چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۰۵:۴۲Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای آناج 7 آذر 1397 - anaj.ir

آناج 29 اسفند 1394 آناج 29 اسفند 1396 آناج 30 فروردین 1397 آناج 31 اردیبهشت 1397 آناج 31 خرداد 1397 آناج 31 تیر 1397 آناج 31 مرداد 1397 آناج 31 شهریور 1397 آناج 30 مهر 1397 آناج 30 آبان 1397 آناج 30 دی 1397 آناج 30 بهمن 1397 آناج 28 اسفند 1397 آناج 1 آذر 1397 آناج 2 آذر 1397 آناج 3 آذر 1397 آناج 4 آذر 1397 آناج 5 آذر 1397 آناج 6 آذر 1397 آناج 7 آذر 1397 آناج 8 آذر 1397 آناج 9 آذر 1397 آناج 10 آذر 1397 آناج 11 آذر 1397 آناج 12 آذر 1397 آناج 13 آذر 1397 آناج 14 آذر 1397 آناج 15 آذر 1397 آناج 16 آذر 1397 آناج 17 آذر 1397 آناج 18 آذر 1397 آناج 19 آذر 1397 آناج 20 آذر 1397 آناج 21 آذر 1397 آناج 22 آذر 1397 آناج 23 آذر 1397 آناج 24 آذر 1397 آناج 25 آذر 1397 آناج 26 آذر 1397 آناج 27 آذر 1397 آناج 28 آذر 1397 آناج 29 آذر 1397 آناج 30 آذر 1397 
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۳:۱۳    
سرپرست استانداری آذربایجان شرقی به توسعه مشاغل معتادان پس از بهبودی در مراکز ترک اعتیاد تاکید کرد و گفت: متاسفانه نوعی بی اعتمادی نسبت به بهبودیافتگان از بند اعتیاد در جامعه حاکم است ...
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۰:۴۳    
سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز دیدار آینده تیمش برابر مس کرمان را مهم ارزیابی کرد و گفت: می خواهیم با آمادگی کامل به مصاف حریف مدعی خود برویم.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۹:۰۱    
شهردار تبریز بر توجه ویژه به ایجاد زیرساخت های شهری به ویژه در مناطق محروم تاکید کرد و گفت: ما علاقه ای به اجرای پروژه های ویترینی نداریم.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۳:۱۰    
مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی از محکوم شدن یک عسل فروش متقلب به 290 میلیارد ریال جریمه خبر داد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۰:۳۴    
جوانپور گفت: پایش و هدایت پایان نامه های دانشجویی در موضوعات پیشنهادشده برای استان آذربایجان شرقی در حال عملیاتی شدن است.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۰:۱۴    
محمدپوربا اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره مطبوعات استان، گفت: در حال حاضر برگزاری جشنواره مطبوعات را به خانه مطبوعات استان واگذار کرده ایم که در این زمینه جلسات متعددی برگزار شده است.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۹:۱۴    
سیدکاظم بوهان مردم تبریز را حسینی خواند و بابت قصورهای احتمالی در پذیرایی از زائران کربلا، عذرخواهی کرد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۲۳:۳۹    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت: اروپا و سایر کشورهای متعهد به برجام، باید بتوانند هر چه زودتر ساز و کارهای لازم برای تامین منافع اقتصادی ایران از این توافق را تضمین کنند.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۲۳:۳۴    
حسین طاهری تهیه کننده سریال سلمان فارسی روایتی از مطالب مطرح شده در دیدار جمعی از تهیه کنندگان، کارگردان و بازیگران سیما با مقام معظم رهبری بیان کرد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۲۳:۳۴    
فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری توزیع کننده اسکناس و دلارهای جعلی و کشف عتیقه جات به ارزش10 میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۲۳:۲۹    
معاون استاندار آذربایجان شرقی بر ضرورت مردم محور بودن جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۲۳:۲۹    
یک منبع وزارت دارایی فرانسه اعلام کرد وزرای دارایی آلمان، انگلیس و فرانسه درباره سازوکار ویژه مالی در حاشیه نشست گروه 20 در آرژانتین گفتگو خواهند کرد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۲۳:۲۴    
بزرگداشت علامه امینی(ره) به همت بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز برگزار می شود.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۲۳:۲۴    
طی هشدار مدیریت بحران شهرداری تبریز مبنی بر نفوذ و فعالیت سامانه بارشی از روز جمعه تا روز یکشنبه، تمامی نیروهای خدماتی مناطق دهگانه شهرداری تبریز به حالت آماده باش درآمدند.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۲۳:۱۹    
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر آذربایجان شرقی گفت: در هفت ماهه سال جاری یک هزار و 272 کیلو و 950 گرم انواع موادمخدر در استان کشف شده که نسبت به سال گذشته 858 کیلو756گرم و به عبارتی 48درصد رشد ...
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۲۳:۱۹    
معاون پایش و نظارت حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی با هشدار به واحدهای مختلف و آلاینده زیست محیطی گفت: اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی هیچ مماشاتی با متخلفان انجام نخواهد داد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۲۳:۱۴    
خانه مشارکت مردم در سلامت مرند با حضور نمایندگان اقشار و اصناف مختلف در این شهرستان تشکیل شد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۲۲:۳۴    
معاون محیط طبیعی حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی از آغاز عملیات سرشماری حیات وحش در مناطق تحت مدیریت محیط زیست استان خبر داد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۲۲:۲۹    
سرپرست حوزه هنری آذربایجان شرقی گفت: صنعت عاشیقی غنی از فرهنگ و تاریخ آذربایجان است.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۲۲:۲۹    
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: بسیج نقش موثر و پراهمیتی در دوران دفاع مقدس ایفا کرد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۲۲:۲۴    
نمایش خ.میم از عصر امروز در تئاتر شهر تبریز به روی صحنه رفت.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۲۲:۲۴    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی مراغه گفت: درپی دریافت گزارش مفقودی جوان 21 ساله در این شهرستان غواصان و گروه نجات به سد علویان اعزام و بعد از ساعت ها موفق به کشف جسد شدند.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۹:۲۴    
محمدرضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز تأکید کرد، تیمش باید از فرصت بازی مقابل پرسپولیس نهایت بهره را ببرد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۶:۳۹    
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اهر با تأکید بر لزوم بهره مندی دانش آموزان از آموزش های امداد و نجات گفت: منطقه ارسباران و آذربایجان شرقی زلزله خیز است.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۵:۵۸    
مدیرعامل باشگاه ماشین سازی، طی جلسه ای اعضای کانون هواداران این باشگاه را تعیین کرد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۵:۲۳    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: با فعالیت کمیسیون رفع تداخلات در سالجاری بیش از 4500 هکتار از اراضی ملی به کشاورزی در اردبیل ملحق شده است.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۵:۲۳    
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: هیچ کاری تاکنون خلاف تعهداتمان نکردیم و نمی کنیم، ولی اگر دستوری صادر شود که برجام تمام شد و بروید کارتان را بکنید، خیلی راحت می توانیم بازگردیم و این بلوف نیست.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۵:۰۸    
علیرضا اسدی، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد محمد تقوی به عنوان سرمربی با قدرت به کارش در این تیم ادامه می دهد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۵:۰۸    
تیم فوتبال تراکتورسازی پس از یک روز استراحت تمرینات خود را از سر گرفت.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۴:۴۳    
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ملکان از بی توجهی به موضوع تربیت نسل آینده در مدارس و دانشگاه ها انتقاد کرد
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۴:۳۸    
تمرینات تیم فوتبال تراکتورسازی برای دیدار با پارس جنوبی بعد از یک روز وقفه از امروز آغاز می شود.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۴:۳۳    
حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: هر چه می توانید توانایی ها و آمادگی های خود را افزایش دهید تا دشمنانِ ایران حتی جرأت تهدید این ملت بزرگ را نداشته باشند.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۴:۲۸    
مجتمع نفلین سینیت کلیبر در 8 ماهه نخست سال جاری موفق به رشد 42 درصدی فروش کنسانتره نسبت به مدت مشابه سال گذشته شد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۴:۲۸    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تأکید کرد، تیمش باید بازی با پرسپولیس را فراموش کرده و تمام تمرکز خود را روی دیدار آتی معطوف نماید.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۴:۲۸    
رئیس اسبق سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران از سخنان وزیر بهداشت پیرامون اروپا و تناقض سخنان دولت مردان انتقاد کرد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۳:۲۳    
هزینه های سفر زمینی و هوایی به عتبات در آذرماه، با باز شدن سایت سازمان حج و زیارت برای نام نویسی از متقاضیان این سفر معنوی مشخص شد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۲:۵۸    
بعد از جشن های هالووین و کریسمس حالا تور ژانویه نیز به بازار آمده تا به اصطلاح لاکچری های وطنی برای گذران تعطیلات کریسمس به کشورهای خارجی سفر کنند.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۲:۴۳    
پورمحمدی بیشتر از آنکه فرد اجرایی باشد، علمی است و برای همین به او خُرده می گیرند اما یک نکته ی قوت دارد و آن در فقدان حواشی مالی و سیاسی اوست.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۲:۳۳    
محور آزادراه زنجان - تبریز حدفاصل بستان آباد - تبریز از ساعت 9 صبح امروز (چهارشنبه) الی 8 شب تا اطلاع ثانوی مسدود خواهد بود.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۲:۰۳    
شاگردان مهاجری در تیم ماشین سازی برای دومین هفته متوالی از مدعیان لیگ برتر فوتبال پذیرایی می کنند.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۱:۴۸    
کمیته داوران فدراسیون فوتبال، کوپال ناظمی را به عنوان داور بازی پارس جنوبی و تراکتورسازی معرفی کرد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۱:۲۳    
محمد پور گفت: زبان هنر بهترین زبان برای بیان عملکرد 40 سالگی انقلاب اسلامی است که با این زبان باید در جامعه امید آفرینی کنیم.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۱:۱۳    
جعفری با اشاره به اجرای طرح همسفره از ابتدای سال جاری تاکنون گفت: یک هزار و 526 کودک دچار سوءتغذیه از کمک های این نهاد بهره مند شدند.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۰:۵۳    
شخصیت اینستاگرامی ساکن تبریز که به قیخ متیر معروف است، درصدد انعکاس مشکلات اجتماعی و شهری به زبان طنز می باشد و در این راه موفقیت هایی نیز کسب کرده است.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۹:۵۸    
حسن نژاد با تاکید بر اینکه بر استیضاح وزیر امور خارجه به دلیل طرح مطالب خلاف منافع ملی مصرر است، از عدم باز پس گیری امضاء خود تحت هر شرایطی سخن گفت.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۹:۳۸    
لابی علی لاریجانی یک بار دیگر نتیجه داد و نمایندگانی که نامه اخطار به او را امضاء کرده بودند یکی پس از دیگری از این درخواست منصرف شدند.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۹:۱۸    
علی رغم تمام شکرآب ها، روحانی همچنان گزینه ی خاتمی را به امثالِ لاریجانی و جناح حامی اش ترجیح می دهد و سهم آنان را در اداره ی امور کشور کم نمی کند.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۸:۵۸    
شب گذشته اختتامیه کنگره بین المللی عاشیقلار، همنوای پیامبر مهربانی با استقبال بی نظیر تبریزی ها در مرکز همایش های بین المللی برگزار شد.