پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۹:۵۳Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 29 بهمن 1396 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1396 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1396 خبرگزاری آنا 31 تیر 1396 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1396 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1396 خبرگزاری آنا 30 مهر 1396 خبرگزاری آنا 30 آبان 1396 خبرگزاری آنا 30 آذر 1396 خبرگزاری آنا 30 دی 1396 خبرگزاری آنا 1 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 1 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 2 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 3 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 4 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 5 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 6 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 7 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 8 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 9 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 10 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 11 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 12 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 13 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 14 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 15 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 16 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 17 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 18 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 19 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 20 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 21 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 22 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 23 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 24 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 25 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 26 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 27 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 28 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 29 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1396 
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۵:۵۱    
کمیته برگزاری نخستین جشنواره رسانه ای مداد قرمز فراخوان شرکت در این جشنواره را اعلام کرد.علاقه مندان می توانند تا پایان اسفند ماه سال جاری، آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۱:۰۵    
همایش ملی انقلاب اسلامی در منظومه فکری امام خمینی(ره)؛ از نظریه تا عمل ، خردادماه 97 از سوی مرکز فرهنگی دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی جهاددانشگاهی برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۸:۳۲    
شعب برتر بانک توسعه صادرات در سال 1396 در "هشتمین گردهمایی روسای شعب موفق سیستم بانکی" محل بانک مرکزی معرفی شدند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۸:۲۹    
اپلیکیشن موبایلت برنده بخش داوری دسته فین تک دهمین جشنواره وب و موبایل ایران شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۰۳    
عضو هیات مدیره بانک مسکن با تشریح رابطه متقابل بازار سرمایه و بخش واقعی اقتصاد، گفت: لازمه رشد بازار سرمایه، رشد بخش واقعی اقتصاد است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۴:۱۳    
نماینده مردم سرپل ذهاب و گیلانغرب گفت: متأسفانه بی تدبیری وقصور مدیریت شهری و بنیاد مسکن ،علی رغم هشدارهای هواشناسی باعث آب گرفتگی چادرهای مردم زلزله زده شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۵:۰۳    
نخستین نمایشگاه طب سنتی و جایگزین و دارو های گیاهی در مجموعه نمایشگاه های شهرآفتاب آغار به کار کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۹:۰۶    
شاخص کیفیت هوای تهران، امروز در وضعیت سالم قرار دارد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۳:۱۸    
امروزه شاهد عرضه محصولات خلاقانه ای برای شارژ راحت وسایل برقی خود هستیم و یک طراح هلندی با تولید کوله خورشیدی گام بلندی در این زمینه برداشته است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۶    
گمرک ایران از تدابیر جدید در گمرک برای کنترل بیشتر کالاهای مسافری خروجی خبر داد و اعلام کرد: کنترل های مسافری در گمرکات سراسر کشور افزایش می یابد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۲:۳۳    
گوشی هوشمند یک کالای ظریف و آسیب پذیر است و طول عمر مشخصی دارد؛ البته طول عمرش با توجه به شرایط نگهداری و استفاده از آن متغیر است
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۱:۴۸    
برخی افراد از خوردن غذا های تند لذت می برند. غذا های تایلندی، مکزیکی، چینی، هندی، اتیوپی – غذا هایی که باعث از بین رفتن سقف دهان می شوند، و طعم های بسیار متنوعی دارند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۰:۴۸    
نور خیره کننده سبز، بنفش و قرمز شفق شمالی که به عنوان شفق قطبی نیز شناخته می شود، از جمله تماشایی ترین پدیده های طبیعی جهان به شمار می آید ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۹:۳۰    
یک دکترای روانشناسی عمومی با برشمردن عواملی که سبب بروز کابوس شبانه در افراد می شوند، راهکارهایی برای جلوگیری از این عارضه ارائه داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۲    
در این مطلب شما را با عادت های نامناسب صبحگاهی که باعث چاقی شما می شود آشنا می کنیم.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۹    
یک شرکت ژاپنی برجی 350 متری طراحی کرده است که از چوب ساخته می شود و با بودجه 5/9 میلیارد دلار تا 2041 ساخته خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۶    
کارشناسان معتقدند تا قبل از هشت سالگی ورزش برای بچه ها ممنوع است. آنها می گویند در این سن بازی کردن و طراحی انواع بازی ها بهترین کمک برای رشد جسمانی و درگیر کردن بچه ها با فعالیت های بدنی است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۳:۵۵    
شامگاه یکشنبه 29 بهمن ماه هفتمین جشن کتاب سال سینمای ایران با دبیری خسرو دهقان در تالار سیف اله داد خانه سینما و با یاد محمد توکلی؛ طراح تندیس این جشن و همچنین تسلیت درگذشتگان سانحه هوایی برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۲    
سردبیر فصل نامه علمی فرهنگی اجتماعی با پیام دانش اوز ، با بیان انتشار چهارمین فصل نامه گفت: فصل نامه با پیام دانش اوز که در دل خود رویدادها، دل نوشته ها ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۹    
سردار قاسم سلیمانی در مراسم حنجره سرخ و در پیامی تصویری از فیلم سینمایی به وقت شام تقدیر کرد و ضمن تاکید بر این امر که این فیلم خدمت بزرگی به مردم کشور کرده ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۶    
وزیر راه و شهرسازی برای بررسی علل سقوط هواپیمای تهران - یاسوج فردا (چهارشنبه) به مجلس می رود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۰:۳۲    
فرصت مجدد ثبت نام متقاضیان کنکور کارشناسی ارشد سال 97 از امروز دوشنبه 30 بهمن آغاز شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۰:۲۹    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی جلفا به همت دفتر فرهنگ اسلامی و امور ایثارگران این واحد جلفا به همراه جمعی از کارکنان دانشگاه با خانواده شهید ان ابوالفضل قاسمی و بهرام قاسم زاده دیدار کرد .
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۹:۵۱    
اشرافیت ارتجاعی ناراضی تراش و خط نفوذ ، تنها دوخط موازی ای هستند که به هم می رسند. انحراف ها ابتدا کوچکند اما وقتی مورد مقابله قرار نگرفتند، تشدید می شوند و زاویه را بیشتر می کنند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۹:۴۲    
39 سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی ایران سپری می شود و 40 سالگی خود را در شرایطی تجربه می کند که دشمنان متکثر بیرونی و عوامل داخلی آنان نشسته و برای ناامید ساختن و شکستن باورها و ایمان مردم و.. ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۹:۳۹    
دکتر محمود سریع القلم، استاد دانشگاه شهید بهشتی در سمینار چشم انداز اقتصاد ایران و جهان در سال 97 مطالب مهمی در مورد مفاهیم قدرت ، ثروت ، چیستی سیاست خارجی ، ربط این سه مفهوم با امنیت ملی و .. ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۹:۳۶    
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد بابیان اینکه کمک های مردمی جوابگوی تمام مشکلات مددجویان تحت حمایت این نهاد نیست گفت: سهم مردم در رفع فقر از جامعه مددجویی کمیته امداد 25 درصد است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۹:۰۹    
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: در برنامه ریزی برای کاهش آسیب های اجتماعی باید آگاهی های لازم به گروه های در معرض آسیب اجتماعی داده شود و در مرحله تعیین و اجرای روش های پیشگیری از آسیب های ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۹:۰۹    
وزیر امور خارجه کشورمان برای شرکت در کنفرانس بین المللی موسسه والدای، از مونیخ به مسکو سفر کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۹:۰۶    
رئیس پلیس آگاهی ناجا از اعزام دو اکیپ تیم "دی وی ای" اصفهان برای شناسایی هویت جان باختگان حادثه سقوط هواپیمای تهران- یاسوج خبر داد و گفت ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۹:۰۶    
رئیس مرکز مدیریت شبکه معاونت بهداشت وزارت بهداشت گفت: یکی از افتخارات کشور پس از انقلاب، تقویت و توسعه شبکه بهداشت در کشور است که با توجه به نیاز مردم و نوع بیماری ها ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۲۳:۰۳    
سناتورآمریکایی از شرکت های بین المللی خواست تا تجارت خود با کشور های روسیه، ایران و کره شمالی را مطابق با شرایط تحریم های آمریکا علیه این کشور ها انجام دهند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۲۲:۴۸    
چای های گیاهی تسکین دهنده دردها هستند در این میان چای گل بامیه خواص فراوانی در حفظ سلامتی دارد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۲۲:۳۳    
مسواک زدن دندان ها با پوره توت فرنگی شاید عجیب به نظر برسد، اما یک گزینه طبیعی خوب برای سفید کردن دندان ها در خانه است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۲۲:۱۸    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: پس از سه روز عملیات جستجو، پیکر کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات زیارت گرگان پیدا شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۲۱:۴۸    
مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه ی زهرا (سلام الله علیها)، با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه ی امام خمینی (رحمه الله) برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۲۱:۰۳    
در پی کشتار فلوریدا، هزاران نفر در آمریکا از جمله دانش آموزان به خیابان ها آمدند. آنان همدردی ترامپ با قربانیان را کافی نمی دانند و خواستار سختگیری در مورد مالکیت سلاح هستند ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۲۱:۰۰    
مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور گفت: بارش شدید باران و برودت هوا عملیات تجسس را دشوار کرده است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۲۰:۵۲    
ویولنسل یک و نیم میلیون دلاری نوازنده سرشناس فرانسوی را بیرون منزلش در پاریس به سرقت بردند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۲۰:۳۷    
بر اساس تحقیقات، بیش از 160 هزار کاربر استرالیایی در سال گذشته 2017 میلادی که از اینترنت وای فای عمومی استفاده کرده اند، در معرض سوءاستفاده هکرها و سرقت اطلاعاتشان قرار گرفته اند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۲۰:۲۲    
حدود ساعت 11:37 صبح روز گذشته، موتورسواری که چهره اش را پوشانده بود در خیابان نخریسی و نزدیک میدان بسیج در شهر مشهد توقف کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۹:۵۵    
نادر مشایخی می گوید، شاید در همین مدتی که پدرش در بستر بیماری بود، پانزده بار خبر فوتش را شایعه کردند. افرادی که این خبرها را درست کرده اند چوپان دروغگو شده اند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۹:۴۳    
محکومیت مهدی شمس زاده و حمید فلاح هروی دو تن از شرکای بابک زنجانی متهم اصلی پرونده نفتی به 20 سال حبس در دیوان عالی کشور تایید شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۹:۲۸    
استاندار کهکیلویه و بویراحمد گفت: عملیات جست و جو با وجود شرایط نامساعد جوی متوقف نشده و انتظار داریم در مدتی کوتاه بتوانیم لاشه را پیدا کنیم.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۹:۲۵    
پسرجوان که پس از قتل مادر و خواهرش دربیمارستان بستری شده بود، دلبسته دختر خاله یکی از روانشناس های بیمارستان شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۹:۱۳    
یک روزنامه سعودی ادعا کرد که بغداد در تلاش است تا سامانه موشکی S400 را از روسیه بخرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۹:۰۴    
حجت الاسلام احمد مازنی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با اشاره به نشست مشترک سئوال کنندگان از رئیس جمهور با سیف رئیس کل بانک مرکزی ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۹:۰۱    
شورای امنیت سازمان ملل اقدام به بررسی حملات موشکی جنبش انصارالله یمن به عربستان کرده است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۸:۵۸    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس در رابطه با پیگیری مجلس در خصوص سانحه امروز سقوط هواپیما گفت: آخرین مکالمه هواپیمای ATR در ساعت 9 و 22 دقیقه صبح امروز در آسمان اصفهان بود
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۸:۴۹    
منابعی در عراق از کاندیداتوری چند تن از اعضای گروه تروریستی داعش برای انتخابات پارلمانی در این کشور خبر دادند!
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۸:۴۳    
در پایان نشست علنی نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی از سوی هیئت رئیسه قرائت شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۸:۴۰    
سخنگوی اداره کل فرودگاه های مازندران از لغو پرواز امروز رامسر به تهران خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۸:۲۸    
عکسی قدیمی از یک مغازه بقالی محلی که در سال 1282 هجری شمسی در شهر رشت.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۸:۱۶    
دومین دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتسال روسیه و ایران به سود تیم روسیه به اتمام رسید.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۸:۰۷    
دادستان کل کشور با صدور پیامی، ضمن تسلیت جان باختن تعدادی از هموطنانمان در سانحه سقوط هواپیمای مسافربری تهران – یاسوج، از معاون حقوق عمومی دادستانی کل خواست با تشکیل کارگروهی علت حادثه را بررسی کند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۸:۰۱    
بازرس کل استان کرکوک عراق گفت: مسئول اطلاعاتی امنیتی داعش در ولایت کرکوک دستگیر شده است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۷:۴۳    
رییس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی پیش بینی کرد: نوسانات نرخ ارز و افزایش چند برابری قیمت بلیت هواپیما در مسیرهای خارجی، تعداد سفرهای نوروزی به خارج از کشور را تا 50 درصد کاهش خواهد داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۷:۴۳    
دادستان تهران از دستگیری 27 نفر از اختلال گران بازار ارز و تعطیلی صرافی های غیرمجاز خبر داد و گفت: دادستانی در اجرای قانون مبارزه با جرایم ارزی با مجرمان حرفه ای حوزه ارز برخورد قاطعانه خواهد داشت.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۷:۲۵    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در حاشیه برگزاری هفدمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک هدف از برگزاری این کنفرانس را بهره گیری از نتایج و دستاوردهای علمی کنفرانس در حوزه های ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۷:۲۵    
محققان دریافتند مکمل کتون می تواند با کاهش قندخون به کنترل دیابت کمک کند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۷:۲۵    
دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدورپیامی درگذشت جمعی ازهموطنان عزیز درسانحه سقوط هواپیمای مسافربری تهران یاسوج را تسلیت گفت.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۷:۲۵    
دکتر علی اکبر ولایتی ضمن تاکید بر بهبود روابط اقلیم کردستان عراق با دولت مرکزی گفت: ایران در جهت تحکیم وحدت ملی در عراق از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۷:۲۱    
13 اقتصاددان و فعال اقتصادی عملکرد دستگاه های مختلف را 4 سال پس از ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی ارزیابی کردند .
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۷:۲۱    
اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب از اردوی جهادی دانشجویان که به همت بسیج دانشجویی واحد به مدت سه روز در محله نظری شهرستان انجام می گیرد، بازدید کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۷:۲۱    
مراسم تودیع مسئول اسبق حراست باشگاه و معارفه سرپرست جدید حراست، امروز شنبه با حضور سرپرست باشگاه انجام شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۷:۲۱    
استاندار همدان گفت: از عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی در استان همدان رضایت کامل دارم، این دانشگاه به لحاظ فرهنگی و برگزاری کنگره ها و بزرگداشت مفاخر استان همدان کمک حال استان است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۷:۲۱    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نشست فراکسیون نمایندگان ولایی به همه ابهامات و شائبه های مربوط به دانشجویان بورسیه، قلع و قمع مدیریتی ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۷:۲۱    
انتقال کیف های حاوی پول نقد به نفع نامزدهای انتخابات ایتالیا به هتلی در رم ، انتشار مطالب رسواکننده ای درباره تحریف انتخابات در نیکاراگوئه در روزنامه های خارجی، چاپ میلیون ها اطلاعیه ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۷:۲۱    
هفتمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۷:۲۱    
تصویربرداری مجموعه نوروزی تعطیلات رویایی به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه کنندگی مجید اوجی در جزیره کیش ادامه دارد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۷:۲۱    
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون گفت: برگزاری جلساتی مثل کمیته تخصصی و فرهنگی استان فارس به نوعی اتاق فکر فرهنگی در دانشگاه ها است که واحدهای دانشگاه آزاد در هر استان درباره ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۷:۲۱    
نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندو گفت: برای بازگشت علیزاده به میادین چراغ سبز پزشک جراح و فیزیوتراپ او را دریافت کردیم.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۷:۲۱    
مسابقات کتبی قرآن و عترت کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۷:۲۱    
رئیس کمیته امداد گفت: بانک های عامل طبق قانون، اسناد مالکیت مددجویان روستایی را به جای ضامن از آنها بپذیرند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۷:۲۱    
نیکی شمیرانی اسکواش باز ایرانی با برتری بر حریفان خود در لیل فرانسه به فینال این رقابت های بین المللی و رنکینگ دار رسید.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۷:۲۱    
عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند در سانحه سقوط هواپیمای ATR درگذشت.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۷:۲۱    
دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان اظهار کرد: ادامه فعالیت مدارس سما در مناطق محروم همدان از تصمیمات جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی همدان بود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۷:۲۱    
وزیر خارجه عربستان در سخنرانی خود در کنفرانس امنیتی مونیخ مواضع ضد ایرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی را تکرار کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۷:۲۱    
اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال المپیک از یکم اسفند ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۷:۲۱    
رئیس ، هیات رئیسه ، اعضای هیات علمی، استادان، دانشجویان و کارمندان واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی سقوط هواپیمای مسافربری تهران_یاسوج را تسلیت گفتند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۷:۲۱    
ارتش ایالات متحده میلیون ها دلار روی پهپادی مجهز به لیزر هزینه کرده است که می تواند موشک دشمن را قبل از پرتاب شدن مهندم کند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۷:۲۱    
وزیر امور خارجه کشورمان که برای شرکت در سخنرانی کنفرانس امنیتی مونیخ در آلمان به سر می برد، در پیام تسلیتی حادثه دلخراش سقوط هواپیمای مسافربری ATR 72 را تسلیت گفت.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۷:۲۱    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران از رؤسای واحدهای استان خواست برای تحقق درآمد غیرشهریه تلاش بیشتری کنند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۷:۲۱    
مراسم تجلیل از فعالان قرآنی به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کنگاور و اداره تبلیغات اسلامی در سالن آمفی تاتر این واحد دانشگاهی با حضور جمعی از مسئولان، کارکنان، استادان و دانشجویان برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۷:۲۱    
سقوط تدریجی پاس تهران تیمی که قهرمانی در آسیا و لیگ برتر را در کارنامه اش داشت از وقتی استارت خورد که مسئولان سیاسی و ورزشی ایران در اواسط دهه 80 با شعار احیای فوتبال در شهرستان ها ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۷:۲۱    
رئیس فدراسیون بسکتبال طی حکمی نایب رئیس بانوان این فدراسیون را منصوب کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۷:۲۱    
دانشگاهیان واحد دماوند در دومین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با کسب سه عنوان برتر افتخارآفرینی کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۷:۲۱    
دولت هلند قصد دارد دست به احداث بزرگ ترین مزرعه خورشیدی شناور دنیا بزند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۷:۲۱    
شب گذشته برخی دانشجویان و کارمندان حراست دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا بهبهان، توسط افرادی ناشناس با چاقو و سنگ مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۶:۰۹    
معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما نجف آباد اظهار کرد: طبق تفاهم نامه ای که بین این مرکز و سازمان سما به امضا رسیده است ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۶:۰۹    
رئیس جمهور روسیه در یک پیام سقوط هواپیمای مسافربری ATR 72 را به دولت و ملت ایران تسلیت گفت.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۶:۰۶    
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان گفت: امروز فضای دانشگاه ها بر خلاف گذشته معنوی و انقلابی است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۶:۰۳    
رئیس مجلس حادثه سقوط هواپیمای خط تهران-یاسوج را دردناک خواند و از کمیسیون عمران خواست ریشه یابی این حادثه را پیگیری کند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۶:۰۳    
سرمربی تراکتورسازی گفت: الغرافه تیم بسیار خوبی است اما ما می خواهیم با امتیاز کامل به ایران برگردیم.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۶:۰۰    
باشگاه ذوب آهن از AFC درخواست کرد تا با یک دقیقه سکوت قبل از بازی این تیم با لوکوموتیو موافقت کند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۵:۵۷    
نشست بررسی معنای تمدن و دشواری های معاصر ما سلسله نشست های بررسی ابعاد ظهور تمدن های نوین ، با همکاری خبرگزاری آنا و مرکز پژوهشی آرا برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۵:۵۷    
سمینار تازه های کانسر کولو رکتال دهم اسفند در بیمارستان بوعلی تهران برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۵:۵۷    
طبق یافته های یک مطالعه جدید، نوشیدن نوشابه های گازدار شیرین بر شانس بارداری تاثیر می گذارد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۵:۵۷    
رئیس قوه قضاییه در پی سقوط هواپیمای مسافربری تهران به یاسوج و درگذشت جمعی از هموطنان ضمن تسلیت به بازماندگان ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۵:۵۱    
کارگاه آموزشی سیره عملی حضرت زهرا(س) با حضور حجت الاسلام نوروزی امام جمعه شهرستان دالاهو در محل سالن جلسات دانشکده سما کرمانشاه برگزار شد.