پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۲:۰۷Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 8 خرداد 1401 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 29 اسفند 1400 عصر ایران 31 فروردین 1401 عصر ایران 31 اردیبهشت 1401 عصر ایران 31 تیر 1401 عصر ایران 31 مرداد 1401 عصر ایران 31 شهریور 1401 عصر ایران 30 مهر 1401 عصر ایران 30 آبان 1401 عصر ایران 30 آذر 1401 عصر ایران 30 دی 1401 عصر ایران 30 بهمن 1401 عصر ایران 29 اسفند 1401 عصر ایران 1 خرداد 1401 عصر ایران 2 خرداد 1401 عصر ایران 3 خرداد 1401 عصر ایران 4 خرداد 1401 عصر ایران 5 خرداد 1401 عصر ایران 6 خرداد 1401 عصر ایران 7 خرداد 1401 عصر ایران 8 خرداد 1401 عصر ایران 9 خرداد 1401 عصر ایران 10 خرداد 1401 عصر ایران 11 خرداد 1401 عصر ایران 12 خرداد 1401 عصر ایران 13 خرداد 1401 عصر ایران 14 خرداد 1401 عصر ایران 15 خرداد 1401 عصر ایران 16 خرداد 1401 عصر ایران 17 خرداد 1401 عصر ایران 18 خرداد 1401 عصر ایران 19 خرداد 1401 عصر ایران 20 خرداد 1401 عصر ایران 21 خرداد 1401 عصر ایران 22 خرداد 1401 عصر ایران 23 خرداد 1401 عصر ایران 24 خرداد 1401 عصر ایران 25 خرداد 1401 عصر ایران 26 خرداد 1401 عصر ایران 27 خرداد 1401 عصر ایران 28 خرداد 1401 عصر ایران 29 خرداد 1401 عصر ایران 30 خرداد 1401 عصر ایران 31 خرداد 1401 
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ - ۱۴:۴۰    
یک مرد ژاپنی پس از صرف 15,000 دلار برای یک لباس سگ، به آرزوی همیشگی خود یعنی تبدیل شدن به یک حیوان چهار پا دست یافته است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ - ۰۹:۲۱    
این شرکت ادعا می کند خرید مذکور بزرگترین فرایند معامله ملک مجازی است. TCG در این معامله علاوه بر وجه نقد، توکن های امنیتی شرکت کروزیو را دریافت می کند که در حقیقت نشان دهنده سهمی در مالکیت شرکت هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ - ۰۳:۲۵    
حسن رحیمی، مشاور رئیس مجمع و رئیس مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، محمدرضا محمدیوسفی را به سمت مدیرکل رسانه این مرکز منصوب کرد. ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۷:۱۴    
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای 5 درجه سانتیگراد سردترین نقاط استان تهران در 24 ساعت گذشته بوده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۶:۳۱    
اصلا چرا باید از امام گفت؟ چرا باید مراسم سالگرد برگزار کرد؟ این همه عالِم در تاریخ بوده اند که آمده اند و رفته اند، چرا باید بیان و نام و یاد او در جامعه ما تکرار شود؟
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۱:۱۱    
بسیاری از ما می دانیم که گذراندن وقت در طبیعت باعث بهبود خلق و خو، تسکین استرس و اضطراب و کاهش خستگی می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۰:۵۲    
استارلینک به اتصال هزاران مدرسه دورافتاده در مناطق روستایی و همچنین نظارت و محافظت از جنگل های بارانی آمازون کمک خواهد کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۰:۳۹    
در مورد وزن هم که واقعاً نوبر است. اخیراً فیلمی دیدم که وزن پودر لباسشویی را که نیم کیلو باید باشد تا 25 درصد کمتر در قوطی ریخته اند و ظاهراً هیچ مرجعی نیست که چنین متقلبانی را نقره داغ کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۰۹:۱۹    
در بخش مسابقه آثار بیست کارتونیست به مرحله نهایی داوری راه یافت که در این میان هیات داوران مهناز یزدانی، علی شعبانی و بهرام علی حمیدی را برای بخش برندگان جوایز نقدی برگزید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۰۸:۰۶    
آزادی، دارای مدرک کارشناسی هوشبری بود و 6 سال خدمت صادقانه در عرصه مراقبت از بیماران و امدادرسانی به مصدومان داشته است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۰۶:۲۶    
محل وقوع زلزله، استان کرمانشاه و در حوالی قصر شیرین است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۰۳:۱۸    
اعتماد نوشت: محمد طهماسبی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کلاردشت در یک درگیری دو نفر را ضرب و جرح کرد و از سمت خود برکنار شد. ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۰۰:۰۲    
معاون وزیر رفاه با اشاره به این شایعه که ده میلیون درآمد ماهانه دلیلی برای قطع یارانه است گفت: این موضوع صحت ندارد و چندین شاخص است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۲۳:۴۷    
شنیانگ جی-11 توانایی استفاده مجموعه کاملی از بمب ها و موشک های هوا به هوای ساخت چین را دارد که با فناوری راداری یا فروسرخ هدایت می شوند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۲۳:۴۵    
رئیس جمهور با اشاره به مشکلات ناشی از طوفان های خاک و هجوم ریزگردها به شهرهای ایران و عراق اظهار داشت: تغییرات آب و هوایی مختص به کشور خاصی نیست و از مرزها عبور می کند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۲۳:۴۴    
شب نامه سخیف تصویری که ماحصل ذهن مشوش فردی دانمارکی ایرانی تبار است و به اعتقادات شیعیان توهین کرده، مورد توجه این جشنواره قرار گرفته است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۲۳:۳۹    
بر اساس اعلام این سرویس، حدود 20 میلیون گریونا (677000 دلار) دارایی که گفته می شود متعلق به شرکت تابعه روس نِفت در اوکراین است، مسدود شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۲۳:۳۵    
تصویرنمایی سه بعدی آبادان تسلیت بر روی برج آزادی، در پی همدردی با مردم آبادان.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۲۳:۲۷    
مراسم اختتامیه هفتاد و پنجمین جشنواره کن دقایقی پیش به پایان رسید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۲۳:۱۹    
هلال احمر فلسطین یکشنبه شب در بیانیه ای اعلام کرد که در درگیری های روز یکشنبه فلسطینیان با اشغالگران اسرائیلی در مناطق مختلف کرانه باختری، دست کم 145 فلسطینی زخمی شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۲۳:۱۱    
کبد سمومی مانند الکل، داروها و محصولات جانبی طبیعی متابولیسم را تجزیه می کند. از این رو سالم نگه داشتن آن برای حفظ سلامتی بسیار مهم است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۲۳:۰۵    
در چارچوب دیدار معوقه از هفته بیست ونهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در ورزشگاه خانگی میزبان شهرخودرو مشهد بود. در نهایت پرسپولیس با نتیجه 2 بر یک شهرخودرو را شکست داد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۲۳:۰۲    
برخی افراد تجربه حضور در قطار مگ لو را با برخاستن یک هواپیما مقایسه می کنند. زمانی که قطار کمی از روی ریل بلند می شود، یک تغییر آرام اما محسوس در وزن قطار حاصل می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۲۲:۵۸    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان: افرادی که به صورت مستقیم و غیرمستقیم در این حادثه دخیل بوده اند به سزای اعمالشان خواهند رسید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۲۲:۵۵    
مدیرعامل پرسپولیس درباره وضعیت ماندن یا رفتن گل محمدی بیان کرد: او سال بعد و سال بعد از آن هم در پرسپولیس خواهد بود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۲۲:۳۳    
تولیدکنندگان و افرادی که در کشتارگاه ها و مراکز بسته بندی کار می کنند، در صورت ایجاد هرگونه زخم یا جراحت جلدی در حین کشتار و با بروز علائم بیماری، سریعا به مراکز بهداشتی درمانی مراجعه کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۲۲:۳۰    
گروه های عملیاتی پس از مقاوم سازی بقایای ساختمان متروپل به صورت لایه به لایه در حال آواربرداری 11 طبقه هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۲۲:۱۲    
پرسپولیس 57 امتیازی شد و دوباره به جایگاه دوم جدول بازگشت. علی نعمتی و سیامک نعمتی برای پرسپولیس و محمدابراهیم رضازاده در دقیقه 53 برای شهر خودرو در این بازی گلزنی کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۲۲:۰۱    
از تعداد 38 نفر مفقودی نیز 3 نفر مجهول الهویه بین اجساد وجود دارد و تلاش برای کشف و خارج کردن دیگر اجساد و جان باختگان ادامه دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۲۱:۵۴    
قدرت الله محمدی: 129 ساختمان ناایمن تهران 6 ماه فرصت دارند، بعد حکم تخلیه می گیریم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۲۱:۴۱    
به گفته پیتر کالدوِل ، بزرگترین مشکل و تهدید برای یوزپلنگ آسیایی سگ های ولگرد هستند که باید مدیریت شوند تا به جمعیت باقی مانده یوزپلنگ آسیایی آسیب نزنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۲۱:۳۵    
علی دایی در بخشی از مصاحبه اش با عادل فردوسی پور گفت در دو مقطع قبل از ویلموتس و قبل از اسکوچیچ به من پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی داده شد، اما وزیر ورزش وقت نگذاشت این اتفاق بیفتد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۲۱:۲۶    
ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین روز یکشنبه برای اولین بار از کی یف خارج شده و از شهر خارکیف در شمال شرق این کشور بازدید کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۲۱:۰۶    
ام اس یکی از بیماری هایی است که نخاع و اعصاب مرکزی را تحت تاثیر قرار می دهد و در اثر سابقه ژنتیکی و استرس، بروز پیدا می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۲۱:۰۳    
10 درصد نوجوانان مصرف کننده دخانیات اند، 7.07 درصد دختران و حدود 12 درصد پسران. قلیان کشیدن بیش از مصرف سیگار است. 9.02 درصد نوجوانان در سال 1395، مصرف کننده قلیان بودند، 7 درصد دختران و 11.6 پسران.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۲۰:۵۴    
رئیس جمهور: خوزستان از استان های مهم کشور است و از نخستین روزهای آغاز به کار دولت برای خوزستان استاندار ویژه انتخاب شد تا مسائل این استان با اولویت پیگیری شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۲۰:۴۷    
سوئد و فنلاند می گویند که تروریسم را محکوم کرده و از همکاری احتمالی با آنکارا در این رابطه استقبال می کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۲۰:۴۵    
انتشار اخبار و تصاویری از شهر زیرزمینی پهپادهای ارتش جمهوری اسلامی ایران، بازتاب گسترده ای در رسانه های جهان داشت. منبع: ایرنا
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۲۰:۴۱    
نخستین برنامه هیئت حوزوی در این سفر، سخنرانی در مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره) در شهر رم است که با حضور جمعی از مسلمانان، شیعیان و علاقه مندان به اسلام و انقلاب در ایتالیا برگزار می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۲۰:۳۵    
باشگاه استقلال به امضای مصطفی آجورلو در نامه ای عجیب به مدیریت شبکه سوم سیما، عدم پخش جشن قهرمانی این تیم را خواستار شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۲۰:۳۱    
ویدیویی از استحکام و امنیت خودرو های شرکت ولوو
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۲۰:۰۵    
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نان ایران: فروش کیلویی نان به جای فروش عددی، راهی برای مقابله با کم فروشی و بهبود کیفیت نان است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۲۰:۰۰    
قصه یا غصه های متروپل لرزه بر اندامِ خانواده های آبادانی انداخته است. آبادان، متروپل، کافه ماری، بازار امیری، مریم کعبی، ملیکا و میترا، مطوری و ...این روزها موضوع صحبتِ همه محافل خوزستان است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۹:۵۵    
مدیر بانک مسکن: سقف تسهیلات ساخت مسکن برای سازندگان حرفه ای در تهران و سایر کلان شهرها به 600 میلیون تومان افزایش یافت.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۹:۴۳    
کلیه موزه ها و سایت موزه های (پایگاه های ثبت ملی وجهانی) تحت مدیریت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سراسر کشور تعطیل است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۹:۳۹    
فلسطینیان یک کوادکوپتر حامل پرچم فلسطین را در منطقه باب العامود قدس همزمان با برگزاری راهپیمایی پرچم ها از سوی شهرک نشینان اسرائیلی به پرواز درآوردند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۹:۳۹    
جامعه ورزشی ایران با ابراز تسلیت برای حادثه تلخ متروپل، در کنار خانواده جانباختگان آبادان قرار گرفت.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۹:۳۸    
حسین کامرانی فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال در گفت وگو با شبکه خبر، از رایزنی ها با فدراسیون فوتبال اروگوئه برای انجام بازی دوستانه خبر داد و گفت ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۹:۳۴    
سخنگوی اتحادیه اروپا در ادامه مطرح کرد: آزادی دریانوردی و برقرار بودن جریان آزاد تجارت از اصول اصلی هستند که اتحادیه اروپا از آن ها حمایت می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۹:۳۴    
از سال 1380 به همراه همسرش اجرای یک شوی استعدادیابی در حوزه موسیقی را در شبکه ماهواره ای مهاجر (انگلستان) را برعهده گرفت.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۹:۱۷    
معاون بهداشت وزارت بهداشت: چرا باید میانگین سنی مصرف دخانیات کاهش یابد و مصرف در خانم ها بیشتر شود. چرا دانش آموزان ما به راحتی باید به این مواد دسترسی داشته باشند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۹:۱۶    
آیا سزاوار است برای کسب جایزه به رفتارهای نمایشی، غیرصادقانه و مبالغه آمیز تن دهید و در برابر ظلم و حق کشی که به بیش از 80 میلیون ایرانی روا داشته شده سکوت کنید؟
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۹:۱۲    
فیلم های تعیین شده جهت اکران عبارتند از هناس ، بدون قرار قبلی ، والدین امانتی ، بی صدا حلزون و نقره داغ (در گروه سینمایی آزاد). این فیلم ها از تاریخ 18 خرداد به روی پرده می روند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۹:۰۵    
معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد: با پیگیری رئیس جمهور ارز واردات کاغذ در دسترس قرار گرفت و فرآیند واردات کاغذ انجام شد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۸:۵۱    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی: امیدواریم با همت آمران به معروف و با وابستگی قلبی در اجرای مقابله با تجاهر به گناه، در عرصه های زندگانی اجتماعی موفق عمل کنیم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۸:۳۸    
ابوحمزه معاون وزیر رفاه: رهاشدن پنج هزار نوزاد در کشور امکان پذیر نیست و این پدیده بسیار اندک است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۸:۲۳    
وزیر امور خارجه همچنین ضمن اشاره به تلاش های جمهوری اسلامی ایران برای خاتمه درگیری ها در اکراین، مجددا بر اهتمام و آمادگی کشورمان برای ارتقا سطح همکاری با سازمان همکاری های اقتصادی دریای سیاه تاکید و ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۸:۲۱    
استانداری: خبر منتشره در برخی خبرگزاری ها و همچنین فضای مجازی در خصوص ابلاغ دستور استاندار تهران مبنی بر کاهش ساعات کاری ادارات استان با هدف صرفه جویی در مصرف انرژی به هیچ وجه صحت نداشته است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۸:۱۶    
مهدی جمالی نژاد: در حال حاضر اقدامات لازم در محل ساختمان متروپل بر اساس مدل مهندسی و کارشناسی انجام می شود و با توجه به محدودیت مکانی و خطرات احتمالی که در محل وجود دارد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۸:۱۲    
اجرای حیرت انگیز و پر از ریسک گروه زاگرس در عصر جدید را در ویدئو زیر ببینید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۷:۵۶    
متاسفانه سوء مدیریت و بی توجهی به هشدارها در کشور ما به قدری شدید است که صرفا زمانی که فاجعه ای رخ می دهد توجهات به علل و چرایی و راه جلوگیری از تکرار حوادثی مانند ریزش ساختمان پلاسکو در تهران یا ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۷:۵۰    
تمامی افرادی که در چند سال اخیر قصد خرید یکی از محصولات مدیران خودرو از جمله: ام وی ام، چری و یا فونیکس را داشته اند حداقل یکبار اسم مدیران خودرو کد 777 به گوششان خورده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۷:۴۴    
بنت مدعی شد: حکومت ایران دهه هاست که در قبال اسراییل و منطقه از طریق نیروهای نیابتی و ماموران اقدامات تروریستی انجام داده است اما سر اختاپوس، خود ایران از مصونیت برخوردار بوده.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۷:۴۲    
ماجرای معجزه ای که صدای احسان یاسین شرکت کننده عصر جدید را برگرداند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۷:۳۵    
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه ابراز امیدواری کرد که روابط این کشور با رژیم صهیونیستی در آینده نزدیک عادی شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۷:۳۰    
این فاجعه تاسف بار تمام قلب ملت ایران اسلامی به ویژه مردم انقلابی، مقاوم و همیشه در صحنه آبادان را داغدار و عزادار کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۷:۲۶    
طبق گزارش سامانه همتا، واردات مسافری آیفون از 19.4 هزار دستگاه در اسفند ماه 1400، به 24.54 هزار دستگاه در فروردین و در نهایت به 37 ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۷:۲۲    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی پیشنهاد؛ فیلم زیر را هم ببینید : بررسی صحت فیلمی که حضور عبدالباقی را پیش از فرو ریختن متروپل نشان می دهد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۷:۱۸    
تحقیقات خبرنگار شهرستان نیز نشان می دهد در این دعوا شخص ضارب و پسرش با داس سر و دست این زن و شوهر را مجروح و آنها را راهی بیمارستان کرده بودند که شخص ضارب با حضور نیروی انتظامی بازداشت و به کلانتری ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۷:۱۳    
بی توجهی راننده یک دستگاه کامیون به قوانین راهنمایی و رانندگی در یک خیابان، منجر به له شدن یک خودروی سواری شد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۷:۱۱    
امامعلی رحمان رئیس جمهور تاجیکستان، عصر امروز در رأس یک هیئت بلندپایه سیاسی و اقتصادی و در پاسخ به دعوت حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، وارد تهران شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۷:۰۴    
فقط اسلحه از هر نوع نیست که می تواند حیات را از انسانی بگیرد بلکه "کاغذپاره" های سازمان ملل و شورای امنیت و نیز تحریم های یک جانبۀ قهرآمیز هم چنین اثر کشنده ای دارند...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۷:۰۳    
منابع خبری عراق از وقوع انفجار مهیب در منطقه الجادریه واقع در شمال بغداد خبر دادند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۶:۵۸    
قایدی که فصل گذشته به این تیم اماراتی پیوست، تاکنون نتوانسته عملکرد خوب خود در استقلال را تکرار کند و همین موضوع باعث شده تا شایعه جدایی این بازیکن از الاهلی به گوش برسد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۶:۵۶    
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادستانی تهران: همچنین در جلسات هفتگی کارگروه ویژه ارتقای ایمنی بازار در دادستانی تهران ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۶:۵۵    
بخش هایی از برج دوقلوی متروپل در مرکز شهر آبادان ساعت 12 و 40 دقیقه روز دوشنبه دوم خرداد 1401 دچار ریزش شد که تا امروز پیکر 29 نفر از زیر آوار خارج شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۶:۴۷    
نفتالی بنت گفت: برافراشتن پرچم های مان در پایتخت ما امری طبیعی است و ما خواهان برگزاری مراسم با احساس مسئولیت و احترام هستیم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۶:۴۲    
تاکید شده افزایش قیمت ها به خصوص در بخش کشاورزی و دامپروری به گونه ای نباشد که به معیشت مردم آسیب برسد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۶:۳۲    
حداکثر سطح فعالیت مورد انتظار در بازه یک ساله برای افراد بازنشسته 2 میلیارد تومان، مستمری بگیر یک میلیارد تومان، بیکار 500 میلیون تومان و غیرفعال مالیاتی 500 میلیون تومان اعلام شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۴:۴۱    
در شبانه روز گذشته 175 بیمار جدید در کشور شناسایی شدند و در همه استان ها به جز تهران و گیلان، مرگ و میر صفر گزارش شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۴:۴۰    
دیشب رئالی ها نشان دادند که حتی بدون بازیکنان بزرگ چند سال قبل شان، باز هم می توانند لیورپول را در فینال شکست دهند؛ حتی اگر محمد صلاح در اوج آمادگی باشد و نود دقیقه هم برای لیورپول بازی کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۴:۲۵    
بیشتر کارگران رستوران در لحظه انفجار سیستم گاز در زیرزمینی بودند که برای پخت و پز استفاده می شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۴:۲۴    
وی افزود که این امر به تقویت توان دفاعی فنلاند کمک می کند، اگرچه تغییر بزرگی نبوده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۳:۵۸    
در بخشنامه وزیر کشور تصریح شده است پس از پایان مهلت تعیین شده و عدم اقدام مالک به رفع خطر، شهرداری باید با هماهنگی مراجع قضایی برای جلوگیری از فعالیت و بهره برداری از این قبیل ساختمان ها اقدام کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۳:۳۷    
وی در پاسخ به سوال مجدد مجری مبنی بر اینکه برخوردی که دادستانی باید می کرده شاید اتفاق نیفتاده است؟ گفت: چه کار باید کنند؟ ساختمان ها را ایمن سازی یا تخلیه کنند؟ دستگاه قضایی که این وظیفه را ندارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۳:۰۰    
با توجه به اهمیت آواربرداری موفق شدیم روز اول هفت نفر را زنده نجات دهیم اما از روز پنجم با تجهیزات سنگین وارد عمل شدیم و امیدواریم تا پنج روز آینده کار شناسایی مفقودشدگان به اتمام برسد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۲:۵۲    
دانشگاه های علوم پزشکی منتخب در صورت تشخیص موارد مشکوک در آزمایشات غربالگری، نمونه ها را برای بررسی تکمیلی به انستیتو پاستور ایران ارسال خواهند کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۲:۲۹    
هواپیمای تارا ایرز 9 دو موتوره مسافربری کمی پس از بلند شدن، از دسترس رادارها خارج شد. یک بالگرد برای ردیابی هواپیما فرستاده شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۲:۲۱    
برای انجام تزریقات عضلانی فرد باید مهارت و تخصص کافی داشته باشد. آمپول زدن اگر درست انجام نشود می تواند خطرات زیادی به همراه داشته باشد از هوا گرفتن سرنگ گرفته تا شکستن سوزن در بدن.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۲:۲۰    
ما در حال حاضر بین 10 تا 15 میلیارد تومان روزانه ضرر می دهیم، این ضرر هم بیشتر به این خاطر است که هزینه تمام شدن قبول مرسوله، تجزیه مبادلات، رهسپاری و توزیع، تقریبا دو برابر نرخ تعرفه فعلی است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۲:۱۶    
بندی در قرارداد او وجود داشت که اگر با پی اس جی تمدید کرد یا فروخته شد، مبلغ 30میلیون یوروی دیگر به موناکو برسد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۲:۱۰    
وزیر ارتباطات گران شدن خدمات پستی را تایید کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۲:۰۸    
ماده ممنوعه مصرفی این وزنه بردار GHRP-6 از گروه هورمون های پپتیدی است
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۲:۰۵    
ولادت حضرت معصومه س بر شما مبارک
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۱:۵۸    
این گفت وگو مدل همان مصاحبه های به نسبت خاص عادل است که هم زمان می تواند طرف مقابل را اسیر یک داستان حماسی کند و سپس او را تا مرز خنده پیش ببرد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۱:۴۹    
اکنون چند شرکت هواپیمایی از جمله هواپیمایی وارش، آسمان، ماهان، قشم ایر و معراج پذیرایی گرم و سرد از مسافر را به پروازها بازگردانده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۱:۴۲    
حراج نقاشی "بنکسی"، ویرانه های جنگ در شرق اوکراین، کاهش محدودیت های کرونا در چین و تنش در کرانه باختری فلسطین
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۱:۴۰    
سه تیم ارزیاب اعزام و پیگیری توسط مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان کرمانشاه آغاز شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۱:۳۱    
سید محمد مولوی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: درگذشت جمعی از همشهریان عزیزم را تسلیت عرض می کنم ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۱:۲۹    
شبیه سازی سه بعدی از لحظه ریزش آوار ساختمان متروپل را ببینید.
  • ۱