سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۲۱:۲۵May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 2 اردیبهشت 1394 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 31 فروردین 1394 عصر ایران 31 خرداد 1394 عصر ایران 31 تیر 1394 عصر ایران 31 مرداد 1394 عصر ایران 31 شهریور 1394 عصر ایران 30 مهر 1394 عصر ایران 30 آبان 1394 عصر ایران 30 آذر 1394 عصر ایران 30 دی 1394 عصر ایران 30 بهمن 1394 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 1 اردیبهشت 1394 عصر ایران 2 اردیبهشت 1394 عصر ایران 3 اردیبهشت 1394 عصر ایران 4 اردیبهشت 1394 عصر ایران 5 اردیبهشت 1394 عصر ایران 6 اردیبهشت 1394 عصر ایران 7 اردیبهشت 1394 عصر ایران 8 اردیبهشت 1394 عصر ایران 9 اردیبهشت 1394 عصر ایران 13 اردیبهشت 1394 عصر ایران 20 اردیبهشت 1394 عصر ایران 21 اردیبهشت 1394 عصر ایران 22 اردیبهشت 1394 عصر ایران 23 اردیبهشت 1394 عصر ایران 24 اردیبهشت 1394 عصر ایران 27 اردیبهشت 1394 عصر ایران 28 اردیبهشت 1394 عصر ایران 29 اردیبهشت 1394 عصر ایران 30 اردیبهشت 1394 
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۲۳:۲۶    
عبدالملک حوثی رهبر شیعیان حوثی عصر یکشنبه گفت: هم اکنون زمان انتقال به مرحله سوم افزایش اعتراضات مردمی و نافرمانی مدنی فرارسیده است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۲۳:۱۱    
پرسپولیس با نتیجه 3-0 مقابل لخویا شکست خورد. قرمزهای تهران که تا هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا صدرنشین گروه اول مسابقات بودند با شکست مقابل لخویاصدرنشینی و امکان صعود زودهنگام را از دست دادند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۲۱:۵۷    
هیچ کدام از تیم های ایرانی در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا موفق به کسب پیروزی نشدند. پس از پایان بازی پرسپولیس مقابل لخویا که با شکست این تیم همراه شد نتایج بدتیم های ایرانی تکمیل شد ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری صدا و سیما - وزیر امور خارجه روسیه تاکید کرد هدف مسکو از تحویل دادن سامانه اس سیصد به ایران جلوگیری از توسل غیرقانونی به زور علیه این کشور است. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۲۱:۰۱    
خواب آلودگی راننده خودروی پژو بامدادامروز دو کشته برجا گذاشت . به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، فرمانده پلیس راه شهربابک گفت : در این حادثه خودرو در محور شهربابک انار ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۲۱:۰۱    
نخستین اجلاس سه جانبه معاونان وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران ، جمهوری عراق و جمهوری عربی سوریه امروز در تهران برگزار شد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۲۰:۵۵    
فرماندار زاهدان شایعه ربودن 18 نفر از نیروهای سپاه را به دست گروهک تروریستی جیش العدل تکذیب کرد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۲۰:۵۲    
مهاجم سابق پرسپولیس که این تیم می تواند با برانکو قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۲۰:۵۲    
یعقوب کریمی به دلیل مصدومیت امکان دارد به بازی با پدیده در هفته بیست و هفتم لیگ برتر نرسد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۲۰:۵۲    
علی کفاشیان در پایان جلسه اش با نصرالله سجادی درباره شرایط اخیر فوتبال ایران و شرایط عقد قرارداد با کی روش به گفتگو پرداخت.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۲۰:۵۲    
رئیس اتحادیه فوتبال ادعا می کند که اگر فدراسیون فوتبال قراردادی را برای حق پخش امضا نکرده باشد، صداوسیما می تواند پولی ندهد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۲۰:۴۹    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی از بررسی نحوه واگذاری دائم نیروگاه اتمی بوشهر به متخصصان داخلی در مذاکره مسئولان این سازمان با معاون شرکت روس اتم خبر داد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۲۰:۴۹    
یکی از سوالات خبرنگاران از علی کفاشیان درباره شایعه تبانی هفته آخر در دسته اول بود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۲۰:۴۹    
تراکتورسازان، باعث شدند که لیگ ازبکستان برای صعود یکی از تیم هایش به دور پلی آفصاحب امید باشد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۲۰:۴۹    
علی کفاشیان خواسته های کارلوس کی روش برای ادامه همکاری اش را اعلام کرد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۲۰:۴۹    
کارلوس کی روش که در آخرین نشست خبری خود با رسانه ها به شدت بابت مشکلات مالی اش عصبانی بود همچنان مشکلش در این رابطه حل نشده است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۲۰:۴۶    
فرناندو گابریل که پیش از مصدومیت یکی از ستاره های تیمش لقب گرفته بود با وجود بازگشت در ترکیب برانکو در دیدار برابر لخویا قرار نگرفت.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۲۰:۴۶    
جعفر کاشانی که اسماً رئیس هیات مدیره پرسپولیس است اما از زمان انتصاب نژادفلاح در باشگاه پرسپولیس سکوت کرده، کماکان از اظهارنظر در باب مسائل و مصائب پرسپولیس خودداری می کند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۲۰:۴۶    
شب گذشته گواردیولا در آلیانس آره نا، برای صدمین بار روی نیمکت بایرن مونیخ نشست و کیلومترها آن سوتر در نوکمپ بارسلونا، انریکه پنجاهمین حضورش روی نیمکت بارسا را تجربه کرد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۲۰:۴۶    
تراکتورسازی بازهم با یک برد از دور رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۲۰:۴۳    
مربیانی چون لوکا، قلعه نویی، فرهاد کاظمی، کرانچار و تونی اولیویرا بیشترین شرکت با تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان را دارند و در این عرصه عملکرد مربیانی مثل ابراهیم زاده بهتر از بقیه بوده است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۲۰:۴۳    
نه مسی و نه نیمار، کریس رونالدو بهترین گلزن مرحله یک چهارم نهایی تاریخ لیگ قهرمانان است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۲۰:۴۰    
تیاگو آلکانتارا،مهاجم سابق بارسلونا که دو فصل است برای بایرن بازی می کند نقش مهمی در صعود بایرن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان ایفا کرد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۲۰:۳۷    
مهدی رحمتی برای تماشای بازی نفت تهران برابر پاختاکور ازبکستان به استادیوم آزادی رفت.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۹:۳۵    
شورای نگهبان طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر را با توجه به اصلاحات انجام شده مغایر با موازین شرع و قانون اساسی ندانست. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۹:۳۵    
این درحالی است که "چو می فان" معاون وزیر زنان مالزی با انتقاد از این قانون گفته چنین دستورالعملی نباید برای غیرمسلمانان این کشور اجباری شود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۸:۵۰    
مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور اطلاعیه ای را علل حادثه تصادف اتوبوس اسکانیا در محور فیروزکوه را اعلام کرد. به گزارش ایسنا، در اطلاعیه شماره یک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا آمده است: ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۸:۴۷    
رییس مجلس افزود: لذا تا این همگرایی بین خانوادهها ، معلمان و بخش های اجرایی کشور به وجود نیاید با نگارش و تزریق پول مسئله ای حل نمی شود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۸:۴۷    
یادگار امام (ره) تأکید کرد: مردم و دوستداران امام جریانات افراطی کم عدد را سر جای خود می نشانند. به گزارش سایت جماران ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۸:۰۶    
به گفته وی، از امروز در سواحل غربی خزر و شمالغرب کشور و از فردا در کل نوار شمالی کشور تا روز شنبه روند کاهش دما پیش بینی می شود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۸:۰۳    
ماموران انتظامی با بررسی علمی پرونده، زن جوانی که نوزاد 23 روزه خود را در قبال دریافت 30 میلیون ریال فروخته و مرد میان سال خریدار کودک را شناسایی و دستگیر کردند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۷:۵۴    
بر اساس مصوبه هیات وزیران، میزان مستمری مشمولان سازمان تامین اجتماعی همانند شاغلان، به میزان پانزده درصد مستمری اسفند ماه 1393 افزایش یافت. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۷:۴۲    
این پرواز که متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان بود، روز گذشته دقایقی پس از تیک آف به دلیل نقص فنی امکان ادامه پرواز نداشت و به اجبار در تهران فرود آمد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۷:۳۹    
یکی از شایعات این است که اپل قصد دارد از آلیاژ فلزی که برای استفاده در ساعت اپل ابداع کرده در گوشی هوشمند جدیدش استفاده کند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۷:۳۹    
در ساختمانی که به سختی از میان جنگل قابل دیده شدن است و مرکز هسته ای اوک ریج نام دارد، دانشمندان با استفاده از سانتریفیوژ های عظیم در حال بررسی توان گسترش برنامه هسته ای ایران در هر یک از حالاتی ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۶:۴۵    
این وکیل دادگستری یادآور شد: برابر قوانین دادگاه های کانادا با رد شکایت، پرداخت کلیه هزینه های دادرسی بر عهده شاکی است و آقای هوشنگ.ب باید هزینه سنگینی در این خصوص پرداخت کند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۶:۴۵    
وی افزود: مسئولیت کلیه جلسات رونی کلمن اعم از خصوصی و عمومی برعهده شرکت مربوطه است و فدراسیون تنها نظارت خواهد داشت و هیچ هزینه ای نیز برای این فدراسیون نخواهد داشت.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۶:۳۶    
تنها با هدایت بشر به کف اقیانوس و فضا است که می توان به اکتشافاتی در علم و فناوری دست یافت و کیفیت حیات را در زمین تقویت کرد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۶:۳۰    
شهریور گفت: حساسیت استاندار تهران درخصوص امنیت غذایی باعث شده کارگروه ویژه ای در این زمینه تشکیل شود تا کار نظارت بر بهداشت، سلامت و امنیت غذایی را به صورت جدی دنبال کند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۵:۳۹    
کیفیت هوای زنجان روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته و شنبه هفته جاری نیز در شرایط ناسالم برای افراد حساس قرار داشت.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۷    
آملی لاریجانی افزود: وهابیت، سلفی گری و گروه های تکفیری دست پرورده استعمارگران است که با خشونت های خود به اسلام تعدی می کنند و چهره ای از اسلام به جهان نشان می دهند که چهره واقعی اسلام نیست و جنایت ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۱    
بر پایه توافق جدید، کره جنوبی و ایالات متحده به شیوه ای راهبردی و آینده نگر، همکاری خواهند کرد و مشارکت در برنامه های اتمی در چارچوب یک ائتلاف دنبال خواهد شد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۵:۱۲    
شش هزار و 200 نسخه کتاب خطی از محل سابق دانشکده ادبیات دانشگاه شهید چمران اهواز پیدا شد. معاون اداره کل میراث فرهنگی ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۵:۰۹    
برای استفاده از این ویژگی شما می بایست اپلیکیشن واتس اپ موجود بر روی گوشی خود را به روز رسانی کنید تا قابلیت های جدید افزوده شود و نکته خوش آیند برای اپلی ها حضور این اپلیکیشن در فروشگاه نرم افزاری ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۵:۰۹    
پولیتزر معتبرترین جایزه ای است که از حدود 50 سال پیش، به بهترین های عرصه مطبوعات اهدا می شود. درواقع پولیتزر اسکار مطبوعات است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۵:۰۶    
جریمه عبور از چراغ قرمز در شهرهای بزرگ 100 هزارتومان، سایر شهرها 90 هزار تومان و روستاها 50 هزار تومان است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۴:۵۷    
فرارو: رییس پلیس پایتخت از کشف قریب به 100 کیلوگرم انواع موادمخدر و دستگیری 90 تن از سوداگران مرگ در عملیات شب گذشته پلیس خبر داد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۴:۵۱    
طوفان همچنین در برخی نقاط شهر موجب شکسته شدن شاخه های درختان و شیشه برخی منازل مسکونی و قطع شدن جریان برق چند روستا و برخی مناطق شهری شده است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۴:۳۳    
مدیر کل پزشکی قانونی مازندران اسامی کشته شدگان واژگونی اتوبوس تهران به ساری در محور ورسک سوادکوه را اعلام کرد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۴:۲۴    
اگر عجله دارید، می توانید از چای کیسه ای استفاده کنید. دو عدد چای کیسه ای را برداشته و در آب خنک خیس کنید و بگذارید کمی در یخچال بمانند. سپس به مدت 30-25 دقیقه آنها را روی چشمانتان بگذارید.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۴:۱۲    
آخرین مهلت ثبت نام برای شرکت در این هم اندیشی 31 اردیبهشت ماه جاری اعلام شده است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۴:۰۹    
وی اظهار کرد: دنیا بی سوادی را با سه ویژگی آسیب دیدگی و آسیب پذیر و آسیب رسان می شناسد که امیدواریم همه در کنار هم بی سوادی را ریشه کن کنیم.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۳:۴۸    
دیدار جدید سران دو کشور چین و ژاپن علامت مهمی از تنش زدایی در روابط دو کشور است که تنش های طولانی مدتی که در رفتار ژاپن در زمان جنگ جهانی و منازعات ارضی دو کشور ریشه دارد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۳:۴۵    
در بازار امروز - چهارشنبه - سکه تمام عیار در طرح جدید بدون تغییر در مقایسه با روز گذشته به قیمت 963 هزار و 500 تومان و هر دلار آمریکا با کاهش 9 تومانی 3338 تومان فروخته می شود. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۳:۴۲    
موج جدید گرد و غبار بخش هایی از استان ایلام را فرا گرفته است. به گزارش صدا و سیما ،گرد و غبار از اوایل امروز وارد آسمان استان ایلام شده است. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۳:۳۹    
وی با اشاره به اینکه انتخاب صادرات گاز یا برق یک بحث اساسی درکشور است افزود: هم اکنون اغلب تولیدات در کشور با استفاده از انرژی فسیلی گاز تولید می شود و در عین حال برای تولید برق هم از این انرژی ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۳:۳۶    
شماری از سناتورهای آمریکا خواستار ایجاد مناطقی موسوم به مناطق امن در سوریه شدند. به گزارش شبکه تلویزیونی اسکای نیوز عربی ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۳:۱۵    
دستور کار نشست آینده کمپ دیوید که باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا خواستار برگزاری آن در ماه آینده شده بود ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۳:۱۲    
ذوالفقاری افزود: اسناد و مدارکی داریم که اثبات می کند روزانه هزار و 500 افغانی به طور غیرقانونی وارد کشورمان می شوند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۳:۰۹    
210 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای از پیروزی مقاومت مردم مظلوم یمن حمایت و تجاوزهای رژیم آل سعود را محکوم کردند. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۳:۰۶    
کسانی که در این بازه زمانی یخچال فریزر ساید بای ساید کانتر یا ماشین ظرفشویی اسنوا را خریدارای کنند یک دستگاه آب میوه گیری و خریداران ماشین لباسشویی اتوماتیک 7 کیلویی ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۳:۰۳    
وی به کاربران گوشی های هوشمند توصیه کرد: از سیستم رمز نگاری مناسب برای گوشی های خود استفاده کنید و رمز آن را ترکیبی از اعداد و حروف قرار دهید.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۲:۴۰    
2 اردیبهشت 1346 ریچارد نیکسون معاون اسبق رییس جمهوری آمریکا برای یک دیدار خصوصی از ایران وارد تهران می شود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۲:۳۱    
اینجا را کلیک کنید.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۲:۲۸    
در جریان بررسی کلیات این طرح، مهدی دواتگری، شکرخدا موسوی و سیدمحمدسادات ابراهیمی به عنوان مخالف و علی مطهری، حسین گروسی و محمدعلی مقیمی به عنوان موافق به ایراد سخن پرداختند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۲:۲۵    
در طرح فروش ویژه محصولات سایپا، انتخاب نوع خودرو و زمان تحویل آن در اختیار خریدار است. افراد می توانند نوع خودرو مورد نظر خود را در زمان ثبت نام یا تحویل خودرو انتخاب کنند ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۲:۲۲    
همچنین پایگاه خبری العهد لبنان اعلام کرد که جنگنده های عربستانی در حملات امروز خود اطراف زندان مرکزی تعز را نیز هدف قرار دادند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۲:۱۳    
"ولید بن طلال" شاهزاده پولدار سعودی به هر یک از 100 خلبان سعودی شرکت کننده در حمله به یمن یک دستگاه خودرو بنتلی هدیه داد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۲:۰۱    
مهلت انتخاب رشته کنکور نیمه متمرکز دکتری (Ph.D) سال 94 فردا پنجشنبه سوم اردیبهشت ماه پایان می یابد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۱:۵۳    
همچنین این بانک بیش از 2 هزار و 245 میلیارد ریال را در سرفصل های همچون: کمک به مدد جویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، اشتغال زایی، مشاغل خانگی و... پرداخت کرده است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۱:۴۷    
پورفرضی با اشاره به اینکه 20 هزار نفر در سال گذشته از خدمات دهان و دندان بهره مند شده است، گفت: تاکنون 20 هزار مسواک انگشتی نیز بین کودکان توزیع شده و این کار ادامه دارد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۱:۴۴    
فیلم بعدی، تصویر یک باغ بود که اثرات نفت برای خشکاندن درختان را نشان می داد و تصاویر بعدی مربوط به بوستان شقایق سعادت آباد که تلاش عده ای برای ساخت و ساز داخل پارک را نشان می داد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۱:۴۴    
اینجا را کلیک کنید.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۱:۳۶    
او ادامه داد: رمان سال صفر که سال 1379 منتشر شد حس و حالی مربوط به نسل خودمان داشت و رمان دوم هم در همان حال و هواست، از نسل خودمان می گوید؛ نسلی که درگیر و دار و تب و تاب سیاسی گل زندگی شان گم شد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۱:۲۷    
ایرانسل با راه اندازی نسل چهارم تلفن همراه در بوشهر، عسلویه و نخل تقی، راهکارهای کسب و کار شرکتی و سازمانی مبتنی بر تلفن همراه و باندپهن همراه خود را صبح امروز چهارشنبه ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۱:۲۱    
قیمت اوراق تسهیلات مسکن در حالی با کاهش قیمت و افت تقاضا مواجه شده است که این اوراق در روزهای پایانی سال گذشته با افزایش قیمت و تقاضا مواجه شده و هر برگ آن در قیمت های بالای 80 هزار تومان معامله می ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۰:۵۴    
با نزدیک تر شدن به زمان برگزاری انتخابات سراسری در بریتانیا احزاب این کشور رقابت های انتخاباتی را داغ کرده اند. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۰:۴۸    
در آخرین دور رایزنی های هسته ای که از پنجم تا سیزدهم فروردین در لوزان سوئیس برگزار شد، طرفین به راه حل هایی برای رسیدن به توافق جامع هسته ای رسیدند و در پایان این مذاکرات ظریف و موگرینی بیانیه مشترکی ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۰:۴۲    
سارقان عموما در قالب یک تیم کار می کنند، به عنوان مثال در نمونه ای از این گونه سرقت ها که اتفاق افتاده است ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۰:۳۰    
هاشمی افزود: نمک، آب را به صورت فزاینده ای جذب خود می کند و این امر سبب زیاد شدن حجم خون و پاره شدن مویرگ ها و سکته مغزی می شود که نهایتا هم نیمی از بدن یا تکلم یا دست ها دچار اشکال می شوند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۰:۳۰    
در این که وضعیت محیط زیست ما اصلاً مناسب نیست تردیدی نیست؛ همه ما هم ، "دیگران" را متهم می کنیم: از دولتی که هنوز نمی تواند زمینه ساز تولید خودروهای غیرآلاینده باشد تا شکارچیانی که بی رحمانه به ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۰:۲۷    
در یکی از مسابقات فوتبال زنان در اردن، به هنگام افتادن حجاب سر یکی از بازیکنان، دیگر بازیکنان دور او را گرفتند تا وی بتواند حجابش را درست کند. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۰:۲۱    
استرس مرحله رشد فعال مو را کوتاه می کند و موها سریع تر به فاز ریزش مومی رسند. معمولا پس از 3-6 ماه که از یک استرس شدید می گذرد، فرد دچار ریزش مو می شود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۰:۲۱    
وی افزود: آنچه که به آنها (ایران) گفتیم این بود اگر به گروه های داخل یمن اسلحه تحویل بدهید این اقدام تهدید کننده دریانوردی و یک مشکل است. ما برای ایرانی ها پیام های مبهم ارسال نمی کنیم ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۰:۰۶    
پیشتر نیز در پاییز 91 پلیس راه در گزارش رسمی خود ، یکی از علل کشته شدن دانش آموزان را ضعف بدنه اتوبوس دانست و اعلام کرد: یکی از علل حادثه ، عدم رعایت نظامات دولتی از سوی شرکت سازنده اتوبوس است...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۰:۰۳    
در یک دوره افرادی با زحمت و دانش روز صنایعی را به پا کرده و سهم بازار ایران در جهان را افزایش دادند. اما دو گروه صاحب سرمایه شدند: یکی؛ کارآفرینان علاقه مند به رشد و دیگری؛ رانت بگیران به ثروت رسیده.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۰:۰۳    
به یمن فلاونوئید موجود در شکلات تلخ ، شکلات فشار خون را به طور قابل توجهی پایین می آورد و به حفظ آن در سطح ثابت کمک می کند. به علاوه شکلات تلخ از بروز دیابت نوع دو نیز جلوگیری می کند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۰۹:۵۳    
با کلیک بر روی عکس ها، می توانید آنها را در سایز واقعی مشاهده کنید.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۰۹:۳۰    
دویدن تاثیر زیادی بر کاهش وزن دارد، اما قرار نیست که این تاثیر را به سرعت مشاهده کنید. مدل دویدن بر کاهش وزن تاثیر دارد. همچنین دویدن با شدت زیاد اشتها را افزایش می دهد ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۰۹:۱۸    
روزنامه های صبح امروز ایران در سرمقاله های خود به مهمترین مسائل روز کشور و جهان پرداخته اند که برخی از آنها در زیر می آید. جام جم: التیامی بر انتظار ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۰۹:۱۵    
در خاطرات شهید باقری نقل است که روزی در اوایل جنگ ، فرمانده محسن سخنرانی کرد و موضوع سخنانش تهدیدات پس از جنگ بود ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۰۹:۱۲    
گوگل به مناسبت 22آوریل (3 اردیبهشت) روز جهانی زمین صفحه جستجوی خود را تغییر داد. به گزارش عصرایران ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۰۹:۰۱    
108 کتیبه تاریخی با ارزش چغامیش بامداد چهارشنبه توسط موسسه شرق شناسی دانشگاه شیکاگو به ایران باز گردانده شد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۰۸:۵۸    
سایت عصرخبر در مطلبی نوشت: در حالی که تا کنون در نشست های وزیر کشور در بنر پشست سر عکس مقام معظم رهبری و امام راحل وجود داشت ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۰۸:۵۲    
کم خونی، مشکلات کلیوی، کم کاری تیروئید، بیماری های قلبی و تنفسی نیاز به انرژی بالایی دارند و زمانی که انرژی و خون رسانی لازم به صورت کامل انجام نگیرد فرد احساس خستگی می کند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۰۸:۵۲    
برای خرید رفتن از کیسه های پارچه ای دائمی استفاده کنیم، این کار می تواند از تولید روزافزون کیسه های پلاستیکی که عامل مهمی در آلودگی زمین و تولید زباله است، جلوگیری کند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۰۸:۴۶    
کمبود منابع بانک ها و احتمال وارد شدن شوک به بازار مسکن در نتیجه افزایش سقف وام خرید مسکن تا مرز 80 میلیون تومان، دو دلیل عمده مخالفت بانک مرکزی با این میزان افزایش تسهیلات عنوان شد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۰۸:۳۷    
در ماه مارس گذشته نیز سناتور روبیو و کرک به همراه 19 سناتور جمهوریخواه دیگر آمریکایی با ارسال نامه ای به جان کری وزیر امور خارجه آمریکا از او خواستند موضوع آزادی جیسون رضاییان را در مذاکرات هسته ای ...
  • ۱