جمعه ۰۱ تیرساعت ۱۳:۴۶Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 31 شهریور 1396 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1396 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1396 خبرگزاری آنا 31 تیر 1396 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1396 خبرگزاری آنا 30 مهر 1396 خبرگزاری آنا 30 آبان 1396 خبرگزاری آنا 30 آذر 1396 خبرگزاری آنا 30 دی 1396 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 1 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 1 شهریور 1396 خبرگزاری آنا 2 شهریور 1396 خبرگزاری آنا 3 شهریور 1396 خبرگزاری آنا 4 شهریور 1396 خبرگزاری آنا 5 شهریور 1396 خبرگزاری آنا 6 شهریور 1396 خبرگزاری آنا 7 شهریور 1396 خبرگزاری آنا 8 شهریور 1396 خبرگزاری آنا 9 شهریور 1396 خبرگزاری آنا 10 شهریور 1396 خبرگزاری آنا 11 شهریور 1396 خبرگزاری آنا 12 شهریور 1396 خبرگزاری آنا 13 شهریور 1396 خبرگزاری آنا 14 شهریور 1396 خبرگزاری آنا 15 شهریور 1396 خبرگزاری آنا 16 شهریور 1396 خبرگزاری آنا 17 شهریور 1396 خبرگزاری آنا 18 شهریور 1396 خبرگزاری آنا 19 شهریور 1396 خبرگزاری آنا 20 شهریور 1396 خبرگزاری آنا 21 شهریور 1396 خبرگزاری آنا 22 شهریور 1396 خبرگزاری آنا 23 شهریور 1396 خبرگزاری آنا 24 شهریور 1396 خبرگزاری آنا 25 شهریور 1396 خبرگزاری آنا 26 شهریور 1396 خبرگزاری آنا 27 شهریور 1396 خبرگزاری آنا 28 شهریور 1396 خبرگزاری آنا 29 شهریور 1396 خبرگزاری آنا 30 شهریور 1396 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1396 
آنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۶:۲۴    
ثبت و تأسیس شرکت ساخت و تعمیر کشتی گسترش پارس هرمز سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران پیرو تفاهم نامه با شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران (IRISL) و شرکت ملی نفتکش(NITC) ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۳:۵۱    
همزمان با سالروز آغاز جنگ تحمیلی و در طول هفته دفاع مقدس قرار است هشت روایت از هشت سال دفاع مقدس بازگویی شود که در بین دوستداران ادبیات دفاع مقدس به کمپین هشت معروف شده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۳:۲۷    
معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی با اشاره به اینکه کمتر از 15 درصد دانشجویان با صنعت ارتباط دارند، تاکید کرد مسیر ارتباط دانشگاه و صنعت به دلیل مقاومت برخی اساتید، روان و کارآمد نیست.
آنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۸:۱۴    
یکی از شبکه های تلویزیونی رژیم صهیونیستی در واکنش به آزمایش موشک جدید ایران اعلام کرد این موشک چالش پیچیده تری برای سامانه دفاع موشکی اسرائیل است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۳۸    
دفاع مقدس از قطعات ارزشمند تاریخ ملت ایران است. ملتی که برای رهایی از شر سلطه دست به انقلاب زده بود،به یک باره با حمله رژیم بعثی صدام مواجه شد ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۳۸    
عضو سابق شورای شهر تهران گفت: مسئله دفاع است اگر یک نفر هم به منزل آقای نظری هم حمله کند او باز می گوید که خشونت در هر شکلش محکوم است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۵:۵۹    
نماینده باشگاه استقلال مذاکره با سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ترکیه را در استانبول آغاز کرده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۳:۵۷    
یک عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: حدود 5 تا 10 درصد موارد درد در قفسه سینه کودکان و نوجوانان مربوط به مسائل قلبی است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۳:۵۴    
معاون فنی معاونت درمان وزرات بهداشت، گفت: با توجه به اینکه 70 درصد پزشکان جامعه پزشک عمومی هستند، باید سیر درمان از مراجعه به پزشک عمومی آغاز شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۳:۰۶    
فریبرز سلیمی از خوانندگان پاپ کشورمان قطعه هنوز عشقمی را منتشر کرد
آنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۱:۳۳    
بازی لیلا حاتمی در فیلم جدایی نادر از سیمین یکی از 25 بازی برتر زنان بازیگر سینمای جهان در قرن 21 است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۱:۲۷    
پیکر مرحوم نادر گلچین؛ خواننده که روز گذشته دار فانی را وداع گفت اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۱:۱۸    
رئیس فدراسیون جهانی اتاق های بازرگانی همراه تیمی یک ماه دیگر به ایران سفر می کنند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۰:۴۲    
شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با صدور پیامی درگذشت آیت الله راستی کاشانی را تسلیت گفت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۰:۲۴    
رئیس جمهور با تسلیت ارتحال آیت الله راستی کاشانی از مبارزان و فعالان دوران نهضت امام خمینی(ره) از درگاه خداوند رحمان برای آن خادم مکتب اهل البیت(ع) رحمت واسعه و علو درجات و برای عموم بازماندگان صبر و ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۹:۵۷    
مسئول روابط عمومی اورژانس استان چهار محال و بختیاری از حمله یک قلاده خرس به دشتبان کوهرنگی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۹:۲۷    
در هزاره سوم هنوز 10 کشور اروپایی پادشاه دارند و به صورت سلطنتی اداره می شوند و هربار ژست ساده زیستی پادشاه سوژه رسانه ها می شوند. اما در خانواده سلطنتی این کشورها چه می گذرد؟
آنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۹:۲۴    
معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران تاکید کرد: اجازه ساخت مال های مزاحم داده نمی شود و باید به پیوست های ترافیکی و فرهنگی مجتمع های چند منظوره در پایتخت توجه شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۹:۱۵    
انجمن جهانی فولاد، رشد فولادخام ایران را در ماه آگوست 2017، حدود 15.1درصد و در 8 ماهه میلادی امسال را 15.17درصد اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۹:۰۶    
راهبرد ما در مقابل غرب ، در پایان چهارمین دهه پیروزی انقلاب اسلامی باید واجد کدام ویژگی ها باشد؟ ماجرای برجام و نقشه غرب، یکی از تجارب مهم است که اگر درست فهمیده شود، با همه هزینه هایش ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۹:۰۶    
ترامپ دست را بدون دستکش نشان می دهد تا ما از غفلت عبور نماییم و حقیقت صحنه را ببینیم. امروز نیروهای انقلاب نباید تأسف بخورند که چرا دو سال مذاکره کردیم و نباید به خاطر بی نتیجه بودن آن مذاکرات دولت ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۸:۳۶    
رئیس بانک مرکزی کشورمان گفت: سیستم بدون ربا در بانکداری اسلامی می تواند به عنوان یک محافظ برای تسهیل مبادلات مالی عمل کرده و از ریسک های شدید جلوگیری کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۱:۰۸    
رییس سازمان اطلاعات سپاه گفت: این حق قوه قضاییه است که این ها را محاکمه کند. علی القاعده این نوع جرایم هم اگر برود قوه قضاییه فرد محاکمه بشود ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۳:۳۹    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی پرسپولیس و سپاهان فراتر از سطح آسیا بود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۰:۵۸    
مهدی طارمی به دلیل شکایت باشگاه ریزه اسپور ترکیه 4 ماه محروم شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۰:۴۳    
هفته هفتم رقابت های لیگ برتر با تساوی پارس جم و سایپا و پیروزی پدیده مقابل تراکتورسازی پایان یافت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۹:۲۲    
نشست فوری کارگروه بانکی نمایندگان 5 بانک ایرانی و 3 بانک تراز اول دولتی ترکیه و استفاده از ارزهای محلی ایران و پاکستان تا 2 هفته آینده، از توافقات دیدار سیف با همتایان خود بود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۹:۱۹    
مسعود بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق با تأکید بر عدم عقب نشینی این اقلیم از برگزاری همه پرسی استقلال، گفت: حاضر به مذاکره جدی با بغداد هستیم؛ اما پس از برگزاری همه پرسی.
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۹:۱۹    
وزیر خارجه کشورمان گفت: سیاست دولت کنونی آمریکا در قبال برجام این پیام را به جهان می دهد که مذاکره با آمریکا بی فایده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۹:۱۶    
سینا سرلک خواننده موسیقی ایرانی تازه ترین تک آهنگ خود با نام این چه حالیست را منتشر کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۹:۰۴    
گویا این سازمان سینمایی و دولتی ها هستند که باید برای آشتی کنان و راضی نگه داشتن همه سر تعظیم جلوی فیلمسازان معترض فرود آوردند ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۸:۴۰    
مسئولان باشگاه استقلال مذاکرات و رایزنی خود برای انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه را در حالی ادامه می دهند که نماینده این باشگاه در ترکیه حضور دارد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۸:۳۷    
مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با تاکید بر این که ایران به برجام پایبند است، گفت که خروج آمریکا از توافق هسته ای به منزله نقض توافق و نقض یک قطعنامه شورای امنیت است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۸:۱۳    
ای پسر شبیب! محرم، ماهی است که مردم در دوران جاهلیت ستم و قتل را در آن حرام می دانستند، ولی گروهی از مسلمانان، این حرمت را نشناختند، فرزند پیامبر را به قتل رساندند و زنان و فرزندانش را به اسارت بردند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۸:۰۱    
وزیر خارجه کشورمان گفت: ایران تنها در صورتی درباره تغییر توافق هسته ای مذاکره خواهد کرد که در هر امتیازی که تهران داده است -از جمله دست برداشتن از سوخت هسته ای- تجدید نظر شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۸:۰۱    
مراحل اول و دوم عملیات بزرگ آزادسازی شهر استراتژیک الحویجه در استان کرکوک عراق درحالی دیروز پایان یافت که ضربات جبران ناپذیری بر پیکره تکفیری ها وارد آمد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۷:۵۲    
معاون عملیات سازمان اورژانس کشور عنوان کرد: یک راکب موتور سیکلت که با گاردریل برخورد کرده بود توسط رئیس اورژانس کشور از خدمات اولیه بهره مند و توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۷:۴۹    
شهربانو امانی عضو شورای شهر تهران، در حالی که ادعا کرده بود، برای چاپ سه جلد کتاب گزارش عملکرد 12 ساله شهردار تهران، حدود 28 میلیارد تومان هزینه شده است، شهرام گیل آبادی ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۷:۳۱    
وبگاه آمریکایی نوشت: باید برای سران عربستان به وضوح مشخص شود که با حفظ چنین دیدگاهی به ایران با نتایج معکوسی در سیاست داخلی و خارجی مواجه می شوند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۷:۳۱    
معاون اهداکنندگان انتقال خون استان تهران با اشاره به جزییات طرح نذر خون در ایام محرم، گفت: در این زمینه سیستم نوبت دهی برای نذر خون در ماه محرم راه اندازی شده تا در برخی زمان ها که نیازمند اهدای خون ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۷:۳۱    
با توجه به تعداد زیاد خودروهای موجود در کشور احتمال این که شما نیز که در حال خواندن این گزارش هستید مالک یک یا چند خودروی شخصی هم هستید بالاست.
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۷:۲۸    
امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه از مذاکره با ایران برای دوران پس از سال 2025 سخن گفت، این پیشنهاد را چگونه باید تعبیر کرد؟
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۷:۲۸    
با توصیف و تعریف آقای حائری شایق شدم و خدمت آیت الله راستی رفتم. خیلی زود، پس از چند ملاقات، اعتماد و انس برقرار شد و فهمیدم درست همان است که می جستم: اسلام شناس، اخلاقی، بی تکلف و خودمانی ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۷:۱۹    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به مناسبت بازگشایی مدارس شاهد، فرا رسیدن سال تحصیلی 97- 96 را به تمام دانش آموزان به ویژه یادگاران معزز شهدا، جانبازان و آزادگان، تبریک گفت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۷:۰۴    
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با ارائه توضیحاتی درباره خیریه های کشور، گفت: باید متولی نظارت بر خیریه ها توسط مجلس شورای اسلامی تعیین شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۷:۰۴    
دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه مقاومت وسیله رسیدن به هدف است و نه خود هدف تاکید کرد که تبدیل مقاومت به هدف یکی از خطراتی که است که احزاب و کشورها با آن روبرو هستند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۶    
رئیس جمهور مصر در گفت وگو با یک شبکه آمریکایی اعلام کرد اگر موضوع فلسطین حل شود 50 کشور اسلامی و عربی با رژیم صهیونیستی روابط دیپلماتیک برقرار خواهند کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۶    
در جریان درگیری های 24 ساعت گذشته، نیروهای سوری و مقاومت توانستند با عقب راندن عناصر تروریستی مناطق و مزارع شمالی شهرک معان را بازپس بگیرند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۶    
نخست وزیر پاکستان طی سخنرانی خود در سازمان ملل مشکلات فراوان مسلمانان فلسطین، کشمیر و روهینگیا را مطرح کرده و خواستار اقدام جدی اعضا برای حل آن شد .
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۶:۱۶    
این بازیگر درباره تولید فیلم های مذهبی و عاشورایی گفت: فیلمساز ما لزوما نباید فقط به قصه عاشورا بپردازد بلکه باید سراغ خاندان اهل بیت هم رفت که بعد از عاشورا چه ها بر سرشان آمده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۷    
دکتر میرباقری معاون سیما از انتشار مخدوش سخنانش در مورد برنامه هفت انتقاد کرد و آن را اجحاف نسبت به مهدی کرم پور دانست.
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۷    
سوگواره نمایشی رکعت به رکعت عاشقی از امشب جمعه 31 شهریور با اجرای مجلس تعزیه شهادت مسلم بن عقیل (ع) در محل بنیاد فرهنگی روایت فتح آغاز خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۵۵    
با تلاش و برنامه ریزی واحد بهره برداری این شرکت برای اولین بار ورق عریض با گرید A537cl1 با ضخامت 8 میلیمتر و عرض 3200 میلیمتر برای در شرکت فولاد اکسین تولید شد .
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۵۲    
داعشی ها به دنبال تصمیم فیسبوک و یوتیوب به بستن حساب های کاربری این گروه و طرفدارنشان به شبکه های اجتماعی دیگر خصوصا اینستاگرام روی آورده اند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۳    
رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور، به مناسبت سی وهفتمین سالگرد هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۰    
استقلال در بازی با سپیدرود در هفته هشتم لیگ برتر شرایط تاریخی را تجربه خواهد کرد و یک آنالیزور روی نیمکت آبی پوشان خواهد نشست.
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۱    
با عزیمت آخرین گروه از زائران ایرانی، امروز مکه مکرمه از حضور زائران ایران خالی می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۵    
رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی از واریز 3 میلیارد دلار به صندوق در سه ماه نخست سال جاری خبر داد و گفت: از ابتدای تاسیس تا پایان سال گذشته 33 میلیارد دلار مسدودی برای طرح ها داریم.
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۵    
جانشین فرمانده ناجا از کشف 360میلیارد ریال انواع کالای قاچاق با همکاری پلیس و گمرک طی هفته گذشته در استان هرمزگان خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۲    
معاون عملیات امداد و نجات سازمان هلال احمر عنوان کرد: در پی ریزش ضایعات یک معدن در شهرستان ماهنشان یکی از کارگران زیر ضایعات محبوس شده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۹    
نخست وزیر ترکیه با رد همه پرسی اقلیم کردستان عراق اعلام کرد که اجرای آن امنیت ملی ترکیه را تهدید می کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۶    
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با گرامیداشت 31 شهریور ماه و آغاز هفته دفاع مقدس؛ اقتدار دفاعی و قدرت بازدارندگی بی نظیر ایران اسلامی را مرهون درس آموزی های هوشمندانه نیروهای مسلح از تجربه گران ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۴    
پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس در این فصل هم یک سروگردن از تیم های دیگر لیگ بالاتر است و راحت قهرمان می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۵۸    
سناتور دموکرات با انتقاد شدید از سیاست خارجی دونالد ترامپ در حوزه های گوناگون، از توافق هسته ای با ایران دفاع کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۵۸    
مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رستگاری؛ جمعه 31 شهریور ماه در حسینیه شماره یک جماران برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۴۹    
برای بسیاری افراد، حتی تصور این که بخواهند چند ساعت را بدون اینترنت سپری کنند، دور از تصور است اما اگر چنین اتفاقی بیفتد به طور قطع ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۴۳    
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی معتقد است برخلاف سخنان ترامپ در سازمان ملل متحد، هیچ دوگانگی بین ملت و دولت ایران وجود ندارد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۴۰    
فوق تخصص بیماری های عفونی و گرمسیری عنوان کرد: رعایت نکات بهداشت در هنگام تهیه مواد اولیه، پخت و توزیع نذورات موجب پیشگیری از احتمال بروز بیماری هایی مانند تب مالت، مسمومیت غذایی و سرطان می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۷    
دکتر فرهاد رهبر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی درگذشت برادر مهندس زاهدی، استاندار قزوین را تسلیت گفت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۴    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به اتمام تعطیلات تابستانی و بازگشت مسافران از یک طرفه شدن محورهای چالوس و هراز از عصر امروز خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۴    
نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد در نشستی رسانه ای در نیویورک گفت، خروج آمریکا از توافق هسته ای با ایران (برجام) اعتبار ایالات متحده را از بین نخواهد برد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۱    
دکتر فرهاد رهبر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی درگذشت مادر همسر دکتر عبدالمجید حلمی را تسلیت گفت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۱    
تیم والیبال کارکنان واحد تنکابن قهرمان مسابقات والیبال دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۵    
دکتر فرهاد رهبر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۲    
جنگنده های رژیم صهیونیستی شب گذشته فرودگاه بین المللی دمشق را بمباران کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۰    
استاد نادر گلچین خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی ظهر روز جمعه 31 شهریور ماه دار فانی را وداع کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۷    
پیروز قربانی گفت: هیات مدیره باشگاه با اولتیماتومی که به منصوریان داد استقلال را بیچاره کرد و نتیجه این تصمیم غلط را هم دیدیم.
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۵    
وضعیت دو بازیکن مصدوم تیم فوتبال استقلال برای بازی با سپیدرود رشت مشخص شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۵    
مدیر اداره کل موزه ها اعلام کرد: زمان بازدید از موزه های زیر نظر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در نیمه دوم سال یک ساعت کاهش یافت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۲    
مراسم جشن شکوفه ها و کلاس بندی دانش آموزان به مناسبت بازگشایی دبستان پسرانه سما یک در سال تحصیلی جدید با حضور مسئولان و مربیان دبستان و دانش آموزان و اولیای آنان برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۲    
بیش از 87 درصد خاک سوریه از وجود گروه تروریستی داعش پاک شد ه است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۹    
قورباغه عظیم الجثه ای که 70 میلیون سال پیش زندگی می کرده، دارای چنان آرواره های قدرتمندی بوده که می توانسته دایناسورهای کوچک را ببلعد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۳    
رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی ایران گفت: متأسفانه اغلب سرمایه گذاران مطرح بین المللی برای ورود به بازارهای ایران با سد بزرگی به نام تحریم های آمریکا مواجه می شوند و مشکلات ساختاری اقتصاد ایران نیز ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۳    
لیونل مسی ستاره بارسلونا در این فصل به اندازه تیم رئال مادرید در لالیگا گل زده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۰:۴۸    
مهندسان با ساخت ماهیچه های مصنوعی که قادرند هزار برابر وزن خود را بلند کنند، یک گام به سوی ساخت ربات هایی با شباهت بیشتر به انسان واقعی برداشتند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۰:۴۲    
در آخرین روز هفته هفتم رقابت های لیگ برتر امروز 4 دیدار در شهرهای مختلف برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۰:۴۲    
رهبر کره شمالی در پاسخ به سخنرانی رئیس جمهوری آمریکا در نشست سران ملل متحد، دونالد ترامپ را فردی با مشکلات روانی توصیف و اعلام کرد که رهبر آمریکا بهای گزافی برای سخنانش پرداخت خواهد کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۹    
مدیرعامل بورس کالا با بیان اینکه وعده ای که تولیدکنندگان سیمان داده اند این است که در مهرماه این عملیات اجرایی شود، گفت: هر آنچه که صادرات سیمان وجود دارد باید از این کانال مطمئن صورت بگیرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۶    
سامانه موشکی بالستیک برد بلند خرمشهر صبح امروز در رژه 31شهریور نیروهای مسلح رونمایی شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۳    
وزیر نفت به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران، پیامی صادر کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۰    
حدود یک ماه است که دولت دوازدهم شروع به کار کرده و با قرار دادن موضوعات مهم اقتصادی به ویژه اشتغال و تولید در رأس برنامه ها و اولویت های کاری خود ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۰    
وزیر ورزش و جوانان گفت: هیچ گرایشی به هیچ یک از دو تیم استقلا ل و پرسپولیس ندارم
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۰:۲۷    
مدیرعامل بانک مسکن در مراسم افتتاح مرکز توسعه کارآفرینی بانک مسکن ضمن تشریح اقدامات بانک مسکن در حمایت از ایده های مالی و ساختمانی ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۰:۲۴    
محمد خزاعی، معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران که در راس هیاتی برای مذاکره و نهایی کردن قراردادهای اعتباری با اتریش و دانمارک به وین سفر کرده است ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۰:۲۴    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی اظهار کرد: اگر هدف آفرینش را عبودیت بدانیم برترین نماد عبودیت فرضیه ی نماز است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۰:۲۱    
تیم فوتبال گسترش فولاد با پیروزی مقابل سیاه جامگان ،استقلال تهران را به قعر جدول رده بندی فرستاد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۸    
وزیر راه و شهرسازی صبح امروز با حضور در مترو شهری در پویش جهانی روز بدون خودرو شرکت کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۵    
با حضور کادر پزشکی بیمارستان و مسئولان بیمارستان حضرت سید الشهدا(ع) بخش 8 بیمارستان به نام مرحومه دکتر سپیده بختی نامگذاری شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۲    
سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای تاکید کرد وزیر انتخابی علوم باید در مسیر تغییر جهت دانشگاه ها به سمت تقاضا محور کردن رشته ها تلاش کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۹    
رئیس جمهوری آمریکا و رئیس جمهوری ترکیه ترکیه اعلام کردند در صورت برگزاری همه پرسی استقلال در روز 25 سپتامبرعواقب و پیامدهای سنگین و جدی در انتظار کردستان عراق خواهد بود.
  • ۱