چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۰۹:۵۹Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای آناج 5 آذر 1397 - anaj.ir

آناج 29 اسفند 1394 آناج 29 اسفند 1396 آناج 30 فروردین 1397 آناج 31 اردیبهشت 1397 آناج 31 خرداد 1397 آناج 31 تیر 1397 آناج 31 مرداد 1397 آناج 31 شهریور 1397 آناج 30 مهر 1397 آناج 30 آبان 1397 آناج 30 دی 1397 آناج 30 بهمن 1397 آناج 28 اسفند 1397 آناج 1 آذر 1397 آناج 2 آذر 1397 آناج 3 آذر 1397 آناج 4 آذر 1397 آناج 5 آذر 1397 آناج 6 آذر 1397 آناج 7 آذر 1397 آناج 8 آذر 1397 آناج 9 آذر 1397 آناج 10 آذر 1397 آناج 11 آذر 1397 آناج 12 آذر 1397 آناج 13 آذر 1397 آناج 14 آذر 1397 آناج 15 آذر 1397 آناج 16 آذر 1397 آناج 17 آذر 1397 آناج 18 آذر 1397 آناج 19 آذر 1397 آناج 20 آذر 1397 آناج 21 آذر 1397 آناج 22 آذر 1397 آناج 23 آذر 1397 آناج 24 آذر 1397 آناج 25 آذر 1397 آناج 26 آذر 1397 آناج 27 آذر 1397 آناج 28 آذر 1397 آناج 29 آذر 1397 آناج 30 آذر 1397 
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۳:۳۸    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز از تشدید نظارت بر تخلفات بیمارستانی، خبر داد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۳:۳۳    
معاون دادستان عمومی و انقلاب تبریز گفت: ایجاد رعب و هراس در بیمار و وخیم جلوه دادن وضعیت، از سوی کادر درمانی جرم بوده و تحت عنوان سلب آسایش، قابل تعقیب است.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۳:۳۳    
رئیس مرکز مدیریت راه های آذربایجان شرقی با اشاره به این که محورهای مواصلاتی استان برف روبی شده است، گفت: کلیه محورهای اصلی و فرعی، بزرگ راه ها و آزادراه های استان باز بوده و تردد در مسیرها جریان دارد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۳:۲۸    
در جلسه علنی شورای اسلامی شهر بناب، محبوب تیزپاز به عنوان شهردار بناب انتخاب شد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۳:۲۸    
فرماندار شهرستان شبستر خواستار افزایش نظارت و بازرسی ها در سطح شهرستان و برخورد قانونی و قاطع با گرانفروشان و متخلفان شد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۱:۳۸    
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در خصوص انتخاب استاندار جدید آذربایجان شرقی گفت: انتخاب استاندار وظیفه دولت است و نمایندگان در این بین نقش مشورتی دارند.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۱:۲۸    
عباسی گفت: مردم ایران اگر می خواهند عظمت ایران را بشناسند، بدانند که فرصت حکومت چهل ساله برای هیچ یک از ائمه مهیا نشد درحالی که ما امروز در حال تجربه آن هستیم.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۰:۳۳    
عباسی گفت: مردم ایران اگر می خواهند عظمت ایران را بشناسند، بدانند که فرصت حکومت چهل ساله برای هیچ یک از ائمه مهیا نشد درحالی که ما امروز در حال تجربه آن هستیم.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۰:۱۳    
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی با اشاره به پیش بینی وضعیت هوای استان طی چند روز آینده، گفت: از روز چهارشنبه تا اواخر هفته، افزایش نسبی دمای هوا در سطح استان پیش بینی می شود.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۹:۴۸    
سعید جلیلی گفت: به قول نویسنده آمریکایی در 40 سال گذشته تمام روسای جمهور آمریکا این جمله امام خمینی (ره) را باور کرده اند که فرمود: آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند ...
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۹:۳۳    
یک پایگاه آمریکایی در گزارشی با عنوان پیام رسانی که ارز ایران را نابود می کند ، به نقش تلگرام و دلالان ارز در نوسات شدید ارزی اخیر در ایران پرداخته است.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۹:۲۳    
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط فعلی با توجه به کاهش ارزش پول ملی برای سهولت در عملیات حسابداری و انجام مبادلات اقتصادی باید موضوع حذف پهار صفر از پول ملی لحاظ شود.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۸:۴۸    
انفجار گاز شهری در کمربندی آزادی خیابان تاکسیرانی باعث وحشت اهالی منطقه شد که خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۸:۳۳    
در برخورد با اخلال گران ارزی، امروز بنری در سر در برخی صرافی ها نصب شده که بر مبنای آن، معامله و حواله ارز خارج از بانک و صرافی های مجاز ممنوع اعلام شده است.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۸:۱۸    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بابیان اینکه دسترسی جوانان به وسایل ارتباط جمعی نوین آسیب های اجتماعی را نوظهورتر و پیچیده تر می کند ...
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۸:۱۳    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه ای سپاه عاشورا گفت: تجهیزات نظامی و دفاعی امروز کشور قابل قیاس با دوران دفاع مقدس نیست.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۴:۵۸    
اسامی داوران چهار دیدار از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال مشخص شد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۴:۵۳    
سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به اراده ملی ایران و ترکیه بر استحکام روابط در زمینه های مختلف ...
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۴:۴۸    
بهرام قاسمی سخنگوی وزارت خارجه از متقاضیان روادید خواست مراقب دلالان در اطراف سفارتخانه ها و کنسولگریهای خارجی در تهران و پایتخت های برخی کشورهای همسایه باشند ...
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۴:۳۳    
مجمع انتخاباتی هیأت هندبال به ریاست مدیرکل ورزش و جوانان استان و با حضور اعضای مجمع در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی برگزار شد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۴:۲۳    
با تلاش ماموران انتظامی شهرستان "هشترود" 4 تن و 270 کیلو خشکبار قاچاق کشف شد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۴:۱۸    
مراسم اختتامیه جشنواره بین المللی تئاتر الف برگزار و اولین دوره این رویداد تئاتری برگزیدگان خود را شناخت.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۴:۰۳    
مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی تاکید کرد: قوانین مناسبی در زیر ساخت های حقوقی برای رسیدگی به تخلفات در حوزه بهداشت، درمان و دارو نداریم .
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۳:۴۳    
بهشتی گفت: تعداد مناطقی که سد معبر گسترده در ان صورت می گرفت کاهش یافته اما برخی دست ها نمی خواهند این معضل به طور کامل ریشه کن شود.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۳:۲۸    
معاون پژوهشی و برنامه ریزی مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی از کمبود شدید نیروی انسانی در بدنه آموزش و پرورش استان خبر داد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۳:۱۳    
حضرت پور گفت: چرخاندان پارچه نوشته ای با نام ارمنی قره باغ در ورزشگاه آزادی، صرفا یک کری خوانی ورزشی نیست!
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۳:۰۸    
سردار خرم گفت: بسیج سرمایه ای برای حفظ اتحاد کشور است و بسیج در یک کلام نماد مردم سالاری دینی در کشور می باشد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۳:۰۳    
قرعه کشی مسابقات سوپر لیگ والیبال نشسته فصل 97 برگزار و تیم والیبال نشسته ماشین سازی تبریز حریفان خود را شناخت.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۲:۵۳    
صفحات مجازی در اینستاگرام این روزها جای برخی به اصطلاح شاخ هایی شده که هم زمان با خالی کردن عقده هایشان در قالب برخی رفتارهای ناهنجار سعی در کسب درآمد از این راه دارند.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۲:۴۸    
سردار پورجمشیدیان گفت: همانطور که رهبری خطاب به دشمنان فرمودند دوران بزن در رو تمام شده است، من اینجا باصدای بلند می گویم که اگر یکی بزنید ده تا خواهید خورد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۲:۴۸    
مهدی پور گفت: شهر تبریز قابلیت تبدیل شدن به مرکز موسیقی عاشیقی را دارد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۲:۲۸    
مرکز اسناد و کتابخانه ملی منطقه شمال غرب کشور در اقدامی ارزشمند از خدمات فقهی، علمی و تبلیغی آیت الله سیدجواد مرعشی، از علما و مفاخر آذربایجانی مقیم قم تجلیل کرد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۲:۲۳    
بزرگترین کارخانه تولید داروهای ضد سرطان خاورمیانه (اکترو) و بخش بیوتکنولوژی گروه دارویی اکتورو کو با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۱:۴۸    
ثبت نام مالکان خودرو و موتورسیکلت فاقد کارت سوخت به صورت الکترونیکی در سامانه خدمات دولت همراه و اپلیکیشن خدمات دولت از امروز 5 آذر آغاز شد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۱:۲۸    
کوهپایه زاده، وکیل بابک زنجانی گفت: طبق رای دیوان عالی کشور اگر بابک زنجانی موفق شود بدهی خود را پرداخت و وجوه به بیت المال برگردد، استحقاق ماده 114 قانون مجازات اسلامی را دارد و مشمول عفو می شود.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۰:۳۸    
نمایندگان استان ماهیانه حدود 7 میلیون تومان دریافتی دارند و بالغ بر 15 میلیون تومان نیز از بابت هزینه های دفتری پول می گیرند.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۰:۲۳    
سخنگوی اورژانس کشور در ارتباط با آخرین آمار مصدومان حادثه زلزله کرمانشاه گفت: تا کنون در مجموع 729 نفر مصدوم شده اند که از این تعداد 37 نفر بستری هستند.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۰:۱۳    
در اثرخروج لاستیک یک دستگاه تریلی در محور زنجان - تبریز نوجوان 14 ساله جان باخت.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۹:۵۳    
تمامی بلیت های کنسرت ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی در تبریز به فروش رفت و باتوجه به استقبال مخاطبان، برای یک روز دیگر تمدید شد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۹:۳۳    
سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: اتمام 31 کیلومتر از بزرگراه تبریز - هریس - اهر با استفاده از تجهیزات راه سازی و با جدیت تمام در حال پیگیری است.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۹:۱۸    
نماینده مردم ارومیه می گوید پروژه راه آهن پرسرعت ارومیه به تبریز لغو نشده و مطالعات آن در حال انجام است.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۹:۱۸    
بخش نسخه های خطی کتابخانه عمومی مراغه پس از چهار سال تعطیلی دوباره راه اندازی شد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۸:۴۸    
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ممنوعیت واردات خودرو خارجی را یکی از عوامل افزایش قیمت خودروهای داخلی در بازار سیاه خواند.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۸:۲۳    
اگر امروز ما از کنار مساله ی پرچم ژاپن به راحتی عبور می کنیم باید توجه داشته باشیم که تکرار این مساله در گذشته های نه چندان دور و با پرچم های مجعول وابسته به جریانات قومی همیشه حاشیه ساز بوده است.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۸:۰۸    
موضوع شرکت اتباع آذری در رویداد عظیم اربعین، بعد از گذشت قریب به یک ماه، همچنان مورد تاخت شبه روشنفکران منتسب به دولت جمهوری آذربایجان می باشد و با طرح مسائل قوم گرایی سعی دارند تا به این مساله خدشه ...