جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۸:۰۵Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 31 شهریور 1401 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 29 اسفند 1400 عصر ایران 31 فروردین 1401 عصر ایران 31 اردیبهشت 1401 عصر ایران 31 خرداد 1401 عصر ایران 31 تیر 1401 عصر ایران 31 مرداد 1401 عصر ایران 30 مهر 1401 عصر ایران 30 آبان 1401 عصر ایران 30 آذر 1401 عصر ایران 30 دی 1401 عصر ایران 30 بهمن 1401 عصر ایران 29 اسفند 1401 عصر ایران 1 شهریور 1401 عصر ایران 2 شهریور 1401 عصر ایران 3 شهریور 1401 عصر ایران 4 شهریور 1401 عصر ایران 5 شهریور 1401 عصر ایران 6 شهریور 1401 عصر ایران 7 شهریور 1401 عصر ایران 8 شهریور 1401 عصر ایران 9 شهریور 1401 عصر ایران 10 شهریور 1401 عصر ایران 11 شهریور 1401 عصر ایران 12 شهریور 1401 عصر ایران 13 شهریور 1401 عصر ایران 14 شهریور 1401 عصر ایران 15 شهریور 1401 عصر ایران 16 شهریور 1401 عصر ایران 17 شهریور 1401 عصر ایران 18 شهریور 1401 عصر ایران 19 شهریور 1401 عصر ایران 20 شهریور 1401 عصر ایران 21 شهریور 1401 عصر ایران 22 شهریور 1401 عصر ایران 23 شهریور 1401 عصر ایران 24 شهریور 1401 عصر ایران 25 شهریور 1401 عصر ایران 26 شهریور 1401 عصر ایران 27 شهریور 1401 عصر ایران 28 شهریور 1401 عصر ایران 29 شهریور 1401 عصر ایران 30 شهریور 1401 عصر ایران 31 شهریور 1401 
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ - ۲۱:۰۱    
هر خونی که در این سرزمین به خاک ریخته شود، خون سیاوش است. به همان اندازه حرمت دارد. در تاریخ خونبارمان، فرزندان بسیاری از مردم ما در خون خود غلتیده اند و مادران بسیاری داغدار شده اند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ - ۱۸:۵۳    
سلطان بن سلمان، فرزند پادشاه عربستان که نخستین فضانورد عرب تبار و مسلمان لقب گرفته است. او تا سال گذشته ریاست کمیسیون فضایی کشورش را در دست داشت /عکس: AP
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ - ۱۵:۴۲    
پدر مهسا امینی در واکنش به تجمعاتی که این روزها به نام مهسا امینی در سطح کشور و استان کردستان برگزار می شود ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ - ۱۵:۳۲    
از ساعاتی پیش خبری بدون منبع به نقل از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در فضای مجازی درباره قطع سراسری اینترنت از عصر امروز منتشر شده است که پیگیری های ایسنا از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات حاکی ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ - ۱۰:۵۲    
براساس تازه ترین داده ها در جدول جهانی پاندمی کرونا، آمریکا با بیش از 97.7 میلیون مبتلا و یک میلیون قربانی همچنان در صدر فهرست کشورهای درگیر با این بیماری قرار دارد و هند نیز با آمار بیش از 44 ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۲:۱۳    
ستاد خبری وزارت اطلاعات در پیامی اعلام کرد: با توجه به بهره برداری جریانات ضدانقلاب در حوادث اخیر، هرگونه حضور و همراهی در تجمعات غیرقانونی طبق قانون مجازات اسلامی، موجب تعقیب قضائی خواهد گردید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۲:۰۹    
عبدالله قدیمی: از مردم و شاهدان حاضر در محل پرس و جو کردم که گفتند حتی یک نیروی نظامی و امنیتی هم در این محل وجود نداشته است موضوعی که نشان می دهد پسر من توسط ضد انقلاب کشته شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۲:۰۷    
پذیرفته شدگان برای تکمیل فرم و تشکیل پرونده سلامت باید به لینک http://survey.porsline.ir/s/rANhBV 0 مراجعه کنند و شروع بخش پذیرفته شدگان ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۱:۲۷    
معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی: این آثار شامل یک قطعه سکه زرین روم باستان منسوب به ژولیوس سزار ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۱:۲۲    
روابط عمومی علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه در جریان این حمله آمبولانس اورژانس دچار آتش سوزی شده است، افزود: راننده آمبولانس با ضربات متعدد چاقو مورد حمله قرار گرفته و دچار پارگی ریه شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۱:۱۲    
رییس کل دادگستری استان هرمزگان: با هماهنگی مقام قضایی و در نتیجه کار دقیق اطلاعاتی، رصد فضاهای پیرامونی و اخبار کسب شده، این 2 برادر توسط ماموران، شناسایی و دستگیر شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۰:۵۵    
آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا روز پنج شنبه در توییتی نوشت: ما پلیس امنیت اخلاقی (گشت ارشاد) - نهادی که مسئول دستگیری مهسا امینی است - به همراه هفت مقام امینتی ایرانی دیگر را در لیست تحریم ها قرار ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۰:۳۲    
گوترش: همه کشورهای دارای تسلیحات اتمی باید متعهد شوند از سلاح اتمی استفاده نخواهند کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۰:۱۱    
منابع مطلع در مرزبانی ساحلی سوریه به اسپوتنیک اعلام کردند که این قایق لبنانی حامل مهاجرانی از کشورهای سوریه، لبنان و فلسطین بوده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۹:۵۷    
عادل فردوسی پور: زنان بدنبال حفظ کرامت و شان و شخصیت اجتماعی و حقوق شهروندی شون هستند. صدای مردم باید شنیده شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۹:۳۵    
سردار علی آزادی: دشمن و عوامل ضدانقلاب به دنبال ایجاد ناامنی است و امنیت پایدار ما را برنمی تابد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۹:۳۲    
رئیس قوه قضاییه کلیه دادستان ها و مسئولان قضایی ذیربط در نقاط مختلف کشور را مکلف و موظف کرد، در این راستا بدون هیچ گونه اغماض و کوتاهی و در چهارچوب موازین قانونی اقدام کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۹:۲۷    
تهیه کننده برنامه دورهمی: همانطور که مطلع هستید سری پنجم از برنامه دورهمی در 125 قسمت تولید شده است. از قسمت سی و چهارم به بعد ما از حضور چهره های برتر در مسابقه استفاده کردیم که برنامه جذاب تر باشد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۸:۵۹    
جان کربی روز پنجشنبه در گفت و گو با شبکه الجزیره درباره جنگ روسیه و اوکراین هم گفت: جنگ روسیه علیه اوکراین هم اکنون باید متوقف شود و ما به پشتیبانی از کی یف ادامه می دهیم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۸:۵۱    
پیام شهیدان، بشارت به دلهای آماده و گوشهای شنوا است. این پیام گرامی به ما یادآور میشود که ایستادگی در برابر شیطانهای قدرت و ستم، در پایان به پیروزی و برافتادن ترس و اندوه میرسد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۸:۴۷    
وزارت خزانه داری آمریکا همچنین تحریم هایی را علیه مدیران ارشد وزارت اطلاعات و امنیت ایران، نیروی مقاومت بسیج، نیروی زمینی ارتش و نیروی انتظامی وضع کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۸:۴۲    
دادگستری استان قزوین: مردم فریب اغتشاشگران را نخورند و از حضور در تجمعات خودداری کنند و در مواقعی که در سطح شهر حضور دارند از نزدیک شدن به اجتماع این افراد دوری کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۸:۳۱    
نماینده مجلس:دشمن به دنبال ایجاد تفرقه و راه انداختن جنگ داخلی است تا مملکت را با چالش مواجه کنند؛ قطعا آمریکا و کشورهای منطقه به فکر مردم ما نیستند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۸:۱۲    
علی باقری کنی مذاکره کننده ارشد کشورمان با استفن هایکی نماینده انگلستان در سازمان های بین المللی دیدار و گفت وگو کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۸:۰۶    
مراسم بازگشایی مدارس در سایر شهرهای خراسان رضوی از 2 مهر ماه همزمان با سراسر کشور انجام می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۸:۰۰    
علی خورشیدی، امام جمعه بیجار: اگر امروز از انقلاب، ولایت و اسلام دفاع نکنیم با لگد دشمن از خواب بیدار می شویم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۷:۴۸    
در این فیلم نمایی زیبا از ترکیه و ایران که توسط اولگ آرتمیف کیهانورد روس ایستگاه فضایی بین المللی گرفته شده است؛ آورده شده است. متاسفانه دریاچه مرده ارومیه هم در این تصویر کاملا مشخص است ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۷:۳۱    
گفته می شود که مسی فقط برای امضای قرارداد، 10 میلیون یورو پاداش می خواست. همچنین درخواست سه درصد سود برای بازپرداخت کاهش حقوق در طول دوران کرونا و همچنین تضمین افزایش حقوق در صورت افزایش مالیات در ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۷:۱۸    
کاظم غریب آبادی: بر اساس گزارش های واصله، یکی از این افراد، فردی به نام رضا سرهنگ پور است؛ وی 46 ساله و ساکن مونترال کاناداست و توسط نیروهای مرزی آمریکایی دستگیر شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۷:۰۳    
تراس اتحاد میان دو طرف را برای مقابله با روسیه، تضمین امنیت بلندمدت در خاورمیانه و آنچه مهار تهدید ناشی از ایران خواند حیاتی دانست.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۲    
حسن شجاعی: در ماجرای خانم امینی، اگر قصور یا تقصیری باشد، باید برخورد قانونی انجام شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۶:۲۳    
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین ادامه داد: در اغتشاشات چند شب اخیر اغتشاشگران با سلاح های سرد و گرم به نیروهای حافظ امنیت اعم از نیروی انتظامی و بسیجی نیز صدماتی وارد کرده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۰    
سالن های سینمایی از صبح روز دوشنبه چهارم مهرماه تا غروب دایر خواهند بود و از ساعت 18 روز دوشنبه تا پایان روز سه شنبه پنجم مهرماه که همزمان است با شهادت امام رضا (ع)، تعطیل می شوند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۶    
این حادثه شامگاه دیشب در منطقه بنار کبود محور خرم آباد - کوهدشت رخ داد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۵:۳۹    
هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به صورت شبانه روزی با سامانه اطلاع رسانی راه آهن به شماره 0215149 تماس بگیرند یا به پایگاه اطلاع رسانی شرکت راه آهن مراجعه کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۵:۳۲    
مدیریت تئاتر شهر از گروه های نمایشی و تماشاگرانی که در روزهای گذشته نهایت همراهی و همدلی را با کارکنان تلاشگر این مجموعه انجام دادند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۶    
مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به 154 میلیون و 724 هزار و 464 دُز رسید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۶    
پزشکیان با تاکید مجدد بر پیگیری پرونده مهسا امینی گفت: در این موضوع مدیری به درستی مدیریت و اطلاع رسانی نکرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۴    
شب گذشته نیروهای اورژانس برای کمک به کودکان دارای مشکلات تنفسی در حال اعزام به کوچه دکتر حکمتی در چهارراه مخابرات بجنورد بودند که توسط افرادی مورد حمله قرار گرفتند و دچار مجروحیت شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۲    
مواد غذایی که باعث افزایش هوش می شود متعدد است. کودکانی که قبل از هفت سالگی در وعده صبحانه، تخم مرغ می خورند، IQ بالاتری دارند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۳    
سفیر اسرائیل در واکنش به سخنان رئیس جمهور ایران درباره هولوکاست در حالی که عکس مادربزرگش را که از هولوکاست جان سالم به در برده بود، در دست داشت، سالن مجمع عمومی را ترک کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۹    
صداوسیما به جزئیات تعداد جان باختگان و تعداد تفکیکی پلیس و حاضران در تجمعات اشاره ای نکرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۸    
دادستان نیویورک علاوه بر رئیس جمهور سابق علیه پسرانش دون جونیور و اریک و همچنین دخترش ایوانکا نیز شکایت تنطیم کرده است. هر چهار عضو خانواده ترامپ قبلا در بخشی از تحقیقات مورد بازجویی قرار گرفته بودند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۸    
ملیندا سندرز، راننده اتوبوس مدرسه، پس از طرح شکایت مادر دانش آموز اکنون باید در دادگاه حضور پیدا کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۱    
مقام اوکراینی با تاکید بر اینکه اوکراین با لغو تحریم های ایران در صورت احیای برجام مخالف است، گفت: این توافق همکاری های نظامی بیشتری را بین تهران و مسکو ممکن می سازد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۳:۵۱    
ایسنا از شهادت 3 بسیجی در ناآرامی های مشهد، قزوین و تبریز خبرداد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۳:۴۶    
قدردانی از عدم همراهی ملت ایران با توطئه سازمان یافته نفاق و دشمنان انقلاب در هجمه به ارکان امنیت کشور به ویژه نیروهای حافظ نظم، امنیت و آرامش جامعه در فرماندهی انتظامی کشور.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۳:۴۵    
وی ادامه داد: همچنین اغتشاشگران به 11 خودرو شخصی، 13 خودروی دولتی و حاکمیتی و 2 موتور سیکلت دولتی آسیب وارد کردند و آن ها را به آتش کشاندند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۵    
انبار، محل نگهداری کالاهای مختلف از جمله وسایل لوازم خانگی بوده است و حجم خسارت نیز زیاد برآور می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۶    
همزمان با اعلام جذب اجباری شماری از جوانان روسیه برای ارتش، حجم خروج از این کشور به شدت افزایش یافت.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۲    
م تغییرات در مرزهای کشورهای منطقه را تحمل نخواهیم کرد و به کشورهای آذربایجان و ارمنستان توصیه داریم مشکلات خود را از طریق گفتگو حل کنند و تغییر مرزها با جنگ را بر نمی تابیم و ساکت نمی نشینیم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۵    
خبرگزای فارس هم نوشت: با تصمیم مراجع ذیربط دسترسی به اینستاگرام از شب گذشته از داخل ایران ممکن نیست. همچنین دسترسی به واتس آپ هم دارای اختلال است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۶    
گفته می شود کریمی هم اکنون در یکی از کشور های حاشیه خلیج فارس ساکن است و به دنبال مهاجرت به کاناداست.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۳    
در اعتراضات شب گذشته تعدادی اغتشاشگر که با آتش زدن اموال عمومی، قصد ایجاد ناامنی در جامعه را داشتند، دستگیر و با صدور قرار موقت، بازداشت و روانه زندان شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۶    
معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان: در تفاهمی میان بانک مرکزی و نظام وظیفه مقرر شد تسهیلات ازدواج و بیماریهای خاص از این قانون مستثنی شوند و در حال حاضر برای دریافت وام ازدواج نیازی به استعلام ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۲    
لوئیز انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، در دور جدید تمرینات این تیم از تکنولوژی جدیدی برای صحبت با بازیکنانش در جریان تمرین استفاده می کند. منبع: خبرفوری
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۱:۵۸    
خودروسازان طی دو سال گذشته با یک سری مشکلات زنجیره تامین از جمله کمبود تراشه های نیمه هادی مواجه بوده اند که بارها تولید خودرو را به تاخیر انداخته است ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۱:۵۶    
از سوی دیگر، از فهرست 27 نفره تیم ملی ایران که برای دیدار با اروگوئه و سنگال از سوی اسکوچیچ دعوت شده اند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۱:۵۲    
شرکت واحد اتوبوسرانی به عنوان متولی حمل ونقل جمعی در مدیریت شهری، در سال تحصیلی جدید 29 دستگاه اتوبوس و مینی بوس را تحت عنوان سرویس مدرسه مناسب سازی کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۱:۴۵    
یعنی اگر مهسا امینی با حجابی بسیار کم تر روز های منتهی به انتخابات یا مراسم 22 بهمن به تهران می آمد، حتی از او پذیرایی هم می شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۹    
دیروز استاندار تهران با اعلام اینکه 1800 تجمع کننده اخیر سابقه تجمع و بعضاً اغتشاش دارند گفت که 700 نفر در دستگاه های انتظامی، امنیتی و قضایی پرونده دارند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۹    
از سخنرانی های مجمع عمومی ملل متحد تا مسابقات پرندگان آوازخوان
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۶    
آلاینده شاخص هوای پایتخت طی 24 ساعت گذشته ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون با میانگین 81 بود و کیفیت هوای پایتخت در شرایط قابل قبول قرار داشت.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۴    
ملی پوش شطرنج ایران با این پیرورزی ارزشمند توانست حدود 9 واحد ریتینگ زنده خود را افزایش دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۴    
برخی از منابع خبری قدرت زلزله روز یکشنبه در جنوب شرقی تایوان را 6.8 ریشتر اعلام کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۰    
تصاویر جیمز وب، امکان بررسی هفت مورد از قمرهای نپتون را در اختیار دانشمندان قرار می دهند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۰:۲۲    
لینکدین که متعلق به مایکروسافت است، در توییتی نوشت: اگر امروز در مشاهده لینکدین مشکل داشتند ما را ببخشید. ما دوباره به فعالیت برگشتیم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۶    
صادق کوشکی استاد دانشگاه و تحلیلگر اصولگرا در گفت وگو با سایت "نواندیش" درباره اعتراض هایی که این روزها اتفاق می افتد، به اظهارنظر پرداخته است. ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۷    
دست کم 230 نهنگ خلبان در یکی از سواحل غرب تاسمانی که جزئی از ایالت های استرالیا است، به گِل نشسته اند. نهنگ های خلبان جزو اجتماعی ترین پستانداران جهان محسوب می شوند و در گروه های پرجمعیت سفر می کنند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۰۹:۴۷    
جمعه (1 مهرماه) در برخی مناطق آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و ارتفاعات اردبیل بارش پراکنده و گاهی وزش باد رخ می دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۰۹:۳۲    
ند پرایس: پیشنهادات و نظراتی که اخیراً ایران [درباره توافق در مذاکرات وین] داد، گامی در جهت اشتباه بود
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۰۹:۲۷    
تروئیکای اروپا[آلمان، فرانسه و انگلیس] و آمریکا بر سر پیامی روشن اتفاق نظر دارند، یعنی این که توپ در زمین ایران است، توافقی روی میز است و آن ها باید آن را بپذیرند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۰۹:۱۵    
رئیس جمهوری اوکراین طی اظهارات خود پنج شرط "غیرقابل مذاکره" برای صلح را مطرح کرد؛ این اقدامات شامل "مجازات برای حمله روسیه، بازگرداندن امنیت اوکراین، تمامیت ارضی و تضمین های امنیتی" این کشور بود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۰۹:۰۰    
از ماه مارس، فدرال رزرو در مبارزه با تورم نرخ بهره را در مجموع 225 واحد افزایش داده که به بالاترین حد خود در 40 سال گذشته رسیده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۰۸:۴۹    
ایران به دنبال تقویت و توسعه روابط با همسایگان خود است و بارها تاکید کرده ایم که اگر بیگانگان در مسائل منطقه دخالت نکنند، خود کشورهای منطقه توانمندی کافی برای حل و فصل مسائل فیمابین را دارند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۰۷:۴۳    
بهمن بابازاده فعال رسانه ای موسیقی با انتشار این ویدئو از همایون شجریان نوشت: همایون شجریان در کنسرت امشب در استرالیا، با عکس مهسا امینی روی صحنه آمد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۰۰:۱۲    
محمدرضا شفیعی کَدْکَنی با تخلص م. سرشک (زادهٔ 19 مهر 1318) ادیب، نویسنده، پژوهشگر، استاد دانشگاه است.