یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۹:۱۶Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 28 اسفند 1396 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 31 فروردین 1396 عصر امروز 31 اردیبهشت 1396 عصر امروز 31 خرداد 1396 عصر امروز 31 تیر 1396 عصر امروز 31 مرداد 1396 عصر امروز 31 شهریور 1396 عصر امروز 1 مهر 1396 عصر امروز 30 آبان 1396 عصر امروز 1 آذر 1396 عصر امروز 30 دی 1396 عصر امروز 30 بهمن 1396 عصر امروز 1 اسفند 1396 عصر امروز 2 اسفند 1396 عصر امروز 3 اسفند 1396 عصر امروز 4 اسفند 1396 عصر امروز 5 اسفند 1396 عصر امروز 6 اسفند 1396 عصر امروز 7 اسفند 1396 عصر امروز 8 اسفند 1396 عصر امروز 9 اسفند 1396 عصر امروز 10 اسفند 1396 عصر امروز 11 اسفند 1396 عصر امروز 12 اسفند 1396 عصر امروز 13 اسفند 1396 عصر امروز 14 اسفند 1396 عصر امروز 15 اسفند 1396 عصر امروز 16 اسفند 1396 عصر امروز 17 اسفند 1396 عصر امروز 18 اسفند 1396 عصر امروز 19 اسفند 1396 عصر امروز 20 اسفند 1396 عصر امروز 21 اسفند 1396 عصر امروز 22 اسفند 1396 عصر امروز 23 اسفند 1396 عصر امروز 24 اسفند 1396 عصر امروز 25 اسفند 1396 عصر امروز 26 اسفند 1396 عصر امروز 27 اسفند 1396 عصر امروز 28 اسفند 1396 عصر امروز 29 اسفند 1396 
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۹:۴۰    
معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر از کشف 15 تن و 403 کیلوگرم انواع مواد مخدر و روان گردان در هفته نخست فروردین ماه در کشور خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۱۴:۱۵    
کتاب آشتی با امام عصر علیه السلام در ایام نوروز مطالعه شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۰:۱۲    
معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت:دختر جوانی بر اثر اسید پاشی دچار سوختگی شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۰:۵۳    
وزیر اقتصاد از رشد 42 درصدی پرداخت های عمرانی در سال 1396 خبر داد و گفت: امسال با پرداخت 30 هزار میلیارد تومان، در پرداخت حقوق و دستمزد کسری نداشتیم.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۸:۱۵    
وکیلی گفت: باید از ابتدا دوستان ما دقّت بیشتری می کردند، گرچه شخصیت آقای نجفی شخصیت مرجع و محترم است اما باید دقت بیشتری در انتخاب شهردار می کردیم .
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۶:۳۰    
محدوده های ترافیکی سنگین و نیمه سنگین 29 اسفند در سطح کشور اعلام شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۰    
یکی از سنت های عید نوروز و در واقع اولین نشانه استقبال از سال نو، خوردن سبزی پلو با ماهی در شب عید است. مردم در روزهای پایانی اسفند با نزدیک شدن آغاز فصل بهار جهت تهیه ماهی به بازار مراجعه می کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۸    
جمعی از دانشجویان شیرازی در آستانه سال نوی خورشیدی با شعار "از دانشگاه تا دانشگاه؛ جوان انقلابی پرچم دار پیشرفت" در مناطق عملیاتی جنگ 8ساله تحمیلی در جنوب کشور حضور یافته و یاد و خاطره شهدای دوران ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۰    
وزارت کشور تونس از وقوع انفجار انتحاری در منطقه بن قردان واقع در جنوب این کشور خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۹    
اتحادیه اروپا یک افسر نظامی ارشد سوری و سه دانشمند را که به دست داشتن در ساخت و استفاده از تسلیحات شیمیایی متهم شده اند، تحریم کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۸    
کنجد زیاد کننده زور و عامل طول عمر است. غذایی که بر هر دارویی ترجیح دارد،کنجد است که تقریبا" بیشتر مواد مورد نیاز سا ختمانی بدنی را دارد .
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۹    
به گزارش عصر امروز نوبخت در توئیتر خود از ارسال پیش نویس ضوابط اجرایی و آیین نامه های قانون بودجه 1397 در آخرین روز کاری امسال به هیئت وزیران خبر داد و نوشت:
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۰    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا جزئیات برخورد تریلی هوو با 15 سواری را در سمنان تشریح کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۸:۵۷    
دولت مصر با صدور بیانیه ای اشغال عفرین در شمال سوریه توسط ترکیه را محکوم کرد و گفت که این اقدامات با از بین بردن تلاش ها برای حل سیاسی بحران سوریه، به وخامت بحران انسانی دامن می زند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۸:۵۴    
فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه زلزله 4.9 ریشتری مردم دهدشت را به خیابان ها کشاند، گفت: هنوز خبری از خسارات احتمالی نیست.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۳:۳۶    
نشست شورای عالی کار در ساعات باقیمانده سال 96 با تصویب افزایش 20 درصدی حداقل دستمزد کارگران به استقبال بهار سال 97 رفت.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۳:۳۶    
مدیرعامل مرکز معاینه فنی شهرداری تهران گفت: امسال رکورد مراجعه به مراکز معاینه فنی شکسته شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۳:۳۳    
به گزارش عصر امروز، علی ربیعی، در تویئتر خود درباره پرداخت حقوق و عیدی کارگران گروه ملی صنعتی فولاد ایران نوشت:
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۳:۳۳    
باشگاه استقلال خوزستان درباره استعفای شفاهی سرمربی این تیم بیانیه ای صادر کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۳:۲۷    
همزمان با سرعت گرفتن فعالیت های دیپلماتیک برای نشست رهبران پیونگ یانگ و واشنگتن گزارش ها حاکی از آن هستند که کره شمالی برای آزادی اتباع آمریکایی محبوس در کشورش در حال مذاکره با غرب است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۳:۲۴    
در دوره چند ساله اخیر نقش شبکه آ.ان.اس. در بازی های سیاسی باکو با تهران، به روزنامه ینی مساوات محول شده است و باکو نمی تواند در قبال جسارت های این روزنامه به ایران از خود سلب مسئولیت کند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۳:۱۸    
یکی از عوامل تیم ملی فوتبال ایران به نهادی نظارتی احضار شد و تحقیقات مقدماتی از وی به عمل آمد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۳:۱۸    
وزیر کشور در ابلاغیه های جداگانه ای، با تبدیل روستاهای چاه ورز مرکز بخش چاه ورز شهرستان لامرد و مشکان مرکز بخش مشکان شهرستان خوشاب به شهر موافقت کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۳:۱۵    
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور استان البرز گفت: محور کرج به چالوس به مدت سه روز از فردا ساعت 3 بامداد تا 6 صبح یکطرفه می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۳:۱۲    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه سامانه بارشی تا اواخر وقت امروز در شرق کشور فعال است، به تشریح وضعیت جوی استان های شمالی، شمال شرق و غرب، جنوب و مرکز کشور در ساعات آتی پرداخت.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۳:۱۲    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی گفت: فرداسیدپاش که پس از اسیدپاشی به صورت یک دختر جوان 24 ساله در اتوبان پاسداران تبریز متواری شده بود در کمتر از دو ساعت دستگیر شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۳:۰۹    
پوستر سریال پایتخت 5 که توسط خانه طراحان انقلاب اسلامی تولید شده است منتشر شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۳:۰۳    
یک عضو دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد که عملیات های استشهادی تا لغو تصمیم ظالمانه رئیس جمهور آمریکا درباره قدس ادامه می یابد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۳:۰۰    
یکی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس ابرکوه در آستانه سال جدید در اقدامی آتش به اختیار اقدام به رنگ آمیزی قبور مطهر شهدای این شهرستان کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۳:۰۰    
وزیر خارجه سعودی توافق هسته ای با ایران را توافقی معیوب توصیف کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۲:۵۷    
با فرارسیدن ایام عید نوروز، پارک شهر و دیگر پارک های بزرگ تهران به گل های زیبای لاله مزین می شوند و توجه عابران و مسافران نوروزی را به خود جلب می کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۲:۵۴    
سخنگوی اورژانس 115 بابل گفت: انحراف پراید در بابل منجر به مصدومیت پنج سرنشین این خودروی سواری شد که همه آنها اعضای یک خانواده بودند ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۲:۴۸    
کاروان تیم ملی کشورمان برای مصاف دوستانه مقابل تونس وارد این کشور شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۲:۴۸    
وزارت خارجه سوریه به اظهارات اردوغان درباره سیطره نیروهای مهاجم ترکیه بر عفرین واکنش نشان داد و اعلام کرد که این اقدام ترکیه غیر قانونی است و نیروهای آن باید فورا اراضی سوریه را ترک کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۲    
به گزارش عصر امروز به نقل از رسانه های عراقی، یک منبع آگاه گفت که آیت الله سید علی سیستانی مرجعیت عالیقدر عراق، با دیدار با محمد بن سلمان که قرار است به عراق سفر کند، قاطعانه مخالفت کرده است. ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۰:۴۹    
به گزارش سرویس فرهنگ و جامعه عصر امروز فین تک (FinTech) یا فناوری مالی به مجموعه ای از کسب وکارها گفته می شود که با بهره گیری از توان نرم افزاری و البته سخت افزارهای مبتنی بر فناوری های پیشرفته به ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۰:۳۷    
ترافیک در بزرگراه امام رضا (ع) در بخش های مختلفی سنگین گزارش می شود و پلیس نیز از مردم خواسته است تا سفرهایشان را مدیریت کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۰:۳۴    
امسال بوی عیدی، بوی کاغذ رنگی و لحظه تحویل سال جدید در استان کرمانشاه رنگ و بوی متفاوتی دارد، امید که پس لزره ها حداقل در دل مسؤولان برای رسیدگی و مطالبات به حق هموطنان این مرز و بوم مقداری تحول ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۰:۳۴    
سناتور جمهوری خواه کنگره هشدار داد که تصمیم به برکناری دادستان ویژه تحقیق درباره دخالت احتمالی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، می تواند پایان ریاست جمهوری دونالد ترامپ را به همراه داشته باشد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۰:۳۱    
سفیر فرانسه در واشنگتن تصریح کرد توافق هسته ای برجام را نمی توان بر خلاف میل ایران، روسیه و چین اصلاح کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۶:۳۸    
حجم ذخیره کنونی آب در سدهای پنجگانه استان تهران (لار، طالقان، امیرکبیر، لتیان و ماملو) 578 میلیون مترمکعب بوده و 31 درصد حجم این سدها پر است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۶:۲۹    
یک سال پیش ترامپ قول داد بدهی عمومی آمریکا را در 8 سال صفر کند، اما نه تنها کاهش نیافت، بلکه از 21 هزار میلیارد دلار هم بیشتر شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۶:۲۰    
سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: براساس مصوبه وزارت ارشاد قیمت بلیت سینماها در سراسر کشور افزایش یافت.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۶:۰۸    
کمیته انضباطی آرای خود را درباره برخی از تیم های فوتبال صادر کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۶:۰۰    
بازرسان سازمان تعزیرات حکومتی در بازرسی امروز خود به یکی از قنادی های معروف تهران رفتند و در آنجا با وضعیت غیربهداشتی کارگاه تولید شیرینی روبه رو شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۴۵    
رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: خودروهایی که بیش از یک میلیون تومان جریمه دارند در ایام نوروز توقیف نمی شوند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۳۳    
وزیر خارجه فرانسه قبل از نشست مشورتی وزرای خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا خواستار همگرایی کشورهای اروپایی برای مقابله با برنامه موشکی ایران شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۴    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام خبر آغاز سفرهای نوروزی از صبح امروز از ترافیک نیمه سنگین و گاهاً سنگین در برخی محورهای مواصلاتی خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۱۵    
شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدرضا محمدی کشکولی، عامل شهادت سه تن از مأموران نیروی انتظامی در حادثه خیابان پاسداران را به قصاص محکوم کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۰۳    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: به مناسبت آغاز سال نو، در اقدامی فرهنگی توسط اداره کل میراث فرهنگی ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۴:۵۴    
ارتش سوریه و نیروهای مقاومت در ادامه عملیات خود در منطقه غوطه شرقی دمشق، موفق شدند کنترل 83 درصد مناطق تحت اشغال تروریست ها در این منطقه را به دست گیرند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۴:۴۵    
رئیس جمهور کشورمان در پیامی، پیروزی ولادیمیر پوتین را در انتخابات روسیه تبریک گفت و تاکید کرد که تهران برای تحکیم هر چه بیشتر همکاری های چشمگیر با فدراسیون روسیه در ابعاد دوجانبه ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۴:۳۰    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت امروز در بروکسل، هیچ پیشنهادی برای تحریم های بیشتر ایران وجود ندارد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۴:۳۰    
رئیس هیأت مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران طی نامه ای به وزیر صنعت ، معدن و تجارت از وی به عنوان متولی صنعت خواست تا صدای کارآفرینان را بشنود.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۴:۲۴    
قیمت نفت در بازارهای جهانی به علت افزایش فعالیت های حفاری در آمریکا که به معنای افزایش بیشتر تولید است به 65 ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۴:۲۴    
تلویزیون در روزهای پایانی سال روال هرساله خود را در پخش سریال های نوروزی تغییر داد و ساعت نمایش آنها را جابه جا کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۲:۲۵    
ماه رجب شرافت زیادی دارد و در فضیلت آن روایات بسیاری وارد شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۲:۱۳    
تیم ملی فوتبال ایران برای انجام دیدار دوستانه برابر تیم ملی تونس تهران را ترک کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۲:۰۴    
حجت الاسلام والمسلمین باقریان گفت: مهمترین ویژگی این حضرت همان باقر العلوم بودنشان است که در خصوص لقب ایشان تعابیر مختلفی وجود دارد که همه نشأت گرفته از علم ایشان است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۱:۴۳    
فوق تخصص درد با اشاره به علت گزگز و بی حسی دست و پا، گفت: روش درمانی مناسب درباره این بیماری، با توجه به عامل به وجود آورنده آن می تواند از استراحت تا عمل جراحی باشد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۱:۳۴    
با تقدیم استعفای محمدعلی نجفی از پست شهرداری تهران به شورای شهر پنجم، برخی از اعضای شورای شهر در اظهاراتی خواهان ماندن وی در شهرداری هستند ولی با این حال خبرهایی از انتصاب سرپرست در شهرداری به گوش می ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۱:۲۵    
به گزارش عصر امروز حجت الاسلام قربانعلی دری نجف آبادی وزیر اسبق اطلاعات در پاسخ به سؤالی درباره توئیت اخیر تاج زاده درباره استعفای شهردار تهران، گفت: از نظر موضع گیری طیف این آقایان ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۱:۱۳    
فدراسیون جهانی فوتبال رسما برای فدراسیون فوتبال سوریه خط و نشان کشید و به 5 سال محرومیت تهدید کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۱:۱۳    
نادرو که ساقه گیاهی مخصوص در کشمیر است و با ماهی طبخ می شود غذای بهاری مردم کشمیر است و در ایام نوروز به شیوه سنتی پخته می شود
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۱:۰۴    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات از وقوع برف و کولاک در 9 استان کشور خبر داد و گفت: 3 استان خراسان جنوبی، خراسان رضوی و کرمان نیز درگیر سیل، آب گرفتگی و طوفان شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۰:۴۹    
سرپرست وزارت کشور در دولت احمدی نژاد گفت: اگر آقای احمدی نژاد به مسیری که در پیش گرفته ادامه دهد، جزء ریزش های انقلاب خواهد بود و به نظر من اگر وی توبه کند و به دامان نظام و انقلاب بازگردد ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۰:۳۷    
زمین لرزه ای به قدرت 5 ریشتر شهر بندرریگ از توابع شهرستان گناوه را لرزاند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۰:۲۳    
زمین لرزه ای به بزرگی 5 ریشتر مرز استان های بوشهر و فارس، حوالی بندر ریگ (بوشهر) را لرزاند این زلزله در عمق 11 کیلومتری زمین رخ داد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۰:۰۵    
مسئول اداره امور گلزار شهدای تهران در گفتگو با تسنیم گفت:در ایام نوروز مجموعه فرهنگی گلزار شهدا همه روزه آماده پذیرایی از زائران است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۹:۴۴    
حدود سه هفته پس از توقف پرواز هواپیماهای ATR آسمان و زمینگیر شدن آنها پس از سانحه مرگبار پرواز تهران-یاسوج ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۹:۳۵    
ماههاست که کارگران خط 6 متروی تهران حقوق خود را دریافت نکرده ولی شهرداری تهران به جای رسیدگی به این موضوع به فکر تعطیلی خطوط مترو و تعدیل نیروها در شهرداری هستند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۹:۲۳    
قرآن در سوره حج آیه 30 می فرماید : وَاجْتَنِبُوا قَوْلَ الزُّورِ مفسران مصادیق زیادی را درباره قول زور مطرح کرده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۹:۱۴    
نایب رئیس مجلس گفت: دخترم فوق لیسانس شیمی و ماهیانه 4 میلیون حقوق دریافت می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۹:۰۲    
هر چند روز یکبار آمریکایی ها با ادبیات خاصی که دونالد ترامپ در توئیتر در پیش گرفته به ایران حمله می کند و اروپا نیز با ادبیات متعادل تری ایران را متهم به تلاش برای بی ثباتی در منطقه غرب آسیا می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۸:۵۶    
به گزارش عصر امروز، دامنه عادی سازی روابط عربستان سعودی با رژیم صهیونیستی در حال گسترش است. وبگاه مرآة الجزیره گزارش داد که مقامات عربستان سعودی با گسترش دامنه عادی سازی روابط خود با اسرائیل ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۸:۴۴    
ماه رجب یکی از ماه های حرام است که دیه در آن به میزان 33 درصد افزایش می یابد و باید یادمان باشد 28 اسفند یعنی شروع سفرهای نوروزی همراه با آغاز ماه رجب است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۸:۳۵    
استقبال از بهار در جوار سروهای ماندگار؛ نگرانی غرب از انتخاب دوباره پوتین و به وقت شام ، لاتاری و فیلشاه اکران عید را رونق دادند؛ از جمله عناوین صفحه اول روزنامه های امروز کشورند.