سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۱۷:۳۱Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 31 خرداد 1397 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 31 تیر 1397 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری آنا 1 مهر 1397 خبرگزاری آنا 1 آبان 1397 خبرگزاری آنا 30 آذر 1397 خبرگزاری آنا 24 دی 1397 خبرگزاری آنا 24 بهمن 1397 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 1 خرداد 1397 خبرگزاری آنا 2 خرداد 1397 خبرگزاری آنا 3 خرداد 1397 خبرگزاری آنا 4 خرداد 1397 خبرگزاری آنا 5 خرداد 1397 خبرگزاری آنا 6 خرداد 1397 خبرگزاری آنا 7 خرداد 1397 خبرگزاری آنا 8 خرداد 1397 خبرگزاری آنا 9 خرداد 1397 خبرگزاری آنا 10 خرداد 1397 خبرگزاری آنا 11 خرداد 1397 خبرگزاری آنا 12 خرداد 1397 خبرگزاری آنا 13 خرداد 1397 خبرگزاری آنا 14 خرداد 1397 خبرگزاری آنا 15 خرداد 1397 خبرگزاری آنا 16 خرداد 1397 خبرگزاری آنا 17 خرداد 1397 خبرگزاری آنا 18 خرداد 1397 خبرگزاری آنا 19 خرداد 1397 خبرگزاری آنا 20 خرداد 1397 خبرگزاری آنا 21 خرداد 1397 خبرگزاری آنا 22 خرداد 1397 خبرگزاری آنا 23 خرداد 1397 خبرگزاری آنا 24 خرداد 1397 خبرگزاری آنا 25 خرداد 1397 خبرگزاری آنا 26 خرداد 1397 خبرگزاری آنا 27 خرداد 1397 خبرگزاری آنا 28 خرداد 1397 خبرگزاری آنا 29 خرداد 1397 خبرگزاری آنا 30 خرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1397 
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۲۳:۴۷    
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: با توجه به مشکلات نقدینگی بانک ها فکر می کنم که در واقع تسهیلات روندی کاهشی داشته باشد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۶:۲۰    
برای تقویت حافظه و رها شدن از پدیده نوک زبانی، راهکارهای ساده ای وجود دارد، مثلاً حل کردن جدول کلمات متقاطع، ساختن پازل و ثبت در دفتر خاطرات، به بهبود قدرت حافظه کمک می کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۵:۵۶    
طی حکمی از سوی فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر خلبان اسماعیل لشکری به فرماندهی پایگاه شهید دوران منصوب شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۲:۰۳    
مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی در گرمسار با بیان تلخ و شیرین راه اندازی این دانشگاه عنوان کرد که واحد دانشگاهی گرمسار امروز جزو واحدهای بزرگ دانشگاه و دانشکده دامپزشکی آن از دانشکده های مطرح کشور است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۲:۳۲    
مدیرکل دفتر وزارتی وزارت آموزش و پرورش گفت: 54 درصد نیروهای آموزش و پرورش را زنان تشکیل می دهند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۶:۰۵    
سازمان حمایت از مصرف کنندگان اعلام کرد: لازم است همه تولید کنندگان، وارد کنندگان و عرضه کنندگان کالا و خدمات که از ارز رسمی (هر دلار 42000 ریال) بهره مند شده و می شوند ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۲:۵۹    
ابوالحسن بنی صدر سیاستمدار 37 ساله ای بود که تلاش کرد پیوندی میان خود و انقلاب ایجاد کند، پیوندی که خیلی دوام نیاورد و به مخالفت با نظام و رهبری وقت ایران کشیده شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۲:۴۲    
سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان از انجام 6 هزار و 500 عملیات علیه قاچاقچیان مواد مخدر توسط دستگاه های امنیتی استان در سال گذشته خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۱:۳۰    
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران در پی صدور احکام قضایی برای برخی دانشجویان و اعتراضات به این احکام خطاب به رئیس قوه قضاییه نامه نوشت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۱:۱۵    
وزیر نیرو اظهار کرد: تشکیل کارگروه کم آبی مهم ترین استراتژی ملی است که در ایران برای بخش آب اتخاذ شده و ریاست آن را وزیر نیرو به عهده دارد که برنامه های این کارگروه می تواند در راستای توسعه پایدار ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۱:۰۶    
وزیر نفت با اشاره به برخی پیشنهادها برای افزایش تولید گفت: چرا در بازاری که در تعادل است باید افزایش تولید داشته باشیم؟ ایران موافق افزایش تولید نفت در نشست پیش روی اوپک (174) نیست.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۱:۰۳    
تحقیقات جدید نشان می دهد که تکان های کوچک در امتداد بخش مرکزی گسل سان آندریاس که زمین لرزه های آهسته نامیده می شوند می توانند موجب زلزله های بزرگ تر شوند ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۱:۰۰    
مدیر اسبق اداره سلامت و تغذیه وزارت بهداشت، با اشاره به نقش تغذیه در سلامت افراد، گفت: کمبود ید، تا 13 درجه ضریب هوشی کودکان را کاهش می دهد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۰:۱۶    
مراسم بزرگداشت زنده یاد صدرالدین شجره، هنرمند پیشکسوت عرصه صدا، روز دوشنبه 4 تیر در مسجد بلال سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۰:۰۷    
نمایشگاه محیطی شهید چمران با انتشار عکس و داستان گونه هایی از زندگی این شهید در سی و هفتمین سالگرد شهادت وی در محوطه فرهنگسرای انقلاب اسلامی به نمایش درآمد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۰:۰۵    
معاون هنری در پی شائبه های اخیر درباره اعطای گواهینامه درجه هنری که توسط شورای ارزشیابی هنرمندان به او اعطا شده بود، در نامه ای به وزیر فرهنگ و ارشاد این گواهینامه را تودیع کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۰:۰۲    
اخیرا اینستاگرام در رویدادی اعلام کرد تعداد کاربرانش به میلیارد نفر رسیده است. علاوه برآن اپلیکیشن جداگانه ای برای آپلود ویدئوهای طولانی نیز معرفی کرده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۰۹:۵۳    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: انرژی جهان تحت مدیریت امنیتی ایران است و تمام ذخایر انرژی خلیج فارس تحت سیطره امنیتی ماست و تمام مؤلفه های استراتژیک دشمن تحت اختیار ما قرار دارد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۰۹:۳۹    
نشریه خط حزب الله در جدید ترین نسخه خود به خاطره ای از رهبر انقلاب درباره بازی فوتبالی که ایشان به طور کامل تماشا کردند اشاره کرده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۰۹:۱۲    
تیم ملی فوتبال ایران برای رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2018 روسیه چهار راه پیش رو دارد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۰۸:۴۸    
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: حکم دو قصاص برای پزشک تبریزی صادر شده و منتظر رای دیوان عالی کشور هستیم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۰۳:۴۷    
دانشمندان معتقدند تشخیص زودهنگام فوران های آتشفشانی با گوش دادن به موسیقی آتشفشان ها ممکن است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۰۱:۰۵    
وقوع دو انفجار در شهر ادلب واقع در شمال سوریه هشت کشته و 30 زخمی بر جای گذاشت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۳:۴۲    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه تیم های نظارتی و تعزیراتی برای برخورد با سودجویان فعال تر شده اند، گفت: سامانه 190 آماده دریافت گزارش تخلفات حوزه بهداشت، درمان و داروست.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۳:۳۹    
رم - ایرنا - کمال خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی در مصاحبه با روزنامه ایتالیایی 'ایل مانیفستو' گفت: اروپا در برابر قلدرمآبی امریکا مقاومت کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۳:۲۴    
یک روزنامه آمریکایی در گزارشی نوشت که آلمان تلاش می کند که ایران به شبکه سوئیفت متصل بماند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۳:۲۱    
در روزهای اخیر خبر صدور مجوزهای شکار در ایران توسط مدیرکل دفتر حفاظت و صید و شکار سازمان حفاظت محیط زیست، موجی از انتقادها را برانگیخت ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۳:۲۱    
فرمانده انتظامی هرمزگان جزئیات توقیف 200تن گوشت وارداتی قاچاق آلوده به باکتری سالمونلا در بندرعباس را تشریح کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۳:۱۸    
رییس کل دادگستری استان فارس افزایش پرونده های ورودی به دستگاه قضا را یادآور شد و گفت: سال 96 تعداد پرونده های ورودی به دادسراها و محاکم مختلف قضایی در استان فارس بالغ بر 3.2 درصد افزایش داشته است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۳:۱۸    
مدیرکل پزشکی قانونی استان فارس از افزایش 6 درصدی آمار خودکشی طی سال 96 در فارس ابزار تاسف و تاکید کرد که پایین آمدن سن خودکشی نیز یکی از شاخص های نگران کننده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۳:۱۸    
پناهندگی از زمانی که انسان حمله و جنگ را آغاز کرد ایجاد شد و افراد برای فرار از رنج و شکنجه توسط مهاجمان به دیگر مکان ها فرار کردند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۳:۱۸    
رئیس اتحادیه میوه فروشان کرج یکی از عوامل گرانی برخی میوه ها در این کلانشهر را برف و سرمای فروردین ماه و نقش آن در کاهش تولید عنوان کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۳:۱۸    
سازمان تامین اجتماعی راه های پرداخت حق بیمه کارفرمایی و شرط دریافت تسهیلات مشاغل خانگی را اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۳:۱۸    
تالاسمی یک بیماری خونی مادرزادی و ژنتیکی است که در آن اختلال در ساختار گلبول قرمز وجود داشته و از والدین به فرزند منتقل می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۲:۴۸    
حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی اکبر حسینی استاد اخلاق مشهور دار فانی را وداع گفت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۲:۳۱    
سرمربی تیم ملی پرو گفت: بازیکنان تیمم را ملامت نمی کنم و از آنها ایراد نمی گیرم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۲:۲۲    
سرمربی تیم ملی فرانسه گفت: در بازی سوم برای کسب مقام نخست گروه می جنگیم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۲:۰۷    
تیم ملی فوتبال ایران پس از انجام نمایشی تحسین برانگیز برابر اسپانیا، عصر امروز در کمپ باشگاه لوکوموتیو به تمرین پرداخت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۱:۵۵    
رکابزنان ملی پوش ایران در پایان تور ترکیه توانستند پیراهن های امتیازی و کوهستان تور را از آن خود کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۱:۴۳    
ترکیب تیم های ملی آرژانتین و کرواسی برای جدال مهیج امشب اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۱:۳۷    
مهاجم تیم ملی فرانسه به عنوان بهترین بازیکن دیدار تیمش با پرو برگزیده شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۱:۳۱    
تیم ملی فرانسه با شکست پرو به مرحله بعدی جام جهانی صعود کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۹:۲۵    
آمارها نشان می دهد از هر 5 نفر 1 نفر یا به عبارت ساده تر 20 درصد از افراد جامعه دچار وزوز گوش هستند. این آمار بعد از میانسالی به 40 درصد و حتی بیشتر افزایش می یابد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۹:۱۳    
سرمربی تیم ملی استرالیا گفت:تکه آخر پازل را برابر فرانسه و دانمارک کم داشتیم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۹:۰۲    
سرمربی تیم ملی دانمارک گفت: بازی مهیجی با فرانسه داریم و این جدال بسیار مهم است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۸:۵۶    
سرمربی تیم ملی فوتبال 8 دیدار تدارکاتی را به منظور آماده سازی تیم ملی برای حضور در جام ملت های آسیا در نظر گرفته است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۸:۵۰    
به گفته ی پزشکان “خوردن قرص بدون آب” خطرات زیادی دارد و حتما توصیه می شود که با آب خورده شود در غیر این صورت باعث بیماری زخم مری و بیماری های خطرناک دیگری می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۸:۴۴    
ترکیب تیم های ملی فوتبال فرانسه و پرو برای مصاف امروز اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۸:۴۱    
زننده گل دانمارک به استرالیا بهترین بازیکن این دیدار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۸:۴۱    
استعمال دخانیات به عنوان یکی از مهم ترین عوامل مرگ و میر در جهان شناخته شده و در سال های اخیر مصرف آن رواج گسترده ای داشته است ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۸:۳۳    
همه ما می دانیم که طول مدت خواب تاثیر مستقیمی روی سلامت جسمی و روحی دارد اما آنچه مسلم است، وضعیت خوابیدن می تواند یکی دیگر از عوامل مهم در این زمینه باشد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۸:۲۷    
دیدار تیم های دانمارک با استرالیا در پایان 90 دقیقه با تساوی به پایان رسید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۷:۵۵    
یک شرکت فناوری، برنامه ای توسعه داده است که می توان با استفاده از آن، درب خودرو را باز کرد و ایمنی بالایی هم دارد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۷:۴۹    
رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: شبکه سازی اساتید انقلابی و حرکت در این دانشگاه در راستای تحقق نیازهای اساسی کشور در حال شکل گیری است تا اهداف و رویکردهای مهم کشور را تحقق عملیاتی ببخشد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۷:۴۶    
فرمانده انتظامی استان البرز از رد رشوه 500 میلیون ریالی ماموران آگاهی شهرستان نظرآباد و دستگیری تولید کننده مکمل های بدنسازی غیر مجاز خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۷:۲۲    
رئیس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: از همان ابتدای انقلاب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی در تربیت نسل انقلابی اثرگذاری ویژه ای از خود بر جای گذاشت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۷:۱۰    
رئیس مرکز پزشکی هسته ای بیمارستان مسیح دانشوری با اشاره به راه اندازی پیشرفته ترین تکنولوژی تشخیص مولکولی و آناتومی سرطان بواسطه رادیوداروی بومی گالیوم در این مرکز ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۷:۰۷    
سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس تاکید کرد: دست این هیات بازتر باشد تا بتواند طبق قانون با تخلف نماینده برخورد کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۷:۰۴    
وزیر امور خارجه روسیه در مسکو با دبیرکل سازمان ملل متحد درباره برجام و موضوع کره شمالی دیدار و گفت وگو کردند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۷:۰۴    
دولت آلمان قصد دارد تاکسی پرنده آئودی و ایرباس را آزمایش کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۷:۰۴    
دبیر انجمن طب فیزیکی و توانبخشی ایران با بیان اینکه سلول های پیش ساز برای تبدیل شدن به سلول های عضلانی یافت شده است، گفت: یکی از بخش های مهم سمپوزیوم بیماری های عضلانی ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۷:۰۴    
تیم ملی روئینگ مردان جوانان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا عازم کره جنوبی شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۷:۰۴    
سازمان دیدبان حقوق بشر بین اللمل اعلام کرد: نیروهای ویژه استرالیایی برای کشتار غیرنظامیان افغان در جنوب افغانستان با یکدیگر رقابت می کردند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۵۵    
رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بسیج جایگاه مهمی در فعالیت های بصیرتی و فرهنگی دانشگاه دارد از این رو باید فرهنگ بسیجی را در دانشگاه ها توسعه بخشید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۵۲    
کتاب مروری فشرده بر بیماری های ویروسی دام از سوی جلال شایق، مهرداد محمدزاده و نیما پاک زه منتشر شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۵۲    
ساخت باغ ویلا به جای مسکن مهر در برخی استان ها کلید خورد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۵۲    
رئیس هیئت بدوی تخلفات نهاد ریاست جمهوری گفت: امضاکنندگان نامه مذاکره با آمریکا باید بدانند که خواسته یا ناخواسته در راستای منافع آمریکا و در زمین دشمن بازی می کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۵۲    
بازی تماشایی دو شب گذشته ملی پوشان کشورمان مقابل اسپانیا در توییتر به طور ویژه دیده شد و باعث داغ شدن ایران به عنوان ترند اول جهانی شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۳۷    
رئیس کل دادگستری لرستان گفت: یک تن و 660 کیلوگرم انواع مواد مخدر در لرستان کشف شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۳۷    
صدر اعظم آلمان در دیدار با پادشاه اردن، خواستار مقابله با سیاست های ایران در غرب آسیا شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۳۷    
دفتر دادستانی رژیم صهیونیستی، همسر نخست وزیر این رژیم را به سوء استفاده از منابع دولتی متهم کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۳۴    
وزیر ورزش و جوانان از پیام دلگرم کننده مقام معظم رهبری برای تیم ملی فوتبال تشکر و قدردانی کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۲۲    
تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) گفت: مراکز علمی و دانشگاهی باید به محتواسازی اهمیت بدهند چراکه علم و دانش بدون محتوا دردی را درمان نمی کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۵    
روزنامه جروزالم پست نوشت که جذب وزیر پیشین انرژی اسرائیل توسط ایران را نمی توان نادیده گرفت زیرا او می توانسته علاوه بر ارائه اطلاعات حیاتی، مقامات دیگر را برای تبدیل شدن به جاسوس، به ایران معرفی کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۲    
نماینده مردم بندرلنگه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دانشگاه ها باید در رونق و پیشرفت های علمی گام های خوبی را بردارند و با تولید علم و دانش در حوزه های مختلف و تبدیل آن به ثروت ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۹    
روزبه شاه علیدوست، با تمدید قرارداد خود چهاردهمین سال حضورش را در سایپا شروع می کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۹    
روابط عمومی دادگستری سیستان و بلوچستان دقایقی پیش از دستگیری یک فرد جدید در رابطه با پرونده ایرانشهر خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۹    
رئیس جمهوری آمریکا می گوید همه هفت تریلیون دلاری که این کشور در غرب آسیا خرج کرده، در حال بازگشت به ایالات متحده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۳    
وزیر راه و شهرسازی گفت: حجم سرمایه گذاری در آزادراه جنوب تهران را 2500 میلیارد تومان است و این پروژه سال 98 به بهره برداری خواهد رسید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۳    
مهندسان کره ای موفق به ابداع یک صفحه کلید فوق منعطف شده اند که حتی می توان آن را مثل کاغذ مچاله کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۰    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از تدوین طرحی در مجلس برای مقابله با تامین مالی تروریسم و پولشویی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۵:۵۴    
عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر به عنوان عضو کارگروه تخصصی استانی رشته زیست شناسی گرایش سلولی و مولکولی انتخاب شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۵:۵۴    
وزیر اقتصاد با اشاره به اهمیت توسعه روابط دو جانبه ایران و اسلواکی گفت: با توجه به موقعیت استراتژیک منطقه ای، امینت داخلی، توانمندی های بخش خصوصی ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۵:۵۴    
کاپیتان تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید به انتقاد از اسطوره تیم ملی آرژانتین پرداخت و فاصله او را با ستاره آرژانتینی بارسا را زیاد دانست.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۵:۵۱    
وزیر نفت تصریح کرد: وضع اخیر در بازار و قیمت بالا، تنها به دلیل توازن میان عرضه و تقاضا نیست، بلکه وضع کنونی و قیمت بالا، نتیجه رفتارهای رئیس جمهور آمریکا و دولت این کشور است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۵:۵۱    
طبق اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای امروز پنج شنبه سی و یکم خرداد ماه با 30 ریال افزایش نسبت به روز گذشته 42 هزار و 490 ریال قیمت خورد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۵:۴۸    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: خودروسازان ما به همان میزانی که تولید می کنند فروش نیز دارند و جایی برای نگهداری و یا احتکار انبوه خودرو در کارخانه ها وجود ندارد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۵:۳۹    
رئیس کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا گفت: استادان بسیجی در آگاهی بخشی و بصیرت افزایی اقشار جامعه وظیفه سنگینی را برعهده دارند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۵:۳۶    
کمیساریای عالی امور پناهندگان سازمان ملل متحد در آخرین اقدام خود در ایران، با همکاری نهادهای داخلی، زمینه های دریافت خدمات درمانی و بیمه سلامت را در میان پناهندگان کشورهای مختلف در ایران فراهم آورده ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۵:۳۳    
ارتش رژیم صهیونیستی از بیم شلیک مجدد گسترده راکت های مقاومت از غزه، چند سامانه گنبد آهنین اضافی در مناطق مجاور مستقر کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۵:۳۰    
سخنگوی وزارت بازرگانی چین اعلام کرد: شرکت های چینی روابط عادی خود را با ایران ادامه می دهند و به همکاری ها پایبند هستند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۵:۲۷    
روزهای داغ تابستان هر سال با دغدغه ثبت نام دانش آموزان در مدارس تلاقی پیدا می کند و والدین با مشکلاتی همچون محدوده جغرافیایی، دریافت وجه یا اخذ تعهد کمک به مدرسه ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۵:۲۱    
تیم اپه شمشیربازی کشورمان با پیروزی مقابل تایوان در آسیا هفتم شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۵:۱۲    
ترکیب کنونی پارلمان عراق می تواند تهدید های ساختگی را به فرصت های واقعی تبدیل کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۵:۱۲    
ردپای نشان ایرانی در محل مذاکرات کره شمالی و آمریکا پیامی بسیار صریح و دلنشین برای ما ایرانی ها دارد و آن هم این است که هرقدر بخواهند ما را در انزوا قرار دهند ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۵:۱۲    
سرمربی جدید تیم فوتبال بادران انتخاب و معرفی شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۵:۱۲    
صد و سی و هشتمین شماره نشریه خط حزب الله به واکاوی نامه نگاری نمایندگان مجلس ششم به رهبر انقلاب و نامه اخیر عده ای که خواهان وادادگی در مقابل آمریکا هستند پرداخته است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۵:۰۹    
مهندس مهدی چمران گفت: شهید مصطفی که در دل خانواده ای پرجمعیت پرورش یافت همانند برادران بزرگتر دارای هوش و استعداد خاصی بود، اختراع او باعث شد اولین گام برای تولید و استفاده از کالای داخلی برداشته شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۵:۰۹    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هیچ اعمال فشاری مبنی بر کوچ اجباری نمایندگان به پیام رسان های داخلی وجود نداشته است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۵:۰۳    
مایکروسافت پس از آن که به دلیل همکاری با دولت آمریکا تحت فشار قرار گرفت، اعلام کرد در هیچ یک از پروژه های دولتی مربوط به جدا کردن کودکان از خانواده هایشان همکاری نمی کند.