دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۱۵:۲۱May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 23 مرداد 1399 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 29 اسفند 1396 عصر امروز 29 اسفند 1397 عصر امروز 29 اسفند 1398 عصر امروز 31 فروردین 1399 عصر امروز 31 اردیبهشت 1399 عصر امروز 31 خرداد 1399 عصر امروز 31 تیر 1399 عصر امروز 31 شهریور 1399 عصر امروز 30 مهر 1399 عصر امروز 30 آبان 1399 عصر امروز 30 آذر 1399 عصر امروز 30 دی 1399 عصر امروز 30 بهمن 1399 عصر امروز 30 اسفند 1399 عصر امروز 1 مرداد 1399 عصر امروز 2 مرداد 1399 عصر امروز 3 مرداد 1399 عصر امروز 4 مرداد 1399 عصر امروز 5 مرداد 1399 عصر امروز 6 مرداد 1399 عصر امروز 7 مرداد 1399 عصر امروز 8 مرداد 1399 عصر امروز 10 مرداد 1399 عصر امروز 11 مرداد 1399 عصر امروز 12 مرداد 1399 عصر امروز 13 مرداد 1399 عصر امروز 14 مرداد 1399 عصر امروز 15 مرداد 1399 عصر امروز 16 مرداد 1399 عصر امروز 17 مرداد 1399 عصر امروز 18 مرداد 1399 عصر امروز 19 مرداد 1399 عصر امروز 20 مرداد 1399 عصر امروز 21 مرداد 1399 عصر امروز 22 مرداد 1399 عصر امروز 23 مرداد 1399 عصر امروز 24 مرداد 1399 عصر امروز 25 مرداد 1399 عصر امروز 26 مرداد 1399 عصر امروز 27 مرداد 1399 عصر امروز 28 مرداد 1399 عصر امروز 29 مرداد 1399 عصر امروز 30 مرداد 1399 عصر امروز 31 مرداد 1399 
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۶:۵۴    
به مناسب آغاز سال تحصیلی و با توجه به ادامه دار بودن شرایط کرونا در کشور وزارت آموزش وپرورش شیوه نامه بازگشایی مدارس در سال تحصیلی 1400-1399 را به ادارات کل استان ابلاغ کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۵:۴۳    
رییس بانک مرکزی گفت: با سیاست های اتخاذ شده، قیمت ارز متعادل می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۴:۳۸    
رئیس دیوان عالی کشور گفت: دستگاه قضایی از کوچکترین خطا نظیر امضا نکردن ذیل صورتجلسه تا خطاهای بالاتر را برخورد می کند چراکه این موضوع برای دستگاه قضایی بسیار حائز اهمیت است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۱:۱۳    
نمایندگی کشورمان در سازمان ملل متحد، قطعنامه پیشنهادی آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران را در راستای سیاست داخلی ایالات متحده توصیف کرد و از شورای امنیت خواست در برابر اقدام غیرقانونی و ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۲۲:۰۸    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز اگر یادتان باشد آقای روحانی در سال 92 شعارها و وعده های خیالی و فریبنده ی فراوان گفته اند از جمله: 1- من یک مخروبه راتحویل گرفته ام . ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۲۱:۵۸    
به گزارش عصر امروز، هادی طحان نظیف، عضو حقوقدان شورای نگهبان در توییتر نوشت: مسئولان کشور به اندازه کافی از اختیارات قانونی برای انجام وظایف و مسئولیت های خویش برخوردارند که به سراغ اختیارات مقام ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۲۱:۵۳    
پرکار است و اهل سحر خیزی. با اذان صبح همراه خانواده اش نمازجماعت میخوانند. غبطه خوردم!
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۲۱:۵۳    
رئیس جمهور فرانسه که بلافاصله پس از انفجار اخیر بیروت به لبنان سفر کرد و در اقدامی مداخله جویانه پیشنهاد یک طرح ابتکاری سیاسی را مطرح کرد، از ایران خواست تا از مداخله در این کشور غرب آسیا بپرهیزد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۲۱:۴۳    
مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی ایران، گفت: تاکنون 164 نفر از کادر درمان کشور در مقابله با ویروس کرونا جان باخته اند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۲۱:۳۳    
سازمان هواشناسی با صدور هشداری نسبت به بارندگی توام با وزش باد شدید و کاهش دما در استان های شمالی کشور خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۲۱:۲۸    
جنبش حماس و کمیته های مقاومت فلسطین در بیانیه هایی جداگانه توافق امارات با رژیم صهیونیستی برای عادی سازی روابط دوجانبه را محکوم کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۲۱:۰۸    
رئیس جمهور مصر در واکنش به توافق سازش امارات با رژیم صهیونیستی با نادیده گرفتن خیانت امارات به اعراب و مسئله فلسطین این توافق را در راستای تلاش برای شکوفایی و ثبات منطقه خواند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۲۰:۱۸    
نماینده مستعفی دولت آمریکا در امور ایران گفت که کشورش قصد دارد سندی شش صفحه ای درباره تحریم های ایران را میان اعضای شورای امنیت توزیع کند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۲۰:۱۸    
پس از ورود کشتی نظامی فرانسه به بندر بیروت به بهانه کمک به این کشور، وزیر دفاع فرانسه وارد لبنان شده است و قصد بازدید از محل انفجار را دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۲۰:۱۳    
رژیم صهیونیستی و امارات با وساطت آمریکا به توافقی بر سر عادی سازی کامل روابط دست پیدا کرده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۲۰:۰۳    
به گزارش عصر امروز، سردار" حسین اشتری" ظهر امروز به همراه جمعی از فرماندهان انتظامی استان خراسان رضوی با آیت الله "سیداحمد علم الهدی" نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفت و گو کرد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۸:۱۸    
برخی رسانه های لبنان به نقل از وزارت خارجه این کشور گزارش دادند که وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران فردا عازم بیروت می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۸:۰۸    
درصد رعایت پروتکل های بهداشتی در کشور پایین آمده و این موضوع نگرانی های زیادی را ایجاد کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۷:۵۸    
مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: بازه زمانی پیشنهادی نقل و انتقالات تابستانی برای فصل آینده از 6 شهریور تا 29 آبان 1399 است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۷:۲۳    
بخش عمده ای از صادرات کالاهای ایرانی به عراق توسط بخش خصوصی صورت می گیرد و فعالان این حوزه، با مشکل عدم دسترسی به ارز حاصل از صادرات، مواجه نیستند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۷:۱۸    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز امام المسلمین در افتتاحیه مجلس یازدهم فرمودند: تحقیق و تفحص؛ حق رد و قبول مدیران ارشدِ قوه مجریه و تذکر و سئوال و استیضاح؛ حق نمایندگان مجلس است. ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۷:۰۸    
بر اساس نتایج یک نظرسنجی جدید، جو بایدن ، نامزد حزب دموکرات آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری در ماه آبان، 71 درصد شانس برای پیروزی دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۶:۵۳    
به گزارش عصر امروز، شماره دویست وچهل ونهم هفته نامه خط حزب الله با عنوان خط اصلی را گم نکنیم منتشر شد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۶:۳۸    
وزیر خارجه آمریکا در دیدار با همتای روس خود گفت که اگر صحت گزارش های پاداش مسکو برای کشتن نیروهای آمریکایی در افغانستان ثابت شود برای روسیه هزینه سنگینی خواهد داشت.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۶:۲۸    
با تشدید مجدد شیوع کرونا در کشورهای اروپایی، آلمان، فرانسه و اسپانیا، رکورد تازه ای را در آمار روزانه ابتلا به کروناویروس ثبت کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۶:۲۸    
به گزارش عصر امروز، همزمان با سالروز پیروزی غرورآفرین حزب الله لبنان در برابر رژیم جعلی صهیونیستی در جنگ 33 روزه و روز مقاومت اسلامی ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۶:۲۳    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی مالیات خریداران سکه در سال 98 را تعیین کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۶:۱۸    
نماینده عربستان سعودی در دفتر سازمان ملل در ژنو ضمن اتهام زنی به تهران، خواستار تمدید تحریم تسلیحاتی علیه ایران شد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۶:۱۳    
نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل که دولت متبوعش با سخره گرفتن شورای امنیت، مانع از اجرای قطعنامه 2231 شده است، خواست اعضای شورا نسبت به آنچه پیامد انقضای ممنوعیت تسلیحاتی ایران نامید، بیدار شوند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۲:۲۰    
در حالی که دلار تضعیف شده و نگرانی ها در مورد اختلال در روند ترمیم اقتصاد جهانی سبب افزایش تقاضا برای خرید طلا شده است، قیمت فلز زرد امروز افزایش داشت و در بالای رقم 1900 دلار تثبیت شد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۱:۴۵    
رئیس قوه قضائیه با اشاره به کمیسیون ماده 100 و سازوکا ر آن گفت: این معنی ندارد که کسی تخلف بکند و سپس پول تخلف را بپردازد؛ ماده 100 نباید منبع درآمدی برای شهرداری ها باشد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۱:۴۰    
تعداد 19 نفر از نمایندگان مجلس به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضرورت تصویب افزایش حق مسکن کارگران در سال جاری را متذکر شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۱:۴۰    
وزارت خارجه ترکیه ضمن رد مواضع بغداد درباره حملات اخیر این کشور اعلام کرد، آنکارا آماده همکاری با بغداد برای مقابله با تروریست های پ ک ک است و هر کاری لازم باشد برای امنیت مرزهایش انجام خواهد داد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۱:۳۵    
سخنگوی شورای نگهبان از ایراد این نهاد به طرح دو فوریتی مالیات بر خانه های خالی خبر داد و خاطرنشان کرد: به دلیل وجود چند ابهام و برای تضمین بهتر حقوق مردم مقرر شد پس از رفع ابهامات توسط مجلس ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۰:۵۵    
منابع خبری بامداد پنج شنبه از انفجار بمب در مسیر کاروان نظامی تروریست های آمریکایی در جنوب عراق خبر دادند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۰:۴۵    
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، درباره علائم جدید ویروس کرونا همچون سکسکه و ورم پلک که اخیرا در برخی از افراد مشاهده شده است، توضیحاتی ارائه داد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۰:۱۰    
به گزارش عصر امروز، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش درباره آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: سال تحصیلی از 15 شهریور آغاز می شود و کار آموزش دانش آموزان از این تاریخ جریان می یابد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۰:۰۰    
خبرنگار شبکه سی بی اس خبر داده که قطعنامه آمریکا برای تمدید محدودیت های تسلیحاتی علیه ایران اکنون آماده شده است و منتظر آن است که با تصمیم آمریکا و اندونزی (رئیس دوره ای شورای امنیت سازمان ملل) زمان ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۰۹:۵۰    
فرماندهی گروه تروریستی سنتکام آمریکا مدعی شد که ایران یک نفتکش را برای مدت کوتاهی در نزدیکی تنگه هرمز متوقف کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۰۹:۵۰    
طبق جدیدترین آمار دانشگاه جانز هاپکینز ، با مرگ یکهزار و 447 مورد جدید در 24 ساعت گذشته، مجموع تلفات کروناویروس در آمریکا به مرز 166 هزار نفر رسید.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۰۰:۲۲    
آمریکا برای جلب موافقت روسیه و چین و جلوگیری از وتوی آنها، پیشنهاد خود برای ادامه تحریم تسلیحاتی ایران را از 35 بند به 4 بند تغییر داده است!