پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۶:۴۶Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 31 خرداد 1401 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 29 اسفند 1400 عصر ایران 31 فروردین 1401 عصر ایران 31 اردیبهشت 1401 عصر ایران 31 تیر 1401 عصر ایران 31 مرداد 1401 عصر ایران 31 شهریور 1401 عصر ایران 30 مهر 1401 عصر ایران 30 آبان 1401 عصر ایران 30 آذر 1401 عصر ایران 30 دی 1401 عصر ایران 30 بهمن 1401 عصر ایران 29 اسفند 1401 عصر ایران 1 خرداد 1401 عصر ایران 2 خرداد 1401 عصر ایران 3 خرداد 1401 عصر ایران 4 خرداد 1401 عصر ایران 5 خرداد 1401 عصر ایران 6 خرداد 1401 عصر ایران 7 خرداد 1401 عصر ایران 8 خرداد 1401 عصر ایران 9 خرداد 1401 عصر ایران 10 خرداد 1401 عصر ایران 11 خرداد 1401 عصر ایران 12 خرداد 1401 عصر ایران 13 خرداد 1401 عصر ایران 14 خرداد 1401 عصر ایران 15 خرداد 1401 عصر ایران 16 خرداد 1401 عصر ایران 17 خرداد 1401 عصر ایران 18 خرداد 1401 عصر ایران 19 خرداد 1401 عصر ایران 20 خرداد 1401 عصر ایران 21 خرداد 1401 عصر ایران 22 خرداد 1401 عصر ایران 23 خرداد 1401 عصر ایران 24 خرداد 1401 عصر ایران 25 خرداد 1401 عصر ایران 26 خرداد 1401 عصر ایران 27 خرداد 1401 عصر ایران 28 خرداد 1401 عصر ایران 29 خرداد 1401 عصر ایران 30 خرداد 1401 عصر ایران 31 خرداد 1401 
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۴/۰۲ - ۱۳:۴۸    
وقتی اپ ها در حال حاضر در حال استفاده در آیفون نباشند، پس از یک دوره زمانی کوتاه در نوعی از حالت استندبای قرار می گیرند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۴/۰۱ - ۲۱:۴۳    
ترافیک در لاین شمالی ازادراه تهران - کرج از محدوده گرمدره تا پل کلاک و در ازادراه کرج - قزوین از پل کلاک تا مهرویلا سنگین گزارش شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۴/۰۱ - ۱۲:۵۸    
مقامات آمریکایی بر این باور نیستند که مسئولیت محدود کردن ایران به طور کامل بر عهده بایدن است و امیدوارند در جریان سفر ماه آینده رییس جمهوری آمریکا به منطقه ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۴/۰۱ - ۱۲:۴۶    
با توجه به وجود عامل بیماری در ترشحات دام بیمار در صورت ذبح غیر مجاز دام های آلوده و لمس گوشت دام تازه ذبح شده، احتمال ابتلای مصرف کنندگان گوشت دام تازه ذبح شده نیز وجود دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۴/۰۱ - ۱۲:۲۱    
متأسفانه بنیاد شهید در این سال های اخیر هم که به آفت های زیادی گرفتار شده است، مثلاً یک گروه عمده ای از مدیران بانک دی دستگیر شدند و در زندان هستند
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۴/۰۱ - ۱۱:۳۱    
رییس گروه سلطت طلب تندر: "مختصات 15 آشیانه موشکی سپاه را برای FBI و CIA بردم اما آن ها رغبتی نشان ندادند."
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۴/۰۱ - ۱۱:۰۰    
ظاهراً هنگام تصادف راننده، رونالدو نبوده و یکی از محافظان او رانندگی می کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۴/۰۱ - ۱۰:۵۶    
شرایط نادر قابل توجهی که یک سوم بزرگسالان را تحت تاثیر قرار می دهد می تواند فشار اضافی بر بدن وارد کند و همچنین خطر مشکلات جدی سلامتی را افزایش دهد؛ مانند فشار خون بالا .
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۴/۰۱ - ۰۹:۴۹    
با توضیحات دبیرخانه شورای عالی اطلاع رسانی بعید به نظر می رسد بازنگری مصوبه افزایش حقوق کارگران بازنشسته قطعی نیست.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۴/۰۱ - ۰۸:۵۰    
با عنایت به اختلاط اموال مسروقه یافته شده، دادسرای رسیدگی کننده با سرعت، دقت و جدیت اقدامات لازم به منظور تفکیک ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۴/۰۱ - ۰۷:۵۸    
احیای دبیرخانه شورای عالی جوانان و فعال کردن ظرفیت دستگاه های اجرایی عضو این شورا، ایفای نقش نمایندگی شورا در مراکز و مجامع مربوط به جوانان و ارتقای نقش و جایگاه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان بخشی از ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۳:۴۶    
مرجع تقلید: باید این نظام را نگه داریم و راه نگهداشتن این نظام که ثمره خون شهیدان و مجاهدت های امام راحل است با خدمت به مردم خواهد بود و همه باید تلاش کنیم مردم نسبت به آینده امیدوار باشند و آینده ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۳:۴۲    
وزیر امور خارجه انگلیس گفت: ادامه حمایت از اوکراین بسیار مهم است. صحبت از آزادی و دموکراسی در اوکراین است. همچنین صحبت از آزادی و دموکراسی در اروپا و کل جهان است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۳:۳۵    
حادثه متروپل، یارانه و آبله میمون از جمله موضوعات مهمی بودند که ایرانی ها در خردادماه آن را در گوگل جست وجو کردند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۳:۳۲    
یک مقام روسیه گفت: این جنگنده بر اثر برخورد با زمین آتش گرفته است. مشکل فنی احتمالا دلیل سقوط این جنگنده بوده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۳:۲۸    
نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد سال 1401 نیمه اول شهریور اعلام می شود تا پذیرفته شدگان از اول مهر بتوانند در کلاس های دانشگاه محل پذیرش حضور یابند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۳:۲۰    
رضایی بر رسیدگی به مطالبات خانواده های جانباختگان حادثه متروپل تاکید کرد و گفت:در این زمینه اقدامات لازم از سوی مسوولان صورت خواهد گرفت.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۳:۱۷    
تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی از هفته دوم لیگ ملت های 2022 از ساعت 21:30 امروز سه شنبه 31 خرداد 1401 در شهر صوفیه به مصاف تیم ملی بلغارستان رفت و با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۳:۰۱    
وزیر کشور: وضعیت عمومی مدیریت بیماری در کشور مناسب است اما باید مراقبت های لازم را داشته باشیم تا دچار غفلت نشویم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۲:۴۳    
خبرگزاری اسپوتنیک: عوامل ناشناسی از برنامه استراوا که به منظور پیگیری تناسب اندام افراد طراحی شده توانسته اند تحرکات نظامیان اسرائیل در اماکن محرمانه یا هنگام سفر در خارج از اسرائیل را ردیابی و تعقیب ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۲:۳۳    
مراکش پس از امارات، بحرین و سودان چهارمین کشور عربی بود که در دهم دسامبر 2020 با میانجیگری واشنگتن روابط خود را با اسرائیل عادی کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۲:۰۹    
دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا را به بی کفایتی در مدیریت اقتصاد کشور متهم کرد و گفت او آمریکا را در مسئله اوکراین به سمت یک جنگ جهانی دیگر هدایت می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۱:۵۷    
معاون اول رییس جمهور: تسریع در تکمیل واحدهای نیمه تمام مسکن مهر و طرح اقدام ملی مسکن از عوامل مهم حل مشکل مسکن است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۱:۴۸    
رییس شورای حفاظت آزمون سراسری: با همکاری شرکت های دانش بنیان دستگاه هایی برای شناسایی تمامی لوازم غیرمجاز و الکترونیک مانند گوشی موبایل، هندزفری ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۱:۳۸    
حسین رضازاده رئیس انجمن پاراوزنه برداری فدراسیون جانبازان و معلولان که به سئول سفر کرده بود، به دلیل مثبت شدن تست کرونا در کره جنوبی قرنطینه شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۱:۲۸    
فشار خون بالا از مسیر سبک زندگی مناسب تا میزان چشمگیری قابل مدیریت خواهد بود. در ادامه جزئیات بیشتری به اشتراک گذاشته می شود...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۱:۲۵    
مفاصاحساب مالیاتی به برگه تسویه حساب مودیان گفته می شود و نشانگر آن است که مودی تا تاریخ صدور گواهی مفاصای حساب، به سازمان امور مالیاتی بدهی ندارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۱:۱۶    
کریاکاس میتسوتاکیس: باید تاکید کنیم تا شهروندان درک کنند که ما در شرایط جنگی هستیم و متاسفانه تبعات تهاجم روسیه به اوکراین، اکنون در طیف وسیعی از فعالیت های اقتصادی احساس می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۱:۰۹    
وزارت امور خارجه آمریکا مرگ دومین شهروند آمریکایی در اوکراین را تایید کرد که در آگهی ترحیم او آمده است که در اواسط ماه مه در حالیکه در اوکراین می جنگید، کشته شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۰:۰۰    
هرگونه بهره کشی اقتصادی از کودکان که موجب آسیب روانی، جسمی، اخلاقی و اجتماعی به آنها شود، خلاف قانون بوده و متخلفان تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۰:۵۹    
رسانه های ترکیه اعلام کردند، کمیته قضایی پارلمان ترکیه با لایحه مبارزه با اطلاعات فیک و گمراه کننده در فضای مجازی موافقت کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۰:۴۶    
معاون پارلمانی رئیس جمهور: تمدید تمام قراردادهای اجاره به مدت یکسال به صورت خودکار و سقف افزایش اجاره بها در تهران و کلان شهرها 25 درصد و در سایر شهرها 20 درصد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۰:۳۷    
محسن منصوری: واحدهای تولیدی و صنعتی به دلیل قوانین سختگیرانه از بانک ها راضی نیستند، مردم نیز در زمینه ارائه تسهیلات در زمینه ازدواج ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۰:۱۹    
جواد اوجی: عملکرد وزارت نفت در سال جاری نسبت به سال گذشته حدود 40 درصد تحقق درآمدی داشته است، سال گذشته 12.5 میلیارد دلار در سامانه نیما از محل فروش محصولات پتروشیمی بدست آمد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۰:۱۰    
داوود گودرزی: یک بخشی از این موانع مربوط به سوءمدیریت ها و وجود موانع غلط و ساختارهای معیوب است که سیستم را بیش از آن چیزی که تصور می شد پیچیده کرده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۰:۰۲    
معاون مدیریت و هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی: نرخ نامه ها نیز باید به زائران اطلاع رسانی شود ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۹:۴۸    
وزیر دفاع اوکراین روز سه شنبه در توییتر با اعلام این خبر، افزود: این سلاح ها بخشی از زرادخانه هویتزرهای 155 میلی متری توپخانه اوکراینی را تشکیل می دهند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۹:۴۶    
دولت حامی بازنشستگان تامین اجتماعی و حداقلی بگیران است و نهایت تلاش خود را برای حفاظت از معیشت و قدرت خرید آنان به کار خواهد بست.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۹:۴۴    
دادستان عمومی و انقلاب گناباد: برای افرادی که هدفمند دنبال ترویج مظاهر بی حجابی هستند، جریمه نقدی و حتی حبس در نظر گرفته شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۹:۲۹    
قرارداد با استقلال به صورت دو ساله و مشروط بوده و این بدان معنا است که طرفین پس از پایان سال اول در صورت رضایت می توانند ادامه همکاری دهند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۹:۲۱    
سخنگوی گمرک وضعیت موجودی کالای اساسی در گمرک و بنادر تا 30 خرداد ماه را اعلام کرد که نشان داد چهار میلیون و 331هزار و 399تن موجودی انواع کالای اساسی در اماکن بندری و گمرکی است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۹:۱۰    
دولت حامی بازنشستگان تامین اجتماعی و حداقلی بگیران است و نهایت تلاش خود را برای حفاظت از معیشت و قدرت خرید آنان به کار خواهد بست.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۹:۰۰    
ستاره پیشین تیم ملی فوتبال پرتغال و باشگاه اسپورتینگ با بیش از 12 سال سابقه مربی گری و حضور متوالی در رقابت های باشگاهی و قاره ای اروپا با باشگاه استقلال به تفاهم رسید و به عنوان سرمربی جدید تیم ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۸:۵۵    
31 خرداد به عنوان بلندترین روز سال برای روز جهانی یوگا انتخاب شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۸:۴۵    
هواشناسی خوزستان: به دلیل وزش باد شدید در کشورهای عراق و سوریه شرایط تشکیل توده گرد و خاک و نفوذ آن به استان برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه وجود دارد که سبب افت کیفیت هوا و کاهش دید افقی خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۸:۳۶    
فرمانده انتظامی مرند: یک مورد آدم ربایی در یکی از پارک های شهر مرند به پلیس گزارش شد که طی آن پنج نفر در یکی از تفرجگاه ها که یک دختر دانشجو با نامزدش درحال صحبت بودند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۸:۳۰    
جانشین فرمانده انتظامی استان قم ارزش کالاهای کشف شده را بیش از 60 میلیارد تومان دانست و گفت: با همکاری کارشناسان اداره کل صمت استان انبار موصوف تا تعیین تکلیف نهایی پلمب و کالاها نیز امانت سپاری شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۸:۱۹    
هواپیمای متعلق به شرکت ایران ایر که از جده به مشهد بازمی گشت، به علت نقص فنی ساعت 12:45 امروز در فرودگاه بین المللی شهدای بوشهر فرود آمد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۸:۱۸    
همایون شجریان در تعریف از استاد کریمخانی گفت: من آواز من کجا باران کجا را بر اساس آواز استاد کریمخانی تنظیم کردم ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۸:۱۱    
طبق اعلام وزارت بهداشت، با توجه به ممنوعیت انتقال دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی تصمیم گیری در خصوص انتقال دانشجویان متقاضی مهمانی و یا انتقال طبق روال سنوات گذشته در کمیسیون موارد خاص انتقال ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۷:۵۹    
روابط عمومی اورژانس مشهد: از اول سال تاکنون 12 مورد تعرضات کلامی داشته ایم که البته بیش از این بوده است اما خیلی از این موارد را ماموران ما گزارش نمی کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۷:۴۴    
سخنگوی اورژانس گفت: قرار است قلب بعد از جداسازی با پرواز جت به تهران منتقل و به یک بیمار قلبی پیوند زده شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۷:۴۳    
مدیر مجری طرح هوشمندسازی کارتخوان های نانوایی ها با تأکید بر اینکه قیمت نان همان نرخ مصوب سال 1400 است، گفت: براساس این طرح قیمت نان تغییر نمی کند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۷:۳۴    
قاسم رضایی: در صورتی که متهمی تسلیم پلیس شود حتی یک تلنگر به او ممنوع و حرام است اما اگر شخصی به مأمور ما جسارت کند باید با او مقتدرانه برخورد شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۷:۳۰    
تصاویری از لحظه فروریختن ساختمانی خالی از سکنه در بیتلیس ترکیه را ببینید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۷:۱۹    
براساس اعلام وزارت دفاع روسیه، سارمات از قابلیت شلیک به اهدافی با برد بالا با استفاده از مسیرهای پروازی مختلف برخوردار بوده و تضمین شده است که بر هر گونه سیستم دفاع موشکی موجود و مربوط به آینده غلبه ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۷:۱۶    
مقام معظم رهبری در سخنانی با انتقاد از عملکرد صداوسیما در ماجرای سرقت از صندوق امانات بانک ملّی فرمودند: "نیروی انتظامی تعدادی دزد را در 48 ساعت پس از دزدی دستگیر می کند؛ خب باید تشویق بشوند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۷:۱۵    
روزانه 400 تا 500 نفر، بدون روادید در قالب کاروان های رسمی سازمان حج و زیارت با موافقت طرف عراقی از طریق این مرز عازم عتبات عالیات خواهند شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۷:۱۳    
برخی پیشنهاد کرده اند ارتش روسیه با عبور از خاک بلاروس، خط مرزی لیتوانی و لهستان (گذرگاه سوالکی) را اشغال کند تا راه زمینی برای رسیدن روسیه به کالینینگراد ایجاد شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۷:۰۳    
واکنش برانکو ایوانکوویچ در قبال شنیدن اسامی چند نفر را در این ویدیو ببینید؛ نفراتی همچون سیدجلال حسینی، یحیی گل محمدی، رامین رضاییان، کریم باقری و کارلوس کی روش.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۷:۰۳    
سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تصریح کرد که جوسپ بورل نهایت تلاش خود را می کند تا اطمینان حاصل کند که به اجرای کامل این توافق بسیار مهم برگردیم
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۶:۴۸    
مقام معظم رهبری در سخنانی با انتقاد از عملکرد صداوسیما در ماجرای سرقت از صندوق امانات بانک ملّی فرمودند: "نیروی انتظامی تعدادی دزد را در 48 ساعت پس از دزدی دستگیر می کند؛ خب باید تشویق بشوند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۶:۴۱    
وزیر امور خارجه انگلیس: ما مصمم هستیم تسلیحات بیشتری تهیه کنیم، تحریم های بیشتری اعمال کنیم و از اوکراین برای بیرون راندن روسیه از قلمرو خود حمایت کنیم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۶:۳۰    
چهارمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده جمشید شارمهد سرکرده گروه تندر صبح سه شنبه (31 خرداد 1401) به ریاست قاضی ابوالقاسم صلواتی در شعبه 15 دادگاه انقلاب برگزار شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۶:۳۰    
وزارت انرژی و آب دولت موقت طالبان اعلام کرد که متعهد شده است که حقابه ایران را مطابق معاهده هلمند تامین کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۶:۲۲    
عبدالرضا پازوکی: دو ساختمان بیمارستان حضرت رسول از ایمنی کمتری برخوردار هستند. با توجه به ضرورت ایمن سازی ساختمان ها و مراکز درمانی دستور تخلیه بیمارستان صادر شد تا شاهد حوادثی چون متروپل آبادان ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۹    
تصاویری از کنسرت مصطفی راغب از شبکه نسیم صداوسیما پخش شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۷    
فرماندار بابل با تاکید بر این که برخورد با این متخلفان خواسته اصلی بسیاری از بازاریان و تاجران برنج در بابل بوده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۵:۵۶    
روسیه به تجهیز کردن نیروهای مسلحش به سامانه های تسلیحاتی جدید ادامه خواهد داد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۵:۵۴    
مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضائیه درباره آخرین وضعیت پرونده واژگونی اتوبوس و فوت دو خبرنگار توضیح داد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۵:۴۲    
ویدئویی ضبط شده توسط دوربین های مداربسته از حمله مسلحانه به یک بانک در برزیل را ببینید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۵:۱۷    
دولت به صراحت به وظیفه وزارت کار، بهزیستی و شهرداری ها در ساماندهی معتادان متجاهر اشاره کرده و این نشان می دهد که شهرداری در این زمینه وظیفه دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۵:۱۱    
شرکت "Autonomous Healthcare" که در این تحقیق با محققان همکاری می کند، فناوری های مبتنی بر هوش مصنوعی را برای مراقبت های ویژه و نظارت بر بیمار توسعه می دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۵:۰۵    
نقشی که چمران می توانست پس از آن ایفا کند با آنچه از او قبل تر دیدیم بسیار بیشتر بود هر چند این گزاره بر پایۀ حدس است اما غیبت او به فضای سیاسی و جنگ بسیار آسیب وارد کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۴:۵۱    
264 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان ها تحت مراقبت قرار دارند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۴:۴۶    
نوآموزانی که متولد 30 مهر 1395 و قبل از آن هستند، می توانند در پایه اول ابتدایی ثبت نام کنند. در سال های قبل چنانچه دانش آموزی متولد نیمه دوم، حتی در روز دوم مهر ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۴:۴۱    
همچنین 20 درصد فرآیندهای مربوط به چک ازطریق اپلیکشن های پرداخت و 5 درصد این عملیات نیز از طریق سامانه پیامکی، خودپردازها و شعب بانکی انجام می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۴:۲۴    
ما از شورای امنیت می خواهیم که استاندارد دوگانه خود را کنار بگذارد و اقدامات تجاوزکارانه اسرائیل را به صراحت محکوم کند و این رژیم یاغی را در قبال تجاوزات و فعالیت های بدخواهانه خود پاسخگو نماید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۴:۱۸    
تعدادی از مسموم شدگان در بیمارستان های مشگین شهر و اردبیل و تعدای نیز در اهر بستری و مراجعه کرده اند تا هر چه سریع تر اقدامات پزشکی در این زمینه انجام یابد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۴:۰۶    
قرار است نگرانی دانش آموزان سال دوازدهم درباره فرصت جبران نمرات سوابق تحصیلی با برگزاری آزمون های ترمیمی برطرف شود و این موضوع را قانون گذار با مصوبه جدید برای آموزش و پرورش به صورت تعهد ایجاد کرده ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۴:۰۳    
همکاران ما به این نتیجه رسیدند که ترور دانشمندان هسته ای نیز در دستورکار تعدادی از این افراد بوده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۴:۰۱    
در خواربارفروشی ها قیمت بعضی ارقام کیفی مثل گیلان کشت دوم کیلویی 134هزار تومان، هاشمی درجه یک کیلویی 122هزار تومان ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۳:۵۸    
کماکان عبور و مرور از مرز مهران به صورت رویه قبل است و افرادی که دارای ویزای رسمی کشور عراق باشند می توانند از مرز مهران سفر کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۳:۵۰    
تا هفته آینده و قبل از برگزاری جلسه کمیسیون امکان کاهش یا افزایش امضاءها برای درخواست استیضاح وجود دارد اما احتمال اینکه تعداد امضاء به کمتر از حدنصاب لازم برسد بسیار بعید است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۳:۴۹    
خرایدار ناشناس مدال جایزه صلح نوبل را به قیمت 103 میلیون دلار خرید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۳:۴۰    
ویدیوی ترمیم و رنگی شده از اولین پرواز در شب مسیر لندن - منچستر در سال 1910 ببینید، اولین پرواز هواپیما در سال 1903 توسط برادران رایت در آمریکا صورت گرفت.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۳:۳۶    
با توجه به اینکه پلنگ گونه چتر و راس هرم غذایی بوده، نشان دهنده سلامت طبیعت و وجود طعمه های طبیعی در این منطقه است
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۳:۳۵    
توراکو‭ ‬یا‭ ‬موزخوار (مرغ بهشتی)‭ ‬پرنده ای‭ ‬از‭ ‬تیره‭ ‬Musophagidae‭ ‬است‭
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۳:۱۸    
این سه نفر علاوه بر آن 10نفر دستگیر شده بوده و به تازگی دستگیر شده اند. تحقیقات و بازجویی از این افراد در حال انجام است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۳:۱۴    
اگرچه محققان در مطالعات قبلی سعی کرده اند این ارتباط بالقوه بین نوع دوستی یا سخاوت و سلامت مغز را بررسی کنند، محققان در مطالعه جدید با استفاده از پول واقعی آزمایشی جدید انجام داده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۹    
نفس تمسخر پادشاهان ایران باستان در رادیویی که ظاهرا رادیوی ایران است نه رادیوی عربستان، آیا اقدامی خلاف عرق ملی نیست؟ آیا رادیوی عربستان سعودی هم گذشتگان و مفاخر آن سرزمین را ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۳    
سخنگوی قوه قضاییه مجددا یاداور شد: برای اشخاص دیگری که در حوزه محیط زیست و دریاچه مسئولیتی داشتند که در پرونده بوده است مسئولیتی دیده و احراز نشده و برای آنها قرار منع تعقیب صادر شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۲:۵۷    
31 خرداد 1369 در نزدیکی شهر رودبار زلزله ای به بزرگی 7/4 رخ داد. شبی که خیلی ها برای دیدن مسابقات فوتبال جام جهانی 1990 بیدار بودند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۲:۵۳    
سقط جنین درمانی با جنایی متفاوت است ما سالانه 12 هزار پرونده سقط جنین درمانی داریم که سقط جنین جنایی نیز در کنار آن به عنوان مسئله مهمی مطرح است. تلاش می کنیم تا این آسیب حوزه سلامت کمتر شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۲:۴۴    
زمان برای مذاکره با واشنگتن بر سر تمدید پیمان سلاح های هسته ای مسوم به استارت 3 مناسب نیست.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۲:۴۳    
بادام یک ماده غذایی عالی برای خوردن هر روز است زیرا پر از پروتئین، ویتامین ها و فیبر است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۲:۴۳    
کندن موی بینی می تواند یک عارضه جانبی فوق العاده نادر باشد و مشکلات جدی برای افراد دارای سیستم ایمنی ضعیف ایجاد کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۲:۲۹    
بسیاری از رستوران دار ها و صاحبان کافه ها برای اینکه مشتری جذب کنند سعی می کنند با روش های ابتکاری و خلاقانه مشتری را به خرید از مرکز خود ترغیب کنند اما گاهی دست به اقداماتی میزنند که علاوه بر جذاب ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۲:۲۸    
ما بر اصل و رکن رکین شفافیت تاکید داریم و در این زمینه هم موفق بودیم که همراهی مجلس را به دست آوریم تا استمرار حرکت هفت ماهه پایانی سال 1400 در زمینه بازشدن پای شرکتهای تولیدی به بازار سرمایه باشد.
  • ۱