چهارشنبه ۱۶ خردادساعت ۰۶:۰۵Jun 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 31 فروردین 1397 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 تیر 1397 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری آنا 1 مهر 1397 خبرگزاری آنا 1 آبان 1397 خبرگزاری آنا 30 آذر 1397 خبرگزاری آنا 24 دی 1397 خبرگزاری آنا 24 بهمن 1397 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 1 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 2 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 3 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 4 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 5 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 6 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 7 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 8 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 9 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 10 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 11 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 12 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 13 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 14 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 15 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 16 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 17 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 18 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 19 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 20 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 21 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 22 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 23 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 24 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 25 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 26 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 27 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 28 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 29 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 30 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1397 
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۰:۲۱    
یک مجموعه دار ایرانی ساکن اروپا می گوید:آیت الله خامنه ای تمبر شخصی ندارد. همه روسای جمهور آمریکا و مقامات اروپایی تمبر شخصی دارند ولی در ایران پُست کارت و تمبر شخصی رهبری چاپ نمی شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۸:۵۹    
مدیرعامل تنها شرکت تولیدکننده چادر مشکی در کشور جزئیاتی از پشت پرده قاچاق پارچه و چادر به کشور را تشریح کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۷:۵۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست مجلس گفت: حریم خصوصی افراد در پیام رسان های داخلی حفظ خواهد شد و مردم به شایعات توجه نکنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۷:۵۲    
شایان مصلح بازیکن تیم پرسپولیس حدود پنج ساعت در مرکز تبادل کتاب به استقبال مخاطبان خود رفت و تازه ترین مجموعه شعر خود را برای آنها امضا کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۵:۵۳    
با وجود قفل ترافیکی و سایر مشکلات عدیده برگزاری نمایشگاه کتاب در هسته مرکزی شهر، رفع نکردن مشکلات زیرساختی شهر آفتاب بار دیگر مسئولان را ناگزیر کرد تا نمایشگاه کتاب را به مصلی منتقل کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۵:۴۱    
با تصمیم کمیته ملی المپیک، کاروان ایران در بازی های آسیایی جاکارتا از البسه داخلی استفاده می کند، تصمیمی که در راستای حمایت از شعار سال 97 اتخاذ شده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۵:۱۱    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: باید منصف باشیم و برای رفع همه مشکلات فقط از دولت انتظار نداشته باشیم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۴:۰۲    
سالهاست که تولیدکنندگان ایرانی برای فروش محصولاتشان از مارک خارجی استفاده می کنند. سری به صنف مارک فروشان زدیم. افرادی که می گویند این ایام سفارش مارک ایرانی نسبت به قبل رونق گرفته.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۳:۵۹    
سومین روز از سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر، فیلم های سینمایی و مستند باران حمص ، مهمان ، دایان ، نوشتن روی برف و سفر در بخش زیتون های زخمی به نمایش درمی آیند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۳:۵۳    
وجود 70 هزار پرونده قاچاق رسیدگی شده، وجود 75هزار کولبر، قاچاق 2/6 میلیارد دلار البسه، قاچاق 1/2 میلیارد دلار لوازم آرایشی و بهداشتی و قاچاق 6هزار خودرو ، همه نشانه های قاچاق سازمان یافته است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۳:۱۷    
تحقیقات و مطالعات جدید متخصصان ثابت کرد افرادی که ازدواج کرده اند در برابر نوعی سرطان کشنده شانس بیشتری برای زنده ماندن و درمان دارند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۳:۰۵    
در مطلب حاضر نویسنده با بررسی و تحلیل گناه کبیره رشوه خواری، نگاه قرآن را درباره این منکر بزرگ تشریح کرده و به برخی از آثار رشوه گیری اشاره نموده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۲:۴۱    
رئیس جمهور سوریه نشان افتخار فرانسه را پس فرستاد، نشانی که فرانسوی ها آن را عالی ترین نشان کشورشان می دانند، اما سوری ها می گویند نشان کشوری که خود را برده تابع امریکا کرده ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۲:۲۶    
سارا و نیکا فرقانی اصل دوقلو های پایتخت از ایفای نقش خود در این سریال گفتند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۱:۲۹    
مجری و کارگردان برنامه خندوانه اعلام کرد این برنامه از 26 اردیبهشت روی آنتن تلویزیون می رود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۱:۲۳    
نادر طالب زاده معتقد است زبان سینما، زبان وحدت انگیزی است و رویدادی مانند جشنواره جهانی فیلم فجر دیپلماسی فرهنگی را تقویت می کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۰:۵۹    
وزیر علوم با صدور پیامی درگذشت دو نفر از دانشجویان دانشگاه دامغان در حادثه واژگونی مینی بوس را تسلیت گفت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۰:۳۵    
پژوهشگران انگلیسی ادعا می کنند می توان با تغییر شکل برخی از مواد نیمه رسانا، انرژی بیشتری از سلول های خورشیدی استخراج کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۰:۳۵    
وزیر خارجه کشورمان در پیامی به شرکت کننده ایرانی در سمینار علمی - تخصصی در دبی از وی بابت مواضعش در دفاع از خلیج فارس تقدیر کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۰:۲۳    
مدیر کل ریالی و نشر بانک مرکزی گفت: با توجه به استقبالی که از پیش فروش با موعد یک ماهه شده است و محدودیت های خطوط تولید سکه طلا در ضرابخانه، پیش فروش با سررسید یکماهه متوقف شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۹:۳۳    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: به موضوع حمایت از کالای ایرانی در عمل و نه در شعار باید توجه جدی شود، چراکه این، یک موضوع ملی است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۹:۳۰    
ماموریت نفوذ به ساختار و تغییر محاسبات مسئولان بر عهده کسانی گذارده می شود که اولا؛ سابقه مسئولیت شناخته شده در نظام داشته باشند و ثانیا؛ به هر علت، از جمله آلودگی به چرب و شیرین دنیا، زندگی اشرافی ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۹:۰۰    
هافبک ملی پوش پرسپولیس آماده ترین بازیکن این تیم در سه بازی گذشته سرخ ها بوده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۸:۴۹    
مرکز هدایت پرواز روسیه طی اطلاعیه ای اعلام کرد که طبق برنامه، اصلاحاتی در ارتفاع مدار ایستگاه فضایی بین المللی صورت گرفت که در نتیجه، ایستگاه یک افزایش سرعت 0/25 متر بر ثانیه پیدا کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۸:۳۷    
رده بندی نفرات برتر مرحله نخست رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد مشخص شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۶    
تیم اصفهان با پیروزی مقابل خراسان رضوی به عنوان قهرمانی مسابقات قهرمانی کشور کانوپولو بانوان دست پیدا کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۳    
رئیس باشگاه الهلال عربستان به دنبال جذب دستیار سابق مورینیو به این تیم است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۰    
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی در سالروز میلاد با سعادت باب الحوائج (سلام الله علیه) بر ساحت بلند ایمان جانبازان ادای احترام و سرافرازی و عزت ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۲۰:۰۵    
نفرات راه یافته به دیدارهای فینال رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد مشخص شدند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۲۰:۰۲    
یک سایت عربستانی مدعی شد که فدراسیون فوتبال این کشور به دنبال سرمربی سابق منچستر سیتی برای هدایت تیم ملی عربستان در جام جهانی است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۹:۰۸    
رییس پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: با توجه به درخواست شهرداری برای آماده سازی شرایط اجرای طرح ترافیک 97، اجرای این طرح از نیمه اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۸:۱۷    
کارگردان فیلم سینمایی سراسر شب علت عدم اکران و خروج فیلمش از جشنواره جهانی فیلم فجر را توضیح داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۷:۲۳    
مدیر دارالفنون استقبال از برنامه های این بخش از جشنواره جهانی فیلم فجر در چند روز اخیر را مثبت ارزیابی کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۷:۱۴    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با هشدار درباره اینکه آماده مقابله با هر تهدیدی از سوی ایران هستند، مدعی شد که به دشمنانشان بهای سنگینی را تحمیل خواهند کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۶:۵۹    
رضا کیانیان در کارگاه آموزشی بازیگری بازیگران را به سه دسته تک نقش، چند نقش و همه نقش تقسیم کرد و درباره ویژگی های هر دسته توضیح داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۶:۴۴    
در راستای نشست آتی سران دو کره، امروز خط ارتباطی تلفنی مستقیم میان دو طرف برقرار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۶:۳۲    
بازیگر سینما و تلویزیون انتخاب مهمانان حاضر در جشنواره جهانی فیلم فجر را مناسب ارزیابی کرد و گفت علاقمند است در کارگاه اولیور استون شرکت کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۶:۲۶    
جمعی از کودکان کار با حضور در سینما فلسطین مهمان برنامه های سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر شدند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۸    
مدیر باشگاه سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر اعلام کرد که به دلیل استقبال از برنامه نمایش فیلم ها در سینما فلسطین امکان ارایه سانس فوق العاده فراهم شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۶    
دو پیشکسوت فوتبال در صورتی که نتوانند ادعاهای شان را علیه داوری ثابت کنند از آنها به کمیته اخلاق فدارسیون فوتبال شکایت می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۶    
عضو هیات علمی دانشگاه گفت: وظیفه دانشجویان بسیجی برای تحقق تمدن نوین اسلامی این است که با عشق درس بخوانند تا طبق منویات رهبری، آینده جهان را در اختیار بگیرند و نباید منتظر ارگان های رسمی باشند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۳    
آیین افتتاحیه فیلم سینمایی دژاوو ساخته رایا نصیری چهارشنبه شب (29 فروردین ماه) با حضور عوامل و بازیگران و جمع کثیری از علاقه مندان به سینما در موزه سینمای ایران برگزار شد
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۵:۴۴    
روزبه چشمی به دلیل مصدومیت در تمرینات استقلال حضور ندارد و به احتمال فراوان به دیدار با پیکان نمی رسد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۵:۴۱    
معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی، با بیان اینکه امسال قیمت مسکن افزایش می یابد، گفت: از شورای پول و اعتبار، افزایش وام مسکن زوجین به 200 میلیون تومان را درخواست کرده ایم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۸    
زمان نشست خبری پیش از مسابقه سرمربیان در هفته بیست و نهم لیگ برتر اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۲    
آخرین مرحله طرح رجیستری گوشی های موبایل با قرار گرفتن تمامی برندها در این طرح از اول اردیبهشت ماه آغاز می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۲    
رئیس کمیته امنیتی شورای استانداری دیاله عراق از کشته شدن بازوی راست سرکرده گروه تروریستی تکفیری داعش در این استان خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۰    
محققان موسسه فناوری فدرال زوریخ موفق به ابداع یک سیستم هشدارسریع برای سرطان شدند که وقتی نشانه های ابتلا به سرطان را در بدن می بیند، با ایجاد یک لکه روی پوست، فرد را مطلع می کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۹    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور گفت: تلاش وزارت بهداشت این است که تا پایان سال 98، همه ایرانیان یک مراقب سلامت داشته باشند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۹    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور بین الملل که از وی به عنوان فرد اول قرارداد خرید 200 فروند هواپیمای ایرباس، بوئینگ و ATR نام برده می شود استعفا کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۳    
امروز جمعه توافقی بین دولت سوریه و تروریست های حاضر در غوطه غربی حاصل شد که بر اساس آن تروریست ها از این منطقه خارج خواهند شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۳    
نفرات راه یافته به دیدارهای نیمه نهایی مرحله نخست رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد مشخص شدند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۳    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر امروز از بیمارستان 130 تختخوابی امام سجاد(ع) دانشگاه آزاد اسلامی تبریز بازدید کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۰    
نشریه نیویورکر به نقل از مشاور امنیت ملی آمریکا نوشت: احتمال آن بسیار زیاد است که رئیس جمهور ترامپ از توافق ایران خارج شود؛ اگر من بودم 3 ماه قبل از آن خارج می شدم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۴:۳۸    
سخنگوی اورژانس کشور بیان کرد: یک دستگاه مینی بوس در دامغان واژگون شده است و امدادرسانان در محل برای امدادرسانی حضور پیدا کرده اند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۴:۳۵    
بیل گیتس قصد دارد در پروژه ای سرمایه گذاری کند که با 500 ماهواره ویدئویی واقعی از تمام کره زمین به تصویر بکشد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۴:۲۶    
عضو هیات مدیره پرسپولیس گفت: شکایت ایجنت ایتالیایی ارتباطی به باشگاه پرسپولیس ندارد و طارمی باید مشکلش را با این فرد حل کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۴:۲۶    
لژیونر تیم ملی فوتبال گفت: تلاش خودمان را می کنیم تا پرچم ایران را در جام جهانی روسیه بالا نگه داریم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۷    
وزیر اطلاعات در پیامی به فرمانده کل سپاه روز پاسدار را تبریک گفت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۴    
مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان گفت: مرکز رشد واحد لنجان در راستای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی با حمایت از دانشجویان فعال و نخبه به رشد و رونق اقتصاد دانش بنیان کشور کمک می کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۱    
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: برخی نه گفتن به بیگانه را نابودی می دانند و تسلیم را بر نابودی ترجیح می دهند، تبلیغات دشمن و افراد نفوذی که به عنوان رفیق یا مشاور ارشد یک مسئول ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۱    
طبق آمار تجارت خارجی در سال گذشته بالغ بر 22 میلیون و 651 هزار و 928 دلار میوه گرمسیری به کشور وارد شده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۰    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان اینکه 70 درصد زباله های ما قابلیت تبدیل به کمپوست را دارد، گفت: 25 درصد نیز قابلیت بازیافت دارد و به نوعی این یک کالای اقتصادی است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۱    
یک کاندیدای پست شهرداری در ژاپن در برنامه انتخاباتی خود ادعا می کند برای سیاستگذاری شهری از هوش مصنوعی کمک می گیرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۱    
مدیربرنامه ایتالیایی که مقدمات انتقال طارمی به ریزه اسپور را فراهم کرده بود به این بازیکن و باشگاه پرسپولیس 10 روز مهلت داد تا مطالباتش را پرداخت کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۳:۳۶    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: داروهای موجود در انبار با نرخ ارز گذشته خریداری شده و طی سه روز آینده نیز تعیین تکلیف خواهند شد ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۳:۳۳    
حمله موشکی یک گروه مسلح به فرودگاه معیتیقه باعث وارد شدن خسارت به یک هواپیما ایرباس 320 شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۳:۳۰    
فیلم سینمایی به وقت شام با حضور حاتمی کیا و حجازی فر، امشب در شهرری به نمایش درمی آید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۳:۲۶    
کشف بمب به جا مانده از جنگ جهانی دوم باعث شد پلیس آلمان از صبح امروز عملیات گسترده ای را در برلین برای خنثی کردن این بمب آغاز کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۳:۱۲    
سی وپنجمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم دقایقی پیش بارقابت حافظان کل قرآن بزرگسال و روشندل در مصلای امام خمینی(ره) آغاز شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۶    
بیش از 100 قطعه کپسول نفربر فضاپیمای اوریون ناسا از فناوری چاپ سه بعدی بهره خواهند گرفت که توانایی مواجهه با چالش های اعماق فضا را خواهند داشت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۳    
رئیس آژانس گردشگری فدرالی روسیه از برپایی جشنواره غذایی در شهرهای میزبان جام جهانی 2018 روسیه خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۰    
بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال جوانان 18 بازیکن را به دومین مرحله اردوی آماده سازی این تیم دعوت کرد
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۲:۵۱    
مدیرکل بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری از شناسایی خلبان فتحای در بقایای هلی کوپتری که در خلیج فارس سقوط کرد، خبرداد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۲:۴۸    
مهاجم مصری سرخپوشان مرسی ساید می گوید در بازی مقابل تیم پیشین خود احساسی خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۲:۲۱    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه از روزی که لباس سبز جهادبه تن کرد یک لحظه میدان را ترک نکرد و از خطرات نترسید و مانند کوهی از آرامش در قلب امواج توفان حوادث ایستاد و سپر بلای ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۲:۲۱    
اپل ربات عظیمی برای بازیافت بهتر آیفون ساخته است. این ربات در یک ساعت 200 آیفون را بازیافت می کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۲:۱۸    
مسئول سازمان لیگ فوتسال گفت: وقتی بعضی از باشگاه های لیگ هنوز اساسنامه ندارند، چه توقعی می توانیم داشته باشیم که آنها خودشان را با استانداردهای سازمان لیگ تطبیق دهند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۲:۱۸    
رقابت های مرحله اول انتخابی تیم ملی کشتی آزاد صبح امروز با نتایج عجیبی همراه شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۲:۱۸    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور را تشریح کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۳    
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی معتقد است ما در فضای دانشگاه های کشور، فقط در دانش پیش رفتیم و بقیه حوزه ها را رها کردیم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۳    
عضو کابینه دولت دهم گفت: احمدی نژاد تمام زحمات کابینه دولت های نهم و دهم را به ثمن بخس فروخت و در قربانگاه رفاقت بازی های خود به مسلخ برد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۰    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اعلام برخی صحبت ها از بلند گوهای رسمی کشور قطعا نمی تواند جایگاه سپاه را تضعیف کند چرا که جامعه پاسداری پای انقلاب و رهبری ایستاده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۰    
آزمون EPT همزمان با سراسر کشور، امروز جمعه 31 فروردین 97 در واحدهای منتخب دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۲    
فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا در این فصل از رقابت های فوتبال اروپا بالاتر از سایر ستارگان در تعداد گل و پاس گل قرار دارد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۱:۳۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قانون تبادل محکومان با سریلانکا در مجلس ایران به تصویب رسیده که می توان در این زمینه اقدام کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۱:۳۶    
ثبت نام میهمانی و انتقال دانشجویان از فردا شنبه اول اردیبهشت ماه در سامانه خدمات آموزشی وزارت علوم آغاز می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۱:۳۰    
نوجوان فروشنده به دست دو نوجوان خفت گیر در میدان سپاه ضرب و شتم شده است و این اتفاق، هیچ ارتباطی به ماموران انضباط شهری و شهرداری تهران ندارد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۱    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: گزارش سازمان بازرسی دررابطه با علت حادثه سانچی نهایی نشده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۱    
مدیرعامل ایران ایر با اذعان به پیچیدگی خرید هواپیماهای بوئینگ از تغییر مسیر تامین مالی خرید هواپیما به سمت فاینانس داخلی خبر داد و گفت: در حال حاضر 50خلبان زن در نوبت استخدام ایران ایر قرار دارند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۵    
آرسن ونگر، سرمربی آرسنال مدعی شد که پاتریک ویرا بازیکن سابق این تیم، احتمالا گزینه اصلی جانشینی اش خواهد بود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۰    
مدیر میراث فرهنگی استان قزوین مشکلات مالی و کمبود نیروهای مستقر در بناهای تاریخی را علت آماده نبودن بناهای تاریخی برای بازدید در روزهای میانی هفته معرفی کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۰    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان از واحدهای نیکشهر و ایرانشهر بازدید کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۴    
مشاور سم شناسی منع سلاح های شیمیایی گفت: بیشترین استفاده از گاز خردل در سلاح های شیمیایی علیه ایران استفاده شده است ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۱    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهر گفت: صیانت از سنگر های اعتقادی نظام، رسالت اصلی بسیج پس از جنگ تحمیلی است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۱    
مهاجم تیم فوتبال الغرافه زمان زیادی برای پرداخت بدهی اش به باشگاه پرسپولیس ندارد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۰:۴۸    
مهمترین دغدغه کادر فنی پرسپولیس برای بازی با الجزیره امارات غیبت سیدجلال حسینی مدافع این تیم است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۰:۴۸    
تکریم ارباب رجوع در همه ساختارهای دینی و اجتماعی به عنوان یک اصل مترقی در امر پاسخگویی مطرح می شود که به اعتبار آن می توان به ارتقای رفتار سازمانی امیدوار بود و اساس تکریم اگرچه باید همان ضرباهنگ ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۰:۴۲    
وزیر امور خارجه ایران در پاسخ به سؤالی درباره احتمال خروج واشنگتن از برجام گفت: در این صورت اقدام ایران برای آمریکا بسیار ناخوشایند خواهد بود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۹    
هافبک ایرانی آلکمار با درخشش خود در هفته اخیر لیگ برتر هلند عنوان بهترین بازیکن را از آن خود کرد.
  • ۱