سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۹:۱۶May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 5 اردیبهشت 1394 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 31 فروردین 1394 عصر ایران 31 خرداد 1394 عصر ایران 31 تیر 1394 عصر ایران 31 مرداد 1394 عصر ایران 31 شهریور 1394 عصر ایران 30 مهر 1394 عصر ایران 30 آبان 1394 عصر ایران 30 آذر 1394 عصر ایران 30 دی 1394 عصر ایران 30 بهمن 1394 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 1 اردیبهشت 1394 عصر ایران 2 اردیبهشت 1394 عصر ایران 3 اردیبهشت 1394 عصر ایران 4 اردیبهشت 1394 عصر ایران 5 اردیبهشت 1394 عصر ایران 6 اردیبهشت 1394 عصر ایران 7 اردیبهشت 1394 عصر ایران 8 اردیبهشت 1394 عصر ایران 9 اردیبهشت 1394 عصر ایران 13 اردیبهشت 1394 عصر ایران 20 اردیبهشت 1394 عصر ایران 21 اردیبهشت 1394 عصر ایران 22 اردیبهشت 1394 عصر ایران 23 اردیبهشت 1394 عصر ایران 24 اردیبهشت 1394 عصر ایران 27 اردیبهشت 1394 عصر ایران 28 اردیبهشت 1394 عصر ایران 29 اردیبهشت 1394 عصر ایران 30 اردیبهشت 1394 
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۲۳:۲۹    
استیون جرارد، کاپیتان لیورپول، در یکی از آخرین بازی هایش برای قرمزها، به یک رکورد دیگر دست پیدا کرد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۲۳:۲۶    
بارسا نیمه اول دربی کاتالونیا را با دو گل نیمار و مسی به سود خود خاتمه داد . بازیکنان اسپانیول روی گل دوم بارسا که توسط مسی و روی پاس سوارز به ثمر رسید اعتراض داشتند ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۲۳:۲۶    
دربی کاتالونیا بین اسپانیول و بارسلونا، لحظاتی پیش با نتیجه 2-0 به سود بارسلونا خاتمه یافت.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۲۳:۲۳    
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با عصا در تمرین امروز این تیم حضور پیدا کرد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۲۳:۲۳    
داوید دخیا، دروازه بان اسپانیایی منچستریونایتد، آخرین پیشنهاد ارائه شده از سوی مدیران این باشگاه برای تمدید قرارداد را رد کرده است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۲۳:۲۳    
سرمربی تیم ذوب آهن معتقد است بازی فردای این تیم در مقابل فولاد برای هر دو تیم بسیار حیاتی است و در قهرمانی تیم ها و یا گرفتن سهمیه موثر است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۲۳:۲۰    
مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان ادعا می کند که تمام برنامه های کی روش اجرا خواهد شد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۲۳:۲۰    
برای مقایسه عملکرد قلعه نویی فصل اخیر با قلعه نویی سالیان گذشته باید به سراغ ادواری رفت که طی آن قلعه نویی هدایت تیم های خود را ازابتدا تا انتهای فصل برعهده داشته و نتیجه گرفت که قلعه نویی فصل اخیر ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۲۳:۲۰    
مهدی تاج اعلام کرد: احتمال رایگان شدن بلیت دیدار تیم های پرسپولیس و بنیادکار ازبکستان وجود دارد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۲۳:۱۷    
سایت باشگاه استقلال با ترجمه مطلبی از سایت رسمی باشگاه الاهلی مصر ، خبر داده آنچه که این باشگاه در لغو قرارداد با هندریک هلمکه هافبک دورگه برزیلی - آلمانی انجام داده درست بوده است .
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۲۳:۱۴    
25 آوریل 2014 برای بارسلونا و فوتبال اسپانیا روز غم انگیزی بود. روز درگذشت تیتو ویلانووا، مربی اسبق باشگاه بارسلونا.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۲۳:۱۴    
عده ای از بانوان هوادار مسجدسلیمانی، با نمایش درآوردن بنری، بیرون از ورزشگاه شهید بهنام محمودی از اشتیاق برای رفتن به ورزشگاه ها رفتند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۲۳:۱۴    
مدیرکل حراست فدراسیون فوتبال می گوید خبر منتشر شده درباره تبانی تیم ملی فوتبال ایران در یکی از رسانه ها از سوی این نهاد پیگیری می شود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۲۳:۱۱    
سوشا مکانی دروازه بان پرسپولیس عنوان کرد، قصد داشتم به سمت هوادار بروم که آقا کریم جلویم را گرفت.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۲۳:۱۱    
علی حسنی خو مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان در اولین مصاحبه پس از توافق با کارلوس کی روش ادعا کرده اگر کسی موافق بقای کی روش در تیم ملی نیست، می تواند از فدراسیون برود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۲۳:۰۸    
محمدرضا خلعتبری در بازی با راه آهن با آمادگی بالایی حضور داشت و در این بازی همه کار کرد فقط گل نزد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۲۳:۰۸    
مدافع میانی پرسپولیس با توجه به مصدومیتش تا پایان فصل قادر به همراهی این تیم نخواهد بود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۲۳:۰۸    
سایپا و پرسپولیس در 2 شرایط مختلف به مصاف هم می روند. سایپا برای نزدیک شدن به صدر و پرسپولیس برای فرار قطعی از حریم سقوط است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۲۱:۲۲    
پیش از اینجمال بن عمر نماینده سازمان ملل در امور یمن بود که با تشدید بحران در این کشور و حمله عربستان سعودی به غیر نظامیان از سمتش کناره گیری کرد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۲۱:۰۸    
وی درباره میزان واردات پالم به کشور گفت: سال گذشته واردات پالم 30 درصد کاهش داشت و امسال نیز امیدواریم با تشکیل شورای امنیت غذا این میزان 15 درصد دیگرکاهش یابد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۲۰:۵۰    
وی افزود: عوامل مؤثر در پیدایش وضع اقتصادی کنونی ساختارهای اقتصادی نامتوازن و نامتقاران در دوران بعد از انقلاب و با افزایش قیمت نفت و تزریق آن در درآمد دولت بوجود آمد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۲۰:۲۷    
به هرحال به نظر می رسد همه مردم از دولتمردان دولت راستگویان انتظار دارد با شفافیت و جدیت گروهای درآمدی برای حذف را مشخص تا اینکه از هر گونه شائبه و پایمال شدن حق برخی افراد جلوگیری نماید.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۲۰:۱۲    
دبیرهیات نظارت بر سفرهای خارجی کارکنان دولت، انعکاس غیردقیق مطالب مطرح شده در جلسات و مرتبط کردن آن با مسایل اجتماعی را غیرمسوولانه دانست و افزود ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۹:۵۷    
وی به نوع دیگر دلواپسان اشاره کرد و گفت: اما اینکه کسی بگوید مملکت را می فروشند یا جاسوس هستند و یا در حال ذبح کشور هستند این ظلم است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۹:۴۸    
دولت نپال شمار جان باختگان در این زلزله را تاکنون 777 نفر اعلام کرده است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۹:۴۰    
وی اضافه کرد: تصاویری که امروز از این مراسم به دنیا مخابره می شود، نشان می دهد که ما با سربلندی از کشورهای دیگر دعوت کرده ایم تا به کشور ما بیایند و فیلم های خود را در جشنواره ی ما عرضه کنند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۹:۲۹    
اردوغان در عین حال آمریکا را به رغم آنکه باراک اوباما، رییس جمهوری این کشور در پیام سالانه خود به مناسبت کشتار ارامنه از لفظ نسل کشی استفاده نکرد، متهم به جانبداری از ارمنی ها کرد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۹:۲۰    
وی با تاکید بر اینکه مردم یمن مردمی بسیار فرهیخته و متمدن هستند، ادامه داد: مردم یمن نشان داده اند که خود می توانند کشور خود را اداره کنند و به هیچ قیمی نیاز ندارند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۹:۰۸    
وی یادآور شد: هیات رییسه مجلس شورای اسلامی هفته گذشته از وزیر کشور دعوت کرده بود که یکشنبه هفته جاری در مجلس حاضر شود و درباره موضوع پول های ناسالم توضیحاتی را ارائه بدهند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۸:۵۶    
بخش بین المللی سی و سومین جشنواره فیلم فجر در اولین تجربه برگزاری مستقل خود از 5 تا 12 اردیبهشت ماه در تهران برگزار می شود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۸:۵۰    
همچنین خبرگزاری فارس بنا به درخواست معاون گروه واژه گزینی فرهنگستان زبان و ادب فارسی نظرات و پیشنهادهای مخاطبان خود را به این فرهنگستان طی یک گزارش اعلام کرد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۸:۳۳    
به گفته استیو دیویز، سخنگوی پلیس نیویورک آمریکا، تحقیقات مقامات فدرال و تیم های خنثی کننده بمب نشان داد که این منطقه ایمن بوده و بمبی در اطراف مجسمه آزادی وجود ندارد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۸:۲۴    
وی افزود: در منطقه، عربستان، رژیم صهیونیستی و حتی ترکیه که در همجواری ماست حساسیت زیادی نسبت به این موضوع دارند که این امر طبیعی است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۸:۰۶    
وی اظهار کرد: هرچند افزایش حضور خیریه ها در جامعه حکایت از افزایش روحیه انسان دوستانه و خیرخواهی است اما از این بابت که مسئولان دولتی وظایفشان را در این زمینه آنچنان که باید انجام نمی دهند ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۷:۵۲    
واکنش هواداران بیش از آنکه جانب دارانه باشد، سرگیجه است. کار از همفکری و حمایت به نفرین کشیده شده.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۷:۳۷    
در این بیانیه انصار حزب الله هشدار داده بود در صورت حضور حجج اسلام علی اکبر ناطق نوری و سیدحسن خمینی در گرگان برای سخنرانی در یادواره جان باختگان یاک 40 رخدادی بدتر از حادثه شیراز در گرگان تکرار می ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۷:۲۵    
واتس اپ اعلام کرد که اکنون دارندگان آیفون نیز می توانند از سرویس تلفن مجانی استفاده کنند. برای کسانی که سیستم آندروید داشتند این امکان از آخر مارس وجود داشت که با استفاده از واتس اپ به صورت مجانی ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۷:۱۹    
پلیس عربستان در جریان تحقیقات برای یافتن عاملان تیراندازی به دو افسر پلیس٬ به شواهدی دست یافته که نشان می دهد عاملان آن در تدارک چند بمب گذاری انتحاری دیگر بوده اند و از تروریست های تحت فرمان داعش ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۷:۱۶    
روحانی در جریان این سفر دو روزه در جلسه توسعه و سرمایه گذاری استان فارس و جلسه شورای اداری این استان شرکت خواهد کرد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۶:۴۳    
وزیر بهداشت نیز با پذیرفتن برخی اعتراضات دانشجویان و تاکید بر پیگیری خواسته های آن ها قول داد تا سه ماه آینده دوباره در جمع دانشجویان حاضر شود و روند پیگیری خواسته های آن ها را دنبال کند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۶:۴۰    
در اختیار داشتن موبایل هوشمندی که مشابه آن کمتر یافت می شود، داستان دیگری است.در این مطلب برخی از نمونه های تولید محدود و خاص را معرفی می کنیم که کاربران خود را از انبوه موبایل های هوشمند شبیه به ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۶:۴۰    
اولین ایالت آمریکا با تصویب قانونی، استفاده از کیسه های پلاستیکی را ممنوع اعلام کرد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۶:۳۷    
حافظی گفت: از ابتدای مهر، تردد وسایل نقلیه ای که دارای کلاس آلایندگی قرمز هستند، در کل شهر تهران و در تمام ساعات شبانه روز و روزهای تعطیل ممنوع خواهد بود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۶:۳۱    
تا کنون دستکم 500 نفر در اثر این زلزله کشته شده اند./ احتمال افزایش آمار قربانیان این زلزله مهیب وجود دارد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۶:۲۸    
نخست وزیر هند (ناریندرا مودی) در فیس بوک نوشت: ما در حال کسب اطلاعات بیشتر هستیم. ما برای دسترسی به آسیب دیدگان در اینجا و نپال در حال تلاش هستیم.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۶:۲۶    
علیرضا جمشیدی، با حکمی از سوی مصطفی پورمحمدی به سمت معاون وزیر دادگستری و رییس جدید سازمان تعزیرات حکومتی منصوب شد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۶:۲۰    
برآوردهای انجام شده بر اساس مواد مرتبط با رشد بهره برداری و رشد ظرفیت سازی نفت و گاز و پتروشیمی و همچنین میعانات گازی در قانون برنامه توسعه چهارم و پنجم این میزان عدم النفع را نشان می دهد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۶:۱۴    
وی درخصوص مقالات ارائه شده اظهارکرد: 5 مقاله ازبین تمامی مقالات ارسال شده انتخاب شده اند که در روز همایش از سوی مؤلفان ارائه خواهدشد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۶:۰۸    
وی یادآور شد: خوشبختانه با همت حوزه دادستانی، روسای زندان ها، مددکاران و علی الخصوص گروه صلح و سازش که گروهی متشکل از چهره های هنرمند ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۵:۵۳    
نرم افزار یاد شده متناسب با پیشرفت های روز دنیا بوده و آخرین نسخه آن 4.5 می باشد که علاوه بر وب سایت این بانک به نشانی: www.bsi ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۵:۵۳    
در همین خصوص، یک کارشناس مسائل دینی گفت: بر اساس بررسی های انجام شده در کاشمر تعداد طلاق هایی که مهریه زوجه 14 سکه باشد، کمتر از تعداد انگشتان دست است .
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۵:۵۳    
رییس جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی استان البرز روز شنبه در آیینی با حضورمسوولان ایرنا معرفی شد. به گزارش ایرنا، محمد خدادی مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۵:۵۳    
وزارت ورزش هرچند پرداخت دستمزد کارلوس کی روش را به هیچ وجه نپذیرفته است اما متعهد شده که به فدراسیون فوتبال کمک هزینه هایی را بپردازد ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۵:۳۹    
وی با بیان اینکه در سال گذشته 200 هزار نفر ریزش نیروی کار داشته ایم، اظهار کرد: در سال گذشته بیش از یک میلیون درخواست اشتغال اعلام شد که 100 هزار نفر از این آمار مشاغل مورد نظر را نپذیرفتند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۵:۳۶    
خسروتاج با بیان اینکه ارزش تولیدات صنعتی در سال گذشته 610 هزار میلیارد تومان بود، پیش بینی کرد در سال جاری 15 درصد تولیدات صنعتی داشته باشیم که براین اساس ارزش تولیدات صنعتی به 700 هزار میلیارد تومان ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۵:۳۳    
هر داوطلب برای ثبت نام باید در تاریخ مقرر ابتدا به سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و نسبت به دریافت دفترچه راهنما اقدام نموده و بعد از آماده کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام مبادرت نمایند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۵:۲۷    
پزشکان سوئدی مشاهده کردند زنانی که در هنگام کار یا اوقات دیگر فعال نبودند 2.4 برابر بیشتر احتمال داشت به سرطان مخاط رحم مبتلا شوند و همچنین احتمال ابتلای آنان به سرطان پستان پیش از یائسگی نسبت به ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۵:۲۱    
پورعلی فرد در پاسخ به این پرسش که آیا رونی کلمن بابت کلاسی که برگزار نکرده، پولی دریافت کرده است، گفت: او به هر حال به ایران آمده اما در مورد اینکه پولی دریافت کرد یا خیر ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۵:۱۸    
زلزله شدیدی که امروز غرب نپال از جمله شهر کاتماندو، پایتخت را لرزاند تا کنون بیش از صد کشته و تعداد زیادی زخمی به جا گذاشته است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۵:۱۸    
ناظمی اردکانی افزود: بر اساس برآوردهای انجام شده 60 میلیون نفر از مردم ایران نیازمند کارت هوشمند ملی هستند که امیدواریم تا پایان سال 95 همه این افراد صاحب کارت شوند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۵:۱۵    
Internet Download Manager به جرات برترین نرم افزار مدیریت دانلود یا دانلود منیجر با توانایی افزایش سرعت دانلود تا 5 برابر است که دارای قابلیت هایی برای ادامه و زمان بندی دانلودها در آینده می باشد ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۵:۱۵    
دراین باره ستاد خبری اداره کل اطلاعات استان بوشهر آمادگی خود را برای دریافت گزارش های اهالی استان ازطریق شماره تلفن 113 و صندوق پستی 1111 اعلام کرده است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۵:۰۹    
وی افزود: آقای رحمانی فضلی به دنبال این است تا زمان حضورش در صحن مجلس را جابجا کند و در زمان دیگر در صحن مجلس حاضر شود اما تا کنون موفق نشد با هیئت رئیسه مجلس در این زمینه هماهنگی کند و بر این اساس ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۵:۰۳    
وزیر دادگستری، علیرضا جمشیدی را به سمت معاون وزارتخانه و رییس جدید سازمان تعزیرات حکومتی منصوب کرد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۴:۴۹    
بنابراین گزارش در صورت تاخیر بیش از یک ساعت و کمتر از دو ساعت از مسافران پذیرایی نوع اول به عمل خواهد آمد و ارائه این پذیرایی مشروط به وجود زمان کافی جهت پذیرایی و عدم ایجاد تاخیر بیشتر در پرواز است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۴:۴۳    
شبکه های خبری، به نقل از دولت نپال از کشته شدن بیش از 150 نفر در کاتماندو، پایتخت نپال، بر اثر زمین لرزه خبر دادند. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۴:۳۱    
عضو ارشد جبهه اصولگرایان از تعیین ساز و کار جدید جبهه اصولگرایان برای اتحاد و انسجام خبر داد و گفت: قرار است ساز و کاری جدید مثل سازوکار دوره های قبل و به احتمال قوی ساز و کار 20+10 شکل بگیرد و در ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۴:۲۵    
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور فردا (یکشنبه) برای ارایه گزارشی در مورد پول کثیف در مجلس حضور می یابد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۴:۱۹    
دریادار سیاری اظهار داشت: ما در منطقه حضور داریم، امنیت کشتی هایمان را برقرار می کنیم، چون به هر صورت مسیر عبور و مرور کشتی های ما است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۴:۰۴    
پرداخت یارانه ها از اول نیز اشتباه بود و با شعارهای غیر واقعی فعالیت هایی انجام شد که نتیجه آن مشکلات عدیده اقتصادی امروز کشور است ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۳:۵۵    
این فیلم معلم نام دارد و محصول کشور تاجیکستان به کارگردانی ناصر صیدف است و مهناز افشار یکی از نقش های اصلی آن را بازی می کند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۳:۵۲    
ایر فورس وان یا یکم نیروی هوایی و یا هواپیمای شماره یک نیروی هوایی آمریکا (به انگلیسی: Air Force One) عبارتی است که از سوی کنترل کنندگان ترافیک هوایی خطاب به هر هواپیمایی گفته می شود که حامل رئیس ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۳:۴۶    
کلمن اگر چه برنامه هایش در ایران به دلایل نامشخص لغو شد اما در صفحه اینستاگرامش بخشی از اخبار تلویزیون ایران را منتشر کرده که به گزارش حضور او در بهشت زهرا اختصاص دارد
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۳:۴۰    
سالانه 80 هزار تن تولید مرغ پایان دوره مادر و تخمگذار است که طی سال های گذشته همان را در کشتارگاه ها ذبح می کردیم و مورد مصرف خانوار بود و سوال اینجاست چگونه می شود که الان برای مصارف صنعتی و خمیر ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۳:۴۰    
سعید مرتضوی گفت: قاضی محمدی کشکولی رئیس شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران تقاضای ما را مبنی بر برگزاری علنی دادگاه رد کرد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۳:۳۷    
در صورت عدم توافق بر سر مصداق خاص در شهرستانها احتمالا با نظر سنجی پنج ماه مانده به انتخابات، گزینه نهایی نامزد اصولگرایان برای انتخابات مجلس مشخص خواهد شد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۳:۳۱    
بانک مرکزی برای امروز - شنبه- نرخ 33 ارز را نسبت به آخرین نرخ هفته گذشته تغییر داد. به گزارش ایسنا ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۳:۱۹    
رئیس سازمان حج و زیارت از پرداخت قسط دوم تمتع از تاریخ هفتم تا بیستم اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: زوج های جوانی که برای عمره ثبت نام کرده بودند می توانند خارج از نوبت به عتبات عالیات مشرف شوند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۳:۱۶    
به دلیل اختلافات خانوادگی، پسر و مادرش با بستن پاهای این فرد او را به داخل چاه فاضلاب به عمق 8 متر پرتاب کرده و روی چاه را نیز به میزان یک نیسان خاک و نخاله ساختمانی پر کرده اند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۳:۱۳    
به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی، دولت بر تاسیس و راه اندازی صندوق های پس انداز و وام مسکن اهتمام و تاکید دارد و هم اکنون به دنبال رفع موانع اجرایی و مالی به منظور راه اندازی این صندوق ها هستیم.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۳:۱۰    
روزنامه آرمان امروز در شماره روز شنبه اش به احترام استاد حسین قندی استاد فقید روزنامه نگاری به واسطه تیتر هایش شهرت یافته بدون تیتر منتشر شد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۲:۵۸    
دکتر خجسته افزود: برای اجرایی شدن استانداردها و تحقق رعایت شاخص های ارزیابی فرهنگی در کشور لازم است برنامه ای تدوین شود که طی آن دستگاه ها و تولیدکنندگان محصولات فرهنگی به لحاظ اخلاقی یا حقوقی یا حسب ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۲:۵۲    
سازمان جهانی بهداشت انجام تست های تشخیصی برای تمامی افرادی که به این بیماری مشکوک هستند را توصیه کرد تا تضمین شود داروهای مالاریا تنها برای افرادی استفاده می شود که به این بیماری مبتلا و به این ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۲:۴۱    
همچنین داعش گوش دادن به آهنگ های "مدونا" خواننده زن آمریکایی را ممنوع و اعلام کرد که آهنگ های وی مخالف اسلام است و اسم این خواننده از اسامی منصوب به حضرت مریم (س) است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۲:۳۵    
به جز این اقدامات روزانه، می توانید از ماسک های صورت هم برای از بین بردن چربی پوستتان استفاده کنید. بااینکه انواع و اقسام ماسک های حاضری در بازار موجود هستند اما می توانید در خانه هم ماسک طبیعی ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۲:۳۵    
مصرف چای باعث دفع آب بدن می شود به نحوی که با مصرف یک لیوان چای دو لیوان آب بدن دفع می شود و این امر قطعاً بدن را در ماه رمضان با کم آبی مواجه می کند ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۲:۳۲    
شاکیان این پرونده در ابتدا از دادگاه درخواست حبس 15 تا 20 سال را داشتند، اما یوریس راواندو رییس بخش جرائم عمومی دفتر دادستانی سیباداک اندونزی شهریور ماه سال گذشته گفته بود این دو نفر در خطر مواجه شدن ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۲:۲۶    
قرار دادن غذا در داخل ظروف پلاستیکی و گذاشتن در مایکروفر به هنگام ناهار و در نهایت گرم کردن آن ظروف پلاستیکی ممکن است ذوب شود و به مواد غذایی شما وارد شوند ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۲:۱۷    
بیشتر داروهای پوکی استخوان چه با دوز هفتگی یا ماهانه باید ناشتا و اول صبح مصرف شود. تنها یک نوع داروی پوکی استخوان است که قبل از خواب مصرف می شود، اما به ندرت تجویز می شود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۲:۱۷    
بیاییم قبل از پورشه زرد و مالک قبلی و نسبت مالک بعدی و تحلیل رانت و آقازاده بودن و نبودن و تاثیر پول های کلان بر مناسبات اجتماعی نخست به دو جوانی بیندیشیم که دیگر نیستند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۲:۱۱    
چشمان حسین قندی استاد روزنامه نگاری با رضایت همسر و فرزندان او اهدا شد. به گزارش ایرنا بیتا و مهسا قندی فرزندان استاد قندی و جمیله سرداری همسر او رضایت دادند که چشمان او اهدا شود. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۲:۰۸    
نازنین زهرا که یادتان می آید؟ همان دختر کوچولویی که از همان اوایل زندگی اش درد می کشید و مشکل هیپوفیزش، به صدها میلیون تومان برای مداوا نیاز داشت ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۲:۰۲    
بانک مرکزی با انتشار گزارش شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی در مناطق شهری ایران نرخ تورم را در فروردین ماه سال جاری 15.5 درصد و تورم نقطه به نقطه را 16.5 درصد اعلام کرد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۱:۵۶    
پزشکی قانونی علت مرگ این سه نفر را مسمومیت ناشی از گاز منو اکسید کربن اعلام و این موضوع را تایید کرده است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۱:۴۱    
زمین لرزه ای به بزرگی 7.5 درجه در مقیاس امواج درونی زمین - ریشتر - روز شنبه منطقه کاتماندو پایتخت نپال را لرزاند. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۱:۳۳    
عصر ایران - کمیته امداد امام خمینی، سالیان درازی تحت مدیریت سران مؤتلفه اسلامی بود و هیچ کس حتی فکرش را هم نمی کرد که روزی این نهاد امدادی از تحت سیطره مؤتلفه ای ها بیرون بیاید و اوضاع آن عادی شود. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۱:۳۰    
زیاد بودن قیمت سیگار در ترکیه نسبت به ایران، همواره انگیزه قاچاق این کالا است و در دوره اخیر با صادرات رسمی سیگار از ترکیه به کشورمان ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۱:۲۴    
ژاپنی ها در آسیا قدرتمند ترین پاسپورت را دارند و می توانند به 172 کشور تردد داشته باشند و بعد از ژاپن،سنگاپور و مالزی که اتباعش می توانند به 166 کشور بروند بالاتر از دیگر آسیایی ها قرار گرفته اند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۱:۰۶    
بازیکنان ایرانی اوساسونا شرایط خوبی در این تیم ندارند.
  • ۱