سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۷:۰۸May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 6 اردیبهشت 1394 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 31 فروردین 1394 عصر ایران 31 خرداد 1394 عصر ایران 31 تیر 1394 عصر ایران 31 مرداد 1394 عصر ایران 31 شهریور 1394 عصر ایران 30 مهر 1394 عصر ایران 30 آبان 1394 عصر ایران 30 آذر 1394 عصر ایران 30 دی 1394 عصر ایران 30 بهمن 1394 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 1 اردیبهشت 1394 عصر ایران 2 اردیبهشت 1394 عصر ایران 3 اردیبهشت 1394 عصر ایران 4 اردیبهشت 1394 عصر ایران 5 اردیبهشت 1394 عصر ایران 6 اردیبهشت 1394 عصر ایران 7 اردیبهشت 1394 عصر ایران 8 اردیبهشت 1394 عصر ایران 9 اردیبهشت 1394 عصر ایران 13 اردیبهشت 1394 عصر ایران 20 اردیبهشت 1394 عصر ایران 21 اردیبهشت 1394 عصر ایران 22 اردیبهشت 1394 عصر ایران 23 اردیبهشت 1394 عصر ایران 24 اردیبهشت 1394 عصر ایران 27 اردیبهشت 1394 عصر ایران 28 اردیبهشت 1394 عصر ایران 29 اردیبهشت 1394 عصر ایران 30 اردیبهشت 1394 
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۲۳:۵۸    
میلاد میداوودی بازیکن سایپا که سابقه بازی در استقلال دارد در بازی امروز برابر پرسپولیس عدد 4 را نشان داد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۲۳:۵۸    
ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی، معتقد است که تیمش با کسب 5 امتیاز دیگر، می تواند قهرمانی اش در رقابت های این فصل لیگ برتر را قطعی کند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۲۳:۵۸    
بازیکن پرحاشیه پرسپولیس در حاشیه بازی تیمش برابر سایپا جنجال آفرید.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۲۳:۵۵    
مظاهری دروازه بان ذوب آهن که در بازی مقابل تیم سابقش خوش درخشید، معتقد است با این پیروزی به گرفتن سهمیه امیدوارتر شدند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۲۳:۵۵    
تیم فوتبال پنافیل در شب مصدومیت دروازه بان ایرانی اش شکست خورد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۲۳:۵۲    
سسک فابرگاس، کاپیتان سابق آرسنال، که امروز برای اولین بار با پیراهن چلسی به امیریتس برگشت، با استقبال هواداران باشگاه سابقش روبرو شود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۲۳:۴۹    
نیمه اول دیدار آرسنال- چلسی اگرچه بدون گل پایان یافت اما پرحادثه بود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۲۳:۴۹    
چلسی در دیداری حساس توانست در خانه آرسنال به تساوی بدون گل دست پیدا کند و فاصله اش با توپچی ها را در عدد 10 نگه دارد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۲۳:۴۶    
جرمی کلارکسون، مجری برنامه معروف "تخت گاز" که مدتی پیش از شبکه بی بی سی اخراج شد، دیدار امروز آرسنال- چلسی را از نزدیک تماشا می کند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۲۳:۴۶    
سرمربی تیم نفت تهران معتقد است گرفتن این سه امتیاز برای حضور مداوم شان در صدر جدول بسیار حیاتی بود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۲۳:۴۶    
سرمربی تیم ملوان معتقد است حداقل یک امتیاز کمترین حق شان از این بازی بود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۲۳:۴۳    
کاپیتان تیم فوتبال سایپا گفت: ما مقابل پرسپولیس بهتر بازی کردیم و مستحق پیروزی بودیم.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۲۳:۴۳    
مدافع تیم فوتبال سایپا گفت: در بازی سایپا و استقلال حرکت میلاد میداودی را تلافی می کنم و عدد شش به هواداران استقلال نشان خواهم داد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۲۳:۴۳    
تعدادی از هواداران تیم پرسپولیس در البرز با سنگ به اتوبوس تیم فوتبال سایپا حمله کردند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۲۳:۳۷    
بعد از گلی که سوشا مکانی دریافت کرد علیرضا نورمحمدی به شدت به عملکرد او اعتراض کرد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۲۳:۳۴    
منچستریونایتد در دیداری خارج از خانه با نتیجه 3-0 مغلوب اورتون شد و به رتبه چهارم جدول لیگ برتر سقوط کرد.حالا سرخپوشان منچستر باید برای کسب سهمیه منتظر نتیجه گیری بد تیم آبی پوش شهرشان باشند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۲۳:۳۱    
همزمان با ورود بازیکنان دو تیم به زمین، هواداران به شدت علیه میداوودی شعار دادند و او را مورد دشنام قرار دادند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۲۳:۲۵    
محمود خوردبین گفت: بعد از اینکه به تهران آمدم اصل جریان اتفاق افتاده در قطر را فهمیدم.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۲۳:۲۵    
به اعتقاد سر الکس فرگوسن، کریس رونالدو از هر جهت برتر از لئو مسی است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۲۳:۲۲    
ستار همدانی مربی استقلال عنوان کرد استقلال بن بست فنی ندارد، مشکلاتی وجود دارد که در راس آنها آقای افشارزاده و هیات مدیره هستند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۲۳:۱۹    
بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: ما به دنبال قهرمانی نیستیم بلکه این قهرمانی است که به دنبال تراکتورسازی است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۲۱:۲۳    
یک توصیه دیگر سفیر ایران در عراق به فعالان اقتصادی ، برنامه ریزی برای آینده فعالیت های خود در عراق بود، بطوری که از آنان خواست چشم انداز و افق اقتصادی عراق را ثابت نبینند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۲۱:۲۰    
بر اساس اعلام رسانه های عربی، آل نهیان در بدو ورود خود به ریاض از اتاق عملیات بازگرداندن امید علیه مردم بی دفاع یمن بازدید به عمل آورد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۲۱:۱۷    
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از توقف دیوارکشی اطراف ساختمان مجلس برای بررسی بیشتر موضوع خبر داد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۲۱:۱۱    
قائم مقام وزیر کشور در پاسخ به این سوال که آیا هنگام خروج رحمانی فضلی از مجلس درگیری فیزیکی و ضرب و شتمی بین وی و برخی از نمایندگان مجلس بوجود آمده است، گفت: خیر هیچگونه درگیری نبوده است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۲۰:۵۹    
سفیر ایران در اردن نیز با تاکید بر ضرورت گسترش همکاری های پارلمانی بین دو کشور خواستار تفاهم و تعامل مشترک تهران و امان از طریق بسط و گسترش گفت وگوها از جمله پارلمانی شد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۹:۵۳    
وقتی جلسه علنی است، همه باید حرف های رئیس جلسه را گوش کنند. در آن زمان اینها همه رو به وزیر بودند و پشت به رئیس جلسه.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۹:۴۷    
این افراد سودجو از طریق پست های الکترونیکی مجعول www.ph@artbatat.com و www.oirfco.com و همچنین سوءاستفاده از شماره تماس 6133 ریاست جمهوری دست به کلاهبرداری و اعمال مجرمانه می زنند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۸    
بدین مناسبت ضمن ابراز همدردی خود با ملت و دولت کشور دوست جمهوری نپال از خداوند متعال برای جان باختگان رحمت و غفران الهی و برای مصیبت دیدگان صبر و شکیبایی خواستارم.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۹:۲۶    
تغییرات اخیر مدیریتی در شهرداری تهران هر چند از دیدگاه وی و اطرافیانش نسبتا مثبت و در جهت گفتمان کارآمدی در ذیل ارزشهای انقلابی ارزیابی می شود و نشان دهنده تغییر رویکردی مثبت در فرایند انتصابات ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۹:۲۰    
آیت الله هاشمی در خصوص پرونده هسته ای به مراحل مختلف مذاکرات ایران با کشورهای 1+5 در دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: ایران ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۹:۱۱    
جمعیت هلال احمر ایران از آماده شدن 40 تن محموله جهت ارسال برای مردم آسیب دیده از زلزله در نپال خبر داد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۹:۰۵    
عارف همچنین گفت: باید کدورت ها را رفع کنیم و تلاش کنیم تا با درایت مسئولین مسائلی همچون حصر و زندانی شدن برخی دانشجویان رفع شود؛ چرا که حل این مسائل در ایجاد تفاهم موثر است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۸:۵۰    
پایگاه تلویزیون روسیا الیوم گزارش داد: داعش از ساکنان موصل خواسته برنامه های آن را تماشا کنند که احتمالا بر اقدامات نظامی اختصاص خواهد یافت.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۸:۳۸    
ایرنا- رییس شورای عالی استان ها گفت: 117 هزار عضو شورا در 38 هزار شورای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور فعال هستند. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۸:۲۷    
رییس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه بیش از 100 هزار میلیارد تومان معوقه بانکی بدون ضمانت و وثایق لازم در کشور وجود دارد، گفت: قوه قضاییه آماده برخورد با مقصران است. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۸:۲۴    
ایرنا – شبکه تلویزیونی رسمی سوریه روز یکشنبه اعلام کرد که گروه های تروریستی از جمله جبهه النصره وابسته به القاعده پس از اشغال شهرک جسر الشغور در شمال غربی این کشور ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۷:۴۳    
وی با بیان اینکه مدت یاد شده تمدید نخواهد شد، گفت: داوطلبانی که در روزهای گذشته اقدام به انتخاب رشته کرده اند می توانند در این مدت به ویرایش رشته های انتخابی اقدام کنند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۷:۲۶    
زندگی کردن در یمن به واسطه فقر عمومی موجود در این کشور بسیار سخت و مشکل است و حالا با حملات هوایی عربستان و جنگ قدرت بین گروه هاو قبیله های مختلف یمنی ، این زندگی بسیار دشوار تر از گذشته شده است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۷:۲۳    
به دنبال انتشار شایعه ای در خصوص وقوع حریق در برج میلاد، آتش نشانی تهران این خبر را تکذیب و اعلام کرد که دود رویت شده در اطراف برج مربوط به حریق ضایعات در مجاورت برج بوده است. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۷:۲۰    
وی افزود: با توجه به اینکه نرخ گذاری اولیه در سال87 انجام شد و تاکنون هیچ افزایشی برای آن در نظر گرفته نشده است بررسی این لایحه در دستور کار قرار گرفت.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۷:۰۵    
ربیعی با بیان اینکه امنیت غذایی ردیف های بودجه از هدفمندی و غیر هدفمندی یارانه ها گرفته است گفت: تغذیه خانواده های بی سرپرست، زنان سرپرست خانوار، کودکان و اقشار آسیب پذیر در اولویت است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۶:۵۳    
وی با ذکر این نکته که همه گزینه ها برای کمک به مردم یمن و ارسال فوری کمک های انساندوستانه و انتقال مجروحان مورد توجه ماست، تصریح کرد: عربستان حق ندارد برای دیگران در منطقه تعیین تکلیف کند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۶:۵۱    
این تروریست معارض ادامه داد: یک ماه است که از اتاق عملیاتی برای این جنگ برنامه ریزی می شود که در استان ادلب و در مرز ترکیه و سوریه قرار دارد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۶:۴۳    
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع زورگیری و به دستور قاضی عموزاد، بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 34 تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۶:۳۴    
ملکی ادامه داد: آتش در حال سرایت به انبارهای مجاور بود که آتش نشانان موفق شدند آتش را مهار کنند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۶:۲۲    
وی افزود : گیلان بسیار زیباست و در منطقه آزاد انزلی نیز مزایا و فرصت های خوبی برای سرمایه گذاری وجود دارد که تجار ما می توانند از آنها استفاده کنند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۶:۱۶    
عبدالعاطی تاکید کرد: مصر به طور کامل به راه اندازی یک سیستم بین المللی مشترک و قدرتمندتر برای مقابله با چالش ها و تحقق خواسته های مردم پایبند است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۶:۱۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان علل بیماری های انسان را قابل تغییر و غیرقابل تغییر خواند و افزود: امور دست کاری نشده و غیرقابل کنترل مانند ژنتیک و امور قابل تغییر منابع غذایی مورد مصرف است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۵:۵۸    
صفری یکی از عللی که سبب سراریز شدن سیلاب به سمت جاده کرج - چالوس می شود، تعرض ساخت و سازها به حریم رودخانه کرج دانست و گفت ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۵:۵۵    
وی بر آمادگی میر بیزینس بانک روسیه برای ارائه خدمات مختلف در چارچوب ضوابط کشور روسیه به صادر کنندگان کشورمان تاکید کرد و گفت: این بانک به جز انتقال وجه ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۵:۵۵    
وی ادامه داد: ضمانت بازپرداخت این تسهیلات نیز با توجه به شرایط مشتری، اعتبارسنجی از وی و نظر کمیته اعتباری شعب تعیین خواهد شد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۵:۵۲    
وی افزود: البغدادی که از مارس گذشته زخمی شده است به یک بیمارستان اسرائیلی در جولان اشغالی انتقال یافته اما تاکنون تلاش ها برای نجات او از مرگ بی فایده بوده و اکنون وی دچار مرگ بالینی شده است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۵:۴۹    
پیروزبخت ادامه داد: ما ماه گذشته با 10 واحد تولید سوسیس و کالباس که در تولید خود تقلب کرده و به جای گوشت از مرغ استفاده کرده بودند برخورد کردیم.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۵:۴۳    
اگر مسئول اطلاع رسانی وزارت کشور در همان روز دوم اسفند که اظهارات منتسب به وی در رسانه ها نقل شد، یک تکذیبیه صادر می کرد، غائله تمام نمی شد؟
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۷    
نعمت زاده افزود: جمهوری اسلامی ایران در زمینه تولید کاتالیست های مناسب خودرو و طراحی و ساخت موتور خودرو با حداقل مصرف سوخت و آلایندگی ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۴    
در برخی مواقع افرادی در سطح شهر اقدام به جمع آوری نان خشک می کنند و این نان خشک و نان های کپک زده را به دامداران برای تغذیه گاو و گوسفند می دهند در این شرایط شیر به دست آمده از این دام هانیز کاملا ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۵:۲۸    
زمین لرزه ای به بزرگی 4.5 ریشتر بوشهر را لرزاند. مرادی، مدیرکل بحران استان بوشهر در گفت وگو با ایسنا، دراین باره گفت: در ساعت 14:07 ظهر امروز زمین لرزه ای به بزرگی 4 ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۵:۲۵    
ورود غیر قانونی ، توزیع داروهای روان گردان، رعایت نکردن مقررات راهنمایی و رانندگی از مهمترین تخلفات و جرم شهروندان مازندرانی در کشور ترکمنستان است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۵:۱۹    
اگر تا کنون احساس کرده اید که باتری گوشی اندرویدی یا آیفون تان خیلی زود تخلیه می شود، یا فضای ذخیره سازی کافی در اختیار ندارید و یا حجم داده مصرفی شما بیشتر از حد معمول است ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۵:۱۹    
شما با مشخص کردن اپلیکیشن هایی که نیازی به اجرای آن ها در پس زمینه و در زمان خاموش بودن گوشی ندارید، و با تعیین یک بازه ی زمانی برای بستن خودکار آن ها، Servicely را مسئول نظارت بر آن ها می کنید.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۵:۱۶    
وی ادامه داد: توجه به بهداشت به ویژه بهداشت محیط و نظارت بر اغذیه فروشی ها، شرکت های تولید مواد غذایی و محیط ها به ویژه از نظر فاضلاب و پسماند از دیگر اولویت های وزارت بهداشت برای سال جاری است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۵:۱۰    
نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس از جمع آوری امضاء برای سوال از رییس جمهور درباره دلایل عدم ارائه جزییات توافقات اخیر به مردم و عدم انتشار فکت شیت خبر داد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۹    
صمدعلی لکی زاده
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۴:۳۸    
"مظلوم پنجم" قصه عکاسی است که تعدادی عکس از مناطق مختلف جهان گرفته و معتقد است که هر کدام از این عکس ها داستانی تراژیک دارند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۴:۳۸    
پس از حواشی بسیاری که پیرامون جدایی آزاده نامداری و فرزاد حسنی پیش آمد، آزاده نامداری عکسی از خود در اینستاگرام منتشر کرد که جنجال های تازه ای را به دنبال داشت و باعث شد نامه ها و جوابیه هایی از دو ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۴:۲۳    
در ادامه برنامه، کامران نجف زاده، درباره تصادف پورشه زرد گفت که فالوئرهای شخصی که عنوان شده در تصادف کشته شده، یک شبه به 40 هزار نفر رسید ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۴:۲۱    
پیشتر سراج در سفر به دانمارک تفاهم نامه ای همکاری دو جانبه با این کشور امضا کرده بود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۴:۱۸    
برخی منابع خبری همچنین احتمال افزایش تعداد تلفات این زمین لرزه را به بالای 40 هزار نفر پیش بینی کرده اند ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۴:۰۳    
عصر ایران - آیت الله عبدالله جوادی آملی در درس تفسیر خود به توضیح آیه ای از قرآن کریم پرداخت که در آن به شهادت دادن چشم و گوش انسان در روز قیامت اشاره شده و گفت ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۴:۰۱    
وی به برنامه کارت هوشمند ملی اشاره کرد و اظهارداشت: این برنامه از توقعات سازمانی است اما من هیچ قولی در زمینه اجرای آن نمی دهم بلکه باید ظرفیت ها را بشناسم و از همه ظرفیت ها نیز استفاده خواهم کرد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۳:۰۰    
پیش بینی می شود به فاصله 50 کیلومتر از کانون زمین لرزه، آسیب های جدی وارد آمده باشد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۳:۳۸    
رئیس سابق فدراسیون وزنه برداری از شرکت در انتخابات فدراسیون وزنه برداری انصراف داد. به گزارش فارس، حسین رضازاده از شرکت در انتخابات فدراسیون وزنه برداری که فردا برگزار می شود، انصراف داد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۳:۳۸    
ایشان با تأکید بر اینکه ما بدنبال اقتدار پلیسی هالیوودی و جوامع غربی و آمریکایی نیستیم افزودند: چنین اقتداری نه تنها امنیت ایجاد نخواهد کرد بلکه موجب ناامنی هم خواهد شد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۳:۰۹    
در بازار امروز - یکشنبه - سکه تمام عیار با افزایش 4000 تومانی به 953 هزار و 500 تومان رسید وهر دلار آمریکا با کاهش هشت تومانی 3327 تومان فروخته می شود. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۳:۰۶    
فرماندهان نیروی انتظامی امروز یکشنبه با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا دیدار کردند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۳:۰۶    
پیش از ظهر امروز، فرماندهان نیروی انتظامی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. به گزارش عصرایران اهم سخنان رهبری به این شرح است: ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۲:۵۱    
پژمان رحیمی زاده متولد 1349 و کار شناس ارشد ارتباط تصویری، یکی از چهره های تاثیرگذار در هنر تصویرگری ایران، هنرمندی است که با پشتکار و علاقه ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۲:۴۸    
هنرمندان تئاتر خیابانی روز یکشنبه در دومین روز از هفته کارگر با اجرای تئاتر در محوطه وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی این هفته را گرامی داشتند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۲:۴۵    
البته نباید موضوع داعش، دلیلی برای فرافکنی مسئولین داخل و خارج از کشور و شانه خالی نمودن از وظایفشان گردد چرا که همانگونه که ذکر شد، این امر ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۲:۳۹    
حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی از آیت الله خزعلی عیادت کرد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۲:۲۱    
در روزهای گذشته جوکو ویدودو، رئیس جمهور اندونزی با چند تن از سیاستمداران بلندپایه اروپایی تماس تلفنی داشته و تقاضای آنها برای جلوگیری از اعدام محکومان را رد کرده است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۲:۱۵    
بر اساس اعلام سخنگوی وزارت توریسم نپال حداقل هزار کوهنورد که 400 تن از آنها غیر نپالی هستند در بیس کمپ اورست حضور دارند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۲:۱۲    
فریدنبرگ که رییس حریم خصوصی کمپانی گوگل بود، سال پیش از بهمنی مرگبار در اورست جان سالم به در برده بود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۱:۳۶    
این پرسش سه گزینه داشت و 4.86درصد کاربران حق را به پزشکان دادند،89.79 درصد جانب عوامل سریال را گرفتند و 5.35 درصد به "نظری ندارم"رای دادند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۱:۳۶    
"خواب زمستانی" به کارگردانی "نوری بیلگه جیلان" محصول کشورهای ترکیه، آلمان و فرانسه در سال 2014 است که در شصت و هفتمین دوره جشنواره فیلم کن توانست جایزه نخل طلا را کسب کند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۱:۱۸    
خاکسپاری پریوش اکبر زاده که در حادثه رانندگی پورشه در تهران جان باخت.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۱:۰۶    
پژوهشگران آلمانی در تحقیقات خود دریافته اند، افرادی که سطح قند خون بالاتری دارند، در به یاد آوردن کلمات ضعیف ترند. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۱:۰۱    
خودکشی زن 48 ساله در برج میلاد ، دختری خودش را در مقابل قطار مترو انداخت ، دو مرد در شیراز خودشان را از پل عابر پیاده حلق آویز کردند ، مردی خودش را در مقابل دیدگان همه در میدان انقلاب به آتش کشید ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۰:۵۸    
گفته می شود، شهر سوخته پیشرفته ترین شهر جهان قدیم بوده است. حتی در صورت صحیح نبودن این ادعا، این شهر نماد یکی از قدیمی ترین تمدن های بشری است و آثار و اشیای مختلفی در حفاری های آن کشف شده است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۰:۴۶    
با کلیک بر روی عکس ها، می توانید آنها را در سایز واقعی مشاهده کنید.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۰:۳۷    
مردی که در حادثه آتش سوزی مجتمع های مسکونی مهر بوشهر دچار سوختگی شده بود، تسلیم مرگ شد و دو زن و سه امدادگر مجروح از مرگ نجات یافتند. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۰:۰۱    
با بالا گرفتن مباحث در موضوع نسل کشی ارامنه همزمان با صدمین سالگرد این واقعه تاریخی پر مناقشه، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز هفته گذشته با انتشار کاریکاتوری در این باره مناقشه بر سر واژه "نسل کشی " ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۰:۰۱    
بازی جدید اوباما همکاری آشکارتر او با کنگره امریکا علیه ایران است. توافق اوباما با سناتورهای امریکا سر لایحه اخیری که به کنگره اختیار دخالت در مضمون توافق نامه احتمالی با ایران را می دهد نقطه عطف این ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۰۹:۵۸    
وی افزود: من شرمنده ملت و علاقمندان بسیار رشته بدنسازی شدم که با شور و اشتیاق خاصی فقط به عشق دیدن این قهرمان نامدار جهان آمده بودند. امیدوارم روزی بتوانم جواب این محبت آنها را بدهم.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۰۹:۵۲    
اسکات کلی فضانورد آمریکایی در کنار میخائیل کورنینکو فضانورد روس طولانی ترین حضور انسان در جاذبه صفر را در ایستگاه بین المللی فضایی تجربه می کنند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۰۹:۵۲    
استفاده از غذاهای خیلی سرد نیز می تواند با آسیب های دندانی همراه و در برخی اوقات اسپاسم های ناگهانی و شدید عروقی در سر و صورت را برای فرد ایجاد کند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۰۹:۴۹    
ایران ادعای حمایت تسلیحاتی از حوثی ها را رد کرده است و تا کنون هیچ مدرک و شواهدی مبنی بر حمایت تسلیحاتی ایران از حوثی های یمن ارایه نشده است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۰۹:۴۶    
نقوی گفت: طبق این طرح، مقرر شده هیئت 7 نفره بر روند مذاکرات هسته ای نظارت و گزارش آن را به هیئت رئیسه مجلس ارائه کنند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۰۹:۴۰    
زخم های مزمن می تواند دردناک باشد و معمولا شب ها به شدت درد افزوده می شود. در صورت درمان نشدن، درد شدت می یابد و زخم بدبو می شود و بافت آن منطقه حالت له شدگی پیدا می کند.
  • ۱