چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۱۳:۵۰Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای آناج 3 آذر 1397 - anaj.ir

آناج 29 اسفند 1394 آناج 29 اسفند 1396 آناج 30 فروردین 1397 آناج 31 اردیبهشت 1397 آناج 31 خرداد 1397 آناج 31 تیر 1397 آناج 31 مرداد 1397 آناج 31 شهریور 1397 آناج 30 مهر 1397 آناج 30 آبان 1397 آناج 30 دی 1397 آناج 30 بهمن 1397 آناج 28 اسفند 1397 آناج 1 آذر 1397 آناج 2 آذر 1397 آناج 3 آذر 1397 آناج 4 آذر 1397 آناج 5 آذر 1397 آناج 6 آذر 1397 آناج 7 آذر 1397 آناج 8 آذر 1397 آناج 9 آذر 1397 آناج 10 آذر 1397 آناج 11 آذر 1397 آناج 12 آذر 1397 آناج 13 آذر 1397 آناج 14 آذر 1397 آناج 15 آذر 1397 آناج 16 آذر 1397 آناج 17 آذر 1397 آناج 18 آذر 1397 آناج 19 آذر 1397 آناج 20 آذر 1397 آناج 21 آذر 1397 آناج 22 آذر 1397 آناج 23 آذر 1397 آناج 24 آذر 1397 آناج 25 آذر 1397 آناج 26 آذر 1397 آناج 27 آذر 1397 آناج 28 آذر 1397 آناج 29 آذر 1397 آناج 30 آذر 1397 
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۳:۳۳    
مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز از اعمال تخفیف 50 درصدی انتقال قبور ستارخان به وادی رحمت خبر داد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۲:۳۸    
ثبت نام برای شرکت در آزمون دوره دکتری (پی اچ دی نیمه متمرکز) سال 1398 از روز سه شنبه ششم آذرماه 1397 از طریق سایت مرکز سنجش به نشانی www.sanjesh.org آغاز می شود و روز دوشنبه 12 آذرماه پایان می یابد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۰:۲۸    
مدیر حوزه علمیه بناب با اشاره به تلاش رسانه های غربی در تخریب چهره اسلام ناب محمدی، گفت: پیامبر اسلام منادی رحمت و وحدت است.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۲۳:۰۰    
در نشست صمیمانه رئیس رسانه ملی با مرتضی میرباقری معاون سیما، حسین کرمی رئیس مرکز سیمافیلم، داود میرباقری کارگردان برجسته سینما و تلویزیون مراحل اجرایی تولید سریال سلمان فارسی آغاز شد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۲۲:۵۰    
فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه راه شهدا به دلیل حقانیتشان، با نورانیت و اقتدار ادامه می یابد، گفت: باید از خدا بخواهیم در این مسیر نورانی به همه ما توفیق تداوم راه بدهد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۲۲:۴۵    
سرپرست استانداری آذربایجان شرقی، خواستار تسریع انجام مطالعات و اجرای عملیات اکتشاف نفت در استان شد گفت: عملیات اکتشاف نفت در استان باید هر چه سریع تر عملیاتی شود.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۲۲:۴۰    
راستگو سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی شد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۲۲:۳۵    
زلزله ای به بزرگی 3.8 ریشتر لحظاتی پیش تیکمه داش در بستان آباد آذربایجان شرقی را لرزاند.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۲۱:۵۰    
شهین باهر گفت: متاسفانه در جشن ها به جای هنرمندان اصیل موسیقی هایی که یک در صد اصالت این هنر عاشیق را ندارند فضا را در دست گرفته اند.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۲۰:۳۵    
نماینده مردم تبریز،آذرشهر و اسکو گفت: نباید نگران ایجاد فرهنگستان زبان ترکی باشیم زیرا این فرهنگستان برای رسیدن صحیح زبانمان به دست فرزندان آینده کمک می کند.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۹:۲۵    
بدر شکوهی گفت:ما می توانیم جامعه ایده آل را در عاشیق متبلور ببینیم علی الخصوص ویژگی هایی که از نسل های گذشته به ویژه فرهنگ فورکلوری ما باقی مانده است.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۹:۲۵    
بلاغی گفت: در کنگره بین المللی عاشیقلار،همنوای پیامبر مهربانی در تبریز سیصد عاشیق از کشورهای ترکیه،آذربایجان و گرجستان حضور خواهند داشت.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۸:۵۵    
تیم مبل محتشم تبریز در پایان هفته دهم با 19 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۸:۵۰    
رهبر معظم انقلاب به مناسبت فرارسیدن میلاد باسعادت رسول گرامی اسلام(ص) با عفو یا تخفیف مجازات تعدادی از محکومان موافقت کردند.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۸:۳۵    
شهردار اهر بابیان اینکه فضای مجازی و رسانه ها برای دستگاه ها تهدید محسوب نمی شود گفت: منتقدان عملکرد شهرداری اهر در کنار انتقاد راهکار هم ارائه دهند.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۸:۳۵    
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: اروپایی ها و آمریکایی ها در برجام قدمی از قدم برنداشتند چون از افزایش نفوذ و قدرت منطقه ای جمهوری اسلامی هراس دارند.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۷:۵۰    
رئیس مرکز مدیریت راه های آذربایجان شرقی گفت: تمامی محورهای مواصلاتی استان، باز هستند.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۷:۴۵    
فرمانده سپاه عاشوراسردار عابدین خرم گفت :بسیج وامدار ،بدهکار ومتعلق به هیچ قشر خاصی ، نهاد وجناحی نیست.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۷:۴۰    
رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی گفت: فعلا هیچ گزینه ای از طرف وزارت کشور برای تصدی استانداری آذربایجان شرقی معرفی نشده و ما به هیچ وجه نمی خواهیم وزارت کشور را محدود به چند گزینه بکنیم.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۷:۴۰    
رئیس مرکز ملی فرش ایران گفت: در سال 92 حدود 600 هزار نفر بیمه شده قالیبافی داشتیم که این آمار در حال حاضر به کمتر از 300 هزار نفر رسیده است.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۷:۳۵    
صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی رتبه های برتر اجلاس سراسری فناوری و رسانه را کسب کرد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۷:۳۰    
رئیس بسیج هنرمندان استان آذربایجان شرقی از اجرای طرح کرامت در محلات حاشیه نشین ستان با هدف کاهش آسیب های اجتماعی خبر داد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۷:۲۰    
رئیس دادگستری اهر بابیان اینکه دادستانی دستور دارد تا هر مسئول دستگاهی که در انجام وظایف محوله کوتاهی کند علیه وی اعلام جرم کند گفت ...
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۷:۲۰    
معاون محیط زیست طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی از صدور پروانه شکار در اداره کل حفاظت محیط زیست این استان خبر داد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۵:۵۵    
تیم فوتبال شهرداری تبریز در چارچوب دیدارهای هفته چهاردهم لیگ یک فوتبال کشور از ساعت 15 فردا در دیداری خارج از خانه به مصاف شهرداری ماهشهر می رود.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۵:۴۵    
تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی بازی بزرگ هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال را در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می کنند.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۵:۴۰    
منابع خبری اعلام کردند که رئیس شورای علمای کابل در یک حمله تروریستی از سوی افراد مسلح ناشناس در شهر کابل ترور شد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۵:۳۰    
تیم فوتبال ماشین سازی پس از دیدار روز گذشته مقابل سپاهان اصفهان و کسب نتیجه تساوی بعد از ظهر امروز در تبریز به ریکاوری پرداختند.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۵:۱۵    
اسقف اعظم کلیسای آذربایجان شرقی گفت: وحدت و اتحاد بین ادیان الهی و فرهنگ های مختلف امروز قدرتی بزرگ برای جمهوری اسلامی است.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۴:۵۵    
مربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: این جای خوشحالی دارد که تیم ما به یک نظم تاکتیکی رسیده است و می تواند تاکتیک خودش را به هر تیمی تحمیل کند.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۴:۱۹    
سرمربی تیم پرسپولیس گفت: ما سه دربی بزرگ داریم یکی بازی با استقلال، دومی بازی با تراکتور که فردا برگزار می شود و سومی هم بازی با سپاهان است.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۳:۵۹    
رهبر انقلاب در دیداری که خانواده شهدای امنیت داشتند توصیه های مهمی نیز به خانواده آنان داشتند.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۳:۴۹    
یکی از رهبران جماعت "گولن"در کیفر خواست صادر شده توسط دادستانی آنکارا صادر کننده دستور ترور سفیر سابق روسیه در ترکیه عنوان شده است.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۳:۲۹    
سرپرست معاونت سیاسی وزارت کشور از رسانه ها خواست منتظر بررسی گزینه های استانداری و تصویب فرد منتخب در هیئت دولت باشند.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۳:۱۴    
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: سانحه رانندگی در محور مرند- جلفا موجب کشته شدن یک نفر و مصدومیت پنج نفر دیگر شد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۲:۵۴    
تیم تراکتورسازی آخرین تمرین خود را پیش از دیدار مقابل پرسپولیس در تبریز برگزار کرد .
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۲:۴۴    
آیا یک نخبه ی جوان و کاربلد فارغ از جناح بندی های سیاسی در آذربایجان شرقی وجود ندارد تا امور را در دست گیرد و برای مردم کار کند؟
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۲:۲۴    
بسیاری از مدیران که قانون منع بکارگیری بازنشستگان شامل حالشان شده، این روزها با انواع ترفندها در حال دور زدن قانون و یا جایگیری در مسئولیت های مشابه بدون بار حقوقی هستند.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۲:۱۴    
به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت رسول اعظم و ولادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام، رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیشنهاد عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات یک هزار و هشتاد و شش نفر از محکومانِ محاکم عمومی و ...
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۲:۰۹    
وجود 70 هزار چاه غیرمجاز از جمله چالش های مهم احیای دریاچه ارومیه است که هر چند گام های مهمی برای کاستن از دامنه آن برداشته شده است، اما همچنان خطر اصلی برای آینده حیات این پهنه آب محسوب می شود.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۱:۵۹    
معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی در کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در تهران با بیان اینکه استکبار آمریکایی سردمدار ظلم و جنایت در جهان است ...
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۱:۴۹    
شهرستان بستان آباد سالانه با تولید بیش از 2 هزار تن قارچ خوراکی، مقام نخست آذربایجان شرقی را داراست.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۱:۰۴    
سی و دومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی صبح امروز در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی در تهران پایتخت ایران آغاز به کار کرد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۰:۵۹    
برنامه تیم فوتبال تراکتورسازی برای دیدار با پرسپولیس تهران مشخص شد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۰:۵۴    
حمایت حزب ندای ایرانیان از استانداری پوری حسینی در آذربایجان شرقی انتقاد سایر اصلاح طلبان را نیز برآشفته است و آنان با اشاره به سابقه ی او در سازمان خصوصی سازی کشور در رد پوری حسینی سخن گفته اند.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۹:۵۹    
اگر نمایشی در کار بود بعد از دو سه هفته به پایان می رسید اما از آنجایی که مقصود خدمت به خلق الله و تعمیق پیوند مردم با مصلی امام خمینی(ره) این حرکت همچنان ادامه دارد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۹:۵۴    
جک رید گفت: ترامپ در باره شواهد و مدارکی که سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا در باره جنایت جمال خاشقجی، روزنامه نگار و ستون نویس واشنگتن پست کسب کرده، دروغ می گوید.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۹:۳۹    
شاگردان اسماعیل تقی پور در مصاف خانگی با قعرنشین لیگ برتر فوتسال به یک برد 4 گله دست یافتند.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۹:۳۹    
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز از انجام بیش از 160 عمل جراحی در بخش های مختلف بیمارستان امام سجاد(ع) این دانشگاه خبر داد .
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۹:۲۴    
میرزاده از حضور وزیر آموزش و پرورش در کمیسیون متبوعش در هفته آینده خبر داد و گفت: نحوه هزینه کرد اعتبارات حوزه آموزش بررسی خواهد شد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۸:۵۹    
ظاهرا سواد سیاسی نماینده مجلس ملی جمهوری آذربایجان، محدود به داده های ناقص رسانه ای می باشد و پس از سخنرانی آقای روحانی در خوی، کشورمان را متهم به ارتباط با ارمنستان و عدم رعایت حسن همجواری می کند.