پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۲:۴۴Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر بانک 1 آبان 1396 - asrebank.ir

عصر بانک 29 اسفند 1394 عصر بانک 30 اسفند 1395 عصر بانک 31 فروردین 1396 عصر بانک 31 اردیبهشت 1396 عصر بانک 31 خرداد 1396 عصر بانک 31 تیر 1396 عصر بانک 31 مرداد 1396 عصر بانک 31 شهریور 1396 عصر بانک 30 مهر 1396 عصر بانک 30 آذر 1396 عصر بانک 30 دی 1396 عصر بانک 30 بهمن 1396 عصر بانک 29 اسفند 1396 عصر بانک 1 آبان 1396 عصر بانک 2 آبان 1396 عصر بانک 3 آبان 1396 عصر بانک 4 آبان 1396 عصر بانک 5 آبان 1396 عصر بانک 6 آبان 1396 عصر بانک 7 آبان 1396 عصر بانک 8 آبان 1396 عصر بانک 9 آبان 1396 عصر بانک 10 آبان 1396 عصر بانک 11 آبان 1396 عصر بانک 12 آبان 1396 عصر بانک 13 آبان 1396 عصر بانک 14 آبان 1396 عصر بانک 15 آبان 1396 عصر بانک 16 آبان 1396 عصر بانک 17 آبان 1396 عصر بانک 18 آبان 1396 عصر بانک 19 آبان 1396 عصر بانک 20 آبان 1396 عصر بانک 21 آبان 1396 عصر بانک 22 آبان 1396 عصر بانک 23 آبان 1396 عصر بانک 24 آبان 1396 عصر بانک 25 آبان 1396 عصر بانک 26 آبان 1396 عصر بانک 27 آبان 1396 عصر بانک 28 آبان 1396 عصر بانک 29 آبان 1396 عصر بانک 30 آبان 1396 
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۰۷:۰۳    
با افزایش تعداد گزارش های مربوط به سوختن بخشی از نمایشگرِ گوشی جدید پیکسل 2 ایکس ال، گوگل اعلام کرد تحقیقات رسمی را در این زمینه آغاز کرده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۵:۵۳    
صادرات و واردات و نحوه مدیریت آن تاثیر زیادی بر اقتصاد کشورها دارد؛ در این بخش میزان واردات و صادرات، اقلام تبادل شده و کشورهای طرف معاملات را خواهید دید.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۸:۰۳    
یافته های جدید نشان می دهد که مصرف قند باعث ایجاد سریعتر سلول های سرطانی می شود. برخلاف سلول های طبیعی ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۶:۰۳    
همتی گفت: صنعت بیمه در 6 ماهه اول سال رشد 20 درصدی بیمه های آتش سوزی، 23 درصدی بیمه بدنه اتومبیل و رشد 35 درصدی بیمه های عمر را داشته است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۴:۰۴    
مسی و رونالدو برای شرکت در مراسم بهترین های فیفا به لندن رسیدند و به دوربین فیفا امضای یادگاری دیجیتال دادند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۲:۳۴    
همزمان با افزایش ارزش برابری ارزهای دیجیتال در برابر دلار، علاقه هکرها به طراحی بدافزارهای خاص به منظور سرقت این نوع پول ها افزایش یافته است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۱:۳۴    
تعرفه آگهی های تلویزیونی دربی 85، پیش از بازی هر ثانیه 69 میلیون تومان و بین دو نیمه 139 میلیون تومان است؛ این مسابقه بیش از 16 میلیارد تومان درآمد خواهد داشت.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۱:۰۴    
معاون وزیر ارتباطات گفت: فعالیت شرکت ها در حوزه پیک آنلاین غیر قانونی است و به زودی با صادر شدن مجوز اپراتورهای خصوصی پست باید این دسته از شرکت های پیک آنلاین با این اپراتورها قرارداد داشته باشند و ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۰:۳۵    
دربی 85 در استادیوم تختی آبادان پخش خواهد شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۰:۰۵    
حواشی اطراف لامبورگینی همیشه زیاد بوده است به طوری که بسیاری از طراحان هر روز طرح های جدید از کانسپت های متفاوت لامبورگینی را ارائه می دهند که برخی از آن ها بسیار هیجان انگیز هستند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۹:۳۵    
برخی تصورات ورزشی که غالبا ورزشکاران به آنها عمل می کنند نادرست هستند و کارایی ورزش را کاهش می دهند یا ورزشکار را از اهداف ورزشی خود دور می کنند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۸:۳۵    
چنانچه فردی از کار بیکار شود باید ظرف حداکثر یک ماه از روزی که بیکار شد به شعب تامین اجتماعی مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده اقدام کند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۸:۰۰    
جادوگر می گوید قلیان کشیدن فوتبالیست ها حتی ضد عرف هم نیست.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۷:۰۰    
جلال طالبی می گوید افتخار می کند که زمانی سرمربی تیم ایران در جام جهانی بوده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۶:۰۵    
"ن" و "ع" تنها دختران کلاس نهم یک مدرسه دخترانه نیستند که در چالش حضور دارند "این گفته یکی از اقوام "ع" است که البته تأیید می کند از شخص دیگری شنیده است با این حال دقیقا در روز فوت "ع" به مدیر مدرسه ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۱:۰۱    
گمرک ایران گرانترین و ارزانترین خودروهای وارداتی در 6 ماه گذشته را اعلام کرد که خودروی پورشه ماکان مدل 2017 گرانترین خودروی وارداتی در نیمه اول سال جاری بوده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۰:۰۱    
اگر دوست دارید در زمان شنا اطلاعات محیط اطراف را به طور آنی دریافت کنید تا از آسیب دیدن خود جلوگیری کنید، می توانید به زودی از عینک شنای هوشمند زوئیم بهره بگیرید.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۹:۰۱    
برخی که بابک زنجانی را ترغیب می کنند به مسئولان اطلاعات غلط بدهد، به دنبال این هستند که زودتر کلک وی کنده و اعدام شود تا پرونده با اعدام بابک زنجانی مختومه اعلام شود و این افراد از پاسخگویی به قانون ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۸:۰۱    
آنچه امروز بهارستان با آن روبه روست این است که آیا بهارستان میراثی با هویت تاریخی باقی می ماند یا قرار است هویت تازه ای به آن بخشیده شود ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۷:۰۶    
شرکت به پرداخت ملت که اخیرا" بزرگترین پروژه پرداخت بر خط وجوه محصولات پستی را آغاز کرده، گزارش عملکرد 6 ماهه را با ارقام جالب توجهی همراه کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۷:۰۱    
استیون هاوکینگ تصمیم به استفاده از تکنولوژی مدرن برای ایجاد علاقه به فضا گرفته است. وی در این راستا پایان نامه دکتری خود را در فضای اینترنت به صورت آنلاین در دسترس عموم قرار داد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۶:۴۱    
در مبحث خلق پول توسط بانک مرکزی، منافع ناشی از خلق پول به دولت منتقل می شود درحالی که در خلق پول توسط بانک ها؛ سهام داران و مدیران بانک هستند که منتفع خواهند شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۶:۴۱    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در نامه ای به وزیر اقتصاد بر ضرورت تعیین تکلیف وضعیت تراکنش های مشکوک بانکی تاکید کرد و 70 درصد این تراکنش ها را مربوط به کسانی دانست که فاقد کد اقتصادی هستند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۶:۱۱    
در نتیجه عملکرد شبکه بانکی این بانک های خصوصی هستند که در کنار دارا بودن بالاترین مانده تسهیلات دهی بیشترین بدهی به بانک مرکزی و در عین حال بالاترین طلب از دولت ها را به خود اختصاص داده اند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۶:۰۱    
گذر به نسخه 6 آی پی (IPv6) موضوع مهمی است که این روزها در کشورهای مختلف دنیا مورد توجه قرار گرفته و برای آن برنامه ریزی های مختلفی انجام شده است ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۵:۰۱    
در جهان بیش از 200 کشور وجود دارد که بسیاری از آن ها را دست کم به نام می شناسید، اما شاید برایتان جالب باشد بدانید که کشورهایی در جهان هستند که حتی نام آن ها هم به گوشتان نخورده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۴:۴۱    
آیین قرعه کشی جوایز حساب های قرض الحسنه پس انداز صندوق بانک پارسیان تحت عنوان جشنواره هفت گنج پارسیان در تاریخ 30 مهرماه 1396 برگزار شد و برندگان نیکوکار این قرعه کشی مشخص شدند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۴:۴۱    
پرداخت الکترونیک سامان، در 7 ردیف شغلی دعوت به همکاری می کند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۴:۰۱    
تصاویری از نیروهای بارزانی که با سلاح هایی که قرار بود برای مبارزه با داعش استفاده شوند به سمت نیروهای ارتش و پلیس عراق حمله می کنند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۰۱    
خواباندن و بیدار کردن کودک در زمان مناسب به طوری که ساعت بیولوژیک بدن او تنظیم شود یکی از دردسر های والدین است که با استفاده از یک فناوری نوین این مشکل تا حد زیادی برطرف می شود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۲:۳۱    
اگرچه ارز مجازی راهی برای دور زدن تحریم های اقتصادی بین المللی محسوب می شود ولی در کشورما بدون اصلاح نظام مالی این امکان وجود نخواهد داشت.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۲:۳۱    
حمید بقایی، دولتمرد حبس کشیده احمدی نژادی، دیروز با زنبیلی قرمز و پلاستیکی به دادگاه رفت. با جوانفکر چند عکس یادگاری گرفت و درنهایت با عصبانیت زیاد از دادگاه خارج شد ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۳۱    
اهوازی ها با افتتاح یک نمایشگاه از آثار طراحی و نقاشی، فاطمه 15 ساله را به آرزویش رساندند. این نمایشگاه متشکل از 5 اثر از فاطمه و 5 اثر از دیگر هنرمندان نقاش خوزستانی است ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۱۱    
یادمان نرفته که در روزهای نه چندان دور، مردم مجبور بودند برای پرداخت یک قبض آب و برق، مدتها پشت باجه های بانک صف بکشند ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۰۱    
در صنعت بانکداری معیارهای زیادی برای ارزیابی به کار می رود از آن جمله می توان به مواردی همچون سودآوری ، مجموع درآمد ، گردش مالی ، سپرده ها ، سرمایه ، تعداد شعبه ها و... اشاره کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۰:۰۱    
بیلت های اعتباری یا همان کارت های مترو که در مترو و اتوبوس های تندرو(BRT) استفاده می شود، چندماهی است در برخی از تاکسی ها نیز قابل بهره برداری بوده به طوری که مسافران می توانند تنها با قرار دادن این ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۹:۴۱    
تقریبا تمام شغل ها دارای پتانسیل اتوماسیون هستند و تعداد انگشت شماری از مشاغل نیز این قابلیت را دارند که کاملا خودکارسازی شوند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۹:۰۱    
دنیای اقتصاد جدول زیر را منتشر کرده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۶:۰۱    
مرکز ماهر از آسیب پذیری بحرانی در پروتکل WPA2 خبر داده که ترافیک اینترنت وای فای ( WI-FI ) را در معرض سوءاستفاده قرار می دهد و راههای جلوگیری از این آسیب پذیری را اعلام کرد.