چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۱۰:۵۹Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای آناج 11 آذر 1397 - anaj.ir

آناج 29 اسفند 1394 آناج 29 اسفند 1396 آناج 30 فروردین 1397 آناج 31 اردیبهشت 1397 آناج 31 خرداد 1397 آناج 31 تیر 1397 آناج 31 مرداد 1397 آناج 31 شهریور 1397 آناج 30 مهر 1397 آناج 30 آبان 1397 آناج 30 دی 1397 آناج 30 بهمن 1397 آناج 28 اسفند 1397 آناج 1 آذر 1397 آناج 2 آذر 1397 آناج 3 آذر 1397 آناج 4 آذر 1397 آناج 5 آذر 1397 آناج 6 آذر 1397 آناج 7 آذر 1397 آناج 8 آذر 1397 آناج 9 آذر 1397 آناج 10 آذر 1397 آناج 11 آذر 1397 آناج 12 آذر 1397 آناج 13 آذر 1397 آناج 14 آذر 1397 آناج 15 آذر 1397 آناج 16 آذر 1397 آناج 17 آذر 1397 آناج 18 آذر 1397 آناج 19 آذر 1397 آناج 20 آذر 1397 آناج 21 آذر 1397 آناج 22 آذر 1397 آناج 23 آذر 1397 آناج 24 آذر 1397 آناج 25 آذر 1397 آناج 26 آذر 1397 آناج 27 آذر 1397 آناج 28 آذر 1397 آناج 29 آذر 1397 آناج 30 آذر 1397 
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۳:۲۷    
به مناسبت هجدهمین سالروز بیانات تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال 79 پیرامون فرآیند تحقق اهداف انقلاب، دومین گردهمایی نقشه راه انقلاب اسلامی با حضور اساتید ...
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۳:۱۷    
معاون سلامت اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی گفت: امسال تاکنون 721 تن انواع فرآورده خام دامی غیر بهداشتی، غیرمجاز و غیرقابل مصرف معدوم سازی شد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۳:۲۸    
برنامه های مختلف سخنرانی، همایش های سیاسی و تریبون آزاد دانشجویی، ویژه بزرگداشت هفته دانشجو از سوی تشکل های دانشجویی در دانشگاه تبریز برگزار می شود.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۲۳:۲۷    
یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که آمریکا در منطقه پایگاه های سیاسی و فکری خود را از دست داده است، گفت: آمریکا در منطقه رو به افول است.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۲۳:۲۲    
طبق دستور مدیران رسانه ملی آرش ظلی پور تا اطلاع ثانوی از حضور و اجرا در برنامه من وشما منع شد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۲۳:۱۷    
رئیس جمهور ترکیه به موضع گیری درباره بحران یمن پرداخت.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۲۳:۱۲    
مدیران با عارضه حیف و میل بیت المال با حساسیت بالا برخورد کنند وزیر اقتصاد با بیان اینکه مدیران اقتصادی کشور باید نسبت به دو عارضه میل و حیف بیت المال با حساسیت بالا برخورد کنند ...
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۲۳:۰۷    
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: براساس اطلاعاتی که دارم بودجه را با نرخ دلار 5 هزار و 200 تومان بسته اند و میزان فروش نفت را یک میلیون و 200 بشکه در روز در نظر گرفتند.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۲۳:۰۷    
جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی قدرت سیاسی و تسلط آمریکا بر منطقه از بین رفته است، گفت: مشکلات اقتصادی به دلیل مشکلات مدیریتی است.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۲۳:۰۲    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: احیای کارخانه الیاف شیشه در مرند، درگیر جدول زمان بندی بانک ها شده و راه اندازی آن به تأخیر افتاده است.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۲۳:۰۲    
دادستان عمومی و انقلاب هشترود از کشف 65 بطری مشروبات الکلی با مارک های مختلف در حوزه قضایی هشترود خبر داد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۷:۴۲    
فرماندار ملکان از ارائه آموزش های مهارت زندگی و پیش از ازدواج در ملکان خبر داد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۷:۳۷    
عضو مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار در جامعه تاکید کرد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۷:۳۷    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از پیگیری به منظور اتمام پروژه های مرمتی اولویت دار شهرستان اهر خبر داد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۷:۳۱    
طرح های محرومیت زدایی قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام در آذربایجان شرقی اجرا می شود.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۷:۳۱    
شورای عالی شهرسازی و معماری طرح جامع شهر جدید سهند را تصویب و برای اجرای به دستگاه های ذی ربط ابلاغ کرد که بر اساس آن حداکثر جمعیت شهر، 185 هزار نفر تعیین شده است.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۷:۲۶    
شهردار تبریز گفت: شهرداری تبریز تلاش می کند در راستای بودجه مصوب شورا کار کند.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۷:۲۱    
رییس جمعیت بانوان فرهیخته گفت: درعرصه بین الملل به دنبال گسترش این نگاه و تفکر هستیم که زن مسلمان ایرانی به عنوان الگوی سوم در دنیا مطرح شده و زن غربی و زن شرقی را پشت سر بگذارد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۷:۱۵    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از بازگشایی مجدد موزه ادب و عرفان اهر و بقعه شیخ شهاب الدین اهری همزمان با دهه فجر خبر داد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۶:۱۵    
تمرینات تاکتیکی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز از بعد از ظهر امروز آغاز شد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۵:۲۵    
دو هیات ورزشی دیگر استان نیز در پی اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در سازمان های دولتی و غیردولتی، سرپرست جدید خود را شناختند.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۵:۱۰    
پیرسمساری گفت: از سال 92 بنا بر تربیت قشری بود که بتوانند در محافل مختلف در موضوعات متفاوت سخنرانی کنند و کارگاه هایی نیز در این خصوص برپاست اما متاسفانه کسانی که مجالسی برگزار می کنند به سراغ کسانی ...
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۵:۰۰    
سه بازیکن از تراکتورسازی در تیم منتخب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال قرار گرفتند.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۴:۲۰    
عبداللهی با اشاره به اینکه در برنامه وزیر کشور، شرکت در مراسم معارفه استاندار آذربایجان شرقی لحاظ نشده، از این امر انتقاد کرد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۴:۰۰    
مسعود شجاعی چهره ویژه دیدار تراکتورسازی و پارس جنوبی بود؛ کاپیتان باتجربه تیم ملی علاوه بر نمایش فنی خوب در نقش یک رهبر در میانه زمین همه کار انجام داد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۳:۵۵    
شاید وزن پاکت زیر سنگ، آن هم در ترازوی کفه ای در معادلات امروز دیجیتالی من و شما اصلا به حساب نیاید اما آن حال خوشی که با دیدن تصویر پیرمرد به ما دست می دهد، نشان از جاری بودن زندگی است.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۳:۵۵    
فتحی گفت: بخشودگی سود و کارمزد و جرایم وام های دریافتی کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیر مترقبه و امهال اصل وام آنان تا پایان سال تمدید شد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۳:۵۰    
جلسه امروز شورای شهر تبریز اگرچه پر مصوبه بود اما خالی از حواشی نیز نبود و بار دیگر ریاست سونیا اندیش بر شورا مورد انتقاد محرم محمدزاده قرار گرفت.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۳:۰۵    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: همانگونه از خلیج فارس برای کارون آب می آورید، از رود زاب نیز برای دریاچه ارومیه آب بیاورید و آن را احیاء کنید.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۲:۵۵    
هوگوپوش وزن 68- کیلوگرم استان از شهرستان میانه توانست با از پیش رو برداشتن حریفان خود عنوان قهرمانی مسابقات ارتش های جهان را کسب کند و صاحب گردن آویز طلا شود.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۲:۴۵    
نماینده مردم تبریز در مجلس با انتقاد از اینکه دولت در حوزه اشتغال خود را دلخوش به آمارهای غیرواقعی کرده است ...
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۲:۳۵    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بر اساس آخرین اطلاعات واصله قرار است بودجه سال آینده را با دلار 5 هزار و 200 تومانی و فروش یک میلیون و 200 بشکه نفت خام در روز بندند.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۲:۲۰    
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: تعدادی از روسای هیات های استان بازنشسته هستند که در راستای اجرای قانون، استعفای آنان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۲:۰۵    
تراکتورسازان با کسب اولین برد خود مقابل پارس جنوبی و تحمیل اولین شکست خانگی فصل به این تیم در جمع مدعیان ماندنی شدند.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۲:۰۵    
رئیس کمیسیون تحقیق و نظارت شورای شهر تبریز می گوید پاسخ استعلام از مناطق 2 و 5 شهرداری تبریز درخصوص ضرب و شتم پیرمرد جگرفروش توسط نیروهای سدمعبر منفی بوده است.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۲:۰۰    
حجت الاسلام و المسلمین مظفری در اجرای بند ب. ماده 113 قانون برنامه پنجساله ششم توسعه بر ضرورت تسریع در فرآیند تشکیل و ثبت پرونده ها و کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده ها و الکترونیکی شدن ابلاغ ها تاکید ...
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۱:۴۵    
همکاری دانشگاه تبریز در قالب برنامه حمایتی اراسموس پلاس (ERASMUS) با دانشگاه های کشور ترکیه توسعه می یابد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۱:۴۵    
دانشجویی دانشگاه تبریز در یازدهمین جشنواره ملی حرکت، عناوین برتر را کسب کردند.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۱:۱۵    
بهشتی گفت: شهرداری 603 میلیارد تومان بدهی دارد که 90 میلیارد تومان آن به سازمان تامین اجتماعی است.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۰:۳۵    
اهالی می گویند شب ها از استشمام بوی کلم فاسد خواب ندارند و اداره کل محیط زیست گزارش می دهد پالایشگاه تبریز مسبب این آلایندگی است.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۰:۱۰    
تمرینات تراکتورسازان پس از دیدار روز گذشته مقابل پارس جنوبی جم، به مدت دو روز تعطیل اعلام شد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۰:۱۰    
فعالان آذربایجان شرقی توانستند عناوین برتر بخش های مختلف را ازآنِ خود کنند.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۰:۰۰    
قوانین ساری و جاری در غرب تا زمانی که منافاتی به منافعشان نداشته باشد، باید ادامه داشته باشند وگرنه خیلی راحت می توان چشم را به انتخابات فرمایشی آذربایجان یا ترور دولتی یک روزنامه نگار توسط سعودی ها ...