سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۰۷:۳۴Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 5 آذر 1395 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 31 فروردین 1395 عصر ایران 31 اردیبهشت 1395 عصر ایران 31 خرداد 1395 عصر ایران 31 تیر 1395 عصر ایران 31 مرداد 1395 عصر ایران 31 شهریور 1395 عصر ایران 30 مهر 1395 عصر ایران 30 آبان 1395 عصر ایران 30 دی 1395 عصر ایران 30 بهمن 1395 عصر ایران 1 اسفند 1395 عصر ایران 1 آذر 1395 عصر ایران 2 آذر 1395 عصر ایران 3 آذر 1395 عصر ایران 4 آذر 1395 عصر ایران 5 آذر 1395 عصر ایران 6 آذر 1395 عصر ایران 7 آذر 1395 عصر ایران 8 آذر 1395 عصر ایران 9 آذر 1395 عصر ایران 10 آذر 1395 عصر ایران 11 آذر 1395 عصر ایران 12 آذر 1395 عصر ایران 13 آذر 1395 عصر ایران 14 آذر 1395 عصر ایران 15 آذر 1395 عصر ایران 16 آذر 1395 عصر ایران 17 آذر 1395 عصر ایران 18 آذر 1395 عصر ایران 19 آذر 1395 عصر ایران 20 آذر 1395 عصر ایران 21 آذر 1395 عصر ایران 22 آذر 1395 عصر ایران 23 آذر 1395 عصر ایران 24 آذر 1395 عصر ایران 25 آذر 1395 عصر ایران 26 آذر 1395 عصر ایران 27 آذر 1395 عصر ایران 28 آذر 1395 عصر ایران 29 آذر 1395 عصر ایران 30 آذر 1395 
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۲:۳۵    
فیلم تونی اردمان به کارگردانی مارن آده برنده جایزه لوکس پارلمان اروپا شد.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۲:۰۲    
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه 80 مسیر گردشگری در کشور مشخص شده است، توسعه صنعت گردشگری را مستلزم ایجاد زیرساخت های لازم دانست.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۱:۰۴    
نکته جذاب این سیستم آموزشی این است که همه مجبور نیستند شیمی، فیزیک، انتگرال و دیگر درس های پیچیده را پشت سر بگذارند و از همه مهم تر همه دانش آموزان مجبور نیستند مدرک دانشگاهی داشته باشند تا احساس ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۱:۰۰    
متاسفانه امدادگران به دلیل عمق فاجعه و آتش سوزی زیاد هنوز نتوانسته اند وارد یک سالن شوند و احتمال می روند با بررسی وضعیت این سالن امار کشته ها بیشتر شود.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۰:۵۴    
بار دیگر لازم است به ایشان نیز توصیه کنم به مطالعه هرچه دقیق تر تاریخ و تمدن جهان به خصوص منطقه بپردازد. تاریخ منطقه مملو از عبرت های پرشماری است که می تواند به عنوان چراغ راه آینده به کار آید.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۰:۵۱    
سفیر ایران در آفریقای جنوبی ضمن ملاقات با فرمانده ناوگروه امیر گلستانه و فرماندهان دو ناو مذکور همچنین از ناوها بازدید کرد و در جریان ماموریت آنان قرار گرفت.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۰:۴۵    
افزایش تلفات برخورد دو قطار مسافربری در سمنان به 43 نفر اعلام شد. مصطفی مرتضوی سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفت و گو با خبرگزاری میزان اظهار داشت ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۰:۴۳    
سکته مغزی به دلیل وقفه ای کوچک در جریان خون مغز یا انسداد رگ ها بوجود می آید. در این حالت جریان اکسیژن و مواد غذایی به مغز محدود می شود و بخشی از بافت مغز آسیب می بیند.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۰:۴۱    
از جمله مراجع تقلید و علمای برجسته ای که در این مراسم حاضر شده بودند، می توان به حضور آیات عظام وحید خراسانی، شبیری زنجانی، گرامی، جوادی آملی، سبحانی، مکارم شیرازی، نوری همدانی، علوی گرگانی ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۰:۲۷    
اگر پاسخ ها قانع کننده نباشد، نمایندگان ابزارهایی مانند استیضاح در دست خواهند داشت، زیرا ما نمی توانیم در زمانی که پای حقوق ملت به میان می آید با کسی مماشات کنیم.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۰:۱۵    
رهبران 5 کشور جهان طی روزهای اخیر با ترامپ گفتگو کرده و پیروزی وی را در انتخابات 8 نوامبر تبریک گفته اند.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۰:۱۲    
ضرورت دارد با توجه به شرایط جوی منطقه نیروهای امداد و نجات به یاری حادثه دیدگان و مسافران و رسیدگی به وضعیت مصدومین اقدام کنند.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۰:۱۰    
صبح امروز در سانحه ریلی و برخورد دو قطار در منطقه سمنان- دامغان، 36 تن کشته شدند.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۰:۰۴    
تهیه کننده مجموعه عروسکی شکرستان گفت: با شروع ماه ربیع الاول که 11 آذر ماه خواهد بود، پخش شکرستان از سر گرفته خواهد شد.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۹:۵۷    
در کمیسیون اجتماعی در حال بررسی حقوق شهروندی افراد در سن یک تا 18 سال برای حل مشکلات هستیم زیرا لایحه دارای مشکلات ریشه ای است و راهکارهای نظری نیاز دارد ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۹:۵۳    
یلنا باتورینا ثروتمندترین زن روسیه به ایران سفر کرد.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۹:۴۵    
در پی امضای ابلاغیه ای توسط "مسعود سلطانی فر" در آخرین روز ریاست در سازمان میراث فرهنگی، انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران با ارائه شکایتی به دیوان عدالت اداری خواستار ابطال این ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۹:۴۲    
البته هنوز در این مورد نامه ای رسمی به فدراسیون فوتبال ارسال نشده و بعد از تعطیلات پایان هفته (روزهای شنبه و یکشنبه) این موضوع از سوی فدراسیون فوتبال به صورت رسمی ارائه خواهد شد.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۹:۳۵    
تراکتورسازی با این پیروزی 23 امتیازی شد و هم امتیاز با پرسپولیس در رده اول قرار گرفت. تراکتورسازان هرچندگل های بیشتری از پرسپولیس خورده اند اما در عوض گل های بیشتری هم زده اند و تفاضل گل شان 11 است ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۹:۳۳    
علیرضا قربانی درحالی در آخرین روزهای ماه صفر کنسرتی با حال و هوای عاشورایی را به روی صحنه برد که از برخی مخاطبانش درخواست کرد از خودگذشتگی کنند.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۹:۳۲    
کار بازسازی مسیر انجام گرفته و از حدود سی دقیقه دیگر رفت و آمد معمول در این خط ریلی از سر گرفته می شود.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۹:۳۰    
راس یکی از حامیان مالی نیرومند ترامپ در کمپین های انتخاباتی و سیاستگزار مالی او در این کمپین ها است. وی به شدت از تصمیم ترامپ در مورد تجدید نظر در معاهده های تجاری آمریکا از جمله نفتا و حتی لغو برخی ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۹:۲۸    
استقلال در این دیدار در حالی به تساوی رضایت داد که بازی را 2-0 برنده شده بود و پس از خوردن یک گل ، حریفش 10 نفره شد ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۹:۲۴    
تاسفانه امروز روی دو اشتباه فردی نتیجه را عوض کردیم و خستگی بر تن هوادارمان ماند که باید از آنها بابت این اتفاق عذرخواهی کنم.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۹:۲۱    
شما هیچ وقت درست و صادقانه در قبال بشریت رفتار نکرده اید. ما سه میلیون پناهجو را در کشور خود جای داده ایم و شما زمانی که فقط 50 هزار پناهجو قصد دارند تا به کشورهایتان بیایند، ابراز شکایت می کنید.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۹:۱۹    
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در سال گذشته 80 هزار عنوان و طی هفت ماه امسال بالغ بر 40 هزار عنوان کتاب تولید شده است.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۹:۱۹    
متاسفانه در این زمان به دلیل تغییر شیفت مسئول کنترل فرد جایگزین از سابقه قرمز شدن چراغ بی اطلاع بود و وقتی رئیس قطار مشهد سمنان مجددا کسب تکلیف می کند به وی گفته می شود که مسیر باز است و مشکلی نیست ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۹:۱۷    
گدل ویرا لیما، از اعضای کابینۀ تمر به دنبال کسب مجوز برای احداث ساختمانی 30 طبقه در منطقه ای در شمال شهر سالوادور بود که در فهرست آثار تاریخی حفاظت شده قرار دارد و تمر با اعمال فشار بر کالرو قصد داشت ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۹:۱۵    
کارگردان فیلم آذر که این روزها مراحل فیلمبرداری را پشت سر می گذارد تاکید کرد مساله کیفیت اثر برایشان اهمیت زیادی دارد.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۹:۰۶    
دهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران سینماحقیقت طی روزهای 14 تا 21 آذرماه 1395 در پردیس سینمایی چارسو برگزار می شود.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۹:۰۱    
برخورد قطار مشهد- سمنان با قطار تبریز- مشهد در ساعت هشت صبح امروز در محدود ایستگاه هفتخوان در بین شهرستان های سمنان و دامغان رخ داد.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۸:۵۶    
هستی مهدوی فر، فرید سجادی حسینی و مهران نائل به گروه بازیگران فیلم سینمایی آذر به کارگردانی محمد حمزه ای پیوستند.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۸:۵۴    
علاوه بر ایران، امروز کشورهای دیگری از همچون عراق و کامبوج، گواتمالا، اتحادیه کشورهای مرکزی آفریقا نیز این سند را امروز امضا کردند.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۸:۵۳    
مدارس مناطق کوهستانی شهرهای بهشهر، نکا، گلوگاه، کلیه مدارس روستایی سوادکوه، منطقه صعب العبور از کوهپایه سرا به بالای بندپی شرقی، مدارس ابتدایی روستای سوادکوه برای فردا تعطیل اعلام شده است.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۸:۴۸    
بغض بر صدایشان مستولی شد و احساس کردم که گریه می کنند. یادم افتاد که این بزرگوار بیش از هفتاد سال است که با آن مرحوم رفاقت داشته و روشن است که وداع با رفیق چه میزان دشوار است.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۸:۳۸    
مدیرکل هنرهای نمایشی گفت: به زودی اقدامات عملی برای نورپردازی دائمی و ساماندهی محوطه بیرونی تئاترشهر توسط سازمان زیباسازی شهرداری براساس تفاهم نامه مشترک آغاز می شود.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۸:۲۹    
ما ذره ای از مواضع انقلابی ملت ایران کوتاه نمی آییم و عزت به دست آمده را که بعضی ها می خواهند به باد دهند را به راحتی از دست نخواهیم داد و اگر دشمن تخطی کند، جواب محکمی به او می دهیم.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۸:۲۵    
کسانی که با بیداری ملت ایران مخالف هستند با بسیج هم مخالف هستند. کسانی که قصد سازش یا معامله بر سر میراث امام و انقلاب را دارند با بسیج مخالف هستند
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۸:۰۹    
خانواده مقتول تا آخرین لحظات اصرار بر اجرای حکم مذکور داشته اند که با تلاش مسؤولان قضایی استان و با استناد به عفو و رأفت اسلامی رضایت خود را اعلام کردند.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۸:۰۵    
طراحی به روز، رانندگی نیمه خودکار، کاکپیت مجازی در مدل ارتقا یافته آئودی A3.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۸:۰۲    
اکنون با این حادثه باید بررسی شود که علت برخورد قطارها چه بوده و این سامانه چه اشکالی داشته است.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۷:۵۹    
برخورد قطار مشهد- سمنان با قطار تبریز- مشهد در ساعت هشت صبح امروز در محدود ایستگاه هفتخوان در بین شهرستان های سمنان و دامغان رخ داد.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۷:۵۶    
سرپرست اورژانس کشور پس از وقوع حادثه برخورد دو قطار در سمنان بی درنگ برای رسیدگی به وضعیت مجروحان عازم محل حادثه شد و دستورات لازم را برای رسیدگی به وضعیت موجود را صادر کرد.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۷:۴۳    
طفلکی آقا رضا در یک باشگاه ورزشی مشغول دویدن روی تردمیل بوده که یکی از راه می رسد و هوس گرفتن عکس سلفی می کند ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۷:۳۸    
با وجود تمام این حملات باید به قاطعیت بگویم عملکرد دولت در تمام زمینه ها و به خصوص در حوزه اقتصادی بسیار رضایت بخش بوده
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۷:۳۲    
رجب طیب اردوغان، رییس جمهوری ترکیه، در پی رای به توقف موقت مذاکرات مربوط به پیوستن ترکیه به اتحادیه اروپا توسط پارلمان اروپا ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۷:۲۸    
اصولگرایان بر سر یک نفر خاص توافق داشته باشند تا دیگر داوطلبین متعدد نداشته باشیم.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۷:۲۸    
ویدئویی زیبا و دیدنی از مسابقه ی بین یک اتوموبیل و یک هواپیما از شرکت جیپ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۷:۲۵    
پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که حریق در یک سوله به مساحت تقریبی 200 متر مربع رخ داده و داخل این سوله نیز، لوازم آهنگری، چندین کپسول گاز، علوفه، سه دستگاه سواری پژو 206 ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۷:۱۹    
هر آماری که درباره شهدا اعلام می شود، واقعی و قطعی نیست، مگر اینکه در روزهای آینده و با آزمایش های دقیق مشخص شود.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۷:۱۳    
بعید می دانم جریان اصولگرایی بتواند در نهایت به پیرامون یک فرد به ائتلاف برسد و اگر هم چنین برنامه ای داشته باشند، الان خیلی دیر شده است
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۷:۰۳    
در دوره طولانی که آیت الله موسوی اردبیلی در قوه قضاییه مسئولیت عالی ریاست دیوان عالی کشور را بر عهده داشتند، زحمات شان ستودنی بود که ماندگار است.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۶:۵۵    
فوراً دستگاه های مسئول، به ویژه وزارت راه و شهرسازی نسبت به بررسی و اعلام دلایل وقوع این حادثه تلخ و معرفی مقصرین احتمالی اقدام نمایند و تمام اقدامات و تمهیدات فنی و مدیریتی را برای جلوگیری از تکرار ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۶:۴۳    
در حالی که روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی مدعی شده بود دور جدید مذاکرات میان ایران و آمریکا به همراه شرکای غربی این کشور برای برخی تغییرات در برجام آغاز شده است، سخنگوی وزارت امور خارجه ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۶:۴۰    
در مسجد گوهرشاد مشهد، جلسه یی درست کرده بودند و قرآن می خواندند. در آن موقع، هوا سرد بود و مجتبای ما هم که کوچک بود، همراهم بود ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۶:۳۳    
سامنر همچنین در فیلم ند کلی ساخته تونی ریچاردسون و سریال های تلویزیونی مدرسه بازی و نیروی جاسوسی هنرنمایی کرده بود.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۶:۲۲    
وکیل مدافع مدیر سابق بیمارستان ضیاییان که آذرماه سال گذشته مورد اسیدپاشی قرار گرفته بود، از صدور کیفرخواست برای دو متهم این پرونده خبر داد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۶:۲۰    
خستگی و خواب آلودگی راننده خودروی سواری منجر به واژگونی این وسیله نقلیه شده که در این سانحه یک نفر مصدوم شدند.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۶:۱۷    
این مقامات همچنین گفته اند که در صورت به نتیجه رسیدن این طرح و کاهش ذخیره اورانیوم غنی شده ایران به کمتر از آنچه در توافق سال 2015 تعیین شده است ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۶:۱۳    
آقای مطهری در مشهد می خواستند سخنرانی کنند که دادستان محترم مشهد آن را به مصلحت نداستند و دستور لغو این سخنرانی را صادر کردند ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۶:۰۰    
آخوندی پرواز خود که عصر امروز به مقصد ترکمنستان برنامه ریزی شده بود را لغو کرد تا با هلی کوپتر به سمت محل حادثه برخورد قطارها حرکت کند.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۵:۵۲    
در حادثه صبح امروز برخورد دو رام قطار در ایستگاه هفت خان شاهرود، واگن انتهایی قطار مسیر تبریز مشهد دچار حادثه شده است.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۵:۳۷    
دو سال است که مردم در جریان مذاکرات هستند و پشت سر هم شاهد بدعهدی طرف مقابل هستیم در حالیکه قرار نبود دیگر تحریمی بر ملت ایران
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۵:۳۶    
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۵:۲۹    
هیچ کس از سوی شخص و جریان احمدی نژاد در انتخابات حضور پیدا نمی کند و کاندیدا نمی شود.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۵:۲۶    
فعلا هیچ جسد قابل تشخیص از شهروندان ایرانی وجود ندارد ، اما تعداد 28 مدرک شناسایی ایرانی، شامل عابر بانک، گذرنامه، شناسنامه و کارت ملی درمحل حادثه پیدا شده است.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۵:۲۳    
بسیج یک ملاک و محور برای بصیرت شما برادران و خواهران است که جریان های نفوذی دشمن را به عنوان جریان رقیب در تقابل بسیج و تضعیف کننده بسیج بشناسید و با این ملاک بدانید جریانی که دست نشانده دشمن در داخل ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۵:۲۱    
- استاندار سمنان با اشاره به سانحه برخورد 2 قطار مسافری در دامغان گفت: تاکنون 96 مجروح و 31 جان باخته این سانحه شناسایی شده اند. مجروحان حادثه قطار دامغان تاکنون 96 نفر و جان باختگان 31 نفر است ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۵:۱۵    
مردم پول ندارند نان بخرند، تعطیلی کارخانه ها، بیکاری، رکود اقتصادی، بلاتکلیفی مردم در مسکن های مهر، واردات کالاهایی از خارج که در داخل تولید دارند و خیلی از مسائل دیگر، این ها مایه شرمساری است.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۵:۰۹    
معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان با اشاره به سانحه برخورد دو قطار در بین سمنان و دامغان، گفت: بر اساس مشاهدات، تعداد مجروحان حادثه 100 نفر و تعداد جان باختگان تا 40 نفر برآورد می شود. ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۵:۰۲    
دختر دانشجوی که به ضرب چاقوی پسر 23 سال وسط کلاس درس مجروح شده بود به بیمارستان منتقل شده و فرد ضارب توسط پلیس دستگیر شد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۴:۴۶    
برخورد قطار مشهد- سمنان با قطار تبریز- مشهد در ساعت هشت صبح امروز در محدود ایستگاه هفتخوان در بین شهرستان های سمنان و دامغان رخ داد.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۴:۲۷    
آنها اعتراف کردند که بدهکارترین دولت دنیا دولت آمریکاست و نیز این که آمریکا به هم ریخته بوده و گرفتار تفرقه است.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۴:۱۰    
جدیدترین آمار فروش فیلم ها در حالی اعلام شد که برخی از آن ها با توجه به تعطیلی های اخیر و سردی هوا، افزایش فروش حدود 200 میلیونی داشتند. ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۳:۴۵    
رقابت های شب گذشته لیگ اروپا
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۳:۳۵    
اسامی مجروحان حادثه برخورد2 قطار در هفت خوان سمنان که به بیمارستان کوثر سمنان انتقال یافتند: 1. زینب احمدی 2. فرشته احمدی 3. آیت الله عالیشاه 3. محمد بهلولی 4. علی اصغر اصغری ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۳:۳۰    
پیکر مطهر آیت الله موسوی اردبیلی از مراجع عظام تقلید با حضور جمعی از علما، سران قوا، نماینده رهبر معظم انقلاب، مسئولان و اقشار مختلف مردم در قم تشییع و به خاک سپرده شد.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۳:۱۴    
سخنگوی شرکت ملی گاز ایران ضمن تکذیب خبر قطعی گاز همه نیروگاه های برق،از وصل شدن گاز 98 درصد مناطق و خانوارهای مازندران خبر داد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۳:۰۰    
فیلم سینمایی سلام بمبئی با بازی محمد رضا گلزار،دیا میرزا و بنیامین بهادری از 11 آذر در سینماهای سراسر کشور اکران می شود ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۲:۳۰    
براثر گرد و غبارشدید در بندرعباس و نبود دید کافی برای رانندگان یک نفرجان خود را از دست داد. به گزارش ایسنا ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۲:۱۶    
این خودروها برای حمل قدرتمندترین زنان و مردان جهان ساخته شده اند و بدون ارائه کلامی سفیر کشورهایشان معرفی می شوند. از شیک ترین تا عجیب ترین ها در این فهرست دیده می شوند.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۲:۱۵    
رشد 10 درصدی حقوق کارکنان برای سال بعد در حالی در لایحه پیشنهادی دولت به مجلس ثبت شده که این موضوع در بین نمایندگان مورد بررسی خواهد گرفت، اما به طور معمول رقم پیشنهادی دولت مورد تصویب قرار می گیرد.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۲:۱۴    
با حضور احتمالی شاسی بلندهای می باخ در بازار، این خودرو باید با طیف وسیعی از رقبای خود مقابله کند. رقبای قدری مانند بنتلی بنتایاگا، رولزرویس کولینان و اوروس لامبورگینی از جمله این خودروها خواهند بود.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۲:۰۶    
معرفی جدید پیک آپ های آفرودر، جشن تولید یک میلیون بنز در چین، افزایش تولید الکتریکی ها، معرفی نسل جدید آزرا در کره و بسیاری از تکذیب و تائیدهای دیگر از جمله اتفاقاتی بود که در روزهای قبل در دنیای ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۲:۰۱    
لوفت هانزا 912 پرواز را در روز پنجشنبه لغو کرد و به این ترتیب 115 هزار مسافر دیگر از سفر بازماندند.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۱:۴۳    
حساب کاربری بهاره رهنما بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در اینستاگرام هک شد.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۱:۳۳    
استاندار ایلام گفت: 8 نفر از مجروحان انفجار تروریستی حله وارد مهران شدند که پس از انجام رسیدگی و درمان اولیه تا ساعتی دیگر به بیمارستان های شهر ایلام منتقل خواهند شد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۱:۰۸    
بیش از 70 درصد عوامل مرتبط با بیماری ها، عوامل اجتماعی و اقتصادی مانند، فقر، اقتصاد و فرهنگ است و در مورد بیماری دیابت نیز این عوامل نقش بسیار مهمی در رشد این بیماری دارد.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۰:۴۷    
این تصادف منجر به آتش سوزی شد و چند نفر دچار سوختگی شدند.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۰:۴۳    
این تصادف منجر به آتش سوزی شد و چند نفر دچار سوختگی شدند.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۰:۳۵    
یک شرکت ایتالیایی به تولید نوع جدیدی از پلاستیک برای بسته بندی مواد غذایی پرداخته که در طبیعت تجزیه می شود. ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۰:۱۶    
اما کارمندان بانک درخواست وی را بر این اساس رد کردند که امضای اشخاص را می توان به راحتی جعل کرد.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۰۹:۵۹    
بهتر است روح و روانتان را از حقدها و کینه ها و هواهای نفسانی بشویید.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۰۹:۵۱    
رئیس اورژانس کشور از دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای آماده باش سه تیم واکنش سریع با هماهنگی هوانیروز خبر داد و گفت: از مجموع 71 شهید قطعی انفجار حله در عراق 24 نفر ایرانی هستند. ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۰۹:۴۸    
مأموران با تعقیب این دو، زمیانکه آنها قصد ورود به داخل ایستگاه مترو دروازه دولت را داشتند ، هر دو نفرشان را دستگیر و در همان بازرسی بدنی اولیه موفق به کشف چندین دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه از آنان ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۰۹:۲۴    
وزارت دفاع روسیه از ایالات متحده درخواست کرده تا "مزاحم فعالیت های نظامیان روسیه در سوریه" نشود. به گزارش اسپوتنیک، ایگور کوناشنکوف ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۰۹:۰۷    
در چین بیش از 800 هزار نفر به ایدز و اچ آی وی بر اساس آمار رسمی مبتلا هستند اما دولت کوشش زیادی کرده است که از شیوع بیماری جلوگیری کند.
  • ۱