جمعه ۰۱ تیرساعت ۱۶:۴۰Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 30 بهمن 1396 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1396 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1396 خبرگزاری آنا 31 تیر 1396 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1396 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1396 خبرگزاری آنا 30 مهر 1396 خبرگزاری آنا 30 آبان 1396 خبرگزاری آنا 30 آذر 1396 خبرگزاری آنا 30 دی 1396 خبرگزاری آنا 1 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 1 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 2 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 3 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 4 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 5 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 6 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 7 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 8 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 9 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 10 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 11 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 12 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 13 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 14 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 15 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 16 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 17 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 18 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 19 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 20 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 21 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 22 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 23 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 24 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 25 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 26 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 27 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 28 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 29 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1396 
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۲:۳۶    
گزارش های منتشر شده نشان می دهد که در کنگره جهانی موبایل از موبایلی با اندروید اورئو 8 و 32 گیگابایت حافظه داخلی رونمایی می شود که شبیه آیفون ایکس است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۲:۱۸    
سال 2017 توافق کاهش تولید اوپک سبب بالا رفتن قابل توجه قیمت نفت در بازار شد، به تبع آن، قیمت نفت ایران نیز افزایش یافت، قیمت نفت سنگین و سبک ایران رقم های متفاوتی را تجربه کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۹    
مدیرکل امور اداری و رفاه گمرک ایران گفت: این مرکز، تمام تعهدات و مصوبات خود در ستاد اقتصاد مقاومتی را اجرایی کرده و پیشنهادات ویژه ای همچون راه اندازی گمرک موبایلی را برای اجرا در سال آینده در این ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۹    
وزیر گمرک و بازرگانی ترکیه اعلام کرد: 2 مرز کوربلاغ و کاپیکوی بین ایران و ترکیه 24 ساعته فعال هستند و یک مرز دیگر نیز با هدف توسعه مبادلات تجاری بین 2 کشور 24 ساعته می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۹    
یک شرکت استرالیایی به نام سایکل ویژن از کلاه ایمنی ورزشی خود بنام Edge که مجهز به دوربین های جلو و عقب است، رونمایی کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۴    
دو نماینده بوکس ایران در دور نخست تورنمنت بین المللی بوکس بلغارستان مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۰:۰۷    
وزیر علوم از آمادگی ایران برای اعطای بورسیه تحصیلی به داوطلبان و دانشجویان کشور سوئیس خبر داد و گفت: دانشگاه صنعتی اصفهان برای پیگیری تعاملات و ارتباطات علمی و دانشگاهی ایران با سوئیس انتخاب شده است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۰:۰۲    
واحد اصفهان(خوراسگان) در دومین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به لحاظ تعداد رتبه های برتر مقام دوم را کسب کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۳:۰۳    
وزیر کشور عراق که به اردن سفر کرده است، تأکید کرد که در دیدار با مقامات اردن مسئله افراد تحت تعقیب عراق را بررسی نکرده است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۲:۵۴    
سازمان حج و زیارت اعلام کرد با توجه به راه اندازی مجدد پروازهای عتبات به فرودگاه نجف و اعمال این تغییر در برنامه سفرهای عتبات، آغاز ثبت نام قطعی در کاروان های عتبات نوروزی به هفته آینده موکول شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۲:۴۸    
آیین تشییع پیکر پاک 6 شهید گمنام در اقلید برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۲:۴۲    
به تازگی مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا، یک برنامه غذایی ساده را برای مقابله با سرماخوردگی و کوتاه کردن طول دوره درمان پیشنهاد کرده است ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۲:۲۷    
شاید سوال پرسیدن در مورد مغر انسان بسیار جذاب باشد، هر چند طبق اظهار موسسه ملی سلامت، مغز تنها یک مجموعه شامل بیش از 100 میلیارد سلول عصبی است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۲:۱۸    
علی رغم حادثه های تلخ هوایی که هر از گاهی شاهد آن هستیم، مسافرت با هواپیما در سایر قسمت های دنیا به عنوان امن ترین شیوه حمل ونقل به حساب می آید ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۲:۱۲    
استیک با مرینیت مکزیکی همراه قارچ های کوچولو که با سس خامه ای بلوچیز و پوره سیب زمینی سرو میشه، همون طعمیه که از یه رستوران فرانسوی انتظار دارین.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۹    
متن زیر گزیده ای از کتاب خواندنی روزهای فاطمه نوشته علی صفائی حائری است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۶    
500 غول اقتصاد ایران معرفی شدند. مطابق اعلام سازمان مدیریت صنعتی، میزان فروش صد شرکت اول سال 96 براساس اطلاعات مالی سال گذشته، 549 هزار میلیارد تومان بوده که نسبت به کل فروش همین صد شرکت در سال قبل ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۳    
متن زیر نامه دکتر رضا داوری ارکانی ، رییس فرهنگستان علوم به دبیرخانه هم اندیشی اسلامی است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۱:۴۲    
امدادگران تا ساحل جویبار را مورد بررسی قرار دادند ولی آثاری از این افراد یافت نشده است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۱:۳۶    
یک مامای ژاپنی و عضو سازمان بین المللی پزشکان بدون مرز که در زمینه کمک به زنان پناهنده روهینگیایی فعالیت کرده است گفت: زنان اقلیت مسلمان روهینگیا که از میانمار فرار کرده اند ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۱:۲۷    
یک زن انگلیسی در آلمان به علت انکار هولوکاست تحت پیگرد قانونی قرار گرفته است. پلیس آلمان درحال تحقیق درباره این زن انگلیسی است که در جریان راهپیمایی راست گرایان افراطی در شهر درسدن در شرق آلمان ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۱:۲۱    
گزارش های اولیه حکایت از آن دارد که یکشنبه شب بر اثر آتش گرفتن یک خانه مسکونی اعضای آن در آتش سوخته اند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۱:۱۸    
سردار سعید منتظرالمهدی گفت: همگان بدانند کسی را یارای تعدی به امنیت عمومی که محصول خون هزاران شهید این دیاراست نیست.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۱:۱۲    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: بی شک در سال 97 محدودیت هایی برای مصرف آب در همه بخش ها از جمله صنعت و کشاورزی داریم ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۱:۰۶    
جسد 2مقنی جوان که ساعت 9و نیم روز یکشنبه درلایروبی قنات فرومد دچار فروریختگی دیواره شده بودند ، عصر روز دوشنبه از زیر آوار بیرون آورده شدند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۰:۵۷    
تغییر چهره جالب خودروی تیبا توسط صاحبش
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۰:۳۹    
یک عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به تحمیل سالانه 20 هزار میلیارد تومان به نظام سلامت برای درمان بیماری های ناشی از مصرف سیگار تاکید کرد: برای جلوگیری از این زیان مالی ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۰:۳۳    
مراسم عزاداری شب شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، با حضور رهبر انقلاب در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۰:۲۴    
در پی حمله خشونت بار دراویش گنابادی به ماموران کلانتری 102 پاسداران 3 تن از ماموران این کلانتری به شهادت رسیدند ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۰:۲۱    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: با غلبه بر لوکوموتیو در گروه مرگ به جدول برگشتیم.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۰:۲۱    
دبیرخانه هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی، با صدور اطلاعیه ای درگذشت جمعی از هم وطنان و به ویژه کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی را در حادثه سقوط هواپیما تهران - یاسوج تسلیت گفت.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۰:۱۸    
یک متخصص گوش و حلق و بینی با اشاره به دلایل بروز خر و پف در افراد، راهکارهای پیشگیری و درمان یا رفع این مشکل را تشریح کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۰:۰۹    
نمایندگان مجلس مصوب کردند که درآمدهای حاصل از افزایش عوارض لوازم آرایشی صرف کمک به درمان بیماران شنوایی شود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۰:۰۳    
دانشمندان بتازگی دریافته اند ایجاد تغییر در تغذیه و رژیم غذایی ممکن است درمان ارزانقیمت اما موثری برای افرادی باشد که از دردهای مزمن رنج می برند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۰:۰۳    
تیم فوتبال الغرافه قطر به لطف درخشش مهدی طارمی مهاجم ایرانی خود و یوسف حسن علی دروازه بانش با سه گل تیم فوتبال تراکتورسازی را شکست داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۰:۰۰    
رئیس سازمان مدیریت بحران با انتقاد از مخابره اخبار ضد و نقیض نیروهای امدادی و عملیاتی از حادثه سقوط هواپیما گفت ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۹:۵۷    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به تیم السد احترام می گذاریم اما هدفمان پیروزی و گرفتن سه امتیاز است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۹:۵۴    
تیم فوتبال ذوب آهن اصفها با پیروزی مقابل لوکوموتیو ازبکستان اولین برد خود در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۹:۵۴    
مارتین هاجک تصاویر مفهومی عینک واقعیت افزوده اپل را منتشر کرد. این عینک هوشمند که ظاهرا تا سال 2020 عرضه می شود، می تواند سوددهی فراتر از آیفون ها داشته باشد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۹:۴۵    
طبق قراردادی که امروز (دوشنبه) به امضاء رسید، اسرائیل قرار است به مدت 10 سال به مبلغ 15 میلیارد دلار به مصر گاز بفروشد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۹:۴۲    
حمیدرضا برقعی؛ شاعر آیینی کشورمان در وصف حضرت زهرا (س) شعری سروده و آن را دکلمه کرده است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۸:۰۰    
رسیدگی به پرونده سارقان زورگیر تهران و اطراف تهران که حتی در کرج نیز سرقت هایی انجام داده بودند با بازداشت دو متهم زن به سرانجام رسید.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۷:۵۴    
بنابر اعلام مرکز لرزه نگاری آمریکا زمین لرزه 5.9 ریشتری مکزیک را لرزاند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۷:۴۵    
بنابر نتایج تازه ترین بررسی هایی که صورت گرفته است، هر یک ساعتی که دانش آموزان تلویزیون تماشا می کنند، احتمال چاقی آنها در نوجوانی و بزرگسالی را 16 درصد افزایش می هد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۷:۳۹    
وزرای امور خارجه ایران و روسیه در مسکو دیدار و گفت وگو کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۷:۳۹    
مراسم تجلیل از دکتر شجاعی با حضور امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ مسئولان استانی دانشگاه آزاد اسلامی ،مسئولان شهرستان و دانشگاهیان در سالن شهید مفتح دانشگاه برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۷:۳۳    
معاون دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات با تشریح جزئیات لوایح پنج گانه نظام حقوقی فناوری اطلاعات از حل تمامی مشکلات کسب و کارهای نوپا در حوزه حریم خصوصی و ارتباط با نهادهای امنیتی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۷:۳۰    
معدود گرمابه های پایتخت که چراغشان با تک و توک مشتریانشان روشن مانده روزگاری آن چنان رونقی داشت که چندین نفر با هم به صورت مشترک، سرقفلی حمام های عمومی را خریداری می کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۷:۲۱    
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی وضعیت مرغ و به ویژه تخم مرغ را آشفته دانست و مدعی شد: اگر همین روال ادامه یابد کمتر از دو هفته دیگر ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۷:۲۱    
مراسم تکریم و معارفه معاون فرهنگی دانشجویی و مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان و تجلیل از پژوهشگر برتر استان کرمان در این واحد دانشگاهی برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۷:۱۸    
نشست فلسفه و آینده ایران روز دوشنبه هفتم اسفند 96 با حضور اساتید برجسته حوزه علوم انسانی برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۷:۱۵    
دبیر هیأت امنای استان سمنان گفت: زیرساخت های مناسب دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار می تواند به توسعه و آبادانی استان کمک کند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۹    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه از مکانی که اعلام شده بود تلفن همراهی روشن شده تصویربرداری صورت گرفته است ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۰    
نماینده مردم تهران در مجلس از احتمال کلید خوردن طرح سؤال نمایندگان از رئیس جمهور در سه شنبه هفته آینده خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۰    
وزیر امور خارجه بریتانیا گفت از ایران می خواهد فعالیت خود را که خطر تشدید بحران یمن را دارد متوقف و از راه حل سیاسی برای مناقشه یمن حمایت کند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۴    
جوانان یک دبیرستان در ایالت فلوریدا، محل تیراندازی خونین چهارشنبه گذشته 25 بهمن (14 فوریه 2018) که به مرگ 17 دانش آموز انجامید ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۴    
وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران به دعوت رسمی وزیر دفاع جمهوری آذربایجان به این کشور سفر می کند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۱    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در دوازدهمین جلسه هیأت امنای استان قزوین بر لزوم افزایش بهره وری و حذف هزینه های غیرضروری تأکید کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۱    
معاون هیأت عالی نظارت منطقه 3 دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی بر ارتقای کیفیت، کارآفرینی و مساله محوری تاکید دارد ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۸    
محققان ماده ای ساخته اند که انعطاف پذیری لاستیک را دارد اما در مقابل فشار به سختی فولاد می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۵    
استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: در مکتب اولیای الهی اسراری نهفته است که ضرورت دارد با توجه کردن به راه وروش آنها انسان سرمایه اصلی خود را بدست آورد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۵    
عضو سابق آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (CIA) معتقد است که احتمال بالای بروز جنگ میان رژیم صهیونیستی و کشورهای همسایه و همچنین تشدیددرگیری های ارتش ترکیه با نیروهای تحت حمایت آمریکا در شمال سوریه دو خطر ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۵    
حاضران در گردهمایی روحانیون سپاه با انتشار بیانیه ای تاکید کردند: فتنه 88 خط قرمز نظام است کسانی که در فتنه شریک بودند نباید در مراکز تصمیم گیری و مسئولیتی قرار گیرند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۶    
دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی از زحمات 15ساله دکتر جهانبخش رئوف قدردانی کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۷    
مدیر گروه هنر دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول از برپایی نخستین نمایشگاه طراحی و آثار دانشجویان کارشناسی نقاشی در این واحد دانشگاهی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۸    
مدیر باشگاه پرسپولیس گفت:امیدوارم فردا بازی خوبی را تماشا کنیم و امیداورم پرسپولیس برنده بازی مقابل السد باشد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۸    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: امروز جامعه بیش از هر زمان دیگری به امیدآفرینی و انسجام نیاز دارد و باید از هر گونه حاشیه سازی که امید را تبدیل به یاس میکند، پرهیز شود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۸    
دانشمندان ژاپنی روشی برای بهبود تولید انرژی بدون کربن با استفاده از پروتئین های استخراج شده از پوست تخم مرغ ارائه کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۵    
نمایندگان بوکس ایران حریفان خود را در تورنمنت بین المللی بلغارستان شناختند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۵    
تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل اکسین البرز در خانه متوقف شد و مس کرمان هم شهرداری ماهشهر را شکست داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۵    
تروریسم محیط زیست از آن دست مفاهیمی است که غرب برای تحقق و استمرارش در کشورهای جهان سوم نیاز به پنهان سازی موضوع در اذهان عمومی جامعه مقصد دارد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۹    
نخست وزیر عراق گفت: برخی ها در کنفرانس کویت گفتند می خواهند بدون حساب و کتاب در عراق سرمایه گذاری کنند و شرطشان این بود که افراد فاسد در بخش زیادی از نظام مشغول باشند ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۱    
اولین جلسه کارگروه توسعه همکاری های علمی ایران با موسسات آموزش عالی و تحقیقات کشور چین به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۸    
رئیس دانشگاه کردستان با اشاره به اینکه همواره تزکیه قبل از آموزش ذکر شده است، گفت: هر جا که کارکرد انسان سازی آموزش مورد غفلت واقع شده است در ابعاد اجتماعی شاهد افول نظام اخلاقی بوده ایم.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۲    
جمعی از اولیا و معلمان دانش آموزان تیزهوش و مدارس سمپاد در اعتراض به حذف این مدارس مقابل مجلس شورای اسلامی تحصن کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۲    
اولین جلسه شورای سیاست گذاری دهمین دوره جشنواره بین المللی فارابی، ویژه تحقیقات علوم انسانی و اسلامی در دفتر وزیر علوم برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۲    
رئیس دانشگاه سارایوو به همراه هیأتی با رئیس دانشگاه تهران دیدار و گفت وگو کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۲    
مشاور سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: ثبت نام برای شرکت در پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی بهمن ماه سال 96 از روز چهارشنبه دوم ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۶    
رئیس دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی شیروان با بیان اینکه نگاه اسلام به زن نگاه تکریم و احترام است اضافه کرد ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۶    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز گفت: در دانشگاه آزاد اسلامی تعهد و برادری با وجود اختلاف سلیقه حکمفرما است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۷    
مزار دو شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با حضور دبیر هیأت امنای استان سمنان گلباران شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۴    
دبیرخانه جشنواره، فراخوان پانزدهمین دوره از جشنواره دانشجویی فیلم کوتاه نهال را منتشر کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۱    
همزمان با ایام عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم تشییع پیکر معطر دو شهید گمنام با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم، مسؤلان ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۱    
تمرین تیم پرسپولیس برای بازی با استقلال خوزستان در تهران دنبال خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۲    
واحد پرند در دومین دوره مسابقات کشوری فناوری های نوین درصنعت آب و برق (کارون کاپ) در رشته بتن تیم های دانشجویی بتن موفق به کسب مقام اول و دوم در دو گرایش مختلف شدند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۱۹    
یک شرکت تجاری از تولید دوچرخه ای به نام پرنده شکاری خبر داده است که برای پدال زدن باید تقریبا روی آن دراز بکشید. این دوچرخه از امنیت بالایی در صورت برخورد با موانع یا تصادف برخوردار است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۱۶    
امام جمعه سروستان محبوبیت بانوی دو عالم را بخاطر سبک زندگی وی عنوان کرد و گفت: این محبوبیت مختص مسلمانان نیست بلکه برترین زن عالم محبوب تمام ادیان است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۰۴    
هیات نظارت ستادی بسیج اساتید استان کرمان در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر از عزم جدی برای مرتفع ساختن مشکلات جامعه با راه اندازی اندیشکده های علمی-تخصصی خبردادند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۰۴    
وزیر امور خارجه ترکیه به خبر رسانه های سوریه درباره ورود نیروهای حامی نظام این کشور به منطقه عفرین واکنش نشان داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۰۴    
یک پژوهشگر میدانی تاریخ اسلام با اشاره به حضور حضرت فاطمه(س) در صحنه های سرنوشت ساز تاریخ اسلام گفت: نقش حضرت زهرا در شکل گیری اسلام انکار ناشدنی است و ایشان تنها زنی محجوب و در خانه سراغ نداریم ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۰۱    
هافبک استقلال گفت: دوست داشتیم در تهران و مقابل هواداران خودمان مقابل الهلال به میدان می رفتیم.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۰۱    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در جلسه شورای استان در واحد سوادکوه با اهدای لوح یادبودی از مدیران روابط عمومی واحد ساری و بابل قدردانی کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۸    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از کوتاهی دولت در مدیریت بازار ارز، خطرات بسته پیشنهادی دولت برای کنترل بازار ارز را تشریح کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۸    
فیلم سینمایی بی حساب به کارگردانی مصطفی احمدی و تهیه کنندگی سعید ملکان از گزینه های اکران نوروز 97 سینماها است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۸    
AFC با انجام یک دقیقه سکوت پیش از بازی استقلال و الهلال موافقت کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۵    
کارشناس فوتبال گفت: تیم های عربی از نمایندگان ایران ترس دارند و استقلال هم توان شکست الهلال را دارد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۵    
نشست سرپرستان کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با تأکید بر لزوم اجرای مطلوب شیوه نامه اجرایی برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۲    
امیر خلبان حسن شاه صفی ضمن تسلیت جان باختن هموطنان در سانحه هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج گفت: این سانحه دردناک غم بزرگی بود که بر دل همه نشست.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۴:۴۹    
مراسم تشییع و خاکسپاری شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس با حضور جمعی از مسئولان روحانیت معزز، دانشگاهیان ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۴:۴۹    
اخیرا نخستین نمایشگر برای کلاه ایمنی دوچرخه سواری ساخته شده است که اطلاعاتی مانند مسیر و مسافت طی شده را نمایش می دهد.