یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۶:۲۵Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 5 اسفند 1396 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 31 فروردین 1396 عصر امروز 31 اردیبهشت 1396 عصر امروز 31 خرداد 1396 عصر امروز 31 تیر 1396 عصر امروز 31 مرداد 1396 عصر امروز 31 شهریور 1396 عصر امروز 1 مهر 1396 عصر امروز 30 آبان 1396 عصر امروز 1 آذر 1396 عصر امروز 30 دی 1396 عصر امروز 30 بهمن 1396 عصر امروز 1 اسفند 1396 عصر امروز 2 اسفند 1396 عصر امروز 3 اسفند 1396 عصر امروز 4 اسفند 1396 عصر امروز 5 اسفند 1396 عصر امروز 6 اسفند 1396 عصر امروز 7 اسفند 1396 عصر امروز 8 اسفند 1396 عصر امروز 9 اسفند 1396 عصر امروز 10 اسفند 1396 عصر امروز 11 اسفند 1396 عصر امروز 12 اسفند 1396 عصر امروز 13 اسفند 1396 عصر امروز 14 اسفند 1396 عصر امروز 15 اسفند 1396 عصر امروز 16 اسفند 1396 عصر امروز 17 اسفند 1396 عصر امروز 18 اسفند 1396 عصر امروز 19 اسفند 1396 عصر امروز 20 اسفند 1396 عصر امروز 21 اسفند 1396 عصر امروز 22 اسفند 1396 عصر امروز 23 اسفند 1396 عصر امروز 24 اسفند 1396 عصر امروز 25 اسفند 1396 عصر امروز 26 اسفند 1396 عصر امروز 27 اسفند 1396 عصر امروز 28 اسفند 1396 عصر امروز 29 اسفند 1396 
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۵:۵۷    
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: خط دوم 300 تنی پردازش زباله با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال توسط شهرداری قم خریداری شده که تا پایان اردیبهشت تکمیل خواهد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۰:۲۴    
یک افسر عالی رتبه رژیم صهیونیستی گفت: بزرگترین چالش واحد 8200 جمع آوری اطلاعات از ایران است که مردم آن تابع رهبر جمهوری اسلامی هستند و مطابق با سیاست هایی که در سخنرانی هایش بیان می کند عمل می کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۳۹    
دادستان تهران با اشاره به اینکه عدم اطلاع بیمار از حقوق خود مشکلاتی چون ارتباط نامناسب پزشک و بیمار را در پی دارد ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۸:۵۴    
ردپای رژیم صهیونیستی در پشت برخی پروژه های ضدامنیتی اما با ظاهر داخلی و اجتماعی آشکار شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۸:۵۱    
وزیر ناکارآمد و پرگوی راه و شهرسازی می گوید هر حادثه ای رخ می دهد، به جای اصلاح فرآیندها، سریعا دنبال یک نفر می رویم که با آن درگیر شویم.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۸:۴۸    
به گزارش عصر امروز رئیس جمهور روز گذشته در سی و یکمین جشنواره بین المللی خوارزمی به صحبت هایی پرداخت که هیچ ارتباطی با مسئولیت مهم کنونی وی ندارد ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۸:۳۳    
به گزارش عصر امروز، قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد با موضوع اعمال آتش بس 30 روزه در این کشور، با رأی مثبت همه اعضای دائم و غیردائم تصویب شد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۴۲    
فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف اشیای عتیقه باستانی با قدمتی 3 هزار ساله در شهرستان خرم دره خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۳۹    
امارات متحده از آغاز فعالیت نخستین راکتور خود در نیروگاه هسته ای براکه در نزدیکی ابوظبی و با ظرفیت تولید 1400 مگاوات برق خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۶    
در یک عمل جراحی تومور 13 کیلویی از شکم مردی در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز خارج شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۳    
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان از کشف 9 میلیارد و 700 میلیون ریال برنج قاچاق در ایست بازرسی سفیدآبه شهرستان نیمروز خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۳    
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: مقامات قضایی گفته اند که برای برخورد با احمدی نژاد آمادگی وجود دارد و به اندازه کافی هم جرم مرتکب شده است ولی شرایط برخورد باید فراهم شود.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۰    
سرمربی تیم استقلال تهران گفت: روحیه تیم ما قوی و فوق العاده بود.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۰    
دقایقی پیش زلزله ای به بزرگی 4.4 ریشتر حوالی سومار در کرمانشاه لرزاند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۰:۵۷    
به گزارش عصر امروز، آیت الله حسین نوری همدانی با تسلیت شهادت شهدای ناجا و بسیجی در پاسداران تهران، خواستار رسیدگی فوری به جرائم مجرمان را خواستار شد و گفت ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۰:۱۵    
سخنگوی دولت اظهارات رئیس جمهور فرانسه مبنی بر مذاکرات موشکی با ایران را مردود دانست.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۰:۱۵    
پروازهای حج سال 97 از اوایل مرداد ماه سال آینده آغاز می شود، هرچند زمان دقیق آن مشخص نشده اما سازمان حج و زیارت اعلام کرده توافق های مربوطه را با عربستان به نتیجه رسانده است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۰:۰۹    
سازمان هواشناسی کشور با صدور اخطاریه ای از بارش باران و برف در بخش های مختلف 30 استان کشور خبرداد و به مسافران توصیه کرد از زنجیر چرخ و وسایل ایمنی لازم بهره بگیرند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۹:۵۷    
مدیر کل ریالی و نشر بانک مرکزی گفت: عرضه سکه بهار آزادی از طریق برگزاری حراج در بانک کارگشایی توسط بانک مرکزی ادامه خواهد داشت.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۹:۵۷    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از شناسایی و انهدام سه فقره باند آدم ربایی اتباع افغانستانی در این شهرستان خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۹:۵۴    
یک مقام آگاه از مسدود شدن 1225 حساب متعلق به 86 نفر دلال و قاچاقچیان ارز، خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۹:۵۱    
تیم فوتبال استقلال مقابل فولاد خوزستان به برتری دست یافت و به رده سوم صعود کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۹:۴۸    
به گزارش عصر امروز، سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله به مناسبت چهلمین سالگرد تأسیس حوزه علمیه امام منتظر"عج" در بعلبک، در مرکز فرهنگی امام خمینی آغاز شد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۶:۴۱    
گزارش ملی سالانه بررسی وضعیت مصرف مواد مخدر و الکل در کشور انگلیس نشان می دهد، یک نفر از هر 12 بزرگسال انگلیسی در گروه سنّی 16 تا 59 سال مواد مخدر مصرف می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۶:۲۹    
مواضع مستحکم، منطقی و عزتمدارانه عراقچی در اندیشکده انگلیسی در حالی است که وی اخیرا با حضور در برنامه ثریا اصرار داشت به مخاطبان بقبولاند که در برجام به همه اهدافمان رسیده ایم.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۶:۲۱    
وزیر کشور گفت: زیرساخت های متروی اهواز در حال آماده شدن است و سال 97 افتتاح خواهد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۶:۰۶    
وزیر خارجه کشورمان گفت: یک عضو یک توافق چند جانبه نمی تواند برای توافق شرط بگذارد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۵۱    
به گزارش عصر امروز، حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین با اشاره به طرح سوال نمایندگان از رئیس جمهور در توئیتر نوشت ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۴۵    
دادستان تهران گفت: ایجاد آشوب و بر هم زدن امنیت کشور و خسارت زدن به اموال عمومی و اماکن مردم جرم هایی است که مجازات سنگینی دارد و مطمئن باشند به مجازات سنگینی محکوم خواهند شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۳۶    
رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار با اشاره به افزایش نرخ دلار، گفت: بادام هندی و بادام درختی دو کالای وارداتی است که با افزایش قیمت دلار در دو ماه گذشته علاوه بر پسته افزایش قیمت داشته است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۴    
به گزارش عصر امروز حدود دو سال پیش، روزنامه وطن امروز، در گزارشی که با عنوان جعبه سیاه ناهنجاری مدنی در دام ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۱    
بازی امروز شورای امنیت را باید در زمینی وسیع در جغرافیای جهانی مورد بررسی قرار داد که در آن سهم و نفع هریک از کشورها از عربستان و امارات و کویت گرفته تا آمریکا و فرانسه و انگلیس مشخص است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۰۹    
نیروهای امنیتی عراق در جریان پاکسازی یک انبار سلاح گروه تروریستی وهابی داعش یک فروند پهپاد شناسایی مدرن ساخت آمریکا را کشف و ضبط کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۰۰    
11 بازیکن اصلی تیم فوتبال استقلال برای دیدار برابر فولاد خوزستان مشخص شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۴:۵۴    
یک منبع آگاه از مسدودشدن حساب بانکی 86 دلال و قاچاقچی ارز خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۵    
مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه بارها گفته ایم عرفان های کاذب سر از مسائل خطرناک دینی، اجتماعی و اخلاقی در می آورند گفت ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۴:۳۹    
دبیر کل مجمع علمای شیعه پاکستان گفت: عربستان و رژیم صهیونیستی برای نابودی مسلمانان با یکدیگر متحد شده اند بنابراین اسلام آباد در مورد دسیسه های آل سعود هوشیار باشد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۴:۲۷    
قیمت نفت طی هفته گذشته با توقف میدان نفتی در لیبی و احتمال تمدید طرح کاهش تولید نفت، 3.7 درصد افزایش یافت و بار دیگر به بالای 67 دلار در هر بشکه رسید.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۴:۲۱    
اغتشاشات اخیر در خیابان پاسداران تهران و تحرّکات یک رئیس جمهور سابق که فاقد پایگاه اجتماعیست؛ توجه روزنامه نگاران کشور را بیش از سایر موضوعات به خود معطوف داشته است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۴:۰۹    
قیمت طلا به علت تقویت دلار طی هفته گذشته بیشترین کاهش هفتگی در 2 ماه و نیم اخیر را ثبت کرد و هفته را با قیمت 1328.70 دلار در هر اونس به پایان برد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۴:۰۹    
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران گفت: شهروندان باید برای طرح جدید ترافیک، حساب شهروندی افتتاح کنند ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۴:۰۰    
به گزارش عصر امروز محمد دهقان نماینده مردم طرقبه و شاندیز در مجلس شورای اسلامی، از افزایش امضاهای طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان به 102 امضا خبر داد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۴:۰۰    
رئیس کمیته امداد از پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی 300 هزار زن سرپرست خانوار خبر داد و گفت: فقرزدایی به طور سنتی جوابگو نیست.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۵۷    
به گزارش عصر امروز در دهه 60 جمعه اولین روز هفته بود! تا یک هفته جامعه متأثر از خطبه های نمازجمعه بود و اخبار حول اظهارات و بیانات ائمه جمعه می چرخید ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۲۱    
"من با آقای کروبی یک نسبت فامیلی هم دارم و در دوره ای استاد درس ایشان بودم. انسان شلوغ و نامتعادلی است و مدیریت هم ندارد.تا لمعه(از دروس ابتدایی حوزه) هم بیشتر درس نخوانده است."
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۰۹    
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: نام ورزشکار دوپینگی را به زودی اعلام می کنیم و پس از رای صادره او بیست روز کاری فرصت دارد تا نسبت به این موضوع اعتراض کند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۰۰    
گزارش های رسانه ای از ورود 2 فروند جنگنده پیشرفته روسی دیگر به پایگاه هوایی این کشور در منطقه حمیمیم سوریه خبر دادند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۱:۵۱    
سرهنگ حسن عابدی جانشین رئیس پلیس راهور تهران در مورد ترافیک صبح امروز گفت: یکی از علل افزایش ترافیک کاهش سرعت خودروها به دلیل لغزندگی معابر و همچنین افزایش استفاده مردم از خودرو شخصی است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۱:۴۵    
جوراب بدن را قادر می سازد دمای خود را تنظیم کند و از ثابت شدن دمای بدن به دلیل تعریق شبانه و بروز گرگرفتگی که باعث بیداری افراد در نیمه های شب می شود، جلوگیری می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۱:۳۶    
معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر از کشف 10 تن و 227 کیلوگرم انواع مواد مخدر و روان گردان در هفته چهارم بهمن ماه سال جاری در کشور خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۱:۲۴    
عضو کمیته انطباق فرمانداری تهران گفت: اکثر افراد عضو شورای شهر تهران متأسفانه نسبت به قوانین شوراها اشراف ندارند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۱:۰۹    
برخی شورایی ها معتقدند که قرار نیست شهردار تهران کارهای اجرایی انجام دهد و یا بلافاصله بعد از وقوع حادثه ای شال و کلاه کند و به محل حادثه برود، شهردار وظایف دیگری دارد!
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۰:۵۴    
گروه ویژه اقدام مالی یا FATF که مقر آن درپاریس است پس از یک هفته رایزنی ها سرانجام تصمیم گرفت نام پاکستان را به فهرست کشورهای حامیان مالی تروریسم اضافه کند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۰:۵۴    
به گزارش عصر امروز، ارتش سوریه و نیروهای همپیمان در حال تدارک برای آغاز عملیاتی گسترده به منظور پاکسازی منطقه غوطه شرقی دمشق از تروریست ها هستند. ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۰:۴۵    
رئیس سازمان پزشکی قانونی از شناسایی تعدادی از اجساد سقوط هواپیمای تهران یاسوج خبر داد و اعلام کرد: اسامی جان باختگان شناسایی شده تا یک ساعت دیگر اعلام می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۰:۳۰    
به گزارش عصر امروز، علی علیزاده تحلیلگر سیاسی ساکن لندن با اشاره به ماجرای دختران خیابان انقلاب و برخورد پلیس با او در توئیتر نوشت: اگر ماجرا واقعی باشد دیه ش را باید از مسیح علی نژاد بگیرند ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۰:۲۴    
بازار ارز چند روزی هست که روی آرامش را دیده است. نرخ دلار به کانال 4500 تومانی بازگشته و حتی در معاملات ساعات پایانی هفته ای که گذشت نیز، قیمت به زیر 4500 تومان هم در برخی از صرافی ها رسیده بود.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۰:۱۲    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز از زمان بدست گرفتن قدرت در سال 1392 از سوی دولتمردان اعتدال عادت مالوف منتقدان و مردم این شده است که همگان درک کرده اند که دولت حسن روحانی استراتژی مشخصی برای حل معضلات ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۰:۰۶    
رسانه های ازبک از توافق فدراسیون فوتبال این کشور با سرمربی آینده تیم ملی ازبکستان خبر داده اند. این توافق در نتیجه دیداری در دوبی انجام شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۰:۰۰    
همه حملات قلبی موجب درد قفسه سینه و عرق ریزی زیاد نمی شوند: تحقیقی جدید از موسسه ملی سلامت می گوید، بعضی از حملات ممکن است “به آرامی” عمل کنند و علامتی نداشته باشند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۹:۵۱    
براساس پیش بینی های صورت گرفته هرچه به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم مصرف بنزین نیز افزایش می یابد و انتظار می رود شاهد رکورد شکنی در مصرف این حامل انرژی باشیم.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۹:۳۶    
دیدارهای هفته بیست وچهارم لیگ برتر با مصاف تیم های تهرانی با خوزستانی آن هم پیش از دربی 86 پیگیری خواهد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۹:۲۴    
به گزارش عصر امروز، در بیانیه گروه کاری اقدام مالی آمده است: از نوامبر 2017، ایران یک رژیم اعلام نقدینگی را ایجاد کرده و پیش نویس اصلاحیه هایی را در زمینه مقررات مقابله با پولشویی و تامین مالی ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۹:۱۸    
یک روزنامه لبنانی از دستیابی به ایمیلی از سفارت انگلیس در آمریکا خبر داد که در آن طرح 5 بندی آمریکا برای تجزیه سوریه طی نشستی در واشنگتن تشریح شده و شرکت کنندگان در نشست مذکور برای اجرای طرح، به خود ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۹:۰۹    
به گزارش عصر امروز جعفر فرجی که در دولت دهم فرماندار شهر ری بوده، با اشاره به تحرکات اخیر حلقه انحرافی نوشت: چند روز بعد از جریان خانه نشینی ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۸:۵۷    
به گزارش عصر امروز، منصور العتیبی نماینده کویت در سازمان ملل در گفت وگو با خبرنگاران گفت که شورای امنیت سازمان ملل رأی گیری درباره قطعنامه آتش بس غوطه شرقی را تا ساعت 17 ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۸:۵۴    
ورود یک دستگاه خودرو به منطقه امنیتی کاخ سفید باعث شد محل زندگی رئیس جمهور آمریکا تعطیل شود.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۸:۵۱    
وداع مردم با شهدای گلستان هفتم؛ رشد 7درصدی قیمت مسکن؛ اشد مجازات در انتظار آشوبگران منطقه پاسداران و 10 تغییر بودجه به نفع مردم؛ از جمله عناوین صفحه اول روزنامه های امروز کشورند.