضوع ناتوانی مالی در تأمین مخارج زندگی عنوان شده بود اما خانواده این معلم علت خودکشی را ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۲:۱۱    
عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دولت یازدهم قیمت جهانی نفت کاهش قابل توجهی داشت که این موضوع باعث عقب ماندگی پروژه های عمرانی شد و عامل این عقب ماندگی به طور قطع مدیریت وزیر راه ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۲:۰۸    
دبیرکل سازمان ملل متحد در پیامی اعلام کرد: دسترسی افراد اچ.آی.وی مثبت به داروهای نجات بخش در خلال پنج سال گذشته 2 برابر شده و به بیش از 18 میلیون رسیده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۲:۰۲    
9 فیلم بلند سینمایی خارجی در کنار 3 اثر ایرانی به بخش بین الملل چهارمین جشنواره فیلم یاس راه پیدا کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۱:۵۹    
مهاجم صبای قم گفت:داور در اخراج دیوسالار هم اشتباه کرد و با 9 نفره کردن تیم ما عملا اجازه نداد تا بازی مان را انجام دهیم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۱:۵۹    
نماینده خوی درباره نظارت دائمی شورای نگهبان بر نمایندگان مجلس گفت: باید به گونه ای عمل کرد که هم جایگاه شورای نگهبان حفظ شود، هم جایگاه مجلس تا عده ای آسیب نبینند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۱:۵۹    
نماینده سابق تهران نسبت به حاشیه های اخیر مطلبش در فضای مجازی واکنش نشان داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۱:۵۶    
تیم کشتی آزاد بیمه رازی در مسابقات جام باشگاه های جهان با شکست مقابل نماینده آمریکا، به مقام نایب قهرمانی بسنده کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۱:۵۶    
مدیر کل درمان استان تهران از افتتاح نخستین دستگاه شتاب دهنده در بیمارستان شهید فیاض بخش در آینده نزدیک خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۱:۴۷    
آیت الله جوادی آملی گفت: در دیدار با آقایان شورای عالی مدیریت طرح کردم که اگر الان خدایی نکرده خروجی نجف را از ما بگیرند تمام حوزه های علمیه سراسر جهان تشیع خروجی ندارند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۱:۴۴    
قیمت سبد نفتی اوپک با 93 سنت افزایش به 44 دلار و 80 سنت برای هر بشکه رسید.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۱:۴۱    
رهبر کره شمالی در پی اعلام تحریم های جدید از سوی سئول و توکیو، رزمایش گسترده ای را که در آن حمله به پایتخت کره جنوبی شبیه سازی شده بود، برگزار کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۱:۴۱    
رئیس اتحادیه تولید کنندگان و فروشندگان پوشاک تهران از کاهش 30 درصدی قاچاق پوشاک در سال گذشته خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۱:۴۱    
رئیس سازمان امداد نجات جمعیت هلال احمر از ارسال سومین محموله کمک های بشردوستانه این جمعیت برای آسیب دیدگان حلب خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۱:۳۲    
جانشین رئیس پلیس راه جزئیات واژگونی یک دستگاه اتوبوس ولوو حامل دانش آموزان دختر را تشریح کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۱:۳۲    
آلمان ریاست گروه 20 متشکل از بیست قدرت اقتصادی جهان را بر عهده گرفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۱:۲۹    
رئیس سامانه 137 سازمان بازرسی شهرداری تهران با اشاره به بارش برف چند روز گذشته تهران و برودت هوا گفت: مرکز سامانه 137 با همکاری سازمان خدمات اجتماعی شهرداری ضمن آماده باش تمام نیروها ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۱:۲۹    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان گفت: پس از تشکیل پرونده و دریافت پاسخ پزشکی قانونی مشخص شد که علت اصلی فوت دختر دانشجو در سیلاب لرستان غرق شدگی و خفگی در آب بوده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۱:۲۶    
یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور استیضاح وزیر راه و شهرسازی را موضوعی هیجانی و احساسی خواند و گفت: باید تمرین دموکراسی کنیم و به جای متهم کردن یکدیگر به فکر حل مشکل باشیم ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۱:۲۳    
ساسان انصاری به مناسبت هت تریک خود برابر نفت تهران هدیه جالبی دریافت کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۱:۱۴    
نام اسطوره گلزنی ایران و آسیا در فهرست بهترین سبیلوهای تاریخ بوندسلیگا دیده می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۱:۱۴    
رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی،گفت: اقدام سنای آمریکا در تمدید 10ساله تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران اعتماد به این کشور را در نظام بین المللی تحت الشعاع قرار می دهد و تبعات زیادی برای آمریکا ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۱:۰۸    
معاون ارزی بانک مرکزی با بیان اینکه کنترل نوسانات نرخ را پیش بینی کرده بودیم، گفت: افزایش نرخ ارز در فصل پاییز روال طی شده در چند سال اخیر است و امسال نیز با آغاز این فصل یک روند افزایشی را در نرخ ها ...
  • ۱