پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۱:۵۱Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 9 خرداد 1401 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 29 اسفند 1400 عصر ایران 31 فروردین 1401 عصر ایران 31 اردیبهشت 1401 عصر ایران 31 تیر 1401 عصر ایران 31 مرداد 1401 عصر ایران 31 شهریور 1401 عصر ایران 30 مهر 1401 عصر ایران 30 آبان 1401 عصر ایران 30 آذر 1401 عصر ایران 30 دی 1401 عصر ایران 30 بهمن 1401 عصر ایران 29 اسفند 1401 عصر ایران 1 خرداد 1401 عصر ایران 2 خرداد 1401 عصر ایران 3 خرداد 1401 عصر ایران 4 خرداد 1401 عصر ایران 5 خرداد 1401 عصر ایران 6 خرداد 1401 عصر ایران 7 خرداد 1401 عصر ایران 8 خرداد 1401 عصر ایران 9 خرداد 1401 عصر ایران 10 خرداد 1401 عصر ایران 11 خرداد 1401 عصر ایران 12 خرداد 1401 عصر ایران 13 خرداد 1401 عصر ایران 14 خرداد 1401 عصر ایران 15 خرداد 1401 عصر ایران 16 خرداد 1401 عصر ایران 17 خرداد 1401 عصر ایران 18 خرداد 1401 عصر ایران 19 خرداد 1401 عصر ایران 20 خرداد 1401 عصر ایران 21 خرداد 1401 عصر ایران 22 خرداد 1401 عصر ایران 23 خرداد 1401 عصر ایران 24 خرداد 1401 عصر ایران 25 خرداد 1401 عصر ایران 26 خرداد 1401 عصر ایران 27 خرداد 1401 عصر ایران 28 خرداد 1401 عصر ایران 29 خرداد 1401 عصر ایران 30 خرداد 1401 عصر ایران 31 خرداد 1401 
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ - ۲۳:۰۴    
پژوهش ها پیوند بافت برای بیماران را بهبود می بخشد و از توسعه روبات های واقعی تر حمایت می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ - ۱۸:۰۱    
در گزارش فصلی آژانس بین المللی انرژی اتمی که روز دوشنبه (9 خرداد) به رصد رویترز رسیده است، آمده بود که ایران همچنان نتوانسته که توضیحاتی که اعتبار فنی داشته باشند در خصوص یافته ها در این سایت های ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ - ۱۳:۳۷    
همزمان با روز جهانی ام اس، اسنپ کاربران راننده مبتلا به این بیماری را به مدت 6 ماه از پرداخت کمیسیون معاف کرد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ - ۱۲:۵۴    
هم اکنون در تهران اجاره بهای مسکن به طور میانگین، 100درصد سبد هزینه ای خانوار برآورد می شود؛ درحالی که بطور استاندارد و در شرایط نرمال اجاره بها باید حداکثر سهم 30درصدی در سبد هزینه ای خانوارها داشته ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ - ۱۲:۲۳    
شرکت کنندگانی که تخم مرغ کمتری می خوردند، در مقایسه با افرادی که تخم مرغ می خوردند، سطوح پایین تری از متابولیت های مفید و سطوح بالاتری از متابولیت های مضر در خونشان داشتند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ - ۱۱:۱۶    
صادقیان در چند سال گذشته معاون و رییس اداره اخبار مجلس بوده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ - ۱۱:۱۵    
جست وجو برای خارج سازی دیگر پیکرها از زیر آوار ادامه دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ - ۱۰:۵۲    
جانی دپ 58 ساله از همسر سابق خود به خاطر مقاله ای که در سال 2018 در واشنگتن پست منتشر و او را به آزار و اذیت خانگی متهم کرد، شکایتی به ارزش 50 میلیون دلار کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ - ۰۹:۰۹    
سلام فرمانده، مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و از جهان اسلام نیز فراتر رفته و همچنان به تسخیر قلب ها و حرکت پُرشتاب خود ادامه می دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ - ۰۸:۱۰    
برابر بررسی های اولیه پرونده سرشاخه اصلی این شرکت هرمی با مجموعه گیری از طعمه های خود مبالغی بین 40 تا 50 میلیون تومان اخذ می کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ - ۰۳:۳۹    
با توجه به شناختی که از کشور دارم، می گویم طی یک برنامه 5 ساله مانند برنامه هفتم توسعه اگر با نگاه مذکور حرکت کنیم ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ - ۰۳:۳۵    
شهاب حسینی از رد پیشنهاد بازی در فیلم عنکبوت مقدس نوشت. شهاب حسینی در صفحه اینستاگرامش نوشت: هیچ نظری و تاییدی نسبت به فیلم، کارگردان و سایر موارد آن ندارم به همان دلیلی که کارگردان فیلم ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۲۳:۵۳    
طبق بیانیه وزارت امور خارجه آمریکا، بلینکن و همتای یونایی در تماسی تلفنی با محکوم کردن این اقدام اعلام کردند ایران باید فوراً دو نفتکش و خدمه آن را آزاد کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۲۳:۳۵    
سیاوش محمودی: پس از وقوع حادثه پلاسکو، در اهواز نیز مساله نردبان 22 متری آتش نشانی این کلانشهر با عمر 30 ساله و فرسوده مطرح شد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۲۳:۱۶    
بازیکن تیم پرسپولیس: بازگشت من به پرسپولیس دلی بوده است. پرسپولیس به الدحیل حقوق یک ماهم را برای دریافت رضایت نامه داد. به مسئولان پرسپولیس گفتم از شما برای 4 ماه بازی پول نمی خواهم ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۲۳:۱۰    
دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین: موردی از ابتلای قطعی به آبله میمونی و سالک در استان قزوین مشاهده نشده و فقط یک مورد مشکوک ابتلا به آبله میمونی داشتیم که نمونه گرفته شده از بیمار را برای انستیتو ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۲۳:۰۶    
تیم فوتبال استقلال تهران با کسب یک امتیاز از بازی نفت مسجد سلیمان موفق شد ضمن کسب عنوان قهرمانی بدون باخت ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۲۲:۵۶    
این اثر هنری بیانی از قدرت معنوی افراد معلول بوده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۲۲:۴۹    
دایی در پیام خود آورده است: "قهرمانی بیست ویکمین دوره لیگ برتر را به مدیریت، کادر فنی، بازیکنان و هواداران استقلال تبریک عرض می کنم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۲۲:۴۴    
کوروش خواجوی: مشخص نیست شرایط ساختمان تا چه زمانی پایدار باقی می ماند لذا ستاد فرماندهی عملیات پاسخ به بحران خوزستان به صورت جدی پیگیر اجرای ایمن روند تخریب باقیمانده ساختمان متروپل است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۲۲:۴۳    
حتی سامانه نیروی محرکه بخار تایتانیک با در نظر گرفتن تجملات طراحی شده بود تا آنهایی که در کلاس درجه یک قرار داشتند، حرکتی تا حد ممکن نرم را تجربه کنند!
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۲۲:۳۸    
فرهاد مجیدی سرمربی استقلال بعد از گرفتن مدال و در مراسم اهدای جام قهرمانی لیگ برتر احساساتی شد و گریه کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۲۲:۲۶    
احسان عباسپور: هر شهروند آبادانی که در محدوده متروپل ساکن است و خانه اش در خطر بوده و یا تخریب شده است می تواند به منطقه آزاد اروند مراجعه کند تا آن ها را اسکان دهیم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۲۱:۵۲    
معرفی و عرضه 3 محصول کامیونت، کامیون و لودر در این بازه زمانی نشان از شروع طوفانی و پرقدرت این برند برای تصاحب جایگاه در حوزه سنگین دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۲۱:۵۲    
رئیس سازمان امور دانشجویان درباره مشکلات دانشجویان: در سال 95 مشکلات ارتباطی و خانوادگی 37 درصد مراجعه دانشجویان را به خود اختصاص داد و این آمار در سال 99 به 23 درصد رسید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۲۱:۳۸    
دوربین های لیزری که در اطراف ساختمان مستقر هستند نشان می دهند که ساختمان در بخش هایی دچار لرزش و جابجایی شده و به همین دلیل عملیات آواربرداری متوقف شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۲۱:۳۵    
نزدیکترین شهرها به کانون این زمین لرزه نیز 11 کیلومتری آب بر (زنجان)، 14 کیلومتری ماسوله (گیلان) و 20 کیلومتری چورزق (زنجان) گزارش شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۲۱:۳۰    
خلیلیان عنوان کرد: دیه همه افراد متوفی و افرادی که در حادثه ریزش متروپل مجروح شده اند نیز از سوی دادستانی تعیین تکلیف و برای پرداخت آن اقدام می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۲۱:۲۴    
دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال زنان امروز برگزار شد که در مهم ترین بازی تیم خانون بم با شکست 2 بر صفر ذوب آهن قهرمان زودهنگام این رقابت ها شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۲۱:۰۲    
استقلال با تساوی بدون گل مقابل نفت مسجد سلیمان، فصل جاری لیگ برتر فوتبال را بدون شکست خاتمه داد و از این حیث یک رکورد جدید را ثبت کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۲۰:۵۲    
دلیل این افزایش قیمت، بالارفتن هزینه های تولید شامل قیمت لوبکات، نرخ ارز و به تبع آن مواد افزودنی، مواد اولیه وارداتی، مواد بسته بندی و سایر هزینه ها بیان شده است .
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۲۰:۴۷    
اکبر کارگرجم، محمد نوری، منصور رشیدی، علی چینی، جواد قراب، رضا حسن زاده، بهروز پرورش خواه، گودرز حبیبی، شاهین بیانی از جمله پیشکسوتان استقلال هستند که پشت درهای ورزشگاه مانده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۲۰:۴۲    
در این عملیات 6 لنج، 23 دستگاه خودروی لوکس خارجی و ایرانی و 7 باب منزل مسکونی متعلق به سرباندهای قاچاقچیان به ارزش 500 میلیارد ریال توقیف شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۲۰:۲۶    
وزارت دفاع تایوان مدعی شده که به دنبال اعلام سریع یگان های راداری، جنگنده های تایوانی با پرواز سریع به جت های چین هشدار دادند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۲۰:۲۳    
فهرست داروهای مورد تایید کشور در دارونامه رسمی منتشر شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۲۰:۱۷    
امامعلی رحمان: ظرفیت گردشگری و افزایش سفرهای مشترک بین مردم دو کشور زمینه مناسبی برای ارتقاء روابط فیمابین بویژه در زمینه های تجاری است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۲۰:۱۴    
آیت الله خامنه ای: نگرانی های ایران و تاجیکستان درباره افغانستان مشترک است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۲۰:۱۰    
من دیدم که حرف های اصلی استاد پخش نشد و فقط این آمد که یک سوء تفاهم هایی بوده و طبیعی است که این برای مردم جای سؤال داشت، سوءتفاهم چه بوده و چطور رفع شده!؟ اینها باید توضیح داده می شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۹:۵۷    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کانال عصر ایران در تلگرام عضویت در اینستاگرام عصر ایران نظرات کاربران خبر اتفاقی از 15 سال قبل
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۹:۴۸    
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران: هر روز با تاکتیک های متفاوت و پیچیده تری سر و کار داریم. آتش نشانانی از سراسر کشور در محل وقوع حادثه حضور دارند و با جان و دل برای آواربرداری تلاش می کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۹:۴۳    
آژانس بین المللی انرژی اتمی: ایران در حال حاضر 43.1 کیلیوگرم اورانیوم غنی شده تا 60 درصد دارد که تقریبا افزایشی 10 کیلوگرمی داشته و مقدار اندکی از آن نیز به اورانیوم فلزی تبدیل شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۹:۲۹    
امامعلی رحمان رئیس جمهور تاجیکستان و هیات همراه عصر امروز (دوشنبه) با آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۹:۲۲    
سخنگوی شورای شهر مشهد: هزینه اتوبوس در سال گذشته 750 تومان بود که امسال آن را به 1100 تومان تغییر دادیم و 100 تومان هم تخفیف برای آن تعیین کردیم. همچنین بلیت مترو 30 درصد افزایش قیمت خواهد داشت ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۹:۰۴    
سخنگوی پنتاگون اعلام کرد آمریکا از درخواست اوکراین برای سامانه های راکتی چندگانه آگاه است اما هنوز در این خصوص تصمیمی نگرفته است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۹:۰۰    
قطر بدنه عجیب و غریب این درخت حدود 4 متر است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۸:۵۹    
تورم 12 ماهه منتهی به فروردین سال 1401 در ادامه روند نزولی خود که از مهر 1400 شروع شده بود، با کاهش نسبی همراه بوده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۸:۵۷    
اینکه از ابتدای تیرماه، تنها با کارت سوخت شخصی اقدام به توزیع بنزین شود و کارت سوخت جایگاه داران برای سوختگیری با نرخ آزاد در دسترس مردم نباشد، صحت ندارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۸:۳۴    
این بازی در چارچوب هفته سی ام رقابت های لیگ برتر، امروز (دوشنبه)، ساعت 19:00 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۸:۳۲    
تصویرنمایی سه بعدی آبادان تسلیت بر روی برج آزادی، در پی همدردی با مردم آبادان را ببینید. منبع: ایرنا
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۸:۳۰    
سخنگوی صنعت برق با اشاره به بررسی آخرین وضعیت تراز تولید و مصرف برق در روزهای گرم پیش رو، گفت: نیروگاه ها در حداکثر شرایط تولید قرار دارند و نیاز مصرف در هفته جاری به دلیل گرمای شدید این روزها ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۸:۱۶    
در مجلس طی مصوبه ای افزایش حقوق سربازان را تصویب و منابع مالی آن را نیز تعیین کردیم. وقتی پول، مصوبه و قانون افزایش حقوق سربازان وجود دارد، ستاد کل نیروهای مسلح باید آن را اجرا کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۸:۱۴    
تنظیم آینه بغل خودرو، یکی از موارد مهم قبل از شروع رانندگی است که عدم انجام آن می تواند باعث بروز حوادث متعددی شود ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۸:۱۱    
بعد از ریزش مرکز تجاری و اداری متروپل، احتمال آسیب رسیدن به ساختمان های اطراف آن افزایش یافت. به همین دلیل، تعدادی از ساختمان های اطراف آن به منظور افزایش سرعت آواربرداری و دسترسی به بخش های دیگر ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۸:۱۱    
"نمایندگان که باید در این گونه مسائل اساسی پیشقراول باشند اصلا احساس نمی کنند که مسئولیتی دارند."
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۸:۰۹    
زایرانی که از غرب مازندران از جمله رامسر ، عباس آباد و تنکابن قرار است به مرقد امام (ره) مشرف شوند و یا دیگر مسافران خروجی از این منطقه به سمت تهران و غرب کشور باید از مسیر گیلان به سمت تهران بروند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۸:۰۶    
متهم 31 ساله در تحقیقات اولیه در کلانتری به بزه انتسابی و کلاهبرداری به روش ارائه رسید تقلبی و خرید اجناس و 10 فقره سرقت مشابه معترف شد که مال باختگان شناسایی و کارشناسان ارزش کلاهبرداری را 2 میلیارد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۸:۰۴    
فیلمی از درخواست چالش برانگیز کارن همایونفر از خواننده بااستعداد عصر جدید، منتشر شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۸:۰۲    
عضو هیات علمی گروه آنکولوژی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مصرف دخانیات با بیش از 10 نوع سرطان ارتباط مستقیم دارد که شامل سرطان ریه، حفره دهان، حنجره، مری، معده، کبد، لوزالمعده، کلیه ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۷:۵۵    
فردی یک روبیک متفاوت سه بُعدی با 4800 قطعه، در 19 لایه را در صد ساعت، طراحی کرده و ساخته است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۷:۴۴    
آیین نامه رتبه بندی معلمان از سوی وزارت آموزش و پرورش در مورد مقرر انجام و تقدیم دولت شده و در حال بررسی است که به محض تصویب در هیات دولت، برای اجرایی کردن آن آمادگی لازم وجود دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۷:۴۰    
هزار و500 میلیارد تومان برای جبران عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان در دوران کرونا به آموزش و پرورش اختصاص پیدا کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۷:۳۹    
وزیر کشور در نشست هیئت دولت: ساختمان متروپل باتخلف ساخته شده است، قرار بود متروپل 6 طبقه باشد اما در دو مرحله به 10 طبقه رسیده است. ساخت این پروژه سال 96 شروع شده و چندسال در حال ساخت بوده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۷:۳۴    
حسن موحدیان: جشنواره، محلی برای لابی صهیونیست ها و آمریکای خائن است. فیلمی که در این جشنواره با مضمون توهین به امام رضا(ع) و مشهد اکران شده را محکوم می کنیم .
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۷:۲۴    
رئیس دستگاه قضا : آیا پس از ساخت و بهره برداری از ساختمان، آثار و نشانه هایی از ناایمن بودن آن بروز کرده است؟ دستگاه های مسئول در این راستا چه اقداماتی انجام داده اند؟ سازمان نظام مهندسی می گوید در ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۷:۲۳    
ویدئویی از بازی با بادکنک توسط دو گربه بازیگوش را ببینید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۷:۱۹    
این نوزاد هفته گذشته در محله نازی آباد پیدا شد و دستورات لازم به مرجع انتظامی برای مراقبت از طفل، حفظ امنیت محل و نیز شناسایی پدر و مادر یا فرد رهاکننده نوزاد صادر شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۷:۱۱    
شوبدیپ سینگ سیدو خواننده 28 ساله که بیشتر با نام هنری خود سیدهو موسی والا شناخته می شود، عصر یکشنبه در حین رانندگی با ماشین خود در منطقه مانسا، منطقه ای در ایالت پنجاب ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۷:۰۴    
کلیپی از روند آماده سازی جامی که قرار است امشب به استقلال به عنوان قهرمان این فصل اهدا شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۶:۵۸    
از جمع 23 نفر از محکومان این پرونده، اسامی هشت نفر از افراد حقیقی و حقوقی وفق ماده 36 قانون مجازات اسلامی صادر شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۶:۵۴    
بر اساس گزارش مرکز آمار ایران، استان های زنجان، خراسان رضوی و مازنداران در سال 1400 نسبت به مدت مشابه سال 1399 به ترتیب با نرخ 6.5، 6.6 و 7.0 درصد دارای کمترین نرخ بیکاری نسبت به سایر استان ها هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۶:۴۷    
معادن عظیم طلا در چاد هزاران خارجی و از جمله شرکت های سودجوی بین المللی را جذب کرده که حالا حضورشان در خاک این کشور به یک تهدید امنیتی تبدیل شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۶:۴۰    
تیم فوتبال استقلال از ساعت 19 امشب در آخرین بازی خود در بیست و یکمین دوره لیگ برتر به مصاف نفت مسجد سلیمان می رود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۶:۳۷    
اکنون محققان مرکز پزشکی دانشگاه کلمبیا در مطالعه اخیرشان از کشف یک مکانیسم احتمالی خبر داده اند. نتایج این مطالعه نشان داد که ژنی به نام "FMNL2" بیماری های مغزی-عروقی و آلزایمر را به هم مرتبط می کند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۶:۳۴    
ساختمان 57 ساله آلومینیوم، یکی از ساختمان های ناایمن در تهران است که مالکان آن برای ایمن سازی درخواست کرده اند تا تمام ساکنان این برج آن را تخلیه کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۶:۲۸    
2 سلبریتی تلویزیون در مراسم عروسی ساسی حضور داشتند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۶:۲۱    
فرمانده انتظامی گناباد گفت: مامور انتظامی کاخک هم بر اثر این سانحه در وضعیت کما و تحت درمان قرار دارد و در بیمارستان قائن بستری است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۶:۱۶    
باشگاه پرسپولیس پس از توافق اولیه با علیرضا بیرانوند توانست قرارداد با دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران را قطعی کرده و به امضا برساند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۶:۱۴    
من تا به امروز بارها به سفارت های مختلف در داخل ایران و خارج از کشور مراجعه کرده ام. هرگز شاهد چنین رفتاری با مراجعه کننده نبوده ام.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۶:۰۰    
متقاضیانی که قبلاً ثبت نام خود را تکمیل و کد رهگیری دریافت کرده اند در صورت تمایل می توانند تا تاریخ 15 خرداد ماه جاری نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۵:۵۹    
در خیابان قدم می زنم. نکته جالبی که به چشم می آید نام فروشگاه هاست که همه با بابا شروع می شوند؛ بابا حیدر ، بابا کوهی ، بابا مرتضی ، باباجون و... انگار همه سعی کرده اند از همان کلیشه اول پیروی کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۵:۴۶    
غفاری، معاون اداره مبارزه با پولشویی بانک مرکزی گفت: در طرح جدید بانک مرکزی برای مقابله با حساب های اجاره ای، سقف تراکنش سالانه برای اشخاص بازنشسته ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۵:۳۵    
موضوع ناایمن بودن این ساختمان آنقدر جدی است که بنیاد مستضعفان ناگزیر شد آتش نشانانی را در سه شیفت آنجا مستقر نماید و حال با گذشت 58 سال از عمرش در لیست ساختمان های ناایمن تهران دیده می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۵:۲۸    
نمایندگی 193 مدیران خودرو (خسروانی) را که همه می شناسند. 5 سال انتخاب به عنوان نمایندگی برتر کشور در حوزه فروش و خدمات پس از فروش، برگ زرینی در کارنامه اتوخسروانی به شمار می رود. ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۵:۲۸    
از سلاح هایی که صدایشان رعب و وحشت ایجاد می کرد تا سلاح های دست ساز در کشفیات طرح اقتدار.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۵:۲۷    
اینکه چرا تشکیل ستاره ها در برخی کهکشان ها متوقف شد اما در برخی دیگر هنوز ادامه دارد موضوعی است که هنوز به خوبی درک نشده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۵:۲۲    
قسمت بعدی مراسم سخنرانی آیت الله حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بود که در ابتدای آن عده ای با کف زدن و شعار دادن مانع ایراد سخنرانی شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۵:۲۰    
هر رویکردی که ثبات را فدای توسعه یا توسعه را فدای ثبات کند و هریک از دو بال را واگذارد، حتی در تحقق همان بال باقی مانده هم با ناکامی مواجه خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۵:۱۲    
به اعتقاد بنده هدف آن وسیع تر و در یک کلام اسلام است و ساختن چهره ای هیولایی و اهریمنی از مسلمانان و در رأس آنها ایران و ایرانی است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۵:۰۳    
تلاش برای یافتن دیگر مفقودان این حادثه دلخراش ادامه دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۴:۵۹    
پانته آ بهرام، پس از نام بردن کتایون ریاحی از یکی از بازیگران مرد سینمای ایران به عنوان متعرض، گفت این نام بردن، دشمن درست کردن و ره به خطا بردن است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۴:۵۳    
بیل گیتس در صفحه یادداشت های لینکدین خود تلاش های خانم دکتر ایرانی را در مبارزه با همه گیری ستود. وی ضمن انتشار ویدئویی از خانم ثابتی نوشت ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۴:۴۲    
با توجه به اینکه در این روزها ایام امتحانات و کنکور است پلیس قاطعانه با افرادی که بخواهند در این حوزه اقدامات غیرقانونی انجام دهند برخورد خواهد کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۴:۴۰    
سرعت عمل اکیپ غواص آتش نشانی اصفهان از ایستگاه شماره 5 باعث نجات سه نفر از غرق شدگان در زاینده رود شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۴:۳۷    
بررسی ها از محل خوابگاه متعلق به یکی از دانشگاه ها حکایت از آن داشت که یکی از دانشجوهای ورودی سال 99 که 20 سال سن داشته است برای استعمال سیگار در کنار پنجره راهروی خوابگاه می نشیند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۴:۳۲    
این نخستین باری است که فیلمی با نقش آفرینی تام کروز در هفته نخست اکران به فروشی بالغ بر 100 میلیون دلار دست می یابد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۴:۳۱    
او به همراه خواهرش چند دقیقه ای زیر سایبان بستنی فروش کنار متروپل آبادان منتظر مادرشان بودند که ساختمان بر سرشان آوار شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۴:۲۳    
بزها کوهی یکی از ماهرترین صخره نوردهای جهان هستند. آن ها روی لبه باریکی به اندازه یک بند انگشت می دوند و از دست شکارچی ها فرار می کنند. اما آن ها آب می خواهند و این چالش بزرگی برای شان است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۴:۱۶    
این توافقنامه همچنین شامل مقررات، گمرک، خدمات و تدارکات دولتی می شود
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۴:۱۴    
در آواربرداری از ضلع شمالی ساختمان متروپل، تعدادی پیکر دیگر پیدا شده. هم اکنون نیروهای امدادی فعال در صحنه در حال آواربرداری برای دسترسی به اجساد قربانیان هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۴:۱۰    
شرایط در ماه های اخیر در افغانستان به گونه ای رقم خورد که جمهوری اسلامی ایران میزبان جمع کثیری از مهاجرین جدیدالورود بوده است که این موضوع نیازمند هماهنگی با هیئت حاکمه افغانستان است.
  • ۱