دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۱۰:۰۵Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر اهواز 7 مرداد 1396 - asrahwaz.ir

عصر اهواز 28 اسفند 1395 عصر اهواز 31 فروردین 1396 عصر اهواز 1 اردیبهشت 1396 عصر اهواز 31 خرداد 1396 عصر اهواز 31 تیر 1396 عصر اهواز 31 شهریور 1396 عصر اهواز 29 مهر 1396 عصر اهواز 30 آبان 1396 عصر اهواز 30 آذر 1396 عصر اهواز 30 دی 1396 عصر اهواز 14 بهمن 1396 عصر اهواز 1 مرداد 1396 عصر اهواز 2 مرداد 1396 عصر اهواز 3 مرداد 1396 عصر اهواز 4 مرداد 1396 عصر اهواز 5 مرداد 1396 عصر اهواز 6 مرداد 1396 عصر اهواز 7 مرداد 1396 عصر اهواز 8 مرداد 1396 عصر اهواز 9 مرداد 1396 عصر اهواز 10 مرداد 1396 عصر اهواز 11 مرداد 1396 عصر اهواز 12 مرداد 1396 عصر اهواز 13 مرداد 1396 عصر اهواز 14 مرداد 1396 عصر اهواز 15 مرداد 1396 عصر اهواز 16 مرداد 1396 عصر اهواز 17 مرداد 1396 عصر اهواز 18 مرداد 1396 عصر اهواز 19 مرداد 1396 عصر اهواز 20 مرداد 1396 عصر اهواز 21 مرداد 1396 عصر اهواز 22 مرداد 1396 عصر اهواز 23 مرداد 1396 عصر اهواز 24 مرداد 1396 عصر اهواز 25 مرداد 1396 عصر اهواز 26 مرداد 1396 عصر اهواز 27 مرداد 1396 عصر اهواز 28 مرداد 1396 عصر اهواز 29 مرداد 1396 عصر اهواز 30 مرداد 1396 عصر اهواز 31 مرداد 1396 
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۶:۴۲    
چای یکی از پرطرفدارترین نوشیدنی هایی است که حتی در روزهای گرم سال هم مصرف می شود. متخصصان بر این باورند که چای مانند هر نوشیدنی دیگر، فواید و زیان هایی دارد ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۱:۲۱    
انتخاب روشی مناسب برای پیشگیری از بارداری می تواند کار سخت و گیج کننده ای باشد. انواع قرص ضد بارداری یکی از این گزینه هاست.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۹:۱۶    
هیچ نیازی نیست که تعداد لیوان های آبی را که در روز نوشیده اید، بشمرید. تحقیقات نشان می دهند، میزان آبی که فرد به هنگام تشنگی با لذت می نوشد ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۴:۱۵    
هشت دلیل برای انتخاب گن های پس از جراحی و پس از زایمان مارنا امریکا
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۳:۳۸    
تنها تجربه ی بشر در این زمینه به حفر چاه کولا در شمال غرب روسیه بازمی گردد که عمقی 7.5 مایلی داشت، با وجود این که کولا چاه عمیقی بود اما حتی نتوانست پوسته ی زمین را بشکافد ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۲:۴۴    
صیادانی که سوار بر این شناورهای دست ساز هستند از دیرباز بر این باور بودند کوسه نهنگ ها برایشان شانس می آورند. آنها به این موجودات دوست داشتنی غول پیکر از ماهی های طعمه ای که صید کرده اند غذا می دهند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۱:۵۰    
زمین لرزه ای با بزرگای 5 در مقیاس امواج درونی زمین، عصر امروز حوالی ناغان در استان چهارمحال و بختیاری را لرزاند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۹:۲۹    
عمر هنری ونسان ون گوگ فقط 10 سال بود اما در همین یک دهه، بیش از 2000 نقاشی و طراحی از خود بر جای گذاشت ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۸:۳۵    
"رایان گاذزر" در ماه آوریل راهی کره شمالی شد و با وجودی که می دانست باید تحت نظارت نیروهای حکومتی عکاسی کند سعی کرد با ترفند دیگری از سفر خود مستند سازی کند ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۷:۵۷    
اداره کل هواشناسی استان تهران با اشاره به روند کاهشی دمای هوای مناطق مختلف استان تا پایان هفته، از کاهش 4 درجه ای دمای هوای تهران طی 2 روز آینده خبر داد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۶:۱۲    
ترکیب تیم برترین های نخستین بازی لیگ هفدهم طوری انتخاب شده که بیشترین سهم را پرسپولیس به همراه سه تیم نفتی دارند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۶:۰۹    
معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان مرکزی از یک مورد کودک آزاری در ساوه خبر داد و گفت: دختر پنج یا 6 ساله ساوه ای فعلا در کما به سر می برد .
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۳:۰۰    
هرچه به روزهای پایانی دولت یازدهم نزدیکتر می شویم اخبار درخصوص چینش کابینه دولت دوازدهم افزایش پیدا می کند و این روزها یکی از مسائلی که درباره کابینه دولت دوازدهم بارها از سوی اصلاح طلبان مطرح شده ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۱:۰۶    
حتما هنگامی که در خیابان راه می روید تعداد زیاد فیلتر سیگارهای رها شده خودنمایی می کند. فارغ از مشکلاتی که سیگار برای سلامتی ایجاد می کند اما فیلتر آن سلامت جامعه را به خطر می اندازد و طبیعت را به ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۹:۵۷    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان آبادان – مدیر شهرک ها و نواحی صنعتی آبادان و خرمشهر گفت: دو هزار و 560 نفر در شهرک های صنعتی آبادان مشغول فعالیت هستند. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۷:۳۰    
هندسه در گیاهان موضوعی است که بارها مورد تحقیق و مطالعه پژوهشگران قرار گرفته است چرا که طبیعت مجموعه ای است از 8 قاعده که بنیان خلقت و پایداری آن را تشکیل می دهد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۶:۵۷    
رییس سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران نسبت به وضعیت درختان خیابان ولی عصر(عج) هشدار داد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۶:۳۶    
وزر خارجه آمریکا می گوید تصویب تحریم های جدید علیه روسیه، نشان دهنده علاقه ملت آمریکا به تعامل با روس هاست و امید است روزی بیاید که در رابطه واشنگتن-مسکو، دیگر نیازی به تحریم نباشد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۵:۵۴    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از بروز برخی ناپایداریهای جوی طی سه روز آینده خبرداد و گفت: بخشهایی از 13 استان کشور با بارشهای پراکنده باران و رعد و برق مواجه خواهد شد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۵:۳۳    
رئیس کل دادگستری استان اردبیل با بیان تکمیل بخش جنایی پرونده قتل آتنا و صدور کیفرخواست گفت: در مرکز استان شعبه اول تجدنظر به کیفرخواست به طور ویژه رسیدگی می کند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۵:۱۲    
بروفه می گوید شخصیت ریحانه در سریال “هاتف” یک نقش کاملاً متفاوت در کارنامه اوست و او نقش زنی جسور و مردانه را ایفا می کند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۵:۰۰    
دکتر محمود احمدی نژاد با انتشار بیانیه ای عنوان کرد: از همه طرفدارانم تشکر می کنم و از آن ها درخواست می کنم وقتی برای دخترشان خواستگار آمد ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۴:۵۱    
دادستان پاکدشت گفت: ارتکاب قتل عمد یا شبه عمد در خصوص بنیتا نیاز به بررسی دارد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۴:۰۹    
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: اجرای صحنه ای شهرام ناظری که قرار بود در قوچان برگزار شود مجوز های لازم را کسب کرده بود.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۳:۴۸    
روزنامه آلمانی برلینرسایتونگ نوشت: به گفته مقامات امنیتی، مظنون احتمالی حمله با چاقو به سوپر مارکتی در هامبورگ آلمان ، فردی اماراتی بوده که درخواست پناهندگی وی رد شده است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۲:۲۴    
صدر اعظم آلمان که در حال حاضر در مرخصی تابستانی به سر می برد با قربانیان حمله با چاقو در سوپرمارکتی در هامبورگ ابراز همدردی کرده و اعلام کرد که سریعا باید درباره این اقدام خشونت بار شفاف سازی شود.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۲:۰۳    
دیپلمات عالی رتبه اسبق کشورمان تاکید کرد: عربستان با تجاوز نظامی به یمن، تخم ناامنی کشورش را برای سال ها و دهه های آینده کاشته است ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۱:۲۱    
درپی درگذشت حسین شهبازیان پدر فریدون شهبازیان - رهبر ارکستر ملی ایران - برخی مسئولان حوزه فرهنگ و هنر پیام تسلیت منتشر کردند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۰:۳۷    
مجوز انتشار آگهی استخدام 2500نفره وزارت نفت برای شرکت ملی نفت ایران صادر شده و طی روزهای آتی این آگهی استخدام گسترده در صنعت نفت در روزنامه های کثیرالانتشار منتشر خواهد شد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۰:۱۶    
سفیر ایران در لندن اعلام کرد که ایران از طریق اقدامات برجامی به نقض برجام پاسخ می دهد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۳:۵۵    
رئیس موقت منتخبان دوره پنجم شورای اسلامی شهر تهران درباره دیدار امروزش با شهردار تهران گفت: گزارش هایی به اعضای شورای پنجم درباره برخی تخلفات در شهرداری تهران رسیده است که این دیدار در راستای پیگیری ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۳:۳۴    
افزایش 6هزار و 226 مگاواتی مصرف برق در کمتر از 17 ساعت، رکورد عجیب و بی سابقه ای در رشد مصرف برق است که امروز به دلیل افزایش کم سابقه دمای هوا و همچنین عدم صرفه جویی در مصرف برق رخ داده است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۳:۱۳    
رئیس پلیس راه استان البرز ترافیک در آزادراه کرج و محور چالوس را نیمه سنگین اعلام کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۲:۵۲    
وزارت دادگستری عراق اعلام کرد 18 زندانی ایرانی که در عراق محکوم شده بودند برای گذراندن دوره محکومیت خود تحویل ایران خواهند شد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۲:۳۱    
طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه در نشست پیش از ظهر امروز، به تصویب اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی رسید.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۲:۰۷    
دقایقی پیش افرادی ناشناس به یک دستگاه سواری پراید در بلوار امامیه منطقه قاسم آباد مشهد تیراندازی کردند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۱:۴۶    
مدیرعامل تلگرام: موبوگرام ناامن است و توصیه نمی کنم از آن استفاده کنید.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۱:۲۵    
معاون اجتماعی استان از واژگونی خودروی انتظامی کلانتری 13 باهنر در حین انجام ماموریت در قزوین خبر داد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۱:۱۶    
اگر فکر می کنید که سبک زندگی ستاره ها بسیار از ما دور است، اشتباه کرده اید. تصاویری که در اینجا برایتان آورده ایم ثابت می کند که آنها هم مانند ما به خرید می روند ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۰:۴۳    
نواز شریف اعلام کرد که برادرش را به عنوان جانشین سیاسی خود انتخاب کرده است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۰:۲۲    
مراسم بزرگداشتی برای حبیب الله کاسه ساز با حضور خانواده این هنرمند و علاقه مندان در فرهنگسرای رسانه برگزار می شود.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۰:۱۳    
نوشابه انرژی زای فریتزکولا - ساخت آلمان - سه تصویر را، از سه سیاست مدار خواب آلوده که درباره آنها حرف وحدیث بسیار است، منتشر کرده و آنان را سوژه تبلیغات خود کرده، با این شعار که هی!
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۰:۰۱    
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرری با بیان اینکه انتظار مردم شهرری از مسئولان کشوری نگاه ویژه به این شهرستان است ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۹:۴۰    
علیرضا رحیمی نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی در کانال تلگرامی اش از حواشی جلسه امروز این کمیسیون برای بررسی طرح مقابله با اقدامات آمریکا نوشت حواشی که بار دیگر از سوی جبهه پایداری رقم خورد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۹:۱۹    
سیدمصطفی هاشمی طبا را می توان پدیده مثبت انتخابات 96 دانست. این چهره که با شعار حفظ ایران در رقابت های انتخاباتی حضور داشت، نسبت به احتمال حضورش در کابینه می گوید که وزارت از دوره اش گذشته است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۹:۱۶    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز مدیر روابط عمومی آتش نشانی اهواز از حریق در یک مجمتع مسکونی 6 طبقه در منطقه کیانپارس اهواز خبر داد. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۸:۵۸    
نبیل ابو ردینه، سخنگوی ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین امروز (شنبه) اعلام کرد که رئیس تشکیلات خودگردان برای انجام معاینات دوره ای راهی بیمارستانی در شهر رام الله شد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۸:۴۰    
زهیوی مهاجم فولاد خوزستان قبل از بازی با پرسپولیس قول داده بود که دروازه این تیم را باز کند ولی او در این راه ناکام ماند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۸:۳۷    
طرحی ساده از ساختمان های نیویورک که به وسیله دونالد ترامپ ترسیم شده بود در حراجی نیویورک به مبلغ 29 هزار دلار به فروش رفت.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۸:۱۶    
عناصر گروه تروریستی داعش، یکی از عناصر نیروهای دموکراتیک سوریه را در شمال الرقه، به صورت وحشیانه ای اعدام کردند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۸:۰۴    
روبرت شومان یکی از آهنگسازان بزرگ دوره رومانتیک در موسیقی کلاسیک آلمان است. او در زندگی کوتاه و پررنج خود آهنگ هایی بسیار زیبا در قالب های گوناگون به یادگار گذاشته است ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۷:۵۵    
رئیس جمهور آمریکا که از ناکامی برای پیش بردن طرح های مورد حمایتش در مجلس سنا دلخور است، از جمهوریخواهان سنا خواسته روند رای گیری در این مجلس را تغییر دهند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۷:۴۶    
شهرها دیگر همان شهرها نیستند که بودند؛ خیابان ها پهن تر شده اند، بزرگراه ها جایی برای خود باز کرده اند، محله ها چندپاره شده اند و آپارتمان ها نو و برج ها جای خانه های کوچک حیاط دار را گرفته اند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۷:۴۶    
هشت ورزشکار و یک مربی خوزستانی به اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی فراخوانده شدند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۷:۳۸    
سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد از 27 آوریل سال جاری تاکنون 1992 نفر در یمن بر اثر ابتلا به بیماری وبا جان خود را از دست داده اند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۷:۱۲    
چند هفته پیش، واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اعلام کرد که از ماه آینده فروش اینترنت به صورت حجمی متوقف خواهد شد ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۷:۰۶    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان آبادان – شهردار آبادان از ایجاد 20 کیلومتر روشنایی در سطح این شهرخبر داد و گفت: این اتفاق کاری به طور کامل جدید در طول دوران مدیریت شهری آبادان است. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۶:۵۱    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز- مدیر خانه هنرمندان خوزستان گفت: در خانه هنرمندان خوزستان برای آموزش علاقه مندان رشته های هنری و ورزشی از اساتید بومی استفاده می کنیم تا بدین شکل برای آنها ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۶:۵۱    
گر مردم از سر ترس، طمع، محافظه کاری و... تظاهر به پذیرش فرهنگ رسمی و حکومتی کنند، ریاکاری نه پدیده ای زشت و نابهنجار که یک رویه عمومی و ناگریز خواهد بود.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۶:۳۹    
رئیس مجمع نمایندگان کارگران خوزستان در خصوص بازداشت و زندانی شدن 10 نفر از کارگران نیشکر هفت تپه، گفت: مجامع قضایی ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۶:۱۸    
برانی فندق و پنیر یک دسر خوشمزه است که طرز تهیه آن را برایتان آورده ایم.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۶:۱۸    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان آبادان – رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان از تامین رایگاه پوشاک 6 هزار و 700 دانش آموز بی بضاعت این شهرستان برای سال تحصیلی جدید خبر داد. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۶:۰۹    
شُرشُر عرق از سر و صورتم می چکید و خون جلوی چشمانم را گرفته بود، شاهین مجدداً به من فحاشی کرد، من نیز دستمال پارچه ای برداشته و دور گردن شاهین انداختم و ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۶:۰۳    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان آبادان- معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: وزارت بهداشت برای خرید تجهیزات پزشکی جدید برای بخش در حال احداث بال شمالی بیمارستان طالقانی آبادان 21 میلیارد ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۵:۵۷    
باکتری ها دلیل عمده بوی بد کفش ها هستند. به محض اینکه آنها وارد کفش ها می شوند، بلافاصله به پاها چسبیده و تولید بوی نامطبوعی می کنند ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۵:۴۸    
هیئت مدیره خانه موسیقی در واکنش به لغو کنسرت هایی که طی روزهای اتفاق افتاده، جلسه اضطراری را تشکیل خواهد داد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۵:۳۹    
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پیکرهای طیبه 48 شهید دوران دفاع مقدس صبح روز سه شنبه 10 مرداد ماه از مرز شلمچه وارد کشور می شوند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۵:۳۹    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان به گزارش عصر اهواز ، طی یکسال گذشته در استان خوزستان اخبار خوش یا امیدبخش کمتر بر روی خروجی رسانه ها قرار گرفته و هرچه بوده از اتفاقات و حوادث طبیعی و غیر طبیعی ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۵:۳۶    
بالاخره به لطف مردم عزیز کشورمون، هواداران میلیونی (و با احتساب اون بچه هایی که تو بغل پدر و مادرشون فریاد می کشن محمود! محمود! هواداران میلیاردی) دکتر احمدی نژاد، همه بستگان، آشنایان ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۵:۳۰    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان دزفول – رئیس جمعیت هلال احمر دزفول گفت: زنده بودن دو گردشگر مفقود شده حادثه چال کندی دزفول بعید به نظر می رسد. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۵:۲۷    
سریال انیمیشنی درباره دونالد ترامپ توسط یکی از منتقدان سرسخت او ساخته می شود.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۵:۱۵    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز – فرماندار اندیکا گفت: آتش سوزی کوه دلا با هلی برد نیرو اطفا شده است. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۴:۵۴    
قانون پایه برای کاهش وزن شامل میزان کالری های دریافتی کمتر در مقایسه با کالری های سوزانده شده است. متخصصان تغذیه می گویند که مصرف برخی مواد غذایی با محتوای کالری بالا برای کسب موفقیت در مسیر کاهش وزن ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۴:۴۵    
وزیر بهداشت گفت: گفت: سی سال قبل نظام پرداختی سیستم درمان را برگرفته از نظام پرداخت کشورهای دنیا تعریف کردند که مبنای آن دقیق نبود و اکنون برهم زدن این سیستم کار راحتی نیست.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۴:۴۲    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز – فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح از ورود پیکر 48 شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس به کشور خبر داد. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۴:۳۶    
مجامع قضایی کارگران معترض را به دید خرابکار و مخل امنیت کشور نگاه نکنند زیرا کارگران به دنبال نان حلال و حقوق خود هستند
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۴:۳۳    
شما می توانید مواد دلخواه خود را به آن اضافه کنید. به دلیل شباهت این سالاد به سالاد الویه می توان به جای انگور از نخود فرنگی یا تخم مرغ رنده شده استفاده کنید.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۴:۲۴    
ساعت کاری دستگاه های اجرایی در چند شهرستان استان ایلام به دلیل گرمای هوا تغییر کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۴:۱۲    
مارسل دوشان معتقد است؛ اثر خلاق را هنرمند به تنهایی به وجود نمی آورد، بلکه بیننده نیز با رمزگشایی و تعبیر کیفیت های درونی اثر آن را با دنیای بیرون پیوند می دهد و به این ترتیب سهم خود را به کار خلاق ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۴:۰۳    
نمایش آناکارنینا به نویسندگی و کارگردانی آرش عباسی از نیمه مردادماه بار دیگر روی صحنه می رود.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۳:۴۲    
مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه ای فهرست آسیب پذیرترین نرم افزارهای پرکاربرد در کشور را تا تیرماه سال جاری منتشر کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۳:۳۰    
یکی از راه های محافظت از اطلاعات شخصی گجت ها و گوشی های هوشمند، استفاده از اپلیکیشن ها و اپ های حفاظتی است ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۳:۰۹    
طراحی و دکوراسیون داخلی اتاق خواب کودکان و نوجوانان در منزل، یکی از دلمشغولی های بزرگ والدین محسوب می شود و باید با حساسیت خاصی انجام شود.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۳:۰۰    
شهرام ناظری که شب گذشته در قوچان و پس از لغو کنسرتش راهی بیمارستان شده بود، صبح امروز مرخص شد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۲:۴۸    
فیبروم ها شایع ترین توده های رحمی در زنان محسوب می شوند که البته توده هایی سرطانی محسوب نمی شوند. از هر 100 نفر خانمی که در سن باروری قرار دارد، حدود 20 نفر به فیبروم مبتلا هستند ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۲:۳۹    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از برگزاری جلساتی با رئیس کل بانک مرکزی در راستای خدمات پرداخت های الکترونیک روی موبایل خبر داد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۲:۲۷    
در مواقعی که دوست داریم خیلی سریع یک غذای خوشمزه و پر انرژی درست کنیم، به احتمال خیلی زیاد "نیمرو" انتخاب اول شماست .
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۲:۱۸    
هر چند به دلیل مشکلات عدیده واگذاری کارخانه "آزمایش" در برهه زمانی کنونی منتفی اعلام شد اما قرار بر این بود که تکلیف واگذاری کارخانه "ارج" تا پایان اردیبهشت ماه مشخص شود ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۲:۰۶    
کارل پوپر که یکی از بزرگ ترین فیلسوفان علم سده ی بیستم شمرده می شود اما بیشتر شهرتش در ایران ناشی از نظریات سیاسی اوست.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۱:۴۵    
حتما برای شما هم جالب است که مدهای رایج در سالهای قبل را ببینید و آنها را با مدهای امسال مقایسه کنید ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۱:۳۶    
رییس کل دادگستری استان اردبیل از صدور کیفرخواست در پرونده قتل آتنا خبر داد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۱:۳۳    
آمار بیکاری هرچند ماه یکبار در خوزستان رشد دارد به طوریکه از 9/7درصد در مدت زمان کوتاهی به 15/3درصد رسیده و این بدان معناست سیاست های بکارگرفته شده تاکنون نتیجه معکوسی برجای گذاشته و ادامه این روند ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۱:۲۴    
زنان و مردان اسپانیایی سوار بر اسب در یک جشنواره باستانی باهم رقابت می کنند. مردم در امتداد خیابات ال کارپیو دی تاجو جمع می شوند تا این منظره را تماشا کنند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۱:۱۵    
وزیر امور خارجه روسیه از آمادگی کشورش برای عادی سازی روابط با آمریکا و همکاری با این کشور برای حل مسائل جهانی خبر داده است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۱:۰۳    
پهپادها یا هواپیماهای بدون سرنشین(UAV) ابزارهایی هستند که از راه دور و بدون نیاز به خلبان برای هدایت آن، قادرند پرواز کنند ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۰:۴۲    
کارآفرینان باهوش همیشه به دنبال برنامه ها و طرح هایی هستند که در هزینه های استارتاپ خود صرفه جویی نمایند ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۰:۳۰    
هفتمین جلسه رسیدگی به اتهامات دو متهم پرونده فساد نفتی دقایقی پیش در شعبه 28 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مقیسه آغاز شد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۰:۲۱    
سانفرانسیسکو عجایب معماری زیادی دارد از جمله پل گلدن گیت، برج کویت، خیابان لمبارد و هرم ترنسامریکا. این ها تنها تعدادی از متمایزترین نشانه های این شهر هستند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۰:۰۹    
وحید ایمانی طی یادداشتی در روزنامه افکار نوشت: منتخبین اصلاح طلب شورای اسلامی شهر تهران با یک ژانر اکشن و توامان دراماتیک با پایانی باز به بهشت رسیدند!
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۰:۰۰    
به راستی در روان ما چه ساز و کارهایی راه یافته اند که حیات ما و جوامع بشری را تحت تاثیر قرار داده اند.
  • ۱